Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kirstukas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kadangi mėgstu paprovokuoti kartais, tai turiu tokį pamąstymą, komentarą.
    Idėja būtų puiki, tačiau turbūt didžiausia problema yra normalaus centro „rytinio aplinkkelio“ nebuvimas. C kat. Studentų g., kuri pagal BP turėtų eiti iki K. Baršausko g., baigiasi D kategorijos gatvėmis, o toliau gatvės jau kitas tranzitas.

    Netgi galvoju, o dabar kai gatvė uždaryta, negi jau be to Radvilėnų pl. tas miestas toks nepatogus pasidaręs?
    Slėnio gatvė (ta vingiuojanti palei kitą Zoo sodo galą) kartais neblogai užsikimšdavo dėl siauros Studentų-Gričiupio gatvių sankryžos.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kadangi mėgstu paprovokuoti kartais, tai turiu tokį pamąstymą, komentarą.

    Supratau kokia jauki vieta Ąžuolynas ir Mickevičiaus slėnis kai nėra intensyvaus auto eismo. Vietos labai vaizdingos. Žmonės vaikštinėja poilsiui, gamta aplink. Tos rėvos Girstupio upelio labai įdomios vietos pasivaikščiojimui.
    Net nesinori, kad vėl ūžtų gatvė nuo eismo kaip prieš remontą.

    Padarytų autoprivažiavimą prie Zoo sodo, o toliau dviračių takas būtų, jungtis su Tunelio g. dviračių taku. Nuo dviračių ar net paspirtukų tokių ūžėsių nebūtų.
    Netgi galvoju, o dabar kai gatvė uždaryta, negi jau be to Radvilėnų pl. tas miestas toks nepatogus pasidaręs?

    Komentuoti:


  • erikasc63
    replied
    Žukausko gatvėje daug kur, vietoje ištisinių juostų, sugrąžino punktyrą.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Aš galvojau labiau ne oficialų dvirtakį, bet pvz šaligatvį iš asfalto, o ne trinkelių. Ar reglamentas įsako tik trinkelėm daryti?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Yra man rodos reikalavimas, kad rekonstrukcijai būtinas šaligatvis.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kažin koks pėsčiųjų srautas ten bus, gal geriau dvrtakį reikėjo tiest, tikiu, kad net ant šito tako gali būti daugiau dviratininkų nei pėsčiųjų.
    Butent, ten is azuolyno jau ir dabar padaryti patogus laiptai pestiesiems nusileisti. Cia reikejo daryti dviraciams/paspirtukams/rieduciams taka, nes nera kito patogaus budo is azuolyno nusileisti i miesta (parodos kalnas - tragedija dviraciams/rieduciams)

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kažin koks pėsčiųjų srautas ten bus, gal geriau dvrtakį reikėjo tiest, tikiu, kad net ant šito tako gali būti daugiau dviratininkų nei pėsčiųjų.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Dviraciu takui Radvilenu pl. pabaigoje vietos neatsirado


    Komentuoti:


  • Tomkis
    replied
    klasiokai, kur rasti Vandžiogalos pl rekonstrukcijos planą? ar kokiu email kreiptis Kauno savivaldybėje, nes jų page kažkoks painus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Matant visur ištisines galėjo žalią veją per vidurį kokio pusmetrio ar metro pločio įrengti. Būtų dar jaukesnė gatvė, nebūtų polinkio pažeidinėti KET atliekant nelegalius kairius posūkius. Saugumo tai pridėtų, o ne atimtų. Tik laiko atimtų, bet geriau jau toks eismo organizavimas, negu šioks toks juntamas bardakėlis su posūkiais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.24, 01:40.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Corps Rodyti pranešimą

    Tai jo logikos visiškai nulis, dabar visi šitą punktyrą išnaudoja apsisukimui, tiek į degaline ar į kiemą, tiek kas atvažiuoja nuo žiedo ir nori į kiemą ar į Šila, ir bėda tokia kad niekas neapsisuka, tada važiuoja atbulom kol apsisuka, ir darosi kamštis Žiauriai saugumo prideda, BRAVO Savivaldybei.
    Apsisukti keturių juostų kelyje iš pirmo karto yra viena iš galimų Regitros užduočių

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Kaip matom dėl tų troleibusų ir autobusų vienos bėdos, reiktų juos uždrausti.
    P.S. kodėl A juostomis leidžiama važiuoti Troleibusam? Tegu važinėja T juostomis.
    Kad nelabai buvo forume pasisakančių prieš A juostas kitose vietose tai gal būtent šita vieta tiesiog nelogiška pasirodė.
    Galėtų konkrečiai išdėstyti ir tada galvojam.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kaip matom dėl tų troleibusų ir autobusų vienos bėdos, reiktų juos uždrausti.
    P.S. kodėl A juostomis leidžiama važiuoti Troleibusam? Tegu važinėja T juostomis.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė Corps Rodyti pranešimą

    Tai jo logikos visiškai nulis, dabar visi šitą punktyrą išnaudoja apsisukimui, tiek į degaline ar į kiemą, tiek kas atvažiuoja nuo žiedo ir nori į kiemą ar į Šila, ir bėda tokia kad niekas neapsisuka, tada važiuoja atbulom kol apsisuka, ir darosi kamštis Žiauriai saugumo prideda, BRAVO Savivaldybei.
    Reikia ir šį panaikinti, galbūt praleido
    Paskutinis taisė Auwris; 2023.04.24, 15:02.

    Komentuoti:


  • Corps
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą

    O tai norėjote kaip Juozapavičiaus pr. kur 30+ punktyrų ties kiekvienu kiemo įvažiavimu?
    Tai jo logikos visiškai nulis, dabar visi šitą punktyrą išnaudoja apsisukimui, tiek į degaline ar į kiemą, tiek kas atvažiuoja nuo žiedo ir nori į kiemą ar į Šila, ir bėda tokia kad niekas neapsisuka, tada važiuoja atbulom kol apsisuka, ir darosi kamštis Žiauriai saugumo prideda, BRAVO Savivaldybei.

    Click image for larger version

Name:	DJI_0169.jpg
Views:	1647
Size:	220,5 kB
ID:	2045887

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Parašė Corps Rodyti pranešimą

    Biski nuotrauku iš S.Žukausko ir Lukšio g. kolkas dar nesupratau kam ta A juosta, praktiškai visur ištisinės linijos, turi ratais važiuoti kad patekti į kiemą ar degalinę
    O tai norėjote kaip Juozapavičiaus pr. kur 30+ punktyrų ties kiekvienu kiemo įvažiavimu?

    Komentuoti:


  • Corps
    replied
    Click image for larger version

Name:	DJI_0168.jpg
Views:	1745
Size:	428,1 kB
ID:	2045821 Click image for larger version

Name:	DJI_0193.jpg
Views:	1708
Size:	2,88 MB
ID:	2045822 Click image for larger version

Name:	DJI_0169.jpg
Views:	1672
Size:	438,3 kB
ID:	2045823 Click image for larger version

Name:	DJI_0171.jpg
Views:	1696
Size:	2,37 MB
ID:	2045824 Click image for larger version

Name:	DJI_0179.jpg
Views:	1695
Size:	502,4 kB
ID:	2045825 Click image for larger version

Name:	DJI_0172.jpg
Views:	1685
Size:	2,47 MB
ID:	2045826 Click image for larger version

Name:	DJI_0191.jpg
Views:	1689
Size:	2,55 MB
ID:	2045827 Click image for larger version

Name:	DJI_0192.jpg
Views:	1711
Size:	2,97 MB
ID:	2045828


    Biski nuotrauku iš S.Žukausko ir Lukšio g. kolkas dar nesupratau kam ta A juosta, praktiškai visur ištisinės linijos, turi ratais važiuoti kad patekti į kiemą ar degalinę

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Radvilėnų pl. 2023-04-22
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Paišo jau ir Lukšio gatvę
    Click image for larger version

Name:	c393200f-91d7-464f-8229-8a10ec03138c.jpg
Views:	563
Size:	1,48 MB
ID:	2045372

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    • A juostos atsirado tik Žukausko gatvėje tarp Lukšio g. ir Šiaurės pr. Lukšio gatvėje (tarp Savanorių ir Žukausko) paprastas keturių juostų ženklinimas visame ilgyje (taip kaip prieš remontą). Vienintelis pasikeitimas: keturios juostos paženklintos ir ties Savanorių pr., kur anksčiau buvo plačios dvi juostos. Tarp Žukausko ir Lozoraičio g. kol kas nevažiavau, ten kaip suprantu pakeitimas iš 3+3 į 2+2 ir įrengtos greitėjimo lėtėjimo juostos į/iš kairės, į/iš Ukmergės g.
    • Linkuvos g. takas nutrūksta ties Panerių g. ir Ariogalos g. Atskiras nesujungtas su Linkuvos taku dviračių takas Krikščiukaičio gatvei su dviračių pervaža ties Krikščiukaičio/Linkuvos gatvės pervaža. Statomos jungtys į Neries krantinės dviračių taką. Pagal jungčių plotį gali būti tiesiami atskiri dviračių ir pėsčiųjų takai.
    • Dėl Vileišio mazgo nenustebčiau, kad arba jo atsisakyta nes Centras, arba pradžioje nuties naują auto tiltą per Nemuną už santakos ir paskui žiūrės srautus.
    Labiausiai liūdna dėl dviračių takų, kad kol kas išlaikoma idėja trūkinėti takus dėl "saugumo" Vilniuje ir daug kur užsienyje kažkaip nėra tokių minčių.

    Komentuoti:

Working...
X