Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Ten reikėtų tiesiog pastatyti kamerą ir rašyti automatu sąskaitas. Arba jei to nenorima daryti — kuoliuką viduryje kelio, kurį autobusai apžergtų, bet mašinoms bent kai apdraskytų bamperius.
    Taip, kai įrengė kamerą fotografuojančia A juostoje esančius ties šeškinės kalnu, ten smarkiai sumažėjo pažeidėjų. Vis dar pasitaiko, bet kamera sėkmingai juos fotografuoja.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jei taip padarytų, tai nusipirkčiau popcorno ir ant turistinės kėdutės atsisėdęs žiūrėčiau realybės šou gyvai. Ypač linksma būtų kai koks BMW pažemintas su Z išvirtusiomis padangomis pakibtų ore
    Šalia gali budėti traliukas

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
    Ten reikėtų tiesiog pastatyti kamerą ir rašyti automatu sąskaitas. Arba jei to nenorima daryti — kuoliuką viduryje kelio, kurį autobusai apžergtų, bet mašinoms bent kai apdraskytų bamperius.
    Jei taip padarytų, tai nusipirkčiau popcorno ir ant turistinės kėdutės atsisėdęs žiūrėčiau realybės šou gyvai. Ypač linksma būtų kai koks BMW pažemintas su Z išvirtusiomis padangomis pakibtų ore

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tai ir A (be pliuso) juostos dažnu atveju yra free use. Geriausias pavyzdys - Ozo g. nuo Licėjaus link Kalvarijų g., kur gudručiai, sukantys į dešinę, lenda į A juostą dar nuo Licėjaus stotelės.
    Ten reikėtų tiesiog pastatyti kamerą ir rašyti automatu sąskaitas. Arba jei to nenorima daryti — kuoliuką viduryje kelio, kurį autobusai apžergtų, bet mašinoms bent kai apdraskytų bamperius.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tai ir A (be pliuso) juostos dažnu atveju yra free use. Geriausias pavyzdys - Ozo g. nuo Licėjaus link Kalvarijų g., kur gudručiai, sukantys į dešinę, lenda į A juostą dar nuo Licėjaus stotelės.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Man įvažos kuomet yra A juosta atrodo lyg beprotybė. Nebent kažko nesuprantu.

    kad "netrukdytų eismui"...o tai tas pats VT nėra eismas? Kuris be kita ko turėtų turėti net prioritetą prieš nemažą dalį eismo.
    Nes Vilniuje A juostų beveik nėra. Visur sudėtos "A+" juostos, o tai realiai yra tiesiog privilegijuota juosta elektromobiliams ir nebaudžiamiems pažeidėjams.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Man įvažos kuomet yra A juosta atrodo lyg beprotybė. Nebent kažko nesuprantu.

    kad "netrukdytų eismui"...o tai tas pats VT nėra eismas? Kuris be kita ko turėtų turėti net prioritetą prieš nemažą dalį eismo.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.05.18, 17:42.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    VMS projektų žemėlapyje jau kurį laiką kabo atnaujinti sprendiniai prie rengiamų leidimų - objektų: https://maps.vilnius.lt/map/shared-t...3-935c782b2e9d

    Apibendrinant: gerokai mažiau pasiaurinimų, neiškeltos sankryžos su mažesnėmis gatvėmis ir parkingas prie Vokietijos ambasados.
    Iš šitos schemos panašu, kad vis dėl to planuoja palikti Algirdo st. įvažą link Centro, nors patvirtintuose projektiniuose pasiūlymuose įvažos turėjo nebebūti? Nesuprantama, kodėl, nes Algirdo g. tapus vienpuse ir nelikus pasukimo į ją, visas eismas važiuoja tiesiai Basanavičiaus g. žemyn viena juosta, tad nuo sankryžos su Švitrigailos g. iki Algirdo g. pirma juosta galėtų tapti A be jokių įvažų. Lygiai taip pat galėtų išnykti ir M. K. Čiurlionio st. įvažos, tačiau pristatinėjant PP buvo pasakyta, kad jos lieka, kad "netrukdytų eismui", nors ir panaikinus įvažas padidėtų VT komfortas ir atsirastų daugiau vietos ankštuose peronuose.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    VMS projektų žemėlapyje jau kurį laiką kabo atnaujinti sprendiniai prie rengiamų leidimų - objektų: https://maps.vilnius.lt/map/shared-t...3-935c782b2e9d

    Apibendrinant: gerokai mažiau pasiaurinimų, neiškeltos sankryžos su mažesnėmis gatvėmis ir parkingas prie Vokietijos ambasados.
    Tai vistiek geriau negu tai, kas ten dabar.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    VMS projektų žemėlapyje jau kurį laiką kabo atnaujinti sprendiniai prie rengiamų leidimų - objektų: https://maps.vilnius.lt/map/shared-t...3-935c782b2e9d

    Apibendrinant: gerokai mažiau pasiaurinimų, neiškeltos sankryžos su mažesnėmis gatvėmis ir parkingas prie Vokietijos ambasados.
    Paskutinis taisė Creatium; 2025.05.17, 09:59.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Kudirkos g. sprendinių korekcija? Čia jau 6 juostų nepadarys gal... Ar išdrįs palikti buvusį konceptą?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250517_084444_LibreOffice Viewer.jpg
Views:	472
Size:	44,9 kB
ID:	2200873

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250517_084749_Foxit PDF Editor.jpg
Views:	490
Size:	225,3 kB
ID:	2200874

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Savanorių pr. vėl nupiešė A juostą. Absoliučiai niekas nepasiekė apart to, kad dažai švieži
    Kelios nuotraukos su “pakeitimais”

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Savanorių pr. vėl nupiešė A juostą. Absoliučiai niekas nepasiekė apart to, kad dažai švieži

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Įdomu, ar darys visiškai pagal tą seną 2015 m. projektą, ar visgi bus kažkokie pakeitimai. Labiausiai įdomu dėl juostų pločių, užbrūkšniuotų asfalto plotų ir ar darys tą nesąmonę su vienpusiais dviračių takais.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Gal yra kur projektas?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Pradedama rekonstruoti Kareivių gatvė: bus įrengta papildoma eismo juosta

    Kovo viduryje bus pradėti Kareivių gatvės atkarpos, kuri tęsiasi nuo Verkių iki Žirmūnų gatvės, ir šalia esančių sankryžų remonto darbai. Bus atnaujinta kelio danga ir kita infrastruktūra, įrengta papildoma eismo juosta viešajam transportui. Darbai, kurių suma sieks beveik 3 mln. eurų (su PVM), patikėti tvarios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovei „YIT Lietuva“ ir truks apie 9 mėnesius.

    Skaičiuojama, kad minėtoje atkarpoje vien per pirmą šių metų mėnesį Ozo g. kryptimi per parą pravažiuodavo vidutiniškai 16 tūkst. transporto priemonių. Priešinga kryptimi, link Nemenčinės, per tą patį laiką – kone dvigubai daugiau.

    Įgyvendinant projektą numatyta rekonstruoti minėtą Kareivių gatvės dalį, kurioje eismo juostų plotis siekia po 3,5 metrų. Taip pat šaligatvius ir dviračius takus, kurie šiaurinėje gatvės pusėje išplatėja nuo 1,5 metro iki 2 metrų, ir šviesoforais valdomas Kareivių–Verkių bei Kareivių–Žirmūnų gatvių sankryžas.

    Po rekonstrukcijos automobiliams bus skirta po dvi kelio juostas abejomis kryptimis, o miesto centro link vykstančiam viešajam transportui bus įrengta papildoma eismo juosta, sumontuotos naujos troleibusų kontaktinio tinklo atramos. Pėsčiųjų ir dviračių takai, pėsčiųjų perėjos ir eismo saugumo salelės bus įrengtos laikantis universalaus dizaino principų.

    Kareivių gatvės atkarpos, kuri tęsiasi nuo Verkių iki Žirmūnų gatvės, rekonstrukcijos metu taip pat bus rekonstruotas lietaus nuotakynas, panaikintos ir perkeltos elektros ir ryšių trasos. Projekto metu bus aptverti saugomi medžiai ir krūmai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Atsivertus VT žemėlapį ir palyginus esamas VT juostas su jų poreikiu susidaro ne koks vaizdas ir kyla ne patys geriausi jausmai. Kyla ir klausimas: kaip tikimasi sklandesnio, geriau funkcionuojančio susisiekimo mieste jei yra toks atotrūkis tarp poreikio ir to kas yra ir to kas (ne)numatoma? Be to be reikalo išsijuosus važiuojama ant besinaudojančių automobiliais lyg jie būtų vos ne visų miesto susisiekime disfunkcijų šaltinis kuomet yra tokia situacija su susisiekimo infrastruktūra mieste ir alternatyvų automobiliui nelabai pateikiama.

    Esamos VT juostos:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	98,1 kB ID:	2183650

    VT maršrutai (žinoma, kad toli gražu ne visur reikia VT juostų, bet jos kaip minimum turėtų būti pagrindinėse arterijose, įskaitant vis dar nenutiesiamas arterijas tokias kaip Ozo iki Justiniškių, Šiaurinė, Pavilnionių bent iki Ukmergės (pageidautina manyčiau iki Liongino), M Lietuvio, galbūt Šatrijos raganos iki Viršupio ir taip toliau.

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	111,8 kB ID:	2183651
    Paskutinis taisė spekas; 2025.02.15, 20:09.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Iškalbingas sakinys:

    Vilniaus valdžia žada 43 km naujų A juostų Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...u-1636-2392286
    Ir visgi nepateikta jokių citatų, ką iš tikro "žada", o kas tik manipuliacijos skambioms antraštėms

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Iškalbingas sakinys:
    Informacijos, kiek „A“ juostų buvo nutiesta 2023-2024 metais savivaldybė nepateikia.
    Dar 2022 metais SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (toliau: JUDU) žadėjo, kad Vilniuje iki 2025 m. įrengus visas numatytas papildomas atkarpas, viešojo transporto eismo juostų tinklas turėtų siekti 47 kilometrus. Remiantis naujausiais duomenimis, Vilniuje šiuo metu yra 43,2 kilometrai „A“ juostų, skirtų viešajam transportui.
    Vilniaus valdžia žada 43 km naujų A juostų Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...u-1636-2392286

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    IMHO prie tos perėjos Svanorių pr. beveik tilptų trys juostos, įskaitant A. (bet tikriausiai negalima "darniai" daryti perėjų per 3 juostas )
    https://maps.app.goo.gl/5nqkD4A1ioB9YfJY7
    Tiesa sakant, kartais praktiškai taip ir įvyksta, kai troleibusas nespėja užvinguriuoti.
    Kitoje pusėje irgi durnai padaryta - ten nėra A ir dar dažnai sukasi automobiliai į kairę (nors vietos 3-iai posūkio juostai už salos irgi galima atrasti).
    Jei reguliuojama šviesoforu – galima, bet toje vietoje netraukiant pėsčiųjų salelės per pavojinga tris juostas turėti.

    Komentuoti:

Working...
X