Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Ir tokios avarijos tikrai neretenybė tokio dydžio mieste.
    Tik ne gatvėje, beveik uždarytai paprastam eismui (įleidžiami tik VT ir gyventojai, dar gal į mokyklą? neatsimenu).

    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Taip, dvi juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo. Negi su vaizduote taip blogai, kad negali įsivaizduoti šalia antros juostos kuria toliau (nors ir lėčiau) vyksta eismas?
    Priklauso nuo situacijos, šiuo atveju gal ir taip. Bet čia tikrai nebuvo rimta avarija (o zonoje 30 jų nelabai ir gali būti), spėju abu automobiliai (ar bent jau blokuojantis autobusas) tiesiog nuvažiavo kai buvo užfiksuotos įvykio aplinkybės, o tam ilgai jo laikyti ant kelio nereikėjo.

    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    „Milžiniška“ nauda ne skaičius. Kaip man, kaip pesčiajam padeda nerealaus pločiojo šaligatvis? Einant neadekvačiai plačiu, betoniniu n metrų pločio šaligatviu kuriame esi vienintelis pestysis užklumpa vienintelė mintis „What a waste“.
    Tiesa, būtų buvę geriau jeigu jis būtų padalintas dar ir į dviračių taką.


    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Tavo atsakymai į savo paties klausimus yra chrestomatiniai siaurinimo fanatiko kliedesiai.
    1. VISOS nors kiek rimtesnės avarijos užblokuoja bent vieną juostą. Ir tokios avarijos tikrai neretenybė tokio dydžio mieste.
    2. Taip, dvi juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo. Negi su vaizduote taip blogai, kad negali įsivaizduoti šalia antros juostos kuria toliau (nors ir lėčiau) vyksta eismas?
    3. „Milžiniška“ nauda ne skaičius. Kaip man, kaip pesčiajam padeda nerealaus pločiojo šaligatvis? Einant neadekvačiai plačiu, betoniniu n metrų pločio šaligatviu kuriame esi vienintelis pestysis užklumpa vienintelė mintis „What a waste“.
    Paskutinis taisė skyrma; 2024.10.21, 21:43.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Taip, būtina drastiškai siaurinti Karaliaus Mindaugo prospektą ir Birštono g. Reikia suprasti, kad miestas skirtas pirmiausia pėstiesiems ir viešajam transportui (didžiojoje dalyje Europos dar ir dviračiams, bet esu gana skeptiškas dviračiui kaip susisiekimo priemonei Lietuvoje), o ne automobiliams. Norint svaidytis tuščiais teiginiais apie gatvių seurinimo!!!1! žalą, reikia atsakyti į tris klausimus:
    1. Kaip dažnai įvykus įvyksta tokios avarijos? (labai retai, tad VT ir automobilių eismo sutrikimai yra minimaliai reti)
    2. Ar dvi eismo juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo? (iš nuotraukos aiškiai matyti, kad jeigu ir būtų dvi juostos, antroji vis vien būtų užblokuota)
    3. Kokia humanizuotos gatvės nauda pėstiesiems? (milžiniška)

    Štai ir viskas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Dviejų eismo juostų kelyje tokia situacija yra n kartų retesnė.Avarijos vyksta kasdien ir dažnu atveju jos užblokuoja bent vieną juostą. Kad būtų užblokuotos dvi ar daugiau juostų yra ypatingai reti atvejai.
    Šiuo itin retu atveju lengvasis automobilis atsidūrė šalia autobuso, tai reiškia būtų buvę užblokuotos abi juostos, tai gal kaip variantas reikėjo pagalvoti apie tris juostas?

    Nustokit svaigti apie plačias gatves ypač arti senamiesčio ar centro, visą Europą eina tuo keliu, mažinti auto eismą tokiose vietose. Tik laiko klausimas kada bus susiaurintas Karaliaus Mindaugo prospektas, Birštono g. ir panašios atkarpos.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Nuvažiavimas nuo autostrados aplink mega link sargenu kur pavasari asfaltavo, stipriai provezos issimuse kaip cia tokia kliurka

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Savivaldybė neatrašo man dėl Griunvaldo g. Išties klausimas ar ją pavers į pėsčiųjų alėją.
    Nenustebčiau, kad neatnaujins. Net 4 įvažiavimai į kiemus anot OSM. Gali nenorėti antros Daukanto gatvės tarp Kęstučio g. ir Laisvės al.
    Galėtų šaligatvius sutvarkyt, nes jau patys prasčiausi iš svarbesnių Centro gatvių.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.20, 18:12.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai siūlot naikinti vienos juostos gatves?
    Gal ektremumų nereikia, kad visas gatves naikinti, bet pvz - bandyti kuo mažiau jų daryti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Siūlau tik atsitokėti gatvių siaurinimo fanatikams.
    Konkrečiau būtų geriau - ką šiuo konkrečiu atveju pagal jus reikėjo daryti kitaip?

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Savivaldybė neatrašo man dėl Griunvaldo g. Išties klausimas ar ją pavers į pėsčiųjų alėją.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai siūlot naikinti vienos juostos gatves?
    Siūlau tik atsitokėti gatvių siaurinimo fanatikams.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Dviejų eismo juostų kelyje tokia situacija yra n kartų retesnė.Avarijos vyksta kasdien ir dažnu atveju jos užblokuoja bent vieną juostą. Kad būtų užblokuotos dvi ar daugiau juostų yra ypatingai reti atvejai.
    Tai siūlot naikinti vienos juostos gatves?

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Kaip dažnai tokios avarijos įvyksta? Tokia pati situacija galėjo nutikti ir dviejų eismo juostų kelyje ir būtų užblokuotos abi juostos.
    Dviejų eismo juostų kelyje tokia situacija yra n kartų retesnė.Avarijos vyksta kasdien ir dažnu atveju jos užblokuoja bent vieną juostą. Kad būtų užblokuotos dvi ar daugiau juostų yra ypatingai reti atvejai.
    Paskutinis taisė skyrma; 2024.10.18, 20:49.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Ir autostrada, buna, uždaro

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    NEMUNO GATVĖJE NEIŠSITEKO AUTOBUSAS IR AUTOMOBILIS: DĖL AVARIJOS STOJO EISMAS


    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...iuotas-1196335

    Prisiminus diskusijas dėl galimų netilpimų apvažiuoti įvykus avarijai.
    Kaip dažnai tokios avarijos įvyksta? Tokia pati situacija galėjo nutikti ir dviejų eismo juostų kelyje ir būtų užblokuotos abi juostos.

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Kažkoks veiksmas vyksta Minkovskio g. Gal tai pradžia gatvės tvarkymo ar tik eiliniai patvarkymai?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    Šiandien pradėjo tvarkyt. Nuemė viršutini asfalto sluoksnį. Greičiausiai tik perasfaltuos nieko nekeisdami.
    Ten kiek pamenu vamzdynus tvarkė, tai matyt dabar pradės normaliai tvarkyt gatvės dangas. Iš esmės spėju esamą infra atnaujins, smarkiai abejoju, kad "siaurins". Tiesiog perasfaltuos važiuojamą dalį, tikiuosi šaligatvius dar tvarkys ir viskas. Bus kažkas arčiau Benkunsko stiliaus nei Šimašiaus jei Vilniaus terminais kalbėt Bet gatvelė tokia šalutinė, troleibusui pravažiuot, tai nepykstu.

    Įdomiau bus Griunvaldo gatvė. Žadėta ten pėsčiųjų alėja. Ten tikrai daug pėsčiųjų, tai stebėsim ar įgyvendins pažadus. Jei bus galima vaikščiot visu pločiu tai bus žiauriai patogu patekt nuo Griunvaldo g. sustojimo į Akropolį. Gal pavyks Akropoliui susiviliot daugiau atvykstančių su VT klientų (ne tik dėl amžiaus negalintys vairuoti asmenys).
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.17, 23:35.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Simex72 Rodyti pranešimą
    Aha, ypač Lašo gatvė suvarkyta. Aha... Pažadukai
    Šiandien pradėjo tvarkyt. Nuemė viršutini asfalto sluoksnį. Greičiausiai tik perasfaltuos nieko nekeisdami.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    NEMUNO GATVĖJE NEIŠSITEKO AUTOBUSAS IR AUTOMOBILIS: DĖL AVARIJOS STOJO EISMAS
    Nemuno gatvė – vienos eismo juostos, todėl įvykus avarijai nei viena transporto priemonė negali pravažiuoti
    https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...iuotas-1196335

    Prisiminus diskusijas dėl galimų netilpimų apvažiuoti įvykus avarijai.

    Komentuoti:


  • Simex72
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Siu metu vasario men. straipsnis:


    ”Šiais metais paprastojo remonto sulauks Piliakalnio, M. Gimbutienės, Gailutės, Minties Rato, Gėlių Rato ir V. Lašo gatvės. Griunvaldo gatvę planuojama paversti pėsčiųjų alėja. Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa..._medium=copied

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa...medium=copied0
    Aha, ypač Lašo gatvė suvarkyta. Aha... Pažadukai

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Šiaip ten pėsčiųjų srautas toks didelis, kad esami šaligatviai per siauri, jau nekalbant apie baisias plyteles

    Komentuoti:

Working...
X