Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bluefox
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    A juosta ir išsirikiavę "autobusai" ir "troleibusai"
    Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš anksto

    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kaip šiek tiek stebėjusiam Narbuto A juostų projektą:

    Būtent projektuotojai ir siūlė padaryti A juostas per visą Narbuto gatvės ilgį į abi puses, nes prieš tai savivaldybė norėjo A juostą daryti tik centro kryptimi (visa tai vyko 2019). Savivaldybė pritarė tokiam pasiūlymui, bet vėliau ar tai dėl lėšų stygiaus/etc. Narbuto A juostos suskaidytos į du etapus; pirmojo projektas matomas interaktyviajame žemėlapyje ir praeitais metais norėta šiemet pradėti darbus; II etapas nuo Panoramos iki Sėlių gatvės nukeltas neribotam laikui, tačiau visi dabar/artimoje ateityje įgyvendinami projektai yra pritaikyti II A juostos etapui (tarp jų ir Žvėryno pėsčiųjų viadukas). Gali būti, kad II etapas pajudėtų būtent po viaduko statybos.
    Hmm. Ir kaipgi siaurinimas ties Panorama Laisvės pr. kryptim priderintas prie II A juostos projekto? D Dabar siaurinam, kad turėtumėm ką platint kitoje kadencijoje?
    Paskutinis taisė digital; 2023.05.18, 14:13. Priežastis: [/quote]

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tada ups

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai kad buvo ir anksčiau. Nuo Vilkpėdes iki Riovonių g. yra jau labai daug metų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Žiūrėdamas kameras pastebėjau, kad Savanorių pr. perasfaltuotoje dalyje pirma juosta tapo A juosta, man atrodo jos ten anksčiau tikrai nebuvo. Visiškai logiška, nors ten gal ir nebūna kamščių. Gal kada ir centro kryptimi atsiras.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-05-18 102322.png
Views:	242
Size:	1,31 MB
ID:	2051753

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    A juosta ir išsirikiavę "autobusai" ir "troleibusai"Click image for larger version

Name:	PXL_20230517_143139587.jpg
Views:	349
Size:	1,06 MB
ID:	2051547

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    O masiškai gatvių skiriamosiose juostose sodinti medžiai (pvz. Ozo g.) neužkliuvo? Šiaip toje vietoje pietų-šiaurės kryptimi pakaktų ir vienos bendros juostos automobiliams, nes yra estakada ir pro apačią automobiliai 99% atveju tokia kryptimi nevažiuoja.
    Tikrai taip, toje vietoje pirma juosta važiuojant tiesiai laisvai galėtų būti padaryta VT juosta, kaip kad yra su posūkiu dešinėn į Narbuto g.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kaip šiek tiek stebėjusiam Narbuto A juostų projektą:

    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Būtent prieš šviesoforą bent kažkokią atkarpą tikrai reiktų A juostos, kur būtų didžiausia nauda, kad VT galėtų aplenkti sustojųsi srautą. Įdomu tik, ar būtų galima įtalpinti, nors pagal pirminį projektą turėjo būti 6 juostos per visą gatvės ilgį.
    Būtent projektuotojai ir siūlė padaryti A juostas per visą Narbuto gatvės ilgį į abi puses, nes prieš tai savivaldybė norėjo A juostą daryti tik centro kryptimi (visa tai vyko 2019). Savivaldybė pritarė tokiam pasiūlymui, bet vėliau ar tai dėl lėšų stygiaus/etc. Narbuto A juostos suskaidytos į du etapus; pirmojo projektas matomas interaktyviajame žemėlapyje ir praeitais metais norėta šiemet pradėti darbus; II etapas nuo Panoramos iki Sėlių gatvės nukeltas neribotam laikui, tačiau visi dabar/artimoje ateityje įgyvendinami projektai yra pritaikyti II A juostos etapui (tarp jų ir Žvėryno pėsčiųjų viadukas). Gali būti, kad II etapas pajudėtų būtent po viaduko statybos.

    Dar man užkliuvo, kad pagal siūlomus bordiūrus su šiuo projektu neliktų galimybės padaryti A juostos Laisvės prospekte sankryžoje, taip kaip dabar yra daroma Narbuto g. kryptimi ir čia nebūtų atskirtas VT srautas nuo bendro.
    O masiškai gatvių skiriamosiose juostose sodinti medžiai (pvz. Ozo g.) neužkliuvo? Šiaip toje vietoje pietų-šiaurės kryptimi pakaktų ir vienos bendros juostos automobiliams, nes yra estakada ir pro apačią automobiliai 99% atveju tokia kryptimi nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    negalėjo sutalpinti bent 200m A juostos dar iki šviesoforo kur ji labiausiai reikalinga?
    Projektuotojai nesupranta kaip A juostos veikia?
    Būtent prieš šviesoforą bent kažkokią atkarpą tikrai reiktų A juostos, kur būtų didžiausia nauda, kad VT galėtų aplenkti sustojųsi srautą. Įdomu tik, ar būtų galima įtalpinti, nors pagal pirminį projektą turėjo būti 6 juostos per visą gatvės ilgį.

    Dar man užkliuvo, kad pagal siūlomus bordiūrus su šiuo projektu neliktų galimybės padaryti A juostos Laisvės prospekte sankryžoje, taip kaip dabar yra daroma Narbuto g. kryptimi ir čia nebūtų atskirtas VT srautas nuo bendro.

    Click image for larger version

Name:	2023-05-15_23h45_22.png
Views:	588
Size:	1,23 MB
ID:	2051115

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Beje, atkreipkit dėmesį, kad pagal gatvės plotį A juosta prasidės tik nuo šios sankryžos į kalną. Centro kryptimi, tuo tarpu, bus ir tęsis iki Panoramos.
    negalėjo sutalpinti bent 200m A juostos dar iki šviesoforo kur ji labiausiai reikalinga?
    Projektuotojai nesupranta kaip A juostos veikia?
    Nenori perkelti naujo dviračių tako todėl gaišins vt papildomu šviesoforo ciklu?
    paprotinkit kas pažįstat projektuotojus.
    Matosi nuovokos ir žinių trūkumas nuolat kas liečia vt

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Kur būtų galima rasti šį projektą?
    maps.vilnius.lt įsijungus Leidimai statyti rengiami-objektai sluoksnį: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...orto&identify=

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Narbuto g. A juostų projektas atsirado pilnas jau. Paėmiau kelias įdomesnes vietas.
    Kur būtų galima rasti šį projektą?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Su Žvėryno stotele link Pilaitės - išties įdomus sprendimas, nors, jeigu ateityje atsiras A juosta ir nuo Panoramos - tai belenkaip stabdysis 4G dėl įvažos trūkumo.
    Taip, keista. Panašiai ir Kareivių g. atsisakė įvažos. Kita vertus, jei VT juosta prasideda tik ties šita sankryža, tai didelio nuostolio nėra, tiesiog 4G į ją rikiuosis keliasdešimt metrų toliau.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Blemba blemba, Sietyno stotelė link Pašilaičių taps 30 metrų ilgio, nors pagal STR toks ilgis net netaikomas ir pagal VT dažnumą ten turi būti visi 60m. Krw krw, toks įspūdis, kad projektuoja žmonės, nematę VT net ir Vilniuje... Narbuto stotelė lygtais daroma normalesnio ilgio.

    Su Žvėryno stotele link Pilaitės - išties įdomus sprendimas, nors, jeigu ateityje atsiras A juosta ir nuo Panoramos - tai belenkaip stabdysis 4G dėl įvažos trūkumo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Narbuto g. A juostų projektas atsirado pilnas jau. Paėmiau kelias įdomesnes vietas.

    Čia jau matyta anksčiau, bet išsivalė. Posūkis VT bus atskirtas nuo automobilių srauto pagal mano (gal ne tik) siūlymą ir jeigu atsižvelgė pilnai - bus be šviesoforo. Taip pat gerokai siaurėja Laisvės pr. dalis, nors lieka A juosta. Dabar ten nesvietiškai platu.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-05-12 211723.png Views:	1 Size:	3,08 MB ID:	2050548

    Stotelė ant kalno, panašu, gaus želdynų pagal dabar naują stotelių apželdinimo praktiką.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-05-12 211700.png Views:	1 Size:	2,04 MB ID:	2050547


    Sankryžoje su Sėlių g. stotelė stumiama už sankirtos ir už išvažiavimo iš Paribio g. Gal joje dabar stos iš Žvėryno atvažiuojantis VT? Nes įvažos irgi nebus. Beje, atkreipkit dėmesį, kad pagal gatvės plotį A juosta prasidės tik nuo šios sankryžos į kalną. Centro kryptimi, tuo tarpu, bus ir tęsis iki Panoramos.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-05-12 211633.png Views:	1 Size:	5,04 MB ID:	2050549

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    kodel A juosta reikia 4 metus irengineti?
    Gal koks dazu stygius Senukuose yra...

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    VMS tikrai neteisinu (kas skaitydavo mano ankstesnius postus - tą žino), bet šiuo atveju situacija tokia:
    • atkarpa nuo Valakampių tilto iki Kareivių/Žirmūnų sankryžos - numatoma įrengti 2025-2027;
    • atkarpa nuo Rimi iki Verkių gatvės - anksčiau buvo numatoma įrengti apie 2020, vėliau kažkas įvyko ir projektą nukėlė. Dabar lyg ir projektuojama iš naujo. Be abejo ši vieta yra viena didžiausių rakščių turbūt visame A juostų tinkle, bet kažkas tikrai vyksta, šių atkarpų sujungti neatsisakyta;
    • atkarpa nuo Pramogų arenos iki kūdrų - platinimui nėra vietos, o palikti B kategorijos gatvėje tik vieną juostą bent jau kol kas yra kiek per stipru. Geras dalykas - autobusai ten beveik niekada nevėluoja, tai gal bent jau kol kas galima išbraukti iš tvarkytinų vietų;
    • atkarpa nuo Ozo link Akropolio - numatoma 2025-2027, o prieš pat Akropolio sankryžą - su stadiono mazgo rekonstrukcija.
    kodel A juosta reikia 4 metus irengineti?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Vakar važiavau nuo Nemenčinės pl. iki Akropolio ir pagalvojau, kad "labai nuostabiai" atrodo viešojo transporto trasa, kuri jungia kelis miegamuosius rajonus, prekybos, pramogų ir verslo statinius.
    Iš tikrųjų, tai labai liūdna, pikta ir labiau atrodo į pasityčiojimą į VT ir jo naudotojus.

    Žalia linija - A juosta
    Žalia linija su rodykle - A juosta su įsiliejimu/persirikiavimu į bendrą srautą
    Raudona linija - važiavimas bendrame sraute

    Click image for larger version Name:	New Microsoft PowerPoint Presentation.jpg Views:	0 Size:	120,9 kB ID:	2045787
    VMS tikrai neteisinu (kas skaitydavo mano ankstesnius postus - tą žino), bet šiuo atveju situacija tokia:
    • atkarpa nuo Valakampių tilto iki Kareivių/Žirmūnų sankryžos - numatoma įrengti 2025-2027;
    • atkarpa nuo Rimi iki Verkių gatvės - anksčiau buvo numatoma įrengti apie 2020, vėliau kažkas įvyko ir projektą nukėlė. Dabar lyg ir projektuojama iš naujo. Be abejo ši vieta yra viena didžiausių rakščių turbūt visame A juostų tinkle, bet kažkas tikrai vyksta, šių atkarpų sujungti neatsisakyta;
    • atkarpa nuo Pramogų arenos iki kūdrų - platinimui nėra vietos, o palikti B kategorijos gatvėje tik vieną juostą bent jau kol kas yra kiek per stipru. Geras dalykas - autobusai ten beveik niekada nevėluoja, tai gal bent jau kol kas galima išbraukti iš tvarkytinų vietų;
    • atkarpa nuo Ozo link Akropolio - numatoma 2025-2027, o prieš pat Akropolio sankryžą - su stadiono mazgo rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Vakar važiavau nuo Nemenčinės pl. iki Akropolio ir pagalvojau, kad "labai nuostabiai" atrodo viešojo transporto trasa, kuri jungia kelis miegamuosius rajonus, prekybos, pramogų ir verslo statinius.
    Iš tikrųjų, tai labai liūdna, pikta ir labiau atrodo į pasityčiojimą į VT ir jo naudotojus.

    Žalia linija - A juosta
    Žalia linija su rodykle - A juosta su įsiliejimu/persirikiavimu į bendrą srautą
    Raudona linija - važiavimas bendrame sraute

    Click image for larger version  Name:	New Microsoft PowerPoint Presentation.jpg Views:	0 Size:	120,9 kB ID:	2045787
    Paskutinis taisė Kaid; 2023.04.22, 22:55.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Benkunsko visa programa baziniame lygmenyje paremta tuo, kam dabar yra rengiami projektai savivaldybėje + pridėta pavienių naujų idėjų. 30 km juostų suplanuotų nėra, bet:
    • Narbuto g. kartu su dabar statoma pirmyn atgal - apie 5 km
    • Šiaurinės g. buvo/yra planuose pirmyn atgal - apie 5 km
    • Buivydiškių g. atkarpa - 400 m
    • Ozo g. pirmyn atgal - 2 km (nors vienoje atkarpoje kaip ir yra, bet nu tarkim)
    • Saulėtekio al. pirmyn atgal - 2 km
    • Liepkalnio g. - 1 km
    Čia kas jau yra daroma arba konkrečiuose planuose.

    Mane labiausiai gąsdina, kad tos juostos bus įrengiamos platinant gatves. Buivydiškių g. tarkim bus 3 juostų į vieną pusę, Ozo g. irgi, Narbuto g. Visas miestas bus pilnas bent 6 juostų gatvių.
    Tarkim T.Narvuta gatvei tai butu gerai.Ypac jei butu planuojamas normalus light-rail'as Vilniuj, nes tada Vt gatvese issitektu tiek light-railas, tiek troleibusai ir autobusai, tiek automobiliai. Aisku, to daryt absoliuciai visur nereiktu, bet esminese gatvese manau ilguoju laikotarpiu butu i nauda.

    Komentuoti:

Working...
X