Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Pasigarsinsiu ir aš klaviatūrą: GENOCYDAS!!!

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Šiam momentui, pagal žymėjimą, senąjį, ten net lengvoji netelpa, didžiausia nesąmonė, kad už perėjos vėl išplatėja,ką jie ble... rūko? Ta juosta dažniausiai naudojasi viešasis transportas, važiuojantis į Kęstučio gatve. Jau dabar prie policijos pastato telpi jei nėra mašinų priparkuota ir tai milimetrais.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Normali PROSPEKTO eismo juosta.
    Ten ne koks Taikos prospektas, o vidinė miesto pagrindinė gatvė. Juostos neturėtų būti sudeliotos taip kad vairuotojai jaustūsi saugūs skraidant 60 km/h. Ten greitis turi būti 40 km/h ir atitinkamai juostų plotis. Pirmoji juosta turėtų būti platesnė autobusam bei krovininui transportui. Manau taip ir padarys ir perpaišys juostas, nes šiuo metu akivaizdžiai pirma juosta gerokai siauresnė nei kitos

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Ten visos juostos ~3,7m, tiesiog toje sankryžoje šiek tiek slenkasi gatvė, tai pirma juosta yra šiek tiek platesnė, bet ties perėja grįžta į įprastą plotį.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20241118_172153.png Views:	0 Size:	812,7 kB ID:	2166024
    Na nevisai. Uz perejos grizta, bet ties pereja sakyciau per siaura gaunasi juosta masinai pravaziuoti. Manau turetu linijas perpiest

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Ten visos juostos ~3,7m, tiesiog toje sankryžoje šiek tiek slenkasi gatvė, tai pirma juosta yra šiek tiek platesnė, bet ties perėja grįžta į įprastą plotį.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241118_172153.png
Views:	701
Size:	812,7 kB
ID:	2166024

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pirma juosta ten nesąmoningai plati:
    Laisvės al. – „Google“ žemėlapiai
    Normali PROSPEKTO eismo juosta.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pirma juosta ten nesąmoningai plati:
    Laisvės al. – „Google“ žemėlapiai

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Praplete saligatvi Vytauto prospekto, susiaurino gatve - pirmos juostos gal puse tik liko Vytauto pr. Idomu ka darys - ar naikins pirma juosta ar kaskaip visas pasiaurins kad tilptu masina?

    Click image for larger version

Name:	IMG_9501.jpg
Views:	790
Size:	731,1 kB
ID:	2166013
    Click image for larger version

Name:	IMG_9502.jpg
Views:	772
Size:	747,4 kB
ID:	2166014

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Šiandien nusprendžiau pereiti H. ir O. Minkovskių gatvę nuo Geležinkelio tilto link Aleksoto tilto. Aleksoto tilto nepriėjau, kelionę pabaigiau ties Nemunaičiais. Bet toliau eiti nebenorėjau, juolab, kad gatvė didžiausias purvynas. Automobiliai dar važiuoja, greičiausiai dirbantys aplink arba aptarnaujantieji įmones. Nes kelionė ties malūnais yra baisi ir vairuotojams ir automobiliams.

    Netoli geležinkelio tilto

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 1.jpg
Views:	1021
Size:	528,2 kB
ID:	2165489

    Nupjaustyti apšvietimo stulpai

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 2.jpg
Views:	981
Size:	421,4 kB
ID:	2165490

    Daug medžių nupjautų, išvežami kelmai

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 3.jpg
Views:	987
Size:	314,4 kB
ID:	2165491

    Gatvė plika, naikinami ir šaligatviai

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 4.jpg
Views:	994
Size:	386,6 kB
ID:	2165492

    Netoli "Kauno grūdų". Šis pastatas gali greitai atgyti...

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 5.jpg
Views:	985
Size:	291,4 kB
ID:	2165493

    Užmetu akį į girnapuses...

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 6.jpg
Views:	988
Size:	260,5 kB
ID:	2165494


    Aleksoto žydų kapinės atgijus gatvei sulauks daugiau lankytojų...

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 7.jpg
Views:	982
Size:	404,4 kB
ID:	2165495

    Prie Kauno tvirtovės sandėlių kai kurie uosiai išpjauti. Bet daug medžių bus (?) palikta. Būtų gražu...

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 8.jpg
Views:	986
Size:	469,9 kB
ID:	2165496

    statybų aikštelė vietoje anksčiau buvusios grūdų lauko saugyklos

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 9.jpg
Views:	977
Size:	408,5 kB
ID:	2165497

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 10.jpg
Views:	981
Size:	336,8 kB
ID:	2165498

    Sandėliuojami šuliniai...

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 11.jpg
Views:	995
Size:	793,4 kB
ID:	2165499

    Prie senojo Kauno tvirtovės malūno. Medžių nebėr...

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 12.jpg
Views:	991
Size:	300,8 kB
ID:	2165500

    Toliau - plyta. Eismas tragiškas...

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 13.jpg
Views:	992
Size:	679,8 kB
ID:	2165501

    Milžiniškas šulinys - kam?

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 14.jpg
Views:	994
Size:	571,5 kB
ID:	2165502

    Prie Nemunaičių irgi išpjauti medžiai.

    Click image for larger version

Name:	Minkovskių 15.jpg
Views:	996
Size:	378,8 kB
ID:	2165503

    Šiandien viskas. Pratęsiu kažkada vėliau...

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Tvarko Partizanų g. dalį. Tarp Partizanų ir Krėvės prospekto.

    Click image for larger version

Name:	20241031_104151.jpg
Views:	1322
Size:	2,01 MB
ID:	2162682 Click image for larger version

Name:	20241031_091643.jpg
Views:	1317
Size:	2,07 MB
ID:	2162683 Click image for larger version

Name:	20241031_091732.jpg
Views:	1318
Size:	2,36 MB
ID:	2162684 Click image for larger version

Name:	20241031_100914.jpg
Views:	1324
Size:	3,00 MB
ID:	2162685 Click image for larger version

Name:	20241031_100936.jpg
Views:	1315
Size:	3,11 MB
ID:	2162686

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Iš 2 normalių juostų padarys 3 siauras juostas. Ne pirmas kartas.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Kodėl kauniečiai balsuoja už krabą? Nes platina gatves! (puristams - platina gatvių važiuojamąją dalį).

    Click image for larger version Name:	MEGA_platina_20241029_094809~2.jpg Views:	0 Size:	189,3 kB ID:	2162439
    Tai kokia problema jei gerina susiekimą ir galima greičiau namo parvažiuot? Kas negerai?
    Aj, sorry tu vienas iš jų, kur NEvažinėja žiemą dviračiu, bet nori 2m dviračių tako (šildomo gal?) ir vadini žmones, kurie iš darbų važiuoja automarozais. Got it.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Kodėl kauniečiai balsuoja už krabą? Nes platina gatves! (puristams - platina gatvių važiuojamąją dalį).

    Click image for larger version  Name:	MEGA_platina_20241029_094809~2.jpg Views:	0 Size:	189,3 kB ID:	2162439

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Sveiki,gal kas galite patikslinti, kas yra statoma užnemunės gatvėj, tuoj už Kėdainių tilto statybvietės? ar tai stovėjimo aikštelė, ar kas?
    Ten kur borteliai naujai subetonuoti? Aš manau, kad ten gatvės jungiamieji keliai, šaligatviai ir dviračių takai. Nebent pridarė daugiau tų bortelių ir atrodo, kad kažkas daugiau bus toje vietoje.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Sveiki,gal kas galite patikslinti, kas yra statoma užnemunės gatvėj, tuoj už Kėdainių tilto statybvietės? ar tai stovėjimo aikštelė, ar kas?

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Oho kokie pasiteinimai Kaip ten sakoma, teisinasi tik kaltieji. Grįžtant prie temos, tai einant matot tik kaip šaknys trukdo eiti, plytelės prastos, tai pabandykite akis pakelt aukščiau, gal padės suvokt, koks srautas žmonių vaikšto ten
    Aha, "teisinasi tik kaltieji" dažnai recidyvistų ir manijakų kartojama liaudies išmintis.
    Manote srautui nebūtų pagerinimas, kad nereiktų nuleidus akių vaikščioti?
    Bet netgi sutikus su šaligatvių platinimu revoliucinieriams to nepakaks.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Griunvaldo g. remontas. Kol kas nieko įdomaus nėra, tik pradėti rausimai karo ligoninės sienos pusėje.
    Pafotkinau įdomybių nuo PC Akropolio pusės. Gal Tomas ir John bus įdomu.

    Neįprastas kelio ženklo dizainas "Motorinių tr. priemonių eismas draudžiamas". Ilgai google'inau, kol atradau, kad tai Serbijoje ir Slovėnijoje naudojamas dizainas. Berods de jure Lietuvos gatvėje neturėtų galioti, nes neatitinka šiandienos oficialaus dizaino.
    Click image for larger version  Name:	JPGserbiskas kelio zenklas.jpg Views:	0 Size:	229,6 kB ID:	2161791

    Click image for larger version

Name:	grazuolis is serbijos.jpg
Views:	1061
Size:	87,5 kB
ID:	2161793

    Statybos įmonės pavadinimas. Keistesnis nei įmonė Serfas, bet ne toks neįprastas kaip Molėtų statybos trumpinys. Vyresnei kartai gal ne taip, bet jaunesnei kartai anglų kalba į pasąmonę įsirėžus gana smarkiai, kad būtų galima juokaut su anglų kalboje analogus turinčiais pavadinimais ar jų trumpiniais Nerda panašus į anglišką žodį nerd - flegmatiškas moksliukas
    Click image for larger version  Name:	JPGnerdu statybos imone.jpg Views:	0 Size:	247,8 kB ID:	2161792

    Tai tiek.
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.27, 20:09.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Nice theory, tik bėda ta, kad aš nesu "automobilistas". Vaikštau ir dviračiu važinėjau (ir net netik pramogai) ir laibai dažnai nuomoju paspirtuką mieste judėt. Automobilį naudoju tarm miestų judėt daugiausiai, ir mieste didelius atstumus jei reikia, arba kažką didelio parsivežt.
    Vaikščiojau Griunvaldu kelis metus dažnai (2-4 kart per savaitę) ir galvojau, galėtų šaligatvį sutvarkyt, nes visas šaknų iškilnotas.
    Bet nebuvo idėjos žinot kokios? "Blet tie tipiški automobilistai su savo BMW kaip už***a, galėtų jų čia nebūt". Matyt nesu toks kenkėjas kaip galvojau.
    Oho kokie pasiteinimai Kaip ten sakoma, teisinasi tik kaltieji. Grįžtant prie temos, tai einant matot tik kaip šaknys trukdo eiti, plytelės prastos, tai pabandykite akis pakelt aukščiau, gal padės suvokt, koks srautas žmonių vaikšto ten

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Nu tu bl*t, Lietuvoje iš visų civilizuotos Europos šalių yra sudarytos turbūt geriausios sąlygos automobilistams iki tokio lygio, kad pagrindinės upės krantinė antro pagal dydį miesto centre iki šiol yra AŠTUONIŲ JUOSTŲ greitkelis, o senamiestį vos ne per pusę kerta šešių juostų prospektas, bet verksniai negalintys į tūliką nuvaryt pašikti be savo dviejų tonų narvų ant ratų skundžiasi, kad miesto centrą bando padaryti draugiškesniu ir patrauklesniu normaliam ir sveikam laiko praleidimui, o ne tranzavimui nuo ofiso iki dėžinių kotedžų visokiuose Chujūkuose. Absoliuti dauguma civilizuoto pasaulio urbanistikos ir transporto specialistų sutinka, kad miesto erdvių, ypač miestų centruose, prioritizavimas pėstiesiems, dviratininkams ir VT sukuria objektyvią ekonominę, fizinę ir netgi psichologinę naudą. Bandymas sukurti "lygybę" transporto eismo hierarchijoje visados sukuria privilegijuotas sąlygas automobiliams, VISADOS. Va, pora iš šimtų straipsnių pasiskaitymui prieš miegą:

    The business case for better streets and places

    Reasons to Pedestrianise Urban Centres: Impact Analysis on Mobility Habits, Liveability and Economic Activities

    VIENAS VIENINTELIS iš didžiųjų miestų Lietuvoje bando iš tikrųjų paversti savo miesto centrą draugišku pėstiesiems (Vilnius nebesiskaito po eksvaldo benkunsko atėjimo į valdžią), bet neeeee, verksniai nepralėks ant 70 su savo bemvais, tragedija, visiškas komunyyyyzmas ir dyskrymynacyja. Ačiū Dievui, Alachui, Budai ir Skraidančiam Spagečių Monstrui, kad Lietuvoje nors viena savivaldybė neklauso tokių, o jūs melskitės tiems patiems dievams, kad tokie kaip aš neateitų į Kauno miesto savivaldybę, nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas.

    Ai dar, kažkuris čia klausė, kodėl vietoj to nenorim statyti tramvajaus ar šiaip gerinti VT. Tame ir esmė, kad norim, bet tuo pačiu garantuoju, kad jūs žviegsit kruvinom dramblio ašarom jeigu Kaunas kada nors visgi nuspręs tramvajų pasistatyti, nes jam gatvėse reikės vietos, o tai reikš, kad jėzus marija švenčiausioji dievo motina iš kokio nors Taikos prospekto reikės dvi juostas atimti, teliks per dvi juostas į vieną pusę kažkaip išsitekti, vietoj 70 ne piko metu tegalėsit išspausti 60, čia jau tikrų tikriausia CCCP būtų.

    Linkiu Kaunui toliau klestėti, toliau būti civilizuoto miesto ir transporto planavimo sala Marijos užmirštoje Lietuvėlėje, toliau siaurinti gatves, kurti daugiau pėsčiųjų zonų, o Laisvės alėjos barams toliau klestėti iš cuba librių pagardintų automobilistų ašaromis.
    Emociškai pakrikusio žmogaus rašliava ​ .

    Aš ir buvau tas, kuris rašė apie tramus, ir jei tavo emocinis reguliavimas būtų ne primato lygio - beje, kogero toks pats kaip tų BMW vairuotojų, kurių taip nekenti - tai orientuotumeisi erdvėj, kad aš ir sakiau - gerinam alternatyvas, tada uždarom jei nebėra prasmės laikyti. O ne: uždarom, tada pažiūrėsim kas bus, nes remiamės vairuotojų incentyvizacijos argumentais, kur valdžia auklės žmones kaip judėti, taip blogindama jų gyvenimus. Kaip su politiniais procesais šiek tiek susipažinęs žmogus, žinau, jog tai duos priešingą efektą ir taip "švytuoklės" principu ir judėsit - viena valdžia asfaltuos, kita siaurins ir uždarinės.

    "[...] nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas" - Va čia apie ką aš ir kalbu. Jei šitam forume, būtų bent vienas suaugęs žmogus, tai tokie kliedesiai automatiškai turėtų tave išeliminuoti iš diskusijos. Bet taip nebus. Aš netgi įtariu, jog paklausus, kodėl čia yra kliedesiai, didelė dalis forumiečių net nesugebėtų atskyti į šį klausimą.

    Studijos kurias pasharinai tai kaip visada, nepagrindžia to kas teigiama:
    - apklausų metodologija, Madride, be jokių long term išvadų apie naudą lokaliam gyvenimui bei žalą platesniame kontekste. Apie ką mes kalbam? Investuoti į dviračių, paspirtukų judėjimą madride galima kur kas lengviau nei Kaune ar Vilniuje kur pusę metų turime blogą orą.
    - kita - teigiamas impact for local economies pedestrianizuotose vietose. O kur negative impact? O kur non-local impact? Kur paminėta, jog nebuvo padidėjusių kamščių, neprailgėjo greitosios pagalbos/gaisrinės/policijos response time'as tose vietose?
    Žodžiu, sorry, bet studijos visiškai nepasako to, ką aš noriu žinoti. Mes visi sutinkam, kad lokaliai yra naudinga turėti ramias, tylias gatves, kur viską pasiektum pėškom. Ir ką? Kritika, juk buvo tame kaip tai daroma - pirmiausia naikinant, o vėliau gal kažką darant. Tiesiog skamba taip, kad tu niekada nesi susidūręs su argumentais, kurie nepritaria tavo pozicijai.

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą

    Tipinis automobilistas... Pasivaikščiokit Griunvaldo gatve daugiau, suprasit, kodėl ją paverčia pėsčiųjų alėja
    Nice theory, tik bėda ta, kad aš nesu "automobilistas". Vaikštau ir dviračiu važinėjau (ir net netik pramogai) ir laibai dažnai nuomoju paspirtuką mieste judėt. Automobilį naudoju tarm miestų judėt daugiausiai, ir mieste didelius atstumus jei reikia, arba kažką didelio parsivežt.
    Vaikščiojau Griunvaldu kelis metus dažnai (2-4 kart per savaitę) ir galvojau, galėtų šaligatvį sutvarkyt, nes visas šaknų iškilnotas.
    Bet nebuvo idėjos žinot kokios? "Blet tie tipiški automobilistai su savo BMW kaip už***a, galėtų jų čia nebūt". Matyt nesu toks kenkėjas kaip galvojau.

    Komentuoti:

Working...
X