Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Daug kur senamiesčiuose 20-30 cm yra prabanga palikti laisvus.
    Čia ne senamiestis, o naujai daryta gatvė naujamiestyje su ar ne 50 kmh greičiu?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Daug kur senamiesčiuose 20-30 cm yra prabanga palikti laisvus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Lygtais per Regitrą svarbu yra nutolti nedaugiau negu metras nuo bortelio, mane mokindavo palikti tarpą kad koją padėti galėtum dar ant važiuojamosios dalies.
    Šiaip jeigu automobilis arba vairavimo gebėjimai neatitinka vietos, tuomet reikėtų važiuoti kitur, nes automobilio statymas, trukdantis eismui, yra draudžiamas.
    Na va tai aš netgi smarkiai per rezervuotai sakiau, kad priimtina ir leistina 10cm palikti, daug didesnis atstumas yra galimas.
    Na bent net ir pasilikus prie simbolinio 10cm, niekaip nėra telpama, nebent prisiglaudus prie gatvės linijos.
    Bet visi supranta, kad pagal jokius saugumo reikalavimus ir sveiko proto normas nėra galima parkuoti priglaudus prie važiuojanos juostos linijos, turi būti minimum 2-3 dešimtys cm palikta.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Mantasm rašo apie kamiq, o kasa apie kodiaq, tai gal dėl to nesutariat

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ne apie turėjimą sugebėjimų kalba, o apie tai kaip leistina parkuotis. Tikrai perteklinis prašymas glausti prie bortelio. Yra kažkoks limitas centimetrų ir garantuoju, kad pagal ket ar bet ką kitą kaip sveikas protas, yra leistinas atstumas, o ne reikalavimas glaustis.
    Ir čia tik šaligatvio pusė.
    Garantuotai pagal saugumo reikalavimus negalima kelio pusėje padaryti taip, kad glaustumeis prie važiavimo punktyrinės linijos. Spėju mažiausiai 20cm turi būti palikta dėl saugumo.
    Įvertinus, kad čia ne plačiauios mašinos, mažų mažiausiai trūksta 30cm pločio.
    Lygtais per Regitrą svarbu yra nutolti nedaugiau negu metras nuo bortelio, mane mokindavo palikti tarpą kad koją padėti galėtum dar ant važiuojamosios dalies.
    Šiaip jeigu automobilis arba vairavimo gebėjimai neatitinka vietos, tuomet reikėtų važiuoti kitur, nes automobilio statymas, trukdantis eismui, yra draudžiamas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Su veidrodžiais Pasatas platesnis 5cm. Teisybės dėlei be veidrodžių Kamiqas platesnis nepilnu centimetru.
    Su veidrodžiais Pasatas platesnis už mašiną be veidrodžių? Ar kaip čia?

    https://www.carsized.com/en/cars/com...t-2014-estate/

    Neturi naujausio pasato, bet jo plotis yra 184,9, vistiek siauresnis daugiau negu „nepilnu centimetru“.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nebent pagal Kauno paniatkes tinka vairuot kaip blondinei su pirktom teisėm. Net su žemu universalu neturiu problemų priparkuot prie pat. Su aukštų parketniku turėtų būt dar lengviau.
    Ne apie turėjimą sugebėjimų kalba, o apie tai kaip leistina parkuotis. Tikrai perteklinis prašymas glausti prie bortelio. Yra kažkoks limitas centimetrų ir garantuoju, kad pagal ket ar bet ką kitą kaip sveikas protas, yra leistinas atstumas, o ne reikalavimas glaustis.
    Ir čia tik šaligatvio pusė.
    Garantuotai pagal saugumo reikalavimus negalima kelio pusėje padaryti taip, kad glaustumeis prie važiavimo punktyrinės linijos. Spėju mažiausiai 20cm turi būti palikta dėl saugumo.
    Įvertinus, kad čia ne plačiauios mašinos, mažų mažiausiai trūksta 30cm pločio.
    Paskutinis taisė Gator; 2024.03.28, 11:38.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tikrai niekur nėra reikalavimo ir nėra priimtina glausti ratą.
    Minimum 10cm yra daugiau nei normalu ir daugiau nei priiimtina.
    Lygiai tas pats ir su linija kitoje ousėje, turi būti minimum 20cm (nes į gatvės pusę).
    Niekaip šita mašina neįsitenka.
    Ir ji yra toli gražu ne plačiausias SUV
    Nebent pagal Kauno paniatkes tinka vairuot kaip blondinei su pirktom teisėm. Net su žemu universalu neturiu problemų priparkuot prie pat. Su aukštų parketniku turėtų būt dar lengviau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    už pasatą platesnis ant 5 cm
    Su veidrodžiais Pasatas platesnis 5cm. Teisybės dėlei be veidrodžių Kamiqas platesnis nepilnu centimetru.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gal perdėjau, vidutinis automobilis.
    Dar vienas netelpantis, tikrai daug už jį platesnių modelių yra:
    Iš nuotraukos atrodo lyg įtilpo?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šitas parketnikas siauresnis už didelę dalį sedanų ar universalų.
    už pasatą platesnis ant 5 cm

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Čia neironiškai tą džipą vadini siauru automobiliu? Ar čia nes nuotrauką kažkas suspaudė iš šonų?
    Gal perdėjau, vidutinis automobilis.
    Dar vienas netelpantis, tikrai daug už jį platesnių modelių yra:

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    „Arti priparkuota“ yra priglaudus ratą. Turintiems gražius ratlankius yra padangos su atsikušia gumyte.
    Tikrai niekur nėra reikalavimo ir nėra priimtina glausti ratą.
    Minimum 10cm yra daugiau nei normalu ir daugiau nei priiimtina.
    Lygiai tas pats ir su linija kitoje ousėje, turi būti minimum 20cm (nes į gatvės pusę).
    Niekaip šita mašina neįsitenka.
    Ir ji yra toli gražu ne plačiausias SUV

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Čia neironiškai tą džipą vadini siauru automobiliu? Ar čia nes nuotrauką kažkas suspaudė iš šonų?
    Šitas parketnikas siauresnis už didelę dalį sedanų ar universalų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    „Arti priparkuota“ yra priglaudus ratą. Turintiems gražius ratlankius yra padangos su atsikušia gumyte.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Net siauras automobilis netelpa:
    Čia neironiškai tą džipą vadini siauru automobiliu? Ar čia nes nuotrauką kažkas suspaudė iš šonų?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai iš pirštų laužti skaičiai ar kažkas matavo, kažkas projektą matė? Nes aš kažkaip savo auto, kur plotis su veidrodėliais 2,104 ir ilgis 4,656 plius kablys priparkuoju neužlipęs ant linijų. Taip pat retai kada tenka įvažiuoti į autobusų juostą apvažiuojant užlipusius ant linijos, kuriems kažkas trukdo prisiparkuoti normaliai.
    Net siauras automobilis netelpa:
    Jei dar veidrodėlis neužlenkts būtų dar labiau išsikištų.
    Ir čia jau labai arti šaligatvio priparkuota (garantuotai ne toliau nei leistinas atstumas)

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Praplatinus atrodytų tvarkingiau ir mažiau žmonių tuščiai nervintųsi, nes neišlįstų prisiparkavę. Bet tada antra juosta bmwams atrodytų dar siauresnė, nes būtų siauresnė.
    Platinti reikėtų ne važiuojamosios dalies sąskaita, o lendant į šaligatvius. Dėl tiek tikrai niekas nebūtų nukentėję, parkavimui 20 - 30 cm plotis turi labai didelę įtaką.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Na nemanau kad būtų esminis skirtumas praplatinus 20-30cm kai 3+ metrų juostoje BNV važiuoja apžergę šalia esančią juostą nes kažkas 10 cm išlindo iš stovėjimo vietos.
    Praplatinus atrodytų tvarkingiau ir mažiau žmonių tuščiai nervintųsi, nes neišlįstų prisiparkavę. Bet tada antra juosta bmwams atrodytų dar siauresnė, nes būtų siauresnė.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Ne, negerai. Jei daliai vairuotojų taip gerai - šaunu. Bet iš principo sprendinys blogas. Šoninis parkavimas yra per siauras. Labai aiškiai skaičiais aukščiau pateikė paaiškinimą, jei mašinoj nuo veidrodėlio iki veidrodėlio yra 2,1 m o parkavimui skirta 2 m, natūralu kad priparkuota mašina išlenda į važiuojamąją dalį.
    Jei tavo kiaušam taip gerai - tai faina, bet principe tai yra blogas sprendinys. 20 - 30 cm praplatinimas būtų iš principo keitęs situaciją.
    Tai iš pirštų laužti skaičiai ar kažkas matavo, kažkas projektą matė? Nes aš kažkaip savo auto, kur plotis su veidrodėliais 2,104 ir ilgis 4,656 plius kablys priparkuoju neužlipęs ant linijų. Taip pat retai kada tenka įvažiuoti į autobusų juostą apvažiuojant užlipusius ant linijos, kuriems kažkas trukdo prisiparkuoti normaliai.

    Komentuoti:

Working...
X