Panašu bus dar du (apart dabar paskelbtų) nauji tiltai statomi Kaune! Vienas - auto, kitas - pėsčiųjų, abu plius minus toj pačioj vietoj.
Spėjimai per kur?
Dar 2024 metų gegužę buvo paskelbti paviršinių nuotekų tinklų Linkuvos g. (atkarpos nuo Varnių g. iki Žemaičių pl.) statybos priešprojektiniai pasiūlymai, kurių brėžiniuose matosi numatytos preliminarios 3 juostos: nuo Apuolės iki Žemaičių pl. 2 juostos į viršų, prieš Apuolės g. juosta posūkiui į kairę ir likusioje atkarpoje iki Varnių g. 2 juostos žemyn.
Taip pat nubraižytas ir būsimas dviračių ir pėsčiųjų takas.
Išvados dėl pritarimo/nepritarimo nėra. Šiame projekte numatyti darbai būtų vykdomi kartu su gatvės kapitaliniu remontu (atskiras projektas).
Sutvarkytos požeminės komunikacijos, nauja asfalto danga su papildomomis eismo juostomis, takai dviratininkams ir pėstiesiems – pokyčiai, kuriuos pasitinka Vilijampolę ir Šilainius jungianti Milikonių įkalnė. Čia veiksmas prasidės jau kitą trečiadienį, gegužės 21-ąją, atvėrus įvažiavimą ir išvažiavimą tarp A1 magistralės ir Ašigalio gatvės žiedinės sankryžos. Gyventojai raginami atkreipti dėmesį į viešojo transporto pakeitimus – dalis autobusų kursuos naujomis trasomis.
[...] Darbus planuojama užbaigti šių metų rudenį.
[...] Nuo gegužės 21-osios dėl didesnio transporto pralaidumo neliks galimybės statyti transporto priemonių Baltų prospekte, tarp Juozo Grušo meno gimnazijos ir Rietavo g. viešojo transporto stotelių, taip pat palei Šilainių polikliniką Žemaičių pl. ir J. Grušo g. ties nusukimu į Baltų prospektą.
Išlieka įdomu ar panašiai ir tarpmiestiniai važiuos?
edit: Pažaidus su Google Maps. Man atrodo jeigu tarpmiestiniai gali santykinai laisvai pasirinkti tinkamiausią maršrutą tarp sustojimų, tai greičiausias vis tik būtų Neries kr. ir toliau Varnių g., Utenos g., Petrausko g. Suktų tiesiog į Grušo gatvę, bet nėra galimybės atlikti kairiojo posūkio į tą gatvę.
Panašiai transportas važiavo kai buvo pilnai uždarytas Pilies žiedas. Vienintelis skirtumas, kad Žemaičių pl. gali reikėtų apsisukti ir keleivių atžvilgiu dalis autobusų nestos, nes važiuoja kita kryptimi.
Gyvenantys šalia/turintys verslus kalba, kad poros savaičių bėgyje uždarys tvarkymui Milikonių kalno įkalnę nuo Varnių g. iki viršaus? Gal kas daugiau žinot kažką?
Gal KM rekonstrukcija bus ledlaužis gatvių humanizavimui?
Kęstučio g. ir Nemuno g. yra humanizuotų gatvių pavyzdžiai, bet nelabai populiarūs (nors dėl Nemuno g. sakyčiau liuks padarė).
Kęstučio g. geriausia būtų vėl perdaryti, nes pavyko kokiais max 60% surasti kompromisą tarp auto poreikių, VT poreikių ir visų kitų. Pvz. kaip VT tranzitinė gatvė gal jai nereikia to parkavimo, sutvarkyti juostų pločius, šaligatvius, įrengti vienodo pločio dviračių takus (jeigu vienpusius) arba platesnį taką vienoje gatvės pusėje.
Nemuno g. liesti sakyčiau nereikia. Galbūt ir bus geriausias gatvių humanizavimo pavyzdys Kaune. Ta gatvė negali būti tranzitine, dėl VT irgi klausimas ar negeriau apjungti su Birštono g. sustojimu nukreipiant K. M. pr. kaip kažkada (netgi troleibusų maršrutus), kad nereiktų lakstyti tarp stotelių.
Geriausias variantas tai būtų dar tarpukariu svarstytas tunelis Gertrūdos g. ir Birštono g.
Anksčiau man atrodė wow idėja turėt transporto tunelį Kaune, bet šiuo metu esu už tai, kad srautai sumažėtų Birštono g. ir Gimnazijos g., taptų gatvė labiau VT hub'u, o tranzitas būtų nukreiptas naujomis gatvėmis vadinamu Centro aplinkkeliu. Jokių tunelių rausti nereikia, pati teritorija yra jautri, daug istorinių pastatų. Reikia sutvarkyti visumą, t. y. gatvių tinklą šioje miesto pusėje.
Susitvarkius su tranzitu Centro patrauklumas turėtų pakilti dėl sumažėjusio triukšmo ir užterštumo. Žmonės reikalingas vietas pasieks pėsčiomis jaukiomis gatvėmis, o dar geriau kad iš nenutolusių rajonų (t. y. Ringaudai, Romainiai, Vaišvydava nesiskaito) būtų galimybė labai greitai atvykti VT.
Pvz. beveik visos Naujamiesčio gatvės nėra tranzitinės (išskyrus nutolusias Vytauto pr. ir K. M. pr.) tai Laisvės alėja ir apylinkės šiuo metu gyvos kaip niekad, o Senamiestis po pandemijų ir remontų sunkiai atsigauna (jei iš vis atsigauna), nes už keliasdešimt metrų iš beveik visų pusių apsuptas magistralių (Kaunas-Klaipėda žymiam mažesnis eismas nei tose gatvėse).
Geriausias variantas tai būtų dar tarpukariu svarstytas tunelis Gertrūdos g. ir Birštono g.
Manau, kad geriausias variantas būtų normali gatvė/tunelis Kėdainių tiltas - Šilainiai ir jūsų minėtų gatvių humanizacija, bet, kaip ir rašiau anksčiau, nerealu, kaip ir tunelis po senamiesčiu.
Tas greitkelis nieko nenukraus, o tik papildomai apkraus, nes bus dar labiau patrauklu kibirais užtvindyti miestą
Akivaizdžiai tranzitinis Europos pr. užsibaigia tiesiog laukuose ir fūros priverstos važiuoti kažkokiu vingiuotu kaimo keliuku, per patį Žemės ūkio akademijos centrą. Kad ir kaip bežiūrėtum, neužbaigtas gatvių tinklas, reikia tvarkyti. Tai gerai tiek aplink Veiverių g. gyvenantiems žmonėms, tiek ir teoriškai nukraus stoties link keliaujantį srautą nuo Minkovskių gatvės, kuri tampa vis labiau gyvenamąja.
Atsiranda miestą juosiantis žiedas (Šiaurės - Pramonės - Baršausko - Europos), nukraunamas srautas nuo Marvelės sankryžos.
Principe, nutiesus pietrytinį aplinkkelį, Europos pr. tęsinį ir Kėdainių g. tiltą per Nemuną - miesto gatvių tinklas bus daugiau mažiau baigtas. Didžiausia problema taps Šilainiai, neturintys tiek normalaus susisiekimo su Raudondvario pr. ir Varnių g., bet čia jau nerealu tokius projektus būtų įgyvendinti.
Vakarinės miesto dalies gatvių tinklo užbaigimas labai padėtų mažinti tranzitą per Centrą. Pvz. Raudondvario pl., Varnių g. ir statomo Santakos automobilių tilto jungtis nukrausianti srautus nuo Vilijampolės.
Tas greitkelis nieko nenukraus, o tik papildomai apkraus, nes bus dar labiau patrauklu kibirais užtvindyti miestą
Kas liečia Europos pr. tęsinį link Via Baltica esu linkęs palaikyti projektą, nes tiesiog nėra jokio normalesnio pietvakarinio išvažiavimo iš miesto. Užnemunės g. yra vienintelis normalus vakarinis išvažiavimas, bet ir tas daugiau Ringaudams ar net Jurbarko krypčiai labiau skirtas. Taip pat galvoju, kad padėtų nukrauti srautą nuo Aleksoto Kalvarijos gatvės.
Vakarinės miesto dalies gatvių tinklo užbaigimas labai padėtų mažinti tranzitą per Centrą. Pvz. Raudondvario pl., Varnių g. ir statomo Santakos automobilių tilto jungtis nukrausianti srautus nuo Vilijampolės. Galbūt šiaurės vakarinė alternatyva Prūsų gatve vietoje neplatinamos Milikonių kalno gatvės.
Gyvenantys šalia/turintys verslus kalba, kad poros savaičių bėgyje uždarys tvarkymui Milikonių kalno įkalnę nuo Varnių g. iki viršaus? Gal kas daugiau žinot kažką?
Gyvenantys šalia/turintys verslus kalba, kad poros savaičių bėgyje uždarys tvarkymui Milikonių kalno įkalnę nuo Varnių g. iki viršaus? Gal kas daugiau žinot kažką?
Komentuoti: