Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Labai geras pastebėjimas dėl projektų - kiek metų pudrino smegenis, melavo, kad norint ką nors pakeisti reikia projektų ir buvo varoma paprastojo remonto statusu?.. O kai atėjo ponas Akvaldas tai dainelė pasikeitė ir dabar nebereikia net projektų...

    Kaip išsiaiškinome planuojamų Radvilaitės ir Maironio g. rekonstravimo planų pristatymo metu - projektų, berods anot ID Vilnius, reikia tik keičiant statinio parametrus, išeinant už jo ribų. O kadangi statiniu, bent jau tų dviejų gatvių atveju, jie vadino plotus, kurie nustatomi brėžiant gatvių ribas, tai išeina, kad projekto reikia tik vykdant darbus, kurie išeina už gatvių ribų... Šis 'atnaujinimo ''projektas'' irgi rengtas ID Vilnius ir matome tokį patį ''sutapimą'' kai jau nebereikia projekto... Kuo toliau tuo gražiau.

    Vienintelis geras dalykas, kurį matau, tai, kad ID VIlnius visgi parodo nors kažkiek ir gerų sprendimų, yra požymių, kad bent stengiasi mąstyti ir daryti nors kiek geriau. bet kelias dar tolimas iki tikrai gero lygio.
    Paskutinis taisė spekas; 2024.08.25, 21:07.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Bus tvarkoma Tilto g. dviem etapais, pirmuoju, šiemet, iki Tilto g. 21, maždaug iki kur įrengė tą 3 parkavimo vietų šedevrą:

    https://www.facebook.com/uabgrinda/p...DzsKYl?__cft__[0]=AZW05YSSqliw_mUQswRPrAyf_ZmwwvLkei65zM4AdOgHEHix9 Gy_-syBYSdGjSGc3CPIrYxXOHLqxzK2Ky4lCqq1iZeT2bx7a0Jvsb7 BiDSyl8xvWmrVJ9SNzI8QtSbIdJqmPiXL-Xw3O4U74SCGJIdAoOurwuRnJAosHPhglbNVhJnp1_BL07EjQBs udPV0-zx8570vTrVROWgpzpCNGLoa&__tn__=%2CO%2CP-R-R

    Buvo kalbama, kad šitoje kadencijoje gatvių pokyčiai bus diskutuojami su gyventojais, tačiau neįkelti net jokie brėžiniai, kaip būdavo daroma anksčiau. Tai taip išeina, kad keičiant važiuojamosios dalies plotį projekto nereikia?

    Labai norėčiau, kad įstrižą parkavimą pakeistų paralelinis, kad ir abiejose pusėse ir atsirastų dviračių juosta eismui į priešingą pusę, bet jaučiu liks įstrižas parkavimas su kažkiek platesniais šaligatviais:

    Projekto įgyvendinimo metu nusidėvėjęs asfaltas ir betono trinkelės bus keičiamos granito danga, o šaligatviai – platinami, kad atitiktų miesto gyventojų poreikius. Siekiant grąžinti Tilto gatvei jos istorinį charakterį, vietomis bus įrengiami akmens dangos intarpai. Remonto metu taip pat bus atnaujintos gatvės apšvietimo atramos.
    Click image for larger version

Name:	image.jpeg
Views:	756
Size:	603,6 kB
ID:	2147947

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Ir vėl apie mažos taršos zoną. Jau nieko nebesuprantu. LRT pasirodė straipsnis pagal kurį, atrodo, Vilnius neskuba įsivesti mažos taršos zonos(!) nors pagal įstatymą yra įpareigotas tą atlikti iki 2025 sausio 1d.

    Lrt straipsnis: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-taptu-mokamas
    Įstatymas (35 straipsnis. 7 dalis ) https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d0ae31615c/asr
    Tai darys, kaip su žaliom rodyklėm: paskelbs visą miestą tokia zona, o kilus pasipiktinimui ims taikyti išimtis, kur ne taip jau ir taršu

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    Įpareigojimas yra užtikrintas įstatymu. Įstatymų nesilaikymas užtraukia atsakomybę. Taip veikia teisinė valstybė.
    Sutinku, taip turi buti - teoriskai. Bet ka as noriu pasakyti, tai kad niekas neatsitiks nes niekam nerupi tokie dalykai ir toliau spirs ta skardine i kitus metus.

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Tai nera jokio skirtumo ka darai ar nedarai su savo ipareigojimais jeigu pats sau nusistatai ka darai ir ka nedarai be jokiu consequences. Yra toks posakis - 'rules are for thee, but not for me'
    Įpareigojimas yra užtikrintas įstatymu. Įstatymų nesilaikymas užtraukia atsakomybę. Taip veikia teisinė valstybė.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Ir vėl apie mažos taršos zoną. Jau nieko nebesuprantu. LRT pasirodė straipsnis pagal kurį, atrodo, Vilnius neskuba įsivesti mažos taršos zonos(!) nors pagal įstatymą yra įpareigotas tą atlikti iki 2025 sausio 1d.

    Lrt straipsnis: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-taptu-mokamas
    Įstatymas (35 straipsnis. 7 dalis ) https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d0ae31615c/asr
    Tai nera jokio skirtumo ka darai ar nedarai su savo ipareigojimais jeigu pats sau nusistatai ka darai ir ka nedarai be jokiu consequences. Yra toks posakis - 'rules are for thee, but not for me'

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Ir vėl apie mažos taršos zoną. Jau nieko nebesuprantu. LRT pasirodė straipsnis pagal kurį, atrodo, Vilnius neskuba įsivesti mažos taršos zonos(!) nors pagal įstatymą yra įpareigotas tą atlikti iki 2025 sausio 1d.

    Lrt straipsnis: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-taptu-mokamas
    Įstatymas (35 straipsnis. 7 dalis ) https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d0ae31615c/asr

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Feisbuke skaičiau kaip vilniuscai žviegė dėl šitoje vietoje įvykdyto vairuotojų genocydo.
    Kaip suprast? Kas anot jų ne taip?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šita gatvė galėtų būti viena iš visai neblogų senamiesčio gatvių, bet realiai yra tranzitinė magistralė. Na ir dar, žinoma, reikia parkavimo vietų prikaišioti, nes kaip gi be jų.
    Feisbuke skaičiau kaip vilniuscai žviegė dėl šitoje vietoje įvykdyto vairuotojų genocydo.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Paliko įstrižo parkingo 3 vietas. Darant lygiagrečiai, tilptų tik 2. Laisvas plotas tam, kad ties įvažiavimais būtų bent koks matomumas. Žadėjo parkingo vietas, o ne jų naikinimą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Ten pločio ir švaistomo ploto tiek, kad..., o pėstiesiems nėra kur dėtis kur prasideda gatvės susiaurėjimas...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1466
Size:	184,3 kB
ID:	2146328
    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	1482
Size:	179,8 kB
ID:	2146329
    Paskutinis taisė spekas; 2024.08.14, 19:53.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kam taip sudėtingai, neergonomiškai ir švaistant plotą daryti? Galima pvz kažkaip taip padaryti: praplatinti ir tiesiai pratęsti šaligatvį, o P padaryti lygiagretų:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1473
Size:	184,3 kB
ID:	2146324

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	20240812_191936.jpg
Views:	2198
Size:	3,00 MB
ID:	2146171
    Beje, ten laiptų nebuvo anksčiau. Dabar niekaip nesuves, nes pastato langai kitoj gatvės pusėj... Taip gavosi, nes padarė antrą bortų pakopą, t. y. parkingui įvažiavimo bortas ir tada dar kartą kėlė per bortą, kad atsiramtų ratais į šaligatvį: https://www.google.lt/maps/@54.68860...5410&entry=ttu
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	1567
Size:	1,57 MB
ID:	2146294

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą
    Jau matau, kaip ant akmenų atsiranda papildomos "nelegalios" dvi parkavimo vietos. O kadangi ne žolė, tai ir baudos nėra už ką skirti
    Kairėj būtų galima 2 dviračių stovus padaryt, dešinėj vieną. Šiaip meras pamenu žadėjo, kad šią gatvę rekonstruos, bet kas svarbiausia, pažadadėjo ir parkingą, ir dviračių taką įrengt, ir, jei gerai pamenu, net šaligatvius praplatint... Matosi, kaip tilpo. Aišku, tako čia nereikia, nebent atskiros juostos priešpriešine mašinų judėjimo kryptimi, nes čia vienpusis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šita gatvė galėtų būti viena iš visai neblogų senamiesčio gatvių, bet realiai yra tranzitinė magistralė. Na ir dar, žinoma, reikia parkavimo vietų prikaišioti, nes kaip gi be jų.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Jau matau, kaip ant akmenų atsiranda papildomos "nelegalios" dvi parkavimo vietos. O kadangi ne žolė, tai ir baudos nėra už ką skirti

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tilto gatvės bandomasis kažkas

    Click image for larger version

Name:	20240812_192001.jpg
Views:	646
Size:	2,04 MB
ID:	2146172

    Click image for larger version

Name:	20240812_191936.jpg
Views:	2198
Size:	3,00 MB
ID:	2146171

    Click image for larger version

Name:	20240812_191950.jpg
Views:	660
Size:	2,55 MB
ID:	2146170

    Click image for larger version

Name:	20240812_192026.jpg
Views:	658
Size:	2,20 MB
ID:	2146169

    Click image for larger version

Name:	20240812_192046.jpg
Views:	692
Size:	2,30 MB
ID:	2146168

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Atrodo, pagaliau bus sprendžiama kilpinio eismo neegzistavimo problema Liejyklos/Totorių g. sankryžoje - šiandien montavo kameras. Čia, gali būti, dar ir tam, kad užtikrintų mažą taršos zona - gi įsipareigojimas yra, kad ji veiks nuo sausio.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

    Atsakymas slypi pavadinime "mažos taršos zona". Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali. Tačiau Vilniaus tempai šios srityje yra apgailėtini. Esmė, kad problema jau yra, tad ir spręsti ją reikia spėriai. O dėllyginimo - tai lyginame čia ambicijas. Ir akivaizdu, kad UK daug rimčiau čia žiūri. Galime imti proporcingai - UK neleidžia įvažiuoti automibiliams, kurie bus vos senesni už vidurkį. Tai galėtų ir Vilnius pradėti ne nuo euro 3 o euro 5 ( 14 metų senumo ).

    [Papildymas]
    Jei jau UK per aukšta kartelė, tai pasilyginkime su Bulgarija - nuo 2024.01.01 Sofijoje dyzeliams, taip pat kaip ir UK, yra minimum EURO 6 standartas.
    https://urbanaccessregulations.eu/co...garia/sofia-ar

    Dyzelių statistika:
    https://www.eea.europa.eu/data-and-m...ersed%22%5D%7D
    Jo jo, čia viskas tikrai dėl taršos ir tikrai ne tų pačių naftininkų stumiamas reikalas ir niekaip nesusiję su tuo, kad iš barelio naftos pasigamina 3-4 kartus daugiau benzino už dyzelį, bet tie begėdžiai lietuviukai sudegina 6-7 kartus daugiau dyzelio, nei benzino. Tikrai tikrai nesusiję...

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Fanatikams (čia ne jums asmeniškai taikau, kiek labiau visiems, kurie pasisako už radikalius sprendimus čia ir dabar) viskas visada būna labai paprasta. Jam neegzistuoja vietinių gyventojų, neegzistuoja pvz verslo, kuris yra investavęs į senas transporto priemones ir negali sau leisti naujesnių. Dažniausiai dėl to, kad tuos kardinalius sprendimus jie siūlo kažkam kitam, bet tik ne sau. Bet vos tik koks nors seimas pasiūlo naują mokestį konkrečiai jiems (kaip pvz, NT mokestis) iš karto prasideda inkštimas iš serijos "vagiai valdžioje". Čia klasika - labai lengva aukoti dėl bendro (o tuo pačiu ir savo) gerbūvio kitų žmonių interesus.
    O jei atsakant konkrečiai jums - pakartosiu, bet kokie visuomenės reiškiniai yra grindžiami planavimu. Negalima nuo rytojaus įkalti naują mokestį arba ribojimą, paliečiantį daugumą žmonių, nes žmonės planuoja savo išlaidas, darbus ir pan. Dėl to teisingai dabar plečiamas parkavimas į miesto rajonus (pamažu, kad gyventojai spėtų prisitaikyti) bei įvedama ta taršos zona - po truputį, žingsnis po žingsnio griežtinant. Nes kaip reaguotumėte jei kažkas įvestų privalomą 500 eur gynybos mokestį visiems Lietuvos gyventojams, nuo rytojaus? Taip mes tikrai prisipirktume nemažai naujų tankų ir priešlėktuvinės gynybos. Nu ir dzin kad pusė Lietuvos negalėtų sau leisti išleisti vaikų į mokyklą, "kolektyvinis žmonių saugumas" juk svarbiausia, ane?

    Komentuoti:

Working...
X