Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kauno Kaukas
    replied
    Čia biški perdaug rimti inžineriniai sprendimai vietoj problemos šalinimo. Kažkaip turėjau, na ir tebeturiu, viltį kad pastačius Kėdainių tiltą ir užstačius steigiamojo seimo aikštę (panaikinant nusukimą jos teritorijoje) pagaliau Birštono g. bus susiaurinta ir požeminė perėja praras prasmę ir liks gal kaip kokia hipsteriška vieta + praėjimas po gatve nenorintiems laukt šviesoforo (na ir slėptuvė)

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Pats geriausias ir logiškiausias variantas. Gerokai patogiau nei lipti laiptais, jau net nekalbant apie mamas su vezimeliais ir dviratininkus, kuriems nereiketu naudotis liftu, kas būtų ypač nepatogu. Is ekonominio aspekto toks projektas nebutu brangesnis, o gal netgi pigesnis nes nereiketu paciu brangiausiu elementu: lifto + nuolatiniu jo islaidu, ir laiptu.
    Jūs geriau pasižiūrėkit ar techniškai tai įmanoma padaryti.
    Tam kad padaryti nuolydį kuris atiktų visus reikalavimus, reikia pakankamai daug vietos. Nelabai įsivaizduoju kaip su tokiu nuolydžiu galėtų nueiti pandusas į Vilniaus gatvę, kaip tai keistų senamiesčio vaizdą ir t.t.

    Šilainiuose - taip tai puikus sprendimas, bet ne senamiestyje.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kadangi tunelis šiaip ar taip jau yra, o gatvė tranzitinė ir šviesoforo reiktų laukti turbūt gana ilgai, tai manau geriausias variantas ir yra humanizuoti požeminę perėją, gerų pvz. yra nemažai.

    Pats geriausias ir logiškiausias variantas. Gerokai patogiau nei lipti laiptais, jau net nekalbant apie mamas su vezimeliais ir dviratininkus, kuriems nereiketu naudotis liftu, kas būtų ypač nepatogu. Is ekonominio aspekto toks projektas nebutu brangesnis, o gal netgi pigesnis nes nereiketu paciu brangiausiu elementu: lifto + nuolatiniu jo islaidu, ir laiptu.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Toje sankryžoje niekada nebuvo antžeminės perėjos, bet žmonės eidavo vis tiek, laukdami žalio signalo skirto automobiliams Žemaičių g. Buvo daug populiariau nei požeminė Matosi šioje nuotraukoje: (street view linkas)Click image for larger version  Name:	423.PNG Views:	0 Size:	2,03 MB ID:	2177960

    Kažkur tarp 2014 ir rekonstrukcijos 2018 metais savivaldybė sustatė baisius atitvarus (maždaug tokius), kad žmonės naudotųsi požemine, bet tai nesustabdė nemaža dalis perlipdavo juos ir eidavo kaip anksčiau.
    Po rekonstrukcijos atitvarai nebeatsirado, bet žmonės nebėjo taip, kadangi atprato, atsirado daugiau kultūros ir pagarbos ir sankryžoje panaikinti šviesoforai priešingose gatvės pusėse (pagal nesovietinį standartą), kas reiškia, kad stovint nepamatysi kada tau žalia eiti

    tai kaip ir žmonės dažniau laukdavo šviesoforo šiame ekspermente

    Komentuoti:


  • JPeters
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Butu labai idomu padaryti eksperimenta - palikti ta pozemine pereja, bet salia padaryti sviesoforine antzemine pereja ir paskaiciuoti kiek zmoniu pasirenka palaukti, o kiek eina laiptais

    Yra sankryža, kurioje toks eksperimentas vyksta jau daug daug metų: https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastrukt%C5%ABra-ir-pramon%C4%97/keliai-gatv%C4%97s-autotransportas/1809-kau-kauno-infrastrukt%C5%ABros-projektai/page346#post2177677
    Visai netoliese yra požeminė perėja. Kai eidavau į Žaliakalnio pradinę - aš ir mano bendraklasiai niekada nesinaudojome šviesoforine perėja. Tačiau pvz. dabar matau iš Jablonskio gimnazijos jaunimas dažnai ja naudojasi, kai eina į Iki apsipirkt. Atsimenu moksleiviai iš Saulės gimnazijos irgi eidavo per požeminę iki stoteles kitoje gatvės pusėje.

    Man toks vaizdas susidaro, kad pasirinkimas pagrinde priklauso nuo to, kas tau arčiau/pakeliui, nebūtinai kas greičiau.

    Čia dar padarius šviesoforinę perėją manau dauguma judėtų per požeminę, nes tiesiog nereiktų laukt ir ji nėra kažkaip į šoną nutolusi, o kaip tik judėjimo kryptyje pakeliui. Plius dabartinė požeminė tikrai nėr atgrasi - šviesi, nedaug laiptų, turi meninį akcentą ant lubų, joje veikia gėlių parduotuvė su stoviniuojančiais pardavėjais, būna muzikantų, tad daugumai turbūt nesijaučia nesaugi palyginus su pvz. Aklųjų, Karaliaus Mindaugo ar mano parodyta perėja.

    Geriausia būtų pakišt eismą po gatve, tačiau čia be šansų, todėl turbūt realiausias variantas kaip Lettered parodė nuožulnumą pakeist, kad dviračiam bei neįgaliesiems patogiau taptų.
    Paskutinis taisė JPeters; 2025.01.20, 22:31.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Bent Konstitucijos pr. tai požemine perėja daugiau naudojasi nei šalia esančiais šviesoforais.
    Žiūrint nuo kurio taško ir kur eini ir šiaip šviesaforai nėra šalia. Jeigu iš Europos eini link Baltojo tilto aišku nesirinksi eiti aplinkui per perėjas. Šiap netiesą parašiai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Butu labai idomu padaryti eksperimenta - palikti ta pozemine pereja, bet salia padaryti sviesoforine antzemine pereja ir paskaiciuoti kiek zmoniu pasirenka palaukti, o kiek eina laiptais
    Bent Konstitucijos pr. tai požemine perėja daugiau naudojasi nei šalia esančiais šviesoforais.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kadangi tunelis šiaip ar taip jau yra, o gatvė tranzitinė ir šviesoforo reiktų laukti turbūt gana ilgai, tai manau geriausias variantas ir yra humanizuoti požeminę perėją, gerų pvz. yra nemažai.
    Butu labai idomu padaryti eksperimenta - palikti ta pozemine pereja, bet salia padaryti sviesoforine antzemine pereja ir paskaiciuoti kiek zmoniu pasirenka palaukti, o kiek eina laiptais

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Kaskokia nesamone, padarytu paprasta pereja su sviesoforu ir tiek. Nieks ten su dviraciu dviem liftais nevaziuos kad per gatve persikelt. Tuo labiau ta sviesoforine pereja, sureguliavus su kitais sviesoforais manau net auto pralaidumui jokios itakos neturetu.
    Kadangi tunelis šiaip ar taip jau yra, o gatvė tranzitinė ir šviesoforo reiktų laukti turbūt gana ilgai, tai manau geriausias variantas ir yra humanizuoti požeminę perėją, gerų pvz. yra nemažai.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė m1ndas Rodyti pranešimą

    Ką? Vėl sprendimai darantys miestą architektūriškai nuobodžiu raginant naikinti tai kas jau pastatyta. Tunelis jau yra, jis yra miesto akcentas.
    Tai gali prišikti vidury miesto ir tasai šūdas bus miesto akcentas.

    O prie ko čia tie dviračiai tai visai neaišku, gal ir senovinį grindinį nušlifuokim, kad dviračiam geriau būtų? Jei norit padaryt, kad visiem geriau būtų - siūlykit sloping tunnelį, kad nereiktų nulipt nuo dviračio ar pan. o ne naikint tai kas jau yra.
    Tu gal esi kažkoks kurmis nes tuneliai tau labai patinka.

    Click image for larger version

Name:	bikecity6.jpg
Views:	1275
Size:	58,4 kB
ID:	2177701

    Komentuoti:


  • m1ndas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    o tai nevertėtų palaukti kol pastatys tiltą, nuims srautą nuo tos gatvės ir bus galima padaryti paprastą perėją?
    Ką? Vėl sprendimai darantys miestą architektūriškai nuobodžiu raginant naikinti tai kas jau pastatyta. Tunelis jau yra, jis yra miesto akcentas.
    O prie ko čia tie dviračiai tai visai neaišku, gal ir senovinį grindinį nušlifuokim, kad dviračiam geriau būtų? Jei norit padaryt, kad visiem geriau būtų - siūlykit sloping tunnelį, kad nereiktų nulipt nuo dviračio ar pan. o ne naikint tai kas jau yra.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Kaune ketinama rekonstruoti senamiestį ir Laisvės alėją jungiančią požeminę perėją



    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/01/...zemine-pereja/
    Kaskokia nesamone, padarytu paprasta pereja su sviesoforu ir tiek. Nieks ten su dviraciu dviem liftais nevaziuos kad per gatve persikelt. Tuo labiau ta sviesoforine pereja, sureguliavus su kitais sviesoforais manau net auto pralaidumui jokios itakos neturetu.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Kaune ketinama rekonstruoti senamiestį ir Laisvės alėją jungiančią požeminę perėją



    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/01/...zemine-pereja/
    o tai nevertėtų palaukti kol pastatys tiltą, nuims srautą nuo tos gatvės ir bus galima padaryti paprastą perėją?

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Kaune ketinama rekonstruoti senamiestį ir Laisvės alėją jungiančią požeminę perėją

    „Siekiant dar labiau pagerinti susisiekimą ir sukurti patogesnę viešąją erdvę, bus remontuojama (požeminė – BNS) pėsčiųjų perėja“, – komentare BNS sakė Kauno mero pavaduotojas Andrius Palionis.

    Pasak jo, perėją pritaikant žmonių su negalia, dviračių ir šeimų su vaikų vežimėliais judėjimui numatyta šalia laiptų įrengti liftus, atnaujinti esamus pandusus, taip pat bus remontuojama perėjos danga ir konstrukcijos.
    https://kaunas.kasvyksta.lt/2025/01/...zemine-pereja/

    Komentuoti:


  • Kauno Kaukas
    replied
    Ardomas Brastos gatvės šaligatvis ties statomu Kėdainių tiltu. Žiedo statybos pradžia?

    Click image for larger version

Name:	brastos.png
Views:	580
Size:	7,92 MB
ID:	2177147

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
    Neesu tikras ar čia tam tinkama tema, bet KODĖL daroma kad reikia paspausti mygtuką pesčiūjių perėjose sankryžose? Nes niekas nesikeičia tik kad įsiujungia žalia šviesa pestiesiams, automobiliai vistiek sustoje praleisti pesčiūjių. Ypač problema einant per keleta perėjų vienoje sankryžoje, nes kai pereini viena gatve, nes jei tu nebėgi, kitos perėjos mygtuka pasiekus, žalia įsijungia tik po sekančio šviesų ciklo, tad jei laikantis taisyklių, pereiti gatvė jei nėra kitų žmonių gali užtrunkti netoli 5min. Pvz Sukilėlių pr. ir Tvirtovės al. Sankryža arba Sukilėlių pr. ir J.Lukšos-Daumanto.g .
    Manau nuo perėjų priklauso, daug kur atrodo neveikia niekas, bet vat kur tikrai veikia paspaudimas tai Draugystės g. tarp stotelių Dainava. ten paspaudus berods pradeda 40 sek skaičiuot

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Neesu tikras ar čia tam tinkama tema, bet KODĖL daroma kad reikia paspausti mygtuką pesčiūjių perėjose sankryžose? Nes niekas nesikeičia tik kad įsiujungia žalia šviesa pestiesiams, automobiliai vistiek sustoje praleisti pesčiūjių. Ypač problema einant per keleta perėjų vienoje sankryžoje, nes kai pereini viena gatve, nes jei tu nebėgi, kitos perėjos mygtuka pasiekus, žalia įsijungia tik po sekančio šviesų ciklo, tad jei laikantis taisyklių, pereiti gatvė jei nėra kitų žmonių gali užtrunkti netoli 5min. Pvz Sukilėlių pr. ir Tvirtovės al. Sankryža arba Sukilėlių pr. ir J.Lukšos-Daumanto.g .

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kodėl siaurinti reikia tik ne miegamųjų rajonų gatves, o miegamųjų nesiaurinti?
    Turėjau omeny, nebūtina. Ties miegamaisiais rajonais paprastai būna labai daug vietos. Ties Panerių g. sankryža norint dviračių tako, reikia vykdyti "vairuotojo gianocidą".

    Varnių g. galėtų būti A juostos kur telpa po tris juostas ir dar šalia tilptų dviračių takas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    . Visos gatvės "siaurinti" nereikia nes nemaža dalim gatvė praeina miegamaisiais rajonais.
    Kodėl siaurinti reikia tik ne miegamųjų rajonų gatves, o miegamųjų nesiaurinti?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
    Ačiū. Belieka tikėtis Varnių gatvės rekonstrukcijos su dviračių takais ir bus sukurta naudinga jungtis.
    Taip, ten tikrai reikia dviračių takų. Puiki vieta formuoti jungtį tarp Milikonių kalno ir Neries krantinės tako. Tik tam, kad užtikrinti nenutrūkstamą jungtį tarp Varnių g. ir Milikonių kalno, reikės sumažinti eismo juostų skaičių ties Panerių g. sankryža. Visos gatvės "siaurinti" nereikia nes nemaža dalim gatvė praeina miegamaisiais rajonais.

    Komentuoti:

Working...
X