Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    VLR, esi maladec, bet prirašei gal 100 pranešimų apie A juostas gatvės centre, bet nei karto to nepasakei VMS'ui, kurie neabejotinai net nėra girdėję, kad galima tas A juostas daryti centre net nekuriant naujo barikadomis izoliuoto BRT standarto?

    Jau aš laikiau visada save naiviu, bet pats šovei, kaip iš patrankos... Beje, DJMP yra ir 1 000 puslapių variantas. Prieš dvi dienas pavėlavo atsakyti į mano siūlymą nupaišyti dviračių juostas Liubarto g. Dabar ten remontas kaip tik. Vakar pateikiau skundą VMS, kad neatsako. Užsiminiau apie naująjį Regioninį administracinį teismą už 22,5 Eur. Žinoma blefuoju, o ir siūlymas grynai patrolint, bet vis tiek...

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Siūlei kada oficialiai el. paštu ar per "Tvarkau miestą"?
    Šioje atkarpoje yra planuojamos A juostos iki 2030-ųjų oficialioje Judu strategijoje, tad nėra taip, kad siūlau kažką naujo:
    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-GALUTINIS.pdf

    Nežinau, kodėl reikės laukti taip ilgai - jas būtų galima nupiešti per kelias dienas. Aišku ir tas 'iki 2030-ųjų' yra su šakėmis ant vandens užrašytas - iki šių metų pradžios turėjo būti baigtos A juostos Kudirkos bei Šeimyniškių gatvėse. Šeimyniškių dabar yra perkasta, bet garantuoju, kad jokių A juostų ten nebus, kaip nebus jų ir Kudirkos gatvėje. Marozas-in-charge A juostas tiesia tik didindamas bendrą juostų skaičių, nes tai atneša naudos ir automobilistams patraukiant autobusus iš jų kelio.

    Nieko, per tą laiką žmonės pasivažinės moderniaisiais tramvajais:
    https://maps.app.goo.gl/GwxNp67Qm2sBy2JbA

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Siūlei kada oficialiai el. paštu ar per "Tvarkau miestą"?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą


    Po ta Londono gatve metro, kitur taip pat metro. Londono tube reikšmės, turbūt, jums nereikia aiškint.
    Vilniuje, tuo tarpu, gyvenam be VT.

    Būtent dėl to šiame maršrute tikslas turi būti vidury gatvės važiuojantis VT (pradžioje - bent A juostos per pilną maršruto ilgį). Dvi juostos privačiam transportui ir su bendru srautu važiuojantis VT yra pats neefektyviausias būdas gabenti žmones į ir iš miesto kokį galima sugalvoti, tai yra trečio pasaulio šalies lygio sprendimas.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Turėjo būti Narbuto A juostų plėtra, projektas jau labai seniai yra, bet visi matom, kam pinigai yra skiriami pirmiausia...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Retorinis klausimas: Ar yra dabar nors kiek realesni planai dėl A juostų plėtros?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Neįsigilinau į sitauciją, bet iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad paprasčiausias, optimaliausias ir gal net daug pinigų sutaupantis (ateityje remontams tikrai būtų sutaupyta) variantas būtų tiesiog padaryti keturšalę. Inžinerijoje yra toks principas - neaptimizuok to ką galima pašalinti.

    Nes kam ten reikalingos tokios asfalto jūros, tiesus patekimas į Tilto g. iš Goštauto g. (tranzito skatinimas) ir taip toliau?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gal nebūtinai visa sankryža į keturšalę, bet kodėl negalėtų VT turėti specialią juostą, kuri leistų jam išvengti to žiedo išvis ir nuo Žaliojo tilto važiuot į Vilniaus g. tiesiog tiesiai? Būtų žymiai paprasčiau.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Oho. Pasistengta. Ir A juostos gatvės viduryje nubrėžtos, bet sutinku, kad sankryža turi virsti į keturšalę ir be nukreipto tranzito į Tilto gatvę

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Iniciatyva sveikintina. Tik tiek, kad reversinė A juosta žiede (Žaliasis tiltas > V. Kudirkos aikštė) galėtų būti numatyta - ženkliai palengvintų VT eismą.

    Aišku, idealiu atveju tas visas žiedas turėtų būt paverstas į normalią keturšalę sankryžą.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Visuomenė (studentas) jau pradeda reikalauti A juostų iš VMS. Nebent forumietis, tai nesiskaito

    https://dalyvauk.vilnius.lt/projekta...ros-gerinimas/

    Rudenį galėsit balsuot už idėja.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
    Pala, pala, tu man rodos nelabai supranti, kokios svarbos yra T. Narbuto g., kad siulai tiesiog naikint viena eismo juosta, ja paverciant i A juosta ir paliekant tik viena juosta automobiliam.
    Papildant reikia matyti miesto žemėlapį kuriame nėra pilanverčių jungčių rytų-vakarų kryptimi tame tarpe ir su VA. Ši gatvė vaidina ir tokį vaidmenį.
    Jei visokie debilai nesabotuotų Šiaurinės gatvės projektų su kliedesiais apie ilinijinį parką ir NIMBY kvaila boba su fake 8k parašų prieš Šiaurinę atseit ten yra dinozaurų perimvietės Ozo kalvose tai gal ir galėtume lengviau čia svaisčioti apie tiesiog A juostos tiesiog nupaišymą.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Pala, pala, tu man rodos nelabai supranti, kokios svarbos yra T. Narbuto g.,
    Ne aš nesuprantu Narbuto gatvės svarbos, o tu neskaitai mano pranešimo. Yra žymiai svarbesnių suplanuotų A juostų, kurias būtų galima nupiešti per kelias savaites. Kalbu apie A juostas tokiose vietose kaip Vilniaus gatvė, Žaliasis tiltas, Pylimo gatvės rytinė pusė, Goštauto gatvė ir kt. Už Narbuto gatvės rekonstrukcijos pinigus būtų galima perplanuoti eismą aplink Operos žiedą ir nuveikti daug kitų VT reikalingų darbų. Per vieną kadenciją būtų galima įrengti absoliučią daugumą suplanuotų A juostų. Tačiau vietoje to A juostų plėtrai yra pasirenkamas (siurprizas, siurprizas) brangiausias projektas turintis daugiausiai asfalto ir besitęsiantis ilgiau nei bet kuris kitas, ir būtent jis tampa prioritetu visai kadencijai. Tokiu būdu ir automobilistai lieka laimingi, nes jiems autobusai pasitraukia iš kelio, ir (bukesni) VT autistai ploja, kad va, žiūrėk, daromi rimti darbai VT bei atsiknisa visai kadencijai. Tai tėra grynas populizmas ir VT sistemos tolimesnis marinimas.

    Dėl Narbuto gatvės reikšmės nesiginčysiu, bet aš vengčiau spręsti apie gatvės svarbą pagal dabartinį automobilių skaičių. Tai būtų tas pats, kas spręsti apie gero VT reikalingumą pagal dabartinių keleivių skaičių kaip daro VMS, t.y. nesąmonė. Štai čia yra pagrindinis išvažiavimas iš Londono centro į šiaurę:
    https://maps.app.goo.gl/xeV1ApX33qbowAYUA
    Miestų planuotojai nustato, kurie keliai yra svarbūs, o kurie - ne, o ne automobilių skaičius, pasiektas anarchinio automobilizmo ir visiško apsišikimo VT metais. Bet čia - jau kita tema.

    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
    Tada viska ten puikiai veiks, VT vaziuos sklandziai, atsiras normalus jo mazgas, sumazes avaringumas ir bus visiem daug geriau. Tik nereikia skiest, kad cia eilinis platinimas ir panaikine viena juosta ir ja padare A juosta, ten viska isspresim.
    Tokio dydžio rajonų sujungimas su centru paprastomis A juostomis (kurios nutrūksta ties sankryžomis) geros sistemos nesukurs. Absoliutus minimumas būtų BRT standartas (juostos, einančios viduriu kelio, greičiausiai ir su estakada per didžiausias sankryžas). Realiai, transporto problemoms išspręsti ten reiktų rimtos Light Rail linijos, o ne šitos veiklos imitacijos.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.03.01, 19:28.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Tokios A juostos, t. y. kur gatvės dešinioji pusė virsta A juosta, nesprendžia jokių problemų susijusiu su greičiu ir pirmenybe sankryžose. Jau dabar matau kaip T. Narbuto g. ties Sėlių g. autobusai važiuos pirma juosta, nes tiesiog sukantys dešinėn į Žveryną užims visą A juosta. Tai kasdien vyksta: Ozo g. sukant dešinėn į Kalvaijų g., Kalvarijų g. sukant dešinėn į Ozo g., Laisvės pr. sukant dešinėn į Viršuliškių g. ir t.t.
    Sukant į dešinę į A juostą galima įvažiuoti tik per paskutinį punktyrą. Niekas netrukdo įrengti A juostos kameras prieš pat jo pradžią - gudručiai, įvažiuojantys anksčiau ir taip užkemšantys juostą, labai greitai pasibaigtų. Ozo g. puiki vieta būtų ant šio stulpo:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_094346_Maps.jpg
Views:	1073
Size:	100,6 kB
ID:	2114458

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    Šeimyniškių g. turėjo rekonstruoti ir tapti A+2+2+A, tai juostų nebūtų sumažėję. Tikėjausi, kad pastačius abu Business Stadium biurus prie Šeimyniškių g. rekonstruos ir gatvę, bet šių dviejų objektų lėšos į infra, panašu, kažkur kitur nuėjo... O ten Žirmūnų kryptimi A juosta ypač reikalinga, kai vakarinio piko metu visas VT stovi bendrame kamštyje jau nuo Rinktinės g. Tą 500m atkarpą VT įveiktų 5-10 min greičiau su A juosta.
    Aš kiek girdėjau ten savivaldybė nunusprendžia Avuliui ar kitam vystytojui skirti sankryžą su kairiniais posūkiais

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Šeimyniškių g. turėjo rekonstruoti ir tapti A+2+2+A, tai juostų nebūtų sumažėję. Tikėjausi, kad pastačius abu Business Stadium biurus prie Šeimyniškių g. rekonstruos ir gatvę, bet šių dviejų objektų lėšos į infra, panašu, kažkur kitur nuėjo... O ten Žirmūnų kryptimi A juosta ypač reikalinga, kai vakarinio piko metu visas VT stovi bendrame kamštyje jau nuo Rinktinės g. Tą 500m atkarpą VT įveiktų 5-10 min greičiau su A juosta.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tokios A juostos, t. y. kur gatvės dešinioji pusė virsta A juosta, nesprendžia jokių problemų susijusiu su greičiu ir pirmenybe sankryžose.
    Jau dabar matau kaip T. Narbuto g. ties Sėlių g. autobusai važiuos pirma juosta, nes tiesiog sukantys dešinėn į Žveryną užims visą A juosta. Tai kasdien vyksta: Ozo g. sukant dešinėn į Kalvaijų g., Kalvarijų g. sukant dešinėn į Ozo g., Laisvės pr. sukant dešinėn į Viršuliškių g. ir t.t.

    Tai yra grynai populistinis ir paprasčiausias sprendimas užsidėti varnelę ir suvesti papildomą kiekį km į excelį.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    planai buvo bet kotedžų meras užkirto kelią a juostoms šeyminiškių g ir
    Aš už VT plėtrą, bet atiduot juostą VT į Žirmūnų pusę galėtų tik visiškas debilas, nes tada kamštis prasidėtų nuo Seimo tunelio. Ir nepradėkit svaigt, kad tokiu atveju Antakalnis ir Žirmūnai, plius Antakalnio suburbija, pradės VT naudotis.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Tokie projektai kaip Narbuto A juostos yra tik veiklos imitacija ir populizmas. Visų pirma tai yra kelio platinimo projektas, A juostas galima nupiešti labai greitai ir absoliuti dauguma A juostų (ypač reikalingiausių A juostų) yra suplanuotos ten, kur platinti kelio nebus įmanoma (centre ar aplink jį). Tas A juostas galima būtų nupiešti per kelias savaites. Vietoje to, dėmesiui nukreipti, yra paimamas brangiausias ir sunkiausias projektas, kuris yra naudingas ir autobusams, ir automobilistams (nes taip politiškai lengviau), ir į jį yra metami milžiniški pinigai. Kai kas klausia, ar kas nors yra daroma dėl VT juostų planų iki 2030-ųjų, VMS baksnoja į tą brangų projektą, lyg jis kažkaip blokuotų likusią A juostų plėtrą. Man tik įdomu, ar šis menkysta išspaus nors vieną pigią, bet reikalingą, t.y. tikrą A juostą per savo kadenciją. Šimašius sugebėjo įkalti vieną tokią per savo dvi kadencijas (Kalvarijų gatvėje). Šitas, spėju, nesugebės net ir to.
    Pala, pala, tu man rodos nelabai supranti, kokios svarbos yra T. Narbuto g., kad siulai tiesiog naikint viena eismo juosta, ja paverciant i A juosta ir paliekant tik viena juosta automobiliam. Esme tame, kad T. Narbuto g. pagal savo svarba miestui yra pakankamai apleista ir neatitnka siu dienu poreikiu. Ji projektuota ir statyta sovietmeciu, kai nei Pilaitej, nei Saltoniskese tiek gyventoju nebuvo, nei tiek automobiliu buvo, todel yra normalu, kad gatve butu platinama siekiant iterpti A juosta is abieju pusiu. Ten taip pat reikia pesciuju viaduko sujungiant Zveryna su Saltoniskem, bei tvarkyti Seliu/T. Narbuto/ Parbio g. sankryza ir VT stoteles, siekiant sukurti normalu VT mazga, kuris dabar yra padrikas bei sutvrakant nusukima i Seliu g., kurio ivaza dabar yra per trumpa, kas sukelia kamscius, taip pat ir patrs nsuskimas turi per dideli vingiuotuma, kas trukdo autobusam ar troleibusam lengviau nusukti, nesibaiminant kliudyti priepriesai vaziuojancio trnasporto (nemazai atveju toje sankryzoj, kai autobusai ir troleibusai nubraukia masinas). Vietos tai badaryt ten tikrai yra tam yra ir tai turi but daroma. Ten taip pat reiketu sutvarkyt ir Paribio g., bei Zveryno zieda, padarant normalu autobusu sustojima ir daugiauksti parkinga. Tada viska ten puikiai veiks, VT vaziuos sklandziai, atsiras normalus jo mazgas, sumazes avaringumas ir bus visiem daug geriau. Tik nereikia skiest, kad cia eilinis platinimas ir panaikine viena juosta ir ja padare A juosta, ten viska isspresim.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Man tik įdomu, ar šis menkysta išspaus nors vieną pigią, bet reikalingą, t.y. tikrą A juostą per savo kadenciją. Šimašius sugebėjo įkalti vieną tokią per savo dvi kadencijas (Kalvarijų gatvėje). Šitas, spėju, nesugebės net ir to.
    planai buvo bet kotedžų meras užkirto kelią a juostoms šeyminiškių g ir daugiau a juostų prie jo bus nebent tik platinant gatves bet gal ir nebus išvis

    Komentuoti:

Working...
X