Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    A juosta tarnauja kaip gelbėjantis papildomas elementas organizuojant eismą per sankryžas, ypač šviesoforines.
    Tai nėra joks pakaitalas tramvajui ar priemiestiniam traukiniui.

    Vilniaus situacija ar net Lietuvos A juostų situacijja, man susidarė įspūdis, labiau skirta valdyti srautą ties įvažomis į kiemus, kad lengviau būtų įsukt ar išsukt. Autobusai ir troleibusai šiek tiek 2 vietoj. Tiesa yra kokia Ukmergės g. kur A juosta atlieka savo funkciją, bet daug kur tai tiesiog tai ką aprašiau.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Visuomet sakiau - apie kokį dar tramvajų ar metro čia spangstam, kai nesugebama paprastų A juostų įrengti
    A juostų įrengimas yra sunkesnis dalykas politiškai nei tramvajaus sistemos statymas. Yra daugybė pavyzdžių, kur 'BRT' pavirsta į nesibaigiantį 'tept lept' (koks yra daromas Vilniuje), kai tramvajaus bėgiai būna arba tiesiami, arba ne. Taip, kad 'spangsta' čia labiau tie, kurie siūlo veltis į šitą nesibaigiantį A juostų karą, kur kiekvienas 100 metrų tampa karo zona ir nesibaigiančiomis diskusijomis apie reikia/nereikia. Nežinau nei vieno kieto miesto, kuris būtų taip sukūręs savo transporto stuburą. Tuo tarpu tramvajaus bėgiu tiesimas (net ir nuo nulio) yra išbandytas ir pasiteisinęs sprendimas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Gal ten tiktų Žemaitės g. Statybininkų stotelės variantas - nereguliuojama perėja pereiti A juostą, ir reguliuojama pereiti automobilių juostas?
    Žemaitės g. variantas yra totali nesąmonė. Esant žaliam signalui autobusai ten nesuka į tą A juostą, o važiuoja pirmąja, kad išvengti iškilios perėjos.
    Be to salėlėje tarp tos A juostos ir kitų eismo juostų yra labai mažai vietos pėstiesiems laukti žalio signalo. Aišku ši vieta kiek kitokia, nes čia ne reguliuojama perėja, o sankryža. Tuskulėnų g. užtektų paprastos reguliuojamos perėjos, nes pėstieji ten taip dažnai nestabdys srauto, kad VT būtų poreikis apvažiuoti tą šviesoforą.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Gal ten tiktų Žemaitės g. Statybininkų stotelės variantas - nereguliuojama perėja pereiti A juostą, ir reguliuojama pereiti automobilių juostas?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ten vienareikšmiškai turėjo atsirasti reguliuojamos perėjos ir būti padaryta normali A juosta. Tokioje gatvėje, su tokiu profiliu, turėti nereguliuojamą perėją yra kažkas sunkiai suprantamo.
    Panašiai kaip Geležinio Vilkio gatvėje Centro kryptimi prieš Ozo g. dobilą........

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Visuomet sakiau - apie kokį dar tramvajų ar metro čia spangstam, kai nesugebama paprastų A juostų įrengti

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Padaryti ne taip paprasta, nes nereguliuojama pėsčiųjų perėja negali eiti per tris juostas be papildomos saugumo salelės. Tai variantai yra (tiksliau, buvo) keli – arba daryti šviesoforu reguliuojamą perėją,
    Ten vienareikšmiškai turėjo atsirasti reguliuojamos perėjos ir būti padaryta normali A juosta. Tokioje gatvėje, su tokiu profiliu, turėti nereguliuojamą perėją yra kažkas sunkiai suprantamo.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    abruo Aš spoksodamas į tą paskutinę foto ir galvojau, kad ten visai tiktų šviesoforinė perėja. Piko metu ten eismas ir taip beveik sustoję yra, tai automobiliams niekaip netrukdytų; na o ne piko metu tiesiog būtų didesnis saugumas pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Aš tikrai ne už bereikalingą gatvių platinimą, na bet šiuo atveju buvo galima su minimaliu kiekiu papildomo asfalto pločio padaryti normalią gatvę su A juostomis į abi puses nuo žiedo iki sankryžos su Apkasų gatve. O gavosi kaip visada, vilnietiška inžinerija be cirkų
    Padaryti ne taip paprasta, nes nereguliuojama pėsčiųjų perėja negali eiti per tris juostas be papildomos saugumo salelės. Tai variantai yra (tiksliau, buvo) keli – arba daryti šviesoforu reguliuojamą perėją, arba statyti papildomą saugumo salelę (kaip įvažiuojant į Pedagogoinį žiedą iš Narbuto g.), arba daryti nežymėtą perėją (kaip Batoro g. ties posūkiu į Dvarčionių piliavietę, bet tai blogiausias variantas). Na, arba pas mus neįprastą variantą iš Liuksmeburgo pagal sleader postą.

    Tai iš dalies suprantamas toks sprendimas, bet akivaizdžiai matosi, kad nebuvo iki galo pagalvota ar pabijota imtis rimtesnių sprendimų, kurie būtų žymiai naudingesni. Kad tokie VT juostų nutrūkimai neveikia, jau buvo pasimokyta iš Savanorių pr.

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    A juosta baigiasi ties nauja Žygio st. (link Žalgirio g.), toliau dažniausiai būna didelės spūstys, piko metu net iki Geležinio Vilko g.
    Click image for larger version Name:	20250827_200337.jpg Views:	0 Size:	2,77 MB ID:	2217321
    Čia gal galėjo būti visai naudingas sprendimas, jei šita juosta būtų buvusi pratęsta toliau, bet ten trukdo medžiai ir krūmai. Na, dabar gal bent keletą mašinų galima bus aplenkti.
    Paskutinis taisė abruo; 2025.08.28, 10:15.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Aš tikrai ne už bereikalingą gatvių platinimą, na bet šiuo atveju buvo galima su minimaliu kiekiu papildomo asfalto pločio padaryti normalią gatvę su A juostomis į abi puses nuo žiedo iki sankryžos su Apkasų gatve. O gavosi kaip visada, vilnietiška inžinerija be cirkų

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Nutrūksta už 150 m ties perėja, viešasis transportas privalės sustoti ir praleisti važiuojančius pirma juosta arba tiesiog nevažiuoti A juosta, nes atsiranda papildomas stabdymas, persirikiavimas, įsitikinimas, kad nieko nėra/praleidžia/nepraleidžia.
    O Būtumėm Liuksemburgas, bet deja
    155 N6 - Google Map

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Kaid
    Trečia foto: na, bent teoriškai autobusas galės laisvai sankryžą pravažiuot, jei iki Kalvarijų g. nuo tos pusės bus kamštis.
    Teoriškai, puikiai pastebėta.
    A juosta bus užtverta sukančių į dešinę, į Apkasų gatvę, o jų ten suka daug įvairiu paros metu, bus tas pats scenarijus kaip visose A jusotose Ozo/Kalvarijų g. sankryžoje, kai visi autobusai prieš sankryžą persirikiuoja į pirmą eismo juostą.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Kaid
    Trečia foto: na, bent teoriškai autobusas galės laisvai sankryžą pravažiuot, jei iki Kalvarijų g. nuo tos pusės bus kamštis.
    Paskutinė foto: kažkokia pornografija. Negi vykdant tokio lygio projektą nėra galimybės sujungti tų dviejų atkarpų, esančių 30 metrų atstumu?
    Bendrai paėmus, atrodo kažkokia betvarkė, pritempta iki begalybės, iš atskirų padrikų lopų sulipdyta....

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tuskulėnų g.

    A juostos, kurios gerai atrodys mero metiniame FB poste, gerai atrodys neveiktų darbų sąraše, tačiau realybėje bus neveikiantis daiktas, kuriam iššvaistyti pinigai.


    A juosta link Žalgirio gatvės prasideda nuo M. Katkaus st.
    Click image for larger version  Name:	20250827_202449.jpg Views:	0 Size:	1,81 MB ID:	2217322

    Autobusas nesinaudoja A juosta
    Click image for larger version  Name:	20250827_202646.jpg Views:	0 Size:	1,30 MB ID:	2217323

    A juosta baigiasi ties nauja Žygio st. (link Žalgirio g.), toliau dažniausiai būna didelės spūstys, piko metu net iki Geležinio Vilko g.
    Click image for larger version  Name:	20250827_200337.jpg Views:	0 Size:	2,77 MB ID:	2217321

    Kryptyje link Žirmūnų žiedo A juosta prasideda nuo Trimitų st. (bus Žygio st.)
    Click image for larger version  Name:	20250827_200612.jpg Views:	0 Size:	1,87 MB ID:	2217324

    Baigiasi už 150 m
    Click image for larger version  Name:	20250827_200731.jpg Views:	0 Size:	1,71 MB ID:	2217325

    Antra atkarpa prasideda nuo M. Katkaus st.
    Click image for larger version  Name:	20250827_201101.jpg Views:	0 Size:	1,93 MB ID:	2217326

    Nutrūksta už 150 m ties perėja, viešasis transportas privalės sustoti ir praleisti važiuojančius pirma juosta arba tiesiog nevažiuoti A juosta, nes atsiranda papildomas stabdymas, persirikiavimas, įsitikinimas, kad nieko nėra/praleidžia/nepraleidžia.
    Click image for larger version  Name:	20250827_201312.jpg Views:	0 Size:	2,19 MB ID:	2217327

    Antras A juostos nutraukimas ties kita perėja, už 200 m
    Click image for larger version  Name:	20250827_201633.jpg Views:	0 Size:	2,12 MB ID:	2217328
    Click image for larger version  Name:	20250827_201811.jpg Views:	0 Size:	1,92 MB ID:	2217329

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Čia koks naujas G ?
    Buvo nuleakinta VVT temoje, Stotis - Olandų - Žalgirio - Stotis, žiedinis, nepamenu tik kaip tiksliai nuo Žalgirio iki stoties eis pro kitą pusę.

    Edit, radau:
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Turėtų atsirasti nemažai naudingų naujų jungčių, bet nelabai suprantu šių aspektų:

    P2 eis per Vilkpėdės g., o ne greičiausiu keliu į Stotį per Žemaitės g., jei jau tai planuojamas kaip G maršrutas. Praleista proga sukurti realiai patrauklų laiku susisiekimą tarp Stoties ir Saltoniškių g. verslo centrų. Vietoje P2, verčiau jau tą kabliuką per Vilkpėdės g. atliktų planuojamas P3, kuris neplanuojamas kaip greitasis.



    Click image for larger version Name:	image_151769.jpg Views:	0 Size:	92,3 kB ID:	2189689
    Paskutinis taisė Ignalina; 2025.08.26, 21:12.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Aktualu ten bus paleidus naująjį G maršrutą. Vakarais link žiedo Tuskulėnų g. galima ir pusvalandį praleisti.
    Čia koks naujas G ?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kaip visada daroma ne ten, kur labiausiai reikia, o ten, kur mažiausiai kenkia automobiliams. Na, bet geriau, nei nieko.
    Aktualu ten bus paleidus naująjį G maršrutą. Vakarais link žiedo Tuskulėnų g. galima ir pusvalandį praleisti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kaip visada daroma ne ten, kur labiausiai reikia, o ten, kur mažiausiai kenkia automobiliams. Na, bet geriau, nei nieko.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Savanorių pr. numeris 2
    Būtent. Nelabai yra naudos iš tokių VT juostų. Galėjo gi padaryti po papildomą pėsčiųjų salelę abejose perėjų pusėse ir normaliai pravesti VT juostą. Bet patingėjo.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Savanorių pr. numeris 2

    Komentuoti:

Working...
X