Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bluefox
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Problema yra butelio kaklelis po viaduku prieš pat tiltą (Centro kryptimi). Ten atvažiuojantys nuo Antakalnio leidžiasi nuo viaduko, sukantys nuo Valakampių leidžiasi tiesiai ant tilto, ir taip pat sueina dvi Milašiaus g. juostos. Faktiškai gaunasi taip, jog 100 metrų atkarpoje keturių juostų srautai sueina į vieną, ir tai labai destruktyviai veikia eismą, kelia avarines situacijas elementariai dėl atsiradusio poreikio papildomus manevrus atlikinėt. Dažnai tenka ten piko metu pravažiuoti (ir ryte, ir vakare), tai buvęs ne vienas atvejis, kai eilė stovi nuo pat archyvo iki tilto, kurią pravažiavus patį tiltą iki pat Kareivių g. pravažiuoji be problemų. T.y., tas butelio kaklelis grynai lygioje vietoje iš oro sukuria kamščius ir avarines situacijas. Praktiškai visos mano matomos avarijos kelyje yra sukoncentruotos Milašiaus ir Kareivių g. atkarpose abejose pusėse to tilto. Per užpraeitas Velykas ryte važiavome pas mamą (Žirmūnų kryptimi) - tilto pradžioje, kur prasideda A juosta, buvo avarija. Po pietų grįžtant atgal, Kareivių g. prie "Batų kalno" nuokalnėje link tilto buvo avarija ir už 300-400 metrų ant tilto buvo trečia avarija... Ta prasme, beveik anekdotas, jei tik mokėčiau juos pasakot.
    Ačiū už paaiškinimą. Man visuomet atrodė, kad labiausiai stringama ties Žirmūnų g. sankryža, todėl ar spūstis bus porą šimtų metrų ilgesnė dėl A juostos ar trumpesnė be jos, neturės įtakos.

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Kai kalbi su darnumo-judumo ekstremistais, diskusijos nėra. Jie realiai kartoja savo "idėjas" kaip mantras, kas su realybe nėra niekaip susiję. Kažkuriame kitame poste postringavo, kad būtų galima kažkokius alternatyvius nusukimus į kairę Antakalnyje įrengti... Vienintelė mintis - kur? Ten vietos ir taip nėra. Pusė tų nusukimų yra nusukimai į vietinius kiemus. Tai per kur juos apvesti norėtų tas fotelio generolas, per Rokantiškes gal?
    Šitas galioja abiejoms pusėms Tad be bandymo vienas kitą konstruktyviai išgirsti ir atrodys, kad abi pusės atskiruose pasauliuose.

    Nepaisant įvairių trūkumų, Vilniaus infrastruktūra yra geriausiai sukurta keliauti automobiliu ir žinant nenorą investuoti į VT skirtą infrastruktūrą aš natūraliai priešiškai reaguoju, kai va taip sakoma, kad bus panaikinamos jau padarytos A juostos (tebūnie laikinai).

    O ieškoti būdų kaip sukurti didesnį VT prioritetą Antakalnio g. manau yra būtina, bet šalia to žinoma turi atsirasti normali P+R aikštelė Antakalnio gale su patogiai padarytu persėdimu į VT, dviračių jungtys ir pan., kas leistų VT kaip patogią alternatyvą rinktis kuo didesniai daliai žmonių.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Antakalnio gatvėje tikrai nėra privaloma turėti VT juostą visos gatvės atkarpoje.
    Ačiū ne, dar vieno Savanorių pr. mums nereikia.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Antakalnio gatvėje tikrai yra privaloma turėti VT juostą visos gatvės atkarpoje.
    Antakalnio gatvėje tikrai nėra privaloma turėti VT juostą visos gatvės atkarpoje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Cha cha cha, kaip šmaikštu ir juokinga (ypač tą kartojant gal dešimtą kartą). Davai viską suvedam į kitą kraštutinumą ir atiduodam po vieną juostą VT Antakalnio gatvėje, tada visi kartu kolektyviai uždusime kamščiuose. Mastyti reikia globaliai, o ne vien vaikiškai "maszynos baaad, VT jeee".
    Antakalnio gatvėje tikrai yra privaloma turėti VT juostą visos gatvės atkarpoje.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Kodėl teigiate, kad sveikas protas nugalėjo? Sutinku, kad link Nemenčinės pl. A juosta neaktuali, bet juk spūstys link Centro susidaro nuo pat Žirmūnų gatvės sankryžos iki kurios dar lieka ~600 m srautui pasiskirstyti, tad jei VT gali dalį kamščio apvažiuoti, tai jau didina jo patikimumą.
    Problema yra butelio kaklelis po viaduku prieš pat tiltą (Centro kryptimi). Ten atvažiuojantys nuo Antakalnio leidžiasi nuo viaduko, sukantys nuo Valakampių leidžiasi tiesiai ant tilto, ir taip pat sueina dvi Milašiaus g. juostos. Faktiškai gaunasi taip, jog 100 metrų atkarpoje keturių juostų srautai sueina į vieną, ir tai labai destruktyviai veikia eismą, kelia avarines situacijas elementariai dėl atsiradusio poreikio papildomus manevrus atlikinėt. Dažnai tenka ten piko metu pravažiuoti (ir ryte, ir vakare), tai buvęs ne vienas atvejis, kai eilė stovi nuo pat archyvo iki tilto, kurią pravažiavus patį tiltą iki pat Kareivių g. pravažiuoji be problemų. T.y., tas butelio kaklelis grynai lygioje vietoje iš oro sukuria kamščius ir avarines situacijas. Praktiškai visos mano matomos avarijos kelyje yra sukoncentruotos Milašiaus ir Kareivių g. atkarpose abejose pusėse to tilto. Per užpraeitas Velykas ryte važiavome pas mamą (Žirmūnų kryptimi) - tilto pradžioje, kur prasideda A juosta, buvo avarija. Po pietų grįžtant atgal, Kareivių g. prie "Batų kalno" nuokalnėje link tilto buvo avarija ir už 300-400 metrų ant tilto buvo trečia avarija... Ta prasme, beveik anekdotas, jei tik mokėčiau juos pasakot.

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Kažkoks paralelinis pasaulis, realiai. Ir niekas ten (bent jau judant link centro) nesistengia važiuoti antra juosta, kaip tik priešingai pirma, nes iš antros juostos dažnai kažkas sugalvoja sukti į kairę ir turėsi paskui ieškoti tarpo, kad vėl grįžti į pirmą. Man atrodo jūs samprotaujate iš armchair general pozicijos ir ten iš viso nevažinėjate. Arba jei ir važinėjate, tai ne kamščių metu ir retai.
    Kai kalbi su darnumo-judumo ekstremistais, diskusijos nėra. Jie realiai kartoja savo "idėjas" kaip mantras, kas su realybe nėra niekaip susiję. Kažkuriame kitame poste postringavo, kad būtų galima kažkokius alternatyvius nusukimus į kairę Antakalnyje įrengti... Vienintelė mintis - kur? Ten vietos ir taip nėra. Pusė tų nusukimų yra nusukimai į vietinius kiemus. Tai per kur juos apvesti norėtų tas fotelio generolas, per Rokantiškes gal?
    Paskutinis taisė Riedutis; 2025.06.13, 21:20.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Aš ten daug metų pastoviai važinėju (kaip su mašina, taip ir su VT) ir sutuacija padarius A juostą ryškiai pablogėjo (tiek mašinai, tiek VT). Bet gal likime prie savo nuomonių, nelabai turiu laiko ilgai diskusijai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Dėl ko prasidėjo diskusija - dėl to kad po rekonstrukcijos nebus palikta A juosta ant Valakampių tilto. Aš pasidžiaugiau kad sveikas protas nugalėjo, kitiems forumiečiams tai užkliuvo.
    Valakampių tiltas netolygu Antakalnio g. Šiaip galėčiau lažintis, kad nesant A juostos ant tilto, piko metu tarp taškų kaip pvz. tilto pradžia nuo O. Milašiaus g. pusės ir Kareivių/Žirmūnų g. sankryža bus nuvažiuojama lygiai per tiek pat laiko, kiek ir esant tai A juostai ant tilto. Tik su sąlyga, kad per VT juostą niekas kitas nepravažiuotų ir neužlįstų priekyje.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Mieste reikia gerinti VT ir jo gerinimas tikrai nėra naujų blizgančių autobusų ar troleibusų nupirkimas. Viešojo transporto problema yra jo lėtumas, o to priežastis - A juostų nebūvimas ir labai blogai sudaryti tvarkaraščiai ne piko metu.
    Tai o kas su tuo nesutinka? Aš tik sakau kad A juostų plėtra nedarant infrastruktūrinių pakeitimų (kitaip tariant, darant dėl pliuso) tą VT gali dar labiau sustabdyti. Dėl ko prasidėjo diskusija - dėl to kad po rekonstrukcijos nebus palikta A juosta ant Valakampių tilto. Aš pasidžiaugiau kad sveikas protas nugalėjo, kitiems forumiečiams tai užkliuvo. Tai aš ir aiškinu, kad A juostų negalima tiesti aklai, reikia apgalvoti kaip judės srautai, nes priešingu atveju automobiliai užblokuos visus privažiavimus. Kaip kad kas dabar įvyko ant Valakampių tilto.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Tai aš nesakau kad globaliai negalima perdaryti - galima sukurti apvažiavimus, kur reikia, parengti papildomas juostas posūkiams ir pan. Bet jūs realiai tikite kad tai artimiausiu metu bus padaryta? Pas mus kiek metų Šiaurinę gatvę ruošia tiesti? O Vokiečių gatvės rekonstrukciją, kiek metų planavo? Deja, bet man tai skamba kaip kažkokia utopija. O dabartinėmis sąlygomis (nieko nekeičiant) įvesti A juostą Antakalnyje yra visiškai sustabdyti eismą. Ką ir norėjau pasakyti.
    Artimiausiu metu - ne, bet kažkada gal ne pačioje tolimiausioje ateityje tikiu, kad to sulauksime. Niekas turbūt ir negalvoja apie buką A juostų "dėl varnelės" darymą, kai tik papeckiojama ant asfalto ir viskas, tačiau daugiau niekas nepadaroma ir elementariai net nesukuriama pažeidimų kontrolės sistema. Bet kokiu atveju Antakalnio g. su A juostomis miestui reikia.

    Kad plėtra yra labai silpna (Šiaurinės g. pvz.) tą visi matome, bet nereiškia, kad reikia numoti ar nuleisti rankas. Juo labiau, kad ta pati Šiaurinė g. ar Vokiečių g. niekaip tiesiogiai prie VT sąlygų mieste (dabartiniam tinklui) gerinimo neprisidės. Mieste reikia gerinti VT ir jo gerinimas tikrai nėra naujų blizgančių autobusų ar troleibusų nupirkimas. Viešojo transporto problema yra jo lėtumas, o to priežastis - A juostų nebūvimas ir labai blogai sudaryti tvarkaraščiai ne piko metu.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tamsta mato tik taškinius objektus, o reikėtų šiek tiek pažiūrėti į visumą ir didesnę erdvę. Deja, bet taip pat taškinius objektus ir mato miesto planuotojai, kad jiems būtent kiekviename taške reikia kažkokio posūkio, arba pasiekiamumo ir visiškai nesvarbu, kad pasukus tarkim prieš tris sankryžas, kur tai nekelia problemų, lygiagrečia gatve gali pasiekti lygiai tą patį tašką.
    Tai aš nesakau kad globaliai negalima perdaryti - galima sukurti apvažiavimus, kur reikia, parengti papildomas juostas posūkiams ir pan. Bet jūs realiai tikite kad tai artimiausiu metu bus padaryta? Pas mus kiek metų Šiaurinę gatvę ruošia tiesti? O Vokiečių gatvės rekonstrukciją, kiek metų planavo? Deja, bet man tai skamba kaip kažkokia utopija. O dabartinėmis sąlygomis (nieko nekeičiant) įvesti A juostą Antakalnyje yra visiškai sustabdyti eismą. Ką ir norėjau pasakyti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Kažkoks paralelinis pasaulis, realiai. Ir niekas ten (bent jau judant link centro) nesistengia važiuoti antra juosta, kaip tik priešingai pirma, nes iš antros juostos dažnai kažkas sugalvoja sukti į kairę ir turėsi paskui ieškoti tarpo, kad vėl grįžti į pirmą. Man atrodo jūs samprotaujate iš armchair general pozicijos ir ten iš viso nevažinėjate. Arba jei ir važinėjate, tai ne kamščių metu ir retai.
    Toks jausmas, kad čia kaip akmenyje iškalta ir paveldo departamento saugojama, kad Juozas ar Petras būtent ten turi sukti į kairę ir negali jie sukti kitur, kur būtų vietos tai juostai, arba suformuoti jiems alternatyvų maršrutą, kad nereikėtų būtet ten sukti.
    Tamsta mato tik taškinius objektus, o reikėtų šiek tiek pažiūrėti į visumą ir didesnę erdvę. Deja, bet taip pat taškinius objektus ir mato miesto planuotojai, kad jiems būtent kiekviename taške reikia kažkokio posūkio, arba pasiekiamumo ir visiškai nesvarbu, kad pasukus tarkim prieš tris sankryžas, kur tai nekelia problemų, lygiagrečia gatve gali pasiekti lygiai tą patį tašką.

    P.s. priminsiu KET punktą, kurio, sprendžiant iš eismo gatvėse, daugelis vairuotojų net nežino:
    182. Jeigu eismo juosta, skirta maršrutiniam transportui važiuoti ta pačia kryptimi, yra dešiniajame važiuojamosios dalies krašte ir nėra atskirta ištisine horizontaliojo ženklinimo linija, prieš posūkį į dešinę sukantys vairuotojai privalo, o apvažiuojantys sustojusią į kairę sukti transporto priemonę vairuotojai gali persirikiuoti į šią eismo juostą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    O ne tame kad eismas atidavus po vieną juostą VT visiškai sustotų? Ten pilna žmonių kurie iš antros juostos suka į kairę, iš pirmos - į dešinę ir tas viešas transportas bent keliose vietose būtų visiškai sustabdytas. Čia aš sakau kaip daugelį metų gyvenantis Antakalnyje ir galintis nubraižyti jums konkrečias vietas, kur visa tai vyktų.



    Kažkoks paralelinis pasaulis, realiai. Ir niekas ten (bent jau judant link centro) nesistengia važiuoti antra juosta, kaip tik priešingai pirma, nes iš antros juostos dažnai kažkas sugalvoja sukti į kairę ir turėsi paskui ieškoti tarpo, kad vėl grįžti į pirmą. Man atrodo jūs samprotaujate iš armchair general pozicijos ir ten iš viso nevažinėjate. Arba jei ir važinėjate, tai ne kamščių metu ir retai.
    Nu tai tas kelias vietas ir tektų paspręsti padarant kišenes posūkiui ar jį uždraudžiant. Esmê ir yra, kad dėl to vyksta šokinėjimas tarp juostų tiek lėtinantis bendrą srautâ, tiek pačią vairuojančių psichologinę būklę. Nebegyvenu ten jau senokai, bet kažin ar labai kas pasikeitė

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tai uždrauskime kairius posūkius ir viskas judės sklandžiai.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Turbūt tą pirmą karta parašiau, bet tiek jau tos. Pabūsim šmaikštūs
    Antakalnio g. jau seniai reikėjo po vieną juostą atiduoti VT, tik ten problema tikriausiai tame, kad tos keturios juostos yra kiek per siauros, kad tai normaliai padaryti.
    O ne tame kad eismas atidavus po vieną juostą VT visiškai sustotų? Ten pilna žmonių kurie iš antros juostos suka į kairę, iš pirmos - į dešinę ir tas viešas transportas bent keliose vietose būtų visiškai sustabdytas. Čia aš sakau kaip daugelį metų gyvenantis Antakalnyje ir galintis nubraižyti jums konkrečias vietas, kur visa tai vyktų.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Šiaip kas keisičiausia, tai labiausiai A juostų Antakalnio g. tikriausiai bijo tie, kurie iš esmės niekada pirma juosta nevažiuoja, nes pavažiavus kelis šimtus metru ten sutinki "besivelkantį lochavozą" ir vis vien tenka važiuoti antra. O kaip žinia niekas eismo labiau nelėtina, nei besismaukantys iš vienos juostos į kitą, kad sutaupyti sekundę, bet realiai visus sugaišinantys kelias sekundes dėl kiekvieno manevro.
    Kažkoks paralelinis pasaulis, realiai. Ir niekas ten (bent jau judant link centro) nesistengia važiuoti antra juosta, kaip tik priešingai pirma, nes iš antros juostos dažnai kažkas sugalvoja sukti į kairę ir turėsi paskui ieškoti tarpo, kad vėl grįžti į pirmą. Man atrodo jūs samprotaujate iš armchair general pozicijos ir ten iš viso nevažinėjate. Arba jei ir važinėjate, tai ne kamščių metu ir retai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Cha cha cha, kaip šmaikštu ir juokinga (ypač tą kartojant gal dešimtą kartą). Davai viską suvedam į kitą kraštutinumą ir atiduodam po vieną juostą VT Antakalnio gatvėje, tada visi kartu kolektyviai uždusime kamščiuose. Mastyti reikia globaliai, o ne vien vaikiškai "maszynos baaad, VT jeee".
    Turbūt tą pirmą karta parašiau, bet tiek jau tos. Pabūsim šmaikštūs
    Antakalnio g. jau seniai reikėjo po vieną juostą atiduoti VT, tik ten problema tikriausiai tame, kad tos keturios juostos yra kiek per siauros, kad tai normaliai padaryti. Šiaip kas keisičiausia, tai labiausiai A juostų Antakalnio g. tikriausiai bijo tie, kurie iš esmės niekada pirma juosta nevažiuoja, nes pavažiavus kelis šimtus metru ten sutinki "besivelkantį lochavozą" ir vis vien tenka važiuoti antra. O kaip žinia niekas eismo labiau nelėtina, nei besismaukantys iš vienos juostos į kitą, kad sutaupyti sekundę, bet realiai visus sugaišinantys kelias sekundes dėl kiekvieno manevro.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nes bėdžiams su lochavozu, pirmumų ir dedikuotų linijų nereikia. Jie gali palaukti. Pirmumo reikia bachūrams, kurie ką tik į savo lastačką įvarvino kuro už 20 eur ir dabar nori prasilėkti.
    Cha cha cha, kaip šmaikštu ir juokinga (ypač tą kartojant gal dešimtą kartą). Davai viską suvedam į kitą kraštutinumą ir atiduodam po vieną juostą VT Antakalnio gatvėje, tada visi kartu kolektyviai uždusime kamščiuose. Mastyti reikia globaliai, o ne vien vaikiškai "maszynos baaad, VT jeee".

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Kodėl teigiate, kad sveikas protas nugalėjo? Sutinku, kad link Nemenčinės pl. A juosta neaktuali, bet juk spūstys link Centro susidaro nuo pat Žirmūnų gatvės sankryžos iki kurios dar lieka ~600 m srautui pasiskirstyti, tad jei VT gali dalį kamščio apvažiuoti, tai jau didina jo patikimumą.
    Nelabai supratau kas jums yra centras, bet aš kalbu apie juostą važiuojant nugara į Saulėtekį. Nes ten palikus vieną juostą automobiliams yra nesibaigiantis kamštis, tame tarpe ir viešąjam transportui. Ir problema yra ne kiek vienoje juostoje, o tame, kad ten vienoje vietoje faktiškai trys juostos įsilieja į vieną. Praeitą kartą važiavau ryte, tai kamštis prasidėjo dar ties laipiojimo parku ir VT jame stovėjo kartu su automobiliais. Prieš uždarant juostą tokios nesąmonės niekada nebūdavo.

    Stovėjau kažkur nuo čia, kartu su visais VT-šnikais. Apie 25 minutes stovėjome.

    Click image for larger version

Name:	image_2025-06-13_130146362.png
Views:	306
Size:	1,43 MB
ID:	2205288

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Kodėl teigiate, kad sveikas protas nugalėjo?
    Nes bėdžiams su lochavozu, pirmumų ir dedikuotų linijų nereikia. Jie gali palaukti. Pirmumo reikia bachūrams, kurie ką tik į savo lastačką įvarvino kuro už 20 eur ir dabar nori prasilėkti.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Ačiū dievui, sveikas protas nugalėjo. A juostos gerai, bet tai nereiškia kad tai yra silver bullet, kuri tinka bet kurioje vietoje ir bet kokiomis aplinkybėmis.
    Kodėl teigiate, kad sveikas protas nugalėjo? Sutinku, kad link Nemenčinės pl. A juosta neaktuali, bet juk spūstys link Centro susidaro nuo pat Žirmūnų gatvės sankryžos iki kurios dar lieka ~600 m srautui pasiskirstyti, tad jei VT gali dalį kamščio apvažiuoti, tai jau didina jo patikimumą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Tai palaukit, ar "stotele niekas nesinaudoja", ar "šviesoforas stabdo eismą"? Abu teiginiai prieštarauja vienas kitam, nes niekas nesinaudoja = nėra pėsčiųjų = žalias šviesoforas automobiliams. O jeigu stabdo eismą, vadinasi, pėsčiųjų yra ir stotele žmonės naudojasi.
    Jei trumpai - už*isa parskrendant nuo tilto stot prie šviesoforo bėdžius, neįperkančius mašinos, praleist.

    Komentuoti:

Working...
X