Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied

    Automobilių skaičiuojant vienetais mažiau gal ir nebus, bet bus mažesnis poreikis visada ir visur važiuoti tik automobiliu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Tai pristačius kodedžų, tikrai tikrai sumažės automobilių?
    Apgyvendinus x žmonių žaliakalnyje bus mažiau automobilių nei tuos pačius x apgyvendinus "laisvuose plotuose".
    Negi urbanistikos forume reikia aiškinti, kad automobilizmą skatina plėtimasis į "laisvus plotus"?

    Komentuoti:


  • zydrunasss
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Ne vienus metus pats gyvenau Žaliakalnyje - turiu praktikos.

    Esmė yra ne kažko atsisakyme, o galimybėje rinktis.
    Oh, tos galimybės...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Ne vienus metus pats gyvenau Žaliakalnyje - turiu praktikos.

    Esmė yra ne kažko atsisakyme, o galimybėje rinktis.

    Komentuoti:


  • zydrunasss
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Automobilių nesumažės, bet bus daugiau galimybių rinktis kitas transporto priemones.
    Man tik šeip įdomu, gal kas skaičiavote ir ar turite duomenų, koks procentas žmonių yra atsisakę savų automobilių, ir peršokę ant viešojo transporto? Kokia tendencija?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Automobilių nesumažės, bet bus daugiau galimybių rinktis kitas transporto priemones.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O kur as sakiau, kad žaliakalnyje nepadidėjo tankumas?
    Aš sakiau, kad jis yra per mažas, o ne, kad nepadidėjo.
    Tai pristačius kodedžų, tikrai tikrai sumažės automobilių?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą

    Ar skaičiavote kiek per keletą pastarųjų metų Žaliakalnyje padaugėjo kotedžų? Manau neskaičiavot, o kam!? Svarbu skamba Jūsų sakiniai... Ar yra skirtumas kur vietoj gyvenamo namo, kur gyvendavo kokios trys šeimos, ir kotedžas kur butų skaičius prasideda nuo 12... Vien studentų g. pasižiūrėkite kiek pastatė kotedžų ir dar planuoja statyti... Aha žmonės gi ten juose negyvena, neturi automobilių nevažinėja į darbą ir pnš...
    O kur as sakiau, kad žaliakalnyje nepadidėjo tankumas?
    Aš sakiau, kad jis yra per mažas, o ne, kad nepadidėjo.

    Komentuoti:


  • zydrunasss
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kauno tankumas yra smarkiai per mažas ir būtuna jį kelti. Automobilizmą skatina ne tankumas mieste, o plėtimasis į "laisvus plotus".
    Ar skaičiavote kiek per keletą pastarųjų metų Žaliakalnyje padaugėjo kotedžų? Manau neskaičiavot, o kam!? Svarbu skamba Jūsų sakiniai... Ar yra skirtumas kur vietoj gyvenamo namo, kur gyvendavo kokios trys šeimos, ir kotedžas kur butų skaičius prasideda nuo 12... Vien studentų g. pasižiūrėkite kiek pastatė kotedžų ir dar planuoja statyti... Aha žmonės gi ten juose negyvena, neturi automobilių nevažinėja į darbą ir pnš...
    Paskutinis taisė zydrunasss; 2023.05.24, 10:03.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą

    Labai paprastai, naujos statybos tik, kur yra dideli laisvi plotai, o ne tankinti pastatą prie pastato. pvz, žaliakalnyje nebuvo kamščių, (tik išskirtinai rugsėjo mėnesiais), tačiau verslas nusiperka gyvenamąjį namą, o vietoj jo - stato kotedžus. Gyvename kapitalizmo laikotarpyje, kur žūt būt, reikia pinigų, o paskui miestiečiai guodžiasi, kodėl tiek kamščių
    Kauno tankumas yra smarkiai per mažas ir būtuna jį kelti. Automobilizmą skatina ne tankumas mieste, o plėtimasis į "laisvus plotus".
    Paskutinis taisė Gator; 2023.05.24, 09:50.

    Komentuoti:


  • zydrunasss
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    ka siulot? Kokie galimi sprendiniai kamsciu mazinimui?
    Labai paprastai, naujos statybos tik, kur yra dideli laisvi plotai, o ne tankinti pastatą prie pastato. pvz, žaliakalnyje nebuvo kamščių, (tik išskirtinai rugsėjo mėnesiais), tačiau verslas nusiperka gyvenamąjį namą, o vietoj jo - stato kotedžus. Gyvename kapitalizmo laikotarpyje, kur žūt būt, reikia pinigų, o paskui miestiečiai guodžiasi, kodėl tiek kamščių

    Komentuoti:


  • puodukas
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    ka siulot? Kokie galimi sprendiniai kamsciu mazinimui?
    "Morkos ir lazdos" metodas. Morka - suteikti žmonėms patogias alternatyvas mašinoms. Lazda - mažinti patogumą keliaujantiems į miesto centrą mašinoms.

    Keletas iš mano anksčiau sukurtų temų, kurios iš dalies padėtų mašinų eismo mažinimui mieste:
    1. Tramvajus Kaune
    2. Nemuno vagos bei infrastruktūros transformavimas centrinėje miesto dalyje
    3. Miesto centro įvažiavimo mokestis bei idealus dizainas
    4. Rail Baltica atšaką į Kauno oro uostą
    5. Taip pat - panašios VT diskusijos bei labai neblogos idėjos kitų forumiečių
    6. Svarbiausia - pastatų statybų leidimų išdavimai, gatvių bei infrastruktūros tiesimai, viešojo transporto gerinimas - privalo būti human-centered design ir end-to-end customer experience / customer journey driven. Paskaitykite tramvajaus temoje pavyzdžių tam (mokyklinukas važiuojantis iš Šilainių į mokyklą centre ar turistas nusileidęs oro uoste ir ieškantis patogiausios kelionės į miesto centrą). Dar idėjų/ pamąstymų:
      1. Pvz. #1 ką tik išduotas leidimas prekybos centrui šalia Lampėdžių. Dizainas su vienintele "customer journey" galvoje - privažiavimas su mašina. Tokie nesusipratimai neturėtų būtų patvirtinti savivaldybės.
      2. Pvz. #2 sukurti dizaino gaires naujai infrastruktūrai, kaip kad Oslas padarė savo dviračių takams. Kiekvienas projektas privalo to standarto laikytis. Tarkim kad ir toks paprasčiausias sprendimas kaip kad gatvė, kertanti dviračių taką privalo pakilti iki dviračio lygio (ir sulėtinti greitį), o ne atvirkščiai.

    Ar būtų savivaldybė suinteresuota turėti diskusijas su dalimi forumiečiu gyvai apie miesto gerinimo idėjas?
    Ką manote apie aktyvių piliečių subūrimą - brandesnių idėjų suformavimui bei aktyvesnei komunikacijai?


    P.S. koks likimas pėsčiųjų tilto iš Nemuno salos į Aleksoto pusę?

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą
    Taikliai Apskritai Kaunas darosi kaip Vilnius, kamščiai, kamščiai kamščiai... ką norėti, visi rinkėjai kaip užzombinti - visi verslyyyynyyykai
    ka siulot? Kokie galimi sprendiniai kamsciu mazinimui?

    Komentuoti:


  • zydrunasss
    replied
    Taikliai Apskritai Kaunas darosi kaip Vilnius, kamščiai, kamščiai kamščiai... ką norėti, visi rinkėjai kaip užzombinti - visi verslyyyynyyykai
    Paskutinis taisė zydrunasss; 2023.05.22, 12:16.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Parašė Vilius Rodyti pranešimą
    Bakenonai, o galima pradeti darbus nesupazindinus su projektu visuomenes?
    O kam? Paskui dar sugalvos sustabdyti ar pan. Viskas greičiau vyksta kai visuomenė nieko nežino. Kai mieste tvarkosi cariukas visuomenė neegzistuoja. Bus taip kaip sugalvojo ir turės visiems patikti.

    Komentuoti:


  • Vilius
    replied
    Bakenonai, o galima pradeti darbus nesupazindinus su projektu visuomenes?

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė zydrunasss Rodyti pranešimą

    O kada bus viešinamas?
    Greitai

    Komentuoti:


  • zydrunasss
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Neturėtų projekto viešinti prieš prasidedant darbams?
    O kada bus viešinamas?

    Komentuoti:


  • zydrunasss
    replied

    Komentuoti:


  • Euronymous
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    Teisingai, bus saligatvis + dviraciu takas, pora ziedu, gatves pavieniuose ruozuose isilginio parkavimo, prie KTU pora aiksteliu masinoms (kur ir dabar yra), prie Barsausko g. nauja aikstele ir taku jungtys su Barsausko g. Projektas bus viesinamas.
    O iš kur šita informacija? Nes vos ne kiekvienas čia savo teorijas atrodo išvedinėja, bet šaltinio nenurodo vieni sako kad naikins tas stovėjimo vietas prie Ktu, jūs jau kad praplės.

    Na dėl dviračių tako tai jau galima maždaug įsivaizduot kokio pločio jis bus.

    Click image for larger version

Name:	20230518_175938.jpg
Views:	682
Size:	2,51 MB
ID:	2051884

    Komentuoti:

Working...
X