Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Kaip ir Ateities plente, taip ir Taikos prospekte labai daug nereguliuojamų sankryžu, tai labai gerai, kad 50km/h. Būtų žiedai vietoj nereguliuojamų sankryžų, tai galima būtų didinti greitį tarp žiedų.
    Na bet klausyk, ten srautai yra atskirti pievų klodais. Tu net norėdamas vietomis sunkiai pasieksi priešpriešinį eismą. Tu niekada nešoksi per 4 juostas (kaip pvz būtų Jonavos g.)
    Čia yra realiai nesamonė. Kiekvienas kelias tada užmieščio turėtų buti tuomet 50, nes ten išvien nereguliuojamos sankryžos- dar nepamirštam, kad išsukinėjant į pagrindinį kelią į kairę, reikia peršokti skirtingų krypčių eismą.

    Comment


      Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

      Na bet klausyk, ten srautai yra atskirti pievų klodais. Tu net norėdamas vietomis sunkiai pasieksi priešpriešinį eismą. Tu niekada nešoksi per 4 juostas (kaip pvz būtų Jonavos g.)
      Čia yra realiai nesamonė. Kiekvienas kelias tada užmieščio turėtų buti tuomet 50, nes ten išvien nereguliuojamos sankryžos- dar nepamirštam, kad išsukinėjant į pagrindinį kelią į kairę, reikia peršokti skirtingų krypčių eismą.
      Taikos pr. nuo Ateities pl. iki Urmo žiedo 3.5km., kuriame 36 susikirtimo taškai, įskaitant stoteles, perėjas, įsukimus, išvažiavimus ir t.t. Tai kas 100 m.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
        Sveiki,
        Teisingos temos neradau, tai gal čia gausiu atsakymą.
        Kodėl visame Taikos prospekte padaryta 50km/h??? Keista, kad dar nepristate vid. greičio radarų kaip Ateities plente. Bet spėju trikojai ten dažnai stovi
        Ankščiau visi važiuodavom 80km/h. Gal būt eismas suintensyvėjo, įsikųrė daugiau įmonių. Tai gal galėjo palikti 70km/h ar bent jau 60km/h?
        Aišku, nežinau kas ten darosi darbo dieną, bet važiuojant savaitgaliais mašinų galima sutikti tikriausiai 10.

        Ne gatvė, o greitkelis. Vilnius-Kaunas autostrada neturi tokios skiriamosios juostos.
        Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklės.

        21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
        21.2. gatvės ruože, kuriame įrengta pėsčiųjų perėja, leistinas važiavimo greitis yra didesnis kaip 50 km/h; dirbtinai mažinti leistiną važiavimo greitį kelio ženklais prieš pėsčiųjų perėją tik tam, kad būtų išvengta šio punkto sąlygos, draudžiama;

        https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...8db9b69006/asr

        Comment


          Savivaldybė paskelbė Spalio 31d. vakare bus atidaryta Milikonių įkalnė.

          Straipsnyje daugiau nuotraukų, atrinkau kelias (eismas papėdėje bei dviračių tako plotis):



          Ši ypač aktuali tiem, kurie rekonstrukcijos metu naujienų portalų komentaruose bėdavojosi, jog viską siaurina. Realiai galėjo dar trečią juostą pravest iki Žemaičių pl. Toks jausmas, kad planuose tai buvo, bet dingo ar man vaidenasi jau?


          Comment


            Tiek pinigų sukišta, o naudos 0. Kaip buvo kamsčiai taip ir liks. Reikėjo daryt 2 eissmo juostas nuo zemaites iki varnių sankryzos, o jeigu taupė tai bent nuo kalno iki varnių, dabar tai naudos visiskas 0. Ir isvis aks cia epr nesamone, lieka 100 metru iki kalno ;no ir susiaureja iki 1 juostos, ten amzina kamscio problema, sunku buvo nuo pat prysmančiu g. daryt 2 eismo juostas? ir siaip buvo sakyta kad sia problema ispres per remonta. Remonta atliko, o situacija dar labiau pablogino, ka zadejo ne nepadare, po metu vel uzdarys ir epr nauja kapitalinid arys, kad kamsiu problema isspresti?
            Paskutinis taisė Atpildas; 2025.10.30, 22:15.

            Comment


              Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
              Tiek pinigų sukišta, o naudos 0. Kaip buvo kamsčiai taip ir liks. Reikėjo daryt 2 eissmo juostas nuo zemaites iki varnių sankryzos, o jeigu taupė tai bent nuo kalno iki varnių, dabar tai naudos visiskas 0. Ir isvis aks cia epr nesamone, lieka 100 metru iki kalno ;no ir susiaureja iki 1 juostos, ten amzina kamscio problema, sunku buvo nuo pat prysmančiu g. daryt 2 eismo juostas? ir siaip buvo sakyta kad sia problema ispres per remonta. Remonta atliko, o situacija dar labiau pablogino, ka zadejo ne nepadare, po metu vel uzdarys ir epr nauja kapitalinid arys, kad kamsiu problema isspresti?
              Kai teko važiuoti, vos ne nuo vaikystės įsivaizdavau, kad Milikonių kalnas turėtų būti 2+2, nes kažkokia neracionali situacija gaunasi, kai turim labai platų Žemaičių plentą ir paskui vėl grįžta po dvi juostas Varnių g. ir Vilijampolės Linkuvos Panerių g. Tik būtų reikėję susitaikyti su siaurom juostom, palikt pirmą juostą čiut čiut platesnę kad nekabint autobusų, bet antra juosta tikrai siaura, tik lengvikei.

              Dabar situaciją iš esmės gelbėja dviračių takas, vis tiek patogi jungtis šilainiškiams, bet reikės jau ateities administracijų, kad realiai jis su kažkuo tinkamai susijungtų (Vandžiogalos pl., Nemuno krantinė ir t. t.). Pats takas niekur nedingtų, bet jungtys ateityje labai pagelbės šiam takui tapt svarbesniu, kad kai kuriom bent jau gražesnėmis dienomis sumažintų tą automobilizaciją.

              Comment


                Parašė JPeters Rodyti pranešimą
                Realiai galėjo dar trečią juostą pravest iki Žemaičių pl. Toks jausmas, kad planuose tai buvo, bet dingo ar man vaidenasi jau?
                Kažkokiame pirminiame projekte buvo numatyta, bet po to dingo.
                Kadangi čia buvo tik gatvės „kapitalinis remontas“, tai normalus projektas viešai niekur nebuvo skelbtas.

                Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                Dar 2024 metų gegužę buvo paskelbti paviršinių nuotekų tinklų Linkuvos g. (atkarpos nuo Varnių g. iki Žemaičių pl.) statybos priešprojektiniai pasiūlymai, kurių brėžiniuose matosi numatytos preliminarios 3 juostos: nuo Apuolės iki Žemaičių pl. 2 juostos į viršų, prieš Apuolės g. juosta posūkiui į kairę ir likusioje atkarpoje iki Varnių g. 2 juostos žemyn.
                Taip pat nubraižytas ir būsimas dviračių ir pėsčiųjų takas.

                Išvados dėl pritarimo/nepritarimo nėra. Šiame projekte numatyti darbai būtų vykdomi kartu su gatvės kapitaliniu remontu (atskiras projektas).

                Click image for larger version

Name:	Projektiniu-pasiulymu-vaizdine-informacija-1-14-1_1.png
Views:	4312
Size:	2,89 MB
ID:	2172678
                Click image for larger version

Name:	Projektiniu-pasiulymu-vaizdine-informacija-1-14-1_2.png
Views:	4306
Size:	2,95 MB
ID:	2172679
                Click image for larger version

Name:	Projektiniu-pasiulymu-vaizdine-informacija-1-14-1_3.png
Views:	4299
Size:	2,81 MB
ID:	2172680
                Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                Comment


                  Na kamščių formavimosi problemos sprendimų kaip ir nėra Praleidinėti įvažiuojančius reikės vėl, leidžiantis nuo kalno ir toliau formuosis kamštukai

                  Comment


                    Išasfaltavo. Bele. Ale krabas užtai išdidžiai nusifotkino.
                    *censored*

                    Comment


                      Brastos gatvėje ardomi naujai sudėti šaligatvio bordiūrai Click image for larger version

Name:	Medija.jpg
Views:	1438
Size:	266,8 kB
ID:	2229562

                      Comment


                        Parašė Kauno Kaukas Rodyti pranešimą
                        Brastos gatvėje ardomi naujai sudėti šaligatvio bordiūrai
                        Neblogas vaizdas pro langą tuos ant žolės sufotkinti

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          Neblogas vaizdas pro langą tuos ant žolės sufotkinti
                          Kad ten lyg plastikinis korys, pagal bordiūrą matosi, kad numatyta ten parkuoti.
                          Google Maps
                          Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                          Comment


                            Prie P. Vileišio tilto. Iš abiejų pusių.

                            Click image for larger version

Name:	DSCF5259.JPG
Views:	1059
Size:	2,06 MB
ID:	2229983

                            Click image for larger version

Name:	DSCF5263.JPG
Views:	1048
Size:	2,21 MB
ID:	2229984

                            Click image for larger version

Name:	DSCF5264.JPG
Views:	1049
Size:	2,68 MB
ID:	2229985

                            Click image for larger version

Name:	DSCF5265.JPG
Views:	1048
Size:	2,70 MB
ID:	2229986

                            Click image for larger version

Name:	DSCF5267.JPG
Views:	1055
Size:	2,50 MB
ID:	2229987

                            Keliauju per Lietuvą

                            Comment


                              Tai bus dvi juostos ir vienas pesčiųjų/dviračių takas palei pastatą ir laiptus?

                              Comment


                                Vizualiai atrodo labai siaura, bet reik tikėtis tikrai bus normalios juostos ir tilps normalus dvirtakis su pėsčiųjų taku.

                                Comment


                                  Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                                  Vizualiai atrodo labai siaura, bet reik tikėtis tikrai bus normalios juostos ir tilps normalus dvirtakis su pėsčiųjų taku.
                                  Jei tikėt projektu (kurį bet kokiu atveju kažkiek keitė), tai 3,5 m, prieš žiedą 4 m, už žiedo 4,5 m, dvirtakis 2,5 m, pėsčiųjų takas 2 m.
                                  Brėžinys
                                  Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                  Comment


                                    Lyg neradau atskiros temos, tai į bendrą kolkas.

                                    Savivaldybė paskelbė Kumelių g. (pirkimas) ir M. Valančiaus g. (rinkos konsultacija) kapitalinio remonto projektavimo pirkimus. Tačiau įdomiau yra tai, kas nurodyta techninėje užduotyje ir priedas.

                                    Kauno Senamiesčio gatvių atnaujinimo urbanistinė ir architektūrinė galimybių studija. Koncepcinė dalis. 2025-10-07

                                    Pirkimuose nurodoma, jog sprendiniai turi būti rengiami pagal šią studiją. Gauti studiją galima atsisiunčiant archyvą TU priedai (Valančiaus).7z.
                                    Studijoje gan detaliai analizuojamos senamiesčio gatvės, tai pateiksiu tik keletą ištraukų.

                                    AUTENTIŠKOS SENAMIESČIO GATVĖS
                                    Dalis Kauno senamiesčio gatvių išlaikiusios autentiškus grindinius, bortus ir kitus istorinius elementus. Tvarkymo metu šie elementai turi būti restauruojami ir pritaikomi šiuolaikiniam naudojimui, išlaikant jų vertę bei medžiagiškumą.
                                    Gatvėse, kuriose istoriniai elementai neišlikę, siektina atkurti senamiesčio charakterį pasitelkiant Kaunui būdingą granito grindinio medžiagiškumą ir spalvinius tonus. Nauji sprendiniai turi būti šiuolaikiški, bet darniai įsiliejantys į kontekstą, vengiant tiesioginių istorinių formų ar raštų imitacijų.

                                    GRINDINIO PRITAIKYMAS:
                                    Siekiant pritaikyti dangą riboto judumo asmenims, lygesnė juosta bus formuojama nenaudojant ir neapdirbant (nepjaunant) saugomų, autentiškų grindinio akmenų. Tam bus naudojami nesaugomi akmenys arba nauji, savo išvaizda kontekstualūs akmenys.
                                    Click image for larger version

Name:	2025-11-19_10-39-06.png
Views:	446
Size:	472,4 kB
ID:	2230673

                                    Numatoma eismo organizavimo schema
                                    Click image for larger version

Name:	2025-11-19_10-43-04.png
Views:	445
Size:	657,1 kB
ID:	2230674

                                    Keletas pertvarkymo pavyzdžių:
                                    • M. Valančiaus g. siūlomas skersinis profilis ir dangos
                                    Click image for larger version

Name:	2025-11-19_10-51-21.png
Views:	439
Size:	85,9 kB
ID:	2230675
                                    • A. Mapu g. (pasirodo bortus galima stumdyti)
                                    Click image for larger version

Name:	2025-11-19_10-53-09.png
Views:	444
Size:	270,6 kB
ID:	2230676
                                    • J. Gruoždio g.
                                    Click image for larger version  Name:	2025-11-19_10-55-18.png Views:	0 Size:	161,4 kB ID:	2230670
                                    Paskutinis taisė Kirstukas; 2025.11.19, 13:58. Priežastis: Pataisytos nuotraukos
                                    Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                    Comment


                                      Brastos g., gal gali paaiškinti man kas nors, kokiu tikslu vos pradėjus įrenginėti P. Vileišio transporto mazgą buvo išardyti bortai nors toje dalyje iki šiol niekas nevyksta. Niekaip negaliu suprasti, kam reikia viską išdraskyti ir palikti metam laiko. Lygiai tas pats ir su naujai įrenginėjama žiedine sankryža ties naujuoju Kėdainių tiltu. Išdraskė, kažką padarė ir dabar metams laiko o gal ir ilgiau paliko žiedą kuris yra iš žvyro, nelygus nepatogus ir t.t. kas kartą važiuojantys laužo savo mašinas. Kodėl negalima iš karto paimti išasfaltuoti kad ir vienu sluoksniu ir tada palikti. Na niekaip negaliu suprasti šitų darbų organizavimo ir šito gyventojų negerbimo.
                                      Toks požiūris ir darbų organizavimas parodo, kad valdžiai (kuri atsakinga už visus šiuos darbus) yra visiškai px ant visų gyventojų.
                                      Aišku meras jau seniai parodė kad jam BBD ant visų mirtingųjų.

                                      Attached Files

                                      Comment

                                      Working...
                                      X