Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Šimašinis gatvių siaurinimas sukėlė problemų ir Kauno autobusų vairuotojams
Delfi.LT 2024.09.27
Viešojo transporto vairuotojai Kaune nepatenkinti
Nemaža dalis oficialių skundų, pasiekiančių Kauno miesto savivaldybės transporto ar saugaus eismo specialistus, yra susiję su gatvių siaurinimu. „Pokyčiai Kaune su mumis nėra derinami. Kartais atrodo, jog spręsdami, kur ir kaip „perbraižyti“ gatves, ekspertai pamiršta, jog jais važiuoja troleibusai bei autobusai“, – pastebi UAB „Kauno autobusai“ darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas Bronius Bučelis. (...)
Ilgametis autobuso vairuotojas Dainius Kizis pastebi, jog esamiems savivaldybės specialistams kompetencijų dažnai pritrūksta. Jį nustebino įkalnės nuo Raudondvario plento iki Romainių gatvės, pramintos „Regitros“ kalnu, remontas.
„Tik jį bebaigdami darbus vykdę kelininkai ir savivaldos atstovai bandė išsiaiškinti, ar autobusas įkalnėje galės išsisukti. Susitikimo, kuriame dalyvavau ir aš, metu paaiškėjo, jog tai, nekirtus ištisinės eismo juostos, yra neįmanoma. Kas buvo po to? Visi pagūščiojo ir išsiskyrstė. Kodėl problema kilo? Nes įkalnėje gatvė buvo susiaurinta, iš anksto neišsiaiškinta dėl autobusų judėjimo galimybių“, – mintimis dalinasi D. Kizis. (...)
Kad miesto gatvių siaurinimas virsta rimta problema, kalba ir kiti viešojo transporto vairuotojai. „Mes ne kartą miesto valdžią informavome, jog nepaaiškinami, beprasmiai sprendimai sukels nemalonias, o gal net skaudžias pasėkmes – spūstys, eismo įvykiai, vėlavimai. Tai jau prasidėjo ir dėl visko esame kaltinami mes“, – pasakoja autobuso vairuotoja Erika. Problematiškas vietas ji vardina Kęstučio, Nemuno gatves, Dainų slėnio prieigas, A. Kriščiukaičio sankryžą. (...) Ji atkreipė dėmesį į tai, kad dėl siauresnių gatvių transportas kai kur prasilenkia beveik liesdamasis veidrodėliais. (...)
Komentuoja Kauno savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis: „Visi darbai Romainių gatvėje ir įkalnėje atlikti pagal projektą. Gatvių plotis atitinka visus reikalavimus. Įkalnėje yra greičio ribojimai, todėl laikantis Kelių eismo taisyklių čia problemų nekyla. Be to, Romainių įkalnėje įrengėme patogų taką, kurio iki darbų pradžios nebuvo“.
Komentuoja Kauno savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius: „Transporto ir eismo organizavimo skyrius reaguoja į visus kauniečių pastebėjimus ir, jeigu yra galimybė, imasi vienų ar kitų sprendimų“.
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...dimu-120052136
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Neįsigilinau, bet pagalvojau gal vairuotojai (ne VT vairuotojai arba VT vairuotojai ne darbo metu) pyksta, kad reikia aplenkinėt troleibusą. Panašiai jei autostradoj Kaunas-Klaipėdoj sustotų pirmoj juostoj autobusas stotelėj žmonių išleist...
Aš iš vis būčiau radikalesnis ir pažymėčiau A juostas Tunelio g. Vis tiek troleibusus aplenkinėt reikia. Taip pat durnai padarė, kad paliko 3 juostas Baršausko gatvėje, nemanau, kad būtų katastrofa ir ten padaryt A justas iki Šalkauskio g. šviesoforo pėstiesiems.
Manau, matijošaitininkų jaunimas tiesiog pernelyg neaiškino to nei Matijošaičiams, nei kitiems Kauno automobilių vairuotojams.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąBeje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Tikrai nesąmonė. Gal užtektų grąžint galimybę iš trečios juostos nuo dešinės leist važiuot tiesiai arba sukt į kairę?
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7
Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7
Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
Ar baisiai dideli kamščiai Taikos pr. ties Krėvės prospektu link Palemono pramonės rajono?
Komentuoti:
-
Kažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7
Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Kaip tik dėl stotelių įvažų panaikinimo autobusų vairuotojai neturėtų skųstis, nebereikia laukti keliolika sekundžių kol pirma juosta važiuojantys automobiliai praleis autobusą
Aš iš vis būčiau radikalesnis ir pažymėčiau A juostas Tunelio g. Vis tiek troleibusus aplenkinėt reikia. Taip pat durnai padarė, kad paliko 3 juostas Baršausko gatvėje, nemanau, kad būtų katastrofa ir ten padaryt A justas iki Šalkauskio g. šviesoforo pėstiesiems.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąGal stotelių įvažų trūksta, o gatvė tokia tempia link autostradinės.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąPradėjo rekonstruot šią gatvę(Sodų g., Narsiečiai) Kauno r. Nuotraukoje senas gatvės vaizdas, eismo juostos plotis turbūt apie 3-3,5m. Sunkvežimiui vietos kaip ir OK. Bet po rekonstrukcijos eismos juostos plotis bus 2,75m. Įdomu, kaip reiks prasilenkt.
Komentuoti:
-
-
Parašė Monke Rodyti pranešimą
Skill issue (įgūdžių trūkumas). Aš su Toyota Landrcruiser Kęstučio gatvėje ramiai telpu į savo juostą, nebent koks balvonas nemoka adekvačiai prisiparkuoti.
https://www.miestai.net/forumas/foru...90#post2055090
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Pasižiūrėkit, kaip atrodo bortai tose nusiaurintose gatvėse, dauguma pajuodę nuo padangų. Per siauros atnaujintos gatvės, sakykit ką norit. Su lengvuoju automobiliu dar dar, bet su sunkvežimiu ar autobusu jau sunkoka. Kam daryt problemas, kur jų anksčiau nebuvo?
Kęstučio gatvė uždaryta tema, susimovė ten kaip reikalas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Aš esu už siaurinimus, bet ieškau balanso tarp Vaidosiaus ir Vilnius.wtf burbulų. Tai siūlyčiau daugmaž visur vienodo pločio juostos apie 3,25 m pločio. 3 m ar net 2,75 m pločio juosta gali būt kur kiemai ar mažos gatvelės ir taip netelpa ir nesinori toli eit nuo priparkuotos auto.
Dėl Nemuno g. kai rekonstravo patiko, labai jauku kaip pėsčiajam, bet gal trūlų liniją reiktų vest Karaliaus Mindaugo pr.? Apjungti Birštono ir Vilniaus g. stoteles link pilies/Ožeškienės.
Linkuvos g. irgi įdomus atvejis. Man pvz. patinka, kad padaryta A juosta tolesnėje Linkuvos g. atkarpoje. Nežinau kaip vertint dvirtakį, gal galėjo kažką sugalvot su aplinkinėm gatvelėm, padaryt jas jaukesnes dviračiui. Galėjo būt dvi juostos (su viena A juosta) nuo pat Krikščiukaičio g. Eismas Linkuvos g. nėra labai didelis, nesikamščiuos, o žmonės jausis komfortiškiau. Reiktų kažką su Panerių g. padaryt kur tarp Raudondvario pl. ir Varnių g., labai durnos plačios juostos kur parkuojamasi toj pačioj juostoj kur važiuoja mašinos, reiktų kažkaip aiškiai išskirti parkavimo juostas ar net iš vis padaryt dviračių juostas su A juosta nes ten daug kur nepritaikyta infra parkavimui, išėjimas į pievą.
Komentuoti:
-
Ten pagal VBS pirminį nutylėtą planą turėjo po remonto likt vienpusis eismas, vėliau “pakėlus vėją” nuspręsta kažkiek praplatint ir grįžt prie dvipusio eismo, tai gavosi kaip gavosi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Esu labai už siaurinimus, bet žiūrint Regitros kalnos rekonstrukciją per Street View, tikrai posukis buvo absurdiškai ir be reikalo susiaurintas, jog autobusai (ir taip, jie pro ten važiuoja į/iš maršrutų pradžias/pabaigas) ir sunkvežimiai ar didesnės transporto priemonės vos ne vos telpa arba visai netelpa. Vietos yra - pastatų nėra, žemių ir kalno kasti nereikia. Tuomet kodėl? Tikrai padaryta nesąmonė, plius žiūrint, kad 39 maršrute važiuoja ilgi autobusai.
Pažiūrėjus straipsnyje minėtą A. Kriščiukaičio - Linkuvos gatvių sankryžą taip pat galima įsivaizduoti kaip ilgiems autobusams yra nemažas išukis galu neužkabinti borto, kuris, iš siaurinimo perspektyvos, priežasties būti turi nedaug.Paskutinis taisė bimbam; 2024.09.25, 20:27.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Manau greitu laiku reiks keisti užrašą "Gyvensiu tik Kaune" į "Gyvensiu tik ten kur engiamas vairuotojų genocYdas"
Juk kokias teises turi pėstieji ir dviratininkai Kaune, plačios gatvės tik automobilistams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.
Bet kai bandant preferenciškai pagerinti sąlygas viešąjam transportui (kas yra geras dalykas) pakenkiama tam pačiam viešąjam transportui (kaip collateral damage bandant neigiamai motyvuoti automobilių vairuotojus) - tada piktdžiugos slėpti nei galiu nei noriu na*ui
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Ačiū, tegu daro tuos dviračių takus, bet ne be proto plačius ir eismo juostų sąskaita. Kokio velnio Kęstučio gatvėj dvirtakis abejose gatvės pusėse.
Juk kokias teises turi pėstieji ir dviratininkai Kaune, plačios gatvės tik automobilistams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Gražinimas plačiąja prasme - patogesnis pėstiesiems miestas, dėl siauresnio kelio sulėtėjęs eismas, nauji dviračių takai. Dabartinė gatvė tikrai atrodo jaukiau, gražiau ir saugiau nei autostrada vidury gyvenamųjų namų rajono.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: