Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaidosius
    replied
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/11/...-medziai-foto/

    Įdomu ką gatvių siaurinimo mėgėjai į tai?

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kuri čia vieta pagal street view? Visą gatvę prasukau, tai ten 1+1 gatvelė, neskaitant mažos dalies prie Megos.
    https://www.google.lt/maps/@54.93980...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Negi niekam neteko važiuoti atidaryta Užnerio g po remonto? Iš foto aišku nesimato bet važiuojant ant 30kmh pasoki su masina net kaip tas naujas asfaltas isikele taip i virsu kad su senuoju toks skirtumas baisus gavosi ir tramplynas? senasis lygiai buvo tiek i kiemus ivaziuoti tiek sankryzose, nes dabar ir ziedas idomiai taip su nuolydziu ir megos pusej tas tramplynas
    Kuri čia vieta pagal street view? Visą gatvę prasukau, tai ten 1+1 gatvelė, neskaitant mažos dalies prie Megos.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Negi niekam neteko važiuoti atidaryta Užnerio g po remonto? Iš foto aišku nesimato bet važiuojant ant 30kmh pasoki su masina net kaip tas naujas asfaltas isikele taip i virsu kad su senuoju toks skirtumas baisus gavosi ir tramplynas? senasis lygiai buvo tiek i kiemus ivaziuoti tiek sankryzose, nes dabar ir ziedas idomiai taip su nuolydziu ir megos pusej tas tramplynas
    Ir pradėjo kažkodėl žymėt A juostą dešinėj pusėj, kuri iškart už "tramplyno" baigias ir toliau pažymėta kaip paprasta juosta. (Foto matosi beveik visa "A juosta")

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Atrodo rimta asfalto jūra išdygusi

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Negi niekam neteko važiuoti atidaryta Užnerio g po remonto? Iš foto aišku nesimato bet važiuojant ant 30kmh pasoki su masina net kaip tas naujas asfaltas isikele taip i virsu kad su senuoju toks skirtumas baisus gavosi ir tramplynas? senasis lygiai buvo tiek i kiemus ivaziuoti tiek sankryzose, nes dabar ir ziedas idomiai taip su nuolydziu ir megos pusej tas tramplynas
    Gal benamį užasfaltavo po apačia

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Negi niekam neteko važiuoti atidaryta Užnerio g po remonto? Iš foto aišku nesimato bet važiuojant ant 30kmh pasoki su masina net kaip tas naujas asfaltas isikele taip i virsu kad su senuoju toks skirtumas baisus gavosi ir tramplynas? senasis lygiai buvo tiek i kiemus ivaziuoti tiek sankryzose, nes dabar ir ziedas idomiai taip su nuolydziu ir megos pusej tas tramplynas

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą

    Kalbant apie tą parkavimą, tai mane nustabino kaip jo nepanaikino iškart po avarijos.
    Taip, kažkoks beteisis ten prisilakstė, bet visada atrodė kiek keista, tuo labiau per naktį - grynai lyg daugiabučiui vietos trūktų, nors turi visą kiemą apsitvėrę, o Savanoriai visgi viena svarbiausių miesto arterijų. Manau būtų šaunu, jeigu miestas atsisakytų šios parkavimo zonos.
    Tas automobilis važiavo (paskaičiavus pagal tą video) 130,7 km/h greičiu - tas parkavimas didelės įtakos neturėjo, nes rezultatas prie toliau esančios sankryžos raudono šviesoforo būtų buvęs tas pats - idiotas į stovintį.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą

    Kalbant apie tą parkavimą, tai mane nustabino kaip jo nepanaikino iškart po avarijos.
    Taip, kažkoks beteisis ten prisilakstė, bet visada atrodė kiek keista, tuo labiau per naktį - grynai lyg daugiabučiui vietos trūktų, nors turi visą kiemą apsitvėrę, o Savanoriai visgi viena svarbiausių miesto arterijų. Manau būtų šaunu, jeigu miestas atsisakytų šios parkavimo zonos.

    Dar tokia pat keista vieta Tvirtovės al. važiuojant link Taikos pr. Ten bent apribota, kad parkuotis galima tik dienos metu - geras matomumas, atsilaisvina piko metu, akivaizdžiai skirta būtent pirmo aukšto versliukam. Nors dabar ten tvoros sudėtos, tai toks truputi juokingas tas parkavimas tapo.
    Jei negali panaikint ženklinimo, galėjo papildomai painvestuot išilginio parkavimo vietoms (kad ir rezervuotam laikui), taip kaip Taikos pr. padarė.
    Vietos lyg yra Tvirtovės al. ir Savanorių pr. pavyzdžiuose.
    Nors manau ne bėda tiesiog tokių ženklinimų neleist tokiose gatvėse. S.Žukausko kažkaip uždraudė, įrengė A juostas, o Savanorių pr. ir panašiose tranzitinėse gatvėse jau nebeišeina

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    < ... > Ilgą laiką tarp Dubingių g. ir Muravos sankr. yra ženklai leidžiantys savaitgaliais ir darbo dienomis naktimis parkuotis. Manau B kategorijos gatvėje tokių dalykų negali būti. Tokiose Šiaurės prospektuose, kurios C kategorijos, iš bėdos tokius dalykus galima pakęsti.

    < ... >
    Kalbant apie tą parkavimą, tai mane nustabino kaip jo nepanaikino iškart po avarijos.
    Taip, kažkoks beteisis ten prisilakstė, bet visada atrodė kiek keista, tuo labiau per naktį - grynai lyg daugiabučiui vietos trūktų, nors turi visą kiemą apsitvėrę, o Savanoriai visgi viena svarbiausių miesto arterijų. Manau būtų šaunu, jeigu miestas atsisakytų šios parkavimo zonos.

    Dar tokia pat keista vieta Tvirtovės al. važiuojant link Taikos pr. Ten bent apribota, kad parkuotis galima tik dienos metu - geras matomumas, atsilaisvina piko metu, akivaizdžiai skirta būtent pirmo aukšto versliukam. Nors dabar ten tvoros sudėtos, tai toks truputi juokingas tas parkavimas tapo.
    Paskutinis taisė JPeters; 2023.11.15, 23:08.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Savanorių pr. tvarkomam ruože sužymėjo A juostas.

    Sudėti ir A juostas žymintys kelio ženklai, įskaitant netgi vilnietiško stiliaus krypčių prieš sankryžą ženklai, kurie pirmą juostą tiesiai žymi su plytos simboliu.

    Konkreti atkarpa - tarp Uosio g. (Hyper Maxima) ir Kalniečių poliklinikos/SAVO sustojimų (Lukšio/Kovo 11-osios g. sankryža).

    Tarp Tvirtovės al. (Aklųjų sankr.), Kampo g. ir Uosio gatvių A juostų nėra. Vilniaus kryptimi trečia juosta rezervuota kairiam posūkiui, norima išlaikyti bent dvi juostas. Centro kryptimi tiesiog nėra Galimos priežastys: didelis sankryžų tankis, daug sukančių į dešinę, o paskui taip ar taip toliau nebėra A juostos, etc.

    Atkarpa tarp Kovo 11-osios g. ir Muravos sankryžos dar nepaženklinta, nes tik praeitą savaitę dėjo paskutinį asfalto sluoksnį, bet greičiausiai bus trys paprastos juostos. Klausimas ar leis parkavimą Vilniaus kryptimi dešinėje. Ilgą laiką tarp Dubingių g. ir Muravos sankr. yra ženklai leidžiantys savaitgaliais ir darbo dienomis naktimis parkuotis. Manau B kategorijos gatvėje tokių dalykų negali būti. Tokiose Šiaurės prospektuose, kurios C kategorijos, iš bėdos tokius dalykus galima pakęsti.

    Įdomu tai, kad A juostos šioje minimoje Savanorių pr. atkarpoje jau buvo pažymėtos prieš kažkur dešimtmetį ir anksčiau. Tik neturėjo vertikalaus A juostą žyminčio ženklinimo.
    A juostas turėjo atkarpa Vilniaus kryptimi nuo pat Tvirtovės alėjos sankryžos, kai Centro kryptimi situacija primena šiandieninę.
    Galima atsiversti senuosius Google Street View vaizdus iš 2012 m.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.15, 21:56.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Parodos g. abejoju ar būtų sutalpinę. Keliose vietose pastatai per arti gatvės ir nuokalnėj nutrūkstantis takas nėra saugu.
    Dėl Petrausko ir Juozapavičiaus g. sutinku, kad netobuli projektai. Galėjo įtalpinti 2-2.5 m pločio takus. Problema ne tik dvirtakiuose, yra perėjose žuvusių dėl kurių pradėti braižyti rombai. Pačių perėjų dizainas nėra saugus. Na ir vyšnia ant torto, daugelyje vietų nesaugūs kairieji posūkiai. Žodžiu, projektai, kad kokiu 50-60% priartėt prie Vokietijos vaibų, bet neįgyvendintos svarbios saugumo užduotys, kad perėjose sumažėtų tikimybė kažkam žūti, kad infrastruktūra būtų saugi ir patogi.
    p.s. ok, ačiū už priminimą dėl "megaprojektų", iš tikrųjų jau apie 2013- 2014 m. jau prasidėjo rimti darbai, ir tiesą sakant manau priešingai nei manantys, kad "krabas išganė Kauną". Su didėjančiomis gatvių tvarkymo apsukomis būtų susitvarkę didžioji dalis galimų merų ir jų administracijų. Tiesiog atėjo gatvių tvarkymui parankesni laikai visoje Lietuvoje.
    Jums neatrodo, kad avarijas perėjose labiausiai įtakoja apsauginės tvorelės? Bent jau man jos užstoja pėsčiuosius.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Taip kažkada būtų padidėjusios ????, o dabar jau turime.
    Palieskime kad ir VT, kodėl Vilniuje, Klaipėdoje taip neatsinaujina VT? Aišku Kaune VT naujas, bet dar reikia tobulinti maršrutus, stotelių vietas, dažnį.
    Kalbėjau apie gatvių tvarkymą labiau: dangos, apšvietimas ir t.t.
    Kas liečia kitas sritis, taip, visaip galėjo pasisukt.
    Ypač VT, kuri susiduria kaštų-naudos-kompetencijos išūkiu.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Prisimenu kaip rašė apie Raudondvario plentą. Turėjo būti visur apsaugoti kairieji posūkiai, nauji šviesoforai. Dviračių takas.
    Dabartinis yra pigesnis ir ko gero, mažiau saugus variantas.

    Dėl LED, kad sutaupė vienintelis pliusas. Taip pat manau, būtų pakeitę į LED visus stulpus bet kokiu atveju, galbūt vėliau. Sakyčiau, senos lempos patiko labiau, ryškiau švietė. Naujos ne tokios ryškios.

    Kalbant bendrai, visada būtų niuansai, skirtingi prioritetai, skirtingi sprendimai, bet iš esmės, apsukos aplamai būtų padidėjusios, ir kokybė po truputį kiltų.
    Taip kažkada būtų padidėjusios ????, o dabar jau turime.
    Palieskime kad ir VT, kodėl Vilniuje, Klaipėdoje taip neatsinaujina VT? Aišku Kaune VT naujas, bet dar reikia tobulinti maršrutus, stotelių vietas, dažnį.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    priminimas, apie Kupčinsko planus, norėjo taip pat rekonstruoti ir Raudondvario pl. kaip Juozapavičiaus pr. kitoms gatvėms neliekant pinigų, "krabas" pasielgė kitaip, jis remixu atnaujino netik Raudondvario pl. bet ir daugybę kitų gatvių. LED apšvietimą Kupčinskas norėjo dėti neapšviestose gatvėse, o "krabas" nusprendė keisti esamą, netaupų apšvietimą, o už sutaupytus pinigus apšvietimui, plėstis į neapšviestas gatves.
    Tad nemanau, kad bet kuris meras būtų susitvarkęs.
    Prisimenu kaip rašė apie Raudondvario plentą. Turėjo būti visur apsaugoti kairieji posūkiai, nauji šviesoforai. Dviračių takas.
    Dabartinis yra pigesnis ir ko gero, mažiau saugus variantas.

    Dėl LED, kad sutaupė vienintelis pliusas. Taip pat manau, būtų pakeitę į LED visus stulpus bet kokiu atveju, galbūt vėliau. Sakyčiau, senos lempos patiko labiau, ryškiau švietė. Naujos ne tokios ryškios.

    Kalbant bendrai, visada būtų niuansai, skirtingi prioritetai, skirtingi sprendimai, bet iš esmės, apsukos aplamai būtų padidėjusios, ir kokybė po truputį kiltų.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    p.s. ok, ačiū už priminimą dėl "megaprojektų", iš tikrųjų jau apie 2013- 2014 m. jau prasidėjo rimti darbai, ir tiesą sakant manau priešingai nei manantys, kad "krabas išganė Kauną". Su didėjančiomis gatvių tvarkymo apsukomis būtų susitvarkę didžioji dalis galimų merų ir jų administracijų. Tiesiog atėjo gatvių tvarkymui parankesni laikai visoje Lietuvoje.
    priminimas, apie Kupčinsko planus, norėjo taip pat rekonstruoti ir Raudondvario pl. kaip Juozapavičiaus pr. kitoms gatvėms neliekant pinigų, "krabas" pasielgė kitaip, jis remixu atnaujino netik Raudondvario pl. bet ir daugybę kitų gatvių. LED apšvietimą Kupčinskas norėjo dėti neapšviestose gatvėse, o "krabas" nusprendė keisti esamą, netaupų apšvietimą, o už sutaupytus pinigus apšvietimui, plėstis į neapšviestas gatves.
    Tad nemanau, kad bet kuris meras būtų susitvarkęs.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parodos g. abejoju ar būtų sutalpinę. Keliose vietose pastatai per arti gatvės ir nuokalnėj nutrūkstantis takas nėra saugu.
    Dėl Petrausko ir Juozapavičiaus g. sutinku, kad netobuli projektai. Galėjo įtalpinti 2-2.5 m pločio takus. Problema ne tik dvirtakiuose, yra perėjose žuvusių dėl kurių pradėti braižyti rombai. Pačių perėjų dizainas nėra saugus. Na ir vyšnia ant torto, daugelyje vietų nesaugūs kairieji posūkiai. Žodžiu, projektai, kad kokiu 50-60% priartėt prie Vokietijos vaibų, bet neįgyvendintos svarbios saugumo užduotys, kad perėjose sumažėtų tikimybė kažkam žūti, kad infrastruktūra būtų saugi ir patogi.
    p.s. ok, ačiū už priminimą dėl "megaprojektų", iš tikrųjų jau apie 2013- 2014 m. jau prasidėjo rimti darbai, ir tiesą sakant manau priešingai nei manantys, kad "krabas išganė Kauną". Su didėjančiomis gatvių tvarkymo apsukomis būtų susitvarkę didžioji dalis galimų merų ir jų administracijų. Tiesiog atėjo gatvių tvarkymui parankesni laikai visoje Lietuvoje.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.06, 18:21.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kad prie Kupčinsko ir pradėti mega projektai infrastrūktūrai: pradedadant Juozapavičiaus pr, Parodos kalnu, Savanorių estakada, Panemunės tilto statybos pradžia ir baigiant Refix’u. Ir darbai trukdavo pakankamai greitai
    Ir nei vienoj vietoj nepadare dvirtakio (Juozapavičiaus pr, Parodos kalnu, Savanorių estakada). Tokios pagrindines arterijos ir dabar velniai zino kiek reiks laukti ju sekancio remonto kad atsirastu dviracio takai.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kad prie Kupčinsko ir pradėti mega projektai infrastrūktūrai: pradedadant Juozapavičiaus pr, Parodos kalnu, Savanorių estakada, Panemunės tilto statybos pradžia ir baigiant Refix’u. Ir darbai trukdavo pakankamai greitai

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Ačiū. Buvo įdomu koks progresas per metus nuo uždarymo. Na... it's something... Vasaros metu buvo sunku rasti dirbančių ten. Gal iki vasaros sezono ir užbaigs.

    Įdomu, kad paskutinė renovacija buvo daryta 2014m. ir atlaikė tik 8 metus (čia vieta jūsų stumimui ant Kupčinsko ir konservatorių).
    Nepanašu, kad 2014 m. rimta renovacija buvo daryta. Danga nebuvo perasfaltuota. Tiesiog sutvarkytas gerbūvis: įrengtas apšvietimas, nudažytos tvoros ir apšvietimo stulpai, tvoros sutvarkytos ir t.t. Prieš tai tiltas atrodė tiesiog apleistas.

    Kalbant bendrai apie tų laikų darbus mieste, prie Kupčinsko pradėta tvarkyti, tik kad nebūtų apleista. nedideliais mąstais. Megaprojektų nebuvo tikimąsi

    Komentuoti:

Working...
X