Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Ne tik prie brėžinių dirba glušiai, bet ir komunikacijoje, jau ne pirmą kartą deda į viešus pranešimus savo kuriozus...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Va, Vilniaus savivaldybės nuotrauka. [s]Gražu žiūrėt [/s]

    Gal kas nors turit pažįstamų žiniasklaidoje?

    https://vilnius.lt/naujienos/vilniau...porto-arteriju

    Click image for larger version  Name:	DJI_20250825155709_0089_D.jpg Views:	0 Size:	1,09 MB ID:	2217642
    Paskutinis taisė Creatium; 2025.08.29, 16:41.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Visuomet sakiau - apie kokį dar tramvajų ar metro čia spangstam, kai nesugebama paprastų A juostų įrengti
    Lietuvoje net elementariu parkingo problemu nesugeba isspresti desimtmecius. Normalaus VT - net ir normaliai nutiesiamos A juostos kaip matom tas pats kaip Lietuvai iki menulio.
    Paskutinis taisė MindesAcc; 2025.08.29, 11:29.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Žemaitės ten labai mažai vietos įsukt, tai labai nepatogu. Atrodytų, kad STR atitinka ir t. t., bet kai tvoros ir stulpai iš abiejų pusių ant kiekvieno kampo, tai matyt j*bint su galiniu ratu su keleiviais į bortą nelabai kas nori rizikuot, arba jautiesi, kaip smegenys dirbtų 100 % pajėgumu, tai nafik chill'eriui vadylai to reikia?
    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	437
Size:	1,63 MB
ID:	2217468

    Bortai būna apdaužyti ir įprastesnėse vietose, turbūt niekad nepagalvojot, kad su VT galit ant borto pašokt:
    "Litexpo"
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	411
Size:	2,04 MB
ID:	2217469

    Lasivės pr. prieš Sietyno estakadą
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	417
Size:	2,25 MB
ID:	2217470

    Jasinksio g. posūkėlis
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	412
Size:	1,39 MB
ID:	2217471

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Ir šiaip šita vieta yra labai nesaugi, nes lengvosios atvaro ir suka į dešinę net neapsidairę, kad šalia autobusas važiuoja, iš vairuotojų daug jau girdėjau istorijų, kaip vos spėjo išvengti eismo įvykio staigiai stabdant, todėl gal tada taip tiesiog važiuoti saugiau.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė RobertasS Rodyti pranešimą
    Jeigu 2G, tai jam ten nusukti nėra reikalo, nes statybinkų st. stoti nereikia, ir paskui rikiuotis vėl į dešinę turi, tai dažniausiai važiuodavo bendru srautu tiesiai jeigu dega žalia. Dabar nuo 09-01 stos statybininkų st. 2G, tai važiuos pro A juostą iki stotelės.
    Ne 2G, nes jis pravažiavęs sankryžą sustojo Statybininkų st. Iš esmės ten už sankryžos labai erdvu ir pakanka vietos persirikiuoti, todėl nieko keisto, kad galėdami vairuotojai važiuoja tiesiai pirma eismo juosta, vietoje to, kad prieš sankryžą lėtintų ir taikytų į iš šonų "įrėmintą" ir dar iškreivintą A juostą. O jei dar ir laiko pagal grafiką turi, tai išvis nėra prasmės bandyti kažko apvažiuoti.

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Jeigu 2G, tai jam ten nusukti nėra reikalo, nes statybinkų st. stoti nereikia, ir paskui rikiuotis vėl į dešinę turi, tai dažniausiai važiuodavo bendru srautu tiesiai jeigu dega žalia. Dabar nuo 09-01 stos statybininkų st. 2G, tai važiuos pro A juostą iki stotelės.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Po eksvaldavimo kalniuko nebeliko, tačiau daug vairuotojų vis tiek nevažiuoja ten iš įpročio.
    Net neatkreipiau dėmesio, nes prieš kelias dienas autobusas pravažiavo neužsukdamas į tą kišenę. Galvojau, kad ir toliau vengia tos perėjos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Žemaitės g. variantas yra totali nesąmonė. Esant žaliam signalui autobusai ten nesuka į tą A juostą, o važiuoja pirmąja, kad išvengti iškilios perėjos.
    Po eksvaldavimo kalniuko nebeliko, tačiau daug vairuotojų vis tiek nevažiuoja ten iš įpročio.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    BRT A juostos turėtų eiti viduriu kelio ir nesimaišyti su išvažiavimais/įvažiavimais. Net Tbilisis tokias sugeba įsirengti, bet ES sostinėje toks sprendimas yra 'Naujieji vasiukai', 'kosmodromas' ir, aišku, 'spangimas'.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    A juosta tarnauja kaip gelbėjantis papildomas elementas organizuojant eismą per sankryžas, ypač šviesoforines.
    Tai nėra joks pakaitalas tramvajui ar priemiestiniam traukiniui.

    Vilniaus situacija ar net Lietuvos A juostų situacijja, man susidarė įspūdis, labiau skirta valdyti srautą ties įvažomis į kiemus, kad lengviau būtų įsukt ar išsukt. Autobusai ir troleibusai šiek tiek 2 vietoj. Tiesa yra kokia Ukmergės g. kur A juosta atlieka savo funkciją, bet daug kur tai tiesiog tai ką aprašiau.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Visuomet sakiau - apie kokį dar tramvajų ar metro čia spangstam, kai nesugebama paprastų A juostų įrengti
    A juostų įrengimas yra sunkesnis dalykas politiškai nei tramvajaus sistemos statymas. Yra daugybė pavyzdžių, kur 'BRT' pavirsta į nesibaigiantį 'tept lept' (koks yra daromas Vilniuje), kai tramvajaus bėgiai būna arba tiesiami, arba ne. Taip, kad 'spangsta' čia labiau tie, kurie siūlo veltis į šitą nesibaigiantį A juostų karą, kur kiekvienas 100 metrų tampa karo zona ir nesibaigiančiomis diskusijomis apie reikia/nereikia. Nežinau nei vieno kieto miesto, kuris būtų taip sukūręs savo transporto stuburą. Tuo tarpu tramvajaus bėgiu tiesimas (net ir nuo nulio) yra išbandytas ir pasiteisinęs sprendimas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Gal ten tiktų Žemaitės g. Statybininkų stotelės variantas - nereguliuojama perėja pereiti A juostą, ir reguliuojama pereiti automobilių juostas?
    Žemaitės g. variantas yra totali nesąmonė. Esant žaliam signalui autobusai ten nesuka į tą A juostą, o važiuoja pirmąja, kad išvengti iškilios perėjos.
    Be to salėlėje tarp tos A juostos ir kitų eismo juostų yra labai mažai vietos pėstiesiems laukti žalio signalo. Aišku ši vieta kiek kitokia, nes čia ne reguliuojama perėja, o sankryža. Tuskulėnų g. užtektų paprastos reguliuojamos perėjos, nes pėstieji ten taip dažnai nestabdys srauto, kad VT būtų poreikis apvažiuoti tą šviesoforą.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Gal ten tiktų Žemaitės g. Statybininkų stotelės variantas - nereguliuojama perėja pereiti A juostą, ir reguliuojama pereiti automobilių juostas?

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ten vienareikšmiškai turėjo atsirasti reguliuojamos perėjos ir būti padaryta normali A juosta. Tokioje gatvėje, su tokiu profiliu, turėti nereguliuojamą perėją yra kažkas sunkiai suprantamo.
    Panašiai kaip Geležinio Vilkio gatvėje Centro kryptimi prieš Ozo g. dobilą........

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Visuomet sakiau - apie kokį dar tramvajų ar metro čia spangstam, kai nesugebama paprastų A juostų įrengti

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Padaryti ne taip paprasta, nes nereguliuojama pėsčiųjų perėja negali eiti per tris juostas be papildomos saugumo salelės. Tai variantai yra (tiksliau, buvo) keli – arba daryti šviesoforu reguliuojamą perėją,
    Ten vienareikšmiškai turėjo atsirasti reguliuojamos perėjos ir būti padaryta normali A juosta. Tokioje gatvėje, su tokiu profiliu, turėti nereguliuojamą perėją yra kažkas sunkiai suprantamo.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    abruo Aš spoksodamas į tą paskutinę foto ir galvojau, kad ten visai tiktų šviesoforinė perėja. Piko metu ten eismas ir taip beveik sustoję yra, tai automobiliams niekaip netrukdytų; na o ne piko metu tiesiog būtų didesnis saugumas pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Aš tikrai ne už bereikalingą gatvių platinimą, na bet šiuo atveju buvo galima su minimaliu kiekiu papildomo asfalto pločio padaryti normalią gatvę su A juostomis į abi puses nuo žiedo iki sankryžos su Apkasų gatve. O gavosi kaip visada, vilnietiška inžinerija be cirkų
    Padaryti ne taip paprasta, nes nereguliuojama pėsčiųjų perėja negali eiti per tris juostas be papildomos saugumo salelės. Tai variantai yra (tiksliau, buvo) keli – arba daryti šviesoforu reguliuojamą perėją, arba statyti papildomą saugumo salelę (kaip įvažiuojant į Pedagogoinį žiedą iš Narbuto g.), arba daryti nežymėtą perėją (kaip Batoro g. ties posūkiu į Dvarčionių piliavietę, bet tai blogiausias variantas). Na, arba pas mus neįprastą variantą iš Liuksmeburgo pagal sleader postą.

    Tai iš dalies suprantamas toks sprendimas, bet akivaizdžiai matosi, kad nebuvo iki galo pagalvota ar pabijota imtis rimtesnių sprendimų, kurie būtų žymiai naudingesni. Kad tokie VT juostų nutrūkimai neveikia, jau buvo pasimokyta iš Savanorių pr.

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    A juosta baigiasi ties nauja Žygio st. (link Žalgirio g.), toliau dažniausiai būna didelės spūstys, piko metu net iki Geležinio Vilko g.
    Click image for larger version Name:	20250827_200337.jpg Views:	0 Size:	2,77 MB ID:	2217321
    Čia gal galėjo būti visai naudingas sprendimas, jei šita juosta būtų buvusi pratęsta toliau, bet ten trukdo medžiai ir krūmai. Na, dabar gal bent keletą mašinų galima bus aplenkti.
    Paskutinis taisė abruo; 2025.08.28, 11:15.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Aš tikrai ne už bereikalingą gatvių platinimą, na bet šiuo atveju buvo galima su minimaliu kiekiu papildomo asfalto pločio padaryti normalią gatvę su A juostomis į abi puses nuo žiedo iki sankryžos su Apkasų gatve. O gavosi kaip visada, vilnietiška inžinerija be cirkų

    Komentuoti:

Working...
X