Išasfaltavo. Bele. Ale krabas užtai išdidžiai nusifotkino.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Na kamščių formavimosi problemos sprendimų kaip ir nėra
Praleidinėti įvažiuojančius reikės vėl, leidžiantis nuo kalno ir toliau formuosis kamštukai
Komentuoti:
-
Kažkokiame pirminiame projekte buvo numatyta, bet po to dingo.Parašė JPeters Rodyti pranešimąRealiai galėjo dar trečią juostą pravest iki Žemaičių pl. Toks jausmas, kad planuose tai buvo, bet dingo ar man vaidenasi jau?
Kadangi čia buvo tik gatvės „kapitalinis remontas“, tai normalus projektas viešai niekur nebuvo skelbtas.
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Dar 2024 metų gegužę buvo paskelbti paviršinių nuotekų tinklų Linkuvos g. (atkarpos nuo Varnių g. iki Žemaičių pl.) statybos priešprojektiniai pasiūlymai, kurių brėžiniuose matosi numatytos preliminarios 3 juostos: nuo Apuolės iki Žemaičių pl. 2 juostos į viršų, prieš Apuolės g. juosta posūkiui į kairę ir likusioje atkarpoje iki Varnių g. 2 juostos žemyn.
Taip pat nubraižytas ir būsimas dviračių ir pėsčiųjų takas.
Išvados dėl pritarimo/nepritarimo nėra. Šiame projekte numatyti darbai būtų vykdomi kartu su gatvės kapitaliniu remontu (atskiras projektas).
Komentuoti:
-
Kai teko važiuoti, vos ne nuo vaikystės įsivaizdavau, kad Milikonių kalnas turėtų būti 2+2, nes kažkokia neracionali situacija gaunasi, kai turim labai platų Žemaičių plentą ir paskui vėl grįžta po dvi juostas Varnių g. ir Vilijampolės Linkuvos Panerių g. Tik būtų reikėję susitaikyti su siaurom juostom, palikt pirmą juostą čiut čiut platesnę kad nekabint autobusų, bet antra juosta tikrai siaura, tik lengvikei.Parašė Atpildas Rodyti pranešimąTiek pinigų sukišta, o naudos 0. Kaip buvo kamsčiai taip ir liks. Reikėjo daryt 2 eissmo juostas nuo zemaites iki varnių sankryzos, o jeigu taupė tai bent nuo kalno iki varnių, dabar tai naudos visiskas 0. Ir isvis aks cia epr nesamone, lieka 100 metru iki kalno ;no ir susiaureja iki 1 juostos, ten amzina kamscio problema, sunku buvo nuo pat prysmančiu g. daryt 2 eismo juostas? ir siaip buvo sakyta kad sia problema ispres per remonta. Remonta atliko, o situacija dar labiau pablogino, ka zadejo ne nepadare, po metu vel uzdarys ir epr nauja kapitalinid arys, kad kamsiu problema isspresti?
Dabar situaciją iš esmės gelbėja dviračių takas, vis tiek patogi jungtis šilainiškiams, bet reikės jau ateities administracijų, kad realiai jis su kažkuo tinkamai susijungtų (Vandžiogalos pl., Nemuno krantinė ir t. t.). Pats takas niekur nedingtų, bet jungtys ateityje labai pagelbės šiam takui tapt svarbesniu, kad kai kuriom bent jau gražesnėmis dienomis sumažintų tą automobilizaciją.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tiek pinigų sukišta, o naudos 0. Kaip buvo kamsčiai taip ir liks. Reikėjo daryt 2 eissmo juostas nuo zemaites iki varnių sankryzos, o jeigu taupė tai bent nuo kalno iki varnių, dabar tai naudos visiskas 0. Ir isvis aks cia epr nesamone, lieka 100 metru iki kalno ;no ir susiaureja iki 1 juostos, ten amzina kamscio problema, sunku buvo nuo pat prysmančiu g. daryt 2 eismo juostas? ir siaip buvo sakyta kad sia problema ispres per remonta. Remonta atliko, o situacija dar labiau pablogino, ka zadejo ne nepadare, po metu vel uzdarys ir epr nauja kapitalinid arys, kad kamsiu problema isspresti?Paskutinis taisė Atpildas; 2025.10.30, 22:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Savivaldybė paskelbė Spalio 31d. vakare bus atidaryta Milikonių įkalnė.
Straipsnyje daugiau nuotraukų, atrinkau kelias (eismas papėdėje bei dviračių tako plotis):


Ši ypač aktuali tiem, kurie rekonstrukcijos metu naujienų portalų komentaruose bėdavojosi, jog viską siaurina. Realiai galėjo dar trečią juostą pravest iki Žemaičių pl. Toks jausmas, kad planuose tai buvo, bet dingo ar man vaidenasi jau?

- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklės.Parašė strongiukas Rodyti pranešimąSveiki,
Teisingos temos neradau, tai gal čia gausiu atsakymą.
Kodėl visame Taikos prospekte padaryta 50km/h??? Keista, kad dar nepristate vid. greičio radarų kaip Ateities plente. Bet spėju trikojai ten dažnai stovi
Ankščiau visi važiuodavom 80km/h. Gal būt eismas suintensyvėjo, įsikųrė daugiau įmonių. Tai gal galėjo palikti 70km/h ar bent jau 60km/h?
Aišku, nežinau kas ten darosi darbo dieną, bet važiuojant savaitgaliais mašinų galima sutikti tikriausiai 10.
Ne gatvė, o greitkelis. Vilnius-Kaunas autostrada neturi tokios skiriamosios juostos.
21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
21.2. gatvės ruože, kuriame įrengta pėsčiųjų perėja, leistinas važiavimo greitis yra didesnis kaip 50 km/h; dirbtinai mažinti leistiną važiavimo greitį kelio ženklais prieš pėsčiųjų perėją tik tam, kad būtų išvengta šio punkto sąlygos, draudžiama;
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...8db9b69006/asr
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Taikos pr. nuo Ateities pl. iki Urmo žiedo 3.5km., kuriame 36 susikirtimo taškai, įskaitant stoteles, perėjas, įsukimus, išvažiavimus ir t.t. Tai kas 100 m.Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
Na bet klausyk, ten srautai yra atskirti pievų klodais. Tu net norėdamas vietomis sunkiai pasieksi priešpriešinį eismą. Tu niekada nešoksi per 4 juostas (kaip pvz būtų Jonavos g.)
Čia yra realiai nesamonė. Kiekvienas kelias tada užmieščio turėtų buti tuomet 50, nes ten išvien nereguliuojamos sankryžos- dar nepamirštam, kad išsukinėjant į pagrindinį kelią į kairę, reikia peršokti skirtingų krypčių eismą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na bet klausyk, ten srautai yra atskirti pievų klodais. Tu net norėdamas vietomis sunkiai pasieksi priešpriešinį eismą. Tu niekada nešoksi per 4 juostas (kaip pvz būtų Jonavos g.)Parašė booraz Rodyti pranešimą
Kaip ir Ateities plente, taip ir Taikos prospekte labai daug nereguliuojamų sankryžu, tai labai gerai, kad 50km/h. Būtų žiedai vietoj nereguliuojamų sankryžų, tai galima būtų didinti greitį tarp žiedų.
Čia yra realiai nesamonė. Kiekvienas kelias tada užmieščio turėtų buti tuomet 50, nes ten išvien nereguliuojamos sankryžos- dar nepamirštam, kad išsukinėjant į pagrindinį kelią į kairę, reikia peršokti skirtingų krypčių eismą.
Komentuoti:
-
Puikus Milikonių kalnas, nežinau, ką ten dar reikėjo padaryti, kad įtikti. O kad dvirtakis baigiasi į niekur tai natūralu - bus kaimyninių gatvių rekonstrukcijos, pratęs ir taką. Net medžius išsaugojo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai, kad čia ne tas atvejis kai prie nieko kabinausi.Parašė Draarvys Rodyti pranešimą
Jūs čia rimtai??? Kai neturi prie jo kabintis, tai gali kabintis prie troleibuso. Čia paprasčiausiai puiki gatvė, o ypač dviračių takas, o ne aukštoji matematika. Paprasčiausiai idėjau straipsnio nuorodą, tad diskusija apie nieka baigta.
Nes pagal tavo logiką net ir chaltūriškiai ir blogai padaryta gatvė būtų puiki, nes daug geresnė nei sena sutrūkinejusi su purvo šaligatviais.
Aš tiesiog galvojau, kad matai kažką geriau padaryto nei kitos naujos gatvės, dėl to ir paklausiau.
Komentuoti:
-
Kaip ir Ateities plente, taip ir Taikos prospekte labai daug nereguliuojamų sankryžu, tai labai gerai, kad 50km/h. Būtų žiedai vietoj nereguliuojamų sankryžų, tai galima būtų didinti greitį tarp žiedų.Parašė strongiukas Rodyti pranešimąSveiki,
Teisingos temos neradau, tai gal čia gausiu atsakymą.
Kodėl visame Taikos prospekte padaryta 50km/h??? Keista, kad dar nepristate vid. greičio radarų kaip Ateities plente. Bet spėju trikojai ten dažnai stovi
Ankščiau visi važiuodavom 80km/h. Gal būt eismas suintensyvėjo, įsikųrė daugiau įmonių. Tai gal galėjo palikti 70km/h ar bent jau 60km/h?
Aišku, nežinau kas ten darosi darbo dieną, bet važiuojant savaitgaliais mašinų galima sutikti tikriausiai 10.
Ne gatvė, o greitkelis. Vilnius-Kaunas autostrada neturi tokios skiriamosios juostos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki,
Teisingos temos neradau, tai gal čia gausiu atsakymą.
Kodėl visame Taikos prospekte padaryta 50km/h??? Keista, kad dar nepristate vid. greičio radarų kaip Ateities plente. Bet spėju trikojai ten dažnai stovi
Ankščiau visi važiuodavom 80km/h. Gal būt eismas suintensyvėjo, įsikųrė daugiau įmonių. Tai gal galėjo palikti 70km/h ar bent jau 60km/h?
Aišku, nežinau kas ten darosi darbo dieną, bet važiuojant savaitgaliais mašinų galima sutikti tikriausiai 10.
Ne gatvė, o greitkelis. Vilnius-Kaunas autostrada neturi tokios skiriamosios juostos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žmogus ne ta koja išlipo iš lovos, ignoruot jį papraščiau būtų nei reaguot į komentarus apie nieką
O gatvė pagaliau sutvarkyta. Su laiku manau sujungs takus ir su Baltijos g. Lygtais Baltijos g. ir Žemaičių pl. sankryžoje numatytas irgi pertvarkymas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jūs čia rimtai??? Kai neturi prie jo kabintis, tai gali kabintis prie troleibuso. Čia paprasčiausiai puiki gatvė, o ypač dviračių takas, o ne aukštoji matematika. Paprasčiausiai idėjau straipsnio nuorodą, tad diskusija apie nieka baigta.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Nemanau, kad sudėtingai. Juk jei kažkokia gatvė yra puiki, tai turi būti skalė, kad kažkokios gatvės yra vidutiniškos, kažkokios prastos. Nes kitaip praranda prasmę tas vertinimas puiki, jei visos naujos gatvės yra puikios.
Galima tada net chaltūrą padaryt ir vis tiek gatvė bus "puiki", nes net didžiausia chaltūra bus daug geriau nei purvo šaligatviai
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nemanau, kad sudėtingai. Juk jei kažkokia gatvė yra puiki, tai turi būti skalė, kad kažkokios gatvės yra vidutiniškos, kažkokios prastos. Nes kitaip praranda prasmę tas vertinimas puiki, jei visos naujos gatvės yra puikios.Parašė Draarvys Rodyti pranešimą
Gal galima paprasčiau mastyti, nes dabar apie nieką ...jeigu kas pačiam ten netinka tai ir rašyk, tas ir tas man nepatinka, o dabar...
Galima tada net chaltūrą padaryt ir vis tiek gatvė bus "puiki", nes net didžiausia chaltūra bus daug geriau nei purvo šaligatviai
Komentuoti:
-
Gal galima paprasčiau mastyti, nes dabar apie nieką ...jeigu kas pačiam ten netinka tai ir rašyk, tas ir tas man nepatinka, o dabar...Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kai vertini naujai nutiestą gatvę tai vertinimas yra skalėje lyginant su naujai nutiestom gatvėm, o ne lyginant su senom aptrupėjusiom gatvėm ir purvo šaligatviais...
Nes kitu atveju tada gaunasi, kad visos be išimties naujos gatvės yra puikios, nes ženkliai geresnės už senas aptrupėjusias.
Dėl to ir supratau, kad tau kažkuo šita gatvė yra daug geresnė nei kitos naujos gatvės.
Paskutinis taisė Draarvys; 2025.10.27, 00:03.
Komentuoti:
-
Kai vertini naujai nutiestą gatvę tai vertinimas yra skalėje lyginant su naujai nutiestom gatvėm, o ne lyginant su senom aptrupėjusiom gatvėm ir purvo šaligatviais...Parašė Draarvys Rodyti pranešimą
Puikus dviračių takas(tiesa kol kas nesujungtas su Baltijos g), apšvietimas (šiandien pats mačiau) na ir pati gatvė nors ir galėjo būti platesnė, bet palyginus su ankstesniu vaizdu tai kaip diena ir naktis. Ar pačiam cool buvo prieš tai?
Nes kitu atveju tada gaunasi, kad visos be išimties naujos gatvės yra puikios, nes ženkliai geresnės už senas aptrupėjusias.
Dėl to ir supratau, kad tau kažkuo šita gatvė yra daug geresnė nei kitos naujos gatvės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Puikus dviračių takas(tiesa kol kas nesujungtas su Baltijos g), apšvietimas (šiandien pats mačiau) na ir pati gatvė nors ir galėjo būti platesnė, bet palyginus su ankstesniu vaizdu tai kaip diena ir naktis. Ar pačiam cool buvo prieš tai?Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas ten tokio puikaus? Atrodo visiškai eiliniškai.
Komentuoti:
-
man rodos jau dabar matosi, kad lengvieji automobiliai prasilenkia, bet kas bus kai reiks prasilenkt su šiukšliaveže? suprantu kad čia nereikia autostrados, bet kiekvieną kartą prasilenkiant stresuoti nėra gerai.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Atmetus emocijas - kas ten blogai?
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: