Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Čia iš kur ištraukei, kad pralaidumas nepasikeis?
    Koks jis yra dabar? Kokie skaičiai?
    Dėl ko pralaidumas turėtų keistis jeigu prie šviesoforo viskas lieka nepakitę?

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Dabar į viršų viena juosta, po remonto bus dvi. Žinoma pralaidumas per sankryžą nuo to nepasikeis, tiesiog ant kalno bus ne vienos juostos stovėjimo aikštelė, o dviejų. Bet užtat tie, kas nenori stovėti kamštyje, galės be eilės pravažiuoti naujais šaligatviais el. paspirtuku ar dviračiu.
    Čia iš kur ištraukei, kad pralaidumas nepasikeis?
    Koks jis yra dabar? Kokie skaičiai?

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Ačiū. Belieka tikėtis Varnių gatvės rekonstrukcijos su dviračių takais ir bus sukurta naudinga jungtis.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Ar Kirstukas pasidalintuose brėžiniuose takas šalia kelio yra iš trinkelių? Tokiu atveju šio infrastruktūros objekto nebūtų galima vadinti dviračiu taku, o Šilainiai de facto ir toliau išliktu praktiškai nepasiekiami dviračiu.
    Ten tamsiai matomas takas yra pėsčiųjų iš trinkelių, o šalia yra nupieštos dviračių tako linijos, t. y. normalus atskirtas pėsčiųjų ir dviračių takas. Lyg yra atskyrimas tarp takų, tačiau sunku įvertinti koks be realaus projekto.

    Taip pat, šviesoforas su Varnių g.?
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_2024-12-24-19-56-54-316_org.mozilla.firefox.png
Views:	1508
Size:	829,9 kB
ID:	2172804

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Ar Kirstukas pasidalintuose brėžiniuose takas šalia kelio yra iš trinkelių? Tokiu atveju šio infrastruktūros objekto nebūtų galima vadinti dviračiu taku, o Šilainiai de facto ir toliau išliktu praktiškai nepasiekiami dviračiu.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Dabar į viršų viena juosta, po remonto bus dvi. Žinoma pralaidumas per sankryžą nuo to nepasikeis, tiesiog ant kalno bus ne vienos juostos stovėjimo aikštelė, o dviejų. Bet užtat tie, kas nenori stovėti kamštyje, galės be eilės pravažiuoti naujais šaligatviais el. paspirtuku ar dviračiu.

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Kamščių nebuvimas, ką jūs rukot tai rašydami? Nors čia jau reik kažką rimčiau vartoti.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Sako kamščių nebūna - nu juokdariai Ten jie ir į viršų ir į apačią būna. Jei tokie patys ir projektuotojai tai nieko stebėtino, kad problemos nebus išsprendžiamos. Gražesnio rūbo uždėjimas nėra sprendimas

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    O jeigu Milikonių kalną palikti atvirą tik viešajam transportui
    Vairuotojų genocidas.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    O jeigu Milikonių kalną palikti atvirą tik viešajam transportui

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Ten reikia trijų eismo juostų, nes nuo kalno centro link nėra kamščių.

    Komentuoti:


  • kesukazzz
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
    Ant Milikonių kalno kamsčiu nebūna? Na matos, kad ne Kauniečiai forume komentuoja Ir kokia dar apuolės g, nemaišykit kalnų
    Būtent, kad žmonės komentuojantys yra ne iš Kauno arba į Šilainius per Milikonių kalną važiuojantys, labai retai. Gerbiamieji, kiekvieną darbo dieną dieną, ten susidaro spūstys, tiek ryte tiek vakare. Net Varnių ir Panerių gatvės sankryžoj eismas stringa per šią spūstį per visą Milikonių kalną. Labai blogai jeigu tik kapitalinį remontą darys, ten verkiant reikalingos 4 eismo juostos iki pat Žemaičių plento išplatėjimo. Apačioj kalno reikalingas turbo žiedas, nes dabar ten labai nesaugu. Gerbiamieji gyvenu Šilainiuose ir puikiai važiuodamas matau kas vyksta, taigi neklabėkit, kad spūsčių nebūna ir nereikalingas platinimas iki 4 eismo juostų.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
    Ant Milikonių kalno kamsčiu nebūna?
    Ten platinimas daug nepadės tik gal šiek tiek sutrumpės eilė, kadangi didžiausia problema yra šviesoforas – jį reiktų modernizuoti, įrengiant eismo kameras. Nors labiausiai problemas išspręstų viadukas (BP numatyta dviejų lygių sankryža).

    Ir kokia dar apuolės g, nemaišykit kalnų
    Brėžiniuose pažymėta ten Apuolės g., nors neaišku oficialiai koks ten gatvės pavadinimas, daugelyje žemėlapių be pavadinimo.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
    Gal kas turite žinių dėl Linkuvos gatvės, ar kitaip Milikonių kalno rekonstrukcijos? [...] Tai gal vis dėl to, tos kalbos pasitvirtins ir bus padarytos 4 eismo juostos, nuo pat neužbaigto
    Dar 2024 metų gegužę buvo paskelbti paviršinių nuotekų tinklų Linkuvos g. (atkarpos nuo Varnių g. iki Žemaičių pl.) statybos priešprojektiniai pasiūlymai, kurių brėžiniuose matosi numatytos preliminarios 3 juostos: nuo Apuolės iki Žemaičių pl. 2 juostos į viršų, prieš Apuolės g. juosta posūkiui į kairę ir likusioje atkarpoje iki Varnių g. 2 juostos žemyn.
    Taip pat nubraižytas ir būsimas dviračių ir pėsčiųjų takas.

    Išvados dėl pritarimo/nepritarimo nėra. Šiame projekte numatyti darbai būtų vykdomi kartu su gatvės kapitaliniu remontu (atskiras projektas).

    Click image for larger version

Name:	Projektiniu-pasiulymu-vaizdine-informacija-1-14-1_1.png
Views:	2093
Size:	2,89 MB
ID:	2172678
    Click image for larger version

Name:	Projektiniu-pasiulymu-vaizdine-informacija-1-14-1_2.png
Views:	2086
Size:	2,95 MB
ID:	2172679
    Click image for larger version

Name:	Projektiniu-pasiulymu-vaizdine-informacija-1-14-1_3.png
Views:	2101
Size:	2,81 MB
ID:	2172680

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Ant Milikonių kalno kamsčiu nebūna? Na matos, kad ne Kauniečiai forume komentuoja Ir kokia dar apuolės g, nemaišykit kalnų

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
    Gal kas turite žinių dėl Linkuvos gatvės, ar kitaip Milikonių kalno rekonstrukcijos? Medžiai nuo pavasario buvo sužymėti, pati važiuojama danga netvarkoma šiaip metais, tik avarinės duobės užmetamos. Tai gal vis dėl to, tos kalbos pasitvirtins ir bus padarytos 4 eismo juostos, nuo pat neužbaigto
    Teko kalbėti su viena projektuotoja. Ji minėjo, kad dabar ruošiamas projektas, berods paprastojo remonto. Platinimo nebus. Kad to platinimo, mano manymu, ten ir nereikia.

    Komentuoti:


  • kesukazzz
    replied
    Gal kas turite žinių dėl Linkuvos gatvės, ar kitaip Milikonių kalno rekonstrukcijos? Medžiai nuo pavasario buvo sužymėti, pati važiuojama danga netvarkoma šiaip metais, tik avarinės duobės užmetamos. Tai gal vis dėl to, tos kalbos pasitvirtins ir bus padarytos 4 eismo juostos, nuo pat neužbaigto

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Taip! Lygiai tokia pat mintį turėjau. Tai būtų reikšmingas projektas dviratininkams, mes dabar visa miesto dalis į šiaurę nuo Nuokalnės g. yra gan sunkiai pasiekiama. Sukilėlių g. padaryti normalaus dviračių tako neįmanoma, tai čia būtų net geresnis maršrutas, kadangi eismas vyktų ramiomis gatvelėmis. Įsivaizduojų, kad trasa galėtu prasitęsti per Zanavykų, Aukštaičių gatves, o tada kažkaip integruotis su takais Ažuolyne ir tikėkimes, kad nauju ir dviratininkams patogiu užkilimu į Parodos kalną ties Laisvės al./Trakų g. sankirta.

    Komentuoti:


  • galas_piktžolėms
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	IMG_20240929_150447.jpg Views:	1963 Size:	2,57 MB ID:	2155391

    A. Samulevičiaus - Samuo skveras Žaliakalnyje atrodo pabaigtas, bet tvoros dar stovi, turbūt tuoj atidarys Jau mačiau vietinius vaikėzus viduj slankiojančius. Visai didelė žaidimų aikštė, ypač tokio dydžio parkui
    Lapkričio pradžioje atidarytas Samuolio skveras. Gal trūksta 2-3 papildomų lempų, bet tikrai labai gražiai rekonstruotas palyginti su tuo kas buvo. Net daugelis kauniečių niekada nėra buvę šioje miesto dalyje ir nežino, kur randasi šitas perliukas.

    Norint tikrai padaryti šį objektą prieinamą, reiktų gerinti jungtis tarp dviejų Žaliakalnio dalių - vadinamosios Brazilkos ir Klinikų pusės, kurias kerta klonis, kuriuo eina Nuokalnės gatvė. Anksčiau šias dvi dalis jungė pėsčiųjų perėja, taičiau ji prieš n metų buvo panaikinta. Būtų puiku jei šioje vietoje atsiarstų pėsčiųjų ir dviratininkų viadukas. Sujungtų ne tik šias dvi dalis, bet ir pagerintų prieinamumą prie minėto skvero, Iki parduotuvės, Klinikų, turgaus, mokyklos etc.

    Click image for larger version

Name:	viadukas.jpg
Views:	711
Size:	283,2 kB
ID:	2169308

    Click image for larger version

Name:	viadukas2.jpg
Views:	688
Size:	156,0 kB
ID:	2169309

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Idėja kad didinant automobilių pralaidumą dingsta kamščiai ir mažėja srautai kitur. Jei pasidaro lengviau važiuoti toliau, daugiau žmonių važiuoja toliau.
    "didinant automobilių pralaidumą dingsta kamščiai ir mažėja srautai kitur." - Dingsta ar sumažėja?
    "Jei pasidaro lengviau važiuoti toliau, daugiau žmonių važiuoja toliau." - nevisai supratau, ar čia teigiat, kad žmonės neturi "fixed destination point" savo kelionėse?

    Komentuoti:

Working...
X