Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

    Čia šiaip spėjimas ar yra kokie šaltiniai?
    Rangovą kalbinau

    Komentuoti:


  • Optimistas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Panašiai bus. Bus uždraustas eismas, gatvės danga - trinkelių
    Čia šiaip spėjimas ar yra kokie šaltiniai?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356
    "...signalina, jeigu durelės būna pravertos – žodžiu, košmaras“
    reziumuoja visą straipsnio esmę

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė gazebo Rodyti pranešimą

    Manau, Griunvaldo g. būtų labai gerai pėsčiųjų alėja Ji jungia lankomiausią PPC Kaune su intensyviausia VT gatve (Vytauto pr.) ir turbūt viena intensyviausių stotelių (Griunvaldo). Be to, už kelių šimtų metrų yra lygiagreti, taip pat vienpusio eismo Miško g.
    Panašiai bus. Bus uždraustas eismas, gatvės danga - trinkelių

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė gazebo Rodyti pranešimą

    Manau, Griunvaldo g. būtų labai gerai pėsčiųjų alėja Ji jungia lankomiausią PPC Kaune su intensyviausia VT gatve (Vytauto pr.) ir turbūt viena intensyviausių stotelių (Griunvaldo). Be to, už kelių šimtų metrų yra lygiagreti, taip pat vienpusio eismo Miško g.
    Taip, bet yra ten keletas kiemų ir įstaigų, todėl pilnavertė pėsčiųjų alėja kaip ir atkrenta. Gal galima gatvę pasiaurinti, praplėsti dešinį šaligatvį, padaryti normalų dviračių taką ir užtektų?

    Bet kokiu atveju, kaip suprantu, greitai pamatysime kur link rekonstrukcija juda.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356
    Nelabai noriu čia leistis į tuščia ginčą, bet kas čia kur netelpa? Visais laikais jeigu atsidarai duris ir lipi į važiuojamąją dalį, tai pasižiūri ar niekas neatvažiuoja ir duris atsidarai tik tada kai nieko nėra. Pagal straipsnį, tai čia troleibuso vairuotojas turi saugotis, kad kažkas neatidarytų durų. Vienu žodžiu kažkokio pagiežingo ir su logika nedraugaujančio asmens rašinys.

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Griunvaldo g. rekonstrukcijos reikėtų, nežinau tik ar ten būtina pėsčiųjų alėja.
    Manau, Griunvaldo g. būtų labai gerai pėsčiųjų alėja Ji jungia lankomiausią PPC Kaune su intensyviausia VT gatve (Vytauto pr.) ir turbūt viena intensyviausių stotelių (Griunvaldo). Be to, už kelių šimtų metrų yra lygiagreti, taip pat vienpusio eismo Miško g.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    - Į jūsų klausimą kas ten negerai tai traktuosiu kaip tiesiog išmestiną - nežinau kas ten negerai. Gal nieko nepasikeitė, gal tapo geriau. Yra situacijų kaip yra gan aišku, kad situacija pablogėjo, yra situacijų kai aišku jog situacija pagerėjo. Čia neaišku, veikiausiai ir pasiriknot tokį pavyzdį, kuris yra ant ribos.
    Nežinote, nes viskas ten yra puiku. Normali miesto gatvė, kuria gali mėgautis ir automobilių vairuotojai, ir viešojo transporto vairuotojai, ir pėstieji. Tikiuosi, kad, pastačius Kėdainių tiltą, bus susiaurintos ir Karaliaus Mindaugo bei Birštono gatvės, kad jomis pagaliau galėtų džiaugtis ne tik automobiliai, bet ir pėstieji. Griunvaldo g. rekonstrukcijos reikėtų, nežinau tik ar ten būtina pėsčiųjų alėja. Partizanų g. panaikinti tranzitinio eismo tiesiog neįmanoma, nes pati gatvė realiai tranzitinė.

    Pavyzdžių, kur reikšmingos gatvės būtų panaikintos, suprantu, neturite. Aišku.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    objektyviai ir nesugebėjo paaiškinti kuom yra sunkiau vairuotojui pravažiuoti eismo juosta, kurioje pakankamai vietos jam tilpti su savo automobiliu, bet nėra perteklinio nereikalingo pločio, kurio jis vis vien nenaudoja.
    tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.

    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    visą Europą eina tuo keliu
    OK, darom kaip Europoje.

    Click image for larger version

Name:	Parking_france_Vkb9ybh.jpeg
Views:	808
Size:	156,5 kB
ID:	2161155





    P.S. kodėl beraščiai veržiasi reguliuoti kitų gyvenimus?

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Ar nebūtų buvę logiškiau palaukti tos kovo 15 ir tada visais pajėgumais pulti?
    Nebūtų, Lietuvoje dabar žiemos tokios, kad įšalo arba visiškai nebūna, arba būna kelios savaitės, tai laikytis kažkokių sovietinių technologinių permainų seniai nebėra jokios prasmės.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Pakeitėt susiaurinimo apibrėžimą ir valio . Buvo susiaurinta daugybė gatvių, buvo nusiskundimų ir iš viešojo transporto vairuotojų ir gyventojų.
    Bet jums tai nesvarbu, gal net džiugu tie nusiskundimai Kodėl taip yra galima tik paspėlioti. Matyt džiaugiatės, kad kitiems yra sunkiau. Tai būtų galima vadinti kenkėjišku mąstymu
    O pėstieji ir dviratininkai, kuriems tapo lengviau čia ne gyventojai? Ar žmogaus nuomonė vertinama tik tada, kai jis įgauna statusą "transporto priemonės vairuotojas", o į kitus nusispjaut, kad tik tam su statusu nebūtų kažkas sunkiau? Juo labiau visose šiose diskusijose niekas niekada objektyviai ir nesugebėjo paaiškinti kuom yra sunkiau vairuotojui pravažiuoti eismo juosta, kurioje pakankamai vietos jam tilpti su savo automobiliu, bet nėra perteklinio nereikalingo pločio, kurio jis vis vien nenaudoja.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Pakeitėt susiaurinimo apibrėžimą ir valio . Buvo susiaurinta daugybė gatvių, buvo nusiskundimų ir iš viešojo transporto vairuotojų ir gyventojų.
    Bet jums tai nesvarbu, gal net džiugu tie nusiskundimai Kodėl taip yra galima tik paspėlioti. Matyt džiaugiatės, kad kitiems yra sunkiau. Tai būtų galima vadinti kenkėjišku mąstymu
    Sunkiau viršyti greitį?

    Asmeniškai nieko nekeičiau, tokie teisės aktų nurodymai, panašūs jie ir kitose Europos valstybėse. Pasikartosiu, jei kažkas netinka - reiktų kreiptis į Aplinkos ministeroja, o ne svaidytis kaltinimais, sėkmės

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Siūlyčiau nenaudoti frazės "gatvės siaurinimas", nes ji absoliučiai nieko nenusako ir tuo labiau nei viena gatvė nebuvo susiaurinta (juostų skaičius išliko toks pats). Kas daroma, tai gatvių važiuojamosios dalys arba eismo juostos įrengiamos pagal statybos techninio reglamento parametrus. Jei kažkam netinka jų nurodymai, siūlau kreiptis į Aplinkos ministeriją, kad koreguotų juos pagal aerodromų įrengimo taisykles.
    Pakeitėt susiaurinimo apibrėžimą ir valio . Buvo susiaurinta daugybė gatvių, buvo nusiskundimų ir iš viešojo transporto vairuotojų ir gyventojų.
    Bet jums tai nesvarbu, gal net džiugu tie nusiskundimai Kodėl taip yra galima tik paspėlioti. Matyt džiaugiatės, kad kitiems yra sunkiau. Tai būtų galima vadinti kenkėjišku mąstymu

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Nežinau apie kokius gatvių uždarymus kalbate - Lietuvoje to niekas nedaro ir nesiruošia daryti. Esmė yra gatvių humanizavimas, jas pritaikant sklandesniam pėsčiųjų judėjimui, kartu sulėtinant automobilių eismą, bet jį išlaikant.

    Pažiūrėkime kaip Nemuno g. atrodė 2021-aisiais:

    Click image for larger version Name:	humanizacija.png Views:	0 Size:	2,27 MB ID:	2160923

    Ką matome:
    1. Tai - jau ir taip gana siaura gatvė (žiūrint nuo pastato iki pastato)
    2. Tai - viešojo transporto ir joje gyvenančių žmonių eismui skirta gatvė
    3. Šaligatviai yra per siauri (ypač tai matosi prie pėsčiųjų perėjos, kur stulpai yra tiesiog šaligatvio viduryje)
    4. Potencialas pėstiesiems - yra, nes, pažiūrėjus į Google Maps, gatvės pradžioje yra SEB biurai, vėliau - Senamiesčio progimnazija (!!!), apgyvendinimo įstaigos, barberių salonas, kavinė ir dar daug kitų nedidelių firmelių.
    Akivaizdu, kad ši gatvė niekada nebus tokia, į kurioje veikiančias įstaigas būtų paprasčiausia atvažiuoti automobiliu ir jį pasiparkuoti, bet žmonėms užtikrinti susisiekimą reikia. Žinoma, jau nekalbu apie natūralų miesto siekį mažinti kamščius ir sodinti žmones į viešąjį transportą. Todėl logiškiausia išeitis - išlaikyti eismą gatvėje, bet praplatinti šaligatvius. Kitaip tariant, suteikti gyventojams ir čia įsikūrusių įstaigų lankytojams galimybę nueiti iki autobusų stotelės arba didesnės gatvės, kurioje būtų galima įsėsti į automobilį arba taksi.

    Štai kaip gatvė atrodo po rekonstrukcijos:

    Click image for larger version Name:	humanizacija.png Views:	0 Size:	2,13 MB ID:	2160924

    Pabandykite man paaiškinti - kas čia negerai? Ar negali pravažiuoti automobiliai? Sumažintas eismo juostų skaičius? Kažkas kažkur netelpa? Akivaizdu, kad ne. Tiesiog platesni šaligatviai. Viskas. Turėti tokią gatvę, kokia ji buvo, tiesiog nėra tvaru - automobiliams buvo gerai, o pėstiesiems blogai. Gatvę atnaujinus, abiems yra gerai. Nustokite kliedėti apie kažkokias pirmenybės gatvių siaurinimui nematant to, kas vyksta aplink ir norą kažkam pakenkti. Kiek žinau, net tame pačiame Vilniuje siaurinant gatves nebuvo panaikinta nė viena eismo juosta, o jeigu kur nors ir buvo - matyt tam yra geras paaiškinimas.

    O dėl tvarių iniciatyvų - matyt, jūs čia naujas. Paskaitykite kitose temose - dieną, kai Lietuvoje bus pastatytas tramvajus, šio forumo dalyviai laiko praktiškai išganymo diena. Tik, supraskite, kuriant tvarias iniciatyvas, siaurinama bus drastiškai, be gailesčio ir ne tik tokiose nereikšmingose gatvėse kaip Nemuno.
    - Forume nevienas žmogus agituojavęs uždrausti "tranzitinį" judėjimą gatvėse, pvz.: partizanų gatvėje. Matyt jūs čia naujas. Tai yra esamos infrastruktūros naikinimas.
    - Į jūsų klausimą kas ten negerai tai traktuosiu kaip tiesiog išmestiną - nežinau kas ten negerai. Gal nieko nepasikeitė, gal tapo geriau. Yra situacijų kaip yra gan aišku, kad situacija pablogėjo, yra situacijų kai aišku jog situacija pagerėjo. Čia neaišku, veikiausiai ir pasiriknot tokį pavyzdį, kuris yra ant ribos.
    - Štai netgi spaudoje girdimi militaristinių dviratininkų agitavimai automobilius išnaikinti, o jūs čia kliedite, kad ne to nėra: https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...neturi%20likti
    - Panaikintų gatvių yra daugybė. Googlinkitės. Kai kurios panaikintos gal ir pelnytai, bet argumentas buvo ne apie tai, o apie prioritetus ir tai kas čiame forume (bei dar pridėčiau ir viešą erdę) yra agituojama.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
    Visom keturiom pritariu- Super kad prasideda H.A. Minkovskių gatvės rekonstrukcija. Senai laukta.
    Beje, niekur neradau, kiek laiko planuoja laikyti uždarytą gatvę? Parašyta, kad gatvė uždaroma "laikinai". Matau, kad rekonstrukcijos pabaiga numatryta 2026 vidury. Tai visą laikotarpį ir laikis uždarytą?
    Tik man kyla klausimas dėl laiko pasirinkimo. Ar tikrai reikia pradėti darbus lapkričio mėnesį? Ateis gruodžio 15, prasidės technologinė pertrauka, ir stovės gatvė uždaryta ir darbai nevykdomi?
    Kai prisnigs- Aleksoto tiltas ir Karaliaus mindaugo pr. atkarpa tarp tilto ir ir Gimnazijos gatvės nelabai susitvarkis su padidėjusiais srautais. Jau dabar rytinio ir vakarinio piko metu ten sudėtinga situacija...
    Ar nebūtų buvę logiškiau palaukti tos kovo 15 ir tada visais pajėgumais pulti?
    Taigi ne asfaltą klos. Pagal naujienos parašymą tie apribojimai vyks etapais ir kiekvieną kartą informuos, tai reiškia, kad kažką padaro ir atveria, o poto vėl uždaro ir t.t. Požemines komunikacijas jaučiu tvarkys, o jau kitais metais turbūt ir bortelius mūrys ir t.t.

    Komentuoti:


  • strongiukas
    replied
    Visom keturiom pritariu- Super kad prasideda H.A. Minkovskių gatvės rekonstrukcija. Senai laukta.
    Beje, niekur neradau, kiek laiko planuoja laikyti uždarytą gatvę? Parašyta, kad gatvė uždaroma "laikinai". Matau, kad rekonstrukcijos pabaiga numatryta 2026 vidury. Tai visą laikotarpį ir laikis uždarytą?
    Tik man kyla klausimas dėl laiko pasirinkimo. Ar tikrai reikia pradėti darbus lapkričio mėnesį? Ateis gruodžio 15, prasidės technologinė pertrauka, ir stovės gatvė uždaryta ir darbai nevykdomi?
    Kai prisnigs- Aleksoto tiltas ir Karaliaus mindaugo pr. atkarpa tarp tilto ir ir Gimnazijos gatvės nelabai susitvarkis su padidėjusiais srautais. Jau dabar rytinio ir vakarinio piko metu ten sudėtinga situacija...
    Ar nebūtų buvę logiškiau palaukti tos kovo 15 ir tada visais pajėgumais pulti?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Super, kad prasideda Minkovskių gatvės projektas. Tik diskutuojant apie ją šios toks kognityvinis disonansas - bandoma nupiešti, kad tai pakankamai rami modernaus miesto gatvė su užstatymu artimu perimetriniam. Bet realiai, tai yra centro aplinkelis, ypač po Kėdainių tilto baigimo. Panaši situacija Šiaurinei gatvei Vilniuje, jei tą temą skaitote.
    Kitaip ir neišeina piešti modernios gyvenamojo kvartalo gatvės, kai realiai ji suprojektuota ant industrinio rajono transporto arterijos. Čia reiktų projektuoti 2 ar net 3 lygiagrečias gatves skirtingoms paskirtims
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.10.22, 19:15.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Super, kad prasideda Minkovskių gatvės projektas. Tik diskutuojant apie ją šios toks kognityvinis disonansas - bandoma nupiešti, kad tai pakankamai rami modernaus miesto gatvė su užstatymu artimu perimetriniam. Bet realiai, tai yra centro aplinkelis, ypač po Kėdainių tilto baigimo. Panaši situacija Šiaurinei gatvei Vilniuje, jei tą temą skaitote.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Akivaizdu, kad pastačius Kėdainių tiltą, Minkovskių gatvės reikšmė gerokai išaugs. Įdomu, kaip ten organizuos VT.

    Komentuoti:

Working...
X