Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė Valandininkas Rodyti pranešimą
    Geriau paklauskit, kaip sekasi VMS parengto Darnaus judumo plano išsikeltų tikslų įgyvendinimas.
    Nėra laiko - reikia kovoti su klimato kaita, nes už 12 metų visi mirsime.

    Komentuoti:


  • Valandininkas
    replied
    Geriau paklauskit, kaip sekasi VMS parengto Darnaus judumo plano išsikeltų tikslų įgyvendinimas.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Tai buvo parengta - "Vilniaus gatvių standartas".

    Naujasis Vilniaus gatvių standartas (vilnius.lt)

    Bėda, kad jo nesilaikoma - vietoje ženklų, tvirtinamų ant apšvietimo atramų, bedamas naujas stulpas trukdantis pėstiesiams ir pan.
    VMS Infrastruktūros poskyrio žmogus, vadovaujantis šaligatvių ir gatvių remontui tam tikruose rajonuose, net nežinojo, kad egzistuoja tokie standartai kai su juo bendravau. Kitais kartais bendraujant su tuo pačiu poskyriu man buvo pasakyta maždaug: ,,kodėl turėtume jų laikytis?''...

    Kyla daugybė klausimų. Kaip taip gali būti, kad pati VMS nesilaiko savo paties sandartų? Kodėl neskalpuojami tie, kurie nesilaiko? Kodėl jau n metų nesilaikoma ir nekeičiamas darbų atlikimo būdas kuomet tiesiog įamžinamas sovietmetis tik atnaujinant tai kas yra, bet nekeičiant gatvės elementų parametrų? Ką daryti, kad pakeisti šitą barbarizmą? Gal į kokią ministeriją kreitptis? Nežinau.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Eiliniai gyventojai ir neturi nusimanyti kokia infrastruktūra turi būti mieste ir užsiiminėti jos įrengimu. Šią funkciją turi atlikti savivaldybė, tada jos konkretus skyrius. Toliau savivaldybė galėtų kreiptis į architektus, kad šie parengtų miesto mastu infrastruktūros sutvarkymo brėžinius arba bent schemas, visuomenės informavimo medžiagą. Turėtų tame pačiame VMS tinklapyje būti pavaizduota kaip gali ir turi atrodyti šiuolaikinė infrastruktūra su pavyzdžiais kas ir kodėl daroma taip, o ne kaip buvo padaryta, kas su senu projektavimu negerai. Turi būti kuo vizualesnė medžiaga ir kuo mažiau teksto, nes vaizde telpa 1000 žodžių (kaip sako geras posakis).

    Bet viskas prasideda nuo generalinio planavimo - tai yra viršūnė turi suformuoti gaires pagal kurias bus visu miesto mastu planuojama ir įrengiama infrastruktūra ir tada pagal gaires parengiami projektai ar bent schemos (kurias, labai svarbu, rengia architektai ir/arba urbanistai, o ne vadybininkai ar kasininkai ar buhalteriai) ir tik jas parengus imamasi fizinių darbų.

    Maždaug taip - gal kas turės ką papildyti ar pakoreguoti.
    Tai buvo parengta - "Vilniaus gatvių standartas".

    Naujasis Vilniaus gatvių standartas (vilnius.lt)

    Bėda, kad jo nesilaikoma - vietoje ženklų, tvirtinamų ant apšvietimo atramų, bedamas naujas stulpas trukdantis pėstiesiams ir pan.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Eiliniai gyventojai ir neturi nusimanyti kokia infrastruktūra turi būti mieste ir užsiiminėti jos įrengimu. Šią funkciją turi atlikti savivaldybė, tada jos konkretus skyrius. Toliau savivaldybė galėtų kreiptis į architektus, kad šie parengtų miesto mastu infrastruktūros sutvarkymo brėžinius arba bent schemas, visuomenės informavimo medžiagą. Turėtų tame pačiame VMS tinklapyje būti pavaizduota kaip gali ir turi atrodyti šiuolaikinė infrastruktūra su pavyzdžiais kas ir kodėl daroma taip, o ne kaip buvo padaryta, kas su senu projektavimu negerai. Turi būti kuo vizualesnė medžiaga ir kuo mažiau teksto, nes vaizde telpa 1000 žodžių (kaip sako geras posakis).

    Bet viskas prasideda nuo generalinio planavimo - tai yra viršūnė turi suformuoti gaires pagal kurias bus visu miesto mastu planuojama ir įrengiama infrastruktūra ir tada pagal gaires parengiami projektai ar bent schemos (kurias, labai svarbu, rengia architektai ir/arba urbanistai, o ne vadybininkai ar kasininkai ar buhalteriai) ir tik jas parengus imamasi fizinių darbų.

    Maždaug taip - gal kas turės ką papildyti ar pakoreguoti.
    Paskutinis taisė spekas; 2024.06.08, 11:56.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kad ir prie Šimašiaus gatvės senamiestyje buvo tokiu pat būdu remontuojamos. Humanizuojama buvo visur išskyrus senamiestį.
    Kad buvo bandoma, bet gi neleido, tada kai kur darė paprastąjį remontą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Tragedija. Tam tikra prasme Benkunskis pats sau šaudosi į kojas, nes net ir už kelių platinimus pasisakanti auditorija į senamiestį dažniausiai atvažiuoja pasivaikščioti. Nesuvokiama visiškai kokia logika remiantis atliekami tokie darbai.
    Kad ir prie Šimašiaus gatvės senamiestyje buvo tokiu pat būdu remontuojamos. Humanizuojama buvo visur išskyrus senamiestį.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Taigi švietė visuomenę prieš Šimašiaus, prie kiekvieno savivaldybės švietimo atsirasdavo autobuso vairuotoja Janina nesugebanti arčiau 1,5 m bortelio važiuoti.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Tai, kad kas čia aprašyta ir buvo daroma. Nebent turi omenyje, dar didesniais mastais. Bet čia reiktų nepamiršti, kad kitoje pusėje stovės lrytas, delfi ir panašūs šūdraščiai su straipsniais apie vairotojų ginocydą ir švies visuomenę į kitą pusę. Kurios platformos turi didesnį pasiekiamumą, turbūt visiems aišku.
    Buvo daroma, bet nepakankamais tempais. Čia reiktų per galvą kalti per visur - bilbordai, plakatai stotelėse, viešos diskusijos su pavyzdžių iš vakarų Europos demonstravimu. Ir paraleliai darbas, darbas ir dar kartą - darbas. O koks darbas senamiestyje buvo atliktas tarkime Šimašiaus, apart rekonstruotą Vilniaus gatvę? Nepaisant to kad tai yra labiau win nei lose scenarijus, ji suveikė kaip antireklama - beveik du metus buvo išknista viena kertinių senamiesčio gatvių, kai darbo ten intensyviai dirbant buvo kokiai porai mėnesių.
    Na ok, dar iš win scenarijų galima būtų prisiminti tranzitinio eismo senamiestyje draudimą. Bet tuo atveju jokios viešos komunikacijos iš viso beveik nebuvo daroma. Čia juk neužtenka mero paskyroje parašyti, čia reikia per visur skalambyti kartu su pavyzdžiais, parodant naudingumą. Pvz prieš metus tokią ir anokią gatvę lankydavo tiek žmonių, dabar tiek. Prieš metus verslas užsidirbo tiek pinigų, o dabar tiek. Prieš metus senamiestyje pravažiavo tiek automobilių (sukėlę tokią ir anokią taršą), o dabar - tiek kartų mažiau. Tada nemažai daliai žmonių atkristų daug klausimų, nes pvz net iki dabar Feisbuke randu žmonių, kurie įsitikinę kad kilpinio eismo įvedimas sunaikino nemažą dalį verslų, nes tapo sunkiau atvažiuoti.

    O lietrytis ir kitu šūdportaliai taip, problema. Bet tai nereiškia kad nereikia nieko daryti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Tai, kad kas čia aprašyta ir buvo daroma. Nebent turi omenyje, dar didesniais mastais. Bet čia reiktų nepamiršti, kad kitoje pusėje stovės lrytas, delfi ir panašūs šūdraščiai su straipsniais apie vairotojų ginocydą ir švies visuomenę į kitą pusę. Kurios platformos turi didesnį pasiekiamumą, turbūt visiems aišku.
    Delfiai tiesiog dės bileką ką žmonės skaito. Sukalk šviečiamąjį straipsnį tokia forma ir su tokia antrašte, kad būtų geras skaitomumas - ir įmes.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    IMHO turėtų savivaldybė per savo kanalus komunikuoti, kaip turėtų būti ir rodyti pavyzdžius. Taip, visada atsiras pavieniai žmonės kurie bus tam neimlūs, bet didžiąją dalį galima bus paveikti. Kituose klausimuose švietimas realiai veikia. Kaip pvz, nacių Vokietija po pralaimėjimo, per 20 metų švietimo pagalba tapo viena tolerantiškiausių Europos valstybių, tai nematau kodėl tai neturėtų suveikti ir su miestų plėtra.
    Tik vienas svarbus momentas - švietimas turi būti neatitrūkęs nuo realių darbų. Kitaip tariant pvz - paleidžiame reklaminę akciją, rodome kaip gražiai vakaruose atrodo pėsčiųjų gatvės ir padarome tokią vieną gatvę Vilniuje. Tada darome pauzę (kad žmonės spėtų įvertinti ir pajausti skirtumus) ir imamės kitos gatvės. Čia jei mes kalbame apie sąlyginai paprastus dalykus, tokius kaip pėsčiųjų gatvės centre. Nes su viešuoju transportu yra atskiras ir labai sudėtingas (nors ir išsprendžiamas) klausimas.
    Čia aišku tokie mano pasamprotavimai on the fly. Nes koks specialistas, kad galėčiau detaliai išrašyti veiksmų planą.
    Tai, kad kas čia aprašyta ir buvo daroma. Nebent turi omenyje, dar didesniais mastais. Bet čia reiktų nepamiršti, kad kitoje pusėje stovės lrytas, delfi ir panašūs šūdraščiai su straipsniais apie vairotojų ginocydą ir švies visuomenę į kitą pusę. Kurios platformos turi didesnį pasiekiamumą, turbūt visiems aišku.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    IMHO turėtų savivaldybė per savo kanalus komunikuoti, kaip turėtų būti ir rodyti pavyzdžius. Taip, visada atsiras pavieniai žmonės kurie bus tam neimlūs, bet didžiąją dalį galima bus paveikti. Kituose klausimuose švietimas realiai veikia. Kaip pvz, nacių Vokietija po pralaimėjimo, per 20 metų švietimo pagalba tapo viena tolerantiškiausių Europos valstybių, tai nematau kodėl tai neturėtų suveikti ir su miestų plėtra.
    Tik vienas svarbus momentas - švietimas turi būti neatitrūkęs nuo realių darbų. Kitaip tariant pvz - paleidžiame reklaminę akciją, rodome kaip gražiai vakaruose atrodo pėsčiųjų gatvės ir padarome tokią vieną gatvę Vilniuje. Tada darome pauzę (kad žmonės spėtų įvertinti ir pajausti skirtumus) ir imamės kitos gatvės. Čia jei mes kalbame apie sąlyginai paprastus dalykus, tokius kaip pėsčiųjų gatvės centre. Nes su viešuoju transportu yra atskiras ir labai sudėtingas (nors ir išsprendžiamas) klausimas.
    Čia aišku tokie mano pasamprotavimai on the fly. Nes koks specialistas, kad galėčiau detaliai išrašyti veiksmų planą.
    Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.06.02, 13:24.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Apie tai aš ir kalbėjau Vilniaus infrastruktūros projektų temoje, kad vienintelis būdas pakeisti miestą į teigiamą pusę yra lėtas ir nuoseklus gyventojų švietimas, parodant (o geriausiai leidžiant patiems savo akims pamatyti) užsienio praktikas. Nes priešingu atveju bus daroma taip, kaip daroma dabar ir keletas entuziastų nieko nepakeis. Nepadės nei STR ar kitos normos (kurias po ilgų konfliktų galimai pavyks pramušti), nes jos bus nuosekliai ignoruojamos. Deja, gyvename demokratijoje, ne diktatūroje, o demokratijoje sprendimus kuria dauguma. Neišprususi, sustabarėjusi dauguma, kuri į pasaulį žiūri per patogumo sau trumpuoju laikotarpiu prizmę.
    Ir kaip tu įsivaizduoji tą švietimą? Turim puikių pavyzdžių čia pačiame forumiuke, narių kurie čia jau 20 metų sėdi (pirštais nerodysim į Romą), yra matę ir susipažinę su visa galima informacija, bet vis tiek stoja piestu už agsvalto klodus, senamiesčių automobilizaciją ir t.t.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Apie tai aš ir kalbėjau Vilniaus infrastruktūros projektų temoje, kad vienintelis būdas pakeisti miestą į teigiamą pusę yra lėtas ir nuoseklus gyventojų švietimas, parodant (o geriausiai leidžiant patiems savo akims pamatyti) užsienio praktikas. Nes priešingu atveju bus daroma taip, kaip daroma dabar ir keletas entuziastų nieko nepakeis. Nepadės nei STR ar kitos normos (kurias po ilgų konfliktų galimai pavyks pramušti), nes jos bus nuosekliai ignoruojamos. Deja, gyvename demokratijoje, ne diktatūroje, o demokratijoje sprendimus kuria dauguma. Neišprususi, sustabarėjusi dauguma, kuri į pasaulį žiūri per patogumo sau trumpuoju laikotarpiu prizmę.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Tragedija. Tam tikra prasme Benkunskis pats sau šaudosi į kojas, nes net ir už kelių platinimus pasisakanti auditorija į senamiestį dažniausiai atvažiuoja pasivaikščioti. Nesuvokiama visiškai kokia logika remiantis atliekami tokie darbai.
    Visiškai jis niekur nesišaudo, išlyskite iš savo burbulo. Nustebtumėte, kiek norinčių daugiau asfalto, daugiau parkavimo vietų. Kadangi lietuvis savo mentalitetu yra kaimo, miestelio, kolūkinės gyvenvietės personažas, tai ir atitinkamas požiūris į miesto urbanistiką. Nustebsite, bet absoliučiai daugumai tai, kad ten yra tos "nedadelkės" su šaligatviais, kurios pateiktos aukščiau foto, visiškai nesvarbu ir antrinis dalykas, už tai bus patogu privažiuoti. Benkunskas atspindi, galiu tai užtikrintai pasakyti, absoliučią daugumą visų mūsų suburbijų gyventojų suvokimą apie miestą.
    Paskutinis taisė R.D.; 2024.06.01, 23:59.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    man atrodo cia elementarus pinigu plovimas, reikia paziuret kieno draugeliu imoneles laimejo.
    Manau didele dalimi tai ir bus. Panašu, ciniškumo, nusispjovimo ant miesto ir žmonių, nekompetencijos išpurenta dirva tapo puikiu substratu prasukti gan rimtai korumpuotą eksvaldavimo schemutę, ją tuo pačiu panaudojant ir netiesiogiai pirkti balsuotojų balsus...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    man atrodo cia elementarus pinigu plovimas, reikia paziuret kieno draugeliu imoneles laimejo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą
    asfaltas puiku. kur važiuoja automobiliai, kito būdo negali būti.
    Čia yra tarp senamiesčio gynybinių sienų ir asfalto išvis galėtų nebūti

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    asfaltas puiku. kur važiuoja automobiliai, kito būdo negali būti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kiek suprantu tokius darbus visada atlieka Grinda? Jų žmonės dažnai įvairiuose svarstymuose dalyvauja ir visada siūlo kuo daugiau asfaltuoti, taip pat meluoja, kad negalima siaurinti gatvių dėl kokių nors inžinerinių tinklų. Turint omeny kelių tiesimo skaidrumą apskritai, įtariu, kad šitas asfaltas ne iš ideologinių priežasčių visur masiškai yra klojamas. Tiesiog visuomenės nuomonė dabar yra itin palanki neblogai užsidirbti, o Valdelis yra arba korumpuotas, arba itin glušas ir šitam dalykui netrukdo.

    Komentuoti:

Working...
X