Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kirstukas
    replied
    H. ir O. Minkovskių g. projektinių pasiūlymų brėžinys žemėlapyje (visas žemėlapis paspaudus ant iškarpos)
    Click image for larger version

Name:	2023-05-03_16-55-40.png
Views:	1996
Size:	413,6 kB
ID:	2048373

    P. S. Žemėlapyje sukelti ir kiti Kauno susisiekimo projektų brėžiniai (dabar naujai per ArcGIS).

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Įdomu būtų sužinoti, kiek ten jau išpirkta/kiek dar liko.
    Kada bent kokių darbų pradžia?
    Pagal projektą skaitau kad bus 2 etapai: Pirmas- statis ir griaus kur gali, Antras- kai bus išpirkta žemė. Tai jeigu koks vietinis užsispirs ir tampysis teismuose 5 metus- tai turėsim nepravažiuojamą kelią visą tą laiką?
    Ar padaris pirmą etapą ir paleis eismą per tiek, kiek padaryta?Bus kaip Vilniaus Drujos gatvė? o po to "daklijuos" kas liko?
    Paskutinis taisė strongiukas; 2023.05.03, 14:51.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

    Neliks vienoje. Manau Kaunas jau turi naujus standartus, nes Linkuvos g. padarė takus iš abiejų pusių.
    Jokio standarto nėra. Vieną gatvę padaro moderniai ir teisingai, o kitą, atokesnę ar neva labai svarbią, padaro tokiais pat standartais kaip ir prieš 10 metų. Matyt kartais pasitaiko modernios, "siaurintojų" projektuotojų firmelės, o kitur pigios ir paprastos.

    Ir vėl: nieko čia ypatingo nėra. Tik 2x2 praplatinta gatvė su dvirtakiais abejose pusėse ir augaliukais vizualizacijoje (kurių realybei nebus, arba tik labai paprasti) kartu su netinkamai dideliu žiedu, į kurį jungias dar kitos plačios 2x2 gatvės. O dar ir slip lane, kuri užima labai daug vietos (NT ir nemotoristų sąskaita). Taip pat slip lane'ai yra pripažinti kaip skatinantys vairuotojų neatidumą ir pavojingi pėstiesiems.
    Žinoma tai yra neblogas projektas pagal Kauno lygį. Tik nereikia manyti kad labai geras, ar kad 2x2 platinimas yra privalomas norit atsikratyt KMP. Bet kokiu atveju KMS ryžtųsi turbūt tik 3x3 arba geresniu atveju 2x2 (taip pat ten turbūt planuojamas BRT ar kitas rapid transit), kitaip tariant, motorinės priemonės toje erdvėje ir toliau dominuos, nesvarbu kokia Minkovskiu g
    Paskutinis taisė bimbam; 2023.05.03, 14:31.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

    Neliks vienoje. Manau Kaunas jau turi naujus standartus, nes Linkuvos g. padarė takus iš abiejų pusių.
    norėjai pasakyti šaligatvius abejose pusėse padarė? Nes dvirtakis Linkuvos g. tik vienoje pusėje ir tik trumpoje Kriščiukaičio atkarpoje jis yra iš abiejų pusių.
    Kaip minėjau Žukausko pavyzdys geresnis, nes ir šaligatviai ir dvirtakiai yra abejose pusėse, bei kai kur ir šviesoforai su dviračių pervažomis.
    Paskutinis taisė thomcius; 2023.05.03, 12:18.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Negirčiau per daug šio projekto. Tai yra platinimas iš 2 į 4 (vietoj ir 5) juostų kelią. Žiedas labiau tiktų užmiesčio tranzitinio keliui, bet jokiu būdų ne naujam žiedui pus-arterinei gatvei. Ok, suprantu, vizualizacijos gražios, su plačiais šaligatviais ir dvirtakiais, bet visi augaliukai bus nupiginti, dvirtakis liks tik vienoje pusėje, o automobilių juosta bus tikrai plati ir visi važinės 60kmh. Drąsos ar ypatingos kokybės projekte nematau.
    Neliks vienoje. Manau Kaunas jau turi naujus standartus, nes Linkuvos g. padarė takus iš abiejų pusių.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Na cia toks kaip ir obvious thing, tik paminetina, jog KM rekonstruotas pries 9m (tik asfalto danga), o paskutiniai pakeitimai (dviraciu takai, saligatviai, parkavimo aikstele) atlikti visai neseniai. Ir tai neatleidzia nuo atsakomybes padaryti ta prospekta reprezentatyvu ir grazu, nes zeldynai, mazoji architektura ir pan. buvo israsti ir tuomet.

    Tik aisku estetikos suvokimas ir poreikiai auga su laiku. Tuomet, kai tvarkytas KM, vien lygus asfaltas buvo aukstas standartas ir siekiamybe, kai dabar tai standartas minimum.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Minskovskiu g. rekonstrukcija kartu su Kedainiu tiltu duos impulsa KM siaurinimui ir rekonstrukcijai. Net ir is esamu vizualizaciju Minkovskiu g. su zeldynais, aikstem, dviraciu takais ir mazaja architektura atrodo gerokai geriau nei tai, ka dabar turim KM. KM tikeciausi dar aukstesnio lygio urbanistiniu ir architekturiniu sprendimu.
    Būtų keista jei dabartinių laikų gatvės atnaujinimo vizualizaciios (ir rezultatas) neatrodytų geriau nei dešintmečių senuno bet koia gatvė

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Minskovskiu g. rekonstrukcija kartu su Kedainiu tiltu duos impulsa KM siaurinimui ir rekonstrukcijai. Net ir is esamu vizualizaciju Minkovskiu g. su zeldynais, aikstem, dviraciu takais ir mazaja architektura atrodo gerokai geriau nei tai, ka dabar turim KM. KM tikeciausi dar aukstesnio lygio urbanistiniu ir architekturiniu sprendimu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    aaa kaip Vilniui tai siaurintojai kaip kaune tai bendriniai ....
    Ir ivazu autobusams nematau, realiai reikalui esant dvi viesojo transporto juostas bus galima papaisyt jei gyventojai nores ramybes.
    Kir čia siaurinimas? Kažkas netgi rašė, kad platinimas...

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Minkovskiu g. rekonstrukcija



    Turbo ziedas vietoj sviesoforines sankryzos prie Ciurlionio tilto


    PP: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...pasiulymai.pdf
    Mano labiausiai laukiamas gatvės rekonstrukcijos projektas. Iš vizualizacijos atrodo puikiai...

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    aaa kaip Vilniui tai siaurintojai kaip kaune tai bendriniai ....
    Ir ivazu autobusams nematau, realiai reikalui esant dvi viesojo transporto juostas bus galima papaisyt jei gyventojai nores ramybes.
    Įvažos viešajam transportui yra peilis, tai puiku, kad jų čia nėra!

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė bimbam Rodyti pranešimą
    Negirčiau per daug šio projekto. Tai yra platinimas iš 2 į 4 (vietoj ir 5) juostų kelią. Žiedas labiau tiktų užmiesčio tranzitinio keliui, bet jokiu būdų ne naujam žiedui pus-arterinei gatvei. Ok, suprantu, vizualizacijos gražios, su plačiais šaligatviais ir dvirtakiais, bet visi augaliukai bus nupiginti, dvirtakis liks tik vienoje pusėje, o automobilių juosta bus tikrai plati ir visi važinės 60kmh. Drąsos ar ypatingos kokybės projekte nematau.
    Kažkas mato Brastos g. kaip naujai rekonstruotą g. O aš matau Žukausko g. kaip naujai rekonstruotą gatve, kurioje takai yra abejose pusėse, tik jei trūksta žalios juostos per vidurį, tai tikiuosi čia įgyvendins ir žalia juostą ir dvirtakius abejose pusėse, čia sutvarkius gatvę, kelsis į kitą Nemuno pusę ir sutvarkys iš K.Mindaugo prospekto į gatvę! Žiedas T formos sankryžoje puikiai tinka ir manau susidoros su būsimų eismu.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gal tie patys projektuotojai?

    O šiaip tai minėti dalykai tokie gana bendriniai.

    O jei kopijuoja tai sakai jei mato gerą pavyzdį tai iš principo turėtų nenaudoti ir ieškoti kažko kito, kas nėra padaryta jokiame kitame mieste?
    aaa kaip Vilniui tai siaurintojai kaip kaune tai bendriniai ....
    Ir ivazu autobusams nematau, realiai reikalui esant dvi viesojo transporto juostas bus galima papaisyt jei gyventojai nores ramybes.

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Negirčiau per daug šio projekto. Tai yra platinimas iš 2 į 4 (vietoj ir 5) juostų kelią. Žiedas labiau tiktų užmiesčio tranzitinio keliui, bet jokiu būdų ne naujam žiedui pus-arterinei gatvei. Ok, suprantu, vizualizacijos gražios, su plačiais šaligatviais ir dvirtakiais, bet visi augaliukai bus nupiginti, dvirtakis liks tik vienoje pusėje, o automobilių juosta bus tikrai plati ir visi važinės 60kmh. Drąsos ar ypatingos kokybės projekte nematau.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    vai vai.. viskas kopijuojama nuo Vilnius, medeliai, atskiriamoji juosta, dviraciu takai platus, augaliukai prie kelio...
    Gal tie patys projektuotojai?

    O šiaip tai minėti dalykai tokie gana bendriniai.

    O jei kopijuoja tai sakai jei mato gerą pavyzdį tai iš principo turėtų nenaudoti ir ieškoti kažko kito, kas nėra padaryta jokiame kitame mieste?

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    vai vai.. viskas kopijuojama nuo Vilnius, medeliai, atskiriamoji juosta, dviraciu takai platus, augaliukai prie kelio...
    tiesiog super, labai noreciau Kaune daugiau tokios kokybiskos infrastrukturos kaip Vilniuje. Vilniuje super gerai atrodo ir padaryti nauji dviraciu, pesciuju takai. Gaila kad Kaune rekonstruojant gatves taip nedaro. Tarkim Brastos g. - gana naujai rekonstruota, bet dviracio takas toliau nuo gatves, o pesciuju arciau ir nuo gatves neatskirtas jokiais krumais. Rezultatas - labai nejauku vaikscioti ten.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    vai vai.. viskas kopijuojama nuo Vilnius, medeliai, atskiriamoji juosta, dviraciu takai platus, augaliukai prie kelio...

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Atsižvelgiant į Žemosios Fredos kvartalo išvystymo galimybių studijos rekomendacijas, priešais Aleksoto malūno sandėliu kompleksą (kitoje H. ir O. Minkovskių g. pusėje) planuojama ilga viešoji erdvė-aikštė (31pav. aikštės planas/vizualizacija), kurią sudaro trys segmentai.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Minkovskiu g. rekonstrukcija



    Turbo ziedas vietoj sviesoforines sankryzos prie Ciurlionio tilto


    PP: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl...pasiulymai.pdf

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Idėja būtų puiki, tačiau turbūt didžiausia problema yra normalaus centro „rytinio aplinkkelio“ nebuvimas. C kat. Studentų g., kuri pagal BP turėtų eiti iki K. Baršausko g., baigiasi D kategorijos gatvėmis, o toliau gatvės jau kitas tranzitas.
    Sakyčiau didelė projektavimo klaida mūsų laikų realijoms buvo padaryta, kad nuo pat pradžių nepratęsė Tvirtovės alėjos iki Baršausko gatvės. Dabar ištaisyt klaidą kainuotų brangiai, reiktų atsižvelgti į esamą tinklą. Reiktų tunelių (po KTU miestelu, po Gričiupo kvartalais, kad tarša triukšmas netrukdytų)
    Anų laikų projektavimo realijos galėjo būti kitokios, gatves tiesiamos pagal VT ašis miegamiesiems rajonams, o gatvės platumas parinktas dėl patogumo sunkiajam transportui nes jungė ir pramonės rajoną.

    Esamas Taikos pr. krypsta tolyn nuo miesto ir sudaro skylę kur nėra tranzitui tinkamų gatvių (lieka Pramonės pr., o naudojamos tranzitui netinkančios Pašilės ir Kovo 11 gatvės, Studentų gatvė akligatvis).

    Slėnio gatvė (ta vingiuojanti palei kitą Zoo sodo galą) kartais neblogai užsikimšdavo dėl siauros Studentų-Gričiupio gatvių sankryžos.
    Su skirtingais OSM maršrutų planuotojais pravedžiau maršrutą, iš tikrųjų meta per Slėnio g., kuri labai nepatogi.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.04.30, 22:28.

    Komentuoti:

Working...
X