Parašė Optimistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Panašiai bus. Bus uždraustas eismas, gatvės danga - trinkelių
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356
reziumuoja visą straipsnio esmę
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gazebo Rodyti pranešimą
Manau, Griunvaldo g. būtų labai gerai pėsčiųjų alėjaJi jungia lankomiausią PPC Kaune su intensyviausia VT gatve (Vytauto pr.) ir turbūt viena intensyviausių stotelių (Griunvaldo). Be to, už kelių šimtų metrų yra lygiagreti, taip pat vienpusio eismo Miško g.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gazebo Rodyti pranešimą
Manau, Griunvaldo g. būtų labai gerai pėsčiųjų alėjaJi jungia lankomiausią PPC Kaune su intensyviausia VT gatve (Vytauto pr.) ir turbūt viena intensyviausių stotelių (Griunvaldo). Be to, už kelių šimtų metrų yra lygiagreti, taip pat vienpusio eismo Miško g.
Bet kokiu atveju, kaip suprantu, greitai pamatysime kur link rekonstrukcija juda.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
tau atrodo kad nenaudoja, o pasirodo naudoja. Dabar netelpa. Džiaugiamės.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Griunvaldo g. rekonstrukcijos reikėtų, nežinau tik ar ten būtina pėsčiųjų alėja.Ji jungia lankomiausią PPC Kaune su intensyviausia VT gatve (Vytauto pr.) ir turbūt viena intensyviausių stotelių (Griunvaldo). Be to, už kelių šimtų metrų yra lygiagreti, taip pat vienpusio eismo Miško g.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
- Į jūsų klausimą kas ten negerai tai traktuosiu kaip tiesiog išmestiną - nežinau kas ten negerai. Gal nieko nepasikeitė, gal tapo geriau. Yra situacijų kaip yra gan aišku, kad situacija pablogėjo, yra situacijų kai aišku jog situacija pagerėjo. Čia neaišku, veikiausiai ir pasiriknot tokį pavyzdį, kuris yra ant ribos.
Pavyzdžių, kur reikšmingos gatvės būtų panaikintos, suprantu, neturite. Aišku.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
objektyviai ir nesugebėjo paaiškinti kuom yra sunkiau vairuotojui pravažiuoti eismo juosta, kurioje pakankamai vietos jam tilpti su savo automobiliu, bet nėra perteklinio nereikalingo pločio, kurio jis vis vien nenaudoja.
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...-auku-34295356
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
visą Europą eina tuo keliu
P.S. kodėl beraščiai veržiasi reguliuoti kitų gyvenimus?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimąAr nebūtų buvę logiškiau palaukti tos kovo 15 ir tada visais pajėgumais pulti?
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Pakeitėt susiaurinimo apibrėžimą ir valio. Buvo susiaurinta daugybė gatvių, buvo nusiskundimų ir iš viešojo transporto vairuotojų ir gyventojų.
Bet jums tai nesvarbu, gal net džiugu tie nusiskundimaiKodėl taip yra galima tik paspėlioti. Matyt džiaugiatės, kad kitiems yra sunkiau. Tai būtų galima vadinti kenkėjišku mąstymu
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė m1ndas Rodyti pranešimą
Pakeitėt susiaurinimo apibrėžimą ir valio. Buvo susiaurinta daugybė gatvių, buvo nusiskundimų ir iš viešojo transporto vairuotojų ir gyventojų.
Bet jums tai nesvarbu, gal net džiugu tie nusiskundimaiKodėl taip yra galima tik paspėlioti. Matyt džiaugiatės, kad kitiems yra sunkiau. Tai būtų galima vadinti kenkėjišku mąstymu
Asmeniškai nieko nekeičiau, tokie teisės aktų nurodymai, panašūs jie ir kitose Europos valstybėse. Pasikartosiu, jei kažkas netinka - reiktų kreiptis į Aplinkos ministeroja, o ne svaidytis kaltinimais, sėkmės
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąSiūlyčiau nenaudoti frazės "gatvės siaurinimas", nes ji absoliučiai nieko nenusako ir tuo labiau nei viena gatvė nebuvo susiaurinta (juostų skaičius išliko toks pats). Kas daroma, tai gatvių važiuojamosios dalys arba eismo juostos įrengiamos pagal statybos techninio reglamento parametrus. Jei kažkam netinka jų nurodymai, siūlau kreiptis į Aplinkos ministeriją, kad koreguotų juos pagal aerodromų įrengimo taisykles.. Buvo susiaurinta daugybė gatvių, buvo nusiskundimų ir iš viešojo transporto vairuotojų ir gyventojų.
Bet jums tai nesvarbu, gal net džiugu tie nusiskundimaiKodėl taip yra galima tik paspėlioti. Matyt džiaugiatės, kad kitiems yra sunkiau. Tai būtų galima vadinti kenkėjišku mąstymu
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Nežinau apie kokius gatvių uždarymus kalbate - Lietuvoje to niekas nedaro ir nesiruošia daryti. Esmė yra gatvių humanizavimas, jas pritaikant sklandesniam pėsčiųjų judėjimui, kartu sulėtinant automobilių eismą, bet jį išlaikant.
Pažiūrėkime kaip Nemuno g. atrodė 2021-aisiais:
Ką matome:- Tai - jau ir taip gana siaura gatvė (žiūrint nuo pastato iki pastato)
- Tai - viešojo transporto ir joje gyvenančių žmonių eismui skirta gatvė
- Šaligatviai yra per siauri (ypač tai matosi prie pėsčiųjų perėjos, kur stulpai yra tiesiog šaligatvio viduryje)
- Potencialas pėstiesiems - yra, nes, pažiūrėjus į Google Maps, gatvės pradžioje yra SEB biurai, vėliau - Senamiesčio progimnazija (!!!), apgyvendinimo įstaigos, barberių salonas, kavinė ir dar daug kitų nedidelių firmelių.
Štai kaip gatvė atrodo po rekonstrukcijos:
Pabandykite man paaiškinti - kas čia negerai? Ar negali pravažiuoti automobiliai? Sumažintas eismo juostų skaičius? Kažkas kažkur netelpa? Akivaizdu, kad ne. Tiesiog platesni šaligatviai. Viskas. Turėti tokią gatvę, kokia ji buvo, tiesiog nėra tvaru - automobiliams buvo gerai, o pėstiesiems blogai. Gatvę atnaujinus, abiems yra gerai. Nustokite kliedėti apie kažkokias pirmenybės gatvių siaurinimui nematant to, kas vyksta aplink ir norą kažkam pakenkti. Kiek žinau, net tame pačiame Vilniuje siaurinant gatves nebuvo panaikinta nė viena eismo juosta, o jeigu kur nors ir buvo - matyt tam yra geras paaiškinimas.
O dėl tvarių iniciatyvų - matyt, jūs čia naujas. Paskaitykite kitose temose - dieną, kai Lietuvoje bus pastatytas tramvajus, šio forumo dalyviai laiko praktiškai išganymo diena. Tik, supraskite, kuriant tvarias iniciatyvas, siaurinama bus drastiškai, be gailesčio ir ne tik tokiose nereikšmingose gatvėse kaip Nemuno.
- Į jūsų klausimą kas ten negerai tai traktuosiu kaip tiesiog išmestiną - nežinau kas ten negerai. Gal nieko nepasikeitė, gal tapo geriau. Yra situacijų kaip yra gan aišku, kad situacija pablogėjo, yra situacijų kai aišku jog situacija pagerėjo. Čia neaišku, veikiausiai ir pasiriknot tokį pavyzdį, kuris yra ant ribos.
- Štai netgi spaudoje girdimi militaristinių dviratininkų agitavimai automobilius išnaikinti, o jūs čia kliedite, kad ne to nėra: https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/04/...neturi%20likti
- Panaikintų gatvių yra daugybė. Googlinkitės. Kai kurios panaikintos gal ir pelnytai, bet argumentas buvo ne apie tai, o apie prioritetus ir tai kas čiame forume (bei dar pridėčiau ir viešą erdę) yra agituojama.
Komentuoti:
-
Parašė strongiukas Rodyti pranešimąVisom keturiom pritariu- Super kad prasideda H.A. Minkovskių gatvės rekonstrukcija. Senai laukta.
Beje, niekur neradau, kiek laiko planuoja laikyti uždarytą gatvę? Parašyta, kad gatvė uždaroma "laikinai". Matau, kad rekonstrukcijos pabaiga numatryta 2026 vidury. Tai visą laikotarpį ir laikis uždarytą?
Tik man kyla klausimas dėl laiko pasirinkimo. Ar tikrai reikia pradėti darbus lapkričio mėnesį? Ateis gruodžio 15, prasidės technologinė pertrauka, ir stovės gatvė uždaryta ir darbai nevykdomi?
Kai prisnigs- Aleksoto tiltas ir Karaliaus mindaugo pr. atkarpa tarp tilto ir ir Gimnazijos gatvės nelabai susitvarkis su padidėjusiais srautais. Jau dabar rytinio ir vakarinio piko metu ten sudėtinga situacija...
Ar nebūtų buvę logiškiau palaukti tos kovo 15 ir tada visais pajėgumais pulti?
Komentuoti:
-
Visom keturiom pritariu- Super kad prasideda H.A. Minkovskių gatvės rekonstrukcija. Senai laukta.
Beje, niekur neradau, kiek laiko planuoja laikyti uždarytą gatvę? Parašyta, kad gatvė uždaroma "laikinai". Matau, kad rekonstrukcijos pabaiga numatryta 2026 vidury. Tai visą laikotarpį ir laikis uždarytą?
Tik man kyla klausimas dėl laiko pasirinkimo. Ar tikrai reikia pradėti darbus lapkričio mėnesį? Ateis gruodžio 15, prasidės technologinė pertrauka, ir stovės gatvė uždaryta ir darbai nevykdomi?
Kai prisnigs- Aleksoto tiltas ir Karaliaus mindaugo pr. atkarpa tarp tilto ir ir Gimnazijos gatvės nelabai susitvarkis su padidėjusiais srautais. Jau dabar rytinio ir vakarinio piko metu ten sudėtinga situacija...
Ar nebūtų buvę logiškiau palaukti tos kovo 15 ir tada visais pajėgumais pulti?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąSuper, kad prasideda Minkovskių gatvės projektas. Tik diskutuojant apie ją šios toks kognityvinis disonansas - bandoma nupiešti, kad tai pakankamai rami modernaus miesto gatvė su užstatymu artimu perimetriniam. Bet realiai, tai yra centro aplinkelis, ypač po Kėdainių tilto baigimo. Panaši situacija Šiaurinei gatvei Vilniuje, jei tą temą skaitote.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.10.22, 19:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Super, kad prasideda Minkovskių gatvės projektas. Tik diskutuojant apie ją šios toks kognityvinis disonansas - bandoma nupiešti, kad tai pakankamai rami modernaus miesto gatvė su užstatymu artimu perimetriniam. Bet realiai, tai yra centro aplinkelis, ypač po Kėdainių tilto baigimo. Panaši situacija Šiaurinei gatvei Vilniuje, jei tą temą skaitote.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Akivaizdu, kad pastačius Kėdainių tiltą, Minkovskių gatvės reikšmė gerokai išaugs. Įdomu, kaip ten organizuos VT.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: