Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Paskutinėmis dienomis pastebėjau, kad vyksta daug eismo optimizavimo darbų. Vytauto pr. Keliose vietomis abiejomis kryptimis matavo eismo intensyvumą sankritoje su Laisvės al. Apskritai visame centre naujai subraižytos ištisinės linijos, kai kurios perėjos.

    Sukant iš Kanklių gatvės į Savanorių pr. atsirado stora ištisinė linija ties rykiavimusi į kairiojo sukimo juostą link Žemaičių g. Taip pat Kanklių g. subraižyti rombai, ir paryškintos perėjos. Buvo pagarsėjęs “prachodas”, ypač tiems kurie į Centrą bando patekti tranzuojant per Kalpoko g.

    Dar nežinau ar kažkas minėjo, bet Karaliaus Mindaugo pr., Miško ir Putvinskio gatvėse naujai sužymėtos parkavimo vietos, Miško g. jų atsirado kokiomis 10 daugiau. Įrengti parkingo užimtumo jutikliai.
    tai dabar Kalpoko g. važiuos iki Zanavykų g. ir per ten liesis į Savanorių pr. ir suks link centro. Beje ir išdažyta ištisinė linija ties Astronomijos g. kur daug kas apsisukinėjo norėdami važiuoti į centrą, per Žemaičių g. bet paliko galimybę apsisukti ties Vaistinės skg.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    A. Mickevičiaus/K. Donelaičio gatvių sankryžoje panašu, kad įrenginėja ketvirtą kirtimo tašką. Spėčiau, kad darys analogiškai Maironio/K. Donelaičio sankryžai ir įrengs kryžminę perėjà.
    Labai sveikitinta nes nemažai žmonių ir vaikšto įstrižai. Mačiau, kad panašūs darbai ir toliau, ties Donelaičio ir Gedimino sankryža, tai galbūt ir ten darys.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Paskutinėmis dienomis pastebėjau, kad vyksta daug eismo optimizavimo darbų. Vytauto pr. Keliose vietomis abiejomis kryptimis matavo eismo intensyvumą sankritoje su Laisvės al. Apskritai visame centre naujai subraižytos ištisinės linijos, kai kurios perėjos.

    Sukant iš Kanklių gatvės į Savanorių pr. atsirado stora ištisinė linija ties rykiavimusi į kairiojo sukimo juostą link Žemaičių g. Taip pat Kanklių g. subraižyti rombai, ir paryškintos perėjos. Buvo pagarsėjęs “prachodas”, ypač tiems kurie į Centrą bando patekti tranzuojant per Kalpoko g.

    Dar nežinau ar kažkas minėjo, bet Karaliaus Mindaugo pr., Miško ir Putvinskio gatvėse naujai sužymėtos parkavimo vietos, Miško g. jų atsirado kokiomis 10 daugiau. Įrengti parkingo užimtumo jutikliai.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    A. Mickevičiaus/K. Donelaičio gatvių sankryžoje panašu, kad įrenginėja ketvirtą kirtimo tašką. Spėčiau, kad darys analogiškai Maironio/K. Donelaičio sankryžai ir įrengs kryžminę perėjà.

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Click image for larger version  Name:	20230620_173208.jpg Views:	51 Size:	1,94 MB ID:	2058855 Click image for larger version  Name:	20230620_173553.jpg Views:	51 Size:	2,95 MB ID:	2058856 Kaunas turbūt nebūtų Kaunu jei dirbant nebūtų sudaroma kiek įmanoma daugiau nepatogumų pėsčiajam, Studentų gatvėje išrausė abiejų pusių šaligatvius, pėstiejieji Kaune pasirodo skraido.

    Naujai sudėtos plytelės jau apgadintos.
    Attached Files
    Paskutinis taisė Euronymous; 2023.06.20, 18:58.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Tomkis Rodyti pranešimą
    Vytėnų ir Užnerio gatvių sankirtoje numatyta žiedinė sankryža:
    "Kitam gale" turėjau omeny Vandžiogalos pl. Ten kartais sunku išsigrūsti iš Vytėnų, ir įsukti į ją, atvažiavus nuo Domeikavos.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Tomkis Rodyti pranešimą
    Vytėnų ir Užnerio gatvių sankirtoje numatyta žiedinė sankryža:
    https://www.kaunas.lt/2023/06/15/tek...FisT31xmTdAbIU
    Gatvės brėžinius esu įkėlęs į žemėlapį:
    Užnerio g. brėžinys

    Komentuoti:


  • Tomkis
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    pagaliau nors kur gatves platina. Tik galėjo kitam gale Vytėnų. g. irgi žiedą įpiešti.
    Vytėnų ir Užnerio gatvių sankirtoje numatyta žiedinė sankryža:
    https://www.kaunas.lt/2023/06/15/tek...FisT31xmTdAbIU

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    na laidai manau būtų dar neefektyviau ir brangiau įdiegiami.

    Kaip minėjau ankščiau su jais manau bus problemų, nes lietuviai nemoka parkuotis tarp linijų ir tie jutikliai atsidurs daug kur tarp automobilių kur yra išilginis parkavimas.
    Foto raudonai pažymėjau būsimų jutiklių vietas
    Manau, kad išilginiam parkavime nereikėtų žymėti parkavimo vietos pradžios ir galo, nes tikrai sudėtinga pamatyti kur priekinė linija, kur galinė. Jei yra kameros auto, tai dar dar bet su kibirais tai nu nekaip nematysi neišlipęs .

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą

    Nesimato kad būtų saulės baterijos, jie gan maži iš viršaus žiūrint.

    Jei kaip sako Gator jie su baterijom, tai tuomet aišku, tik atrodo baterijos kažkaip neefektyvu, bet matyt geriausias sprendimas, gal baterijos keičiamos po to.
    na laidai manau būtų dar neefektyviau ir brangiau įdiegiami.

    Kaip minėjau ankščiau su jais manau bus problemų, nes lietuviai nemoka parkuotis tarp linijų ir tie jutikliai atsidurs daug kur tarp automobilių kur yra išilginis parkavimas.
    Foto raudonai pažymėjau būsimų jutiklių vietas

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-06-13 155424.jpg
Views:	1814
Size:	117,4 kB
ID:	2057351

    foto iš:
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/06/...y715791-715774

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą

    Gal tiesiog jutikliui saulės energijos pakanka pasikrauti.
    Nesimato kad būtų saulės baterijos, jie gan maži iš viršaus žiūrint.

    Jei kaip sako Gator jie su baterijom, tai tuomet aišku, tik atrodo baterijos kažkaip neefektyvu, bet matyt geriausias sprendimas, gal baterijos keičiamos po to.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Čia kaip ta IT istorija, kur nešiojamo kompiuterio nejungė į elektrą, nes bevielis Įdomu jeigu su baterija, tai kaip ją keis? Ar čia toks vienkartinis daiktas?
    Tipiškai baterijos 5 ar 7 metus tempia, po to naujai dedami.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Čia kaip ta IT istorija, kur nešiojamo kompiuterio nejungė į elektrą, nes bevielis Įdomu jeigu su baterija, tai kaip ją keis? Ar čia toks vienkartinis daiktas?
    Gal tiesiog jutikliui saulės energijos pakanka pasikrauti.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Laidų nereikia, jutikliai yra bevieliai.
    Čia kaip ta IT istorija, kur nešiojamo kompiuterio nejungė į elektrą, nes bevielis Įdomu jeigu su baterija, tai kaip ją keis? Ar čia toks vienkartinis daiktas?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote kas Kauno centre yra grežiama parkingo vietose, atrodo logiškai būtų kokie jutikliai, bet nepanašu kad jie būtų jungiami laidais, o tik kažkas įgrežiama ir paliekama.
    Pvz iš Trakų g, bet atrodo mačiau ir kitose gatvėse (lyg Šiaulių, netoli akropolio).
    Laidų nereikia, jutikliai yra bevieliai.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Gal kas žinote kas Kauno centre yra grežiama parkingo vietose, atrodo logiškai būtų kokie jutikliai, bet nepanašu kad jie būtų jungiami laidais, o tik kažkas įgrežiama ir paliekama.
    Pvz iš Trakų g, bet atrodo mačiau ir kitose gatvėse (lyg Šiaulių, netoli akropolio).






    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

    Baltu pr. ikalne yra tikriausiai lengviausiai iveikiama ikalne dviraciu visam Kaune. Europos pr. tik lengvesne
    Aš nelyginu visam Kaune, o lyginu tarkim kuria naudosis Šilainių gyventojai norėdami iš centro patekti į Šilainius, ar kai bus dvirtakis Varnių g. tada manau ir Nuokalnės g. dvirtokio dviratinkai kils per Milikonių kalną, o ne per Baltų pr.
    Tai tiems kurie važiuos dabar įrengta Linkuvos g. reikės visiems "joti" per įvažas, o įvažų naudotojai, 2 kartus per dieną patogiai kirs dvirtakį, ar parkuosis ant jų, "nes gi čia įvaža į mano kiemą".

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    ir tikiu, kad šita atkarpa bus populiari kai sutvarkys Linkuvos gatvę ir į Milikonių kalną, bei atsiras vientisas dvirtakis iki Šilainių. Čia bus toks trumpesnis kelias į centrą, nors aišku jis gal bus populeresnis į Šilainius, nes Linkuvos įkalnė "draugiškesnė" (ne tokia stati) dviratininkams nei Baltų prospekto.
    Baltu pr. ikalne yra tikriausiai lengviausiai iveikiama ikalne dviraciu visam Kaune. Europos pr. tik lengvesne

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Šitą jausmą žinau, čia yra epic, ta prasme iš kiemo išvažiuojama per dieną max 2 automobiliai, 2 kartus per dieną, tuo tarpu dviračių/pėsčiųjų taku priklausomai nu vietos, bent 100 kartu daugiau dviračių/pėsčiųjų, kartais net 1000 kartų.
    ir tikiu, kad šita atkarpa bus populiari kai sutvarkys Linkuvos gatvę ir į Milikonių kalną, bei atsiras vientisas dvirtakis iki Šilainių. Čia bus toks trumpesnis kelias į centrą, nors aišku jis gal bus populeresnis į Šilainius, nes Linkuvos įkalnė "draugiškesnė" (ne tokia stati) dviratininkams nei Baltų prospekto.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Važiuodamas dviračiu jausmas, kad jotum, nes tikrai daug įvažų
    Šitą jausmą žinau, čia yra epic, ta prasme iš kiemo išvažiuojama per dieną max 2 automobiliai, 2 kartus per dieną, tuo tarpu dviračių/pėsčiųjų taku priklausomai nu vietos, bent 100 kartu daugiau dviračių/pėsčiųjų, kartais net 1000 kartų.

    Komentuoti:

Working...
X