Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • iPhone
    replied
    Chebra, primenat vaikų darželį. Forumas ko gero ne apie tai.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Kiek žmonių - tiek ir nuomonių
    Bet niekaip nereiškia, kad jos visos yra vertingos.

    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    o bet tačiau, nusiskundęs atmestinai atliekamais gatvių rekonstrukcijos darbais, nepuoliau dviračių mėgėjų vadinti retardais.
    Atmestinai nes netelpa didžiausia mašina kokią sugalvojai?

    Parašė vytgri Rodyti pranešimą
    Daugiau pagarbos pašnekovams, mieli kolegos. Smagios darbo savaitės!
    Reiktų nepamiršti jog pats vadinai Šimašiaus siaurinimus „silpnaprotyste“, tai nežinau kaip galima prašyti pagarbos ir pan.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Kad pradėti gydyti RAM1500 smegenų ligą, reikia pradžioje gauti diagnozę, o kad ją gauti tenka apsilankyti Raudonojo kryžiaus ligoninėje - tranzitas šiam piliečiui Kęstučio gatve neišvengiamas
    "Smegenų liga" ->> taip ir nujaučiau, kad post'as patrigerins visų sričių žinovus - ne tik sužinojau su kokiomis transporto priemonėmis reikia važinėti Kaune, bet ir gavau puikių patarimų išbandyti Gibraltaro senamiestį beigi apsilankyti pas daktarus. Ačiū

    Kiek žmonių - tiek ir nuomonių, o bet tačiau, nusiskundęs atmestinai atliekamais gatvių rekonstrukcijos darbais, nepuoliau dviračių mėgėjų vadinti retardais.

    Daugiau pagarbos pašnekovams, mieli kolegos. Smagios darbo savaitės!
    Paskutinis taisė vytgri; 2024.04.08, 07:52.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    LA atiduota pėstiesiems, bet vis dar trūksta?

    kas būtų jei būtų yra beprasmė diskusija.
    Trūksta, nes LA nenueisi / dviračiu nenuvažiuosi visur, kur verta galėti nueiti / nuvažiuoti dviračiu. Taline visas Senamiestis yra kaip LA (automobiliai ten beveik niekad nevažinėja, tik atveža prekes rytais, o štai Vilniuje ir Kaune…).
    Miesto centre žmonės negyvena automobiliuose, jiems svarbu patogiai ir saugiai nueiti į visokias parduotuves, kavines, muziejus, įstaigas, teatrus, parkus ir pan., o ne pro visa tai pralėkti automobilu 50+ km/h.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Kokie impotentai projektavo kliniku zieda? ant tiek susiaurino kad autobusai turi is priespiesines juostos uzsimesti lipdami ant bordiuru kad tilptu tai cia viena
    iš žiedo į V. Lašo gatvę? ar kur?

    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    antra 15min stovejimo vietos dar siauresnes nei kestucio g kur prisiparkavus normaliai vienas ratas vistiek islenda
    tikrai? (šaltinis)
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240404_175159.png
Views:	912
Size:	344,5 kB
ID:	2122100
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    trecia ant tiek siaura viskas kad atvaziave taxi boltai neturi kur zmoniu isleist tai sustojus aplenkti ju sansu nera.... nesuprantu tu siaurinimu kai vietos buvo pilna
    gi padaryta kišenė mašinoms 15 minučių, negi jie nemoka vairuoti ir sustoja taip kad pusė mašinos išsikiša?

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Kokie impotentai projektavo kliniku zieda? ant tiek susiaurino kad autobusai turi is priespiesines juostos uzsimesti lipdami ant bordiuru kad tilptu tai cia viena, antra 15min stovejimo vietos dar siauresnes nei kestucio g kur prisiparkavus normaliai vienas ratas vistiek islenda, trecia ant tiek siaura viskas kad atvaziave taxi boltai neturi kur zmoniu isleist tai sustojus aplenkti ju sansu nera.... nesuprantu tu siaurinimu kai vietos buvo pilna

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    LA atiduota pėstiesiems, bet vis dar trūksta?

    kas būtų jei būtų yra beprasmė diskusija.
    O kam ta LA? Užtenka Vienybės aikštės.

    nebeprasmė, nes didžiąją dalį gatvių galima paversti tokias kaip LA, o taip ir galima visas paversti kaip Donelaičio, Birštono ar Šv. Gertrūdos ir išasfaltuoti automobiliams. Tikrai netrūktų visas juostas išnaudojančių vairuotojų. Čia yra tiesiog pasirinkimo valia, o ne "užtenka LA"
    Paskutinis taisė bimbam; 2024.04.04, 16:56.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    LA atiduota pėstiesiems, bet vis dar trūksta?

    kas būtų jei būtų yra beprasmė diskusija.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Tokiam pėsčiųjų kiekiui yra LA.
    Kaip manai, jei Laisvės al. būtų kaip Donelaičio, su 3 juostom automobiliams, plačiomis juostomis normaliems ciuvams su RAM 1500, ar pėsčiųjų kiekis būtų toks pats? Ar automobilių būtų tiek pat kaip ir Donelaičio/Kęstučio, ar liktų žemas kiekis? Kam iš vis ta Laisvės alėja, jei galėtų lakstyt normalūs bachurai kurie moka mokesčius ir nusipelno kiekvienos juostos ir nemokamos parkavimo vietos visam centre?

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tokiam automobilių kiekiui, kuris turėtų važiuoti ta gatve, pakaktų vienos juostos kurią dalintųsi su autobusais, o visą kitą plotą palikti pėstiesiems ir dviračiams.
    Tokiam pėsčiųjų kiekiui yra LA.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Taikos pr išilginis parkavimas, jokių prie borto, ir neišlendama į juostą
    gal pasimokė iš klaidų.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    ... kai iš principo čia buvo atlikta pilna kompleksinė gatvės ir šaligatvių rekonstrukcija, iš trijų juostų gatvės ją paverčiant dviejų juostų gatve, jokie senoviniai pastatai ir t.t. netrukdė padaryti taip kaip reikia...
    Medžių nematai?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė mindau Rodyti pranešimą

    Į Gibraltarą ar dar kokį senovinį miesto centrą, apžvelgt su RAM150, kad piliečiui taptų aiškų, jog motoroleris, viešasis transportas, dviratis ar pėsčiomis yra geresnė alternatyva, nei ūkininko automobilis
    Nu prie ko jūs visi čia tą senovinį miesto centrą kišat, kai iš principo čia buvo atlikta pilna kompleksinė gatvės ir šaligatvių rekonstrukcija, iš trijų juostų gatvės ją paverčiant dviejų juostų gatve, jokie senoviniai pastatai ir t.t. netrukdė padaryti taip kaip reikia.

    Sunku patikėti kiek daug yra pateisinančių kreivą darbą už visų miestiečių pinigus.

    Pasikartosiu, eismo ar parkavimo mažinimui yra kitų normalių priemonių o ne kreivų parkingų darymas ir paskui bandymas vartytis..

    Va čia ir yra atsakymas, ko gero kodėl tiek metų valdžioje sėdi krūva liurbių, nes mes visomis išgalėmis bandome pateisinti visus jų sprendimus.

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Taikos pr išilginis parkavimas, jokių prie borto, ir neišlendama į juostą

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mindau Rodyti pranešimą

    Į Gibraltarą ar dar kokį senovinį miesto centrą, apžvelgt su RAM150, kad piliečiui taptų aiškų, jog motoroleris, viešasis transportas, dviratis ar pėsčiomis yra geresnė alternatyva, nei ūkininko automobilis
    Kad pradėti gydyti RAM1500 smegenų ligą, reikia pradžioje gauti diagnozę, o kad ją gauti tenka apsilankyti Raudonojo kryžiaus ligoninėje - tranzitas šiam piliečiui Kęstučio gatve neišvengiamas

    Komentuoti:


  • mindau
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Na, toks švelniai tariant deminutyvinis požiūris. Kuo miestietis, važinėjantis DODGE RAM1500 yra prastesnis už tą, kuris atvažiuoja automobiliu, dydžio sulig skalbimo mašina? Jei aš mieste gyvenu, moku mokesčius (tame tarpe ir už 5,7 V8 išmetamą CO), turiu teisę atvažiuoti ten kur man reikia ir pasistatyti savo transporto priemonę taip, kad pusė jos nekyšotų važiuojamojoje dalyje. Šimašiaus silpnaprotystė, plačiau žinoma kaip gatvių siaurinimo vajus, visiškai nepateisina tokios chaltūros, kokia padaryta Kęstučio gatvėje po rekonstrukcijos.
    Į Gibraltarą ar dar kokį senovinį miesto centrą, apžvelgt su RAM150, kad piliečiui taptų aiškų, jog motoroleris, viešasis transportas, dviratis ar pėsčiomis yra geresnė alternatyva, nei ūkininko automobilis

    Komentuoti:


  • mindau
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Ar aš sugebu čia prisiparkuti? Taip sugebu.
    Ar čia patogu parkuotis? Ne nepatogu.
    Tegul pasako man kas nors, kad jam čia yra labai faina ir patogu parkuotis.
    Balsas nuo pėsčiųjų ir dviračių tako:
    Ar čia smagu eiti? Taip, bet galėtų būt geriau
    Ar čia smagu važiuoti dviračiu? Taip, galėtų būt geriau
    ir aplamai, tegul viešasis transportas ten ir važinėja. O automobiliai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr. ir tik kerta statmenai Kęstučio g., Laisvės al., Donelaičio g. O Putvinskio lieka dvi juostos į vieną pusę

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė vytgri Rodyti pranešimą

    Na, toks švelniai tariant deminutyvinis požiūris. Kuo miestietis, važinėjantis DODGE RAM1500 yra prastesnis už tą, kuris atvažiuoja automobiliu, dydžio sulig skalbimo mašina? Jei aš mieste gyvenu, moku mokesčius (tame tarpe ir už 5,7 V8 išmetamą CO), turiu teisę atvažiuoti ten kur man reikia ir pasistatyti savo transporto priemonę taip, kad pusė jos nekyšotų važiuojamojoje dalyje. Šimašiaus silpnaprotystė, plačiau žinoma kaip gatvių siaurinimo vajus, visiškai nepateisina tokios chaltūros, kokia padaryta Kęstučio gatvėje po rekonstrukcijos.
    Not wrong, just an asshole

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai gal reikia įvesti KET naują ženklinimą "parkavimas tik mažesnėms mašinoms nei pasatas"? Nelabai suprantu šito pasakymo esmės.
    Parkavimo vietos yra daromos visoms mašinoms.

    Ir kalba dar yra apie saugumą - joks sveiko proto žmogus nesugalvos padaryti taip, kad parkuotis reikia liečiant važiuojamos dalies skiriamą juostą. Tai neatitinka jokių saugaus eismo principų.
    Visais laikais lygiagretus parkavimas buvo 2m pločio, tik prie platesnių eismo juostų atrodė erdviau.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Jaučiu vairuotojų diskriminaciją.

    O tokiam dviratininkų kiekiui pakaktų dviračių tako vienoje gatvės pusėje.
    Tokiam automobilių kiekiui, kuris turėtų važiuoti ta gatve, pakaktų vienos juostos kurią dalintųsi su autobusais, o visą kitą plotą palikti pėstiesiems ir dviračiams.

    Komentuoti:

Working...
X