Labai geras pastebėjimas dėl projektų - kiek metų pudrino smegenis, melavo, kad norint ką nors pakeisti reikia projektų ir buvo varoma paprastojo remonto statusu?.. O kai atėjo ponas Akvaldas tai dainelė pasikeitė ir dabar nebereikia net projektų...
Kaip išsiaiškinome planuojamų Radvilaitės ir Maironio g. rekonstravimo planų pristatymo metu - projektų, berods anot ID Vilnius, reikia tik keičiant statinio parametrus, išeinant už jo ribų. O kadangi statiniu, bent jau tų dviejų gatvių atveju, jie vadino plotus, kurie nustatomi brėžiant gatvių ribas, tai išeina, kad projekto reikia tik vykdant darbus, kurie išeina už gatvių ribų... Šis 'atnaujinimo ''projektas'' irgi rengtas ID Vilnius ir matome tokį patį ''sutapimą'' kai jau nebereikia projekto... Kuo toliau tuo gražiau.
Vienintelis geras dalykas, kurį matau, tai, kad ID VIlnius visgi parodo nors kažkiek ir gerų sprendimų, yra požymių, kad bent stengiasi mąstyti ir daryti nors kiek geriau. bet kelias dar tolimas iki tikrai gero lygio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Bus tvarkoma Tilto g. dviem etapais, pirmuoju, šiemet, iki Tilto g. 21, maždaug iki kur įrengė tą 3 parkavimo vietų šedevrą:
https://www.facebook.com/uabgrinda/p...DzsKYl?__cft__[0]=AZW05YSSqliw_mUQswRPrAyf_ZmwwvLkei65zM4AdOgHEHix9 Gy_-syBYSdGjSGc3CPIrYxXOHLqxzK2Ky4lCqq1iZeT2bx7a0Jvsb7 BiDSyl8xvWmrVJ9SNzI8QtSbIdJqmPiXL-Xw3O4U74SCGJIdAoOurwuRnJAosHPhglbNVhJnp1_BL07EjQBs udPV0-zx8570vTrVROWgpzpCNGLoa&__tn__=%2CO%2CP-R-R
Buvo kalbama, kad šitoje kadencijoje gatvių pokyčiai bus diskutuojami su gyventojais, tačiau neįkelti net jokie brėžiniai, kaip būdavo daroma anksčiau. Tai taip išeina, kad keičiant važiuojamosios dalies plotį projekto nereikia?
Labai norėčiau, kad įstrižą parkavimą pakeistų paralelinis, kad ir abiejose pusėse ir atsirastų dviračių juosta eismui į priešingą pusę, bet jaučiu liks įstrižas parkavimas su kažkiek platesniais šaligatviais:
Projekto įgyvendinimo metu nusidėvėjęs asfaltas ir betono trinkelės bus keičiamos granito danga, o šaligatviai – platinami, kad atitiktų miesto gyventojų poreikius. Siekiant grąžinti Tilto gatvei jos istorinį charakterį, vietomis bus įrengiami akmens dangos intarpai. Remonto metu taip pat bus atnaujintos gatvės apšvietimo atramos.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimąIr vėl apie mažos taršos zoną. Jau nieko nebesuprantu. LRT pasirodė straipsnis pagal kurį, atrodo, Vilnius neskuba įsivesti mažos taršos zonos(!) nors pagal įstatymą yra įpareigotas tą atlikti iki 2025 sausio 1d.
Lrt straipsnis: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-taptu-mokamas
Įstatymas (35 straipsnis. 7 dalis ) https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d0ae31615c/asr
Komentuoti:
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
Įpareigojimas yra užtikrintas įstatymu. Įstatymų nesilaikymas užtraukia atsakomybę. Taip veikia teisinė valstybė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Tai nera jokio skirtumo ka darai ar nedarai su savo ipareigojimais jeigu pats sau nusistatai ka darai ir ka nedarai be jokiu consequences. Yra toks posakis - 'rules are for thee, but not for me'
Komentuoti:
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimąIr vėl apie mažos taršos zoną. Jau nieko nebesuprantu. LRT pasirodė straipsnis pagal kurį, atrodo, Vilnius neskuba įsivesti mažos taršos zonos(!) nors pagal įstatymą yra įpareigotas tą atlikti iki 2025 sausio 1d.
Lrt straipsnis: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-taptu-mokamas
Įstatymas (35 straipsnis. 7 dalis ) https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d0ae31615c/asr
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir vėl apie mažos taršos zoną. Jau nieko nebesuprantu. LRT pasirodė straipsnis pagal kurį, atrodo, Vilnius neskuba įsivesti mažos taršos zonos(!) nors pagal įstatymą yra įpareigotas tą atlikti iki 2025 sausio 1d.
Lrt straipsnis: https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-taptu-mokamas
Įstatymas (35 straipsnis. 7 dalis ) https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...d0ae31615c/asr
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Feisbuke skaičiau kaip vilniuscai žviegė dėl šitoje vietoje įvykdyto vairuotojų genocydo.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠita gatvė galėtų būti viena iš visai neblogų senamiesčio gatvių, bet realiai yra tranzitinė magistralė. Na ir dar, žinoma, reikia parkavimo vietų prikaišioti, nes kaip gi be jų.
Komentuoti:
-
Paliko įstrižo parkingo 3 vietas. Darant lygiagrečiai, tilptų tik 2. Laisvas plotas tam, kad ties įvažiavimais būtų bent koks matomumas. Žadėjo parkingo vietas, o ne jų naikinimą.
Komentuoti:
-
Kam taip sudėtingai, neergonomiškai ir švaistant plotą daryti? Galima pvz kažkaip taip padaryti: praplatinti ir tiesiai pratęsti šaligatvį, o P padaryti lygiagretų:
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Agas Rodyti pranešimąJau matau, kaip ant akmenų atsiranda papildomos "nelegalios" dvi parkavimo vietos. O kadangi ne žolė, tai ir baudos nėra už ką skirti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šita gatvė galėtų būti viena iš visai neblogų senamiesčio gatvių, bet realiai yra tranzitinė magistralė. Na ir dar, žinoma, reikia parkavimo vietų prikaišioti, nes kaip gi be jų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Jau matau, kaip ant akmenų atsiranda papildomos "nelegalios" dvi parkavimo vietos. O kadangi ne žolė, tai ir baudos nėra už ką skirti
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
Atsakymas slypi pavadinime "mažos taršos zona". Visas pasaulis susizgribo, kad dyzelinių variklių keliama tarša yra labai kenksminga. Tuo tarpu Lietuva yra dyzelių rojus - kai vakarai atsikrato dyzelių, vis jie plaukia čia. Lietuva turi vieną iš didžiausių ( jei ne patį didžiausią ) procentą dyzelių Europoje, tad mums taršos problema itin aktuali. Tačiau Vilniaus tempai šios srityje yra apgailėtini. Esmė, kad problema jau yra, tad ir spręsti ją reikia spėriai. O dėllyginimo - tai lyginame čia ambicijas. Ir akivaizdu, kad UK daug rimčiau čia žiūri. Galime imti proporcingai - UK neleidžia įvažiuoti automibiliams, kurie bus vos senesni už vidurkį. Tai galėtų ir Vilnius pradėti ne nuo euro 3 o euro 5 ( 14 metų senumo ).
[Papildymas]
Jei jau UK per aukšta kartelė, tai pasilyginkime su Bulgarija - nuo 2024.01.01 Sofijoje dyzeliams, taip pat kaip ir UK, yra minimum EURO 6 standartas.
https://urbanaccessregulations.eu/co...garia/sofia-ar
Dyzelių statistika:
https://www.eea.europa.eu/data-and-m...ersed%22%5D%7D
Komentuoti:
-
Fanatikams (čia ne jums asmeniškai taikau, kiek labiau visiems, kurie pasisako už radikalius sprendimus čia ir dabar) viskas visada būna labai paprasta. Jam neegzistuoja vietinių gyventojų, neegzistuoja pvz verslo, kuris yra investavęs į senas transporto priemones ir negali sau leisti naujesnių. Dažniausiai dėl to, kad tuos kardinalius sprendimus jie siūlo kažkam kitam, bet tik ne sau. Bet vos tik koks nors seimas pasiūlo naują mokestį konkrečiai jiems (kaip pvz, NT mokestis) iš karto prasideda inkštimas iš serijos "vagiai valdžioje". Čia klasika - labai lengva aukoti dėl bendro (o tuo pačiu ir savo) gerbūvio kitų žmonių interesus.
O jei atsakant konkrečiai jums - pakartosiu, bet kokie visuomenės reiškiniai yra grindžiami planavimu. Negalima nuo rytojaus įkalti naują mokestį arba ribojimą, paliečiantį daugumą žmonių, nes žmonės planuoja savo išlaidas, darbus ir pan. Dėl to teisingai dabar plečiamas parkavimas į miesto rajonus (pamažu, kad gyventojai spėtų prisitaikyti) bei įvedama ta taršos zona - po truputį, žingsnis po žingsnio griežtinant. Nes kaip reaguotumėte jei kažkas įvestų privalomą 500 eur gynybos mokestį visiems Lietuvos gyventojams, nuo rytojaus? Taip mes tikrai prisipirktume nemažai naujų tankų ir priešlėktuvinės gynybos. Nu ir dzin kad pusė Lietuvos negalėtų sau leisti išleisti vaikų į mokyklą, "kolektyvinis žmonių saugumas" juk svarbiausia, ane?
Komentuoti:
Komentuoti: