H. ir O. Minkovskių g. projektinių pasiūlymų brėžinys žemėlapyje (visas žemėlapis paspaudus ant iškarpos)
P. S. Žemėlapyje sukelti ir kiti Kauno susisiekimo projektų brėžiniai (dabar naujai per ArcGIS).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Įdomu būtų sužinoti, kiek ten jau išpirkta/kiek dar liko.
Kada bent kokių darbų pradžia?
Pagal projektą skaitau kad bus 2 etapai: Pirmas- statis ir griaus kur gali, Antras- kai bus išpirkta žemė. Tai jeigu koks vietinis užsispirs ir tampysis teismuose 5 metus- tai turėsim nepravažiuojamą kelią visą tą laiką?
Ar padaris pirmą etapą ir paleis eismą per tiek, kiek padaryta?Bus kaip Vilniaus Drujos gatvė? o po to "daklijuos" kas liko?Paskutinis taisė strongiukas; 2023.05.03, 14:51.
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Neliks vienoje. Manau Kaunas jau turi naujus standartus, nes Linkuvos g. padarė takus iš abiejų pusių.
Ir vėl: nieko čia ypatingo nėra. Tik 2x2 praplatinta gatvė su dvirtakiais abejose pusėse ir augaliukais vizualizacijoje (kurių realybei nebus, arba tik labai paprasti) kartu su netinkamai dideliu žiedu, į kurį jungias dar kitos plačios 2x2 gatvės. O dar ir slip lane, kuri užima labai daug vietos (NT ir nemotoristų sąskaita). Taip pat slip lane'ai yra pripažinti kaip skatinantys vairuotojų neatidumą ir pavojingi pėstiesiems.
Žinoma tai yra neblogas projektas pagal Kauno lygį. Tik nereikia manyti kad labai geras, ar kad 2x2 platinimas yra privalomas norit atsikratyt KMP. Bet kokiu atveju KMS ryžtųsi turbūt tik 3x3 arba geresniu atveju 2x2 (taip pat ten turbūt planuojamas BRT ar kitas rapid transit), kitaip tariant, motorinės priemonės toje erdvėje ir toliau dominuos, nesvarbu kokia Minkovskiu gPaskutinis taisė bimbam; 2023.05.03, 14:31.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
Neliks vienoje. Manau Kaunas jau turi naujus standartus, nes Linkuvos g. padarė takus iš abiejų pusių.
Kaip minėjau Žukausko pavyzdys geresnis, nes ir šaligatviai ir dvirtakiai yra abejose pusėse, bei kai kur ir šviesoforai su dviračių pervažomis.Paskutinis taisė thomcius; 2023.05.03, 12:18.
Komentuoti:
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąNegirčiau per daug šio projekto. Tai yra platinimas iš 2 į 4 (vietoj ir 5) juostų kelią. Žiedas labiau tiktų užmiesčio tranzitinio keliui, bet jokiu būdų ne naujam žiedui pus-arterinei gatvei. Ok, suprantu, vizualizacijos gražios, su plačiais šaligatviais ir dvirtakiais, bet visi augaliukai bus nupiginti, dvirtakis liks tik vienoje pusėje, o automobilių juosta bus tikrai plati ir visi važinės 60kmh. Drąsos ar ypatingos kokybės projekte nematau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na cia toks kaip ir obvious thing, tik paminetina, jog KM rekonstruotas pries 9m (tik asfalto danga), o paskutiniai pakeitimai (dviraciu takai, saligatviai, parkavimo aikstele) atlikti visai neseniai. Ir tai neatleidzia nuo atsakomybes padaryti ta prospekta reprezentatyvu ir grazu, nes zeldynai, mazoji architektura ir pan. buvo israsti ir tuomet.
Tik aisku estetikos suvokimas ir poreikiai auga su laiku. Tuomet, kai tvarkytas KM, vien lygus asfaltas buvo aukstas standartas ir siekiamybe, kai dabar tai standartas minimum.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąMinskovskiu g. rekonstrukcija kartu su Kedainiu tiltu duos impulsa KM siaurinimui ir rekonstrukcijai. Net ir is esamu vizualizaciju Minkovskiu g. su zeldynais, aikstem, dviraciu takais ir mazaja architektura atrodo gerokai geriau nei tai, ka dabar turim KM. KM tikeciausi dar aukstesnio lygio urbanistiniu ir architekturiniu sprendimu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Minskovskiu g. rekonstrukcija kartu su Kedainiu tiltu duos impulsa KM siaurinimui ir rekonstrukcijai. Net ir is esamu vizualizaciju Minkovskiu g. su zeldynais, aikstem, dviraciu takais ir mazaja architektura atrodo gerokai geriau nei tai, ka dabar turim KM. KM tikeciausi dar aukstesnio lygio urbanistiniu ir architekturiniu sprendimu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
aaa kaip Vilniui tai siaurintojai kaip kaune tai bendriniai ....
Ir ivazu autobusams nematau, realiai reikalui esant dvi viesojo transporto juostas bus galima papaisyt jei gyventojai nores ramybes.
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąMinkovskiu g. rekonstrukcija
Turbo ziedas vietoj sviesoforines sankryzos prie Ciurlionio tilto
PP: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...pasiulymai.pdf
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
aaa kaip Vilniui tai siaurintojai kaip kaune tai bendriniai ....
Ir ivazu autobusams nematau, realiai reikalui esant dvi viesojo transporto juostas bus galima papaisyt jei gyventojai nores ramybes.
Komentuoti:
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąNegirčiau per daug šio projekto. Tai yra platinimas iš 2 į 4 (vietoj ir 5) juostų kelią. Žiedas labiau tiktų užmiesčio tranzitinio keliui, bet jokiu būdų ne naujam žiedui pus-arterinei gatvei. Ok, suprantu, vizualizacijos gražios, su plačiais šaligatviais ir dvirtakiais, bet visi augaliukai bus nupiginti, dvirtakis liks tik vienoje pusėje, o automobilių juosta bus tikrai plati ir visi važinės 60kmh. Drąsos ar ypatingos kokybės projekte nematau.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Gal tie patys projektuotojai?
O šiaip tai minėti dalykai tokie gana bendriniai.
O jei kopijuoja tai sakai jei mato gerą pavyzdį tai iš principo turėtų nenaudoti ir ieškoti kažko kito, kas nėra padaryta jokiame kitame mieste?
Ir ivazu autobusams nematau, realiai reikalui esant dvi viesojo transporto juostas bus galima papaisyt jei gyventojai nores ramybes.
Komentuoti:
-
Negirčiau per daug šio projekto. Tai yra platinimas iš 2 į 4 (vietoj ir 5) juostų kelią. Žiedas labiau tiktų užmiesčio tranzitinio keliui, bet jokiu būdų ne naujam žiedui pus-arterinei gatvei. Ok, suprantu, vizualizacijos gražios, su plačiais šaligatviais ir dvirtakiais, bet visi augaliukai bus nupiginti, dvirtakis liks tik vienoje pusėje, o automobilių juosta bus tikrai plati ir visi važinės 60kmh. Drąsos ar ypatingos kokybės projekte nematau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąvai vai.. viskas kopijuojama nuo Vilnius, medeliai, atskiriamoji juosta, dviraciu takai platus, augaliukai prie kelio...
O šiaip tai minėti dalykai tokie gana bendriniai.
O jei kopijuoja tai sakai jei mato gerą pavyzdį tai iš principo turėtų nenaudoti ir ieškoti kažko kito, kas nėra padaryta jokiame kitame mieste?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąvai vai.. viskas kopijuojama nuo Vilnius, medeliai, atskiriamoji juosta, dviraciu takai platus, augaliukai prie kelio...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
vai vai.. viskas kopijuojama nuo Vilnius, medeliai, atskiriamoji juosta, dviraciu takai platus, augaliukai prie kelio...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Atsižvelgiant į Žemosios Fredos kvartalo išvystymo galimybių studijos rekomendacijas, priešais Aleksoto malūno sandėliu kompleksą (kitoje H. ir O. Minkovskių g. pusėje) planuojama ilga viešoji erdvė-aikštė (31pav. aikštės planas/vizualizacija), kurią sudaro trys segmentai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Minkovskiu g. rekonstrukcija
Turbo ziedas vietoj sviesoforines sankryzos prie Ciurlionio tilto
PP: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...pasiulymai.pdf
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąIdėja būtų puiki, tačiau turbūt didžiausia problema yra normalaus centro „rytinio aplinkkelio“ nebuvimas. C kat. Studentų g., kuri pagal BP turėtų eiti iki K. Baršausko g., baigiasi D kategorijos gatvėmis, o toliau gatvės jau kitas tranzitas.
Anų laikų projektavimo realijos galėjo būti kitokios, gatves tiesiamos pagal VT ašis miegamiesiems rajonams, o gatvės platumas parinktas dėl patogumo sunkiajam transportui nes jungė ir pramonės rajoną.
Esamas Taikos pr. krypsta tolyn nuo miesto ir sudaro skylę kur nėra tranzitui tinkamų gatvių (lieka Pramonės pr., o naudojamos tranzitui netinkančios Pašilės ir Kovo 11 gatvės, Studentų gatvė akligatvis).
Slėnio gatvė (ta vingiuojanti palei kitą Zoo sodo galą) kartais neblogai užsikimšdavo dėl siauros Studentų-Gričiupio gatvių sankryžos.Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.30, 22:28.
Komentuoti:
Komentuoti: