Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Janina išsikraustė į Kauną?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šimašinis gatvių siaurinimas sukėlė problemų ir Kauno autobusų vairuotojams

    Delfi.LT 2024.09.27
    Viešojo transporto vairuotojai Kaune nepatenkinti

    Nemaža dalis oficialių skundų, pasiekiančių Kauno miesto savivaldybės transporto ar saugaus eismo specialistus, yra susiję su gatvių siaurinimu. „Pokyčiai Kaune su mumis nėra derinami. Kartais atrodo, jog spręsdami, kur ir kaip „perbraižyti“ gatves, ekspertai pamiršta, jog jais važiuoja troleibusai bei autobusai“, – pastebi UAB „Kauno autobusai“ darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas Bronius Bučelis. (...)

    Ilgametis autobuso vairuotojas Dainius Kizis pastebi, jog esamiems savivaldybės specialistams kompetencijų dažnai pritrūksta. Jį nustebino įkalnės nuo Raudondvario plento iki Romainių gatvės, pramintos „Regitros“ kalnu, remontas.
    „Tik jį bebaigdami darbus vykdę kelininkai ir savivaldos atstovai bandė išsiaiškinti, ar autobusas įkalnėje galės išsisukti. Susitikimo, kuriame dalyvavau ir aš, metu paaiškėjo, jog tai, nekirtus ištisinės eismo juostos, yra neįmanoma. Kas buvo po to? Visi pagūščiojo ir išsiskyrstė. Kodėl problema kilo? Nes įkalnėje gatvė buvo susiaurinta, iš anksto neišsiaiškinta dėl autobusų judėjimo galimybių“, – mintimis dalinasi D. Kizis. (...)

    Kad miesto gatvių siaurinimas virsta rimta problema, kalba ir kiti viešojo transporto vairuotojai. „Mes ne kartą miesto valdžią informavome, jog nepaaiškinami, beprasmiai sprendimai sukels nemalonias, o gal net skaudžias pasėkmes – spūstys, eismo įvykiai, vėlavimai. Tai jau prasidėjo ir dėl visko esame kaltinami mes“, – pasakoja autobuso vairuotoja Erika. Problematiškas vietas ji vardina Kęstučio, Nemuno gatves, Dainų slėnio prieigas, A. Kriščiukaičio sankryžą. (...) Ji atkreipė dėmesį į tai, kad dėl siauresnių gatvių transportas kai kur prasilenkia beveik liesdamasis veidrodėliais. (...)

    Komentuoja Kauno savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis: „Visi darbai Romainių gatvėje ir įkalnėje atlikti pagal projektą. Gatvių plotis atitinka visus reikalavimus. Įkalnėje yra greičio ribojimai, todėl laikantis Kelių eismo taisyklių čia problemų nekyla. Be to, Romainių įkalnėje įrengėme patogų taką, kurio iki darbų pradžios nebuvo“.
    Komentuoja Kauno savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius: „Transporto ir eismo organizavimo skyrius reaguoja į visus kauniečių pastebėjimus ir, jeigu yra galimybė, imasi vienų ar kitų sprendimų“.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...dimu-120052136

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Neįsigilinau, bet pagalvojau gal vairuotojai (ne VT vairuotojai arba VT vairuotojai ne darbo metu) pyksta, kad reikia aplenkinėt troleibusą. Panašiai jei autostradoj Kaunas-Klaipėdoj sustotų pirmoj juostoj autobusas stotelėj žmonių išleist...

    Aš iš vis būčiau radikalesnis ir pažymėčiau A juostas Tunelio g. Vis tiek troleibusus aplenkinėt reikia. Taip pat durnai padarė, kad paliko 3 juostas Baršausko gatvėje, nemanau, kad būtų katastrofa ir ten padaryt A justas iki Šalkauskio g. šviesoforo pėstiesiems.
    Gatvių siaurinimo, kreivinimo, VT įvažų nedarymo, A juostų darymo, dviračių juostų darymo tikslas ir yra sumažinti asmeninių automobilių greitį, padidinti VT greitį, pėsčiųjų ir dviratininkų komfortą.
    Manau, matijošaitininkų jaunimas tiesiog pernelyg neaiškino to nei Matijošaičiams, nei kitiems Kauno automobilių vairuotojams.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
    Ta plyta tėra perteklinis žymėjimas KET pusdurniams, nes tiesiai ir taip negalima A juosta.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Tikrai nesąmonė. Gal užtektų grąžint galimybę iš trečios juostos nuo dešinės leist važiuot tiesiai arba sukt į kairę?
    Negalima nes šviesoforai kairei ir tiesiam važiavimui dirba atskirai būtent tam kad tiesiai važiuojantys turėtų daugiau laiko pravažiuoti

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Kažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
    https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7

    Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
    Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
    Tikrai nesąmonė. Gal užtektų grąžint galimybę iš trečios juostos nuo dešinės leist važiuot tiesiai arba sukt į kairę?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Kažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
    https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7

    Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
    Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
    Šiaip ta sankryžą reiktų peržiūrėt dėl A juostų, pvz. sklandžiau pravažiuot VT šiaurės-pietų kryptimis. Gal antra nuo kairės juosta irgi rezervuota A juostai, kad iš kart patekt VT į A juostą, o nesusijęs auto važiuotų antra juosta, paskui pati A juosta nusuktų į Krėvės prospektą, nes 23. Birželio gatvėje VT nevyksta

    Ar baisiai dideli kamščiai Taikos pr. ties Krėvės prospektu link Palemono pramonės rajono?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Kažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
    https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7

    Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
    Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Kaip tik dėl stotelių įvažų panaikinimo autobusų vairuotojai neturėtų skųstis, nebereikia laukti keliolika sekundžių kol pirma juosta važiuojantys automobiliai praleis autobusą
    Neįsigilinau, bet pagalvojau gal vairuotojai (ne VT vairuotojai arba VT vairuotojai ne darbo metu) pyksta, kad reikia aplenkinėt troleibusą. Panašiai jei autostradoj Kaunas-Klaipėdoj sustotų pirmoj juostoj autobusas stotelėj žmonių išleist...

    Aš iš vis būčiau radikalesnis ir pažymėčiau A juostas Tunelio g. Vis tiek troleibusus aplenkinėt reikia. Taip pat durnai padarė, kad paliko 3 juostas Baršausko gatvėje, nemanau, kad būtų katastrofa ir ten padaryt A justas iki Šalkauskio g. šviesoforo pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Gal stotelių įvažų trūksta, o gatvė tokia tempia link autostradinės.
    Kaip tik dėl stotelių įvažų panaikinimo autobusų vairuotojai neturėtų skųstis, nebereikia laukti keliolika sekundžių kol pirma juosta važiuojantys automobiliai praleis autobusą

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Pradėjo rekonstruot šią gatvę(Sodų g., Narsiečiai) Kauno r. Nuotraukoje senas gatvės vaizdas, eismo juostos plotis turbūt apie 3-3,5m. Sunkvežimiui vietos kaip ir OK. Bet po rekonstrukcijos eismos juostos plotis bus 2,75m. Įdomu, kaip reiks prasilenkt.
    Patikrinau, dabar 3, o kai bus 2,75 tai gyventojai galės vairavimo mokykloje pamokos valandą įsigyti.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Pradėjo rekonstruot šią gatvę(Sodų g., Narsiečiai) Kauno r. Nuotraukoje senas gatvės vaizdas, eismo juostos plotis turbūt apie 3-3,5m. Sunkvežimiui vietos kaip ir OK. Bet po rekonstrukcijos eismos juostos plotis bus 2,75m. Įdomu, kaip reiks prasilenkt.

    Click image for larger version

Name:	sodų.jpg
Views:	1676
Size:	304,9 kB
ID:	2154602

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Monke Rodyti pranešimą

    Skill issue (įgūdžių trūkumas). Aš su Toyota Landrcruiser Kęstučio gatvėje ramiai telpu į savo juostą, nebent koks balvonas nemoka adekvačiai prisiparkuoti.
    Kaip važiuoja vidutinis Kęstučio gatvės nekentėjas:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...90#post2055090

    Komentuoti:


  • Monke
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Pasižiūrėkit, kaip atrodo bortai tose nusiaurintose gatvėse, dauguma pajuodę nuo padangų. Per siauros atnaujintos gatvės, sakykit ką norit. Su lengvuoju automobiliu dar dar, bet su sunkvežimiu ar autobusu jau sunkoka. Kam daryt problemas, kur jų anksčiau nebuvo?

    Kęstučio gatvė uždaryta tema, susimovė ten kaip reikalas.
    Skill issue (įgūdžių trūkumas). Aš su Toyota Landrcruiser Kęstučio gatvėje ramiai telpu į savo juostą, nebent koks balvonas nemoka adekvačiai prisiparkuoti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Aš esu už siaurinimus, bet ieškau balanso tarp Vaidosiaus ir Vilnius.wtf burbulų. Tai siūlyčiau daugmaž visur vienodo pločio juostos apie 3,25 m pločio. 3 m ar net 2,75 m pločio juosta gali būt kur kiemai ar mažos gatvelės ir taip netelpa ir nesinori toli eit nuo priparkuotos auto.

    Dėl Nemuno g. kai rekonstravo patiko, labai jauku kaip pėsčiajam, bet gal trūlų liniją reiktų vest Karaliaus Mindaugo pr.? Apjungti Birštono ir Vilniaus g. stoteles link pilies/Ožeškienės.

    Linkuvos g. irgi įdomus atvejis. Man pvz. patinka, kad padaryta A juosta tolesnėje Linkuvos g. atkarpoje. Nežinau kaip vertint dvirtakį, gal galėjo kažką sugalvot su aplinkinėm gatvelėm, padaryt jas jaukesnes dviračiui. Galėjo būt dvi juostos (su viena A juosta) nuo pat Krikščiukaičio g. Eismas Linkuvos g. nėra labai didelis, nesikamščiuos, o žmonės jausis komfortiškiau. Reiktų kažką su Panerių g. padaryt kur tarp Raudondvario pl. ir Varnių g., labai durnos plačios juostos kur parkuojamasi toj pačioj juostoj kur važiuoja mašinos, reiktų kažkaip aiškiai išskirti parkavimo juostas ar net iš vis padaryt dviračių juostas su A juosta nes ten daug kur nepritaikyta infra parkavimui, išėjimas į pievą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ten pagal VBS pirminį nutylėtą planą turėjo po remonto likt vienpusis eismas, vėliau “pakėlus vėją” nuspręsta kažkiek praplatint ir grįžt prie dvipusio eismo, tai gavosi kaip gavosi.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Esu labai už siaurinimus, bet žiūrint Regitros kalnos rekonstrukciją per Street View, tikrai posukis buvo absurdiškai ir be reikalo susiaurintas, jog autobusai (ir taip, jie pro ten važiuoja į/iš maršrutų pradžias/pabaigas) ir sunkvežimiai ar didesnės transporto priemonės vos ne vos telpa arba visai netelpa. Vietos yra - pastatų nėra, žemių ir kalno kasti nereikia. Tuomet kodėl? Tikrai padaryta nesąmonė, plius žiūrint, kad 39 maršrute važiuoja ilgi autobusai.

    Pažiūrėjus straipsnyje minėtą A. Kriščiukaičio - Linkuvos gatvių sankryžą taip pat galima įsivaizduoti kaip ilgiems autobusams yra nemažas išukis galu neužkabinti borto, kuris, iš siaurinimo perspektyvos, priežasties būti turi nedaug.
    Paskutinis taisė bimbam; 2024.09.25, 20:27.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Manau greitu laiku reiks keisti užrašą "Gyvensiu tik Kaune" į "Gyvensiu tik ten kur engiamas vairuotojų genocYdas"

    Juk kokias teises turi pėstieji ir dviratininkai Kaune, plačios gatvės tik automobilistams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.
    Paversti eismą "zero sum game" kada tam, kad laimėtų vieni, turi pralaimėti kiti užuot siekiant nebloginti salygų niekam yra genijų sprendimai.
    Bet kai bandant preferenciškai pagerinti sąlygas viešąjam transportui (kas yra geras dalykas) pakenkiama tam pačiam viešąjam transportui (kaip collateral damage bandant neigiamai motyvuoti automobilių vairuotojus) - tada piktdžiugos slėpti nei galiu nei noriu na*ui

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Ačiū, tegu daro tuos dviračių takus, bet ne be proto plačius ir eismo juostų sąskaita. Kokio velnio Kęstučio gatvėj dvirtakis abejose gatvės pusėse.
    Manau greitu laiku reiks keisti užrašą "Gyvensiu tik Kaune" į "Gyvensiu tik ten kur engiamas vairuotojų genocYdas"

    Juk kokias teises turi pėstieji ir dviratininkai Kaune, plačios gatvės tik automobilistams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Gražinimas plačiąja prasme - patogesnis pėstiesiems miestas, dėl siauresnio kelio sulėtėjęs eismas, nauji dviračių takai. Dabartinė gatvė tikrai atrodo jaukiau, gražiau ir saugiau nei autostrada vidury gyvenamųjų namų rajono.
    Ačiū, tegu daro tuos dviračių takus, bet ne be proto plačius ir eismo juostų sąskaita. Kokio velnio Kęstučio gatvėj dvirtakis abejose gatvės pusėse.

    Komentuoti:

Working...
X