Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Lygtais per Regitrą svarbu yra nutolti nedaugiau negu metras nuo bortelio, mane mokindavo palikti tarpą kad koją padėti galėtum dar ant važiuojamosios dalies.
Šiaip jeigu automobilis arba vairavimo gebėjimai neatitinka vietos, tuomet reikėtų važiuoti kitur, nes automobilio statymas, trukdantis eismui, yra draudžiamas.
Na bent net ir pasilikus prie simbolinio 10cm, niekaip nėra telpama, nebent prisiglaudus prie gatvės linijos.
Bet visi supranta, kad pagal jokius saugumo reikalavimus ir sveiko proto normas nėra galima parkuoti priglaudus prie važiuojanos juostos linijos, turi būti minimum 2-3 dešimtys cm palikta.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ne apie turėjimą sugebėjimų kalba, o apie tai kaip leistina parkuotis. Tikrai perteklinis prašymas glausti prie bortelio. Yra kažkoks limitas centimetrų ir garantuoju, kad pagal ket ar bet ką kitą kaip sveikas protas, yra leistinas atstumas, o ne reikalavimas glaustis.
Ir čia tik šaligatvio pusė.
Garantuotai pagal saugumo reikalavimus negalima kelio pusėje padaryti taip, kad glaustumeis prie važiavimo punktyrinės linijos. Spėju mažiausiai 20cm turi būti palikta dėl saugumo.
Įvertinus, kad čia ne plačiauios mašinos, mažų mažiausiai trūksta 30cm pločio.
Šiaip jeigu automobilis arba vairavimo gebėjimai neatitinka vietos, tuomet reikėtų važiuoti kitur, nes automobilio statymas, trukdantis eismui, yra draudžiamas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su veidrodžiais Pasatas platesnis 5cm. Teisybės dėlei be veidrodžių Kamiqas platesnis nepilnu centimetru.
https://www.carsized.com/en/cars/com...t-2014-estate/
Neturi naujausio pasato, bet jo plotis yra 184,9, vistiek siauresnis daugiau negu „nepilnu centimetru“.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nebent pagal Kauno paniatkes tinka vairuot kaip blondinei su pirktom teisėm. Net su žemu universalu neturiu problemų priparkuot prie pat. Su aukštų parketniku turėtų būt dar lengviau.
Ir čia tik šaligatvio pusė.
Garantuotai pagal saugumo reikalavimus negalima kelio pusėje padaryti taip, kad glaustumeis prie važiavimo punktyrinės linijos. Spėju mažiausiai 20cm turi būti palikta dėl saugumo.
Įvertinus, kad čia ne plačiauios mašinos, mažų mažiausiai trūksta 30cm pločio.Paskutinis taisė Gator; 2024.03.28, 11:38.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tikrai niekur nėra reikalavimo ir nėra priimtina glausti ratą.
Minimum 10cm yra daugiau nei normalu ir daugiau nei priiimtina.
Lygiai tas pats ir su linija kitoje ousėje, turi būti minimum 20cm (nes į gatvės pusę).
Niekaip šita mašina neįsitenka.
Ir ji yra toli gražu ne plačiausias SUV
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
už pasatą platesnis ant 5 cm
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gal perdėjau, vidutinis automobilis.
Dar vienas netelpantis, tikrai daug už jį platesnių modelių yra:
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šitas parketnikas siauresnis už didelę dalį sedanų ar universalų.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia neironiškai tą džipą vadini siauru automobiliu? Ar čia nes nuotrauką kažkas suspaudė iš šonų?
Dar vienas netelpantis, tikrai daug už jį platesnių modelių yra:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą„Arti priparkuota“ yra priglaudus ratą. Turintiems gražius ratlankius yra padangos su atsikušia gumyte.
Minimum 10cm yra daugiau nei normalu ir daugiau nei priiimtina.
Lygiai tas pats ir su linija kitoje ousėje, turi būti minimum 20cm (nes į gatvės pusę).
Niekaip šita mašina neįsitenka.
Ir ji yra toli gražu ne plačiausias SUV
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia neironiškai tą džipą vadini siauru automobiliu? Ar čia nes nuotrauką kažkas suspaudė iš šonų?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
„Arti priparkuota“ yra priglaudus ratą. Turintiems gražius ratlankius yra padangos su atsikušia gumyte.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Net siauras automobilis netelpa:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai iš pirštų laužti skaičiai ar kažkas matavo, kažkas projektą matė? Nes aš kažkaip savo auto, kur plotis su veidrodėliais 2,104 ir ilgis 4,656 plius kablys priparkuoju neužlipęs ant linijų. Taip pat retai kada tenka įvažiuoti į autobusų juostą apvažiuojant užlipusius ant linijos, kuriems kažkas trukdo prisiparkuoti normaliai.
Jei dar veidrodėlis neužlenkts būtų dar labiau išsikištų.
Ir čia jau labai arti šaligatvio priparkuota (garantuotai ne toliau nei leistinas atstumas)
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Praplatinus atrodytų tvarkingiau ir mažiau žmonių tuščiai nervintųsi, nes neišlįstų prisiparkavę. Bet tada antra juosta bmwams atrodytų dar siauresnė, nes būtų siauresnė.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąNa nemanau kad būtų esminis skirtumas praplatinus 20-30cm kai 3+ metrų juostoje BNV važiuoja apžergę šalia esančią juostą nes kažkas 10 cm išlindo iš stovėjimo vietos.
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Ne, negerai. Jei daliai vairuotojų taip gerai - šaunu. Bet iš principo sprendinys blogas. Šoninis parkavimas yra per siauras. Labai aiškiai skaičiais aukščiau pateikė paaiškinimą, jei mašinoj nuo veidrodėlio iki veidrodėlio yra 2,1 m o parkavimui skirta 2 m, natūralu kad priparkuota mašina išlenda į važiuojamąją dalį.
Jei tavo kiaušam taip gerai - tai faina, bet principe tai yra blogas sprendinys. 20 - 30 cm praplatinimas būtų iš principo keitęs situaciją.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: