Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąTuriu omeny sankryžą su Neries kr. Visos tos salelės tik apsunkina važiavimą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąTuriu omeny sankryžą su Neries kr. Visos tos salelės tik apsunkina važiavimą.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tikiuosi, kad gatvės Kaune bus sėkmingai siaurinamos, kad ir miestui su meru be cirkų to irgi norėtųsi.
- 21 patinka
Komentuoti:
-
Turiu omeny sankryžą su Neries kr. Visos tos salelės tik apsunkina važiavimą.
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąGalvojau, gal jau nesiaurins gatvių Kaune kaip Kęstučio g., bet kur jau, Kriščiukaičio gatvė ir "patobulinta" neblogai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Galvojau, gal jau nesiaurins gatvių Kaune kaip Kęstučio g., bet kur jau, Kriščiukaičio gatvė ir "patobulinta" neblogai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąt.y. nėra norima kad būtų atlikta viskas kas projekte nubraižyta, greičiausiai tik tai kas logiška.
Pastabos:
šiuo pirkimu neperkama: Elektrotechnikos (kontaktinis tinklas), elektrotechnikos (lauko apšvietimo tinklai), elektrotechnikos (AB ESO tinklų iškėlimas, apsaugojimas), procesų valdymo ir automatizacijos (šviesoforinė signalizacija) dalyse bei susisiekimo dalies suvestinio sąnaudų kiekių žiniaraščio skyriaus „Paruošiamieji darbai“ 4-5 pozicijose nurodyti medžių kirtimo darbai, skyriaus „Baigiamieji darbai“ 1-4 pozicijose nurodyti horizontalaus ir vertikalaus ženklinimo darbai bei 8-12 pozicijose nurodyti keleivių paviljonų, suoliukų, šiukšliadėžių įrengimo, medžių ir krūmų sodinimo darbai. Tiekėjai pasiūlyme neturi įsivertinti nurodytų darbų atlikimo kainos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tai atkreipsiu dėmesį jog pirkimas yra pavadintas "Dalies Brastos g., Neries krantinės ir Jurbarko g. rekonstravimo darbų pirkimas" - t.y. nėra norima kad būtų atlikta viskas kas projekte nubraižyta, greičiausiai tik tai kas logiška. Reiktų konkrečiau per dokumentus prabėgti kad išsiaiškinti kas bus daroma ir kas ne.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąne tai aišku kad paliks dviračių juostą ir šaligatvius, o turbo žiedą arba pakels ant estakadų, arba patrauks į Drobės teritoriją.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąBūtų žiauru jei įgyvendintų 2018 m. projektą ir dingtų geri dalykai (kaip nauji dviračių takai ir dviračių pervažos) projektuoti tvarkant Krikščiukaičio gatvę.
Pati Krikščiukaičio g., tai net dangos galima neliesti, užtektų perdaryt saleles.Parašė PoDV Rodyti pranešimąĮtariu daug kas bus kitaip negu projekte. Dabar yra įrengta dviračių pervaža per Neries kr. Rengiant turbožiedo perėjas norisi tikėtis paliks dviračių pervažą.
Parašė PoDV Rodyti pranešimąUžtektų perkelt pėsčiųjų eismą ant naujai planuojamo pėsčiųjų tilto.
Šitam projekte nesimato ir numatomo naujo pėsčiųjų tilto, tai 100proc keisis situacija ir Brastos g. pusėje, ir jau statant tą tiltą galimės pagalvoti apie dviračių taką link Piliamiesčio palei upę.
Komentuoti:
-
Būtų žiauru jei įgyvendintų 2018 m. projektą ir dingtų geri dalykai (kaip nauji dviračių takai ir dviračių pervažos) projektuoti tvarkant Krikščiukaičio gatvę.
Pati Krikščiukaičio g., tai net dangos galima neliesti, užtektų perdaryt saleles.
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Tai tau kyla klausimas ar bus dviračių takas po tiltu? Kuris parodytas brėžinį? Bus netik dviračių takas, bet ir pėsčiųjų
Kyla klausimas dėl pernai (net 1 metų nėra) įrengtų dviračių trasų, jungiančių Neries krantinės parką su Krikščiukaičio/Linkuvos g. dviračių takais.
Pagal Kirstukas pateiktus brėžinius, turbožiedas ir naujas kelias po Vilijampolės tiltu "užlipa" ant mano minimų trasų.
Lieka klausimas ar viską panaikins ("vardan saugumo"), ar perdarys trasą. Pabraižiau esamas trasas ir kaip galėtų nukreipti dviračių trasą, aplenkiančią naują turbo žiedą. Taip pat hint'inu, kad gal bus padaryta (pakeistu projektu) dar viena trasa palei Neries krantinės gatvę (t.y. ne esama trasa parke, o nauja trasa palei Neries krantinės vardo gatvę, kurios dar visiškai netvarkė.
Ar nesimato, kad jokios tilto rekonstrukcijos nenumatyta?
Atimti praėjimą pėstiesiems ir duoti automobiliams? Gi pėstysis gali pasivaikščioti ratais, o va automobiliui reikia autostrados, ten ir taip kažkas posūkio link pilies neišima, jis nori plačiau, kad galėtų dar įsibėgėti? Gi pradėjo statyti tiltą automobiliams, tai tu su mašina gali pavažiuoti, o pėstiesiems ir taip mažai būdu kirsti upes.
Nežinau koks geriausias sprendimas tiltui. Mano galvoje nėra total automobilinis sprendimas. Pvz. galėtų būti 2+2 su A juostomis šonuose, arba kaip tik praplatinti šaligatviai, paliekant 1 juostą automobiliams. Naujas pėsčiųjų tiltas kaip tik būtų gana lygiagretus esamam tiltui, apylanka susidarytų tik iš Jonavos g., bet gal toje (šiaurinėje) pusėje palikti pėsčiųjų praėjimą. Pietinėje taip ar taip visas pėsčiųjų/dviračių srautas suka link pilies (į pietus).
Jeigu sutvarkys pralaidumą su šiais žiedais, tai tiltą netgi siaurinti gali.Paskutinis taisė PoDV; 2024.03.14, 16:27.
Komentuoti:
-
Nelabai suprantu kam jie sugalvojo statyti kažkokią aikštelę mašinoms, pro tą vieną važiuoja belekiek viešojo transporto
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą2018 m. labai senas projektas.
Įtariu daug kas bus kitaip negu projekte. Dabar yra įrengta dviračių pervaža per Neries kr. Rengiant turbožiedo perėjas norisi tikėtis paliks dviračių pervažą. Gal net numatys dvirtakį palei visą Neries kr. (daugiabučių pusėje). Ten nemažai vietos, bus patogu šalia gyvenantiems žmonėms. Taip pat sutvarkytas Neries kr. parkas, šalia dvirtakio jau įrengtas pėsčiųjų takas. Brėžinyje nėra naujai įrengtų elementų.
Spėju Krikščiukaičio g. nelies. Berods jau dabar panašus eismo organizavimas kaip brėžiny. Palies tik pačią sankryžą su Jurbarko g.
Brastos g. liko nesutvarkytas gabaliukas, tai jį ir tvarkys.
Man įdomiau ar pavyktų padaryt 2+2 eismo juostų organizavimą ant tilto per Nerį. Užtektų perkelt pėsčiųjų eismą ant naujai planuojamo pėsčiųjų tilto. Galbūt reikalinga rekonstrukcija. Dabartinis 1,5+1,5 yra chaotiškas, nėra padoriai sužymėtų eismo juostų.
Ar nesimato, kad jokios tilto rekonstrukcijos nenumatyta?
Atimti praėjimą pėstiesiems ir duoti automobiliams? Gi pėstysis gali pasivaikščioti ratais, o va automobiliui reikia autostrados, ten ir taip kažkas posūkio link pilies neišima, jis nori plačiau, kad galėtų dar įsibėgėti? Gi pradėjo statyti tiltą automobiliams, tai tu su mašina gali pavažiuoti, o pėstiesiems ir taip mažai būdu kirsti upes.
Jeigu sutvarkys pralaidumą su šiais žiedais, tai tiltą netgi siaurinti gali.
Komentuoti:
-
2018 m. labai senas projektas.
Įtariu daug kas bus kitaip negu projekte. Dabar yra įrengta dviračių pervaža per Neries kr. Rengiant turbožiedo perėjas norisi tikėtis paliks dviračių pervažą. Gal net numatys dvirtakį palei visą Neries kr. (daugiabučių pusėje). Ten nemažai vietos, bus patogu šalia gyvenantiems žmonėms. Taip pat sutvarkytas Neries kr. parkas, šalia dvirtakio jau įrengtas pėsčiųjų takas. Brėžinyje nėra naujai įrengtų elementų.
Spėju Krikščiukaičio g. nelies. Berods jau dabar panašus eismo organizavimas kaip brėžiny. Palies tik pačią sankryžą su Jurbarko g.
Brastos g. liko nesutvarkytas gabaliukas, tai jį ir tvarkys.
Man įdomiau ar pavyktų padaryt 2+2 eismo juostų organizavimą ant tilto per Nerį. Užtektų perkelt pėsčiųjų eismą ant naujai planuojamo pėsčiųjų tilto. Galbūt reikalinga rekonstrukcija. Dabartinis 1,5+1,5 yra chaotiškas, nėra padoriai sužymėtų eismo juostų.
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Pajudėjo. Paskelbtas Dalies Brastos g., Neries krantinės ir Jurbarko g. rekonstravimo darbų pirkimas.
Dokumentuose yra įkeltas 2018 metais parengtas projektas. Dabar galima panagrinėti ne tik daug informacijos nesuteikiantį renderį (įkėliau ir į žemėlapį).
Komentuoti:
-
Parašė gazebo Rodyti pranešimąSavivaldybė strateginiame 2024-2026 m. plane įtraukė ir Vileišio tilto mazgą, na gal pagaliau pajudės
Foto iš savivaldybės FB
Dokumentuose yra įkeltas 2018 metais parengtas projektas. Dabar galima panagrinėti ne tik daug informacijos nesuteikiantį renderį (įkėliau ir į žemėlapį).
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Savanorių žymėjimo lyjant iš viso nesimato. Visiška nesąmonė.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tenka karts nuo karto atlėkt į Kauną ir prasilėkt Savanorių pr. Ypač grįžtant, t.y. važiuojant į Šiaurę/Šiaurės rytus pastebiu, kad santykinai greit blunka gatvių žymėjimai ant asfalto. O atskyrimas VT juostos nuo kitų išvis juokingas - buvo lietus ir pasirodė kad visi žymėjimai yra santykiniame griovelyje, kuriame baltų linijų nesimato dėl susikaupusio vandens, pasimato tik kai prie pat jau prisigretini. Tai kuom dažė Savanorius ?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: