Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • eigh
    replied
    Akivaizdu, kad pastačius Kėdainių tiltą, Minkovskių gatvės reikšmė gerokai išaugs. Įdomu, kaip ten organizuos VT.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Net KETURIOS juostos?!?! Viziškai antihumaniška...
    Minkovskių gatvė yra B1 kategorijos gatvė (kaip ir Europos pr., Veiverių g., Užnemunės g. ir kitos pagrindinės gatvės), aukščiau linksniuota Nemuno g. - berods D kategorijos. Obuoliai ir apelsinai

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Net KETURIOS juostos?!?! Viziškai antihumaniška...
    Sarkazmo nereikia. Pažiūrėk kaip vystosi Aleksoto visa pusė ir suprasi, kad po vieną juostą į abi puses tokiame mieste ne vieta, o po dvi į abi puses yra būtinybė.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Net KETURIOS juostos?!?! Viziškai antihumaniška...

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Viena laukiamiausių rekonstrukcijų prasideda - H. ir O. Minkovskių gatvė
    Planuoja baigti iki 2026 m. vidurio, 4 juostos, 2,5 m dviračių takai abejose pusėse, įdomu kad ir VT įvažos neplanuojamos.

    https://www.kaunas.lt/2024/10/22/kau...s-ir-patogumu/

    Čia kažkuris forumo dalyvis padaręs puikų žemėlapį su projektų brėžiniais:

    https://arcg.is/150i48
    Paskutinis taisė gazebo; 2024.10.22, 16:02.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Siūlyčiau nenaudoti frazės "gatvės siaurinimas", nes ji absoliučiai nieko nenusako ir tuo labiau nei viena gatvė nebuvo susiaurinta (juostų skaičius išliko toks pats). Kas daroma, tai gatvių važiuojamosios dalys arba eismo juostos įrengiamos pagal statybos techninio reglamento parametrus. Jei kažkam netinka jų nurodymai, siūlau kreiptis į Aplinkos ministeriją, kad koreguotų juos pagal aerodromų įrengimo taisykles.
    Suprantu ką sakote, bet nenoriu cenzūruoti savęs ir biurokratinti kalbos dėl kelių automarozų. Tegul tai daro savivaldybių PR skyriai. Mano galva, gatvės siaurinamos, bet išlaikomas tas pats juostų skaičius ir praplatinami šaligatviai. Kitaip tariant, visi nuo to laimi.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Siūlyčiau nenaudoti frazės "gatvės siaurinimas", nes ji absoliučiai nieko nenusako ir tuo labiau nei viena gatvė nebuvo susiaurinta (juostų skaičius išliko toks pats). Kas daroma, tai gatvių važiuojamosios dalys arba eismo juostos įrengiamos pagal statybos techninio reglamento parametrus. Jei kažkam netinka jų nurodymai, siūlau kreiptis į Aplinkos ministeriją, kad koreguotų juos pagal aerodromų įrengimo taisykles.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Visiems, kurie yra už gatvių siaurinimą reiktų atsakyti į šiuos klausimus:
    - Kodėl dažnai esate ir už gatvių automobiliams uždarymą? Juk tankus, siaurų gatvių tinklas turi milžinišką pralaidumą, yra atsparus kamščiams, avarijoms ir t.t.
    - Kodėl neraginate non-zero sum sprendimų? Kodėl jei vieni laimi, kiti turi pralaimėti?
    - Kodėl teikiate pirmumą siaurinimui ir (kažkodėl beveik visada eina kartu) gatvių uždarymui, o ne pagerinimui viešojo transporto paslaugų, tramų statymui ir t.t.? Ar neturėtume pirmiau investuoti į tvarias alternatyvas, o tada naikinti jau tai kas padaryta?
    Nežinau apie kokius gatvių uždarymus kalbate - Lietuvoje to niekas nedaro ir nesiruošia daryti. Esmė yra gatvių humanizavimas, jas pritaikant sklandesniam pėsčiųjų judėjimui, kartu sulėtinant automobilių eismą, bet jį išlaikant.

    Pažiūrėkime kaip Nemuno g. atrodė 2021-aisiais:

    Click image for larger version  Name:	humanizacija.png Views:	0 Size:	2,27 MB ID:	2160923

    Ką matome:
    1. Tai - jau ir taip gana siaura gatvė (žiūrint nuo pastato iki pastato)
    2. Tai - viešojo transporto ir joje gyvenančių žmonių eismui skirta gatvė
    3. Šaligatviai yra per siauri (ypač tai matosi prie pėsčiųjų perėjos, kur stulpai yra tiesiog šaligatvio viduryje)
    4. Potencialas pėstiesiems - yra, nes, pažiūrėjus į Google Maps, gatvės pradžioje yra SEB biurai, vėliau - Senamiesčio progimnazija (!!!), apgyvendinimo įstaigos, barberių salonas, kavinė ir dar daug kitų nedidelių firmelių.
    Akivaizdu, kad ši gatvė niekada nebus tokia, į kurioje veikiančias įstaigas būtų paprasčiausia atvažiuoti automobiliu ir jį pasiparkuoti, bet žmonėms užtikrinti susisiekimą reikia. Žinoma, jau nekalbu apie natūralų miesto siekį mažinti kamščius ir sodinti žmones į viešąjį transportą. Todėl logiškiausia išeitis - išlaikyti eismą gatvėje, bet praplatinti šaligatvius. Kitaip tariant, suteikti gyventojams ir čia įsikūrusių įstaigų lankytojams galimybę nueiti iki autobusų stotelės arba didesnės gatvės, kurioje būtų galima įsėsti į automobilį arba taksi.

    Štai kaip gatvė atrodo po rekonstrukcijos:

    Click image for larger version  Name:	humanizacija.png Views:	0 Size:	2,13 MB ID:	2160924

    Pabandykite man paaiškinti - kas čia negerai? Ar negali pravažiuoti automobiliai? Sumažintas eismo juostų skaičius? Kažkas kažkur netelpa? Akivaizdu, kad ne. Tiesiog platesni šaligatviai. Viskas. Turėti tokią gatvę, kokia ji buvo, tiesiog nėra tvaru - automobiliams buvo gerai, o pėstiesiems blogai. Gatvę atnaujinus, abiems yra gerai. Nustokite kliedėti apie kažkokias pirmenybės gatvių siaurinimui nematant to, kas vyksta aplink ir norą kažkam pakenkti. Kiek žinau, net tame pačiame Vilniuje siaurinant gatves nebuvo panaikinta nė viena eismo juosta, o jeigu kur nors ir buvo - matyt tam yra geras paaiškinimas.

    O dėl tvarių iniciatyvų - matyt, jūs čia naujas. Paskaitykite kitose temose - dieną, kai Lietuvoje bus pastatytas tramvajus, šio forumo dalyviai laiko praktiškai išganymo diena. Tik, supraskite, kuriant tvarias iniciatyvas, siaurinama bus drastiškai, be gailesčio ir ne tik tokiose nereikšmingose gatvėse kaip Nemuno.
    Paskutinis taisė eigh; 2024.10.22, 10:26.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Taip, būtina drastiškai siaurinti Karaliaus Mindaugo prospektą ir Birštono g. Reikia suprasti, kad miestas skirtas pirmiausia pėstiesiems ir viešajam transportui (didžiojoje dalyje Europos dar ir dviračiams, bet esu gana skeptiškas dviračiui kaip susisiekimo priemonei Lietuvoje), o ne automobiliams. Norint svaidytis tuščiais teiginiais apie gatvių seurinimo!!!1! žalą, reikia atsakyti į tris klausimus:
    1. Kaip dažnai įvykus įvyksta tokios avarijos? (labai retai, tad VT ir automobilių eismo sutrikimai yra minimaliai reti)
    2. Ar dvi eismo juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo? (iš nuotraukos aiškiai matyti, kad jeigu ir būtų dvi juostos, antroji vis vien būtų užblokuota)
    3. Kokia humanizuotos gatvės nauda pėstiesiems? (milžiniška)

    Štai ir viskas.
    - Reti atvejai, jei jie turi didesles pasėkmes (ypač neigiamas) turi būti įskaičiuoti.
    - Paskirais atvejais nebūtų, bet statistiškai būtų - platesnę gatvę užblokuoti yra sunkiau. Dar geriau yra daug siaurų gatvių sudarančių judėjimo alternatyvų tinklą.
    - Begalinė! Humanizuotos gatvės yra neįkainojamos.

    Visiems, kurie yra už gatvių siaurinimą reiktų atsakyti į šiuos klausimus:
    - Kodėl dažnai esate ir už gatvių automobiliams uždarymą? Juk tankus, siaurų gatvių tinklas turi milžinišką pralaidumą, yra atsparus kamščiams, avarijoms ir t.t.
    - Kodėl neraginate non-zero sum sprendimų? Kodėl jei vieni laimi, kiti turi pralaimėti?
    - Kodėl teikiate pirmumą siaurinimui ir (kažkodėl beveik visada eina kartu) gatvių uždarymui, o ne pagerinimui viešojo transporto paslaugų, tramų statymui ir t.t.? Ar neturėtume pirmiau investuoti į tvarias alternatyvas, o tada naikinti jau tai kas padaryta?

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Šiuo itin retu atveju lengvasis automobilis atsidūrė šalia autobuso, tai reiškia būtų buvę užblokuotos abi juostos, tai gal kaip variantas reikėjo pagalvoti apie tris juostas?

    Nustokit svaigti apie plačias gatves ypač arti senamiesčio ar centro, visą Europą eina tuo keliu, mažinti auto eismą tokiose vietose. Tik laiko klausimas kada bus susiaurintas Karaliaus Mindaugo prospektas, Birštono g. ir panašios atkarpos.
    - Reti atvejai, jei jie turi didesles pasėkmes (ypač neigiamas) turi būti įskaičiuoti.
    - "visą Europą eina tuo keliu" - daryti kažką nes kiti daro yra kvailio požymis. Argumentai pagal analogiją yra debilizmas, ten kur galimas planavimas. Didžioji dalis europos turi geresnį klimatą nei mes bei kur kas geresnį traukinių, tramų ir metro linijų tinklą. Jei gatves siauriname po to kai išvystėme kitą infrastruktūrą - niekas manau nesupyks. Bet jei siaurinam, uždarom gatves, petraukiam gatves nesuteikdami altenatyvų tai tiesiog darom politinių sprendimus dėl to, kad vakarofilai mastantys pagal analogiją, bando taikyti sprendimus, kurie mums netinka.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Tavo atsakymai į savo paties klausimus yra chrestomatiniai siaurinimo fanatiko kliedesiai.
    1. VISOS nors kiek rimtesnės avarijos užblokuoja bent vieną juostą. Ir tokios avarijos tikrai neretenybė tokio dydžio mieste.
    2. Taip, dvi juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo. Negi su vaizduote taip blogai, kad negali įsivaizduoti šalia antros juostos kuria toliau (nors ir lėčiau) vyksta eismas?
    3. „Milžiniška“ nauda ne skaičius. Kaip man, kaip pesčiajam padeda nerealaus pločiojo šaligatvis? Einant neadekvačiai plačiu, betoniniu n metrų pločio šaligatviu kuriame esi vienintelis pestysis užklumpa vienintelė mintis „What a waste“.
    Atsakymas į pirmą ir antrą punktus - būtų tilpęs pravažiuoti viso labo koks nors mopedas. Tikrai ne automobilis ar juo labiau autobusas. Pažiūrėkite į nuotrauką straipsnyje.

    Trečia - užklumpa jausmas “koks geras sprendimas, susiaurius šią gatvę pagaliau malonu eiti pėsčiomis, kai pro šalį nezvimbia automarozai.”

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Ir tokios avarijos tikrai neretenybė tokio dydžio mieste.
    Tik ne gatvėje, beveik uždarytai paprastam eismui (įleidžiami tik VT ir gyventojai, dar gal į mokyklą? neatsimenu).

    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Taip, dvi juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo. Negi su vaizduote taip blogai, kad negali įsivaizduoti šalia antros juostos kuria toliau (nors ir lėčiau) vyksta eismas?
    Priklauso nuo situacijos, šiuo atveju gal ir taip. Bet čia tikrai nebuvo rimta avarija (o zonoje 30 jų nelabai ir gali būti), spėju abu automobiliai (ar bent jau blokuojantis autobusas) tiesiog nuvažiavo kai buvo užfiksuotos įvykio aplinkybės, o tam ilgai jo laikyti ant kelio nereikėjo.

    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    „Milžiniška“ nauda ne skaičius. Kaip man, kaip pesčiajam padeda nerealaus pločiojo šaligatvis? Einant neadekvačiai plačiu, betoniniu n metrų pločio šaligatviu kuriame esi vienintelis pestysis užklumpa vienintelė mintis „What a waste“.
    Tiesa, būtų buvę geriau jeigu jis būtų padalintas dar ir į dviračių taką.


    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Tavo atsakymai į savo paties klausimus yra chrestomatiniai siaurinimo fanatiko kliedesiai.
    1. VISOS nors kiek rimtesnės avarijos užblokuoja bent vieną juostą. Ir tokios avarijos tikrai neretenybė tokio dydžio mieste.
    2. Taip, dvi juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo. Negi su vaizduote taip blogai, kad negali įsivaizduoti šalia antros juostos kuria toliau (nors ir lėčiau) vyksta eismas?
    3. „Milžiniška“ nauda ne skaičius. Kaip man, kaip pesčiajam padeda nerealaus pločiojo šaligatvis? Einant neadekvačiai plačiu, betoniniu n metrų pločio šaligatviu kuriame esi vienintelis pestysis užklumpa vienintelė mintis „What a waste“.
    Paskutinis taisė skyrma; 2024.10.21, 20:43.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Taip, būtina drastiškai siaurinti Karaliaus Mindaugo prospektą ir Birštono g. Reikia suprasti, kad miestas skirtas pirmiausia pėstiesiems ir viešajam transportui (didžiojoje dalyje Europos dar ir dviračiams, bet esu gana skeptiškas dviračiui kaip susisiekimo priemonei Lietuvoje), o ne automobiliams. Norint svaidytis tuščiais teiginiais apie gatvių seurinimo!!!1! žalą, reikia atsakyti į tris klausimus:
    1. Kaip dažnai įvykus įvyksta tokios avarijos? (labai retai, tad VT ir automobilių eismo sutrikimai yra minimaliai reti)
    2. Ar dvi eismo juostos būtų išgelbėjusios nuo gatvės užblokavimo? (iš nuotraukos aiškiai matyti, kad jeigu ir būtų dvi juostos, antroji vis vien būtų užblokuota)
    3. Kokia humanizuotos gatvės nauda pėstiesiems? (milžiniška)

    Štai ir viskas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Dviejų eismo juostų kelyje tokia situacija yra n kartų retesnė.Avarijos vyksta kasdien ir dažnu atveju jos užblokuoja bent vieną juostą. Kad būtų užblokuotos dvi ar daugiau juostų yra ypatingai reti atvejai.
    Šiuo itin retu atveju lengvasis automobilis atsidūrė šalia autobuso, tai reiškia būtų buvę užblokuotos abi juostos, tai gal kaip variantas reikėjo pagalvoti apie tris juostas?

    Nustokit svaigti apie plačias gatves ypač arti senamiesčio ar centro, visą Europą eina tuo keliu, mažinti auto eismą tokiose vietose. Tik laiko klausimas kada bus susiaurintas Karaliaus Mindaugo prospektas, Birštono g. ir panašios atkarpos.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Nuvažiavimas nuo autostrados aplink mega link sargenu kur pavasari asfaltavo, stipriai provezos issimuse kaip cia tokia kliurka

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Savivaldybė neatrašo man dėl Griunvaldo g. Išties klausimas ar ją pavers į pėsčiųjų alėją.
    Nenustebčiau, kad neatnaujins. Net 4 įvažiavimai į kiemus anot OSM. Gali nenorėti antros Daukanto gatvės tarp Kęstučio g. ir Laisvės al.
    Galėtų šaligatvius sutvarkyt, nes jau patys prasčiausi iš svarbesnių Centro gatvių.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.20, 17:12.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tai siūlot naikinti vienos juostos gatves?
    Gal ektremumų nereikia, kad visas gatves naikinti, bet pvz - bandyti kuo mažiau jų daryti.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Siūlau tik atsitokėti gatvių siaurinimo fanatikams.
    Konkrečiau būtų geriau - ką šiuo konkrečiu atveju pagal jus reikėjo daryti kitaip?

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Savivaldybė neatrašo man dėl Griunvaldo g. Išties klausimas ar ją pavers į pėsčiųjų alėją.

    Komentuoti:

Working...
X