Parašė Valandininkas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Geriau paklauskit, kaip sekasi VMS parengto Darnaus judumo plano išsikeltų tikslų įgyvendinimas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Tai buvo parengta - "Vilniaus gatvių standartas".
Naujasis Vilniaus gatvių standartas (vilnius.lt)
Bėda, kad jo nesilaikoma - vietoje ženklų, tvirtinamų ant apšvietimo atramų, bedamas naujas stulpas trukdantis pėstiesiams ir pan.
Kyla daugybė klausimų. Kaip taip gali būti, kad pati VMS nesilaiko savo paties sandartų? Kodėl neskalpuojami tie, kurie nesilaiko? Kodėl jau n metų nesilaikoma ir nekeičiamas darbų atlikimo būdas kuomet tiesiog įamžinamas sovietmetis tik atnaujinant tai kas yra, bet nekeičiant gatvės elementų parametrų? Ką daryti, kad pakeisti šitą barbarizmą? Gal į kokią ministeriją kreitptis? Nežinau.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąEiliniai gyventojai ir neturi nusimanyti kokia infrastruktūra turi būti mieste ir užsiiminėti jos įrengimu. Šią funkciją turi atlikti savivaldybė, tada jos konkretus skyrius. Toliau savivaldybė galėtų kreiptis į architektus, kad šie parengtų miesto mastu infrastruktūros sutvarkymo brėžinius arba bent schemas, visuomenės informavimo medžiagą. Turėtų tame pačiame VMS tinklapyje būti pavaizduota kaip gali ir turi atrodyti šiuolaikinė infrastruktūra su pavyzdžiais kas ir kodėl daroma taip, o ne kaip buvo padaryta, kas su senu projektavimu negerai. Turi būti kuo vizualesnė medžiaga ir kuo mažiau teksto, nes vaizde telpa 1000 žodžių (kaip sako geras posakis).
Bet viskas prasideda nuo generalinio planavimo - tai yra viršūnė turi suformuoti gaires pagal kurias bus visu miesto mastu planuojama ir įrengiama infrastruktūra ir tada pagal gaires parengiami projektai ar bent schemos (kurias, labai svarbu, rengia architektai ir/arba urbanistai, o ne vadybininkai ar kasininkai ar buhalteriai) ir tik jas parengus imamasi fizinių darbų.
Maždaug taip - gal kas turės ką papildyti ar pakoreguoti.
Naujasis Vilniaus gatvių standartas (vilnius.lt)
Bėda, kad jo nesilaikoma - vietoje ženklų, tvirtinamų ant apšvietimo atramų, bedamas naujas stulpas trukdantis pėstiesiams ir pan.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Eiliniai gyventojai ir neturi nusimanyti kokia infrastruktūra turi būti mieste ir užsiiminėti jos įrengimu. Šią funkciją turi atlikti savivaldybė, tada jos konkretus skyrius. Toliau savivaldybė galėtų kreiptis į architektus, kad šie parengtų miesto mastu infrastruktūros sutvarkymo brėžinius arba bent schemas, visuomenės informavimo medžiagą. Turėtų tame pačiame VMS tinklapyje būti pavaizduota kaip gali ir turi atrodyti šiuolaikinė infrastruktūra su pavyzdžiais kas ir kodėl daroma taip, o ne kaip buvo padaryta, kas su senu projektavimu negerai. Turi būti kuo vizualesnė medžiaga ir kuo mažiau teksto, nes vaizde telpa 1000 žodžių (kaip sako geras posakis).
Bet viskas prasideda nuo generalinio planavimo - tai yra viršūnė turi suformuoti gaires pagal kurias bus visu miesto mastu planuojama ir įrengiama infrastruktūra ir tada pagal gaires parengiami projektai ar bent schemos (kurias, labai svarbu, rengia architektai ir/arba urbanistai, o ne vadybininkai ar kasininkai ar buhalteriai) ir tik jas parengus imamasi fizinių darbų.
Maždaug taip - gal kas turės ką papildyti ar pakoreguoti.Paskutinis taisė spekas; 2024.06.08, 11:56.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKad ir prie Šimašiaus gatvės senamiestyje buvo tokiu pat būdu remontuojamos. Humanizuojama buvo visur išskyrus senamiestį.
Komentuoti:
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąTragedija. Tam tikra prasme Benkunskis pats sau šaudosi į kojas, nes net ir už kelių platinimus pasisakanti auditorija į senamiestį dažniausiai atvažiuoja pasivaikščioti. Nesuvokiama visiškai kokia logika remiantis atliekami tokie darbai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taigi švietė visuomenę prieš Šimašiaus, prie kiekvieno savivaldybės švietimo atsirasdavo autobuso vairuotoja Janina nesugebanti arčiau 1,5 m bortelio važiuoti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Tai, kad kas čia aprašyta ir buvo daroma. Nebent turi omenyje, dar didesniais mastais. Bet čia reiktų nepamiršti, kad kitoje pusėje stovės lrytas, delfi ir panašūs šūdraščiai su straipsniais apie vairotojų ginocydą ir švies visuomenę į kitą pusę. Kurios platformos turi didesnį pasiekiamumą, turbūt visiems aišku.
Na ok, dar iš win scenarijų galima būtų prisiminti tranzitinio eismo senamiestyje draudimą. Bet tuo atveju jokios viešos komunikacijos iš viso beveik nebuvo daroma. Čia juk neužtenka mero paskyroje parašyti, čia reikia per visur skalambyti kartu su pavyzdžiais, parodant naudingumą. Pvz prieš metus tokią ir anokią gatvę lankydavo tiek žmonių, dabar tiek. Prieš metus verslas užsidirbo tiek pinigų, o dabar tiek. Prieš metus senamiestyje pravažiavo tiek automobilių (sukėlę tokią ir anokią taršą), o dabar - tiek kartų mažiau. Tada nemažai daliai žmonių atkristų daug klausimų, nes pvz net iki dabar Feisbuke randu žmonių, kurie įsitikinę kad kilpinio eismo įvedimas sunaikino nemažą dalį verslų, nes tapo sunkiau atvažiuoti.
O lietrytis ir kitu šūdportaliai taip, problema. Bet tai nereiškia kad nereikia nieko daryti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Tai, kad kas čia aprašyta ir buvo daroma. Nebent turi omenyje, dar didesniais mastais. Bet čia reiktų nepamiršti, kad kitoje pusėje stovės lrytas, delfi ir panašūs šūdraščiai su straipsniais apie vairotojų ginocydą ir švies visuomenę į kitą pusę. Kurios platformos turi didesnį pasiekiamumą, turbūt visiems aišku.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąIMHO turėtų savivaldybė per savo kanalus komunikuoti, kaip turėtų būti ir rodyti pavyzdžius. Taip, visada atsiras pavieniai žmonės kurie bus tam neimlūs, bet didžiąją dalį galima bus paveikti. Kituose klausimuose švietimas realiai veikia. Kaip pvz, nacių Vokietija po pralaimėjimo, per 20 metų švietimo pagalba tapo viena tolerantiškiausių Europos valstybių, tai nematau kodėl tai neturėtų suveikti ir su miestų plėtra.
Tik vienas svarbus momentas - švietimas turi būti neatitrūkęs nuo realių darbų. Kitaip tariant pvz - paleidžiame reklaminę akciją, rodome kaip gražiai vakaruose atrodo pėsčiųjų gatvės ir padarome tokią vieną gatvę Vilniuje. Tada darome pauzę (kad žmonės spėtų įvertinti ir pajausti skirtumus) ir imamės kitos gatvės. Čia jei mes kalbame apie sąlyginai paprastus dalykus, tokius kaip pėsčiųjų gatvės centre. Nes su viešuoju transportu yra atskiras ir labai sudėtingas (nors ir išsprendžiamas) klausimas.
Čia aišku tokie mano pasamprotavimai on the fly. Nes koks specialistas, kad galėčiau detaliai išrašyti veiksmų planą.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
IMHO turėtų savivaldybė per savo kanalus komunikuoti, kaip turėtų būti ir rodyti pavyzdžius. Taip, visada atsiras pavieniai žmonės kurie bus tam neimlūs, bet didžiąją dalį galima bus paveikti. Kituose klausimuose švietimas realiai veikia. Kaip pvz, nacių Vokietija po pralaimėjimo, per 20 metų švietimo pagalba tapo viena tolerantiškiausių Europos valstybių, tai nematau kodėl tai neturėtų suveikti ir su miestų plėtra.
Tik vienas svarbus momentas - švietimas turi būti neatitrūkęs nuo realių darbų. Kitaip tariant pvz - paleidžiame reklaminę akciją, rodome kaip gražiai vakaruose atrodo pėsčiųjų gatvės ir padarome tokią vieną gatvę Vilniuje. Tada darome pauzę (kad žmonės spėtų įvertinti ir pajausti skirtumus) ir imamės kitos gatvės. Čia jei mes kalbame apie sąlyginai paprastus dalykus, tokius kaip pėsčiųjų gatvės centre. Nes su viešuoju transportu yra atskiras ir labai sudėtingas (nors ir išsprendžiamas) klausimas.
Čia aišku tokie mano pasamprotavimai on the fly. Nes koks specialistas, kad galėčiau detaliai išrašyti veiksmų planą.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.06.02, 13:24.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąApie tai aš ir kalbėjau Vilniaus infrastruktūros projektų temoje, kad vienintelis būdas pakeisti miestą į teigiamą pusę yra lėtas ir nuoseklus gyventojų švietimas, parodant (o geriausiai leidžiant patiems savo akims pamatyti) užsienio praktikas. Nes priešingu atveju bus daroma taip, kaip daroma dabar ir keletas entuziastų nieko nepakeis. Nepadės nei STR ar kitos normos (kurias po ilgų konfliktų galimai pavyks pramušti), nes jos bus nuosekliai ignoruojamos. Deja, gyvename demokratijoje, ne diktatūroje, o demokratijoje sprendimus kuria dauguma. Neišprususi, sustabarėjusi dauguma, kuri į pasaulį žiūri per patogumo sau trumpuoju laikotarpiu prizmę.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Apie tai aš ir kalbėjau Vilniaus infrastruktūros projektų temoje, kad vienintelis būdas pakeisti miestą į teigiamą pusę yra lėtas ir nuoseklus gyventojų švietimas, parodant (o geriausiai leidžiant patiems savo akims pamatyti) užsienio praktikas. Nes priešingu atveju bus daroma taip, kaip daroma dabar ir keletas entuziastų nieko nepakeis. Nepadės nei STR ar kitos normos (kurias po ilgų konfliktų galimai pavyks pramušti), nes jos bus nuosekliai ignoruojamos. Deja, gyvename demokratijoje, ne diktatūroje, o demokratijoje sprendimus kuria dauguma. Neišprususi, sustabarėjusi dauguma, kuri į pasaulį žiūri per patogumo sau trumpuoju laikotarpiu prizmę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąTragedija. Tam tikra prasme Benkunskis pats sau šaudosi į kojas, nes net ir už kelių platinimus pasisakanti auditorija į senamiestį dažniausiai atvažiuoja pasivaikščioti. Nesuvokiama visiškai kokia logika remiantis atliekami tokie darbai.Paskutinis taisė R.D.; 2024.06.01, 23:59.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąman atrodo cia elementarus pinigu plovimas, reikia paziuret kieno draugeliu imoneles laimejo.
Komentuoti:
-
man atrodo cia elementarus pinigu plovimas, reikia paziuret kieno draugeliu imoneles laimejo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimąasfaltas puiku. kur važiuoja automobiliai, kito būdo negali būti.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kiek suprantu tokius darbus visada atlieka Grinda? Jų žmonės dažnai įvairiuose svarstymuose dalyvauja ir visada siūlo kuo daugiau asfaltuoti, taip pat meluoja, kad negalima siaurinti gatvių dėl kokių nors inžinerinių tinklų. Turint omeny kelių tiesimo skaidrumą apskritai, įtariu, kad šitas asfaltas ne iš ideologinių priežasčių visur masiškai yra klojamas. Tiesiog visuomenės nuomonė dabar yra itin palanki neblogai užsidirbti, o Valdelis yra arba korumpuotas, arba itin glušas ir šitam dalykui netrukdo.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: