Parašė Vaidosius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Ten ne koks Taikos prospektas, o vidinė miesto pagrindinė gatvė. Juostos neturėtų būti sudeliotos taip kad vairuotojai jaustūsi saugūs skraidant 60 km/h. Ten greitis turi būti 40 km/h ir atitinkamai juostų plotis. Pirmoji juosta turėtų būti platesnė autobusam bei krovininui transportui. Manau taip ir padarys ir perpaišys juostas, nes šiuo metu akivaizdžiai pirma juosta gerokai siauresnė nei kitos
- 5 patinka
-
Na nevisai. Uz perejos grizta, bet ties pereja sakyciau per siaura gaunasi juosta masinai pravaziuoti. Manau turetu linijas perpiestParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
-
Normali PROSPEKTO eismo juosta.Parašė Tomas Rodyti pranešimąPirma juosta ten nesąmoningai plati:
Laisvės al. – „Google“ žemėlapiai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
-
Šiandien nusprendžiau pereiti H. ir O. Minkovskių gatvę nuo Geležinkelio tilto link Aleksoto tilto. Aleksoto tilto nepriėjau, kelionę pabaigiau ties Nemunaičiais. Bet toliau eiti nebenorėjau, juolab, kad gatvė didžiausias purvynas. Automobiliai dar važiuoja, greičiausiai dirbantys aplink arba aptarnaujantieji įmones. Nes kelionė ties malūnais yra baisi ir vairuotojams ir automobiliams.
Netoli geležinkelio tilto
Nupjaustyti apšvietimo stulpai
Daug medžių nupjautų, išvežami kelmai
Gatvė plika, naikinami ir šaligatviai
Netoli "Kauno grūdų". Šis pastatas gali greitai atgyti...
Užmetu akį į girnapuses...
Aleksoto žydų kapinės atgijus gatvei sulauks daugiau lankytojų...
Prie Kauno tvirtovės sandėlių kai kurie uosiai išpjauti. Bet daug medžių bus (?) palikta. Būtų gražu...
statybų aikštelė vietoje anksčiau buvusios grūdų lauko saugyklos
Sandėliuojami šuliniai...
Prie senojo Kauno tvirtovės malūno. Medžių nebėr...
Toliau - plyta. Eismas tragiškas...
Milžiniškas šulinys - kam?
Prie Nemunaičių irgi išpjauti medžiai.
Šiandien viskas. Pratęsiu kažkada vėliau...
- 25 patinka
Komentuoti:
-
Tai kokia problema jei gerina susiekimą ir galima greičiau namo parvažiuot? Kas negerai?Parašė gerietis Rodyti pranešimąKodėl kauniečiai balsuoja už krabą? Nes platina gatves! (puristams - platina gatvių važiuojamąją dalį).
Aj, sorry tu vienas iš jų, kur NEvažinėja žiemą dviračiu, bet nori 2m dviračių tako (šildomo gal?) ir vadini žmones, kurie iš darbų važiuoja automarozais. Got it.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl kauniečiai balsuoja už krabą? Nes platina gatves! (puristams - platina gatvių važiuojamąją dalį).
Komentuoti:
-
Ten kur borteliai naujai subetonuoti? Aš manau, kad ten gatvės jungiamieji keliai, šaligatviai ir dviračių takai. Nebent pridarė daugiau tų bortelių ir atrodo, kad kažkas daugiau bus toje vietoje.Parašė strongiukas Rodyti pranešimąSveiki,gal kas galite patikslinti, kas yra statoma užnemunės gatvėj, tuoj už Kėdainių tilto statybvietės? ar tai stovėjimo aikštelė, ar kas?
Komentuoti:
-
Sveiki,gal kas galite patikslinti, kas yra statoma užnemunės gatvėj, tuoj už Kėdainių tilto statybvietės? ar tai stovėjimo aikštelė, ar kas?
Komentuoti:
-
Aha, "teisinasi tik kaltieji" dažnai recidyvistų ir manijakų kartojama liaudies išmintis.Parašė Effka Rodyti pranešimą
Oho kokie pasiteinimai
Kaip ten sakoma, teisinasi tik kaltieji. Grįžtant prie temos, tai einant matot tik kaip šaknys trukdo eiti, plytelės prastos, tai pabandykite akis pakelt aukščiau, gal padės suvokt, koks srautas žmonių vaikšto ten 
Manote srautui nebūtų pagerinimas, kad nereiktų nuleidus akių vaikščioti?
Bet netgi sutikus su šaligatvių platinimu revoliucinieriams to nepakaks.
Komentuoti:
-
Griunvaldo g. remontas. Kol kas nieko įdomaus nėra, tik pradėti rausimai karo ligoninės sienos pusėje.
Pafotkinau įdomybių nuo PC Akropolio pusės. Gal Tomas ir John bus įdomu.
Neįprastas kelio ženklo dizainas "Motorinių tr. priemonių eismas draudžiamas". Ilgai google'inau, kol atradau, kad tai Serbijoje ir Slovėnijoje naudojamas dizainas. Berods de jure Lietuvos gatvėje neturėtų galioti, nes neatitinka šiandienos oficialaus dizaino.
Statybos įmonės pavadinimas. Keistesnis nei įmonė Serfas, bet ne toks neįprastas kaip Molėtų statybos trumpinys. Vyresnei kartai gal ne taip, bet jaunesnei kartai anglų kalba į pasąmonę įsirėžus gana smarkiai, kad būtų galima juokaut su anglų kalboje analogus turinčiais pavadinimais ar jų trumpiniais
Nerda panašus į anglišką žodį nerd - flegmatiškas moksliukas 
Tai tiek.Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.27, 21:09.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Oho kokie pasiteinimaiParašė m1ndas Rodyti pranešimą
Nice theory, tik bėda ta, kad aš nesu "automobilistas".
Vaikštau ir dviračiu važinėjau (ir net netik pramogai) ir laibai dažnai nuomoju paspirtuką mieste judėt. Automobilį naudoju tarm miestų judėt daugiausiai, ir mieste didelius atstumus jei reikia, arba kažką didelio parsivežt.
Vaikščiojau Griunvaldu kelis metus dažnai (2-4 kart per savaitę) ir galvojau, galėtų šaligatvį sutvarkyt, nes visas šaknų iškilnotas.
Bet nebuvo idėjos žinot kokios? "Blet tie tipiški automobilistai su savo BMW kaip už***a, galėtų jų čia nebūt". Matyt nesu toks kenkėjas kaip galvojau.
Kaip ten sakoma, teisinasi tik kaltieji. Grįžtant prie temos, tai einant matot tik kaip šaknys trukdo eiti, plytelės prastos, tai pabandykite akis pakelt aukščiau, gal padės suvokt, koks srautas žmonių vaikšto ten
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Emociškai pakrikusio žmogaus rašliavaParašė Elis Rodyti pranešimą
Nu tu bl*t, Lietuvoje iš visų civilizuotos Europos šalių yra sudarytos turbūt geriausios sąlygos automobilistams iki tokio lygio, kad pagrindinės upės krantinė antro pagal dydį miesto centre iki šiol yra AŠTUONIŲ JUOSTŲ greitkelis, o senamiestį vos ne per pusę kerta šešių juostų prospektas, bet verksniai negalintys į tūliką nuvaryt pašikti be savo dviejų tonų narvų ant ratų skundžiasi, kad miesto centrą bando padaryti draugiškesniu ir patrauklesniu normaliam ir sveikam laiko praleidimui, o ne tranzavimui nuo ofiso iki dėžinių kotedžų visokiuose Chujūkuose. Absoliuti dauguma civilizuoto pasaulio urbanistikos ir transporto specialistų sutinka, kad miesto erdvių, ypač miestų centruose, prioritizavimas pėstiesiems, dviratininkams ir VT sukuria objektyvią ekonominę, fizinę ir netgi psichologinę naudą. Bandymas sukurti "lygybę" transporto eismo hierarchijoje visados sukuria privilegijuotas sąlygas automobiliams, VISADOS. Va, pora iš šimtų straipsnių pasiskaitymui prieš miegą:
The business case for better streets and places
Reasons to Pedestrianise Urban Centres: Impact Analysis on Mobility Habits, Liveability and Economic Activities
VIENAS VIENINTELIS iš didžiųjų miestų Lietuvoje bando iš tikrųjų paversti savo miesto centrą draugišku pėstiesiems (Vilnius nebesiskaito po eksvaldo benkunsko atėjimo į valdžią), bet neeeee, verksniai nepralėks ant 70 su savo bemvais, tragedija, visiškas komunyyyyzmas ir dyskrymynacyja. Ačiū Dievui, Alachui, Budai ir Skraidančiam Spagečių Monstrui, kad Lietuvoje nors viena savivaldybė neklauso tokių, o jūs melskitės tiems patiems dievams, kad tokie kaip aš neateitų į Kauno miesto savivaldybę, nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas.
Ai dar, kažkuris čia klausė, kodėl vietoj to nenorim statyti tramvajaus ar šiaip gerinti VT. Tame ir esmė, kad norim, bet tuo pačiu garantuoju, kad jūs žviegsit kruvinom dramblio ašarom jeigu Kaunas kada nors visgi nuspręs tramvajų pasistatyti, nes jam gatvėse reikės vietos, o tai reikš, kad jėzus marija švenčiausioji dievo motina iš kokio nors Taikos prospekto reikės dvi juostas atimti, teliks per dvi juostas į vieną pusę kažkaip išsitekti, vietoj 70 ne piko metu tegalėsit išspausti 60, čia jau tikrų tikriausia CCCP būtų.
Linkiu Kaunui toliau klestėti, toliau būti civilizuoto miesto ir transporto planavimo sala Marijos užmirštoje Lietuvėlėje, toliau siaurinti gatves, kurti daugiau pėsčiųjų zonų, o Laisvės alėjos barams toliau klestėti iš cuba librių pagardintų automobilistų ašaromis.
.
Aš ir buvau tas, kuris rašė apie tramus, ir jei tavo emocinis reguliavimas būtų ne primato lygio - beje, kogero toks pats kaip tų BMW vairuotojų, kurių taip nekenti - tai orientuotumeisi erdvėj, kad aš ir sakiau - gerinam alternatyvas, tada uždarom jei nebėra prasmės laikyti. O ne: uždarom, tada pažiūrėsim kas bus, nes remiamės vairuotojų incentyvizacijos argumentais, kur valdžia auklės žmones kaip judėti, taip blogindama jų gyvenimus. Kaip su politiniais procesais šiek tiek susipažinęs žmogus, žinau, jog tai duos priešingą efektą ir taip "švytuoklės" principu ir judėsit - viena valdžia asfaltuos, kita siaurins ir uždarinės.
"[...] nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas" - Va čia apie ką aš ir kalbu. Jei šitam forume, būtų bent vienas suaugęs žmogus, tai tokie kliedesiai automatiškai turėtų tave išeliminuoti iš diskusijos. Bet taip nebus. Aš netgi įtariu, jog paklausus, kodėl čia yra kliedesiai, didelė dalis forumiečių net nesugebėtų atskyti į šį klausimą.
Studijos kurias pasharinai tai kaip visada, nepagrindžia to kas teigiama:
- apklausų metodologija, Madride, be jokių long term išvadų apie naudą lokaliam gyvenimui bei žalą platesniame kontekste. Apie ką mes kalbam? Investuoti į dviračių, paspirtukų judėjimą madride galima kur kas lengviau nei Kaune ar Vilniuje kur pusę metų turime blogą orą.
- kita - teigiamas impact for local economies pedestrianizuotose vietose. O kur negative impact? O kur non-local impact? Kur paminėta, jog nebuvo padidėjusių kamščių, neprailgėjo greitosios pagalbos/gaisrinės/policijos response time'as tose vietose?
Žodžiu, sorry, bet studijos visiškai nepasako to, ką aš noriu žinoti. Mes visi sutinkam, kad lokaliai yra naudinga turėti ramias, tylias gatves, kur viską pasiektum pėškom. Ir ką? Kritika, juk buvo tame kaip tai daroma - pirmiausia naikinant, o vėliau gal kažką darant. Tiesiog skamba taip, kad tu niekada nesi susidūręs su argumentais, kurie nepritaria tavo pozicijai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nice theory, tik bėda ta, kad aš nesu "automobilistas".Parašė Effka Rodyti pranešimą
Tipinis automobilistas... Pasivaikščiokit Griunvaldo gatve daugiau, suprasit, kodėl ją paverčia pėsčiųjų alėja
Vaikštau ir dviračiu važinėjau (ir net netik pramogai) ir laibai dažnai nuomoju paspirtuką mieste judėt. Automobilį naudoju tarm miestų judėt daugiausiai, ir mieste didelius atstumus jei reikia, arba kažką didelio parsivežt.
Vaikščiojau Griunvaldu kelis metus dažnai (2-4 kart per savaitę) ir galvojau, galėtų šaligatvį sutvarkyt, nes visas šaknų iškilnotas.
Bet nebuvo idėjos žinot kokios? "Blet tie tipiški automobilistai su savo BMW kaip už***a, galėtų jų čia nebūt". Matyt nesu toks kenkėjas kaip galvojau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Karaliaus Mindaugo pr. reikia aiškiai iškomunikuot, kad Nemuno senvagė gali būt jauki ir tylesnė vieta su mažesniu automobilių poveikiu. Atsiras Minkovskių gatvė ir Kėdainių gatvės tiltas, bus galima modeliuoti geriausius Karaliaus Mindaugo prospekto optimizavimo sprendimus. Kaip minimum tilptų dviračių takai, atitolinti gatvę nuo Nemuno senvagės ir Nemuno upės. Galutinis rezultatas turėtų būt geresnis.
Birštono gatvė taip pat turėtų būti draugiškesnė pėstiesiems. Realiai labai sunku kažką vystyti pietinėje Senamiesčio dalyje, nes tiesiog per sunkus patekimas, kai pagal idėją patekimas ten turi būti pėsčiomis ar smulkiomis tr. priemonėmis. Reikalingi du patogūs pėsčiųjų perėjimai ties Vilniaus gatve ir Puodžių gatve. Požeminės perėjos manau nereikia. Nukreipus tranzitą per Minkovskių gatvę, turėtų sumažėti kamščiai Birštono gatvėje, kurie važinėja tarp Šilainių ir Aleksoto ar Panemunės.
Vis tik Centro seniūnijos ribose reiktų daugiau investuot į pėsčiųjų judėjimą, teikt pirmumą judėjimui pėsčiomis ir dviračiais dėl mažesnių ten vyraujančių atstumų, mažinti tranzitą. Dėl likusio miesto nesakau nieko, ironiška, kad ir tokių absurdiškai plačių gatvių ten beveik nėra, išskyrus gal Žemaičių plentą Šilainiuose.
Benkunskas praeina tą etapą Vilniuje, kurį Kaunas jau praėjo prieš 5-10 metų. Prisimenat remixer'į ar kaip jį ten vadino? Visi jį liaupsino kai išvažiavo į Jonavos g., Baršausko g. ir pan. Visa esmė yra atnaujinta danga, lygi, o ne gumbuota danga. Labai nenoriu visiškai nurašyt Vilniaus, tik neįsivaizduoju ar įmanoma atrišt tą neadekvačios kokybės viešojo administravimo Gordijaus mazgą Vilniuje.Parašė Elis Rodyti pranešimąVIENAS VIENINTELIS iš didžiųjų miestų Lietuvoje bando iš tikrųjų paversti savo miesto centrą draugišku pėstiesiems (Vilnius nebesiskaito po eksvaldo benkunsko atėjimo į valdžią), bet neeeee, verksniai nepralėks ant 70 su savo bemvais, tragedija, visiškas komunyyyyzmas ir dyskrymynacyja. Ačiū Dievui, Alachui, Budai ir Skraidančiam Spagečių Monstrui, kad Lietuvoje nors viena savivaldybė neklauso tokių durnių, o jūs melskitės tiems patiems dievams, kad tokie kaip aš neateitų į Kauno miesto savivaldybę, nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas.Paskutinis taisė PoDV; 2024.10.26, 00:38.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nu tu bl*t, Lietuvoje iš visų civilizuotos Europos šalių yra sudarytos turbūt geriausios sąlygos automobilistams iki tokio lygio, kad pagrindinės upės krantinė antro pagal dydį miesto centre iki šiol yra AŠTUONIŲ JUOSTŲ greitkelis, o senamiestį vos ne per pusę kerta šešių juostų prospektas, bet verksniai negalintys į tūliką nuvaryt pašikti be savo dviejų tonų narvų ant ratų skundžiasi, kad miesto centrą bando padaryti draugiškesniu ir patrauklesniu normaliam ir sveikam laiko praleidimui, o ne tranzavimui nuo ofiso iki dėžinių kotedžų visokiuose Chujūkuose. Absoliuti dauguma civilizuoto pasaulio urbanistikos ir transporto specialistų sutinka, kad miesto erdvių, ypač miestų centruose, prioritizavimas pėstiesiems, dviratininkams ir VT sukuria objektyvią ekonominę, fizinę ir netgi psichologinę naudą. Bandymas sukurti "lygybę" transporto eismo hierarchijoje visados sukuria privilegijuotas sąlygas automobiliams, VISADOS. Va, pora iš šimtų straipsnių pasiskaitymui prieš miegą:Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Niekas nesikeičia kaip matau - bandoma padaryti super geras sąlygas vieniems, visiškai nekreipiant dėmesio į kitus.
The business case for better streets and places
Reasons to Pedestrianise Urban Centres: Impact Analysis on Mobility Habits, Liveability and Economic Activities
VIENAS VIENINTELIS iš didžiųjų miestų Lietuvoje bando iš tikrųjų paversti savo miesto centrą draugišku pėstiesiems (Vilnius nebesiskaito po eksvaldo benkunsko atėjimo į valdžią), bet neeeee, verksniai nepralėks ant 70 su savo bemvais, tragedija, visiškas komunyyyyzmas ir dyskrymynacyja. Ačiū Dievui, Alachui, Budai ir Skraidančiam Spagečių Monstrui, kad Lietuvoje nors viena savivaldybė neklauso tokių, o jūs melskitės tiems patiems dievams, kad tokie kaip aš neateitų į Kauno miesto savivaldybę, nes būtų mano valia tai visam Kauno centre nuo Santakos iki Parodos kalno ir nuo Savanorių iki Geležinkelio stoties automobilių eismas ne vietiniams gyventojams ar būtinam transportui būtų užrauktas.
Ai dar, kažkuris čia klausė, kodėl vietoj to nenorim statyti tramvajaus ar šiaip gerinti VT. Tame ir esmė, kad norim, bet tuo pačiu garantuoju, kad jūs žviegsit kruvinom dramblio ašarom jeigu Kaunas kada nors visgi nuspręs tramvajų pasistatyti, nes jam gatvėse reikės vietos, o tai reikš, kad jėzus marija švenčiausioji dievo motina iš kokio nors Taikos prospekto reikės dvi juostas atimti, teliks per dvi juostas į vieną pusę kažkaip išsitekti, vietoj 70 ne piko metu tegalėsit išspausti 60, čia jau tikrų tikriausia CCCP būtų.
Linkiu Kaunui toliau klestėti, toliau būti civilizuoto miesto ir transporto planavimo sala Marijos užmirštoje Lietuvėlėje, toliau siaurinti gatves, kurti daugiau pėsčiųjų zonų, o Laisvės alėjos barams toliau klestėti iš cuba librių pagardintų automobilistų ašaromis.Paskutinis taisė Elis; 2024.10.26, 00:49.
- 29 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: