Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Kaip ir Ateities plente, taip ir Taikos prospekte labai daug nereguliuojamų sankryžu, tai labai gerai, kad 50km/h. Būtų žiedai vietoj nereguliuojamų sankryžų, tai galima būtų didinti greitį tarp žiedų.
    Na bet klausyk, ten srautai yra atskirti pievų klodais. Tu net norėdamas vietomis sunkiai pasieksi priešpriešinį eismą. Tu niekada nešoksi per 4 juostas (kaip pvz būtų Jonavos g.)
    Čia yra realiai nesamonė. Kiekvienas kelias tada užmieščio turėtų buti tuomet 50, nes ten išvien nereguliuojamos sankryžos- dar nepamirštam, kad išsukinėjant į pagrindinį kelią į kairę, reikia peršokti skirtingų krypčių eismą.

    Comment


      Parašė strongiukas Rodyti pranešimą

      Na bet klausyk, ten srautai yra atskirti pievų klodais. Tu net norėdamas vietomis sunkiai pasieksi priešpriešinį eismą. Tu niekada nešoksi per 4 juostas (kaip pvz būtų Jonavos g.)
      Čia yra realiai nesamonė. Kiekvienas kelias tada užmieščio turėtų buti tuomet 50, nes ten išvien nereguliuojamos sankryžos- dar nepamirštam, kad išsukinėjant į pagrindinį kelią į kairę, reikia peršokti skirtingų krypčių eismą.
      Taikos pr. nuo Ateities pl. iki Urmo žiedo 3.5km., kuriame 36 susikirtimo taškai, įskaitant stoteles, perėjas, įsukimus, išvažiavimus ir t.t. Tai kas 100 m.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
        Sveiki,
        Teisingos temos neradau, tai gal čia gausiu atsakymą.
        Kodėl visame Taikos prospekte padaryta 50km/h??? Keista, kad dar nepristate vid. greičio radarų kaip Ateities plente. Bet spėju trikojai ten dažnai stovi
        Ankščiau visi važiuodavom 80km/h. Gal būt eismas suintensyvėjo, įsikųrė daugiau įmonių. Tai gal galėjo palikti 70km/h ar bent jau 60km/h?
        Aišku, nežinau kas ten darosi darbo dieną, bet važiuojant savaitgaliais mašinų galima sutikti tikriausiai 10.

        Ne gatvė, o greitkelis. Vilnius-Kaunas autostrada neturi tokios skiriamosios juostos.
        Pėsčiųjų perėjimo per kelius ir gatves organizavimo taisyklės.

        21. Esama pėsčiųjų perėja turi būti pakeista į kitokią perėjimo organizavimo priemonę arba panaikinta, jeigu ji atitinka bent vieną iš šių sąlygų:
        21.2. gatvės ruože, kuriame įrengta pėsčiųjų perėja, leistinas važiavimo greitis yra didesnis kaip 50 km/h; dirbtinai mažinti leistiną važiavimo greitį kelio ženklais prieš pėsčiųjų perėją tik tam, kad būtų išvengta šio punkto sąlygos, draudžiama;

        https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...8db9b69006/asr

        Comment

        Working...
        X