Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Kaunas tikrai per toli nuėjęs su savo auto centric planavimu ir mentalitetu. Sumoj prasčiau manau nei Vilniuje ir netgi sakyčiau Klaipėdoje. Jei neturi automobilio, siūlyčiau galvot apie kraustymąsi iš Kauno, o jei esi automobilio neturinti moteriškė ar senukas tai galiu tik pareikšt užuojautą.

    Visi šitie rombai prieš perėjas yra atsiradę būtent iš šio mentaliteto. Reiktų susiimti ir paprasčiausiai daryt masiškai Kaune saugesnio dizaino perėjas ir baigti su rombais, kurių net dizainas nelogiškas kai įspėjamieji ženklai nėra rombiniai kaip Japonijoje ar JAV.
    Reiktų ir patį miestą daryt tankesnį ir mažiau priklausomą nuo automobilio, bet tiesiog čia jau labai nekaunietiška būtų, kažkas svetimo, tikriausiai net nebachūriško. Privalo būt šlovingas Maskvos prospektas 12 juostų tarp tavo xatos ir random "prekybos ir pramogų centro (univermago)", didžiulė draika (sprawl) aplink.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.06.30, 14:13.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Dar su Estijos numeriais vazineja plikis? Kad nereiketu baudas moketi jeigu nufotkina?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    „Rolls-Royce“ vairavęs Matijošaitis partrenkė per perėją ėjusį vyrą

    Kaip LRT.lt pasakojo Kauno AVPK atstovė Odeta Vaitkevičienė, pirmadienį 12.04 val. pranešta, kad Pramonės pr. automobilis „Rolls-Royce“, kurį vairavo Kauno miesto meras V. Matijošaitis, kliudė pėsčiųjų perėja ėjusį 30-metį vyrą. Asmuo dėl sužalojimų pristatytas į gydymo įstaigą, pavojaus jo gyvybei nėra.
    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...eja-ejusi-vyra

    Rombų ar geltonų skydų per mažai buvo, kad senis nematė perėjos ir pėsčiojo?

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Kažkoks veiksmukas vyksta Minkovskio gatvėje, paklojo asfaltą vienoje gatvės pusėje. Bet šiaip tai ten labai silpnai vyksta darbai

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Gedimino g. pietiniame gale tarp 2 perėjų yra 21 m atstumas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

    Biški ne į temą, bet įdomu, koks yra minimalus atstumas tarp pesčiųjių perėjų?
    Yra.
    https://e-seimas.lrs.lt/rs/actualedi...06/YBJLnkhvTv/

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė stasaitis Rodyti pranešimą

    Savanorių pr. yra B kategorijos gatvė, tai sankryžos turėtų būti ne dažniau nei kas 600 metrų. O ne jūsų siūlomi kairiniai posūkiai kas 200 metrų.
    Biški ne į temą, bet įdomu, koks yra minimalus atstumas tarp pesčiųjių perėjų?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė stasaitis Rodyti pranešimą

    Savanorių pr. yra B kategorijos gatvė, tai sankryžos turėtų būti ne dažniau nei kas 600 metrų. O ne jūsų siūlomi kairiniai posūkiai kas 200 metrų.
    Ten turėtų būti žalia veja per vidurį. Išspręstų n problemų netgi pačios aplinkos jaukumo, visiškai apribotų draudžiamus kairiuosius posūkius. Sankryžos irgi kas 600 m galėtų būti, gerai mąstai.
    Realiam gyvenime, Lietuva manau giliai širdy nuoširdžiai mėgsta JAV labiau nei Vokietiją ar į ją panašias šalis Atitinkamai ir gyvenam.

    Kairius posūkius siūlau kaip kažkokį tarpinį kompromisą kur bent jau pasinaikintų visiškas bardakas, bet gatvė bendrai jaukesnė netampa, tik šiek tiek tvarkingiau organizuoja bent jau kaip Estijoje :O

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Savanorių pr. kairiniai posūkiai tarp Savo ir Muravos yra didelė bėda. Ypač nusukimas į Geležinio Vilko g.

    Komentuoti:


  • stasaitis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ok, pats panagrinėjęs vietą pajaučiau, kad nėra lengvo sprendimo.

    Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.

    Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.
    Savanorių pr. yra B kategorijos gatvė, tai sankryžos turėtų būti ne dažniau nei kas 600 metrų. O ne jūsų siūlomi kairiniai posūkiai kas 200 metrų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Taip, kaip ir visos plačios ne greito eismo miesto gatvės Savanorių pr. yra bardakėlis. Paprastasis būdas - nupiešti atskirus kairiuosius posūkius. Civilizuotas ir saugesnis (a.k.a. politinė savižudybė) - viduryje sukurti žaliąją juostą ir į ją įkomponuoti kairiuosius posūkius, nes kairiausia juosta bet kokiu atveju būtų de facto nebenaudojama.
    Pažiūrėjau kad Gaižiūnų gatvei atsirastų vietos kairiam posūkiui panašiai kaip buvo padaryta Mituvos gatvei. Realiai įrengti naują šviesoforinę sankryžą vietoje esamo bardakėlio su pėsčiųjų šviesoforu.

    Sudėtingiausia atkarpa turbūt tarp Ortopedinio (S. Žukausko) ir Muravos sankryžos. Ten įrengti atskirą kairį posūkį galima tik trečios juostos sąskaita. Gali tekti atsisveikinti su A juosta tarp Žukausko g. ir Kovo 11-osios g. Muravos kryptimi. Iš kitos pusės, nemanau kad tai būtų politinė savižudybė vėl panaikint A juostą, nes ji savo funkciją labai ribotai atlieka (jei iš vis atlieka). Problema būtų stotelės.
    Tada įrengti kairiuos posūkius į McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų (nes ten žiauriai daug sukančių), Geležinio Vilko g., Dubingių g. Prie progos posūkis į Lukšio g. jau irgi galėtų būt išskirta atskira 3 juosta tik į kairę, nes pagr. eismas vyksta 2 juostom.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ok, pats panagrinėjęs vietą pajaučiau, kad nėra lengvo sprendimo.

    Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.

    Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.
    Taip, kaip ir visos plačios ne greito eismo miesto gatvės Savanorių pr. yra bardakėlis. Paprastasis būdas - nupiešti atskirus kairiuosius posūkius. Civilizuotas ir saugesnis (a.k.a. politinė savižudybė) - viduryje sukurti žaliąją juostą ir į ją įkomponuoti kairiuosius posūkius, nes kairiausia juosta bet kokiu atveju būtų de facto nebenaudojama.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Kad normaliai viskas konkrečiai toje vietoje tiek išvažiuojant, tiek įvažiuojant į Geležinio vilko g. Jeigu būtų padaryta kaip siūlote, visi ten gyvenantys žmonės važiuotų lėto eismo Pakraščio g., kuri vienoje pusėje apstatyta automobiliais ir prasilenkti tikrai sunku. Galima būtų nebent kairiąją Savanorių pr. juostą Vilniaus kryptimi skirti tik posūkiui į kairę prieš sankryžą ir srauto įsiliejimui po jos. Savanorių pr. be vienos juostos tikrai išgyventų.
    Ok, pats panagrinėjęs vietą pajaučiau, kad nėra lengvo sprendimo.

    Iš esmės kur trišalės sankryžos Savanorių pr. tarp Aklųjų ir Muravos sankryžų turėtų turėt kairiuosius posūkius arba posūkį apriboti.

    Ties Hyper Maxima, Mituvos gatve, problema kažkuria dalimi išsisprendė, bet toliau važiuojant viskas palikta po senovei. Keturšalėms sankryžoms nereikia atskirų kairiųjų posūkių (ties Ortopediniu, ties SAVAS), bet į Gaižiūnų g., McDonalds, Pakraščio g., Kalniečių turgų, Gelež. Vilko g., Dubingių g. reikalingi kairieji posūkiai.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Pradedamas gatvės kapitalinis remontas. Galėtų išvažiavimas į Savanorių pr. būt padarytas vienpusis panašiai kaip Miško ir Griunvaldo gatvių išvažiavimai į Vytauto prospektą. Išsispręstų eismo organizavimas Savanorių pr. kur nėra vietos kairiesiems posūkiams.
    Click image for larger version Name:	kaunas yra kaunas.jpg Views:	0 Size:	42,9 kB ID:	2205959
    Kad normaliai viskas konkrečiai toje vietoje tiek išvažiuojant, tiek įvažiuojant į Geležinio vilko g. Jeigu būtų padaryta kaip siūlote, visi ten gyvenantys žmonės važiuotų lėto eismo Pakraščio g., kuri vienoje pusėje apstatyta automobiliais ir prasilenkti tikrai sunku. Galima būtų nebent kairiąją Savanorių pr. juostą Vilniaus kryptimi skirti tik posūkiui į kairę prieš sankryžą ir srauto įsiliejimui po jos. Savanorių pr. be vienos juostos tikrai išgyventų.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pradedamas gatvės kapitalinis remontas. Galėtų išvažiavimas į Savanorių pr. būt padarytas vienpusis panašiai kaip Miško ir Griunvaldo gatvių išvažiavimai į Vytauto prospektą. Išsispręstų eismo organizavimas Savanorių pr. kur nėra vietos kairiesiems posūkiams.
    Click image for larger version  Name:	kaunas yra kaunas.jpg Views:	0 Size:	42,9 kB ID:	2205959
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.06.17, 11:10.

    Komentuoti:


  • Corps
    replied
    Gal kas žinote kur galima rasti Kalniečiu g. projekta ? Kažkaip nepavyko surasti niekur.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Juokas pro ašaras
    Click image for larger version

Name:	2025-06-10 17_18_16-[KAU] Kauno infrastruktūros projektai - Miestai ir architektūra.png
Views:	791
Size:	1,18 MB
ID:	2204674

    Komentuoti:


  • CloudmakerLT
    replied
    Parašė Medūza Rodyti pranešimą
    Lyg planavo, kai padarys Ašigalio gatvės viaduką į magistralę A1
    Ale jau dirba

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/04/26/eismas/prasidejo-paruosiamieji-darbai-vilijampoles-transporto-mazgo-irengimui/

    Click image for larger version  Name:	MixCollage-26-Apr-2025-05-24-PM-8282.jpg Views:	0 Size:	455,2 kB ID:	2204669


    Komentuoti:


  • Medūza
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    O tai prasidės Vileišio tilto mazgo statybos ar ne?
    Lyg jau turėjo senokai prasidėti..
    Lyg planavo, kai padarys Ašigalio gatvės viaduką į magistralę A1

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    O tai prasidės Vileišio tilto mazgo statybos ar ne?
    Lyg jau turėjo senokai prasidėti..

    Komentuoti:

Working...
X