Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • skyrma
    replied
    Ačiū. Buvo įdomu koks progresas per metus nuo uždarymo. Na... it's something... Vasaros metu buvo sunku rasti dirbančių ten. Gal iki vasaros sezono ir užbaigs.

    Įdomu, kad paskutinė renovacija buvo daryta 2014m. ir atlaikė tik 8 metus (čia vieta jūsų stumimui ant Kupčinsko ir konservatorių).

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Trijų mergelių tiltas 2023-11-04. Dirba ir šeštadienį. p.s. Prasidėjus remontui žadėjo baigti iki metų pabaigos...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Užnerio g. rekonstrukcija 2023-10-21
    Bus plati 4 juostų gatvė (iki žiedo su Vytėnų g.). Panašu, jog didžioji dalis darbų baigta.
    Projektą galima pamatyti šiame žemėlapyje

    Link Vytėnų g.
    Galėjo čia suprojektuoti ir dviračių taką, nors padaryti taką iki Šilainių šiek tiek problematiška.
    Užnerio g. žiūrint link Vytėnų g.

    Projekto riba.
    Toliau (į dešinę) kitas rekonstavimo etapas („Megos“ mazgas). Žinoma, keistai atrodo „staiga“ užsibaigiantys šaligatviai.
    Riba tarp dviejų etapų

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    1. Šventieji šlagbaumai.
    Užtvarai ant sklypos ribos, dėl 50cm pasiryžęs prisidėt permontuot visą įrangą? Kameras? Užtvarus ir kita, dėl tokio ruožo?

    2. Dviračių takas užsaibaigia, nors vietos atrodo pakankamai.
    ka reiškia pakanka? Dvirtakį padaryt 2,0-2,5m o pėsčiom paleist per 1,0m? Tipo pėstysis tai jau ne žmogus? Tik dviratis žmogus?

    3. Šventasis Narvesenas.
    Kioskas nesamonė, tikuos patrauks jį.

    4. Stulpas šalia dvirtakio.
    Sutinku, arti, bet ne blogiausia situacija gyvenime, ar tikrai netilpsi?

    5. Dvirtakis nutrūksta ties Kalniečių stotele.
    Ten tarpmiestinė stotelė su trim laukimo stoginėm, daug žmonių ant tako, ar tikrai dviratis pats svarbiausias?

    6. Ir mažiems ir dideliems.
    nereguojam

    7. Dvirtakis vėl nutrūksta ties Dubingių parkingu.
    Taip nutruksta, nes ties dubingiais jis netelpa. Ar geriau privest iki sankryzos ir kitoj pusej jo nebutu? Manau is anksto geriau nutraukt, del galimu konfliktu.

    Pietų pertrauka įpusėjo, laikas suktis atgal. Keletas pastebėjimų iš kitos Savanorių pusės.

    8. Nauja betono aikštė prie naujosios IKI.
    nereguojam

    9. Užprogramuotas konfliktas.
    situacija bus sklypais. Nera vietos greta dar vienam pesciuju takui.

    10. Keturių juostų perėja per skersgatvį su vienu ofisynu ir autoplovykla.
    Sutinku, autostrada.

    11. Dvirtakis baigiasi, ir prasideda stačiais bortais.
    Dvirtakis baigiasi pries pereja, kad nelktu ir nuliptu. Ar galejo buti dvirtakine pereja? Manau galejo.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Jūsų nelaimei, visi išdėstyti paistalai yra reglamentų pažeidimai arba jų nesilaikymai, tad galima lengvai pagrįsti


    1. Lietaus nuotekos nuvestos ant šaligatvio.
    kur pažeidimas? Stogas ir jo nuotekos yra namo, kodėl miestas turi spręsti namo problemas? Miestas įrengs lietaus tinklą namui ir jį prižiūrės?

    2. Neaiškus betoninis kuolas prie pat dvirtakio. Nepanašu kad laikinas.
    Dujotiekio riboženklis, nematau problemos jį perkelti. Taip, pagal STR per arti tako.

    3. Kojų laužymo strypas? Apskritai naujo šaligatvio suvedimas su komerciniais pirmais aukštais vertas atskiro reportažo.
    Tas strypas tarp kolonų yra pastato turtas. Miestas neturi teisės jo demontuot.

    4. Šventieji konteineriai, ar konteineriai dviratininkams?
    kas negerai? Netilps dviratis pravžiuot? Ten beveik metras iki tako, koks pažeidimas?

    5. Tolumoje linksmieji kalniukai. Šaligatvis visur nusileidžia į gatvės - kiemo lygį.
    nusileidžia ir kas? Koks pažeidimas? Ar važiuojant dviračiu čia kažkoks kritinis nepatogumas?

    6. Koją į purvyną, ir pasieksi.
    Sutinku.

    7. Šventasis reklaminis stendas.
    Reklamos būna su nuomos sutartimi. Siūlai demontuot nutraukt sutartis ir mokėt kompenacijas už sutarčių pažeidimus?

    8. Iš kitos pusės. Praėjimas 1,5 žmogaus.
    Iš vis neaišku kokia pretenzija "1,5 žmogaus"

    9. Šventasis reklaminis stendas su elektyčke.
    žiūrėti 7 p.

    10. Kelią užtveria kalnas taktilinių plytelių. Negi dės iš naujo visą šaligatvį?
    Laikinas sandėliavimas, neiškentėsi?

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Reali priežastis — tingėjo / neskyrė laiko / nenorėjo / nemokėjo / neskyrė pinigų padaryt visiems normaliai. O kam? Juk sovietinė liaudis (pats Visvaldukas su draugais) važinėdavosi be jokių dvirtakių ir nuolat šokinėdami nuo bei ant aukštų bordiūrų.
    Ko gero net ne pinigų klausimas, protingai darant ir gerai viską apgalvojus būtų viskas panašiai kainavę. Tiesiog manau bėda yra tame, kad reik įsisavinti pinigus, projekto nėra, ai padarom greitai kaip gaunasi taip bus gerai ir taip lieka visi šitie "kasekai".
    Tam, kad perkelti kioską ar reklaminius stendus - reikia daug laiko, derinimų su savininkais ir t.t. ir tuo niekas nenori - neturi laiko užsiimti, dėl to daro viską paprastesniu būdu.

    Darbo kultūra - atskira tema. Apie tai būtų galima parašyti vadovėlį, kaip negalima dirbti. Bet kai dirba Autokausta, niekas nebestebina ir negaliu suvokti kiek giliai visa kauno valdžia yra sulindusi į jų trilitrinius stiklainius...

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Na, taip, nori, kad dviratininkai būtų neabejotinai patys kalti, jei važiuos ten ir kas nors atsitiks.
    Beje, neseniai žiūrėjau vieną video apie Vyborgą (dabar tai miestas Rusijoje, o anksčiau buvo Švedija / Suomija). Žmogus filmavo važiuodamas dviračiu. Tai ten kažkaip atvirkščiai padaryta, negu Lietuvoje populiaru: visur yra raudonos ir sužymėtos dviračių pervažos per sankryžas, bet nė velnio nėra dviračių takų arba juostų. Irgi stebėjausi.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Reali priežastis — tingėjo / neskyrė laiko / nenorėjo / nemokėjo / neskyrė pinigų padaryt visiems normaliai. O kam? Juk sovietinė liaudis (pats Visvaldukas su draugais) važinėdavosi be jokių dvirtakių ir nuolat šokinėdami nuo bei ant aukštų bordiūrų.
    Naujose projektuose jau po truputį prisiima įrengti tas pervažas, bet ne visur.
    Matyt vadovaujasi mano tais paminėtais punktais.

    Įdomiausias pavyzdys Krikščiukaičio g. ir Linkuvos g. ruožas. Per pačią Krikščiukaičio g. pervažos įrengtos nereguliuojamoje perėjoje, kur autobusai važiuoja, o per Ariogalos gatvę nėra, nes namas užstoja. Galėjo šviesoforą įrengti, bet matyt BRANGU.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Labai teisingos įžvalgos, kad čia viskas gerai, gali atrodyti tik žmogui sakančiam: "svarbeuse dariti". O mąstančiam žmogui kils klausimas, kodėl įvažiavimas į kažkokį eilinį kiemą prioretizuojamas prieš visus centriniu keliu judančius pėsčiuosius ir dviratininkus. Na o tie "šventieji" ženklai, tikra vyšnaitė ant torto. Nors ir faktiškai nebenaudojami, vis tiek apsunkins judėjimą tūkstančiams.
    Va šitas mane labiausiai nervuojantis dalykas, niekaip nesuprasiu kam tuos kalnelius daro (realiai vien dėl jų aš vengiu savonorių pr.).

    __________________________________________________ __________________________________________________ _______

    Gryžtant prie studentų g. tai Kaunas turbūt niekad nesustos žavėti savo darbų kultūra (jos nebuvimu) pridrėbė trinkelių ant šaligatvio eik kaip nori ir kur nori. Kaip sakoma kur šikau ten ir palikau. Click image for larger version

Name:	20231019_104021.jpg
Views:	1497
Size:	2,50 MB
ID:	2083507 Click image for larger version

Name:	20231019_104044.jpg
Views:	1491
Size:	2,55 MB
ID:	2083508

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Kiek atsimenu ir koks susidaro vaizdas, nutraukinėja dvirtakius dėl dviejų dalykų:
    • Pėstiesiems nori palikt vietos, kad nestoviniuotų ant dvirtakių.
    • Prastas matomumas, dviračiai greitai važiuos, nepastebės, partrenks, etc. (nesvarbu, kad vis tiek važiuoja tik nelegaliai ir tik dalis nulipa).
    Reali priežastis — tingėjo / neskyrė laiko / nenorėjo / nemokėjo / neskyrė pinigų padaryt visiems normaliai. O kam? Juk sovietinė liaudis (pats Visvaldukas su draugais) važinėdavosi be jokių dvirtakių ir nuolat šokinėdami nuo bei ant aukštų bordiūrų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Absolučiai viso Kauno pagrindinė bėda yra, kad ties sankryžomis arba perėjomis nutrūksta takai ir nėra dviračių pervažų. Toks vaizdas susidaro, jog kažkas taip liepia daryt, nes kartojasi visur.
    Kiek atsimenu ir koks susidaro vaizdas, nutraukinėja dvirtakius dėl dviejų dalykų:
    • Pėstiesiems nori palikt vietos, kad nestoviniuotų ant dvirtakių.
    • Prastas matomumas, dviračiai greitai važiuos, nepastebės, partrenks, etc. (nesvarbu, kad vis tiek važiuoja tik nelegaliai ir tik dalis nulipa).

    Komentuoti:


  • Naujas Vartotojas
    replied
    1. Šventieji šlagbaumai.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_133146.jpg Views:	0 Size:	1,50 MB ID:	2083417

    2. Dviračių takas užsaibaigia, nors vietos atrodo pakankamai.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_133301.jpg Views:	0 Size:	1,64 MB ID:	2083418

    3. Šventasis Narvesenas.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_133819.jpg Views:	0 Size:	2,26 MB ID:	2083419

    4. Stulpas šalia dvirtakio.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_133836.jpg Views:	0 Size:	2,18 MB ID:	2083421

    5. Dvirtakis nutrūksta ties Kalniečių stotele.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_134025.jpg Views:	0 Size:	2,08 MB ID:	2083422

    6. Ir mažiems ir dideliems.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_134049.jpg Views:	0 Size:	1,73 MB ID:	2083423

    7. Dvirtakis vėl nutrūksta ties Dubingių parkingu.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_134156.jpg Views:	0 Size:	2,32 MB ID:	2083424

    Pietų pertrauka įpusėjo, laikas suktis atgal. Keletas pastebėjimų iš kitos Savanorių pusės.

    8. Nauja betono aikštė prie naujosios IKI.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_134543.jpg Views:	0 Size:	2,28 MB ID:	2083425

    9. Užprogramuotas konfliktas.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_135212.jpg Views:	0 Size:	2,88 MB ID:	2083426

    10. Keturių juostų perėja per skersgatvį su vienu ofisynu ir autoplovykla.

    Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_135455.jpg Views:	0 Size:	2,65 MB ID:	2083427

    11. Dvirtakis baigiasi, ir prasideda stačiais bortais.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20231017_140555.jpg Views:	0 Size:	1,93 MB ID:	2083428

    Iki kitų pasivaikščiojimų.
    Paskutinis taisė Naujas Vartotojas; 2023.10.19, 09:37.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    iš visų parašytų pretenzijų, tai galėčiau sutikti tik su viena, kad perėjos iškvietimo mygtukas per toli nuo dangos. Visos kitos tai paistalai )))))
    Jūsų nelaimei, visi išdėstyti paistalai yra reglamentų pažeidimai arba jų nesilaikymai, tad galima lengvai pagrįsti

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Labai teisingos įžvalgos, kad čia viskas gerai, gali atrodyti tik žmogui sakančiam: "svarbeuse dariti". O mąstančiam žmogui kils klausimas, kodėl įvažiavimas į kažkokį eilinį kiemą prioretizuojamas prieš visus centriniu keliu judančius pėsčiuosius ir dviratininkus. Na o tie "šventieji" ženklai, tikra vyšnaitė ant torto. Nors ir faktiškai nebenaudojami, vis tiek apsunkins judėjimą tūkstančiams.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    iš visų parašytų pretenzijų, tai galėčiau sutikti tik su viena, kad perėjos iškvietimo mygtukas per toli nuo dangos. Visos kitos tai paistalai )))))
    Aha, ypač lietaus nuotekos ant šaligatvio...

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Naujas Vartotojas Rodyti pranešimą
    Nuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:
    iš visų parašytų pretenzijų, tai galėčiau sutikti tik su viena, kad perėjos iškvietimo mygtukas per toli nuo dangos. Visos kitos tai paistalai )))))
    Paskutinis taisė digital; 2023.10.18, 23:54. Priežastis: ištrintos cituotos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Pagrindiniai trūkumai projekto, kad trūksta dviračių pervažų skersai Savanorių pr., ir pastebėjau ne vienoj vietoj nepatogu pasiekti pėsčiųjų perėjos žalios šviesos iškvietimo įtaisą.
    Absolučiai viso Kauno pagrindinė bėda yra, kad ties sankryžomis arba perėjomis nutrūksta takai ir nėra dviračių pervažų. Toks vaizdas susidaro, jog kažkas taip liepia daryt, nes kartojasi visur.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Naujas Vartotojas Rodyti pranešimą
    Nuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:
    Čia kažkur turėtumėm matyti pagrindimą/įrodymą, kad latakas ant šaligatvio yra projektą vykdžiusių darbas ir dėl to neva reiktų prasčiau vertinti projektą?
    Jei tokio didelio projekto tik tokie trūkumai tai projektas kuo puikiausiai pavyko.

    Aiško, jo trūkumai yra visiškai kitokie, nei šitame forume visi aptaria, bet nu ką padarysi. Čia dar netokio šūdo esu priskaitęs

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kauno atveju, stulpeliai, stendai, šiukšliadėžių vietos ne taip svarbu. Tol kol įrenginiai nekabina suaugusio žmogaus dviračio vairo.
    Nors sutinku, kad reikia vengti tokių kliūčių.

    Pagrindiniai trūkumai projekto, kad trūksta dviračių pervažų skersai Savanorių pr., ir pastebėjau ne vienoj vietoj nepatogu pasiekti pėsčiųjų perėjos žalios šviesos iškvietimo įtaisą. Dar vandens nuvedimas svarbu mūsų klimatui, ledas yra ne juokas. Jei paliks bėgt į šaligatvį bus blogai.

    Kas patiko, kad raudonas asfaltas nenutrūksta ties įvažiavimais į kiemus. Būtų pagerinę saugumą Pramonės pr. jei būtų tą patį padarę, dabar iš vis menkas malonumas važiuoti atkarpa tarp V. Krėvės pr. ir Taikos pr.
    Taip pat, kad vis tik atsirado pervažos per svarbias gatves kaip Birželio 23-osios ir Kovo 11-osios g.
    Kitoje pusėje esantys takai nutrūksta ties tomis pačiomis sankryžomis.

    Komentuoti:


  • Naujas Vartotojas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Tokiais stulpeliais požeminės komunikacijos žymimos tam tikrais atvejais. Pvz. ryšių kabelių movos vieta grunte. Bet čia miestas, visos ryšių komunikacijos turėtų būti ryšių kanalų sistemose.

    Tai galimai dujininkai sklendę savo pasižymėję. Galėtų tokiems žymėjimams miestuose kažkokius kompaktiškus ženklus sugalvoti. Suprantu tokius stulpus laukuose, kur reikia kad iš po sniego matytųsi ar pan.
    Pagal dažymą, greičiausiai dujininkai. Bet ne esmė kas ten, esmė kad jo ten negali būti,

    Komentuoti:

Working...
X