A juosta tarnauja kaip gelbėjantis papildomas elementas organizuojant eismą per sankryžas, ypač šviesoforines.
Tai nėra joks pakaitalas tramvajui ar priemiestiniam traukiniui.
Vilniaus situacija ar net Lietuvos A juostų situacijja, man susidarė įspūdis, labiau skirta valdyti srautą ties įvažomis į kiemus, kad lengviau būtų įsukt ar išsukt. Autobusai ir troleibusai šiek tiek 2 vietoj. Tiesa yra kokia Ukmergės g. kur A juosta atlieka savo funkciją, bet daug kur tai tiesiog tai ką aprašiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąVisuomet sakiau - apie kokį dar tramvajų ar metro čia spangstam, kai nesugebama paprastų A juostų įrengti
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąGal ten tiktų Žemaitės g. Statybininkų stotelės variantas - nereguliuojama perėja pereiti A juostą, ir reguliuojama pereiti automobilių juostas?
Be to salėlėje tarp tos A juostos ir kitų eismo juostų yra labai mažai vietos pėstiesiems laukti žalio signalo. Aišku ši vieta kiek kitokia, nes čia ne reguliuojama perėja, o sankryža. Tuskulėnų g. užtektų paprastos reguliuojamos perėjos, nes pėstieji ten taip dažnai nestabdys srauto, kad VT būtų poreikis apvažiuoti tą šviesoforą.
Komentuoti:
-
Gal ten tiktų Žemaitės g. Statybininkų stotelės variantas - nereguliuojama perėja pereiti A juostą, ir reguliuojama pereiti automobilių juostas?
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTen vienareikšmiškai turėjo atsirasti reguliuojamos perėjos ir būti padaryta normali A juosta. Tokioje gatvėje, su tokiu profiliu, turėti nereguliuojamą perėją yra kažkas sunkiai suprantamo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visuomet sakiau - apie kokį dar tramvajų ar metro čia spangstam, kai nesugebama paprastų A juostų įrengti
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Padaryti ne taip paprasta, nes nereguliuojama pėsčiųjų perėja negali eiti per tris juostas be papildomos saugumo salelės. Tai variantai yra (tiksliau, buvo) keli – arba daryti šviesoforu reguliuojamą perėją,
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąAš tikrai ne už bereikalingą gatvių platinimą, na bet šiuo atveju buvo galima su minimaliu kiekiu papildomo asfalto pločio padaryti normalią gatvę su A juostomis į abi puses nuo žiedo iki sankryžos su Apkasų gatve. O gavosi kaip visada, vilnietiška inžinerija be cirkų
Tai iš dalies suprantamas toks sprendimas, bet akivaizdžiai matosi, kad nebuvo iki galo pagalvota ar pabijota imtis rimtesnių sprendimų, kurie būtų žymiai naudingesni. Kad tokie VT juostų nutrūkimai neveikia, jau buvo pasimokyta iš Savanorių pr.
Parašė Kaid Rodyti pranešimąA juosta baigiasi ties nauja Žygio st. (link Žalgirio g.), toliau dažniausiai būna didelės spūstys, piko metu net iki Geležinio Vilko g.
Paskutinis taisė abruo; 2025.08.28, 10:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš tikrai ne už bereikalingą gatvių platinimą, na bet šiuo atveju buvo galima su minimaliu kiekiu papildomo asfalto pločio padaryti normalią gatvę su A juostomis į abi puses nuo žiedo iki sankryžos su Apkasų gatve. O gavosi kaip visada, vilnietiška inžinerija be cirkų
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąNutrūksta už 150 m ties perėja, viešasis transportas privalės sustoti ir praleisti važiuojančius pirma juosta arba tiesiog nevažiuoti A juosta, nes atsiranda papildomas stabdymas, persirikiavimas, įsitikinimas, kad nieko nėra/praleidžia/nepraleidžia.
155 N6 - Google Map
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąKaid
Trečia foto: na, bent teoriškai autobusas galės laisvai sankryžą pravažiuot, jei iki Kalvarijų g. nuo tos pusės bus kamštis.
A juosta bus užtverta sukančių į dešinę, į Apkasų gatvę, o jų ten suka daug įvairiu paros metu, bus tas pats scenarijus kaip visose A jusotose Ozo/Kalvarijų g. sankryžoje, kai visi autobusai prieš sankryžą persirikiuoja į pirmą eismo juostą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Kaid
Trečia foto: na, bent teoriškai autobusas galės laisvai sankryžą pravažiuot, jei iki Kalvarijų g. nuo tos pusės bus kamštis.
Paskutinė foto: kažkokia pornografija. Negi vykdant tokio lygio projektą nėra galimybės sujungti tų dviejų atkarpų, esančių 30 metrų atstumu?
Bendrai paėmus, atrodo kažkokia betvarkė, pritempta iki begalybės, iš atskirų padrikų lopų sulipdyta....
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Tuskulėnų g.
A juostos, kurios gerai atrodys mero metiniame FB poste, gerai atrodys neveiktų darbų sąraše, tačiau realybėje bus neveikiantis daiktas, kuriam iššvaistyti pinigai.
A juosta link Žalgirio gatvės prasideda nuo M. Katkaus st.
Autobusas nesinaudoja A juosta
A juosta baigiasi ties nauja Žygio st. (link Žalgirio g.), toliau dažniausiai būna didelės spūstys, piko metu net iki Geležinio Vilko g.
Kryptyje link Žirmūnų žiedo A juosta prasideda nuo Trimitų st. (bus Žygio st.)
Baigiasi už 150 m
Antra atkarpa prasideda nuo M. Katkaus st.
Nutrūksta už 150 m ties perėja, viešasis transportas privalės sustoti ir praleisti važiuojančius pirma juosta arba tiesiog nevažiuoti A juosta, nes atsiranda papildomas stabdymas, persirikiavimas, įsitikinimas, kad nieko nėra/praleidžia/nepraleidžia.
Antras A juostos nutraukimas ties kita perėja, už 200 m
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Čia koks naujas G ?
Edit, radau:
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąTurėtų atsirasti nemažai naudingų naujų jungčių, bet nelabai suprantu šių aspektų:
P2 eis per Vilkpėdės g., o ne greičiausiu keliu į Stotį per Žemaitės g., jei jau tai planuojamas kaip G maršrutas. Praleista proga sukurti realiai patrauklų laiku susisiekimą tarp Stoties ir Saltoniškių g. verslo centrų. Vietoje P2, verčiau jau tą kabliuką per Vilkpėdės g. atliktų planuojamas P3, kuris neplanuojamas kaip greitasis.
Paskutinis taisė Ignalina; 2025.08.26, 21:12.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAktualu ten bus paleidus naująjį G maršrutą. Vakarais link žiedo Tuskulėnų g. galima ir pusvalandį praleisti.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKaip visada daroma ne ten, kur labiausiai reikia, o ten, kur mažiausiai kenkia automobiliams. Na, bet geriau, nei nieko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip visada daroma ne ten, kur labiausiai reikia, o ten, kur mažiausiai kenkia automobiliams. Na, bet geriau, nei nieko.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąSavanorių pr. numeris 2
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: