Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaidosius
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Tikiuosi, kad gatvės Kaune bus sėkmingai siaurinamos, kad ir miestui su meru be cirkų to irgi norėtųsi.
    Jei taip ir toliau, tada reiks merą keist O šiaip gaila, kad vardan kelių dviratininkų apsunkinamas gyvenimas tūkstančiams vairuotojų.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Turiu omeny sankryžą su Neries kr. Visos tos salelės tik apsunkina važiavimą.
    Na tik BaisiaiMandriemsWolksvagenams apsunkina, kitiems manau nelabai. Mane tarkim džiugina kaip ten padaryta ir su Neries kr. ir tęsinys iki Panerių g. ar pati Panerių g.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Turiu omeny sankryžą su Neries kr. Visos tos salelės tik apsunkina važiavimą.
    Matyt, tyčia padaryta, kad lėčiau važiuiotumėt, atidžiau vairuotumėt ir kad įsisąmonintumėt, jog ne tik automobiliai turi teisę patogiai ir saugiai sau dalyvauti eisme.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Tikiuosi, kad gatvės Kaune bus sėkmingai siaurinamos, kad ir miestui su meru be cirkų to irgi norėtųsi.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Turiu omeny sankryžą su Neries kr. Visos tos salelės tik apsunkina važiavimą.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Galvojau, gal jau nesiaurins gatvių Kaune kaip Kęstučio g., bet kur jau, Kriščiukaičio gatvė ir "patobulinta" neblogai.
    Turi omeny dviejų juostų gatvę, kuri ir liks dviejų juostų??

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Galvojau, gal jau nesiaurins gatvių Kaune kaip Kęstučio g., bet kur jau, Kriščiukaičio gatvė ir "patobulinta" neblogai.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    t.y. nėra norima kad būtų atlikta viskas kas projekte nubraižyta, greičiausiai tik tai kas logiška.
    Iš pirkimo sąlygų:
    Pastabos:
    šiuo pirkimu neperkama:
    Elektrotechnikos (kontaktinis tinklas), elektrotechnikos (lauko apšvietimo tinklai), elektrotechnikos (AB ESO tinklų iškėlimas, apsaugojimas), procesų valdymo ir automatizacijos (šviesoforinė signalizacija) dalyse bei susisiekimo dalies suvestinio sąnaudų kiekių žiniaraščio skyriaus „Paruošiamieji darbai“ 4-5 pozicijose nurodyti medžių kirtimo darbai, skyriaus „Baigiamieji darbai“ 1-4 pozicijose nurodyti horizontalaus ir vertikalaus ženklinimo darbai bei 8-12 pozicijose nurodyti keleivių paviljonų, suoliukų, šiukšliadėžių įrengimo, medžių ir krūmų sodinimo darbai. Tiekėjai pasiūlyme neturi įsivertinti nurodytų darbų atlikimo kainos.
    Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.03.14, 18:23. Priežastis: Sutrumpinta citata

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Šiaip tai atkreipsiu dėmesį jog pirkimas yra pavadintas "Dalies Brastos g., Neries krantinės ir Jurbarko g. rekonstravimo darbų pirkimas" - t.y. nėra norima kad būtų atlikta viskas kas projekte nubraižyta, greičiausiai tik tai kas logiška. Reiktų konkrečiau per dokumentus prabėgti kad išsiaiškinti kas bus daroma ir kas ne.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    ne tai aišku kad paliks dviračių juostą ir šaligatvius, o turbo žiedą arba pakels ant estakadų, arba patrauks į Drobės teritoriją.
    kažkaip iš vis nesusišnekam...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Būtų žiauru jei įgyvendintų 2018 m. projektą ir dingtų geri dalykai (kaip nauji dviračių takai ir dviračių pervažos) projektuoti tvarkant Krikščiukaičio gatvę.

    Pati Krikščiukaičio g., tai net dangos galima neliesti, užtektų perdaryt saleles.
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Įtariu daug kas bus kitaip negu projekte. Dabar yra įrengta dviračių pervaža per Neries kr. Rengiant turbožiedo perėjas norisi tikėtis paliks dviračių pervažą.
    ne tai aišku kad paliks dviračių juostą ir šaligatvius, o turbo žiedą arba pakels ant estakadų, arba patrauks į Drobės teritoriją.


    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Užtektų perkelt pėsčiųjų eismą ant naujai planuojamo pėsčiųjų tilto.
    o tai ką reiškia perkelt?


    Šitam projekte nesimato ir numatomo naujo pėsčiųjų tilto, tai 100proc keisis situacija ir Brastos g. pusėje, ir jau statant tą tiltą galimės pagalvoti apie dviračių taką link Piliamiesčio palei upę.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Būtų žiauru jei įgyvendintų 2018 m. projektą ir dingtų geri dalykai (kaip nauji dviračių takai ir dviračių pervažos) projektuoti tvarkant Krikščiukaičio gatvę.

    Pati Krikščiukaičio g., tai net dangos galima neliesti, užtektų perdaryt saleles.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Tai tau kyla klausimas ar bus dviračių takas po tiltu? Kuris parodytas brėžinį? Bus netik dviračių takas, bet ir pėsčiųjų
    Dėl dviračių trasos palei upę (ir po tiltu) viskas yra aišku.

    Kyla klausimas dėl pernai (net 1 metų nėra) įrengtų dviračių trasų, jungiančių Neries krantinės parką su Krikščiukaičio/Linkuvos g. dviračių takais.
    Pagal Kirstukas pateiktus brėžinius, turbožiedas ir naujas kelias po Vilijampolės tiltu "užlipa" ant mano minimų trasų.
    Lieka klausimas ar viską panaikins ("vardan saugumo"), ar perdarys trasą. Pabraižiau esamas trasas ir kaip galėtų nukreipti dviračių trasą, aplenkiančią naują turbo žiedą. Taip pat hint'inu, kad gal bus padaryta (pakeistu projektu) dar viena trasa palei Neries krantinės gatvę (t.y. ne esama trasa parke, o nauja trasa palei Neries krantinės vardo gatvę, kurios dar visiškai netvarkė.
    Click image for larger version  Name:	galimos dviraciu trasos.jpg Views:	1 Size:	74,6 kB ID:	2116948

    Ar nesimato, kad jokios tilto rekonstrukcijos nenumatyta?
    Tai tiltas galėtų būti tvarkomas jau vėliau atskiru projektu, kai bus ir Vilijampolės prietilčio mazgas, ir naujasis Kėdainių tiltas.

    Atimti praėjimą pėstiesiems ir duoti automobiliams? Gi pėstysis gali pasivaikščioti ratais, o va automobiliui reikia autostrados, ten ir taip kažkas posūkio link pilies neišima, jis nori plačiau, kad galėtų dar įsibėgėti? Gi pradėjo statyti tiltą automobiliams, tai tu su mašina gali pavažiuoti, o pėstiesiems ir taip mažai būdu kirsti upes.
    Daug kas spręsis nutiesus Kėdainių tiltą.

    Nežinau koks geriausias sprendimas tiltui. Mano galvoje nėra total automobilinis sprendimas. Pvz. galėtų būti 2+2 su A juostomis šonuose, arba kaip tik praplatinti šaligatviai, paliekant 1 juostą automobiliams. Naujas pėsčiųjų tiltas kaip tik būtų gana lygiagretus esamam tiltui, apylanka susidarytų tik iš Jonavos g., bet gal toje (šiaurinėje) pusėje palikti pėsčiųjų praėjimą. Pietinėje taip ar taip visas pėsčiųjų/dviračių srautas suka link pilies (į pietus).

    Jeigu sutvarkys pralaidumą su šiais žiedais, tai tiltą netgi siaurinti gali.
    Bent jau grynai automobiliams, tai taip. Jaučiasi, kad uždusintas Senamiestis nuo to srauto. Visiškai nėra jauku nuolat pravažiuojančios tranzitu mašinos, ypač per Rotušę.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.03.14, 16:27.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Nelabai suprantu kam jie sugalvojo statyti kažkokią aikštelę mašinoms, pro tą vieną važiuoja belekiek viešojo transporto

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    2018 m. labai senas projektas.

    Įtariu daug kas bus kitaip negu projekte. Dabar yra įrengta dviračių pervaža per Neries kr. Rengiant turbožiedo perėjas norisi tikėtis paliks dviračių pervažą. Gal net numatys dvirtakį palei visą Neries kr. (daugiabučių pusėje). Ten nemažai vietos, bus patogu šalia gyvenantiems žmonėms. Taip pat sutvarkytas Neries kr. parkas, šalia dvirtakio jau įrengtas pėsčiųjų takas. Brėžinyje nėra naujai įrengtų elementų.

    Spėju Krikščiukaičio g. nelies. Berods jau dabar panašus eismo organizavimas kaip brėžiny. Palies tik pačią sankryžą su Jurbarko g.

    Brastos g. liko nesutvarkytas gabaliukas, tai jį ir tvarkys.

    Man įdomiau ar pavyktų padaryt 2+2 eismo juostų organizavimą ant tilto per Nerį. Užtektų perkelt pėsčiųjų eismą ant naujai planuojamo pėsčiųjų tilto. Galbūt reikalinga rekonstrukcija. Dabartinis 1,5+1,5 yra chaotiškas, nėra padoriai sužymėtų eismo juostų.
    Tai tau kyla klausimas ar bus dviračių takas po tiltu? Kuris parodytas brėžinį? Bus netik dviračių takas, bet ir pėsčiųjų.

    Ar nesimato, kad jokios tilto rekonstrukcijos nenumatyta?
    Atimti praėjimą pėstiesiems ir duoti automobiliams? Gi pėstysis gali pasivaikščioti ratais, o va automobiliui reikia autostrados, ten ir taip kažkas posūkio link pilies neišima, jis nori plačiau, kad galėtų dar įsibėgėti? Gi pradėjo statyti tiltą automobiliams, tai tu su mašina gali pavažiuoti, o pėstiesiems ir taip mažai būdu kirsti upes.
    Jeigu sutvarkys pralaidumą su šiais žiedais, tai tiltą netgi siaurinti gali.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    2018 m. labai senas projektas.

    Įtariu daug kas bus kitaip negu projekte. Dabar yra įrengta dviračių pervaža per Neries kr. Rengiant turbožiedo perėjas norisi tikėtis paliks dviračių pervažą. Gal net numatys dvirtakį palei visą Neries kr. (daugiabučių pusėje). Ten nemažai vietos, bus patogu šalia gyvenantiems žmonėms. Taip pat sutvarkytas Neries kr. parkas, šalia dvirtakio jau įrengtas pėsčiųjų takas. Brėžinyje nėra naujai įrengtų elementų.

    Spėju Krikščiukaičio g. nelies. Berods jau dabar panašus eismo organizavimas kaip brėžiny. Palies tik pačią sankryžą su Jurbarko g.

    Brastos g. liko nesutvarkytas gabaliukas, tai jį ir tvarkys.

    Man įdomiau ar pavyktų padaryt 2+2 eismo juostų organizavimą ant tilto per Nerį. Užtektų perkelt pėsčiųjų eismą ant naujai planuojamo pėsčiųjų tilto. Galbūt reikalinga rekonstrukcija. Dabartinis 1,5+1,5 yra chaotiškas, nėra padoriai sužymėtų eismo juostų.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Pajudėjo. Paskelbtas Dalies Brastos g., Neries krantinės ir Jurbarko g. rekonstravimo darbų pirkimas.
    Dokumentuose yra įkeltas 2018 metais parengtas projektas. Dabar galima panagrinėti ne tik daug informacijos nesuteikiantį renderį (įkėliau ir į žemėlapį).

    Kas keisčiausia, kad reikėtų perdavinėti ką tik suremontuotą Krisčiukaičio ir Neries kr. dalis

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė gazebo Rodyti pranešimą
    Savivaldybė strateginiame 2024-2026 m. plane įtraukė ir Vileišio tilto mazgą, na gal pagaliau pajudės
    Foto iš savivaldybės FB
    Pajudėjo. Paskelbtas Dalies Brastos g., Neries krantinės ir Jurbarko g. rekonstravimo darbų pirkimas.
    Dokumentuose yra įkeltas 2018 metais parengtas projektas. Dabar galima panagrinėti ne tik daug informacijos nesuteikiantį renderį (įkėliau ir į žemėlapį).

    Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.03.13, 23:29. Priežastis: Įkeltas brėžinys į žemėlapį

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Savanorių žymėjimo lyjant iš viso nesimato. Visiška nesąmonė.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Tenka karts nuo karto atlėkt į Kauną ir prasilėkt Savanorių pr. Ypač grįžtant, t.y. važiuojant į Šiaurę/Šiaurės rytus pastebiu, kad santykinai greit blunka gatvių žymėjimai ant asfalto. O atskyrimas VT juostos nuo kitų išvis juokingas - buvo lietus ir pasirodė kad visi žymėjimai yra santykiniame griovelyje, kuriame baltų linijų nesimato dėl susikaupusio vandens, pasimato tik kai prie pat jau prisigretini. Tai kuom dažė Savanorius ?

    Komentuoti:

Working...
X