Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Palpatine
    replied
    Kauno taryba pritarė 45 sklypų paėmimui planuojant tiesti Europos prospekto tęsinį
    <...>Kaip nurodoma aiškinamajame rašte, sausį patvirtintame detaliajame plane projektuojamas apie 19,8 ha ploto žemės sklypas, skirtas apie 2,3 km ilgio Europos prospekto tęsiniui nuo Marvelės upelio iki Vakarinio aplinkkelio.

    Planuojama keturių eismo juostų gatvė su jungiamaisiais keliais, viešojo transporto stotelėmis, pėsčiųjų ir dviračių takais, želdynų juostomis, projektuojant žiedines sankryžas su Briuselio ir Juodelynės gatvėmis.

    Tam visuomenės poreikiams numatoma paimti 45 fiziniams ir juridiniams asmenims priklausančius žemės sklypus ar jų dalis, iš viso – apie 17,2 ha ploto.<...>

    <...>Remiantis analize, pratęsus Europos prospektą, Kauno savivaldybės administracija patirtų sąnaudas, kurios 2025–2059 metais sudarytų apie 33,3 mln. eurų.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Montuoja laikinus laiptus prie netvarkyto geležinkelio tilto, matomai prasidės ne tik laiptų, bet ir viso tilto rekonstrukcija.

    Click image for larger version

Name:	IMG_3035.jpeg
Views:	877
Size:	3,87 MB
ID:	2195616

    Komentuoti:


  • Kauno Kaukas
    replied
    Brastos gatvėje ties viešojo transporto sustojimais šalia ofiso šiandien įrengti perėjos ženklai

    Komentuoti:


  • Kauno Kaukas
    replied
    pilnu tempu ruošiamasi Brastos g. - Kėdainių tilto žiedo statybai: skutamas asfaltas, išmontuojami šviestuvai, dirba geodezininkai.
    Paskutinis taisė Kauno Kaukas; 2025.03.31, 15:20.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Toli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
    Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.

    Pats sąrašas logikos daug neturi, mano nuomone. Kaip Birželio 23-iosios ar Sukilelių auščiau Linkuvos nesuprasiu. Taip pat yra nemažai katastrofiškos būklės rajono gatvelių, tačiau kažkodėl sąrašo viršūje daugybė pakenčiamų/normalių gatvių,
    Taip pat visiškai sąraše visiškai neatsižvelgiama į šaligatvio būkles, šaligatviai toliau merdėja daugybę gatvių ir niekas nesiruošia, pvz., rekonstruoti Varnių g., Vydūno al. arba iš esmės beveik visų Žaliakalnio gatvių šaligatvių.
    Birželio 23-osios g. ir Sukilėlių pr. būtų svarbios gatvės Eigulių gyventojams dviračių/pėsčiomis patogiau pasiekt Ąžuolyną. Birželio 23-osios g. iš vis gan dažnai matau dviratininkus ant šaligatvių.
    Sukilėlių pr. irgi svarbi, nes nemaži pėsčiųjų srautai, o šaligatviai tragiški. Kelio dangos kaip ir pakenčiamos būklės, nes tvarkė gal prieš 15-20 m. (o ne prieš 40 m. kaip kai kurios Kauno gatvės iki didžiųjų remontų).

    Pramonės pr. beje prioritetiniame sąraše, nes ten tikrai dangą reikia keisti, nes didžiuliai srautai, o tvarkė tik su kažkokiu remixeriu kad laikyt max 10 metų. Provežos tikrai padidėjusios, o per tas provežas pats kelias jau plyšta. Šaligatviai kaip ir ok, o tvarkys nebent jei ties tramvajų kokiais 2035 m.

    K. M. pr. tvarkymui poreikio tikrai nėra, nebent iš tikrųjų pritaikytų kaip miesto centro gatvę, t. y. naujas tiltas tarp Centro ir Lampėdžių jau yra pastatytas, Minkovksių g. išplatinta, o K. M. pr. sumažinamas juostų skaičius, padidintas plotas pėstiesiems ir dviratininkams kaip priklauso Centrui.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.03.18, 15:17.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Jau sakyčiau seno gero laukinio kapitalizmo palikimas, nes viskas tada ir prasidėjo. Posovietinė shock therapy pagimdė Romainius

    Realiai turėjom iki SSRS žlugimo tą centralizuotą planavimą, galėjom pasiimti dividendus, bet dėl visų tų žlugimų ir permainų, gavom kažkokį JAV modelį tik su mažiau pinigų, nes nemažai tų priemiesčių keliukų neišasfaltuota, išsidraikę tie keliukai belekaip.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Savivaldos lygmenyje viešasis sektorius yra silpnas, tiek personalo, tiek finansine prasme, o teritorijų planavimas daug metų buvo iš esmės privatizuotas. Todėl ir turime ką turime.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Lietuvos didmiesčiuose gaunasi durna situacija, kad vietoj statant po pilnus rajonus ( mažesniam plote pastatoma pilna infrastrukūra, ir teritorija yra pilnai užstatyta, kaip Olandijoje arba Lietuvoje Sovietmečiu ), miestai auga chaotiškai, namai statomi vidury laukų, ir gaunasi labai daug teritorijų, kur pusiau ūkiai ir pusiau namai. Dėl to miestai labai išsiplečia ir dažnai infrastruktūra reikia tiesti labai ilgiem atstumam, bet tie plotai yra nepilnai apgyvendinti, reiškiantis mažiau mokėsčių, tad mažiau lėsų viską apmokėti, įskaitant kelius.
    Teko skaityti jog Amerikoje situacija nusiritusi iki tokio durnumo kad nebegali nestatyti, nes naujų kvartalų sumetami pinigai padengia senesnių kvartalų infrastruktūros priežiūrą, nes iš savęs laikytis nebegali.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Lietuvos didmiesčiuose gaunasi durna situacija, kad vietoj statant po pilnus rajonus ( mažesniam plote pastatoma pilna infrastrukūra, ir teritorija yra pilnai užstatyta, kaip Olandijoje arba Lietuvoje Sovietmečiu ), miestai auga chaotiškai, namai statomi vidury laukų, ir gaunasi labai daug teritorijų, kur pusiau ūkiai ir pusiau namai. Dėl to miestai labai išsiplečia ir dažnai infrastruktūra reikia tiesti labai ilgiem atstumam, bet tie plotai yra nepilnai apgyvendinti, reiškiantis mažiau mokėsčių, tad mažiau lėsų viską apmokėti, įskaitant kelius.
    Click image for larger version  Name:	UrbanSprawl1.png Views:	0 Size:	2,25 MB ID:	2189394

    Komentuoti:


  • judosius
    replied
    Pavyzdžiui Ryšių g. Praeitam sąraše buvo 85 vietoje, bet nespėta jos suremontuoti. Naujajame sąraše jau 115 vietoje. ???? Pašilės g buvo 77 vietoje, bet ją spėjo patvarkyti vieną iš paskutiniųjų praeitam sezone. Tad ryšių gatvės eilė buvo likusi maždaug 10. O dabar vėl į naują eilę iš naujo?

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    TAi kur tie 6mln eis jei nei šaligatviams nei galimai gatvei?
    Niekas nenusprendė, kad jie kažkur eis. Čia tik teoriškai kažką beleką paišosi biurokratai. Praeitais metais irgi buvo toks sąrašiukas, bet nelabai išsipildė jis.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Toli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
    Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.

    .
    TAi kur tie 6mln eis jei nei šaligatviams nei galimai gatvei?

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Tai kaip tik Birželio 23-iosios gatves tragiskas saligatvis. Dar gerai ten butu dvirtaki - is savanoriu prospektu rodos kaskokios galimybes posukiui i ten liko numatytos...
    Tai ten ir tragiškas, bet kitų tragiškų šaligatvių gatvių vieta arba nebuvimas sąraše duoda žinoti, kad tai tik sutapimas.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Toli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
    Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.

    Pats sąrašas logikos daug neturi, mano nuomone. Kaip Birželio 23-iosios ar Sukilelių auščiau Linkuvos nesuprasiu. Taip pat yra nemažai katastrofiškos būklės rajono gatvelių, tačiau kažkodėl sąrašo viršūje daugybė pakenčiamų/normalių gatvių,
    Taip pat visiškai sąraše visiškai neatsižvelgiama į šaligatvio būkles, šaligatviai toliau merdėja daugybę gatvių ir niekas nesiruošia, pvz., rekonstruoti Varnių g., Vydūno al. arba iš esmės beveik visų Žaliakalnio gatvių šaligatvių.
    Tai kaip tik Birželio 23-iosios gatves tragiskas saligatvis. Dar gerai ten butu dvirtaki - is savanoriu prospektu rodos kaskokios galimybes posukiui i ten liko numatytos...

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    6mln. Karaliaus Mindaugo pr. Gal pagaliau normalius šaligatvius padarys.
    Toli gražu ne. Niekas dabartinių neraus, o toms suplanuotoms vizijom per anksti, nes reikia laukti galutinio sprendimo dėl tramvajaus ir suprojektuoti.
    Perasfaltuos važiuojamą dalį? Gal. Bet ten ir taip jis visai +/- pakankamai lygus.

    Pats sąrašas logikos daug neturi, mano nuomone. Kaip Birželio 23-iosios ar Sukilelių auščiau Linkuvos nesuprasiu. Taip pat yra nemažai katastrofiškos būklės rajono gatvelių, tačiau kažkodėl sąrašo viršūje daugybė pakenčiamų/normalių gatvių,
    Taip pat visiškai sąraše visiškai neatsižvelgiama į šaligatvio būkles, šaligatviai toliau merdėja daugybę gatvių ir niekas nesiruošia, pvz., rekonstruoti Varnių g., Vydūno al. arba iš esmės beveik visų Žaliakalnio gatvių šaligatvių.
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.03.17, 19:26.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    6mln. Karaliaus Mindaugo pr. Gal pagaliau normalius šaligatvius padarys.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Paskelbtas atnaujintas Kauno gatvių ir kitos infrastruktūros prioritetinis darbų sąrašas:

    ​​​​​https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/03/...tinis-sarasas/

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė CloudmakerLT Rodyti pranešimą

    Kad nelabai kam įdomūs tie žvyrkeliukai kiek jų ten belikę. Ši gatvė tarnauja kaip pravažiuojama gatvė susisiekimui iki mokyklos bei link Veiverių g..
    Mieste nėra pateisinami žvyrkeliai, ypač esantys ne miesto pakraščiuose kur vienas kitas namas tik stovi.
    Ant kampo su Prabrėžos gatve tuoj bus griaunami seni pastatai ir isdygs daugiabuciu kvartalas, tai manau papildomai ir jiems sviezia asfalta kloja.

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Geriau butu isasfaltave aplinkinius zvyrkelius
    Kad nelabai kam įdomūs tie žvyrkeliukai kiek jų ten belikę. Ši gatvė tarnauja kaip pravažiuojama gatvė susisiekimui iki mokyklos bei link Veiverių g..

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Paaiskinkite,kam tas gatviu eiliskumo tvarkymo sarasas,nes Sodininku g. 98 vietoj irasyta buvo.
    itariu, kad cia del to, kad Adamkaus gimnazija salia + yra tvarkoma bitininku g.

    Kitas variantas, daug blogesnis, mano galva, kai Adamkaus gimnazijos kita korpusa netoli eanti tvarkys is pagrindu:
    Click image for larger version

Name:	Adamkaus.jpg
Views:	792
Size:	906,7 kB
ID:	2189120


    https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...stoku30_PP.pdf

    Kuri randasi tarp sestoku, akaciju ir savickio gatviu, o butent pietineje puseje kur eina savickio gatve bus didziulis parkingas, bet beda yra tame, kad gatviu tvarkymo sarase tos gatves isvis nera, o pati gatve, tai ten zvyro, balu ir duobiu kratinys su stulpais tose vietose kur parkingas numaytas.
    Gal mes nezinome atnaujinto saraso, o gal jo nera, bet faktas, kad mokykla neuzilgo prades renovuoti ir masinos parkuosis vaziuodamos per neasfaltuota/nesutvarkyta gatve?
    Va cia mano galva nesuprantami prioritetai sudelioti.

    Komentuoti:

Working...
X