Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Akivaizdu, kad pastačius Kėdainių tiltą, Minkovskių gatvės reikšmė gerokai išaugs. Įdomu, kaip ten organizuos VT.
- 1 patinka
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąNet KETURIOS juostos?!?! Viziškai antihumaniška...
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąNet KETURIOS juostos?!?! Viziškai antihumaniška...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Viena laukiamiausių rekonstrukcijų prasideda - H. ir O. Minkovskių gatvė
Planuoja baigti iki 2026 m. vidurio, 4 juostos, 2,5 m dviračių takai abejose pusėse, įdomu kad ir VT įvažos neplanuojamos.
https://www.kaunas.lt/2024/10/22/kau...s-ir-patogumu/
Čia kažkuris forumo dalyvis padaręs puikų žemėlapį su projektų brėžiniais:
https://arcg.is/150i48Paskutinis taisė gazebo; 2024.10.22, 16:02.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąSiūlyčiau nenaudoti frazės "gatvės siaurinimas", nes ji absoliučiai nieko nenusako ir tuo labiau nei viena gatvė nebuvo susiaurinta (juostų skaičius išliko toks pats). Kas daroma, tai gatvių važiuojamosios dalys arba eismo juostos įrengiamos pagal statybos techninio reglamento parametrus. Jei kažkam netinka jų nurodymai, siūlau kreiptis į Aplinkos ministeriją, kad koreguotų juos pagal aerodromų įrengimo taisykles.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Siūlyčiau nenaudoti frazės "gatvės siaurinimas", nes ji absoliučiai nieko nenusako ir tuo labiau nei viena gatvė nebuvo susiaurinta (juostų skaičius išliko toks pats). Kas daroma, tai gatvių važiuojamosios dalys arba eismo juostos įrengiamos pagal statybos techninio reglamento parametrus. Jei kažkam netinka jų nurodymai, siūlau kreiptis į Aplinkos ministeriją, kad koreguotų juos pagal aerodromų įrengimo taisykles.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimąVisiems, kurie yra už gatvių siaurinimą reiktų atsakyti į šiuos klausimus:
- Kodėl dažnai esate ir už gatvių automobiliams uždarymą? Juk tankus, siaurų gatvių tinklas turi milžinišką pralaidumą, yra atsparus kamščiams, avarijoms ir t.t.
- Kodėl neraginate non-zero sum sprendimų? Kodėl jei vieni laimi, kiti turi pralaimėti?
- Kodėl teikiate pirmumą siaurinimui ir (kažkodėl beveik visada eina kartu) gatvių uždarymui, o ne pagerinimui viešojo transporto paslaugų, tramų statymui ir t.t.? Ar neturėtume pirmiau investuoti į tvarias alternatyvas, o tada naikinti jau tai kas padaryta?
Pažiūrėkime kaip Nemuno g. atrodė 2021-aisiais:
Ką matome:- Tai - jau ir taip gana siaura gatvė (žiūrint nuo pastato iki pastato)
- Tai - viešojo transporto ir joje gyvenančių žmonių eismui skirta gatvė
- Šaligatviai yra per siauri (ypač tai matosi prie pėsčiųjų perėjos, kur stulpai yra tiesiog šaligatvio viduryje)
- Potencialas pėstiesiems - yra, nes, pažiūrėjus į Google Maps, gatvės pradžioje yra SEB biurai, vėliau - Senamiesčio progimnazija (!!!), apgyvendinimo įstaigos, barberių salonas, kavinė ir dar daug kitų nedidelių firmelių.
Štai kaip gatvė atrodo po rekonstrukcijos:
Pabandykite man paaiškinti - kas čia negerai? Ar negali pravažiuoti automobiliai? Sumažintas eismo juostų skaičius? Kažkas kažkur netelpa? Akivaizdu, kad ne. Tiesiog platesni šaligatviai. Viskas. Turėti tokią gatvę, kokia ji buvo, tiesiog nėra tvaru - automobiliams buvo gerai, o pėstiesiems blogai. Gatvę atnaujinus, abiems yra gerai. Nustokite kliedėti apie kažkokias pirmenybės gatvių siaurinimui nematant to, kas vyksta aplink ir norą kažkam pakenkti. Kiek žinau, net tame pačiame Vilniuje siaurinant gatves nebuvo panaikinta nė viena eismo juosta, o jeigu kur nors ir buvo - matyt tam yra geras paaiškinimas.
O dėl tvarių iniciatyvų - matyt, jūs čia naujas. Paskaitykite kitose temose - dieną, kai Lietuvoje bus pastatytas tramvajus, šio forumo dalyviai laiko praktiškai išganymo diena. Tik, supraskite, kuriant tvarias iniciatyvas, siaurinama bus drastiškai, be gailesčio ir ne tik tokiose nereikšmingose gatvėse kaip Nemuno.Paskutinis taisė eigh; 2024.10.22, 10:26.
- 27 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąTaip, būtina drastiškai siaurinti Karaliaus Mindaugo prospektą ir Birštono g. Reikia suprasti, kad miestas skirtas pirmiausia pėstiesiems ir viešajam transportui (didžiojoje dalyje Europos dar ir dviračiams, bet esu gana skeptiškas dviračiui kaip susisiekimo priemonei Lietuvoje), o ne automobiliams. Norint svaidytis tuščiais teiginiais apie gatvių seurinimo!!!1! žalą, reikia atsakyti į tris klausimus:- Kaip dažnai įvykus įvyksta tokios avarijos? (labai retai, tad VT ir automobilių eismo sutrikimai yra minimaliai reti)
- Ar dvi eismo juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo? (iš nuotraukos aiškiai matyti, kad jeigu ir būtų dvi juostos, antroji vis vien būtų užblokuota)
- Kokia humanizuotos gatvės nauda pėstiesiems? (milžiniška)
Štai ir viskas.
- Paskirais atvejais nebūtų, bet statistiškai būtų - platesnę gatvę užblokuoti yra sunkiau. Dar geriau yra daug siaurų gatvių sudarančių judėjimo alternatyvų tinklą.
- Begalinė! Humanizuotos gatvės yra neįkainojamos.
Visiems, kurie yra už gatvių siaurinimą reiktų atsakyti į šiuos klausimus:
- Kodėl dažnai esate ir už gatvių automobiliams uždarymą? Juk tankus, siaurų gatvių tinklas turi milžinišką pralaidumą, yra atsparus kamščiams, avarijoms ir t.t.
- Kodėl neraginate non-zero sum sprendimų? Kodėl jei vieni laimi, kiti turi pralaimėti?
- Kodėl teikiate pirmumą siaurinimui ir (kažkodėl beveik visada eina kartu) gatvių uždarymui, o ne pagerinimui viešojo transporto paslaugų, tramų statymui ir t.t.? Ar neturėtume pirmiau investuoti į tvarias alternatyvas, o tada naikinti jau tai kas padaryta?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Šiuo itin retu atveju lengvasis automobilis atsidūrė šalia autobuso, tai reiškia būtų buvę užblokuotos abi juostos, tai gal kaip variantas reikėjo pagalvoti apie tris juostas?
Nustokit svaigti apie plačias gatves ypač arti senamiesčio ar centro, visą Europą eina tuo keliu, mažinti auto eismą tokiose vietose. Tik laiko klausimas kada bus susiaurintas Karaliaus Mindaugo prospektas, Birštono g. ir panašios atkarpos.
- "visą Europą eina tuo keliu" - daryti kažką nes kiti daro yra kvailio požymis. Argumentai pagal analogiją yra debilizmas, ten kur galimas planavimas. Didžioji dalis europos turi geresnį klimatą nei mes bei kur kas geresnį traukinių, tramų ir metro linijų tinklą. Jei gatves siauriname po to kai išvystėme kitą infrastruktūrą - niekas manau nesupyks. Bet jei siaurinam, uždarom gatves, petraukiam gatves nesuteikdami altenatyvų tai tiesiog darom politinių sprendimus dėl to, kad vakarofilai mastantys pagal analogiją, bando taikyti sprendimus, kurie mums netinka.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąTavo atsakymai į savo paties klausimus yra chrestomatiniai siaurinimo fanatiko kliedesiai.- VISOS nors kiek rimtesnės avarijos užblokuoja bent vieną juostą. Ir tokios avarijos tikrai neretenybė tokio dydžio mieste.
- Taip, dvi juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo. Negi su vaizduote taip blogai, kad negali įsivaizduoti šalia antros juostos kuria toliau (nors ir lėčiau) vyksta eismas?
- „Milžiniška“ nauda ne skaičius. Kaip man, kaip pesčiajam padeda nerealaus pločiojo šaligatvis? Einant neadekvačiai plačiu, betoniniu n metrų pločio šaligatviu kuriame esi vienintelis pestysis užklumpa vienintelė mintis „What a waste“.
Trečia - užklumpa jausmas “koks geras sprendimas, susiaurius šią gatvę pagaliau malonu eiti pėsčiomis, kai pro šalį nezvimbia automarozai.”
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąIr tokios avarijos tikrai neretenybė tokio dydžio mieste.
Parašė skyrma Rodyti pranešimąTaip, dvi juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo. Negi su vaizduote taip blogai, kad negali įsivaizduoti šalia antros juostos kuria toliau (nors ir lėčiau) vyksta eismas?
Parašė skyrma Rodyti pranešimą„Milžiniška“ nauda ne skaičius. Kaip man, kaip pesčiajam padeda nerealaus pločiojo šaligatvis? Einant neadekvačiai plačiu, betoniniu n metrų pločio šaligatviu kuriame esi vienintelis pestysis užklumpa vienintelė mintis „What a waste“.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tavo atsakymai į savo paties klausimus yra chrestomatiniai siaurinimo fanatiko kliedesiai.- VISOS nors kiek rimtesnės avarijos užblokuoja bent vieną juostą. Ir tokios avarijos tikrai neretenybė tokio dydžio mieste.
- Taip, dvi juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo. Negi su vaizduote taip blogai, kad negali įsivaizduoti šalia antros juostos kuria toliau (nors ir lėčiau) vyksta eismas?
- „Milžiniška“ nauda ne skaičius. Kaip man, kaip pesčiajam padeda nerealaus pločiojo šaligatvis? Einant neadekvačiai plačiu, betoniniu n metrų pločio šaligatviu kuriame esi vienintelis pestysis užklumpa vienintelė mintis „What a waste“.
Paskutinis taisė skyrma; 2024.10.21, 20:43.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Taip, būtina drastiškai siaurinti Karaliaus Mindaugo prospektą ir Birštono g. Reikia suprasti, kad miestas skirtas pirmiausia pėstiesiems ir viešajam transportui (didžiojoje dalyje Europos dar ir dviračiams, bet esu gana skeptiškas dviračiui kaip susisiekimo priemonei Lietuvoje), o ne automobiliams. Norint svaidytis tuščiais teiginiais apie gatvių seurinimo!!!1! žalą, reikia atsakyti į tris klausimus:- Kaip dažnai įvykus įvyksta tokios avarijos? (labai retai, tad VT ir automobilių eismo sutrikimai yra minimaliai reti)
- Ar dvi eismo juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo? (iš nuotraukos aiškiai matyti, kad jeigu ir būtų dvi juostos, antroji vis vien būtų užblokuota)
- Kokia humanizuotos gatvės nauda pėstiesiems? (milžiniška)
Štai ir viskas.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Dviejų eismo juostų kelyje tokia situacija yra n kartų retesnė.Avarijos vyksta kasdien ir dažnu atveju jos užblokuoja bent vieną juostą. Kad būtų užblokuotos dvi ar daugiau juostų yra ypatingai reti atvejai.
Nustokit svaigti apie plačias gatves ypač arti senamiesčio ar centro, visą Europą eina tuo keliu, mažinti auto eismą tokiose vietose. Tik laiko klausimas kada bus susiaurintas Karaliaus Mindaugo prospektas, Birštono g. ir panašios atkarpos.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Nuvažiavimas nuo autostrados aplink mega link sargenu kur pavasari asfaltavo, stipriai provezos issimuse kaip cia tokia kliurka
Komentuoti:
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąSavivaldybė neatrašo man dėl Griunvaldo g. Išties klausimas ar ją pavers į pėsčiųjų alėją.
Galėtų šaligatvius sutvarkyt, nes jau patys prasčiausi iš svarbesnių Centro gatvių.Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.20, 17:12.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai siūlot naikinti vienos juostos gatves?
Komentuoti:
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimąSiūlau tik atsitokėti gatvių siaurinimo fanatikams.
Komentuoti:
-
Savivaldybė neatrašo man dėl Griunvaldo g. Išties klausimas ar ją pavers į pėsčiųjų alėją.
Komentuoti:
Komentuoti: