Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąAčiū. Belieka tikėtis Varnių gatvės rekonstrukcijos su dviračių takais ir bus sukurta naudinga jungtis.
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Čia iš kur ištraukei, kad pralaidumas nepasikeis?
Koks jis yra dabar? Kokie skaičiai?
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąDabar į viršų viena juosta, po remonto bus dvi. Žinoma pralaidumas per sankryžą nuo to nepasikeis, tiesiog ant kalno bus ne vienos juostos stovėjimo aikštelė, o dviejų. Bet užtat tie, kas nenori stovėti kamštyje, galės be eilės pravažiuoti naujais šaligatviais el. paspirtuku ar dviračiu.
Koks jis yra dabar? Kokie skaičiai?
Komentuoti:
-
Ačiū. Belieka tikėtis Varnių gatvės rekonstrukcijos su dviračių takais ir bus sukurta naudinga jungtis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąAr Kirstukas pasidalintuose brėžiniuose takas šalia kelio yra iš trinkelių? Tokiu atveju šio infrastruktūros objekto nebūtų galima vadinti dviračiu taku, o Šilainiai de facto ir toliau išliktu praktiškai nepasiekiami dviračiu.
Taip pat, šviesoforas su Varnių g.?
Komentuoti:
-
Ar Kirstukas pasidalintuose brėžiniuose takas šalia kelio yra iš trinkelių? Tokiu atveju šio infrastruktūros objekto nebūtų galima vadinti dviračiu taku, o Šilainiai de facto ir toliau išliktu praktiškai nepasiekiami dviračiu.
Komentuoti:
-
Dabar į viršų viena juosta, po remonto bus dvi. Žinoma pralaidumas per sankryžą nuo to nepasikeis, tiesiog ant kalno bus ne vienos juostos stovėjimo aikštelė, o dviejų. Bet užtat tie, kas nenori stovėti kamštyje, galės be eilės pravažiuoti naujais šaligatviais el. paspirtuku ar dviračiu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kamščių nebuvimas, ką jūs rukot tai rašydami? Nors čia jau reik kažką rimčiau vartoti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sako kamščių nebūna - nu juokdariaiTen jie ir į viršų ir į apačią būna. Jei tokie patys ir projektuotojai tai nieko stebėtino, kad problemos nebus išsprendžiamos. Gražesnio rūbo uždėjimas nėra sprendimas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąO jeigu Milikonių kalną palikti atvirą tik viešajam transportui
Komentuoti:
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimąAnt Milikonių kalno kamsčiu nebūna? Na matos, kad ne Kauniečiai forume komentuojaIr kokia dar apuolės g, nemaišykit kalnų
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimąAnt Milikonių kalno kamsčiu nebūna?
Ir kokia dar apuolės g, nemaišykit kalnų
Komentuoti:
-
Parašė kesukazzz Rodyti pranešimąGal kas turite žinių dėl Linkuvos gatvės, ar kitaip Milikonių kalno rekonstrukcijos? [...] Tai gal vis dėl to, tos kalbos pasitvirtins ir bus padarytos 4 eismo juostos, nuo pat neužbaigto
Taip pat nubraižytas ir būsimas dviračių ir pėsčiųjų takas.
Išvados dėl pritarimo/nepritarimo nėra. Šiame projekte numatyti darbai būtų vykdomi kartu su gatvės kapitaliniu remontu (atskiras projektas).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ant Milikonių kalno kamsčiu nebūna? Na matos, kad ne Kauniečiai forume komentuojaIr kokia dar apuolės g, nemaišykit kalnų
Komentuoti:
-
Parašė kesukazzz Rodyti pranešimąGal kas turite žinių dėl Linkuvos gatvės, ar kitaip Milikonių kalno rekonstrukcijos? Medžiai nuo pavasario buvo sužymėti, pati važiuojama danga netvarkoma šiaip metais, tik avarinės duobės užmetamos. Tai gal vis dėl to, tos kalbos pasitvirtins ir bus padarytos 4 eismo juostos, nuo pat neužbaigto
Komentuoti:
-
Gal kas turite žinių dėl Linkuvos gatvės, ar kitaip Milikonių kalno rekonstrukcijos? Medžiai nuo pavasario buvo sužymėti, pati važiuojama danga netvarkoma šiaip metais, tik avarinės duobės užmetamos. Tai gal vis dėl to, tos kalbos pasitvirtins ir bus padarytos 4 eismo juostos, nuo pat neužbaigto
Komentuoti:
-
Taip! Lygiai tokia pat mintį turėjau. Tai būtų reikšmingas projektas dviratininkams, mes dabar visa miesto dalis į šiaurę nuo Nuokalnės g. yra gan sunkiai pasiekiama. Sukilėlių g. padaryti normalaus dviračių tako neįmanoma, tai čia būtų net geresnis maršrutas, kadangi eismas vyktų ramiomis gatvelėmis. Įsivaizduojų, kad trasa galėtu prasitęsti per Zanavykų, Aukštaičių gatves, o tada kažkaip integruotis su takais Ažuolyne ir tikėkimes, kad nauju ir dviratininkams patogiu užkilimu į Parodos kalną ties Laisvės al./Trakų g. sankirta.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: