Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vaidosius
    replied
    Pasirodo remontuojama Dujotiekio gatvė. Kam? Pilna Kaune neasfaltuotų gatvių, o čia ima tvarkyti normalią gatvę.

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Sveiki, gal kas žinote kur rasti smulkesnių Kaune vykdomų projektų aprašymus? Niekaip nerandu dabar vykdomos Kalniečių g. pabaigoje (nuo Žeimenos iki Ukmergės g.) rekonstrukcijos brėžinių. Išrausė gana riebiai, būt įdomu pamatyt kas ten sugalvota.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Gal čia tas tiltas gimė vystant tramvajaus idėją? Būtų puiki jungtis tramvajui iki Šilainių.
    Sakyčiau labiau kaip užbaigimas vidinio Kauno žiedo, ryšium su Kėdainių tiltu, Minkovskių gatvės, Milikonių kalno rekonstrukcija.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.05.22, 10:27.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Gal čia tas tiltas gimė vystant tramvajaus idėją? Būtų puiki jungtis tramvajui iki Šilainių.
    Mintis būtų puiki pratęst liniją iki Šilainių. Jei liniją vystytų per Žeimenos g. tai būtų rizikingesnis sprendimas, kad nesibaigtų kaip su Šančių krantine, nes ten dabar joks VT nevažiuoja. Nebent nusileistų iki Jonavos g. ir pasuktų linija per naują tiltą link Neries krantinės ir Šilainių. Vietovė atoki, daug vietos ką nors vystyti.

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Gal čia tas tiltas gimė vystant tramvajaus idėją? Būtų puiki jungtis tramvajui iki Šilainių.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Tiesiog Jonavos-Baltų tiltas būtų, aišku daug geriau nei yra dabar, bet vis tiek reikėtų sukiotis (Eiguliai - Jonavos - naujasis tiltas). Be to, iš pietų pusės atvažiuojantys automobiliai ir taip gali sukti į Varnių g. ir taip pasiekti Šilainius. Žeimenos g. tęsinys, man atrodo, būtų tikslingesnė jungtis.

    Juk aš suprantu, kad tas Žeimenos tiltas ir būtų virš Jonavos gatvės (t. y. jos nekirstų?)

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė mindau Rodyti pranešimą

    Na kažkas neįtikėtino, pažymėtose vietose 2023-2024m išduoti bent 4 naujų vienbučių gyvenamųjų namų SLD ir realiai jos šiuo metu vyksta. Leidimai pasileido po to, kai savivaldybė neužsitikrino tilto Neries kr.-Jonavos g. statybos kelių direkcijos lėšomis kai buvo rekonstruojami A1 tiltai per Nerį. Negana to stovi naujas prekybos centras, kelias, lygiagretus Neriai, patektų ant spaudiminės linijos, kas negali būti. Upės apsaugos zonos ir t.t.
    Tiltą reiktų patraukti piečiau. Daugmaž tarp to parkelio palei Nerį ir naujosios Maximos. Suformuoti dvi naujas sankryžas skirtingose upės pusėse, vieną Jonavos gatvėje, kitą Neries krantinėje. Daugmaž to ir užtektų. Būtų toks Pagėgių gatvės tęsinys link Jonavos g.

    Komentuoti:


  • mindau
    replied
    Parašė Cezaris Rodyti pranešimą

    Turime teisingą atsakymą!

    Iš esmės - du tiltai per Nerį tarp Varnių g. ir Meškinio tilto (A1). Prie žemėlapio kartu nesėdėjau, bet pagal detalųjį pakankamai aišku, kad automobilių turėtų būt šis (Žeimenos g. ir Baltų pr.)
    Kiek supratau pėsčiųjų ir dviračių dar tikslins vietą. Sakyčiau keistoka būtų, jeigu paliktų tokią, kokia DP nupaišyta.

    Bet kuriuo atveju - netikėtos naujienos. Galvojau Žeimenos-Baltų - tolimos ateities galimybė.

    Na kažkas neįtikėtino, pažymėtose vietose 2023-2024m išduoti bent 4 naujų vienbučių gyvenamųjų namų SLD ir realiai jos šiuo metu vyksta. Leidimai pasileido po to, kai savivaldybė neužsitikrino tilto Neries kr.-Jonavos g. statybos kelių direkcijos lėšomis kai buvo rekonstruojami A1 tiltai per Nerį. Negana to stovi naujas prekybos centras, kelias, lygiagretus Neriai, patektų ant spaudiminės linijos, kas negali būti. Upės apsaugos zonos ir t.t.
    Attached Files
    Paskutinis taisė mindau; 2025.05.21, 18:24.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Šnekant apie Kauno gatves,tai gerai visai būtų atnaujinti Šiaurės pr, bent jau stotelėse, nes provėžos tai tragiškos. Nejaugi miesto tvarkymo skyrius nemato šitos problemos?
    Ten dar tvarkė kai buvo max max taupymas. Džiaugtis buvo galima, kad iš vis tvarko.
    Aišku perspektyvoje tą Šiaurės pr. (o ir Pramonės pr.) tikrai reiktų rekonstruoti į normalesnę gatvę. Gal dar neatsisakys tos tramvajaus idėjos.

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Šnekant apie Kauno gatves,tai gerai visai būtų atnaujinti Šiaurės pr, bent jau stotelėse, nes provėžos tai tragiškos. Nejaugi miesto tvarkymo skyrius nemato šitos problemos?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
    PoDV, Ž. Šančiuose palei krantinę irgi rami aplinka susiklosčiusi ir etc., bet nėra didelis argumentas, kaip žinia.
    Įsivaizduoju nebūtų taip ramiai ir su Žeimenos gatve, ten dar blogiau būtų jei sugalvotų tranztinę Sukilėlių pr. ir Baltų pr. jungtį ten.

    Ž. Šančių krantinės problema, kad ten vos ne Juozapavičiaus pr. alternatyvą nori daryt, kad kirst kampą, nereiktų prie šviesoforų stovėti. Užtektų tiesiog aplinkos sutvarkymo, dviračių tako praplatinimo, gal kokį akligatvinį privažiavimą prie būsimo pliažo sutvarkyt ir viskas.

    Kol kas panašu, kad protestai gali veikti, nes darbai taip ir nepajudėjo.

    Komentuoti:


  • Cezaris
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Ir Neries krantines g. pratesimas matosi link Paneriu g.?
    Aha, matosi. Tiesa, nežinau kiek čia būtų planas šitam kontekste. Neatmesčiau.


    Informacija patikima 100 proc., ne iš antrinių šaltinių. Tik vat sudvejojau jau po pokalbio ar negali būt, kad sugalvos ne pagal planą, o tik iki Jonavos g. daryt. Bet kuriuo atveju - labai ankstyva stadija, bet valia yra. Kitas variantas, įsivertinus kainas, gali toj stadijoj ir nebe prioritetas pasirodyti.


    PoDV, Ž. Šančiuose palei krantinę irgi rami aplinka susiklosčiusi ir etc., bet nėra didelis argumentas, kaip žinia.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Vienintelė įdomesnę alternatyvą kokią įsivaizduoju tiltui per Nerį tai biškį utopinis aukštas pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas, kuris beveik kaip koks Lyduvėnų tiltas kirstų Neries slėnį už labai aukštai. Gana tinkama vieta pėstiesiems ir dviratininkams susisiekti tarp Eigulių ir Šilainių nenusileidžiant ir nekylant į kalną. Daugiau tokių alternatyvų įdomesnių neįsivaizduoju.
    Click image for larger version  Name:	slabada_wiliampolska.jpg Views:	0 Size:	139,2 kB ID:	2201652
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.05.21, 15:34.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kas liečia naujus pėsčiųjų tiltus tai jie tarnautų kaip alternatyva esamiems automobilių tiltams su siaurais šaligatviais. Pvz. Aleksoto tilto alternatyva pėstiesiems jau statoma. Galėtų atsirasti Čiurlionio ir Panemunės tiltų alternatyva. Netgi kokia Napoleono kalno tilto alternatyva būtų naudingiau nei keletas naujų pėsčiųjų tiltų per Nerį, nes pagerėtų susisiekimas su gamtos objektais kaip Jiesios slėnis ar Rokais bendrai.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
    Panašu bus dar du (apart dabar paskelbtų) nauji tiltai statomi Kaune! Vienas - auto, kitas - pėsčiųjų, abu plius minus toj pačioj vietoj.
    Tik įdomu kokia informacija čia remiamasi? Nes toliau įdėtos iškarpos yra iš BP, kuris praktiškai nieko nereiškia.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Cezaris Rodyti pranešimą

    Turime teisingą atsakymą!

    Iš esmės - du tiltai per Nerį tarp Varnių g. ir Meškinio tilto (A1). Prie žemėlapio kartu nesėdėjau, bet pagal detalųjį pakankamai aišku, kad automobilių turėtų būt šis (Žeimenos g. ir Baltų pr.)
    Kiek supratau pėsčiųjų ir dviračių dar tikslins vietą. Sakyčiau keistoka būtų, jeigu paliktų tokią, kokia DP nupaišyta.

    Bet kuriuo atveju - netikėtos naujienos. Galvojau Žeimenos-Baltų - tolimos ateities galimybė.

    Ir Neries krantines g. pratesimas matosi link Paneriu g.?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nelabai tikiu, kad Žeimenos g. darys tranzitinę, kad sujungt su Neries krantine. Tiesiog ten jau įrengta infrastruktūra, visiškai pasikeistų aplinka, reiktų griovimų, padidėtų tarša ir triukšmas. Žeimenos g. labai daug gyvenamų namų statybos. Ten jau formuojasi tokia ramesnė ne tranzitinė aplinka.

    Labiau tikėtina toje vietoje sujungt Jonavos g. su Neries kr. Visai padėtų nukreipti srautą nuo Vilijampolės. Sujungimas su Eiguliais ir toliau liktų per Šiaurės pr.

    Labiau sutikčiau tai padori pėsčiųjų (gal net dviračių?) jungtis tarp Jonavos g. ir Žeimenos g.

    Kas liečia naujus pėsčiųjų tiltus per Nerį. Nežinau ar yra poreikis daugiau pėsčiųjų tiltų nei planuojamas ties Kauno pilimi. Realiai neblogą funkciją atliktų ir naujas automobilių tiltas tarp Varnių tilto ir A1 autostrados tilto. Žymiai didesnis yra pėsčiųjų tiltų poreikis Nemuno upei, pvz. Panemunė-Šančiai arba Centras-Aleksotas.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.05.20, 21:56.

    Komentuoti:


  • Cezaris
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Žeimenos-Neries krantinė?
    Turime teisingą atsakymą!

    Iš esmės - du tiltai per Nerį tarp Varnių g. ir Meškinio tilto (A1). Prie žemėlapio kartu nesėdėjau, bet pagal detalųjį pakankamai aišku, kad automobilių turėtų būt šis (Žeimenos g. ir Baltų pr.)
    Kiek supratau pėsčiųjų ir dviračių dar tikslins vietą. Sakyčiau keistoka būtų, jeigu paliktų tokią, kokia DP nupaišyta.

    Bet kuriuo atveju - netikėtos naujienos. Galvojau Žeimenos-Baltų - tolimos ateities galimybė.


    Komentuoti:


  • CityBird
    replied
    Spėju bus pėsčiųjų tilto per geležinkelį rekonstrukcija ir norėčiau, kad atsirastų tiltas tarp Kaunakiemio gatvės ir Minkovskių gatvės arba Jonavos gatvė-Neries krantinė(prie Šilainių)

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
    Panašu bus dar du (apart dabar paskelbtų) nauji tiltai statomi Kaune! Vienas - auto, kitas - pėsčiųjų, abu plius minus toj pačioj vietoj.
    Spėjimai per kur?

    P. S. Smagu sugrįžti po ilgesnio laiko.
    Žeimenos-Neries krantinė?

    Komentuoti:

Working...
X