Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    buvo prie to pačio studentų g. remonto plano
    Ten miesto aikštelė nemokama tiesiog bus? Ne KTU ar daugiabučiui priklausanti?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kieno ten bus statoma parkovkė Baršausko g. ties Studentų gatvės pabaiga (prie KTU to naujo pastato)?
    buvo prie to pačio studentų g. remonto plano

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kieno ten bus statoma parkovkė Baršausko g. ties Studentų gatvės pabaiga (prie KTU to naujo pastato)?

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Matėt kokias, pačias pigiausias betonines kvadratines trinkeles suklojo Griunvaldo g? Kaip centro gatvėj tikėjausi gražesnio sprendimo.
    Tą patį pagalvojau, centre tik kloja pigiausią (kuris suskilinėja) sh, o visur periferijoje mažom trinkelėm....

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Matėt kokias, pačias pigiausias betonines kvadratines trinkeles suklojo Griunvaldo g? Kaip centro gatvėj tikėjausi gražesnio sprendimo.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    valdytojas: savivaldybė, ltg infra, via lietuva. Konkursą laimėję rangovai patys nesprendžia, ką remontuoti (na gal išimtis Kelių priežiūra nebent)
    Tai apie tai ir diskusija: kad valdytojai nesirūpina savo turtu ir nevykdo jo savalaikės priežiūros. Aišku, kad rangovai savo noru neis remontuoti savo kliurkų ar dažyti surūdyjusių turėklų...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Užprašomi? Kas užprašo?
    valdytojas: savivaldybė, ltg infra, via lietuva. Konkursą laimėję rangovai patys nesprendžia, ką remontuoti (na gal išimtis Kelių priežiūra nebent)
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.09.04, 16:01.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Dažo dažo. Tik bėda, kad tie remontai užprašomi dažniausiai, kai jau per vėlu remontuot ir reikia ardyt ir naujai daryti. Kitaip sakant finansavimas pagrinde metamas gaisrams gesinti ir nelieka degtukų prevencijai
    Užprašomi? Kas užprašo?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Tą patį gali matyti Latvijoj. Tai kelių atkarpas skalbele basto, tai dar ką daro. Kada kas paskutinį kartą matėt, kad kas nors Lietuvoje pvz. dažytų surudyjusius tilto turėklus?

    Neseniai mačiau (nepamenu kur) pasakymą: Brangiausias - laiku neatliktas remontas.
    Dažo dažo. Tik bėda, kad tie remontai užprašomi dažniausiai, kai jau per vėlu remontuot ir reikia ardyt ir naujai daryti. Kitaip sakant finansavimas pagrinde metamas gaisrams gesinti ir nelieka degtukų prevencijai

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Pirkimo procedūros suprantu, gali stsbdyti. Bet juk galima tokiems tvarkymo darbams nusipirkti pvz metinį rangovą su vienetiniais įkainiais kuris visokius tokius dalykus tvarkytų, taip galėtum "įsisavinti" visus pinigus kelių priežiūrai nes tiksliai pagal turimą likutį galėtum juos tiksliškai panaudoti.

    Bet prie viso šito - aš niekaip nesuprantu kodėl nėra reikalaujama iš rangovų garantinės priežiūros. Kaune yra daug vietų kur rangovai netaiso savo kliurkų.
    Tekę net rašyti į KMS kad toje ir toje vietoje po pusės metų asfaltas nuo sunkiasvorių mašinų ratų padarė raukšlę. Niekas nesureagavo. Toks vaizdas niekam nėra įdomi atliktų darbų kokybė.
    Kai didžiają dalį tokių darbų daro vienas, "teisingas" rangovas -> nemandagu iš draugelių prašyt kažkokius ten brokus taisyt. Net neabejoju, kad už chroniškus vėlavimus jokių baudų taip pat mokėti nereikia

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Aš esu garantuotas, kad Via Lietuva klerkai dalyvauja visokiuose mokymuose, kuriuose rimtais veidais diskutuoja apie savalaikio remonto svarbą (bet to realiai nedaro).

    Bet kuris verslas žino, kad bet kurį įrengimą, įrangą, reikia pastoviai prižiūrėti, laiku keisti susidėvėjusias dalis tam, kad neįvyktų rimtesni (=brangesni) gedimai. Kodėl kelininkai to nepraktikuoja - nesuprantu. Gal tikrai, bet kurie darbai turi būti perkami, ir viskas paskendę pirkimo konkursuose?
    Pirkimo procedūros suprantu, gali stsbdyti. Bet juk galima tokiems tvarkymo darbams nusipirkti pvz metinį rangovą su vienetiniais įkainiais kuris visokius tokius dalykus tvarkytų, taip galėtum "įsisavinti" visus pinigus kelių priežiūrai nes tiksliai pagal turimą likutį galėtum juos tiksliškai panaudoti.

    Bet prie viso šito - aš niekaip nesuprantu kodėl nėra reikalaujama iš rangovų garantinės priežiūros. Kaune yra daug vietų kur rangovai netaiso savo kliurkų.
    Tekę net rašyti į KMS kad toje ir toje vietoje po pusės metų asfaltas nuo sunkiasvorių mašinų ratų padarė raukšlę. Niekas nesureagavo. Toks vaizdas niekam nėra įdomi atliktų darbų kokybė.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Būtent. Mano konkrečiu atveju matomi kelio dangoje trūkiai mano supratimu turėtų būti sutvarkyti, juos dabar užpildyti spec medžiagomis kainuotų sąlyginai mažai, kadangi to nedaro - po žiemos tikėtina tose vietose pradės darytis duobės, vanduo ir šaltis pradės ardyti dangą. Dangos remontas kainuos kur kas daugiau, negana to da gadins automobilius ir t.t.
    Ir tikrai taip, tai nėra išskirtinė Kauno problema, taip vyksta visoje lietuvoje.
    Aš esu garantuotas, kad Via Lietuva klerkai dalyvauja visokiuose mokymuose, kuriuose rimtais veidais diskutuoja apie savalaikio remonto svarbą (bet to realiai nedaro).

    Bet kuris verslas žino, kad bet kurį įrengimą, įrangą, reikia pastoviai prižiūrėti, laiku keisti susidėvėjusias dalis tam, kad neįvyktų rimtesni (=brangesni) gedimai. Kodėl kelininkai to nepraktikuoja - nesuprantu. Gal tikrai, bet kurie darbai turi būti perkami, ir viskas paskendę pirkimo konkursuose?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Neseniai mačiau (nepamenu kur) pasakymą: Brangiausias - laiku neatliktas remontas.
    Būtent. Mano konkrečiu atveju matomi kelio dangoje trūkiai mano supratimu turėtų būti sutvarkyti, juos dabar užpildyti spec medžiagomis kainuotų sąlyginai mažai, kadangi to nedaro - po žiemos tikėtina tose vietose pradės darytis duobės, vanduo ir šaltis pradės ardyti dangą. Dangos remontas kainuos kur kas daugiau, negana to da gadins automobilius ir t.t.
    Ir tikrai taip, tai nėra išskirtinė Kauno problema, taip vyksta visoje lietuvoje.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Šita problema yra ne tik Kaune - beveik visur LT įrengtai infrastruktūrai skiriama 0 dėmesio.

    Palyginimui nuvažiavus į kokią Vokietiją - ant kiekvieno kampo pamatysi vykdomus kažkokius smulkius, nekapitalinius remonto darbus. Nesigilinau, bet spėju, kad DE savivaldybės turi savo stiprius komunalininkus, kurie ir užsiima tokiais darbais. Lietuvoje tuo tarpu savivalda terorizuojama dėl vidaus sandorių su savo pačių komunalininkų įmonėmis, verčiama kiekvieną šūdiną remontėlį pirkti viešais pirkimais, kas automatiškai išbrangina ir sulėtina visus procesus.
    Tą patį gali matyti Latvijoj. Tai kelių atkarpas skalbele basto, tai dar ką daro. Kada kas paskutinį kartą matėt, kad kas nors Lietuvoje pvz. dažytų surudyjusius tilto turėklus?

    Neseniai mačiau (nepamenu kur) pasakymą: Brangiausias - laiku neatliktas remontas.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Šita problema yra ne tik Kaune - beveik visur LT įrengtai infrastruktūrai skiriama 0 dėmesio.

    Palyginimui nuvažiavus į kokią Vokietiją - ant kiekvieno kampo pamatysi vykdomus kažkokius smulkius, nekapitalinius remonto darbus. Nesigilinau, bet spėju, kad DE savivaldybės turi savo stiprius komunalininkus, kurie ir užsiima tokiais darbais. Lietuvoje tuo tarpu savivalda terorizuojama dėl vidaus sandorių su savo pačių komunalininkų įmonėmis, verčiama kiekvieną šūdiną remontėlį pirkti viešais pirkimais, kas automatiškai išbrangina ir sulėtina visus procesus.
    Mano siulymas pradzioje vykdyti garantini monitoringa. Dabar darbai pabaigti nesvarbu kaip bet prie ju negrizta. Idomu butu pamatyti kiek lietuvoje ar kaune buvo pareikalauta sutvarkyti keliu pagal suteikta darbu atlikimo garantija.
    Mano esminis fokusas i kokybes isireikalavima ir monitoringa atliktu darbu.

    kas del pirkimu - KMS del to ir padaro konkursa kelininku su malsimaliom kainom keletui metu be konkreciu darbu. O konkretiem darbam renkasi viena is tu triju kompaniju.. cia aisku mazinama konkurencija bet turi daugiau mobilumo.

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Šita problema yra ne tik Kaune - beveik visur LT įrengtai infrastruktūrai skiriama 0 dėmesio.

    Palyginimui nuvažiavus į kokią Vokietiją - ant kiekvieno kampo pamatysi vykdomus kažkokius smulkius, nekapitalinius remonto darbus. Nesigilinau, bet spėju, kad DE savivaldybės turi savo stiprius komunalininkus, kurie ir užsiima tokiais darbais. Lietuvoje tuo tarpu savivalda terorizuojama dėl vidaus sandorių su savo pačių komunalininkų įmonėmis, verčiama kiekvieną šūdiną remontėlį pirkti viešais pirkimais, kas automatiškai išbrangina ir sulėtina visus procesus.
    Savivaldybės visų pirma ten renka mokesčius, dėl to ir stengiasi pritraukti gyventojus pas save gyventi, nes daugiau pinigų surinks. Konkuruoja, kuri darželį atidarys, miesto baseiną ar pan.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Šita problema yra ne tik Kaune - beveik visur LT įrengtai infrastruktūrai skiriama 0 dėmesio.

    Palyginimui nuvažiavus į kokią Vokietiją - ant kiekvieno kampo pamatysi vykdomus kažkokius smulkius, nekapitalinius remonto darbus. Nesigilinau, bet spėju, kad DE savivaldybės turi savo stiprius komunalininkus, kurie ir užsiima tokiais darbais. Lietuvoje tuo tarpu savivalda terorizuojama dėl vidaus sandorių su savo pačių komunalininkų įmonėmis, verčiama kiekvieną šūdiną remontėlį pirkti viešais pirkimais, kas automatiškai išbrangina ir sulėtina visus procesus.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Dažnai važiuoju Donelaičio g. bet kažkaip šiandien važiuodamas labiau atkreipiau į kelio dangos situaciją.
    Donelaičio g. iš pagrindų rekonstruota palyginus ne taip senai, jei reikėtų spėti - spėčiau - 7 metai.
    Žiūrint į kelio dangą, ji didžiojoje dalyje atrodo tikrai gerai, bet yra vietų kur pvz. prie šviesaforų jau susidarę bangos asfalte, yra kur ties šuliniais yra įdubos, yra įduba ir vidurį gatvės, matosi centre gatvės atsiradęs išilginis (greičiausiai asfalto sujungimo) trūkis per kurį drėgmė patenka ir vėliau šaltis gadina dangą. Yra vietų - kur buvo daromi tinklų pasijungimai ir tos vietos jau dabar yra problematiškos, yra ir gerai sutvarkytų pasijungimo vietų.

    Ką noriu pasakyti ir į ką noriu atkreipti dėmesį, kad Kaune nėra prižiūrimos įrengtos gatvės. Kaip pvz. kažkas pasijunginėjo, turėjo gavę visus tam reikiamus leidimus, net prieš užasfaltuojant turėjo gauti akredituotos laboratorijos bandymų protokolą, visi šie dokumentai yra pateikiami savivaldybei, bet niekas nemonitorina atliktų darbų kokybės, niekas nemonitorina grantinių darbų.
    Toks vaizdas, kad savivaldybėje niekam neįdomu garantiniai įsipareigojimai. Jei asfaltas raukšlėjasi - tikėtina tai yra rangovo blogai atliktas darbas, jei ties šuliniais atsiranda įdubos - vadinasi nesandarūs šuliniai ir plaunamas gruntas ir t.t. bet niekas to neprižiūri, dėl to mes neturime ilgam išliekančių gatvių, o gatvių remontas yra nenutrūkstamas procesas.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Karaliaus Mindaugo prospekto remontas suprantu baigtas. Pati prasčiausia dalis ties Birštono g. sankryža taip ir liko neremontuota. Faina, svarbu ties Magnumu ir Akropoliu bus geras (kur ir taip buvo geras) asfaltas.
    Buvo rašyta, kad atkarptą nuo I.Kanto gatvės iki Aleksoto tilto kitais metais imsis.

    Komentuoti:


  • miurdock
    replied
    Jau Karaliaus prospektas tai tikrai visuomenės intereras kaip ir kokie Savanoriai ar Jonavos g. Tegu tvarko, kad ir atkarpomis, tegu apsaugo po to nuo gręžimo kasimo ir lopymo ir viskas bus ok.

    Komentuoti:

Working...
X