Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kaip važiuoja vidutinis Kęstučio gatvės nekentėjas:Parašė Monke Rodyti pranešimą
Skill issue (įgūdžių trūkumas). Aš su Toyota Landrcruiser Kęstučio gatvėje ramiai telpu į savo juostą, nebent koks balvonas nemoka adekvačiai prisiparkuoti.
https://www.miestai.net/forumas/foru...90#post2055090
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Skill issue (įgūdžių trūkumas). Aš su Toyota Landrcruiser Kęstučio gatvėje ramiai telpu į savo juostą, nebent koks balvonas nemoka adekvačiai prisiparkuoti.Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Pasižiūrėkit, kaip atrodo bortai tose nusiaurintose gatvėse, dauguma pajuodę nuo padangų. Per siauros atnaujintos gatvės, sakykit ką norit. Su lengvuoju automobiliu dar dar, bet su sunkvežimiu ar autobusu jau sunkoka. Kam daryt problemas, kur jų anksčiau nebuvo?
Kęstučio gatvė uždaryta tema, susimovė ten kaip reikalas.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Aš esu už siaurinimus, bet ieškau balanso tarp Vaidosiaus ir Vilnius.wtf burbulų. Tai siūlyčiau daugmaž visur vienodo pločio juostos apie 3,25 m pločio. 3 m ar net 2,75 m pločio juosta gali būt kur kiemai ar mažos gatvelės ir taip netelpa ir nesinori toli eit nuo priparkuotos auto.
Dėl Nemuno g. kai rekonstravo patiko, labai jauku kaip pėsčiajam, bet gal trūlų liniją reiktų vest Karaliaus Mindaugo pr.? Apjungti Birštono ir Vilniaus g. stoteles link pilies/Ožeškienės.
Linkuvos g. irgi įdomus atvejis. Man pvz. patinka, kad padaryta A juosta tolesnėje Linkuvos g. atkarpoje. Nežinau kaip vertint dvirtakį, gal galėjo kažką sugalvot su aplinkinėm gatvelėm, padaryt jas jaukesnes dviračiui. Galėjo būt dvi juostos (su viena A juosta) nuo pat Krikščiukaičio g. Eismas Linkuvos g. nėra labai didelis, nesikamščiuos, o žmonės jausis komfortiškiau. Reiktų kažką su Panerių g. padaryt kur tarp Raudondvario pl. ir Varnių g., labai durnos plačios juostos kur parkuojamasi toj pačioj juostoj kur važiuoja mašinos, reiktų kažkaip aiškiai išskirti parkavimo juostas ar net iš vis padaryt dviračių juostas su A juosta nes ten daug kur nepritaikyta infra parkavimui, išėjimas į pievą.
Komentuoti:
-
Ten pagal VBS pirminį nutylėtą planą turėjo po remonto likt vienpusis eismas, vėliau “pakėlus vėją” nuspręsta kažkiek praplatint ir grįžt prie dvipusio eismo, tai gavosi kaip gavosi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Esu labai už siaurinimus, bet žiūrint Regitros kalnos rekonstrukciją per Street View, tikrai posukis buvo absurdiškai ir be reikalo susiaurintas, jog autobusai (ir taip, jie pro ten važiuoja į/iš maršrutų pradžias/pabaigas) ir sunkvežimiai ar didesnės transporto priemonės vos ne vos telpa arba visai netelpa. Vietos yra - pastatų nėra, žemių ir kalno kasti nereikia. Tuomet kodėl? Tikrai padaryta nesąmonė, plius žiūrint, kad 39 maršrute važiuoja ilgi autobusai.
Pažiūrėjus straipsnyje minėtą A. Kriščiukaičio - Linkuvos gatvių sankryžą taip pat galima įsivaizduoti kaip ilgiems autobusams yra nemažas išukis galu neužkabinti borto, kuris, iš siaurinimo perspektyvos, priežasties būti turi nedaug.Paskutinis taisė bimbam; 2024.09.25, 21:27.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Paversti eismą "zero sum game" kada tam, kad laimėtų vieni, turi pralaimėti kiti užuot siekiant nebloginti salygų niekam yra genijų sprendimai.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Manau greitu laiku reiks keisti užrašą "Gyvensiu tik Kaune" į "Gyvensiu tik ten kur engiamas vairuotojų genocYdas"
Juk kokias teises turi pėstieji ir dviratininkai Kaune, plačios gatvės tik automobilistams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.
Bet kai bandant preferenciškai pagerinti sąlygas viešąjam transportui (kas yra geras dalykas) pakenkiama tam pačiam viešąjam transportui (kaip collateral damage bandant neigiamai motyvuoti automobilių vairuotojus) - tada piktdžiugos slėpti nei galiu nei noriu na*ui
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Manau greitu laiku reiks keisti užrašą "Gyvensiu tik Kaune" į "Gyvensiu tik ten kur engiamas vairuotojų genocYdas"Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Ačiū, tegu daro tuos dviračių takus, bet ne be proto plačius ir eismo juostų sąskaita. Kokio velnio Kęstučio gatvėj dvirtakis abejose gatvės pusėse.
Juk kokias teises turi pėstieji ir dviratininkai Kaune, plačios gatvės tik automobilistams, bet ne pėstiesiems ar dviratininkams.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū, tegu daro tuos dviračių takus, bet ne be proto plačius ir eismo juostų sąskaita. Kokio velnio Kęstučio gatvėj dvirtakis abejose gatvės pusėse.Parašė eigh Rodyti pranešimą
Gražinimas plačiąja prasme - patogesnis pėstiesiems miestas, dėl siauresnio kelio sulėtėjęs eismas, nauji dviračių takai. Dabartinė gatvė tikrai atrodo jaukiau, gražiau ir saugiau nei autostrada vidury gyvenamųjų namų rajono.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Pasižiūrėkit, kaip atrodo bortai tose nusiaurintose gatvėse, dauguma pajuodę nuo padangų. Per siauros atnaujintos gatvės, sakykit ką norit. Su lengvuoju automobiliu dar dar, bet su sunkvežimiu ar autobusu jau sunkoka. Kam daryt problemas, kur jų anksčiau nebuvo?Parašė eigh Rodyti pranešimą
Panašu, kad turime naujus herojus - vairuotojus Bronių ir Dainių. Į kompaniją vilnietei vairuotojai Janinai. NI-PRA-VA-ŽOJA!!!1!
Jeigu rimtai, nuotraukoje straipsnyje matyti, kad tas autobusas į Regitros kalną važiuoja praktiškai viduryje kelio - jeigu arčiau borto važiuotų, gal tilptų?
Taip pat kalba, kad neišeina prasilenkti Nemuno gatvėje, gali nutikti skaudūs įvykiai - su kuo ten reikia prasilenkinėti? Nemuno g. juk vienkryptė.
Mini Dainų slėnio prieigas - atsiprašau, kas ten negerai? Tunelio g. koks buvo keturių juostų greitkelis, toks ir liko.
Su kuo prasilenkinėti jis ruošiasi Kęstučio gatvėje, kuri taip pat vienkryptė?
Kęstučio gatvė uždaryta tema, susimovė ten kaip reikalas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Gražinimas plačiąja prasme - patogesnis pėstiesiems miestas, dėl siauresnio kelio sulėtėjęs eismas, nauji dviračių takai. Dabartinė gatvė tikrai atrodo jaukiau, gražiau ir saugiau nei autostrada vidury gyvenamųjų namų rajono.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Kur čia grožis? Vietoj juodo asfalto turim raudono ir daugiau trinkelių/betono.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Kur čia grožis? Vietoj juodo asfalto turim raudono ir daugiau trinkelių/betono.Parašė eigh Rodyti pranešimąKokios ten avarijos lėto eismo gatvėse… Jeigu kokiam žiopliui kažkada ir pasibaigs kuras - galima apvažiuoti per bortą. Astronomiškai reti atvejai neturi tapti argumentu stabdyti miesto gražinimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kokios ten avarijos lėto eismo gatvėse… Jeigu kokiam žiopliui kažkada ir pasibaigs kuras - galima apvažiuoti per bortą. Astronomiškai reti atvejai neturi tapti argumentu stabdyti miesto gražinimą.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
O jei dar kuras baigsis, kaip Linkmenų g. Vilniuje kas antram nutinka...
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Kaip tai su kuo? Su kitomis VT priemonėmis ar kitais vairuotojais. Kaip, įvykus avarinei situacijai, pravažiuoti kitiems? Pvz., eismo įvykis, ar troleibusų linijoje dingo įtampa.Parašė eigh Rodyti pranešimąTaip pat kalba, kad neišeina prasilenkti Nemuno gatvėje, gali nutikti skaudūs įvykiai - su kuo ten reikia prasilenkinėti? Nemuno g. juk vienkryptė.
Tas pats Linkuvos gatvėje:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Leidžiantis nuo kalno susiaurino, nors vietos buvo ir yra.Parašė PoDV Rodyti pranešimąGal stotelių įvažų trūksta, o gatvė tokia tempia link autostradinės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal stotelių įvažų trūksta, o gatvė tokia tempia link autostradinės.Parašė eigh Rodyti pranešimąMini Dainų slėnio prieigas - atsiprašau, kas ten negerai? Tunelio g. koks buvo keturių juostų greitkelis, toks ir liko.Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.23, 22:49.
Komentuoti:
-
Nevažiuoja ten autobusai “Regitros” kalnu maršrute, važiuoja nebent iš/į parką. Tas vairuotojas Dainius, bent anksčiau gyvendavo Romainiuose, tai ten vietiniai vis skundžiasi FB vadytelių genocidu, tai spėju ir atliko “ekspermentą”
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tokius posūkius galima palikti platesnius neplatinant viso kelio.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad turime naujus herojus - vairuotojus Bronių ir Dainių. Į kompaniją vilnietei vairuotojai Janinai. NI-PRA-VA-ŽOJA!!!1!Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąSvarbu padaryta pagal projektą. Nesvarbu, kad tas projektas nutolęs nuo realybės.
https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/09/...mtu-sprendimu/
Jeigu rimtai, nuotraukoje straipsnyje matyti, kad tas autobusas į Regitros kalną važiuoja praktiškai viduryje kelio - jeigu arčiau borto važiuotų, gal tilptų?
Taip pat kalba, kad neišeina prasilenkti Nemuno gatvėje, gali nutikti skaudūs įvykiai - su kuo ten reikia prasilenkinėti? Nemuno g. juk vienkryptė.
Mini Dainų slėnio prieigas - atsiprašau, kas ten negerai? Tunelio g. koks buvo keturių juostų greitkelis, toks ir liko.
Su kuo prasilenkinėti jis ruošiasi Kęstučio gatvėje, kuri taip pat vienkryptė?Paskutinis taisė eigh; 2024.09.23, 20:35.
- 10 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: