Ačiū. Buvo įdomu koks progresas per metus nuo uždarymo. Na... it's something... Vasaros metu buvo sunku rasti dirbančių ten. Gal iki vasaros sezono ir užbaigs.
Įdomu, kad paskutinė renovacija buvo daryta 2014m. ir atlaikė tik 8 metus (čia vieta jūsų stumimui ant Kupčinsko ir konservatorių).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
-
Užnerio g. rekonstrukcija 2023-10-21
Bus plati 4 juostų gatvė (iki žiedo su Vytėnų g.). Panašu, jog didžioji dalis darbų baigta.
Projektą galima pamatyti šiame žemėlapyje
Link Vytėnų g.
Galėjo čia suprojektuoti ir dviračių taką, nors padaryti taką iki Šilainių šiek tiek problematiška.
Projekto riba.
Toliau (į dešinę) kitas rekonstavimo etapas („Megos“ mazgas). Žinoma, keistai atrodo „staiga“ užsibaigiantys šaligatviai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
1. Šventieji šlagbaumai.
Užtvarai ant sklypos ribos, dėl 50cm pasiryžęs prisidėt permontuot visą įrangą? Kameras? Užtvarus ir kita, dėl tokio ruožo?
2. Dviračių takas užsaibaigia, nors vietos atrodo pakankamai.
ka reiškia pakanka? Dvirtakį padaryt 2,0-2,5m o pėsčiom paleist per 1,0m? Tipo pėstysis tai jau ne žmogus? Tik dviratis žmogus?
3. Šventasis Narvesenas.
Kioskas nesamonė, tikuos patrauks jį.
4. Stulpas šalia dvirtakio.
Sutinku, arti, bet ne blogiausia situacija gyvenime, ar tikrai netilpsi?
5. Dvirtakis nutrūksta ties Kalniečių stotele.
Ten tarpmiestinė stotelė su trim laukimo stoginėm, daug žmonių ant tako, ar tikrai dviratis pats svarbiausias?
6. Ir mažiems ir dideliems.
nereguojam
7. Dvirtakis vėl nutrūksta ties Dubingių parkingu.
Taip nutruksta, nes ties dubingiais jis netelpa. Ar geriau privest iki sankryzos ir kitoj pusej jo nebutu? Manau is anksto geriau nutraukt, del galimu konfliktu.
Pietų pertrauka įpusėjo, laikas suktis atgal. Keletas pastebėjimų iš kitos Savanorių pusės.
8. Nauja betono aikštė prie naujosios IKI.
nereguojam
9. Užprogramuotas konfliktas.
situacija bus sklypais. Nera vietos greta dar vienam pesciuju takui.
10. Keturių juostų perėja per skersgatvį su vienu ofisynu ir autoplovykla.
Sutinku, autostrada.
11. Dvirtakis baigiasi, ir prasideda stačiais bortais.
Dvirtakis baigiasi pries pereja, kad nelktu ir nuliptu. Ar galejo buti dvirtakine pereja? Manau galejo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Jūsų nelaimei, visi išdėstyti paistalai yra reglamentų pažeidimai arba jų nesilaikymai, tad galima lengvai pagrįsti
1. Lietaus nuotekos nuvestos ant šaligatvio.
kur pažeidimas? Stogas ir jo nuotekos yra namo, kodėl miestas turi spręsti namo problemas? Miestas įrengs lietaus tinklą namui ir jį prižiūrės?
2. Neaiškus betoninis kuolas prie pat dvirtakio. Nepanašu kad laikinas.
Dujotiekio riboženklis, nematau problemos jį perkelti. Taip, pagal STR per arti tako.
3. Kojų laužymo strypas? Apskritai naujo šaligatvio suvedimas su komerciniais pirmais aukštais vertas atskiro reportažo.
Tas strypas tarp kolonų yra pastato turtas. Miestas neturi teisės jo demontuot.
4. Šventieji konteineriai, ar konteineriai dviratininkams?
kas negerai? Netilps dviratis pravžiuot? Ten beveik metras iki tako, koks pažeidimas?
5. Tolumoje linksmieji kalniukai. Šaligatvis visur nusileidžia į gatvės - kiemo lygį.
nusileidžia ir kas? Koks pažeidimas? Ar važiuojant dviračiu čia kažkoks kritinis nepatogumas?
6. Koją į purvyną, ir pasieksi.
Sutinku.
7. Šventasis reklaminis stendas.
Reklamos būna su nuomos sutartimi. Siūlai demontuot nutraukt sutartis ir mokėt kompenacijas už sutarčių pažeidimus?
8. Iš kitos pusės. Praėjimas 1,5 žmogaus.
Iš vis neaišku kokia pretenzija "1,5 žmogaus"
9. Šventasis reklaminis stendas su elektyčke.
žiūrėti 7 p.
10. Kelią užtveria kalnas taktilinių plytelių. Negi dės iš naujo visą šaligatvį?
Laikinas sandėliavimas, neiškentėsi?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Reali priežastis — tingėjo / neskyrė laiko / nenorėjo / nemokėjo / neskyrė pinigų padaryt visiems normaliai. O kam? Juk sovietinė liaudis (pats Visvaldukas su draugais) važinėdavosi be jokių dvirtakių ir nuolat šokinėdami nuo bei ant aukštų bordiūrų.
Tam, kad perkelti kioską ar reklaminius stendus - reikia daug laiko, derinimų su savininkais ir t.t. ir tuo niekas nenori - neturi laiko užsiimti, dėl to daro viską paprastesniu būdu.
Darbo kultūra - atskira tema. Apie tai būtų galima parašyti vadovėlį, kaip negalima dirbti. Bet kai dirba Autokausta, niekas nebestebina ir negaliu suvokti kiek giliai visa kauno valdžia yra sulindusi į jų trilitrinius stiklainius...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na, taip, nori, kad dviratininkai būtų neabejotinai patys kalti, jei važiuos ten ir kas nors atsitiks.
Beje, neseniai žiūrėjau vieną video apie Vyborgą (dabar tai miestas Rusijoje, o anksčiau buvo Švedija / Suomija). Žmogus filmavo važiuodamas dviračiu. Tai ten kažkaip atvirkščiai padaryta, negu Lietuvoje populiaru: visur yra raudonos ir sužymėtos dviračių pervažos per sankryžas, bet nė velnio nėra dviračių takų arba juostų. Irgi stebėjausi.
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Reali priežastis — tingėjo / neskyrė laiko / nenorėjo / nemokėjo / neskyrė pinigų padaryt visiems normaliai. O kam? Juk sovietinė liaudis (pats Visvaldukas su draugais) važinėdavosi be jokių dvirtakių ir nuolat šokinėdami nuo bei ant aukštų bordiūrų.
Matyt vadovaujasi mano tais paminėtais punktais.
Įdomiausias pavyzdys Krikščiukaičio g. ir Linkuvos g. ruožas. Per pačią Krikščiukaičio g. pervažos įrengtos nereguliuojamoje perėjoje, kur autobusai važiuoja, o per Ariogalos gatvę nėra, nes namas užstoja. Galėjo šviesoforą įrengti, bet matyt BRANGU.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąLabai teisingos įžvalgos, kad čia viskas gerai, gali atrodyti tik žmogui sakančiam: "svarbeuse dariti". O mąstančiam žmogui kils klausimas, kodėl įvažiavimas į kažkokį eilinį kiemą prioretizuojamas prieš visus centriniu keliu judančius pėsčiuosius ir dviratininkus. Na o tie "šventieji" ženklai, tikra vyšnaitė ant torto. Nors ir faktiškai nebenaudojami, vis tiek apsunkins judėjimą tūkstančiams.
__________________________________________________ __________________________________________________ _______
Gryžtant prie studentų g. tai Kaunas turbūt niekad nesustos žavėti savo darbų kultūra (jos nebuvimu) pridrėbė trinkelių ant šaligatvio eik kaip nori ir kur nori. Kaip sakoma kur šikau ten ir palikau.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Kiek atsimenu ir koks susidaro vaizdas, nutraukinėja dvirtakius dėl dviejų dalykų:- Pėstiesiems nori palikt vietos, kad nestoviniuotų ant dvirtakių.
- Prastas matomumas, dviračiai greitai važiuos, nepastebės, partrenks, etc. (nesvarbu, kad vis tiek važiuoja tik nelegaliai ir tik dalis nulipa).
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Absolučiai viso Kauno pagrindinė bėda yra, kad ties sankryžomis arba perėjomis nutrūksta takai ir nėra dviračių pervažų. Toks vaizdas susidaro, jog kažkas taip liepia daryt, nes kartojasi visur.- Pėstiesiems nori palikt vietos, kad nestoviniuotų ant dvirtakių.
- Prastas matomumas, dviračiai greitai važiuos, nepastebės, partrenks, etc. (nesvarbu, kad vis tiek važiuoja tik nelegaliai ir tik dalis nulipa).
Komentuoti:
-
1. Šventieji šlagbaumai.
2. Dviračių takas užsaibaigia, nors vietos atrodo pakankamai.
3. Šventasis Narvesenas.
4. Stulpas šalia dvirtakio.
5. Dvirtakis nutrūksta ties Kalniečių stotele.
6. Ir mažiems ir dideliems.
7. Dvirtakis vėl nutrūksta ties Dubingių parkingu.
Pietų pertrauka įpusėjo, laikas suktis atgal. Keletas pastebėjimų iš kitos Savanorių pusės.
8. Nauja betono aikštė prie naujosios IKI.
9. Užprogramuotas konfliktas.
10. Keturių juostų perėja per skersgatvį su vienu ofisynu ir autoplovykla.
11. Dvirtakis baigiasi, ir prasideda stačiais bortais.
Iki kitų pasivaikščiojimų.Paskutinis taisė Naujas Vartotojas; 2023.10.19, 09:37.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
iš visų parašytų pretenzijų, tai galėčiau sutikti tik su viena, kad perėjos iškvietimo mygtukas per toli nuo dangos. Visos kitos tai paistalai )))))
Komentuoti:
-
Labai teisingos įžvalgos, kad čia viskas gerai, gali atrodyti tik žmogui sakančiam: "svarbeuse dariti". O mąstančiam žmogui kils klausimas, kodėl įvažiavimas į kažkokį eilinį kiemą prioretizuojamas prieš visus centriniu keliu judančius pėsčiuosius ir dviratininkus. Na o tie "šventieji" ženklai, tikra vyšnaitė ant torto. Nors ir faktiškai nebenaudojami, vis tiek apsunkins judėjimą tūkstančiams.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
iš visų parašytų pretenzijų, tai galėčiau sutikti tik su viena, kad perėjos iškvietimo mygtukas per toli nuo dangos. Visos kitos tai paistalai )))))
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Naujas Vartotojas Rodyti pranešimąNuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąPagrindiniai trūkumai projekto, kad trūksta dviračių pervažų skersai Savanorių pr., ir pastebėjau ne vienoj vietoj nepatogu pasiekti pėsčiųjų perėjos žalios šviesos iškvietimo įtaisą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Naujas Vartotojas Rodyti pranešimąNuastabiai rudenėjant orui, per pietus prasiėjau naujuoju Savanorių pėsčiųjų / dviračių taku nuo Taikos sankryžos. Pasidalinsiu keliais pastebėjimais:
Jei tokio didelio projekto tik tokie trūkumai tai projektas kuo puikiausiai pavyko.
Aiško, jo trūkumai yra visiškai kitokie, nei šitame forume visi aptaria, bet nu ką padarysi. Čia dar netokio šūdo esu priskaitęs
Komentuoti:
-
Kauno atveju, stulpeliai, stendai, šiukšliadėžių vietos ne taip svarbu. Tol kol įrenginiai nekabina suaugusio žmogaus dviračio vairo.
Nors sutinku, kad reikia vengti tokių kliūčių.
Pagrindiniai trūkumai projekto, kad trūksta dviračių pervažų skersai Savanorių pr., ir pastebėjau ne vienoj vietoj nepatogu pasiekti pėsčiųjų perėjos žalios šviesos iškvietimo įtaisą. Dar vandens nuvedimas svarbu mūsų klimatui, ledas yra ne juokas. Jei paliks bėgt į šaligatvį bus blogai.
Kas patiko, kad raudonas asfaltas nenutrūksta ties įvažiavimais į kiemus. Būtų pagerinę saugumą Pramonės pr. jei būtų tą patį padarę, dabar iš vis menkas malonumas važiuoti atkarpa tarp V. Krėvės pr. ir Taikos pr.
Taip pat, kad vis tik atsirado pervažos per svarbias gatves kaip Birželio 23-osios ir Kovo 11-osios g.
Kitoje pusėje esantys takai nutrūksta ties tomis pačiomis sankryžomis.
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tokiais stulpeliais požeminės komunikacijos žymimos tam tikrais atvejais. Pvz. ryšių kabelių movos vieta grunte. Bet čia miestas, visos ryšių komunikacijos turėtų būti ryšių kanalų sistemose.
Tai galimai dujininkai sklendę savo pasižymėję. Galėtų tokiems žymėjimams miestuose kažkokius kompaktiškus ženklus sugalvoti. Suprantu tokius stulpus laukuose, kur reikia kad iš po sniego matytųsi ar pan.
Komentuoti:
Komentuoti: