Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Koks konceptas? Galit įvardinti kaip supratot mano mintį?
    Idėja kad didinant automobilių pralaidumą dingsta kamščiai ir mažėja srautai kitur. Jei pasidaro lengviau važiuoti toliau, daugiau žmonių važiuoja toliau.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Bent penkiais dešimtmečiais atsiliekat. Nepasiteisino šitas konseptas niekur, todėl pažangesnės šalys jau nuėjo kitais keliais
    Koks konceptas? Galit įvardinti kaip supratot mano mintį?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Automobilių eismas būtų sklandesnis jei jų sumažėtų, jei tai pristatoma kaip vienintelė alternatyva yra loginė klaida - yra daugybė būtų pagerinti automobilių eismą ir jo prailaidumą ir netgi nesumažinant jų kiekio. Efektyvesnis eismo reguliavimas, požeminės pesčiųjų perėjos, blah, blah, blah. Todėl reiktų mažinti lokalius srautus suteikiant altenaryvius maršrutus (statant aplinkelius, gerinant automobilių eismo pralaidumą alternatyviuose maršrutuose) - tada gatvių srautai natūraliai sumažės ir galima bus siaurinti nekenkiant.
    Bent penkiais dešimtmečiais atsiliekat. Nepasiteisino šitas konseptas niekur, todėl pažangesnės šalys jau nuėjo kitais keliais

    Komentuoti:


  • Kauno Kaukas
    replied
    Parašė stasaitis Rodyti pranešimą

    Yra toks pasiūlymas Kauno dviračių takų grupėje daryti dviračių taką į Parodos kalną per Vytauto parką:
    tarp laisvės alėjos ir Vytauto parko ir funikulierius neprošal būtų

    Komentuoti:


  • stasaitis
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Siaip dviracio tako nebuvimas Vytauto prospektu link gelezinkelio stoties, autobusu stoties ir akropolio nuo Laisves alejos tai sakyciau didelis minusas, tikrai ten jo reikia. Reikia dviracio tako ir i Parodos kalna, bet ten turbut netilps.
    Yra toks pasiūlymas Kauno dviračių takų grupėje daryti dviračių taką į Parodos kalną per Vytauto parką:
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-11-20 134522.png
Views:	1458
Size:	1,52 MB
ID:	2166278

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied

    Parašė Monke Rodyti pranešimą

    Automobilių eismas būtų sklandesnis tada, kai jų sumažėtų, juk daugiau automobilių gatvėse = daugiau kamščių. Tam kad automobilių sumažėtų, reikia sukurti transporto alternatyvas. Dažnai žmonės renkasi važiuoti automoboliu, nes neturi kito pasirinkimo (nepakankamai saugus/patogus/efektyvus VT ar dviračių infrastruktūra). O tam kad tos alternatyvos taptų matomos ir lygiaverčios tenka jas diegti automobilių sąskaita (ar tai būtų A juostų tinklo plėtra, tramvajų/traukinių bėgių tiesimas vietoj esamų gatvių ar dviračių takų tiesimas siaurinant gatves, mažinant juostų kiekį ir t.t.).
    Diskutsijos kontekstas - siaurinama gatvė. Jei toje vietoje - apie kurią diskutuoajama - sukels didesnius kamščius / mažesnį auto pralaidumą tai šitai prieštaraus ar neprieštaraus tavo išreikštai vertybei turėti mažesnius kamščius? Ar tu pritari toje vietoje gatvės siaurinimui, JEI TAI SUKELS DIDESNSIUS KAMŠČIUS? ... Jau net neklausiu ar tai padarys VT eismą patogesniu. Nepadarys.

    Automobilių eismas būtų sklandesnis jei jų sumažėtų, jei tai pristatoma kaip vienintelė alternatyva yra loginė klaida - yra daugybė būtų pagerinti automobilių eismą ir jo prailaidumą ir netgi nesumažinant jų kiekio. Efektyvesnis eismo reguliavimas, požeminės pesčiųjų perėjos, blah, blah, blah. Todėl reiktų mažinti lokalius srautus suteikiant altenaryvius maršrutus (statant aplinkelius, gerinant automobilių eismo pralaidumą alternatyviuose maršrutuose) - tada gatvių srautai natūraliai sumažės ir galima bus siaurinti nekenkiant.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jeigu būčiau negailestingas diktatorius, perstatyčiau Petrausko gatvę, nugriaučiau per arti esančius pastatus, naujai suformuočiau 2 juostas šonuose, o per vidurį veja atskirta A juosta kaip Eindhovene. Ties Parodos kalnu, nauja gatvė nusileistų į požeminę gatvę link Tunelio g. Vietoje nugriautų pastatų suformuočiau naują perimetrinį užstatymą Aklųjų ir silpnaregių sankryžos stiliaus (su šiek tiek tarpukario elementų) palei gatvę. Būtų kaip Centro tęsinys. Vytauto prospektas iš vis ne prie ko tranzitui. Ten daugiau VT gatvė ir tiems kam reikia į Centrą.

    Realiam gyvenime to turbūt nebus, nebe 20 amžius
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.20, 12:03.

    Komentuoti:


  • Monke
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Brolau, šitam forume net tokių dalykų nekalbėk, čia juk renkasi auditorija, kuri mano, kad visi kurie vairuoja ne-drivačius yra AUTOMAROZAI, kurie nori ŽUDYTI DVYRATYNYKUS!
    Čia net žmonėm į galvą neateina, kad mes visi suinteresuoti, kad automobilių (ir kitoks) eismas būtų sklandesnis (mažesni kamščiai, mažesnė tarša, žmonės greičiau atlieka savo darbus/apsiperka) - nes jei padarysi automobilius vairuojančių gyvenimą bent kiek geresnį, tai INCENTYVIZACIJA dar daugiau AUTOMAROZŲ turėt .

    Gatvės turi būti naikinamos, kai pastatomos alternatyvos ir jos natūraliai nunyksta. O siaurinama turi būti numatant ar tai nesudarys kamščių, atsižvelgiant ne tik į normalius atvejus, bet ir pavienes greitąsias, kurios užstrigti gali. . Px čia visiem tokie šūdai-argumentai, nes Amsterdame, kur gali kiaurus metu važiuoti dviračiu yra daugiau dviračiais važiuojančių. Tuoj įrengsim šildomus dviračių takus, mark my words.
    Automobilių eismas būtų sklandesnis tada, kai jų sumažėtų, juk daugiau automobilių gatvėse = daugiau kamščių. Tam kad automobilių sumažėtų, reikia sukurti transporto alternatyvas. Dažnai žmonės renkasi važiuoti automoboliu, nes neturi kito pasirinkimo (nepakankamai saugus/patogus/efektyvus VT ar dviračių infrastruktūra). O tam kad tos alternatyvos taptų matomos ir lygiaverčios tenka jas diegti automobilių sąskaita (ar tai būtų A juostų tinklo plėtra, tramvajų/traukinių bėgių tiesimas vietoj esamų gatvių ar dviračių takų tiesimas siaurinant gatves, mažinant juostų kiekį ir t.t.).

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Vytauto pr. būtų labai patogu įrengti dviračių taką, nes juostų pločiai tokie, kad susiaurinus ant 50 cm iš abejų pusių nelabai net pasijus vairuotojams
    Galima paskaičiuoti.
    Skaičių šaltinis: geoportal.lt ortofoto, Google Earth.
    Žinoma, suprantu, kad tai nėra labai tikslus matavimas, tačiau lyginant matavimus su, pvz., Kestučio g. (3,5+3+2), gaunami panašūs skaičiai, kurie turėtų atitikti tai, kas yra realybėje.

    Taigi, pamatavus Vytauto pr. ties autobusų stotimi gaunasi apie 16 m, arba 4 juostos po 4 m. Sutvarkius gatvę pagal STR, turėtume 3,5+3,25+3,25+3,5, arba 13,5 m ir atsirastų netgi papildomi 2,5 m. Tik atsiranda problema – medžiai. Jų taip lengvai nepastumdys, todėl reiktų taką įrengti panašiai kaip Kęstučio g. dešinėje pusėje, nelabai liktų vietos apsauginei juostai.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    atsižvelgiant ne tik į normalius atvejus, bet ir pavienes greitąsias, kurios užstrigti gali.
    Jei galvojantys projektuotų, tai nebūtų validus argumentas.
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.11.19, 16:50.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    Galit pradėt galvot apie tokius dalykus, kai automobilių sumažės,per radiją šiandien girdėjau, kad pas vokiečius, tam pačiam gyventojų skaičiui tenka 1000 automobilių mažiau, nei lietuviams, tai apie ką kalba? Verkia tik piko metu vaziuojantys kad neįmanoma, o ka kalbėt kai važiuoji 8-10 val. per dieną ir dar reik laikytis grafiko . Tai kiek dar siaurinti?
    Brolau, šitam forume net tokių dalykų nekalbėk, čia juk renkasi auditorija, kuri mano, kad visi kurie vairuoja ne-drivačius yra AUTOMAROZAI, kurie nori ŽUDYTI DVYRATYNYKUS!
    Čia net žmonėm į galvą neateina, kad mes visi suinteresuoti, kad automobilių (ir kitoks) eismas būtų sklandesnis (mažesni kamščiai, mažesnė tarša, žmonės greičiau atlieka savo darbus/apsiperka) - nes jei padarysi automobilius vairuojančių gyvenimą bent kiek geresnį, tai INCENTYVIZACIJA dar daugiau AUTOMAROZŲ turėt .

    Gatvės turi būti naikinamos, kai pastatomos alternatyvos ir jos natūraliai nunyksta. O siaurinama turi būti numatant ar tai nesudarys kamščių, atsižvelgiant ne tik į normalius atvejus, bet ir pavienes greitąsias, kurios užstrigti gali. . Px čia visiem tokie šūdai-argumentai, nes Amsterdame, kur gali kiaurus metu važiuoti dviračiu yra daugiau dviračiais važiuojančių. Tuoj įrengsim šildomus dviračių takus, mark my words.
    Paskutinis taisė m1ndas; 2024.11.19, 15:21.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Galit pradėt galvot apie tokius dalykus, kai automobilių sumažės,per radiją šiandien girdėjau, kad pas vokiečius, tam pačiam gyventojų skaičiui tenka 1000 automobilių mažiau, nei lietuviams, tai apie ką kalba? Verkia tik piko metu vaziuojantys kad neįmanoma, o ka kalbėt kai važiuoji 8-10 val. per dieną ir dar reik laikytis grafiko . Tai kiek dar siaurinti?

    Komentuoti:


  • Optimistas
    replied
    O gal reiktų bandyti humanizuoti prospektą per vidury sodinant medžius? Ar užtektų pločio?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Siaip dviracio tako nebuvimas Vytauto prospektu link gelezinkelio stoties, autobusu stoties ir akropolio nuo Laisves alejos tai sakyciau didelis minusas, tikrai ten jo reikia. Reikia dviracio tako ir i Parodos kalna, bet ten turbut netilps.
    Vytauto pr. būtų labai patogu įrengti dviračių taką, nes juostų pločiai tokie, kad susiaurinus ant 50 cm iš abejų pusių nelabai net pasijus vairuotojams (išskyrus jeigu norėsis lėkt 70 km/h, bet miesto centre tai turėtų būti šventvagiška dėl Centro kaip reprezentacinės miesto vietos menkinimo).

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Dar žiauriau pasakysiu, Vytauto pr. klausimas ar reikia ten trijų juostų stoties kryptimi. Tilptų net dviračių takas ir patogesnė stotelė link Laisvės alėjos. Vis tiek viena juosta nusuka į Kęstučio g., kuri tokia iš inercijos tranzitinė, bet nebėra dėl savo siaurumo "pagal idėją" tranzitinė.
    Pats Vytauto pr. jau pusiau vienos juostos, nes likusias užima A juostos atkarpos.
    Siaip dviracio tako nebuvimas Vytauto prospektu link gelezinkelio stoties, autobusu stoties ir akropolio nuo Laisves alejos tai sakyciau didelis minusas, tikrai ten jo reikia. Reikia dviracio tako ir i Parodos kalna, bet ten turbut netilps.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dar žiauriau pasakysiu, Vytauto pr. klausimas ar reikia ten trijų juostų stoties kryptimi. Tilptų net dviračių takas ir patogesnė stotelė link Laisvės alėjos. Vis tiek viena juosta nusuka į Kęstučio g., kuri tokia iš inercijos tranzitinė, bet nebėra dėl savo siaurumo "pagal idėją" tranzitinė.
    Pats Vytauto pr. jau pusiau vienos juostos, nes likusias užima A juostos atkarpos. Suprantu palikt Parodos kalną dvejų juostų, kad greičiau šviesoforą pravažiuot, nes su viena juosta kol kas ir aš pats sunkiai įsivaizduoju kaip ten išgyvent piko metu, nebent statant požeminį rytinį Centro aplinkkelį B kategorijos gatvę.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.19, 14:14.

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Aišku, kad paliks...

    Komentuoti:


  • Biesas
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Praplete saligatvi Vytauto prospekto, susiaurino gatve - pirmos juostos gal puse tik liko Vytauto pr. Idomu ka darys - ar naikins pirma juosta ar kaskaip visas pasiaurins kad tilptu masina?

    Click image for larger version

Name:	IMG_9501.jpg
Views:	790
Size:	731,1 kB
ID:	2166013
    Click image for larger version

Name:	IMG_9502.jpg
Views:	772
Size:	747,4 kB
ID:	2166014
    Įdomu stulpus vėl permontuos ar taip ir paliks viduryje šalgitvio..

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pasigarsinsiu ir aš klaviatūrą: GENOCYDAS!!!
    Genocidas yra krūvą kibiru isivaizduojanciu, kad jie gatvei važiuoja vieni, ir ,,vunderkindai" projektuotojai su savivaldybės klerkai, jiems pagal teorija turi būti ir praktika, užtenka Romainių, Regitros kalno, Marių gatvė, Ateities pl. Biruliškių g. žiedo. Nuvažiuok į Mariu-Panerio gatvių sankryža, netoli ,,Palemono keramikos" apšvietimo stulpas, pastatytas tik pernai geriausias pavyzdys.
    Paskutinis taisė ikarusas; 2024.11.18, 18:01.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pasigarsinsiu ir aš klaviatūrą: GENOCYDAS!!!

    Komentuoti:

Working...
X