Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Tai aš nesakau kad globaliai negalima perdaryti - galima sukurti apvažiavimus, kur reikia, parengti papildomas juostas posūkiams ir pan. Bet jūs realiai tikite kad tai artimiausiu metu bus padaryta? Pas mus kiek metų Šiaurinę gatvę ruošia tiesti? O Vokiečių gatvės rekonstrukciją, kiek metų planavo? Deja, bet man tai skamba kaip kažkokia utopija. O dabartinėmis sąlygomis (nieko nekeičiant) įvesti A juostą Antakalnyje yra visiškai sustabdyti eismą. Ką ir norėjau pasakyti.
- 3 patinka
-
Toks jausmas, kad čia kaip akmenyje iškalta ir paveldo departamento saugojama, kad Juozas ar Petras būtent ten turi sukti į kairę ir negali jie sukti kitur, kur būtų vietos tai juostai, arba suformuoti jiems alternatyvų maršrutą, kad nereikėtų būtet ten sukti.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąKažkoks paralelinis pasaulis, realiai. Ir niekas ten (bent jau judant link centro) nesistengia važiuoti antra juosta, kaip tik priešingai pirma, nes iš antros juostos dažnai kažkas sugalvoja sukti į kairę ir turėsi paskui ieškoti tarpo, kad vėl grįžti į pirmą. Man atrodo jūs samprotaujate iš armchair general pozicijos ir ten iš viso nevažinėjate. Arba jei ir važinėjate, tai ne kamščių metu ir retai.
Tamsta mato tik taškinius objektus, o reikėtų šiek tiek pažiūrėti į visumą ir didesnę erdvę. Deja, bet taip pat taškinius objektus ir mato miesto planuotojai, kad jiems būtent kiekviename taške reikia kažkokio posūkio, arba pasiekiamumo ir visiškai nesvarbu, kad pasukus tarkim prieš tris sankryžas, kur tai nekelia problemų, lygiagrečia gatve gali pasiekti lygiai tą patį tašką.
P.s. priminsiu KET punktą, kurio, sprendžiant iš eismo gatvėse, daugelis vairuotojų net nežino:
182. Jeigu eismo juosta, skirta maršrutiniam transportui važiuoti ta pačia kryptimi, yra dešiniajame važiuojamosios dalies krašte ir nėra atskirta ištisine horizontaliojo ženklinimo linija, prieš posūkį į dešinę sukantys vairuotojai privalo, o apvažiuojantys sustojusią į kairę sukti transporto priemonę vairuotojai gali persirikiuoti į šią eismo juostą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nu tai tas kelias vietas ir tektų paspręsti padarant kišenes posūkiui ar jį uždraudžiant. Esmê ir yra, kad dėl to vyksta šokinėjimas tarp juostų tiek lėtinantis bendrą srautâ, tiek pačią vairuojančių psichologinę būklę. Nebegyvenu ten jau senokai, bet kažin ar labai kas pasikeitėParašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
O ne tame kad eismas atidavus po vieną juostą VT visiškai sustotų? Ten pilna žmonių kurie iš antros juostos suka į kairę, iš pirmos - į dešinę ir tas viešas transportas bent keliose vietose būtų visiškai sustabdytas. Čia aš sakau kaip daugelį metų gyvenantis Antakalnyje ir galintis nubraižyti jums konkrečias vietas, kur visa tai vyktų.
Kažkoks paralelinis pasaulis, realiai. Ir niekas ten (bent jau judant link centro) nesistengia važiuoti antra juosta, kaip tik priešingai pirma, nes iš antros juostos dažnai kažkas sugalvoja sukti į kairę ir turėsi paskui ieškoti tarpo, kad vėl grįžti į pirmą. Man atrodo jūs samprotaujate iš armchair general pozicijos ir ten iš viso nevažinėjate. Arba jei ir važinėjate, tai ne kamščių metu ir retai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
O ne tame kad eismas atidavus po vieną juostą VT visiškai sustotų? Ten pilna žmonių kurie iš antros juostos suka į kairę, iš pirmos - į dešinę ir tas viešas transportas bent keliose vietose būtų visiškai sustabdytas. Čia aš sakau kaip daugelį metų gyvenantis Antakalnyje ir galintis nubraižyti jums konkrečias vietas, kur visa tai vyktų.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Turbūt tą pirmą karta parašiau, bet tiek jau tos. Pabūsim šmaikštūs
Antakalnio g. jau seniai reikėjo po vieną juostą atiduoti VT, tik ten problema tikriausiai tame, kad tos keturios juostos yra kiek per siauros, kad tai normaliai padaryti.
Kažkoks paralelinis pasaulis, realiai. Ir niekas ten (bent jau judant link centro) nesistengia važiuoti antra juosta, kaip tik priešingai pirma, nes iš antros juostos dažnai kažkas sugalvoja sukti į kairę ir turėsi paskui ieškoti tarpo, kad vėl grįžti į pirmą. Man atrodo jūs samprotaujate iš armchair general pozicijos ir ten iš viso nevažinėjate. Arba jei ir važinėjate, tai ne kamščių metu ir retai.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Šiaip kas keisičiausia, tai labiausiai A juostų Antakalnio g. tikriausiai bijo tie, kurie iš esmės niekada pirma juosta nevažiuoja, nes pavažiavus kelis šimtus metru ten sutinki "besivelkantį lochavozą" ir vis vien tenka važiuoti antra. O kaip žinia niekas eismo labiau nelėtina, nei besismaukantys iš vienos juostos į kitą, kad sutaupyti sekundę, bet realiai visus sugaišinantys kelias sekundes dėl kiekvieno manevro.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt tą pirmą karta parašiau, bet tiek jau tos. Pabūsim šmaikštūsParašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Cha cha cha, kaip šmaikštu ir juokinga (ypač tą kartojant gal dešimtą kartą). Davai viską suvedam į kitą kraštutinumą ir atiduodam po vieną juostą VT Antakalnio gatvėje, tada visi kartu kolektyviai uždusime kamščiuose. Mastyti reikia globaliai, o ne vien vaikiškai "maszynos baaad, VT jeee".
Antakalnio g. jau seniai reikėjo po vieną juostą atiduoti VT, tik ten problema tikriausiai tame, kad tos keturios juostos yra kiek per siauros, kad tai normaliai padaryti. Šiaip kas keisičiausia, tai labiausiai A juostų Antakalnio g. tikriausiai bijo tie, kurie iš esmės niekada pirma juosta nevažiuoja, nes pavažiavus kelis šimtus metru ten sutinki "besivelkantį lochavozą" ir vis vien tenka važiuoti antra. O kaip žinia niekas eismo labiau nelėtina, nei besismaukantys iš vienos juostos į kitą, kad sutaupyti sekundę, bet realiai visus sugaišinantys kelias sekundes dėl kiekvieno manevro.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Cha cha cha, kaip šmaikštu ir juokinga (ypač tą kartojant gal dešimtą kartą). Davai viską suvedam į kitą kraštutinumą ir atiduodam po vieną juostą VT Antakalnio gatvėje, tada visi kartu kolektyviai uždusime kamščiuose. Mastyti reikia globaliai, o ne vien vaikiškai "maszynos baaad, VT jeee".Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nes bėdžiams su lochavozu, pirmumų ir dedikuotų linijų nereikia. Jie gali palaukti. Pirmumo reikia bachūrams, kurie ką tik į savo lastačką įvarvino kuro už 20 eur ir dabar nori prasilėkti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nelabai supratau kas jums yra centras, bet aš kalbu apie juostą važiuojant nugara į Saulėtekį. Nes ten palikus vieną juostą automobiliams yra nesibaigiantis kamštis, tame tarpe ir viešąjam transportui. Ir problema yra ne kiek vienoje juostoje, o tame, kad ten vienoje vietoje faktiškai trys juostos įsilieja į vieną. Praeitą kartą važiavau ryte, tai kamštis prasidėjo dar ties laipiojimo parku ir VT jame stovėjo kartu su automobiliais. Prieš uždarant juostą tokios nesąmonės niekada nebūdavo.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Kodėl teigiate, kad sveikas protas nugalėjo? Sutinku, kad link Nemenčinės pl. A juosta neaktuali, bet juk spūstys link Centro susidaro nuo pat Žirmūnų gatvės sankryžos iki kurios dar lieka ~600 m srautui pasiskirstyti, tad jei VT gali dalį kamščio apvažiuoti, tai jau didina jo patikimumą.
Stovėjau kažkur nuo čia, kartu su visais VT-šnikais. Apie 25 minutes stovėjome.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nes bėdžiams su lochavozu, pirmumų ir dedikuotų linijų nereikia. Jie gali palaukti. Pirmumo reikia bachūrams, kurie ką tik į savo lastačką įvarvino kuro už 20 eur ir dabar nori prasilėkti.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Kodėl teigiate, kad sveikas protas nugalėjo?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl teigiate, kad sveikas protas nugalėjo? Sutinku, kad link Nemenčinės pl. A juosta neaktuali, bet juk spūstys link Centro susidaro nuo pat Žirmūnų gatvės sankryžos iki kurios dar lieka ~600 m srautui pasiskirstyti, tad jei VT gali dalį kamščio apvažiuoti, tai jau didina jo patikimumą.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Ačiū dievui, sveikas protas nugalėjo. A juostos gerai, bet tai nereiškia kad tai yra silver bullet, kuri tinka bet kurioje vietoje ir bet kokiomis aplinkybėmis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Jei trumpai - už*isa parskrendant nuo tilto stot prie šviesoforo bėdžius, neįperkančius mašinos, praleist.Parašė eigh Rodyti pranešimąTai palaukit, ar "stotele niekas nesinaudoja", ar "šviesoforas stabdo eismą"? Abu teiginiai prieštarauja vienas kitam, nes niekas nesinaudoja = nėra pėsčiųjų = žalias šviesoforas automobiliams. O jeigu stabdo eismą, vadinasi, pėsčiųjų yra ir stotele žmonės naudojasi.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Tai palaukit, ar "stotele niekas nesinaudoja", ar "šviesoforas stabdo eismą"? Abu teiginiai prieštarauja vienas kitam, nes niekas nesinaudoja = nėra pėsčiųjų = žalias šviesoforas automobiliams. O jeigu stabdo eismą, vadinasi, pėsčiųjų yra ir stotele žmonės naudojasi.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu teigiama, kad pėsčiųjų srautai labai maži, tai kokią problemą sukelia pėsčiųjų šviesoforas, kuris suveikia tik "pagal iškvietimą"? Kai nėra pėsčiųjų, tai tas šviesoforas nei kažkam trukdo, nei kažkam padeda. Šiaip mieste reikėtų daugiau tokių reguliuojamų perėjų, o ne siųsti pėsčiuosius ratais-kvadratais aplink. Norint apeiti po tiltu, nuo dabartinės vietos reikėtų padaryti ~500-550 m lankstą. Čia atrodo normalu?Parašė spekas Rodyti pranešimą
1. Kokio dydžio ten pėsčiųjų srautai?
2. Kokią dalį srauto sudaro pėstieji pereidinėdami gatvę, kad patekti į stotelę? Nuojauta sako, kad dauguma.
Jei stotelės būtų prie pat tilto (arba jų nebūtų jei tai gerai) ir būtų susisiekimas po tiltu, - kokia prasmė bėgioti per gatvę ir kiek tai būtų tikėtina?
O dėl visokių minčių perkelti stoteles ar kt., tai būtų nemažos investicijos, kurios absoliučiai nieko neišspręstų, o tik sukeltų nepatogumų. Dar net ir darant lanksta žemyn po tiltu, reikėtų ten pėsčiųjų takus nutiesti, kurie irgi už ačiū nepasikloja. Jeigu mieste nebeturime kur investuoti, tai galima užsiimti tokiais absurdais. Bet ar tai tiesa?
- 11 patinka
Komentuoti:
-
1. Kokio dydžio ten pėsčiųjų srautai?Parašė Horn Rodyti pranešimąAnt tilto centro kryptimi A juosta piko metu tai tikrai reikalinga, nes kamštis būdavo dar gerokai iki tilto.
Dėl pėsčuųjų šviesoforo, tai niekas po tiltu nelįs, bėgs per gatvę. Aš tai būčiau prieš šviesoforo naikinimą.
2. Kokią dalį srauto sudaro pėstieji pereidinėdami gatvę, kad patekti į stotelę? Nuojauta sako, kad dauguma.
Jei stotelės būtų prie pat tilto (arba jų nebūtų jei tai gerai) ir būtų susisiekimas po tiltu, - kokia prasmė bėgioti per gatvę ir kiek tai būtų tikėtina?
Komentuoti:
-
Ant tilto centro kryptimi A juosta piko metu tai tikrai reikalinga, nes kamštis būdavo dar gerokai iki tilto.
Dėl pėsčuųjų šviesoforo, tai niekas po tiltu nelįs, bėgs per gatvę. Aš tai būčiau prieš šviesoforo naikinimą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū dievui, sveikas protas nugalėjo. A juostos gerai, bet tai nereiškia kad tai yra silver bullet, kuri tinka bet kurioje vietoje ir bet kokiomis aplinkybėmis.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąTikėjausi, kad taip nebus, bet panašu, kad meras po Valakampių tilto remonto rimtai planuoja visas juostas paversti bendro eismo, nepaliekant net A juostos Centro kryptimi, kur ji labai reikalinga:
https://www.facebook.com/share/r/1B34gya8jS/
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kiek teko važiuoti niekada niekas nesinaudojo ją laikotarpiu spalis - balandis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO aplink esantys daugiaaukščiai nesinaudoja stotele? Ypač šiaurinėje pusėje jiems visai netoli per miškiuką.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O aplink esantys daugiaaukščiai nesinaudoja stotele? Ypač šiaurinėje pusėje jiems visai netoli per miškiuką.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na gal dar mažai mobiliems žmonėms pritaikyti ir tikrai OK bus. Dar aišku galima būtų pervesti į “pagal pareikalavimą” statusą, nes realiai 7 mėnesius per metus ji tikrai tėra stotelė kur max išlipa, įlipa vienas kitas žmogus.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
patraukt link tilto stotele.. problema ispresta .
Komentuoti:
Komentuoti: