Kas liečia Europos pr. tęsinį link Via Baltica esu linkęs palaikyti projektą, nes tiesiog nėra jokio normalesnio pietvakarinio išvažiavimo iš miesto. Užnemunės g. yra vienintelis normalus vakarinis išvažiavimas, bet ir tas daugiau Ringaudams ar net Jurbarko krypčiai labiau skirtas. Taip pat galvoju, kad padėtų nukrauti srautą nuo Aleksoto Kalvarijos gatvės.
Vakarinės miesto dalies gatvių tinklo užbaigimas labai padėtų mažinti tranzitą per Centrą. Pvz. Raudondvario pl., Varnių g. ir statomo Santakos automobilių tilto jungtis nukrausianti srautus nuo Vilijampolės. Galbūt šiaurės vakarinė alternatyva Prūsų gatve vietoje neplatinamos Milikonių kalno gatvės.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąGyvenantys šalia/turintys verslus kalba, kad poros savaičių bėgyje uždarys tvarkymui Milikonių kalno įkalnę nuo Varnių g. iki viršaus? Gal kas daugiau žinot kažką?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gyvenantys šalia/turintys verslus kalba, kad poros savaičių bėgyje uždarys tvarkymui Milikonių kalno įkalnę nuo Varnių g. iki viršaus? Gal kas daugiau žinot kažką?
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kodėl? Aišku, išvažiavimų daug, bet neatrodo labai komplikuotas, ypač kai jungiamosiose gatvėse eismas, tikėtina, nebus intensyvus. Tik velniams išvažiavimuose į šiaurės ir pietų kelius dvi juostos, kurios tuoj pat pavirsta viena?Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2025.04.20, 08:17.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nereikalingas projektas. Užtektų ten paprastos gatvės 1+1, ir tai tikraiusiai pusę laiko tuščia būtų, plus kažkaip sudarant sujungimą iki Kėdainių tilto. Ką čia matau, tai dar vienas magistralinis aplinkelis, kuris tik išmestu milijonus skatinant suburbizaciją Ringauduose (ir ne tik), bei daugiau eismo, kamščių ir smarvės į stoties sankryžą / Tunelio g.
Priešingai nei kažkas sakė, sujungimas su Šakių kryptimi yra visiškai patenkinamas. O dėl to, kad ten susidaro šiokie tokie kamščiai piko metu dėl suburbinių automobilistų, nesudaro pagrindo tiesti dar vieną mega aplinkkelį, "ekspresovką" į centrą
Dar sunkiau suprasti šitą projektą, kuomet supranti jis veda į ir aplinkuj Kauno rajono savivaldybės teritorijas. Šitas projetas tik ateityje nusiubtų ateities gyventojus ir pinigus su jais į rajoną. Visiškas šūvis sau į kojąPaskutinis taisė Wintautas; 2025.04.16, 18:11.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Kodėl? Aišku, išvažiavimų daug, bet neatrodo labai komplikuotas, ypač kai jungiamosiose gatvėse eismas, tikėtina, nebus intensyvus. Tik velniams išvažiavimuose į šiaurės ir pietų kelius dvi juostos, kurios tuoj pat pavirsta viena?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąEuropos pr. tęsinio detalusis planas > Rastriniai brėžiniai
Numatyta gigantiška magistralinė gatvė, vietomis skersai net 8 juostos. Sprendiniai tokie, sakykim, „įdomesni“. Bet bent jau numatyti dviračių takai abiejose pusėse..
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKirstukas Dar kartą ačiū už pasidalinimą TPID brėžiniais
Turiu klausimą, kur surasti numerį, kad būtų tiesioginė nuoroda į projektą. Kai žiūri brėžinius, rodomas bendras adresas: https://tpdr.planuojustatau.lt/map/main.html
Komentuoti:
-
Ekspresas, bet jo viduryje pėsčiųjų perėjos? Tai nebus čia ekspresas. Tai kam 8 juostos?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
nu ziedas tai labai nice, užprogramuotos avarijos...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dubliuojančios gatvelės galėtų būti vienpusio eismo ir prasidėt ne nuo žiedo, o atsišakoti už žiedo. Ir jose galėtų vykti VT eismas + parkingas, jei jo ten reikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąEuropos pr. tęsinio detalusis planas > Rastriniai brėžiniai
Numatyta gigantiška magistralinė gatvė, vietomis skersai net 8 juostos. Sprendiniai tokie, sakykim, „įdomesni“. Bet bent jau numatyti dviračių takai abiejose pusėse.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąEuropos pr. tęsinio detalusis planas > Rastriniai brėžiniai
Turiu klausimą, kur surasti numerį, kad būtų tiesioginė nuoroda į projektą. Kai žiūri brėžinius, rodomas bendras adresas: https://tpdr.planuojustatau.lt/map/main.html
Minėto Europos g. tęsinio numeris yra T00095238 Dėl J. Bakanausko gatvės atkarpos nuo Marvelės upelio iki Vakarinio lanksto detaliojo plano keitimo
Tuo tarpu adreso galūnėje yra numeris 203073023
https://tpdr.planuojustatau.lt/map/m...pdId=203073023
Dėkoju už paaiškinimą
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąEuropos pr. tęsinio detalusis planas > Rastriniai brėžiniai
Labai gerai, kai laukuose, ties Kauno miesto ir rajono riba, bus nutiestas dar vienas išvažiavimas iš miesto.
Detalusis planas apima ne visą Europos prospekto trasą
Lieka nedetalizuoti sankirtos su A5 Kauno Vakariniu aplinkkeliu sprendiniai - gal tai įeis į A5 rekonstrukcijos detalųjį planavimą
https://tpdr.planuojustatau.lt/map/m...pdId=203073023
Kauno m. bendrojo plano fragmentas
Kelais yra už Marvelės upelio, toliau nuo Kauno m gyvenamųjų namų. Tik vienoje vietoje priartėjama prie gyvenamųjų namų kvartalo Kviečių - Hagos - Juodelynės g.
https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...a_M-25-000.jpg
Šiuo metu išvažiavimas į Šakių pusę yra itin apgailėtinas.
Europos prospekto tąsa galės būti "Ringaudų pietiniu aplinkkeliu" - kaip pavaizduota Kauno rajono bendrajame plane.
https://www.krs.lt/media/5686/file2536.jpg
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Dėl VT, tai isivaizduočiau ten kokį maršrutą Ringaudai/Akademija-Centras variantą. Man kažkaip keistai atrodo kelio statymas nuo niekur į niekur, ta prasme viaduką virš Julinavos g. paliks "geresniem" laikam ar kaip? Nekalbant apie visą mazgą su aplinkkeliu.
Dėl humanizavimo tai sakyčiau žiūrima į perspektyvą, juk kažkada aplips gatvę komerciniai pastatai ir pati suburbija. Geriau nei po 10 metų apie rekonstrukciją pradėt galvot
Komentuoti:
-
Gal aš kažko nesuprantu, bet kam vidury laukų reikia humanizuotos gatvės? Juk tai ekspresas centras-aplinkkelis, kurį greičiausiai aptvers sienomis ir naujakuriams bus skirtos vidinės gatvelės.
Nelabai suprantu kam ten ir autobuso stotelė reikalinga. Tarpmiesčiui/priemiesčiui? Miesto VT ten nelabai yra kur važiuoti.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMan kažkaip nesuprantama kodėl autobusų stotelės yra planuojamos ant vidurinių dviejų juostų kelių o ne ant išorinių, "vietinio eismo" keliukų.
Tos perėjos irgi ne per draugiškiausios pėstiesiems atrodo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ne robotas Rodyti pranešimąNepankamai juostų.
Astanoje irgi taip daro…
Komentuoti:
-
-
Man kažkaip nesuprantama kodėl autobusų stotelės yra planuojamos ant vidurinių dviejų juostų kelių o ne ant išorinių, "vietinio eismo" keliukų.
Tos perėjos irgi ne per draugiškiausios pėstiesiems atrodo.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: