Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Kartais tenka ten ir praeiti ir pravažiuoti. Nebuvo nei karto kad būtų sunku praeiti, nei Gedimino, nei Griunvaldo. Pravažiuoti kartais sunku, nes ištisinis pėsčiųjų srautas tarp Vytauto pr. ir Akropolio. Išvada - reikia riboti kenkėjišką pėsčiųjų srautą.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Tipinis automobilistas... Pasivaikščiokit Griunvaldo gatve daugiau, suprasit, kodėl ją paverčia pėsčiųjų alėja
    Ten senai laikas padaryti pėsčiųjų gatve. Gal žmogus ten tik su auto pravažiavęs, tai jam kitaip atrodo

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Išvesk iš to ką pasakiau, kad reikia pagal mano logiką atiduoti automobiliams Laisvės alėją? Ar aš tipo galiu pasakyt: "pagal tavo logiką reiktų atiduoti cente 5 km spinduliu tik pėstiesiems" ir čia būtų legit pointas?
    Tipinis automobilistas... Pasivaikščiokit Griunvaldo gatve daugiau, suprasit, kodėl ją paverčia pėsčiųjų alėja

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Su tavo logika ir Laisvės alėją reikia automobiliams atiduoti. Būtu tiesi gatvė nuo pilies iki Vytauto pr. Koks pralaidumas būtu!
    Išvesk iš to ką pasakiau, kad reikia pagal mano logiką atiduoti automobiliams Laisvės alėją? Ar aš tipo galiu pasakyt: "pagal tavo logiką reiktų atiduoti cente 5 km spinduliu tik pėstiesiems" ir čia būtų legit pointas?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    LOL.

    - Kur duomenys?
    - Tai didžiulis srautas žmonių negalėtų įsitekti susiaurintoje gatvėje? Niekas nesikeičia kaip matau - bandoma padaryti super geras sąlygas vieniems, visiškai nekreipiant dėmesio į kitus.
    Su tavo logika ir Laisvės alėją reikia automobiliams atiduoti. Būtu tiesi gatvė nuo pilies iki Vytauto pr. Koks pralaidumas būtu!

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

    Taip



    Taip, šalia didžiulis prekybos centras, didžiulis srautas žmonių.





    Taip

    Tai... Kame bėda?
    LOL.

    - Kur duomenys?
    - Tai didžiulis srautas žmonių negalėtų įsitekti susiaurintoje gatvėje? Niekas nesikeičia kaip matau - bandoma padaryti super geras sąlygas vieniems, visiškai nekreipiant dėmesio į kitus.
    Paskutinis taisė m1ndas; 2024.10.25, 15:18.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Dėl pralaidumo ties ta sankryža, tai geriau atvažiuojant nuo Parodos g. Vytauto prospekte panaikintų autobusų juostą, o sankryžoje su Griunvaldo g. tos sekundės laukimo gali būti vienodos (nekeisti išvis), nes šviesoforai +/- pareguliuoti su srautu, bet srautas pastoviai stringa dėl vienos eismo juostos Vytauto pr.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Griunvaldo g.

    Click image for larger version  Name:	464606369_961966345958696_110045610932804916_n.jpg Views:	0 Size:	343,7 kB ID:	2161455
    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Optimistas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    - Ar ta gatvė tapo visiškai nereikalinga automobiliams, nes automobilių eismas joje antūraliai nunyko visiškai?
    Taip

    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    - Ar ta gatvė komerciškai kažkam labai patraukli (aš net tokią priežastį tiesa sakant priimčiau, nors daugumai čia prasidėtų konvulsijos, jei kažkokio verslo intereso labui būtų keičiama miesto infrastruktūra) bet norint gauti komercinę naudą ten reikia įrengti pedestrian only zone?
    Taip, šalia didžiulis prekybos centras, didžiulis srautas žmonių.



    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
    Gal planuojamas pagerėjimas Vytauto pr. eismo, nes trumpiau švies šviesoforas?
    Taip

    Tai... Kame bėda?

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Teritorijų planavimo dokumentai nusako gatvių kategorijas (konkrečiai Kauno miesto Bendrasis planas), o gatvių kategorijų funkcijas nusako STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“.

    Griunvaldo gatvė yra D kategorijos, aplinkinės arterijos: Vytauto g., M. K. Čiurlionio g. ir K. Mindaugo pr., atitinkamai B ir C kategorijų:
    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	3 Size:	38,2 kB ID:	2161444
    Jūs juokaujat ar aš čia kažkokio juokelio šiame forume nežinau?
    Aš paklausiau kodėl teigiat, kad "taip turėtų būti", jūs atsakot, nes taip nusprendė "gosplanas"?
    "Kodėl neturėtume vogti - nes tai draudžia teisės sistema". Ne, netodėl vogti yra blogai.

    - Ar ta gatvė tapo visiškai nereikalinga automobiliams, nes automobilių eismas joje antūraliai nunyko visiškai?
    - Ar ta gatvė komerciškai kažkam labai patraukli (aš net tokią priežastį tiesa sakant priimčiau, nors daugumai čia prasidėtų konvulsijos, jei kažkokio verslo intereso labui būtų keičiama miesto infrastruktūra) bet norint gauti komercinę naudą ten reikia įrengti pedestrian only zone?
    - Ar yra kokia kita priežastis dėl ko ši gatvė uždaroma automobiliams - gal planuojamas pagerėjimas Vytauto pr. eismo, nes trumpiau švies šviesoforas? Leisiu sau suabejoti tuo

    Šis projektas yra puikus pavyzdys, kai galima buvo padaryti ir dviratininkam gerai ir pėstiesiem ir automobiliam nepabloginti reikalų. Šaligatvį suvarkius ten išsitenka daug žmonių, dviračių taką sutvarkius ir dviratininkai ten gali puikiai važiuoti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    . Čia jūsų nuomonė ar turite kažkokių rimtesnių argumentų, kodėl siaurinimo jau nebeužtenka? Ar argumentas, "nu nes Europa taip daro".
    Teritorijų planavimo dokumentai nusako gatvių kategorijas (konkrečiai Kauno miesto Bendrasis planas), o gatvių kategorijų funkcijas nusako STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“.

    Griunvaldo gatvė yra D kategorijos, aplinkinės arterijos: Vytauto g., M. K. Čiurlionio g. ir K. Mindaugo pr., atitinkamai B ir C kategorijų:
    Click image for larger version  Name:	1.JPG Views:	0 Size:	38,2 kB ID:	2161444

    Savivaldybe turi visas teisės uždrausti tranzitą ar eismą kitiems miestiečiams, palikdama privažiavimo galimybę tos gatvės gyventojams ar veikiančioms įmonems (tas ir bus padaryta).

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    tai taip ir turi būti. Eismas nukeltas į tranzitines, arterines gatves
    . Čia jūsų nuomonė ar turite kažkokių rimtesnių argumentų, kodėl siaurinimo jau nebeužtenka? Ar argumentas, "nu nes Europa taip daro".

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Nu va - "nEi wIeNoz gaTvęS neUždar0" .. Galėjo susiaurinti, bet palikti alternatyvą pravažiavimui. Bet kam siaurinti, jei gali sunaikinti. Eismas toliau bus koncentruojamas į dezignuotas "arterijas"
    tai taip ir turi būti. Eismas nukeltas į tranzitines, arterines gatves

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Griunvaldo gatvė Kaune taps pėsčiųjų alėja



    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1729842364
    Nu va - "nEi wIeNoz gaTvęS neUždar0" .. Galėjo susiaurinti, bet palikti alternatyvą pravažiavimui. Bet kam siaurinti, jei gali sunaikinti. Eismas toliau bus koncentruojamas į dezignuotas "arterijas"

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Griunvaldo gatvė Kaune taps pėsčiųjų alėja

    Griunvaldo gatvės išskirtinumas – didelis pėsčiųjų srautas. Netoliese – autobusų ir geležinkelio stotys, patogus susisiekimas viešuoju transportu. Formaliai vienas gatvės galas driekiasi tiesiai pro prekybos ir pramogų centrą „Akropolis“. Tikimasi, kad po atnaujinimo ji išplės laisvalaikio erdves ir taps nauju traukos tašku.

    „Patogus susisiekimas – jau nebe siekiamybė, o šių dienų būtinybė. Jis turi būti patogus ne tik vairuojantiems. Pėstieji Griunvaldo gatvėje greitu metu jausis gerokai komfortiškiau. Iki šiol žmonės čia judėdavo siauru šaligatviu palei Karo ligoninės tvorą. Gatvė transformuosis iš vienpusio automobilių eismo į pėsčiųjų alėją. Po rekonstrukcijos galėtų vykti ir mugės ar kitokie renginiai“, – pasakoja Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

    Iki šiol bemaž 250 metrų ilgio gatvėje vyravo vienpusis eismas – nuo Gedimino g. iki Vytauto prospekto. Pasak Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Martyno Matusevičiaus, šios gatvės virsmas užtikrins saugų ir patogų pėsčiųjų eismą, plačiame take išsiteks ir dviratininkai, paspirtukų ar kitų mikrojudumo priemonių naudotojai. Vietos gyventojams pokyčiai jokių kliūčių nesudarys – į namus jie pateks kaip ir iki šiol.

    „Automobiliu Vytauto prospektą galima pasiekti važiuojant Miško gatve. Iki jos nuo Griunvaldo ir Gedimino gatvių sankirtos tėra keli šimtai metrų. Tuo metu vietos gyventojai ir įstaigų savininkai į Griunvaldo gatvę galės patekti su leidimais. Tokia praktika vyrauja S. Daukanto gatvėje, atvykstant iš Kęstučio gatvės link Laisvės alėjos“, – paaiškino M. Matusevičius.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1729842364

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    OK, darom kaip Europoje.
    kai argumentą turi tik prisikabinti prie telefono automatinio taisymo
    berašti, "OK" koks čia žodis? Ištiktukas? Dalelytė?


    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	Parking_france_Vkb9ybh.jpeg
Views:	808
Size:	156,5 kB
ID:	2161155





    P.S. kodėl beraščiai veržiasi reguliuoti kitų gyvenimus?
    Ką norėjai pasakyti šita nuotrauka? Parodyk visą ją, neapkarpytą ir nepritraukta, tikrai ji Europoje? Ne Kanadoje? Bet ieškant sliekų visur jų galima rasti...


    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356
    Tai, kad kažkas atsidarė dureles pravažiuojant troleibusui, tai jau netelpam? Taip gali nutikti ir Karaliaus Mindaugo prospekte, ai ne, ten nevažiuoja troleibusai.

    P.S. parašyk kiek klaidų padariau, bet jau asmeniškai.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

    Ką tik peršnekėjau su kelininkais, tai paaiškino dėl technologinės pertraukos. Ji vis dar yra. Iš esmės tai orai yra neprognozuojami (sniegas, šaltis). Iš esmės ir darbų organizavime problemos ir t.t. Kitas dalykas- regioniiai/krašto/magistraliniai keliai- greičiai kitokie, todėl dėl saugumo užtikrinimo darbai nevykdomi tuo laikotarpiu. Nebent yra atskiri specialūs susitarimai.
    Savivaldybės iš esmės nesilaiko tos pertraukos, bet čia jau ji pati prisiima atsakomybes. Bet tada krenta ir darbų kokybė kai pradeda kloti asfaltą minusinėse temperatūrose, ar tankinti pagrindus prikritus sniegui/esant bent menkiausiam įšalui. Teoriškai padaryti galima viską.
    Butent, vienintelis etapas kuriam trukdo blogi orai yra asfaltavimas, o jis yra pats greiciausias. Tinkamai susiplanavus darbus galima dirbti visus metus. Jau eile metu zeme.nebeisala kaip seniau ir visus senos dangos nuemimo, komunikaciju atkasimo bei keitimo darbus, nauju pagrindinu uzpildyma galima pasiruoati per rudens/ ziemos sezona. Veikiausiai todel ir pradejo siuos darbus siuo metu.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Nebūtų, Lietuvoje dabar žiemos tokios, kad įšalo arba visiškai nebūna, arba būna kelios savaitės, tai laikytis kažkokių sovietinių technologinių permainų seniai nebėra jokios prasmės.
    Ką tik peršnekėjau su kelininkais, tai paaiškino dėl technologinės pertraukos. Ji vis dar yra. Iš esmės tai orai yra neprognozuojami (sniegas, šaltis). Iš esmės ir darbų organizavime problemos ir t.t. Kitas dalykas- regioniiai/krašto/magistraliniai keliai- greičiai kitokie, todėl dėl saugumo užtikrinimo darbai nevykdomi tuo laikotarpiu. Nebent yra atskiri specialūs susitarimai.
    Savivaldybės iš esmės nesilaiko tos pertraukos, bet čia jau ji pati prisiima atsakomybes. Bet tada krenta ir darbų kokybė kai pradeda kloti asfaltą minusinėse temperatūrose, ar tankinti pagrindus prikritus sniegui/esant bent menkiausiam įšalui. Teoriškai padaryti galima viską.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

    Čia šiaip spėjimas ar yra kokie šaltiniai?
    Rangovą kalbinau

    Komentuoti:


  • Optimistas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Panašiai bus. Bus uždraustas eismas, gatvės danga - trinkelių
    Čia šiaip spėjimas ar yra kokie šaltiniai?

    Komentuoti:

Working...
X