Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaidosius
    replied
    Pradėjo rekonstruot šią gatvę(Sodų g., Narsiečiai) Kauno r. Nuotraukoje senas gatvės vaizdas, eismo juostos plotis turbūt apie 3-3,5m. Sunkvežimiui vietos kaip ir OK. Bet po rekonstrukcijos eismos juostos plotis bus 2,75m. Įdomu, kaip reiks prasilenkt.

    Click image for larger version

Name:	sodų.jpg
Views:	1690
Size:	304,9 kB
ID:	2154602

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Monke Rodyti pranešimą

    Skill issue (įgūdžių trūkumas). Aš su Toyota Landrcruiser Kęstučio gatvėje ramiai telpu į savo juostą, nebent koks balvonas nemoka adekvačiai prisiparkuoti.
    Kaip važiuoja vidutinis Kęstučio gatvės nekentėjas:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...90#post2055090

    Komentuoti:


  • Monke
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Pasižiūrėkit, kaip atrodo bortai tose nusiaurintose gatvėse, dauguma pajuodę nuo padangų. Per siauros atnaujintos gatvės, sakykit ką norit. Su lengvuoju automobiliu dar dar, bet su sunkvežimiu ar autobusu jau sunkoka. Kam daryt problemas, kur jų anksčiau nebuvo?

    Kęstučio gatvė uždaryta tema, susimovė ten kaip reikalas.
    Skill issue (įgūdžių trūkumas). Aš su Toyota Landrcruiser Kęstučio gatvėje ramiai telpu į savo juostą, nebent koks balvonas nemoka adekvačiai prisiparkuoti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Aš esu už siaurinimus, bet ieškau balanso tarp Vaidosiaus ir Vilnius.wtf burbulų. Tai siūlyčiau daugmaž visur vienodo pločio juostos apie 3,25 m pločio. 3 m ar net 2,75 m pločio juosta gali būt kur kiemai ar mažos gatvelės ir taip netelpa ir nesinori toli eit nuo priparkuotos auto.

    Dėl Nemuno g. kai rekonstravo patiko, labai jauku kaip pėsčiajam, bet gal trūlų liniją reiktų vest Karaliaus Mindaugo pr.? Apjungti Birštono ir Vilniaus g. stoteles link pilies/Ožeškienės.

    Linkuvos g. irgi įdomus atvejis. Man pvz. patinka, kad padaryta A juosta tolesnėje Linkuvos g. atkarpoje. Nežinau kaip vertint dvirtakį, gal galėjo kažką sugalvot su aplinkinėm gatvelėm, padaryt jas jaukesnes dviračiui. Galėjo būt dvi juostos (su viena A juosta) nuo pat Krikščiukaičio g. Eismas Linkuvos g. nėra labai didelis, nesikamščiuos, o žmonės jausis komfortiškiau. Reiktų kažką su Panerių g. padaryt kur tarp Raudondvario pl. ir Varnių g., labai durnos plačios juostos kur parkuojamasi toj pačioj juostoj kur važiuoja mašinos, reiktų kažkaip aiškiai išskirti parkavimo juostas ar net iš vis padaryt dviračių juostas su A juosta nes ten daug kur nepritaikyta infra parkavimui, išėjimas į pievą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ten pagal VBS pirminį nutylėtą planą turėjo po remonto likt vienpusis eismas, vėliau “pakėlus vėją” nuspręsta kažkiek praplatint ir grįžt prie dvipusio eismo, tai gavosi kaip gavosi.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Esu labai už siaurinimus, bet žiūrint Regitros kalnos rekonstrukciją per Street View, tikrai posukis buvo absurdiškai ir be reikalo susiaurintas, jog autobusai (ir taip, jie pro ten važiuoja į/iš maršrutų pradžias/pabaigas) ir sunkvežimiai ar didesnės transporto priemonės vos ne vos telpa arba visai netelpa. Vietos yra - pastatų nėra, žemių ir kalno kasti nereikia. Tuomet kodėl? Tikrai padaryta nesąmonė, plius žiūrint, kad 39 maršrute važiuoja ilgi autobusai.

    Pažiūrėjus straipsnyje minėtą A. Kriščiukaičio - Linkuvos gatvių sankryžą taip pat galima įsivaizduoti kaip ilgiems autobusams yra nemažas išukis galu neužkabinti borto, kuris, iš siaurinimo perspektyvos, priežasties būti turi nedaug.
    Paskutinis taisė bimbam; 2024.09.25, 21:27.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Manau greitu laiku reiks keisti užrašą "Gyvensiu tik Kaune" į "Gyvensiu tik ten kur engiamas vairuotojų genocYdas"

    Juk kokias teises turi pėstieji ir dviratininkai Kaune, plačios gatvės tik automobilistams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.
    Paversti eismą "zero sum game" kada tam, kad laimėtų vieni, turi pralaimėti kiti užuot siekiant nebloginti salygų niekam yra genijų sprendimai.
    Bet kai bandant preferenciškai pagerinti sąlygas viešąjam transportui (kas yra geras dalykas) pakenkiama tam pačiam viešąjam transportui (kaip collateral damage bandant neigiamai motyvuoti automobilių vairuotojus) - tada piktdžiugos slėpti nei galiu nei noriu na*ui

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Ačiū, tegu daro tuos dviračių takus, bet ne be proto plačius ir eismo juostų sąskaita. Kokio velnio Kęstučio gatvėj dvirtakis abejose gatvės pusėse.
    Manau greitu laiku reiks keisti užrašą "Gyvensiu tik Kaune" į "Gyvensiu tik ten kur engiamas vairuotojų genocYdas"

    Juk kokias teises turi pėstieji ir dviratininkai Kaune, plačios gatvės tik automobilistams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Gražinimas plačiąja prasme - patogesnis pėstiesiems miestas, dėl siauresnio kelio sulėtėjęs eismas, nauji dviračių takai. Dabartinė gatvė tikrai atrodo jaukiau, gražiau ir saugiau nei autostrada vidury gyvenamųjų namų rajono.
    Ačiū, tegu daro tuos dviračių takus, bet ne be proto plačius ir eismo juostų sąskaita. Kokio velnio Kęstučio gatvėj dvirtakis abejose gatvės pusėse.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Panašu, kad turime naujus herojus - vairuotojus Bronių ir Dainių. Į kompaniją vilnietei vairuotojai Janinai. NI-PRA-VA-ŽOJA!!!1!

    Jeigu rimtai, nuotraukoje straipsnyje matyti, kad tas autobusas į Regitros kalną važiuoja praktiškai viduryje kelio - jeigu arčiau borto važiuotų, gal tilptų?

    Taip pat kalba, kad neišeina prasilenkti Nemuno gatvėje, gali nutikti skaudūs įvykiai - su kuo ten reikia prasilenkinėti? Nemuno g. juk vienkryptė.

    Mini Dainų slėnio prieigas - atsiprašau, kas ten negerai? Tunelio g. koks buvo keturių juostų greitkelis, toks ir liko.

    Su kuo prasilenkinėti jis ruošiasi Kęstučio gatvėje, kuri taip pat vienkryptė?
    Pasižiūrėkit, kaip atrodo bortai tose nusiaurintose gatvėse, dauguma pajuodę nuo padangų. Per siauros atnaujintos gatvės, sakykit ką norit. Su lengvuoju automobiliu dar dar, bet su sunkvežimiu ar autobusu jau sunkoka. Kam daryt problemas, kur jų anksčiau nebuvo?

    Kęstučio gatvė uždaryta tema, susimovė ten kaip reikalas.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Kur čia grožis? Vietoj juodo asfalto turim raudono ir daugiau trinkelių/betono.
    Gražinimas plačiąja prasme - patogesnis pėstiesiems miestas, dėl siauresnio kelio sulėtėjęs eismas, nauji dviračių takai. Dabartinė gatvė tikrai atrodo jaukiau, gražiau ir saugiau nei autostrada vidury gyvenamųjų namų rajono.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Kokios ten avarijos lėto eismo gatvėse… Jeigu kokiam žiopliui kažkada ir pasibaigs kuras - galima apvažiuoti per bortą. Astronomiškai reti atvejai neturi tapti argumentu stabdyti miesto gražinimą.
    Kur čia grožis? Vietoj juodo asfalto turim raudono ir daugiau trinkelių/betono.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Kokios ten avarijos lėto eismo gatvėse… Jeigu kokiam žiopliui kažkada ir pasibaigs kuras - galima apvažiuoti per bortą. Astronomiškai reti atvejai neturi tapti argumentu stabdyti miesto gražinimą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    O jei dar kuras baigsis, kaip Linkmenų g. Vilniuje kas antram nutinka...

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Taip pat kalba, kad neišeina prasilenkti Nemuno gatvėje, gali nutikti skaudūs įvykiai - su kuo ten reikia prasilenkinėti? Nemuno g. juk vienkryptė.
    Kaip tai su kuo? Su kitomis VT priemonėmis ar kitais vairuotojais. Kaip, įvykus avarinei situacijai, pravažiuoti kitiems? Pvz., eismo įvykis, ar troleibusų linijoje dingo įtampa.


    Tas pats Linkuvos gatvėje:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240924_023112_Maps.jpg Views:	0 Size:	45,8 kB ID:	2153786

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Gal stotelių įvažų trūksta, o gatvė tokia tempia link autostradinės.
    Leidžiantis nuo kalno susiaurino, nors vietos buvo ir yra.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Mini Dainų slėnio prieigas - atsiprašau, kas ten negerai? Tunelio g. koks buvo keturių juostų greitkelis, toks ir liko.
    Gal stotelių įvažų trūksta, o gatvė tokia tempia link autostradinės.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.23, 22:49.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nevažiuoja ten autobusai “Regitros” kalnu maršrute, važiuoja nebent iš/į parką. Tas vairuotojas Dainius, bent anksčiau gyvendavo Romainiuose, tai ten vietiniai vis skundžiasi FB vadytelių genocidu, tai spėju ir atliko “ekspermentą”

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Šiaip tokius posūkius galima palikti platesnius neplatinant viso kelio.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Svarbu padaryta pagal projektą. Nesvarbu, kad tas projektas nutolęs nuo realybės.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/09/...mtu-sprendimu/
    Panašu, kad turime naujus herojus - vairuotojus Bronių ir Dainių. Į kompaniją vilnietei vairuotojai Janinai. NI-PRA-VA-ŽOJA!!!1!

    Jeigu rimtai, nuotraukoje straipsnyje matyti, kad tas autobusas į Regitros kalną važiuoja praktiškai viduryje kelio - jeigu arčiau borto važiuotų, gal tilptų?

    Taip pat kalba, kad neišeina prasilenkti Nemuno gatvėje, gali nutikti skaudūs įvykiai - su kuo ten reikia prasilenkinėti? Nemuno g. juk vienkryptė.

    Mini Dainų slėnio prieigas - atsiprašau, kas ten negerai? Tunelio g. koks buvo keturių juostų greitkelis, toks ir liko.

    Su kuo prasilenkinėti jis ruošiasi Kęstučio gatvėje, kuri taip pat vienkryptė?
    Paskutinis taisė eigh; 2024.09.23, 20:35.

    Komentuoti:

Working...
X