Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • m1ndas
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Tipinis automobilistas... Pasivaikščiokit Griunvaldo gatve daugiau, suprasit, kodėl ją paverčia pėsčiųjų alėja
    Nice theory, tik bėda ta, kad aš nesu "automobilistas". Vaikštau ir dviračiu važinėjau (ir net netik pramogai) ir laibai dažnai nuomoju paspirtuką mieste judėt. Automobilį naudoju tarm miestų judėt daugiausiai, ir mieste didelius atstumus jei reikia, arba kažką didelio parsivežt.
    Vaikščiojau Griunvaldu kelis metus dažnai (2-4 kart per savaitę) ir galvojau, galėtų šaligatvį sutvarkyt, nes visas šaknų iškilnotas.
    Bet nebuvo idėjos žinot kokios? "Blet tie tipiški automobilistai su savo BMW kaip už***a, galėtų jų čia nebūt". Matyt nesu toks kenkėjas kaip galvojau.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Karaliaus Mindaugo pr. reikia aiškiai iškomunikuot, kad Nemuno senvagė gali būt jauki ir tylesnė vieta su mažesniu automobilių poveikiu. Atsiras Minkovskių gatvė ir Kėdainių gatvės tiltas, bus galima modeliuoti geriausius Karaliaus Mindaugo prospekto optimizavimo sprendimus. Kaip minimum tilptų dviračių takai, atitolinti gatvę nuo Nemuno senvagės ir Nemuno upės. Galutinis rezultatas turėtų būt geresnis.
    Birštono gatvė taip pat turėtų būti draugiškesnė pėstiesiems. Realiai labai sunku kažką vystyti pietinėje Senamiesčio dalyje, nes tiesiog per sunkus patekimas, kai pagal idėją patekimas ten turi būti pėsčiomis ar smulkiomis tr. priemonėmis. Reikalingi du patogūs pėsčiųjų perėjimai ties Vilniaus gatve ir Puodžių gatve. Požeminės perėjos manau nereikia. Nukreipus tranzitą per Minkovskių gatvę, turėtų sumažėti kamščiai Birštono gatvėje, kurie važinėja tarp Šilainių ir Aleksoto ar Panemunės.

    Vis tik Centro seniūnijos ribose reiktų daugiau investuot į pėsčiųjų judėjimą, teikt pirmumą judėjimui pėsčiomis ir dviračiais dėl mažesnių ten vyraujančių atstumų, mažinti tranzitą. Dėl likusio miesto nesakau nieko, ironiška, kad ir tokių absurdiškai plačių gatvių ten beveik nėra, išskyrus gal Žemaičių plentą Šilainiuose.

    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    VIENAS VIENINTELIS iš didžiųjų miestų Lietuvoje bando iš tikrųjų paversti savo miesto centrą draugišku pėstiesiems (Vilnius nebesiskaito po eksvaldo benkunsko atėjimo į valdžią), bet neeeee, verksniai nepralėks ant 70 su savo bemvais, tragedija, visiškas komunyyyyzmas ir dyskrymynacyja. Ačiū Dievui, Alachui, Budai ir Skraidančiam Spagečių Monstrui, kad Lietuvoje nors viena savivaldybė neklauso tokių durnių, o jūs melskitės tiems patiems dievams, kad tokie kaip aš neateitų į Kauno miesto savivaldybę, nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas.
    Benkunskas praeina tą etapą Vilniuje, kurį Kaunas jau praėjo prieš 5-10 metų. Prisimenat remixer'į ar kaip jį ten vadino? Visi jį liaupsino kai išvažiavo į Jonavos g., Baršausko g. ir pan. Visa esmė yra atnaujinta danga, lygi, o ne gumbuota danga. Labai nenoriu visiškai nurašyt Vilniaus, tik neįsivaizduoju ar įmanoma atrišt tą neadekvačios kokybės viešojo administravimo Gordijaus mazgą Vilniuje.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.25, 23:38.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Niekas nesikeičia kaip matau - bandoma padaryti super geras sąlygas vieniems, visiškai nekreipiant dėmesio į kitus.
    Nu tu bl*t, Lietuvoje iš visų civilizuotos Europos šalių yra sudarytos turbūt geriausios sąlygos automobilistams iki tokio lygio, kad pagrindinės upės krantinė antro pagal dydį miesto centre iki šiol yra AŠTUONIŲ JUOSTŲ greitkelis, o senamiestį vos ne per pusę kerta šešių juostų prospektas, bet verksniai negalintys į tūliką nuvaryt pašikti be savo dviejų tonų narvų ant ratų skundžiasi, kad miesto centrą bando padaryti draugiškesniu ir patrauklesniu normaliam ir sveikam laiko praleidimui, o ne tranzavimui nuo ofiso iki dėžinių kotedžų visokiuose Chujūkuose. Absoliuti dauguma civilizuoto pasaulio urbanistikos ir transporto specialistų sutinka, kad miesto erdvių, ypač miestų centruose, prioritizavimas pėstiesiems, dviratininkams ir VT sukuria objektyvią ekonominę, fizinę ir netgi psichologinę naudą. Bandymas sukurti "lygybę" transporto eismo hierarchijoje visados sukuria privilegijuotas sąlygas automobiliams, VISADOS. Va, pora iš šimtų straipsnių pasiskaitymui prieš miegą:

    The business case for better streets and places

    Reasons to Pedestrianise Urban Centres: Impact Analysis on Mobility Habits, Liveability and Economic Activities

    VIENAS VIENINTELIS iš didžiųjų miestų Lietuvoje bando iš tikrųjų paversti savo miesto centrą draugišku pėstiesiems (Vilnius nebesiskaito po eksvaldo benkunsko atėjimo į valdžią), bet neeeee, verksniai nepralėks ant 70 su savo bemvais, tragedija, visiškas komunyyyyzmas ir dyskrymynacyja. Ačiū Dievui, Alachui, Budai ir Skraidančiam Spagečių Monstrui, kad Lietuvoje nors viena savivaldybė neklauso tokių, o jūs melskitės tiems patiems dievams, kad tokie kaip aš neateitų į Kauno miesto savivaldybę, nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas.

    Ai dar, kažkuris čia klausė, kodėl vietoj to nenorim statyti tramvajaus ar šiaip gerinti VT. Tame ir esmė, kad norim, bet tuo pačiu garantuoju, kad jūs žviegsit kruvinom dramblio ašarom jeigu Kaunas kada nors visgi nuspręs tramvajų pasistatyti, nes jam gatvėse reikės vietos, o tai reikš, kad jėzus marija švenčiausioji dievo motina iš kokio nors Taikos prospekto reikės dvi juostas atimti, teliks per dvi juostas į vieną pusę kažkaip išsitekti, vietoj 70 ne piko metu tegalėsit išspausti 60, čia jau tikrų tikriausia CCCP būtų.

    Linkiu Kaunui toliau klestėti, toliau būti civilizuoto miesto ir transporto planavimo sala Marijos užmirštoje Lietuvėlėje, toliau siaurinti gatves, kurti daugiau pėsčiųjų zonų, o Laisvės alėjos barams toliau klestėti iš cuba librių pagardintų automobilistų ašaromis.
    Paskutinis taisė Elis; 2024.10.25, 23:49.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Nu va - "nEi wIeNoz gaTvęS neUždar0" .. Galėjo susiaurinti, bet palikti alternatyvą pravažiavimui. Bet kam siaurinti, jei gali sunaikinti. Eismas toliau bus koncentruojamas į dezignuotas "arterijas"
    Įsivaizduoju subalansuotą variantą. Vis tiek Griunvaldo g. pėsčiųjų srautai nemaži, yra poreikis patogiai patekti į Akropolį nuo stotelės.
    Palikt dvi siauras juostas per viduį, šaligatvius išplatint, išvažiavimą į Vytauto pr. uždaryt. Ten įrengt pėsčiųjų šviesoforą kaip prie Vienybės aikštės.
    Realiai gatvelės užtektų kiemams aptarnaut. Nereiktų net kažkokiais aukštais bordiūrais išskirt, užtektų dangą kitokios spalvos trinkelėm įrengt, apribot greitį iki gal 20 km/h (nes vis tiek kiemams aptarnaut). Išvažiuot į Vytauto pr. yra Miško g., kur kaip santykinai šalutinei gatvei yra net trys juostos išvažiavimui į Vytauto pr. vienpusio eismo. Nepamenu kad ten kamščiuotųsi ar pan.
    Dėl parkovkių irgi reik nepersūdyt. Centrinė dalis turi ieškot būdų kaip balansuot parkavimo poreikį Centre. Manau, Griunvaldo g. tikrai reiktų daugiau atiduot pėstiesiems, o parkovkei yra Akropolio garažas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.25, 22:14.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kartais tenka ten ir praeiti ir pravažiuoti. Nebuvo nei karto kad būtų sunku praeiti, nei Gedimino, nei Griunvaldo. Pravažiuoti kartais sunku, nes ištisinis pėsčiųjų srautas tarp Vytauto pr. ir Akropolio. Išvada - reikia riboti kenkėjišką pėsčiųjų srautą.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Tipinis automobilistas... Pasivaikščiokit Griunvaldo gatve daugiau, suprasit, kodėl ją paverčia pėsčiųjų alėja
    Ten senai laikas padaryti pėsčiųjų gatve. Gal žmogus ten tik su auto pravažiavęs, tai jam kitaip atrodo

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Išvesk iš to ką pasakiau, kad reikia pagal mano logiką atiduoti automobiliams Laisvės alėją? Ar aš tipo galiu pasakyt: "pagal tavo logiką reiktų atiduoti cente 5 km spinduliu tik pėstiesiems" ir čia būtų legit pointas?
    Tipinis automobilistas... Pasivaikščiokit Griunvaldo gatve daugiau, suprasit, kodėl ją paverčia pėsčiųjų alėja

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Su tavo logika ir Laisvės alėją reikia automobiliams atiduoti. Būtu tiesi gatvė nuo pilies iki Vytauto pr. Koks pralaidumas būtu!
    Išvesk iš to ką pasakiau, kad reikia pagal mano logiką atiduoti automobiliams Laisvės alėją? Ar aš tipo galiu pasakyt: "pagal tavo logiką reiktų atiduoti cente 5 km spinduliu tik pėstiesiems" ir čia būtų legit pointas?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    LOL.

    - Kur duomenys?
    - Tai didžiulis srautas žmonių negalėtų įsitekti susiaurintoje gatvėje? Niekas nesikeičia kaip matau - bandoma padaryti super geras sąlygas vieniems, visiškai nekreipiant dėmesio į kitus.
    Su tavo logika ir Laisvės alėją reikia automobiliams atiduoti. Būtu tiesi gatvė nuo pilies iki Vytauto pr. Koks pralaidumas būtu!

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

    Taip



    Taip, šalia didžiulis prekybos centras, didžiulis srautas žmonių.





    Taip

    Tai... Kame bėda?
    LOL.

    - Kur duomenys?
    - Tai didžiulis srautas žmonių negalėtų įsitekti susiaurintoje gatvėje? Niekas nesikeičia kaip matau - bandoma padaryti super geras sąlygas vieniems, visiškai nekreipiant dėmesio į kitus.
    Paskutinis taisė m1ndas; 2024.10.25, 15:18.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Dėl pralaidumo ties ta sankryža, tai geriau atvažiuojant nuo Parodos g. Vytauto prospekte panaikintų autobusų juostą, o sankryžoje su Griunvaldo g. tos sekundės laukimo gali būti vienodos (nekeisti išvis), nes šviesoforai +/- pareguliuoti su srautu, bet srautas pastoviai stringa dėl vienos eismo juostos Vytauto pr.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Griunvaldo g.

    Click image for larger version  Name:	464606369_961966345958696_110045610932804916_n.jpg Views:	0 Size:	343,7 kB ID:	2161455
    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Optimistas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    - Ar ta gatvė tapo visiškai nereikalinga automobiliams, nes automobilių eismas joje antūraliai nunyko visiškai?
    Taip

    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    - Ar ta gatvė komerciškai kažkam labai patraukli (aš net tokią priežastį tiesa sakant priimčiau, nors daugumai čia prasidėtų konvulsijos, jei kažkokio verslo intereso labui būtų keičiama miesto infrastruktūra) bet norint gauti komercinę naudą ten reikia įrengti pedestrian only zone?
    Taip, šalia didžiulis prekybos centras, didžiulis srautas žmonių.



    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Gal planuojamas pagerėjimas Vytauto pr. eismo, nes trumpiau švies šviesoforas?
    Taip

    Tai... Kame bėda?

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Teritorijų planavimo dokumentai nusako gatvių kategorijas (konkrečiai Kauno miesto Bendrasis planas), o gatvių kategorijų funkcijas nusako STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“.

    Griunvaldo gatvė yra D kategorijos, aplinkinės arterijos: Vytauto g., M. K. Čiurlionio g. ir K. Mindaugo pr., atitinkamai B ir C kategorijų:
    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	3 Size:	38,2 kB ID:	2161444
    Jūs juokaujat ar aš čia kažkokio juokelio šiame forume nežinau?
    Aš paklausiau kodėl teigiat, kad "taip turėtų būti", jūs atsakot, nes taip nusprendė "gosplanas"?
    "Kodėl neturėtume vogti - nes tai draudžia teisės sistema". Ne, netodėl vogti yra blogai.

    - Ar ta gatvė tapo visiškai nereikalinga automobiliams, nes automobilių eismas joje antūraliai nunyko visiškai?
    - Ar ta gatvė komerciškai kažkam labai patraukli (aš net tokią priežastį tiesa sakant priimčiau, nors daugumai čia prasidėtų konvulsijos, jei kažkokio verslo intereso labui būtų keičiama miesto infrastruktūra) bet norint gauti komercinę naudą ten reikia įrengti pedestrian only zone?
    - Ar yra kokia kita priežastis dėl ko ši gatvė uždaroma automobiliams - gal planuojamas pagerėjimas Vytauto pr. eismo, nes trumpiau švies šviesoforas? Leisiu sau suabejoti tuo

    Šis projektas yra puikus pavyzdys, kai galima buvo padaryti ir dviratininkam gerai ir pėstiesiem ir automobiliam nepabloginti reikalų. Šaligatvį suvarkius ten išsitenka daug žmonių, dviračių taką sutvarkius ir dviratininkai ten gali puikiai važiuoti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    . Čia jūsų nuomonė ar turite kažkokių rimtesnių argumentų, kodėl siaurinimo jau nebeužtenka? Ar argumentas, "nu nes Europa taip daro".
    Teritorijų planavimo dokumentai nusako gatvių kategorijas (konkrečiai Kauno miesto Bendrasis planas), o gatvių kategorijų funkcijas nusako STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“.

    Griunvaldo gatvė yra D kategorijos, aplinkinės arterijos: Vytauto g., M. K. Čiurlionio g. ir K. Mindaugo pr., atitinkamai B ir C kategorijų:
    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	0 Size:	38,2 kB ID:	2161444

    Savivaldybe turi visas teisės uždrausti tranzitą ar eismą kitiems miestiečiams, palikdama privažiavimo galimybę tos gatvės gyventojams ar veikiančioms įmonems (tas ir bus padaryta).

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    tai taip ir turi būti. Eismas nukeltas į tranzitines, arterines gatves
    . Čia jūsų nuomonė ar turite kažkokių rimtesnių argumentų, kodėl siaurinimo jau nebeužtenka? Ar argumentas, "nu nes Europa taip daro".

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Nu va - "nEi wIeNoz gaTvęS neUždar0" .. Galėjo susiaurinti, bet palikti alternatyvą pravažiavimui. Bet kam siaurinti, jei gali sunaikinti. Eismas toliau bus koncentruojamas į dezignuotas "arterijas"
    tai taip ir turi būti. Eismas nukeltas į tranzitines, arterines gatves

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Griunvaldo gatvė Kaune taps pėsčiųjų alėja



    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1729842364
    Nu va - "nEi wIeNoz gaTvęS neUždar0" .. Galėjo susiaurinti, bet palikti alternatyvą pravažiavimui. Bet kam siaurinti, jei gali sunaikinti. Eismas toliau bus koncentruojamas į dezignuotas "arterijas"

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Griunvaldo gatvė Kaune taps pėsčiųjų alėja

    Griunvaldo gatvės išskirtinumas – didelis pėsčiųjų srautas. Netoliese – autobusų ir geležinkelio stotys, patogus susisiekimas viešuoju transportu. Formaliai vienas gatvės galas driekiasi tiesiai pro prekybos ir pramogų centrą „Akropolis“. Tikimasi, kad po atnaujinimo ji išplės laisvalaikio erdves ir taps nauju traukos tašku.

    „Patogus susisiekimas – jau nebe siekiamybė, o šių dienų būtinybė. Jis turi būti patogus ne tik vairuojantiems. Pėstieji Griunvaldo gatvėje greitu metu jausis gerokai komfortiškiau. Iki šiol žmonės čia judėdavo siauru šaligatviu palei Karo ligoninės tvorą. Gatvė transformuosis iš vienpusio automobilių eismo į pėsčiųjų alėją. Po rekonstrukcijos galėtų vykti ir mugės ar kitokie renginiai“, – pasakoja Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

    Iki šiol bemaž 250 metrų ilgio gatvėje vyravo vienpusis eismas – nuo Gedimino g. iki Vytauto prospekto. Pasak Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Martyno Matusevičiaus, šios gatvės virsmas užtikrins saugų ir patogų pėsčiųjų eismą, plačiame take išsiteks ir dviratininkai, paspirtukų ar kitų mikrojudumo priemonių naudotojai. Vietos gyventojams pokyčiai jokių kliūčių nesudarys – į namus jie pateks kaip ir iki šiol.

    „Automobiliu Vytauto prospektą galima pasiekti važiuojant Miško gatve. Iki jos nuo Griunvaldo ir Gedimino gatvių sankirtos tėra keli šimtai metrų. Tuo metu vietos gyventojai ir įstaigų savininkai į Griunvaldo gatvę galės patekti su leidimais. Tokia praktika vyrauja S. Daukanto gatvėje, atvykstant iš Kęstučio gatvės link Laisvės alėjos“, – paaiškino M. Matusevičius.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1729842364

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    OK, darom kaip Europoje.
    kai argumentą turi tik prisikabinti prie telefono automatinio taisymo
    berašti, "OK" koks čia žodis? Ištiktukas? Dalelytė?


    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Parking_france_Vkb9ybh.jpeg
Views:	814
Size:	156,5 kB
ID:	2161155





    P.S. kodėl beraščiai veržiasi reguliuoti kitų gyvenimus?
    Ką norėjai pasakyti šita nuotrauka? Parodyk visą ją, neapkarpytą ir nepritraukta, tikrai ji Europoje? Ne Kanadoje? Bet ieškant sliekų visur jų galima rasti...


    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356
    Tai, kad kažkas atsidarė dureles pravažiuojant troleibusui, tai jau netelpam? Taip gali nutikti ir Karaliaus Mindaugo prospekte, ai ne, ten nevažiuoja troleibusai.

    P.S. parašyk kiek klaidų padariau, bet jau asmeniškai.

    Komentuoti:

Working...
X