Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kartais tenka ten ir praeiti ir pravažiuoti. Nebuvo nei karto kad būtų sunku praeiti, nei Gedimino, nei Griunvaldo. Pravažiuoti kartais sunku, nes ištisinis pėsčiųjų srautas tarp Vytauto pr. ir Akropolio. Išvada - reikia riboti kenkėjišką pėsčiųjų srautą.
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Tipinis automobilistas... Pasivaikščiokit Griunvaldo gatve daugiau, suprasit, kodėl ją paverčia pėsčiųjų alėja
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Išvesk iš to ką pasakiau, kad reikia pagal mano logiką atiduoti automobiliams Laisvės alėją?Ar aš tipo galiu pasakyt: "pagal tavo logiką reiktų atiduoti cente 5 km spinduliu tik pėstiesiems" ir čia būtų legit pointas?
- 26 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Su tavo logika ir Laisvės alėją reikia automobiliams atiduoti. Būtu tiesi gatvė nuo pilies iki Vytauto pr. Koks pralaidumas būtu!Ar aš tipo galiu pasakyt: "pagal tavo logiką reiktų atiduoti cente 5 km spinduliu tik pėstiesiems" ir čia būtų legit pointas?
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
LOL.
- Kur duomenys?
- Tai didžiulis srautas žmonių negalėtų įsitekti susiaurintoje gatvėje? Niekas nesikeičia kaip matau - bandoma padaryti super geras sąlygas vieniems, visiškai nekreipiant dėmesio į kitus.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Optimistas Rodyti pranešimą
Taip
Taip, šalia didžiulis prekybos centras, didžiulis srautas žmonių.
Taip
Tai... Kame bėda?LOL.
- Kur duomenys?
- Tai didžiulis srautas žmonių negalėtų įsitekti susiaurintoje gatvėje? Niekas nesikeičia kaip matau - bandoma padaryti super geras sąlygas vieniems, visiškai nekreipiant dėmesio į kitus.Paskutinis taisė m1ndas; 2024.10.25, 15:18.
Komentuoti:
-
Dėl pralaidumo ties ta sankryža, tai geriau atvažiuojant nuo Parodos g. Vytauto prospekte panaikintų autobusų juostą, o sankryžoje su Griunvaldo g. tos sekundės laukimo gali būti vienodos (nekeisti išvis), nes šviesoforai +/- pareguliuoti su srautu, bet srautas pastoviai stringa dėl vienos eismo juostos Vytauto pr.
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
- Ar ta gatvė tapo visiškai nereikalinga automobiliams, nes automobilių eismas joje antūraliai nunyko visiškai?
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
- Ar ta gatvė komerciškai kažkam labai patraukli (aš net tokią priežastį tiesa sakant priimčiau, nors daugumai čia prasidėtų konvulsijos, jei kažkokio verslo intereso labui būtų keičiama miesto infrastruktūra) bet norint gauti komercinę naudą ten reikia įrengti pedestrian only zone?
Parašė m1ndas Rodyti pranešimąGal planuojamas pagerėjimas Vytauto pr. eismo, nes trumpiau švies šviesoforas?
Tai... Kame bėda?
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Teritorijų planavimo dokumentai nusako gatvių kategorijas (konkrečiai Kauno miesto Bendrasis planas), o gatvių kategorijų funkcijas nusako STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“.
Griunvaldo gatvė yra D kategorijos, aplinkinės arterijos: Vytauto g., M. K. Čiurlionio g. ir K. Mindaugo pr., atitinkamai B ir C kategorijų:
Aš paklausiau kodėl teigiat, kad "taip turėtų būti", jūs atsakot, nes taip nusprendė "gosplanas"?
"Kodėl neturėtume vogti - nes tai draudžia teisės sistema". Ne, netodėl vogti yra blogai.
- Ar ta gatvė tapo visiškai nereikalinga automobiliams, nes automobilių eismas joje antūraliai nunyko visiškai?
- Ar ta gatvė komerciškai kažkam labai patraukli (aš net tokią priežastį tiesa sakant priimčiau, nors daugumai čia prasidėtų konvulsijos, jei kažkokio verslo intereso labui būtų keičiama miesto infrastruktūra) bet norint gauti komercinę naudą ten reikia įrengti pedestrian only zone?
- Ar yra kokia kita priežastis dėl ko ši gatvė uždaroma automobiliams - gal planuojamas pagerėjimas Vytauto pr. eismo, nes trumpiau švies šviesoforas? Leisiu sau suabejoti tuo
Šis projektas yra puikus pavyzdys, kai galima buvo padaryti ir dviratininkam gerai ir pėstiesiem ir automobiliam nepabloginti reikalų. Šaligatvį suvarkius ten išsitenka daug žmonių, dviračių taką sutvarkius ir dviratininkai ten gali puikiai važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
. Čia jūsų nuomonė ar turite kažkokių rimtesnių argumentų, kodėl siaurinimo jau nebeužtenka? Ar argumentas, "nu nes Europa taip daro".
Griunvaldo gatvė yra D kategorijos, aplinkinės arterijos: Vytauto g., M. K. Čiurlionio g. ir K. Mindaugo pr., atitinkamai B ir C kategorijų:
Savivaldybe turi visas teisės uždrausti tranzitą ar eismą kitiems miestiečiams, palikdama privažiavimo galimybę tos gatvės gyventojams ar veikiančioms įmonems (tas ir bus padaryta).
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
tai taip ir turi būti. Eismas nukeltas į tranzitines, arterines gatves. Čia jūsų nuomonė ar turite kažkokių rimtesnių argumentų, kodėl siaurinimo jau nebeužtenka? Ar argumentas, "nu nes Europa taip daro".
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Nu va - "nEi wIeNoz gaTvęS neUždar0".. Galėjo susiaurinti, bet palikti alternatyvą pravažiavimui. Bet kam siaurinti, jei gali sunaikinti. Eismas toliau bus koncentruojamas į dezignuotas "arterijas"
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą.. Galėjo susiaurinti, bet palikti alternatyvą pravažiavimui. Bet kam siaurinti, jei gali sunaikinti. Eismas toliau bus koncentruojamas į dezignuotas "arterijas"
Komentuoti:
-
Griunvaldo gatvė Kaune taps pėsčiųjų alėja
Griunvaldo gatvės išskirtinumas – didelis pėsčiųjų srautas. Netoliese – autobusų ir geležinkelio stotys, patogus susisiekimas viešuoju transportu. Formaliai vienas gatvės galas driekiasi tiesiai pro prekybos ir pramogų centrą „Akropolis“. Tikimasi, kad po atnaujinimo ji išplės laisvalaikio erdves ir taps nauju traukos tašku.
„Patogus susisiekimas – jau nebe siekiamybė, o šių dienų būtinybė. Jis turi būti patogus ne tik vairuojantiems. Pėstieji Griunvaldo gatvėje greitu metu jausis gerokai komfortiškiau. Iki šiol žmonės čia judėdavo siauru šaligatviu palei Karo ligoninės tvorą. Gatvė transformuosis iš vienpusio automobilių eismo į pėsčiųjų alėją. Po rekonstrukcijos galėtų vykti ir mugės ar kitokie renginiai“, – pasakoja Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Iki šiol bemaž 250 metrų ilgio gatvėje vyravo vienpusis eismas – nuo Gedimino g. iki Vytauto prospekto. Pasak Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Martyno Matusevičiaus, šios gatvės virsmas užtikrins saugų ir patogų pėsčiųjų eismą, plačiame take išsiteks ir dviratininkai, paspirtukų ar kitų mikrojudumo priemonių naudotojai. Vietos gyventojams pokyčiai jokių kliūčių nesudarys – į namus jie pateks kaip ir iki šiol.
„Automobiliu Vytauto prospektą galima pasiekti važiuojant Miško gatve. Iki jos nuo Griunvaldo ir Gedimino gatvių sankirtos tėra keli šimtai metrų. Tuo metu vietos gyventojai ir įstaigų savininkai į Griunvaldo gatvę galės patekti su leidimais. Tokia praktika vyrauja S. Daukanto gatvėje, atvykstant iš Kęstučio gatvės link Laisvės alėjos“, – paaiškino M. Matusevičius.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
OK, darom kaip Europoje.
berašti, "OK" koks čia žodis? Ištiktukas? Dalelytė?
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
P.S. kodėl beraščiai veržiasi reguliuoti kitų gyvenimus?
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356
P.S. parašyk kiek klaidų padariau, bet jau asmeniškai.
Komentuoti:
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
Ką tik peršnekėjau su kelininkais, tai paaiškino dėl technologinės pertraukos. Ji vis dar yra. Iš esmės tai orai yra neprognozuojami (sniegas, šaltis). Iš esmės ir darbų organizavime problemos ir t.t. Kitas dalykas- regioniiai/krašto/magistraliniai keliai- greičiai kitokie, todėl dėl saugumo užtikrinimo darbai nevykdomi tuo laikotarpiu. Nebent yra atskiri specialūs susitarimai.
Savivaldybės iš esmės nesilaiko tos pertraukos, bet čia jau ji pati prisiima atsakomybes. Bet tada krenta ir darbų kokybė kai pradeda kloti asfaltą minusinėse temperatūrose, ar tankinti pagrindus prikritus sniegui/esant bent menkiausiam įšalui. Teoriškai padaryti galima viską.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimą
Nebūtų, Lietuvoje dabar žiemos tokios, kad įšalo arba visiškai nebūna, arba būna kelios savaitės, tai laikytis kažkokių sovietinių technologinių permainų seniai nebėra jokios prasmės.
Savivaldybės iš esmės nesilaiko tos pertraukos, bet čia jau ji pati prisiima atsakomybes. Bet tada krenta ir darbų kokybė kai pradeda kloti asfaltą minusinėse temperatūrose, ar tankinti pagrindus prikritus sniegui/esant bent menkiausiam įšalui. Teoriškai padaryti galima viską.
Komentuoti:
-
Parašė Optimistas Rodyti pranešimą
Čia šiaip spėjimas ar yra kokie šaltiniai?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Panašiai bus. Bus uždraustas eismas, gatvės danga - trinkelių
Komentuoti:
Komentuoti: