Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • karolis1993
    replied
    Siu metu vasario men. straipsnis:


    ”Šiais metais paprastojo remonto sulauks Piliakalnio, M. Gimbutienės, Gailutės, Minties Rato, Gėlių Rato ir V. Lašo gatvės. Griunvaldo gatvę planuojama paversti pėsčiųjų alėja. Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa..._medium=copied

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa...medium=copied0

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
    Atrodo panašu tik į asfaltą, o kalbėta buvo turėti gražią pėsčiųjų gatvę.
    norejo is saldofonu visa ta uzdara parka perimti visuomenes reikmems ir daryti viska kompleksiskai, bet kai tie neatidave, tai taip ir liko tik gatve su ubagais ant saligatviu

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Atrodo panašu tik į asfaltą, o kalbėta buvo turėti gražią pėsčiųjų gatvę.

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Didžiulis sujudimas Griunvaldo gatvėje - skutamas asfaltas, žymimos požeminės komunikacijos. Ar čia tik asfalto darbai, ar visos gatvės rekonstrukcija? Juk ši gatvė buvo pirmoji Matijošaičio gatvių tvarkymo vizija, laimėjus pirmą Mero postą.

    Click image for larger version

Name:	Griunvaldo 1.jpg
Views:	394
Size:	474,8 kB
ID:	2159338

    Click image for larger version

Name:	Griunvaldo 2.jpg
Views:	384
Size:	569,1 kB
ID:	2159339

    Click image for larger version

Name:	Griunvaldo 3.jpg
Views:	381
Size:	745,9 kB
ID:	2159340

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Vakar pastebėjau kuoliukus Biržiškų g. palei pėsčiųjų taką (ar kas tai). Gal ant žiemos kapstytis pradės
    Pats tas metas įsisavinti likusius biudžeto pinigus.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Vakar pastebėjau kuoliukus Biržiškų g. palei pėsčiųjų taką (ar kas tai). Gal ant žiemos kapstytis pradės

    Komentuoti:


  • bimbam
    replied
    Click image for larger version  Name:	IMG_20240929_150725.jpg Views:	0 Size:	2,82 MB ID:	2155386

    Rekonstruota Širvintų gatvė, platesni šaligatviai nei anksčiau. Iš akies žiūrint atrodo ir kiek geresnė darbų kokybė nei įpratęs įprastai, kažkuo atrodo plytelės lygiau sudėtos
    Taip pat rekonstruota ir Dovydaičio g. (bent jau prie hospiso)

    Komentuoti:


  • ikarusas
    replied
    Parašė gazebo Rodyti pranešimą
    Straipsnyje linksniuojama Romainių (Regitros) įkalne neina nė vienas miesto viešojo transporto maršrutas (taip, kartais reikia autobusams pervažiuoti ir nemaršrutinėmis gatvėmis, bet visada galima rinktis alternatyvų maršrutą).
    Alternatyva Šilainių plentas, kuris nuo pirmų kapinių, iki Baltų prospekto tragiškas,dieną ,,atsidauzius" nėr noro per te I parką važiuot .
    Paskutinis taisė ikarusas; 2024.09.30, 23:39.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Straipsnyje linksniuojama Romainių (Regitros) įkalne neina nė vienas miesto viešojo transporto maršrutas (taip, kartais reikia autobusams pervažiuoti ir nemaršrutinėmis gatvėmis, bet visada galima rinktis alternatyvų maršrutą).
    Paskutinis taisė gazebo; 2024.09.28, 15:04.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Janina išsikraustė į Kauną?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šimašinis gatvių siaurinimas sukėlė problemų ir Kauno autobusų vairuotojams

    Delfi.LT 2024.09.27
    Viešojo transporto vairuotojai Kaune nepatenkinti

    Nemaža dalis oficialių skundų, pasiekiančių Kauno miesto savivaldybės transporto ar saugaus eismo specialistus, yra susiję su gatvių siaurinimu. „Pokyčiai Kaune su mumis nėra derinami. Kartais atrodo, jog spręsdami, kur ir kaip „perbraižyti“ gatves, ekspertai pamiršta, jog jais važiuoja troleibusai bei autobusai“, – pastebi UAB „Kauno autobusai“ darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas Bronius Bučelis. (...)

    Ilgametis autobuso vairuotojas Dainius Kizis pastebi, jog esamiems savivaldybės specialistams kompetencijų dažnai pritrūksta. Jį nustebino įkalnės nuo Raudondvario plento iki Romainių gatvės, pramintos „Regitros“ kalnu, remontas.
    „Tik jį bebaigdami darbus vykdę kelininkai ir savivaldos atstovai bandė išsiaiškinti, ar autobusas įkalnėje galės išsisukti. Susitikimo, kuriame dalyvavau ir aš, metu paaiškėjo, jog tai, nekirtus ištisinės eismo juostos, yra neįmanoma. Kas buvo po to? Visi pagūščiojo ir išsiskyrstė. Kodėl problema kilo? Nes įkalnėje gatvė buvo susiaurinta, iš anksto neišsiaiškinta dėl autobusų judėjimo galimybių“, – mintimis dalinasi D. Kizis. (...)

    Kad miesto gatvių siaurinimas virsta rimta problema, kalba ir kiti viešojo transporto vairuotojai. „Mes ne kartą miesto valdžią informavome, jog nepaaiškinami, beprasmiai sprendimai sukels nemalonias, o gal net skaudžias pasėkmes – spūstys, eismo įvykiai, vėlavimai. Tai jau prasidėjo ir dėl visko esame kaltinami mes“, – pasakoja autobuso vairuotoja Erika. Problematiškas vietas ji vardina Kęstučio, Nemuno gatves, Dainų slėnio prieigas, A. Kriščiukaičio sankryžą. (...) Ji atkreipė dėmesį į tai, kad dėl siauresnių gatvių transportas kai kur prasilenkia beveik liesdamasis veidrodėliais. (...)

    Komentuoja Kauno savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis: „Visi darbai Romainių gatvėje ir įkalnėje atlikti pagal projektą. Gatvių plotis atitinka visus reikalavimus. Įkalnėje yra greičio ribojimai, todėl laikantis Kelių eismo taisyklių čia problemų nekyla. Be to, Romainių įkalnėje įrengėme patogų taką, kurio iki darbų pradžios nebuvo“.
    Komentuoja Kauno savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius: „Transporto ir eismo organizavimo skyrius reaguoja į visus kauniečių pastebėjimus ir, jeigu yra galimybė, imasi vienų ar kitų sprendimų“.

    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...dimu-120052136

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Neįsigilinau, bet pagalvojau gal vairuotojai (ne VT vairuotojai arba VT vairuotojai ne darbo metu) pyksta, kad reikia aplenkinėt troleibusą. Panašiai jei autostradoj Kaunas-Klaipėdoj sustotų pirmoj juostoj autobusas stotelėj žmonių išleist...

    Aš iš vis būčiau radikalesnis ir pažymėčiau A juostas Tunelio g. Vis tiek troleibusus aplenkinėt reikia. Taip pat durnai padarė, kad paliko 3 juostas Baršausko gatvėje, nemanau, kad būtų katastrofa ir ten padaryt A justas iki Šalkauskio g. šviesoforo pėstiesiems.
    Gatvių siaurinimo, kreivinimo, VT įvažų nedarymo, A juostų darymo, dviračių juostų darymo tikslas ir yra sumažinti asmeninių automobilių greitį, padidinti VT greitį, pėsčiųjų ir dviratininkų komfortą.
    Manau, matijošaitininkų jaunimas tiesiog pernelyg neaiškino to nei Matijošaičiams, nei kitiems Kauno automobilių vairuotojams.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
    Ta plyta tėra perteklinis žymėjimas KET pusdurniams, nes tiesiai ir taip negalima A juosta.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Tikrai nesąmonė. Gal užtektų grąžint galimybę iš trečios juostos nuo dešinės leist važiuot tiesiai arba sukt į kairę?
    Negalima nes šviesoforai kairei ir tiesiam važiavimui dirba atskirai būtent tam kad tiesiai važiuojantys turėtų daugiau laiko pravažiuoti

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Kažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
    https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7

    Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
    Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
    Tikrai nesąmonė. Gal užtektų grąžint galimybę iš trečios juostos nuo dešinės leist važiuot tiesiai arba sukt į kairę?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Kažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
    https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7

    Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
    Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.
    Šiaip ta sankryžą reiktų peržiūrėt dėl A juostų, pvz. sklandžiau pravažiuot VT šiaurės-pietų kryptimis. Gal antra nuo kairės juosta irgi rezervuota A juostai, kad iš kart patekt VT į A juostą, o nesusijęs auto važiuotų antra juosta, paskui pati A juosta nusuktų į Krėvės prospektą, nes 23. Birželio gatvėje VT nevyksta

    Ar baisiai dideli kamščiai Taikos pr. ties Krėvės prospektu link Palemono pramonės rajono?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Kažkaip galėtų šitą vietą išspręsti, nes palikti vieną juostą tiesiai, trijų juostų kelyje, tai ką aš žinau, labai daug avarinių situacijų, kai bando įsirikiuoti visi į tą vienintelę juostą tiesiai:
    https://maps.app.goo.gl/4QXp2wPBXt62RE7A7

    Bet nesu tikrais kaip, į kairę irgi reikalinga pora juostų.
    Beje dabar jau A juostoje yra plyta, kad tiesiai negali važiuoti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą

    Kaip tik dėl stotelių įvažų panaikinimo autobusų vairuotojai neturėtų skųstis, nebereikia laukti keliolika sekundžių kol pirma juosta važiuojantys automobiliai praleis autobusą
    Neįsigilinau, bet pagalvojau gal vairuotojai (ne VT vairuotojai arba VT vairuotojai ne darbo metu) pyksta, kad reikia aplenkinėt troleibusą. Panašiai jei autostradoj Kaunas-Klaipėdoj sustotų pirmoj juostoj autobusas stotelėj žmonių išleist...

    Aš iš vis būčiau radikalesnis ir pažymėčiau A juostas Tunelio g. Vis tiek troleibusus aplenkinėt reikia. Taip pat durnai padarė, kad paliko 3 juostas Baršausko gatvėje, nemanau, kad būtų katastrofa ir ten padaryt A justas iki Šalkauskio g. šviesoforo pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Gal stotelių įvažų trūksta, o gatvė tokia tempia link autostradinės.
    Kaip tik dėl stotelių įvažų panaikinimo autobusų vairuotojai neturėtų skųstis, nebereikia laukti keliolika sekundžių kol pirma juosta važiuojantys automobiliai praleis autobusą

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Pradėjo rekonstruot šią gatvę(Sodų g., Narsiečiai) Kauno r. Nuotraukoje senas gatvės vaizdas, eismo juostos plotis turbūt apie 3-3,5m. Sunkvežimiui vietos kaip ir OK. Bet po rekonstrukcijos eismos juostos plotis bus 2,75m. Įdomu, kaip reiks prasilenkt.
    Patikrinau, dabar 3, o kai bus 2,75 tai gyventojai galės vairavimo mokykloje pamokos valandą įsigyti.

    Komentuoti:

Working...
X