Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • karolis1993
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Vilnius pasirodė tvarkomas tolygiau, truputį nušnerkšta gali būt pagr. gatvėse, bet panašiai ir kiemuose.
    Kaune pagr. gatvės beveik saldainis, bet vidinės gatvės ir kiemai tragedija visiška. Yra išimčių, bet tendencija tokia.
    Kaunas smarkiai investavo į fasadą, bet į vidines dalis dar 5x daugiau investuot reikia.
    Ir baisiausia tas,kad panašu,jog nenusimato pokyčių. Statomi tiltai už milijonus,futbolo ir regbio arenos, o kad kiemai totalus purvynas tai KMS nerūpi.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Man didžiausia Kauno gėda ir problema yra netvarkomi Kauno miegamųjų rajonų infrastruktūra,kai tuo tarpu Klaipėda pasinaudoja ES parama, o pas mus kuriamos nerealios revoliucijos kiemuose programos,kai tvarkomi tik renovuotų namų kiemai.. Miestas su 130mln. eur išlaidomms infrastruktūrai tikrai galėtų sau leisti tvarkyti miegamuosius rajonus…
    Vilnius pasirodė tvarkomas tolygiau, truputį nušnerkšta gali būt pagr. gatvėse, bet panašiai ir kiemuose.
    Kaune pagr. gatvės beveik saldainis, bet vidinės gatvės ir kiemai tragedija visiška. Yra išimčių, bet tendencija tokia.
    Kaunas smarkiai investavo į fasadą, bet į vidines dalis dar 5x daugiau investuot reikia.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Man didžiausia Kauno gėda ir problema yra netvarkomi Kauno miegamųjų rajonų infrastruktūra,kai tuo tarpu Klaipėda pasinaudoja ES parama, o pas mus kuriamos nerealios revoliucijos kiemuose programos,kai tvarkomi tik renovuotų namų kiemai.. Miestas su 130mln. eur išlaidomms infrastruktūrai tikrai galėtų sau leisti tvarkyti miegamuosius rajonus…

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    O kas su ta požemine perėja senamiestyje blogai? Viso labo keli nestatūs laiptukai, trumpa, gražiai atnaujinta perėja, viduje dar galima gėlių nusipirkti, atsiras liftai. Tai yra ir tam tikras vietos simbolis.

    Ar patogiau būtų kirsti humanizuotą Birštono/Gimnazijos g? Žinoma, bet kol kas eismas joje gerokai per intensyvus. Kažkokie pokyčiai įvyktų nutiesus tramvajų, kurio stotelė veikiausiai ir būtų virš požeminės.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Naujamiestyje tiesiog patraukliau likti, užtektų tik pagerinti susisiekimą iš nutolusių rajonų įvairiomis transporto priemonėmis kad nereiktų jo užgrūsti automobiliais (tramvajus, dar daugiau gerų dviračių takų), nors ir Vilniaus gatvėje faina, bet tiesiog 50% patrauklumo sumažina požeminė perėja, ten tiesiog nėra jauku. Plius Senamiestis negali pilnai integruotis su atsigavusia Laisvės al.

    Geriau tiesiog palaukti Birštono ir Gimnazijos g. sutvarkymo, įrengiant pėsčiųjų perėją, įrengiant daugiau žalių plotų, mažinant triukšmą. Integravus Senamiestį su Naujamiesčiu, dar labiau atsigautų Kauno centras. Pagal Kauno gyventojų skaičius jis nėra didelis, tiesiog visi žiauriai išsidraikė į priemiesčius.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.02.01, 12:08.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Primenu, kad paprasta sviesoforine pereja isprendzia visas cia isvardintas problemas. Nereik nei liftu (neveikianciu), nei eskalatoriu, nei travelatoriu, nei nukasineti nuokalniu iki Soboro/Rotuses, nei potencialiu Musk'o hyperloop'u laukt.
    Bet tai įsivaizduok pasipiktinimą, kai stovint kamštyje tarp dviejų šviesoforinių sankryžų, kažkokie peasant'ai praeina prieš nosį su žalia šviesa... Diskriminacija! Tegul kenčia visi!

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Kaune nemazai vietu yra palikta nuo sovietinių laikų kur vežimėliams nuvažiuoti nuovažos su per vidurį laiptukais palikta, bet problema kad prie ruso gal vežimai kitokie buvo, nes mes išbandėm tris skirtingus vežimus vaiko ir nei vienas neapkabina tu laiptukų taip kad tenka per laiptus vistiek nešti, dėl to daug kas vengia tokių vietų nes jei ir apkabintų plotį statumas nenormalus yra
    Ten tie laiptukai yra per siauri, turi kaip balerina ar miss manekenė eit koja už kojos, tai netgi jei vežimėlio ratai būtų vietose, vis tiek ne visi saugiai jaustųsi jį stumdami.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Travelatorius būtų ok, jei nestatesnis nei Akropolyje. Su neįgaliojo vežimėlio yra šiek tiek „ekstrymo“ ant jo užvažiuoti/nuvažiuot. Bet tokiu atveju kam jis tada išvis ten? Elementari įveikiama nuokalnė būtų pigiau, saugiau ir patikimiau.
    Primenu, kad paprasta sviesoforine pereja isprendzia visas cia isvardintas problemas. Nereik nei liftu (neveikianciu), nei eskalatoriu, nei travelatoriu, nei nukasineti nuokalniu iki Soboro/Rotuses, nei potencialiu Musk'o hyperloop'u laukt.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    O jei travelatorius dėt? Tuos eskalatorius su lygiu paviršium, be laiptų?
    Travelatorius būtų ok, jei nestatesnis nei Akropolyje. Su neįgaliojo vežimėlio yra šiek tiek „ekstrymo“ ant jo užvažiuoti/nuvažiuot. Bet tokiu atveju kam jis tada išvis ten? Elementari įveikiama nuokalnė būtų pigiau, saugiau ir patikimiau.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Kaune nemazai vietu yra palikta nuo sovietinių laikų kur vežimėliams nuvažiuoti nuovažos su per vidurį laiptukais palikta, bet problema kad prie ruso gal vežimai kitokie buvo, nes mes išbandėm tris skirtingus vežimus vaiko ir nei vienas neapkabina tu laiptukų taip kad tenka per laiptus vistiek nešti, dėl to daug kas vengia tokių vietų nes jei ir apkabintų plotį statumas nenormalus yra

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Pvz., prie Autobusų stoties žadėjo liftus į požeminę perėją, bet jie ten, man atrodo, niekad neveikė.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Malach Rodyti pranešimą

    Darys du liftus, jie bus einant nuo Laisvės pusės kairėje abudu. Dabartinė požeminė perėja nesikeis, tiesiog atsiras du koridoriai šonuose išnaudojant turbūt esamas nenaudojamas patalpas.
    Supratau dėl liftų. Jeigu jais naudosis tik neįgalieji, žmonės su vežimėliais ir sunkiais lagaminais ir jeigu jie veiks nuolat, niekad negesdami, tai gal ir ok.

    Dabartines nuovažas reiktų tobulinti, nes jos nepatogios ir nesaugios jokiems nuvažiavimams / užvažiavimams ir nuvežimams, užvežimams. Visi, kas jomis naudojasi, rizikuoja, ypač jeigu nėra fiziškai labai stiprūs, patyrę ir vikrūs.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Ne tik dėl neįgaliųjų, bet ir dėl vaikų vežimėlių.
    O jei travelatorius dėt? Tuos eskalatorius su lygiu paviršium, be laiptų?

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
    O toks dalykas kaip eskalatoriai ar kaip jie ten vadinasi kur buna miestuose i metro stoteles leistis nebutu buve geriau ar tiesiog neimanoma igyvendinti del neigaliuju? Elektros prasme gi jie sustoja, kai niekas nesinaudoja.
    Ne tik dėl neįgaliųjų, bet ir dėl vaikų vežimėlių.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    O toks dalykas kaip eskalatoriai ar kaip jie ten vadinasi kur buna miestuose i metro stoteles leistis nebutu buve geriau ar tiesiog neimanoma igyvendinti del neigaliuju? Elektros prasme gi jie sustoja, kai niekas nesinaudoja.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    O kokį ten liftą darys? Ir ar ne dviejų liftų reiks? (nusileidimui vienoje ir pakilimui kitoje pusėje).
    Darys du liftus, jie bus einant nuo Laisvės pusės kairėje abudu. Dabartinė požeminė perėja nesikeis, tiesiog atsiras du koridoriai šonuose išnaudojant turbūt esamas nenaudojamas patalpas.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Jūs geriau pasižiūrėkit ar techniškai tai įmanoma padaryti.
    Tam kad padaryti nuolydį kuris atiktų visus reikalavimus, reikia pakankamai daug vietos. Nelabai įsivaizduoju kaip su tokiu nuolydžiu galėtų nueiti pandusas į Vilniaus gatvę, kaip tai keistų senamiesčio vaizdą ir t.t.

    Šilainiuose - taip tai puikus sprendimas, bet ne senamiestyje.
    O kokį ten liftą darys? Ir ar ne dviejų liftų reiks? (nusileidimui vienoje ir pakilimui kitoje pusėje).

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Darbai vyksta ir sausio mėnesį, tai teikia vilčių, kad bus padaryta iki numatyto termino. Kai tokios žiemos, tai ta technologinė pauzė iki kovo 15 d. atrodytu labai keistai.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip yra sočiai vietos, nes tiek gatvė, tiek patys šaliigatviai iš šonų labai platūs abiejose pusėje, netgi tą patį grindinį būtų galima panaudoti:

    https://www.google.lt/maps/@54.89659...oASAFQAw%3D%3D
    Aš tik pasitikslinsiu, kokį nuolydį neįgaliųjų pandusui savo skaičiavimuose vertinote? Koks aukštis ir kokiu atstumu reikės atsitraukti?
    Ar peržiūrėjote tos vietos topo nuotrauką, ir esate tikras kad jokie požeminiai tinklai tam nemaišys įskaitant ir gatvėje esančius?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Jūs geriau pasižiūrėkit ar techniškai tai įmanoma padaryti.
    Tam kad padaryti nuolydį kuris atiktų visus reikalavimus, reikia pakankamai daug vietos. Nelabai įsivaizduoju kaip su tokiu nuolydžiu galėtų nueiti pandusas į Vilniaus gatvę, kaip tai keistų senamiesčio vaizdą ir t.t.

    Šilainiuose - taip tai puikus sprendimas, bet ne senamiestyje.
    Šiaip yra sočiai vietos, nes tiek gatvė, tiek patys šaliigatviai iš šonų labai platūs abiejose pusėje, netgi tą patį grindinį būtų galima panaudoti:

    https://www.google.lt/maps/@54.89659...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:

Working...
X