Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Savitarnos kasa
    replied
    Na nemanau kad būtų esminis skirtumas praplatinus 20-30cm kai 3+ metrų juostoje BNV važiuoja apžergę šalia esančią juostą nes kažkas 10 cm išlindo iš stovėjimo vietos.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Kuo nepatogesnė gatvė bus, tuo mažiau tranzitinio transporto ten važiuos, tai yra ir pliusų iš šitos situacijos.
    Turbūt yra kitokių racionalesnių priemonių gatvę daryti nepatrauklia tranzitui, nei išsikišę automobiliai į važiuojamąją dalį..? Ar čia manai toks užmanymas buvo..?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Kuo nepatogesnė gatvė bus, tuo mažiau tranzitinio transporto ten važiuos, tai yra ir pliusų iš šitos situacijos.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    jau ne kart diskutuota tema, viskas ten gerai su Kęstučio, Nemuno, Kriščiukaičio, Linkuvos ar panašiomis gatvėmis, tik blogam šokėjui kažkas maišo
    Ne, negerai. Jei daliai vairuotojų taip gerai - šaunu. Bet iš principo sprendinys blogas. Šoninis parkavimas yra per siauras. Labai aiškiai skaičiais aukščiau pateikė paaiškinimą, jei mašinoj nuo veidrodėlio iki veidrodėlio yra 2,1 m o parkavimui skirta 2 m, natūralu kad priparkuota mašina išlenda į važiuojamąją dalį.
    Jei tavo kiaušam taip gerai - tai faina, bet principe tai yra blogas sprendinys. 20 - 30 cm praplatinimas būtų iš principo keitęs situaciją.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    jau ne kart diskutuota tema, viskas ten gerai su Kęstučio, Nemuno, Kriščiukaičio, Linkuvos ar panašiomis gatvėmis, tik blogam šokėjui kažkas maišo

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Norit radikalios minties? Man dėl parkavimo Kęstučio g. kyla abejonių, aplink pilna vietos parkavimui, geriau iš abejų pusių 2 m dviračių tako juostos arba, kad tikrai užsifiksuotų kaip vienpusės po kokius 1,75 m palikt, galima būtų turėt normalesnę važiavimo juostą (A juosta gali būt tokio pačio pločio).

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Ne, tiesiog neišeina normaliai važiuoti, nes kairėje pusėje prisiparkavę automobiliai įlenda į važiuojamąją dalį, ir tenka važiuojant lysti į autobusų juostą. Tiesiog per siauras šoninis parkavimas ir per siaura važiuojamoji dalis.
    siaip reikia sutikti, kad isilginio parkavimo STR reikalavimas 2.0m plotis yra per mazas. Maziausiai reikia koki 2.20-2.30m. Retas kuris rizikuoja nubraukt rata i borta ir privaryt prie pat jo. Ir masinos nera jau tokios siauros, tarkim passatas nuo veidrodzio iki veidrodzio yra 2.10m (jei neuzlenkti). Kestucio gatveje eismo juostos autobusu 3.25m, lengvuju 3.05, parkavimo 2.00m. Dali plocio dar suvalgo paciu juostu zenklinimas. Tai is principo lengvuju eismo juosta dar net ne maziausios reiksmes, kokia galetu buti, bet vaziuoti nepatogu. Yra pliusu yra minusu, pliusai - del nepatogumo mazeja greitis, vairuotojai gali rinktis kitus marsrutus del nepatogumo, mazet teoriskai turetu masinu, minusai - praktiskai vairuotojai vis tiek nesirenka kito marsruto ir vaziuoja keikdamiesi, vaziuoti nepatogu

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Trimitas Rodyti pranešimą

    Tikrai tragedija. Neišeina pakankamai įsibėgėti ir patogiai šonaslydžiu įčiuožti į Gedimino, Mickevičiaus ar Maironio gatves.
    Ne, tiesiog neišeina normaliai važiuoti, nes kairėje pusėje prisiparkavę automobiliai įlenda į važiuojamąją dalį, ir tenka važiuojant lysti į autobusų juostą. Tiesiog per siauras šoninis parkavimas ir per siaura važiuojamoji dalis.

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Ten visa gatvė yra problema. Antra juosta-problema, parkavimo vietos-problema(išskyrus nuo Maironio g.). Nesuprantu, kokio velnio reikalingas dviračių takas abejose gatvės pusėse. Ir keista, kad savivaldybė praleido tokį projektą.
    Tikrai tragedija. Neišeina pakankamai įsibėgėti ir patogiai šonaslydžiu įčiuožti į Gedimino, Mickevičiaus ar Maironio gatves.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Ten visa gatvė yra problema. Antra juosta-problema, parkavimo vietos-problema(išskyrus nuo Maironio g.). Nesuprantu, kokio velnio reikalingas dviračių takas abejose gatvės pusėse. Ir keista, kad savivaldybė praleido tokį projektą.
    Nes įgyvendindamas "tvarias judumo priemones" gali prašyt pinigų iš "tvarumo" fondų.

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Vis dar galioja
    Ten visa gatvė yra problema. Antra juosta-problema, parkavimo vietos-problema(išskyrus nuo Maironio g.). Nesuprantu, kokio velnio reikalingas dviračių takas abejose gatvės pusėse. Ir keista, kad savivaldybė praleido tokį projektą.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą

    kas galioja? nuotraukoje jei isimsime zymejima juostu -automobiliai vaziuoja geru atstumu nuo stovincio, cia ne prekybos centro aikstele kad su didesniu maisu gali tarp masinu netiltpi. cia gatve, zmogus turi galeti atsidaryti duris arba uzsidaryti nenutrenktas..
    kur tu matei lygiagretų stovėjimą šalia gatvės kur gali negalvodamas darinėti savo dureles?

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Vis dar galioja
    kas galioja? nuotraukoje jei isimsime zymejima juostu -automobiliai vaziuoja geru atstumu nuo stovincio, cia ne prekybos centro aikstele kad su didesniu maisu gali tarp masinu netiltpi. cia gatve, zmogus turi galeti atsidaryti duris arba uzsidaryti nenutrenktas..

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Na iš nuotraukų tikrai ne viskas yra gatvės problema

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230602_091859.png
Views:	2191
Size:	476,1 kB
ID:	2055091
    Čia sakyčiau labiau insulto ar kito smegenų pažeidimo padarinys
    Vis dar galioja

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Pabandyk įtilpt į vieną juostą Kęstučio g., neužlipęs ant skiriamosios juostos.
    Su minivenu puikiai prasilenkia ir su autobusu, nebent parkuocojai dėje skersą, bet čia jau kitos problemos. Aš be problemų prisiparkuoju ir nelipu ant linijų.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Pabandyk įtilpt į vieną juostą Kęstučio g., neužlipęs ant skiriamosios juostos.
    Aš kaip tik norėjau dėti šitą pavyzdį bet galvojau nesuprasit šito „reference'o“. Klydau O kaip tu autobusą pralenki? Ar taip ir triniesi už nugaros, visiems normaliems vairuotojams pypinant?

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Įtilpti į vieną juostą misija neįmanoma?
    Pabandyk įtilpt į vieną juostą Kęstučio g., neužlipęs ant skiriamosios juostos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Įtilpti į vieną juostą misija neįmanoma?
    Visi žino, kad Romas ir draugai nejaučia vairuotojų genocydo tik tada, kai juosta yra platesnė nei 5 metrai (pageidautina 6, kad būtų galima kokį lochą ant 50 besivelkantį aplenkt neišvažiuojant į priešpriešinę)

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Įtilpti į vieną juostą misija neįmanoma?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Tam ir sunkinamas, kad dviratininkų daugėtų, o tūkstančiai vairuotojų mažėtų.

    Komentuoti:

Working...
X