Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • m1ndas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Šiuo atveju iš abiejų pusių yra platūs keliai - Taikos pr. ir Savanorių pr.. Tai realiai vairuotojams beveik niekas nepasikeistų, o gyventojams gerokai palengvėtų. Tai kame problema uždarius tranzitą šia gatve? Ar čia jau „kenkėjiškas susidorojimas su Dainavos rajono susisiekimu“? Belieka pridurti jog bus vygdomaz vairuotoju gecocydas.
    Aš jau viską paaiškinau praėjusiuose savo postuose, bet pakartosiu sutrumpintai:
    - vairuotomas, kurie gyvena perskirstoje gatvėje, nebūtų galimybės tiesiogiai pasiekti kelionės tikslus važiuojant aplinkui.
    - kamšio metu savanariuose prarandama puikus būdas išvengti / sumažinti kamščio pasėkmes
    - savanorių prospekte avarijos / remonto metu prarandamas būdas padaryti apylanką

    Klausimas ar reiktų čia panaikinti "tranzitinį eismą" ?

    Click image for larger version

Name:	Selection_066.png
Views:	1992
Size:	149,8 kB
ID:	2079491

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Kaip ir rašiau, ne gatvių plotis, o alternatyvių gatvių egzistavimas t.y. gatvių tinklo tankis padeda išvengti kamščių.
    O jūs ar ne po 2-jų postų kudakuojant čia apie 6-ias juostas?

    Jums pakanka sąmoningumo, kad aš neteigiau Partizanų platinimo kaip sprendimo niekur, tik kovoju su jūsų iniciatyva naikinti ir BE ABEJONĖS BLOGINTI susisiekimą Dainavos rajone? Jūsų argumentas, kad tranzitinį eismą drausti reikia, nes daug vairuotojų keliauja partizanais yra NEABEJOTINAI KENKĖJIŠKAS. Keliavimas ta gatve reiškia, jog tai gatvei yra poreikis, o jūs jį pamatęs norit sunaikint.

    Norit pasakysiu, kada kamščiai sumažėtų? Jei būtų dar bent viena ar dvi jungtys su partizanais ir savanoriais bei partizanais ir net krėvės prospektu.
    Šiuo atveju iš abiejų pusių yra platūs keliai - Taikos pr. ir Savanorių pr.. Tai realiai vairuotojams beveik niekas nepasikeistų, o gyventojams gerokai palengvėtų. Tai kame problema uždarius tranzitą šia gatve? Ar čia jau „kenkėjiškas susidorojimas su Dainavos rajono susisiekimu“? Belieka pridurti jog bus vygdomaz vairuotoju gecocydas.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tai pagal srautą ir kamščius galima iš karto eiti prie prielaidos kad Partizanų gatvę reiktų platinti iki kokių šešių juostų. Bet kažkaip visi supranta kad tai būtų nesąmonė.



    Perkelti visą tranzitinį eismą į trigubai platesnę LYGIAGREČIĄ gatvę už 200 metrų tikrai nėra vairuotojų GENOCYDAS.
    Kaip ir rašiau, ne gatvių plotis, o alternatyvių gatvių egzistavimas t.y. gatvių tinklo tankis padeda išvengti kamščių.
    O jūs ar ne po 2-jų postų kudakuojant čia apie 6-ias juostas?

    Jums pakanka sąmoningumo, kad aš neteigiau Partizanų platinimo kaip sprendimo niekur, tik kovoju su jūsų iniciatyva naikinti ir BE ABEJONĖS BLOGINTI susisiekimą Dainavos rajone? Jūsų argumentas, kad tranzitinį eismą drausti reikia, nes daug vairuotojų keliauja partizanais yra NEABEJOTINAI KENKĖJIŠKAS. Keliavimas ta gatve reiškia, jog tai gatvei yra poreikis, o jūs jį pamatęs norit sunaikint.

    Norit pasakysiu, kada kamščiai sumažėtų? Jei būtų dar bent viena ar dvi jungtys su partizanais ir savanoriais bei partizanais ir net krėvės prospektu.

    Click image for larger version

Name:	2023-09-30 13_39_08-Google Maps.png
Views:	512
Size:	795,7 kB
ID:	2079275

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Prie Kauno marių:
    Click image for larger version

Name:	1695712645588.jpg
Views:	2288
Size:	1,22 MB
ID:	2079273

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Nepataisomas. Srautas rodo poreikį gatvę turėti, tai jūsų logika yra apriboti ar net sunaikinti.
    Kaip paaiškint tokį mąstymą?
    Tai pagal srautą ir kamščius galima iš karto eiti prie prielaidos kad Partizanų gatvę reiktų platinti iki kokių šešių juostų. Bet kažkaip visi supranta kad tai būtų nesąmonė.

    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Jūs nekenčiat kitų žmonių? Ar tik tų, kurie automobilius vairuoja?
    Perkelti visą tranzitinį eismą į trigubai platesnę LYGIAGREČIĄ gatvę už 200 metrų tikrai nėra vairuotojų GENOCYDAS.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Tikriausiai 90% publikos, kuri laukia pasukti (ir po to užkišinėja) iš Partizanų g. į Basanavičiaus al. yra tranzitas - tikrai ne kažkoks „tankiausio rajono padarinys“. Bent siaurojoje atkarpoje nuo Pramonės pr. iki Basanavičiaus al. tikrai būtų galima apriboti tranzitą.

    Netoli nusukimo į Basanavičiaus al. teko matyti kaip taksi tiesiog važiuoja šaligatviu, kad aplenkti kamštį - tuoj vairuotojai patys padarys antrą juostą
    Nepataisomas. Srautas rodo poreikį gatvę turėti, tai jūsų logika yra apriboti ar net sunaikinti.
    Kaip paaiškint tokį mąstymą? Jūs nekenčiat kitų žmonių? Ar tik tų, kurie automobilius vairuoja?

    Aš neturiu ką jums pasakyt - tiesiog keliai linksta / rankos svyra tokių patologinių nesąmonių klausantis.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    10-20 min šio laiko praleisdavai Partizanų g. tik išvažiavęs iš kiemo.
    Tai šimtai "išsukančių iš kiemo" ir užkemšat partizanus. Be to centro link gatvė užbaigiama T formos sankryža, sukurta kamščiams generuoti.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Tikriausiai 90% publikos, kuri laukia pasukti (ir po to užkišinėja) iš Partizanų g. į Basanavičiaus al. yra tranzitas - tikrai ne kažkoks „tankiausio rajono padarinys“. Bent siaurojoje atkarpoje nuo Pramonės pr. iki Basanavičiaus al. tikrai būtų galima apriboti tranzitą.

    Netoli nusukimo į Basanavičiaus al. teko matyti kaip taksi tiesiog važiuoja šaligatviu, kad aplenkti kamštį - tuoj vairuotojai patys padarys antrą juostą

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Kaip gyvenęs kieme, kurio išvažiavimas buvo į Partizanų g., galiu patvirtinti, kad šiai gatvei yra kažkokia patologinė trauka iš vairuotojų pusės. N metų, kai nebuvo jokių Savanorių pr. remontų, ji kimšdavosi. Realiai jei reikėdavo ryte arba ~17 val. (o dažnai net ir kitu metu, pvz savaitgalį) kažkur važiuoti ir kelionė trukdavo ~30 min, 10-20 min šio laiko praleisdavai Partizanų g. tik išvažiavęs iš kiemo. Kai eidavau iš namų link Savanorių pr. (IRIS, MacDonalds), praeidamas Partizanų g. matydavau kamščius, o priėjęs Savanorių pr. rasdavau juos gan laisvus, su geru pralaidumu ir judėjimu (ypač žinant gerai sureguliuotą Savanorių pr. "žalią bangą"). Ne kart esu galvojęs pasikelti kokį droną piko metu ir nufotografuoti šią situaciją, paskleisti foto internete ar žiniasklaidoje, gal bent dalį vairuotojų paveiktų tai. Nes dabar atrodo yra tas senas išsišaknijęs mąstymas likęs - mažose gatvelėse greičiau/lengviau pravažiuosi nei magistralinėmis gatvėmis. Kas šiais laikais yra nesąmonė.
    Tai arba visa masė žmonių elgesi neracionaliai (kaip jūs sakot: "patologiška trauka") ir niekaip neišmoksta nevažiuoti partizanke arba ... (drum roll) jūs klystat (aišku tokios versijos nevertinot) ir ten srautas yra proporcingas alternatyviems srautams? Palengvinsiu jums darbą - tokius psiaudomokslinius tyrimus galit atlikti su google maps traffic funkcionalumu ir waze programėle. Pažiūrėkite kurios gatvės kemšasi ir ar partizanai kažkuo išskirtiniai ir raudonuoja dažniau.

    PRIMENU - partizanų gatvė yra dalis TANKIAUSIAI apgyvento LIETUVOJE dainavos rajono - ar kyla minčių kodėl gali atrodyti, jog eismas neproporcingai didelis ir kodėl RIBOTI EISMĄ ŠIA GATVE YRA BLOGIS nes daugybei žmonių apsunkinsit gyvenimą? Ne? Taip ir maniau
    Click image for larger version

Name:	Selection_064.png
Views:	608
Size:	619,6 kB
ID:	2079195

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Tegu sėdi tie lodoriai savanorių gatvėj ar krėvės prospekte kamščiuose su mašinom ir neatvažiuodinėja čia kitomis gatvėmis.
    Tie lodoriai sėdi partizanų gatvėje vietoje to kad seniai būtų nuvažiavę per savanorius.

    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Tegu savanorių gyventojai dar daugiau eismo gauna, kodėl ne. Kam rūpi savanorių gatvės vaikų saugumas, triukšmas ir pan.
    nulinis saugumo ir komforto lygis savanorių prospekte žemiau nebenukris. priešingai negu partizanų g., kurioje abu lygiai pakiltų. žinoma savanorių „stroad“ tikra nėra gera gatvė, nu bet yra kaip yra.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Bent jau Partizanų g. tarp Basanavičiaus al. ir Pramonės pr. tranzitas tik kenkia vietiniams gyventojams. Ten iš vis greitis turėtų būt 30 km/h, aukštesni kalniukai, kad net vaikams būtų saugu.
    Tai jo, jo visda bendras gatves, bendrą gėrį reiktų aukoti vietinių interesų labui.

    Tegu sėdi tie lodoriai savanorių gatvėj ar krėvės prospekte kamščiuose su mašinom ir neatvažiuodinėja čia kitomis gatvėmis.
    Tegu savanorių gyventojai dar daugiau eismo gauna, kodėl ne. Kam rūpi savanorių gatvės vaikų saugumas, triukšmas ir pan.

    Nu ką gali pasakyt į tokius vaikiškus argumentus

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Kaip gyvenęs kieme, kurio išvažiavimas buvo į Partizanų g., galiu patvirtinti, kad šiai gatvei yra kažkokia patologinė trauka iš vairuotojų pusės. N metų, kai nebuvo jokių Savanorių pr. remontų, ji kimšdavosi. Realiai jei reikėdavo ryte arba ~17 val. (o dažnai net ir kitu metu, pvz savaitgalį) kažkur važiuoti ir kelionė trukdavo ~30 min, 10-20 min šio laiko praleisdavai Partizanų g. tik išvažiavęs iš kiemo. Kai eidavau iš namų link Savanorių pr. (IRIS, MacDonalds), praeidamas Partizanų g. matydavau kamščius, o priėjęs Savanorių pr. rasdavau juos gan laisvus, su geru pralaidumu ir judėjimu (ypač žinant gerai sureguliuotą Savanorių pr. "žalią bangą"). Ne kart esu galvojęs pasikelti kokį droną piko metu ir nufotografuoti šią situaciją, paskleisti foto internete ar žiniasklaidoje, gal bent dalį vairuotojų paveiktų tai. Nes dabar atrodo yra tas senas išsišaknijęs mąstymas likęs - mažose gatvelėse greičiau/lengviau pravažiuosi nei magistralinėmis gatvėmis. Kas šiais laikais yra nesąmonė.
    Kas važiuoja, pasimoko pralaukdami kelis kartus prie Partizanų g. šviesoforų, kažkaip išmoksta Savanoriais greit pravažiuot.
    Nežinau kas čia vyksta. Dar gali būti, kad patys vietiniai labai masiškai važiuoja auto iš darbo/į darbą, o tik dalis tranzitas, ypač kurie nauji toje miesto dalyje.

    o šiuo metu paaiškinčiau nebent remontais.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Bent jau Partizanų g. tarp Basanavičiaus al. ir Pramonės pr. tranzitas tik kenkia vietiniams gyventojams. Ten iš vis greitis turėtų būt 30 km/h, aukštesni kalniukai, kad net vaikams būtų saugu.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą



    Ar pačiam viskas su protu gerai?

    Gatvių tinklo tankumas bei alternatyvių maršutų egzistavimas t.y. galimybė pasiekti maršruto tikslą kiek įmanoma labiau tiesiogiai, o iškilus problemai (uždaryta gatvė dėl remonto, laikinai nevykstantis sustojęs eismas dėl avarijos ar piko) yra vienas iš dalykų dėl ko Kauno eismas yra pakankamai geras lyginant su Vilniaus, kur iš kai kurių rajonų važiuoti yra viena stambi gatvė (pvz. Pilaitė). O čia blet: reiktų perkirst pusiau gatvę NES ŽMONĖS JA NAUDOJASI KAIP ALTERNATYVA KOL SAVANORIAI REMONTOJAMI norėdami nebūti kamštyje ilgiau.

    JMJ, tokių acto garintojų čia yra ...
    Kaip gyvenęs kieme, kurio išvažiavimas buvo į Partizanų g., galiu patvirtinti, kad šiai gatvei yra kažkokia patologinė trauka iš vairuotojų pusės. N metų, kai nebuvo jokių Savanorių pr. remontų, ji kimšdavosi. Realiai jei reikėdavo ryte arba ~17 val. (o dažnai net ir kitu metu, pvz savaitgalį) kažkur važiuoti ir kelionė trukdavo ~30 min, 10-20 min šio laiko praleisdavai Partizanų g. tik išvažiavęs iš kiemo. Kai eidavau iš namų link Savanorių pr. (IRIS, MacDonalds), praeidamas Partizanų g. matydavau kamščius, o priėjęs Savanorių pr. rasdavau juos gan laisvus, su geru pralaidumu ir judėjimu (ypač žinant gerai sureguliuotą Savanorių pr. "žalią bangą"). Ne kart esu galvojęs pasikelti kokį droną piko metu ir nufotografuoti šią situaciją, paskleisti foto internete ar žiniasklaidoje, gal bent dalį vairuotojų paveiktų tai. Nes dabar atrodo yra tas senas išsišaknijęs mąstymas likęs - mažose gatvelėse greičiau/lengviau pravažiuosi nei magistralinėmis gatvėmis. Kas šiais laikais yra nesąmonė.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą

    Didesnis stebuklas būtų, jeigu sugebėtų kažkaip įpareigoti visus šulinius vienoje linijoje dėti ar panašiai.
    Tai neįmanoma - sudėti į vieną liniją 4 ar 6 tinklų šulinius.
    Nors yra spendimas - statyti požeminius kolektorius, liks truputį mažiau šulinių.
    Prie to pačio ir metro galėtų paleisti :-)

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Ar pačiam viskas su protu gerai?

    Gatvių tinklo tankumas bei alternatyvių maršutų egzistavimas t.y. galimybė pasiekti maršruto tikslą kiek įmanoma labiau tiesiogiai, o iškilus problemai (uždaryta gatvė dėl remonto, laikinai nevykstantis sustojęs eismas dėl avarijos ar piko) yra vienas iš dalykų dėl ko Kauno eismas yra pakankamai geras lyginant su Vilniaus, kur iš kai kurių rajonų važiuoti yra viena stambi gatvė (pvz. Pilaitė). O čia blet: reiktų perkirst pusiau gatvę NES ŽMONĖS JA NAUDOJASI KAIP ALTERNATYVA KOL SAVANORIAI REMONTOJAMI norėdami nebūti kamštyje ilgiau.

    JMJ, tokių acto garintojų čia yra ...
    Partizanų gatve visi važinėja nesvarbu yra remontas ar nėra. Piko metu per ją kamščiai turbūt iki gatvės įpusėjimo, ties kuriuo siūliau uždaryti. Dabar gyventojams tenka stovėti ir laukti, nors turim artimą „stroad'ui“ daiktą pavadinimu Savanorių pr., kuriuo ir turėtų naudotis visas tranzitas.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Studentų g. tai irgi koma, ten reikėtų įvesti žalią/mėlyną zoną ir automobilių sumažėtų ko gero perpus.
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Dar tokia įdomesnė gatvė yra Partizanų g., ten tik dvi juostos bet kamščiai belekokie nes žmonės ją renkasi vietoj Savanorių pr.. Reiktų sunaikinti tranzitą ja, kad galėtų važiuoti tik gyventojai. Galbūt tiesiog perkirsti ją pusiau ties Muravos TP, Atžalyno progimnazija ir Urbšio progimnazija? Arba irgi padaryti vienkrypte skirtingose atkarpose, kad negalėtum varyti tiesiai. Vienas gabaliukas į ŠR, kitas gabaliukas į PV ir t.t.
    Ar pačiam viskas su protu gerai?

    Gatvių tinklo tankumas bei alternatyvių maršutų egzistavimas t.y. galimybė pasiekti maršruto tikslą kiek įmanoma labiau tiesiogiai, o iškilus problemai (uždaryta gatvė dėl remonto, laikinai nevykstantis sustojęs eismas dėl avarijos ar piko) yra vienas iš dalykų dėl ko Kauno eismas yra pakankamai geras lyginant su Vilniaus, kur iš kai kurių rajonų važiuoti yra viena stambi gatvė (pvz. Pilaitė). O čia blet: reiktų perkirst pusiau gatvę NES ŽMONĖS JA NAUDOJASI KAIP ALTERNATYVA KOL SAVANORIAI REMONTOJAMI norėdami nebūti kamštyje ilgiau.

    JMJ, tokių acto garintojų čia yra ...
    Paskutinis taisė m1ndas; 2023.09.27, 05:01.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė JPeters Rodyti pranešimą

    Pastebėjau man rodos kelias savaites jau ten tvarko. Vis pravažiuojant naujų šulinių sutaisytų atsiranda
    Didesnis stebuklas būtų, jeigu sugebėtų kažkaip įpareigoti visus šulinius vienoje linijoje dėti ar panašiai. O tai dabar dabar jeigu Vytauto ar Juozapavičiaus pr. atsistoji, kad išvengt vienų, tai ant kitų būtinai pataikysi (arba reik apžergt kelias juostas, jei eismo nedaug).


    P.S. galbūt kažkas žinot ir galit užvest ant kelio kodėl Maironio g. rekordinis kiekis šulinių gatvės kvadratiniame metre?
    https://www.google.lt/maps/@54.89855...8192?entry=ttu
    Lyg naujoviška greičio slopinimo priemonė padaryta
    Dėl šulinių vietos ir kiekio, reik suprasti požeminių tinklų specifiką. Tokiose gatvėse dažnai yra tiek tinklų, kad ten niekas tarp jų nebetelpa ir t. t. Visi tiklai užima daug vietos, ir ten tokia raizgalynė kad daug kam net sunku įsivaizduot. Kiekvienas pasijungimas - įsikirtimas į tinklus yra su šuliniu, dažnai kažkur kažkas netelpa - tada atsiranda vietoj vienos didelės kameros po žeme su vienu šulinio dangčiu du mažesni šuliniai po gatve ir du dangčiai ir t.t.

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Kaune vyksta darbai kurie sakyčiau yra arti stebuklo. Ilgą laiką erzino labai nelygūs šuliniai Parodos kalne. Šiuo metu labai daug šulinių jau yra sutvarkyta ir vis dar tvarko juos.
    Iš pirmo vaizdo atrodo labai kokybiškai, man asmeniškai Kaune nematyta technologija. Gal kas supranta gali pakomentuoti, kaip ir kas ten daroma.
    Arti stebuklo - nes tvarko šuliniu, o iki stebuklo trūksta tik tiek, kad tuos darbus darytų ne piko metu.. Nes kai piko metu uždaro vieną eismo juostą Parodos kalne, nieko gero.
    Pastebėjau man rodos kelias savaites jau ten tvarko. Vis pravažiuojant naujų šulinių sutaisytų atsiranda
    Didesnis stebuklas būtų, jeigu sugebėtų kažkaip įpareigoti visus šulinius vienoje linijoje dėti ar panašiai. O tai dabar dabar jeigu Vytauto ar Juozapavičiaus pr. atsistoji, kad išvengt vienų, tai ant kitų būtinai pataikysi (arba reik apžergt kelias juostas, jei eismo nedaug).


    P.S. galbūt kažkas žinot ir galit užvest ant kelio kodėl Maironio g. rekordinis kiekis šulinių gatvės kvadratiniame metre?
    https://www.google.lt/maps/@54.89855...8192?entry=ttu
    Lyg naujoviška greičio slopinimo priemonė padaryta

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Jie padarė stebuklą

    Komentuoti:

Working...
X