Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Tų jaunų medžių net nereikia kirsti - yra spec technika, kuria lengva juos persodinti.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Vakarinio piko metu dėl eismo nuo Šilo tilto, visa gatvė būna užsikimšusi tiek, jog dalis eismo net negali pajudėti per sankryžą nuo tilto pusės. O tu dar nori visus Antakalnio g. kairius posūkius ta kryptimi paleisti?

    Skirtumas tik tas, jog ten dabar susidaro kamščiai ir tada, kai jų anksčiau nebūdavo (ne piko metu). T.y., važiuodamas Milašiaus g. praktiškai turi pilnai sustoti ir 5-10 km/h greičiu judėti kokius 100 m iki tilto, kur susijungia visos juostos, po kurio kamščio nebelieka (ir nebūtų, jei nebūtų to susiaurėjimo). Kaip minėjau anksčiau, tai ne tik iš oro sukuria spūstis, bet ir padidina avaringumą, nes srautas turi sulėtėti nuo 60-70 kmh iki beveik nulio, atlikti papildomus manevrus. Visa tai yra išvengiama, jeigu ten nebūtų to butelio kaklelio. Arba alternatyviai, visą Milašiaus g. reiktų konvertuoti į 1+A nuo pat gatvės pradžios, tada eismas iš karto laminariai pasiskirstytų ir nebūtų tos "turbulencijos" prie tilto (liktų tik iš Antakalnio/Valakampių nuo tilto nusileidžiančio srauto įsiliejimas).
    Didelė kvailystė yra tas dobilo lapo nusileidimas nuo Valakampių viaduko į Milašiaus gatvę. Buvo visos sąlygos suteikti galimybę VT sukti į kairę ir nusileisti tiesiai ant tilto.

    O vaizdas iki remonto kaip VT skrieja A juosta pro kamštį ant tilto buvo dieviškas, taip ir turėtų būti mieste su normalia infrastruktūra. Neįmanoma ten pristatyti tiek juostų, kad kiekvienas individas, vienas pats sedėdamas savo mašinoje ir važiuojantis iš sodų miesto link būtų užtikrintas, kad praskirs tarsi greitkeliu.

    Jei atvažiuoji iš priemiesčio (paimkime kaip pavyzdį Nemenčinės ir Kairėnų kryptis), tau turėtų būti tokie pasirinkimai:
    - patogiai palikti automobilį ir persėsti į VT, kursuojantį bent kas 5 minutes. VT nenutrūkstamomis A juostomis tave priveža iki miesto branduolio. Dabar nėra patogaus persėdimo, o planuojamas P+R prie Antakalnio žiedo važiuojantiems per Valakampių tiltą neaktualus.
    - važiuoji toliau, bet tuomet tau lieka viena juosta ir gali būti spūstis, tad kitą kartą galbūt važiuosi VT. Nes kitaip mes neišauginsim VT ir neišspręsim spūsčių, jei duosim atuomobiliams viską ko jie nori.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.06.18, 16:16.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kiek teko važiuoti niekada niekas nesinaudojo ją laikotarpiu spalis - balandis.
    Pamiršote kad čia artimiausia stotelė prie Pliaterytės progimnazijos, o šita stotelė yra artimiausia Žirmūnų paplūdimui ir visiems namams į rytus nuo Žirmūnų gatvės. "Niekas nesinaudoja" nes joje stoja tik 10 ir 114 maršrutai.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jeigu teigiama, kad pėsčiųjų srautai labai maži, tai kokią problemą sukelia pėsčiųjų šviesoforas, kuris suveikia tik "pagal iškvietimą"? Kai nėra pėsčiųjų, tai tas šviesoforas nei kažkam trukdo, nei kažkam padeda. Šiaip mieste reikėtų daugiau tokių reguliuojamų perėjų, o ne siųsti pėsčiuosius ratais-kvadratais aplink. Norint apeiti po tiltu, nuo dabartinės vietos reikėtų padaryti ~500-550 m lankstą. Čia atrodo normalu?

    O dėl visokių minčių perkelti stoteles ar kt., tai būtų nemažos investicijos, kurios absoliučiai nieko neišspręstų, o tik sukeltų nepatogumų. Dar net ir darant lanksta žemyn po tiltu, reikėtų ten pėsčiųjų takus nutiesti, kurie irgi už ačiū nepasikloja. Jeigu mieste nebeturime kur investuoti, tai galima užsiimti tokiais absurdais. Bet ar tai tiesa?
    Prie šviesoforo su iškvietimu kartais reikia laukti ir 2 minutes, kas labai užknisa. Ir kodėl negalima sureguliuoti šviesoforo taip, kad jis neužsidegtų atvažiuojantiems nuo kalno (kas kartais nutinka) arba kad praleistų atvažiuojantį viešąjį transportą. Apie siūlymus apeiti aš nekalbėsiu, įsivertinkite kokie ten atstumai ir kiek reiktų eiti aplinkui mokomąją aikštelę po tiltu į apačią ir po to į viršų. Kita vertus požeminė pervaža gal ir suveiktų toje vietoje.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.06.18, 15:58.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Jeigu vienintelė galimybė pasukti į kairę būtų ties Šilo tiltu, reikėtų nežinia kiek prailginti ciklą. Plius, tektų išrausti ir nustumti stotelę, dėl ko sumažėtų šaligatvis, ir galimai vis tiek tektų vieną padorų medį kirst. Pro Saulėtekį važiuojant vienintelis kelias į sodus – per 1 juostos pločio gatveles, taigi netinkamas. Norėjo statyti padorią jungtį tarp Saulėtekio al. ir Mileišiškių g., bet ten jau visą mišką tam prakirsti reikėtų.

    Į daugiabučių kiemus įsukimus panaikinti – teisinga mintis. Tačiau į esmines gatves – Šilo, Klinikų, Žolyno, gal dar Oginskio nederėtų. O kairiojo sukimo juostų reikėtų kaip tik ir dėl VT. Dabar apskritai durna situacija, kai visą ciklą reikia pralaukti, kad būtų galima prasukti. O apskritai autobusas, visą ciklą blokuojantis eismą, leidžiama tai ar neleidžiama, kenkia visiems – ir mašinoms, ir kitam VT.

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Apie tą ir kalbu, kad kirsti negalima. Vienintelis teisingas sprendimas parkingą prie Maximos panaikinti, o kiek pertvarkius sankryžą tą vietą galima būtų naudoti kaip eismo juostą, padarant važiuojantiems nuo Antakalnio žiedo atskirą posūkį į kairę, o pvz A juosta eitų per dabartinį parkingą.
    Šiaip pastebėjimas, kad saugomi medžiai ne tie normalūs ir brandūs, o Šimašiaus medžiokai... Vos net ne piktybiškas kenkimas miesto infrastruktūrai. Vienas iš brandžių medžių kaip tik prieš kelis metus jau ir buvo nukirstas.

    A juostą galimą būtų nukišti ir vietoj parkingo pravesti dešinėje pusėje medžių eilės, bet vis tiek keli brandūs medžiai būtų nukirsti ir tai neišvengiama, nes paliekant taip būtų žymiai per statūs kampai, kad greitai ir sklandžiai galėtų pravažiuoti VT. O panaikinus parkingą atsirastų daugiau norinčių iš Žolyno g. įvažiuot už to daugiabučio, kur jau dabar kartais netelpa kažkas ir užsikemša eismas.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Vakarinio piko metu dėl eismo nuo Šilo tilto, visa gatvė būna užsikimšusi tiek, jog dalis eismo net negali pajudėti per sankryžą nuo tilto pusės. O tu dar nori visus Antakalnio g. kairius posūkius ta kryptimi paleisti?
    O kaip kairiųjų posūkių draudimas paveiktų tuos atvažiuojančius nuo Šilo tilto? Kaip važiavo taip važiuos.

    Čia daugiau taikoma tiems kurie nuo Antakalnio žiedo atvažiuoja ir kiekvienam posūky suka kairėn į savo sodus ar butus Antakalny. Tie kurie važiuoja į sodus, tegul važiuoja pro Saulėtekį, o tie kurie jori įvažiuoti pas save į daugiabučio kiemą, tegul važiuoja iš kitos pusės ir suka dešinėn.

    Ir apskritai aš nekalbu apue kraštutinumus, galima ir Žolyno sankryžą palikti su kairiais posūkiais, kažką sugalvoti, bet aš kalbu apie bendrą situaciją, kad ir be šitos sankryžos yra dar milijonas sankryžėlių ir įvažiavimu į kiemą kur nuolat dėl 1 ar 2 automobilių blokuokama visa juosta. O jūs prisikabinot prie tos Žolyno gatvės.

    Beje, kalbant apie VT, jis visada gali pasukti kairėn, apsisukti, sustoti kur nori, jam atitinkami kelio ženklai gali negalioti

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Tie medžiai yra saugotini
    Apie tą ir kalbu, kad kirsti negalima. Vienintelis teisingas sprendimas parkingą prie Maximos panaikinti, o kiek pertvarkius sankryžą tą vietą galima būtų naudoti kaip eismo juostą, padarant važiuojantiems nuo Antakalnio žiedo atskirą posūkį į kairę, o pvz A juosta eitų per dabartinį parkingą.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Tie medžiai yra saugotini
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Kokį dar "Maximos parkingą"? Aš beveik įsitikinęs, jog Maxima ten yra nuomininkas, o tas parkingas yra valstybinė žemė. Nieko net paiminėti nereiktų, imi ir darai.
    Tada galima siūlyti VMS pertvarkyti Klinikų st. mazgą. Išnaudojant visas įmanomas erdves. Jeigu problema su juostos blokavimu dingsta, galima piešti A juostą.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O būtent dėl tos sankryžos su Žolyno gatve. Ar nėra galimybės paimti Maximos parkingą visuomenės poreikiams (išpirkti ar kažkas tokio) ir padaryti ten A juosta ar viena bendro eismo link Antakalnio žiedo, tada posūkiui į kairę būtų vietos nekertant medžių. Jeigu liktų vietos galima būtų padaryti paralelinį parkinga kelioms mašinoms.
    Kokį dar "Maximos parkingą"? Aš beveik įsitikinęs, jog Maxima ten yra nuomininkas, o tas parkingas yra valstybinė žemė. Nieko net paiminėti nereiktų, imi ir darai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Na tai buvo pasiűlymai platinti gatvę iki 5 ar 6 juostų, bet dėl tų ir taip ne pagal normatyvus per arti asfalto augančiû medžių kilusių protestų planai padėti stalčiun
    O būtent dėl tos sankryžos su Žolyno gatve. Ar nėra galimybės paimti Maximos parkingą visuomenės poreikiams (išpirkti ar kažkas tokio) ir padaryti ten A juosta ar viena bendro eismo link Antakalnio žiedo, tada posūkiui į kairę būtų vietos nekertant medžių. Jeigu liktų vietos galima būtų padaryti paralelinį parkinga kelioms mašinoms.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Medžius valstybinėje žemėje kirsti reikia, jeigu jie yra ne vietoje ir trukdo vykdyti svarbią infrastruktūros plėtrą. Apskritai juokingas man toks požiūris, tarsi visas miestas prieš daugybę metų nebūtų buvęs miškas, palaipsniui iškirstas, kad galėtų žmonės gyventi. Na, yra palikta ir regioninių parkų, kur galima patirti autentišką gamtą iš esmės pačiame mieste. Bet mes kalbame apie sankryžą vidurį daugiabučių rajono, kur, jei nebus iškirsti tie keli vargani medžiokai, niekada neišvysime A juostų.
    Na tai buvo pasiűlymai platinti gatvę iki 5 ar 6 juostų, bet dėl tų ir taip ne pagal normatyvus per arti asfalto augančiû medžių kilusių protestų planai padėti stalčiun

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Beprotystė. VT suktų a) iš mašinų juostos ir blokuoja visą eismą, kol dalis lenda į A juostą ir blokuoja eismą kitam VT; b) iš A juostos su specialiu šviesoforu, t.y. didžiąją ciklo dalį blokuoja eismą kitam VT.

    Medžius valstybinėje žemėje kirsti reikia, jeigu jie yra ne vietoje ir trukdo vykdyti svarbią infrastruktūros plėtrą. Apskritai juokingas man toks požiūris, tarsi visas miestas prieš daugybę metų nebūtų buvęs miškas, palaipsniui iškirstas, kad galėtų žmonės gyventi. Na, yra palikta ir regioninių parkų, kur galima patirti autentišką gamtą iš esmės pačiame mieste. Bet mes kalbame apie sankryžą vidurį daugiabučių rajono, kur, jei nebus iškirsti tie keli vargani medžiokai, niekada neišvysime A juostų.

    Ir nereikia pradėti kaip čia "mašinos blogai" ir kad reikia keršyti vairuotojams, kad jie drįsta vairuoti. Mes gyvename laisvoje šalyje. Jeigu norima, kad žmonės naudotųsi VT, tai jis turi būti patrauklus, ir tai tikrai neturi būti pasiekta bloginant padėtį kitiems ir iš esmės išsisukinėjant nuo realaus progreso - juk ne sovietmetis jau. Ar šiaip ar taip A juostos sumažina gatvės erdvę mašinoms, tai mažiausiai, ką galima padaryti, būtų suteikti patogias galimybes kairiesiems posūkiams į gatves, kuriose, priminsiu, nėra nieko panašaus į magistralinį VT koridorių, galintį suteikti visapusiškai tinkančią alternatyvą mašinų transportui.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Aha, tarsi autobusai tuo metu nekursuotų ir bendrai didelis eismo kiekis ta kryptimi nevyktų. Čia yra lengviausias įmanomas sprendimas įrengti tą papildomą sukimo juostą - nukentėtų tik 3 brandūs medžiai ir 6 jauni medeliai, kurie gal dar ir persodinus prigytų. Jeigu žalia rodyklė pakankamai gerai veiktų, užtektų ir tokio ilgio. Tai nesuprantu, kuo jis kliūva??? Nes "platinami" keliai, kai realiai vietoj 4 juostų mašinoms liktų 3?

    Negana to, kiti sprendimai visiškai pablogintų padėtį aplinkinėse gatvėse. Gerų alternatyvių kelių (NE per 1 juostos pločio sodų gatveles arba aplink visą Vilnių) paprasčiausiai nėra. O jei sakot kažkokiu būdu iš kitos pusės atvažiuoti - reikėtų paminėti, kad ir dabar, ypač per vakarinį piką, ties Žolyno g. sankryža formuojasi eilutės iš abiejų pusių.
    1. Nežinau dėl Lietuvos, bet pvz Čekijoje yra toks papildomas ženklas “mimo MHD”, kuris leidžia VT nepaisyti konkretaus ženklo.
    2. Jeigu medžiai nėra “blogos” būklės koks pagrindas juos kirsti? “Man su mašinyte reikia pasukti”? Juk Vilniuje situacija su žaluma yra tiesiog tragiška, dalis žalumos po žiemos, kur vietoj sniego druska, tiesiog neatsigauna ir miršta. Kur tuos 9 medžius persodinti? Lauke kur buvo garažai prie Stepono Batoro g.? Jie yra reikalingi ten kur yra.
    3. Situacijos mašinytėms bloginimas VT naudai kaip tik atitinka darnaus miesto kriterijus. Jeigu VT išlošia tai reiškia, kad x žmonių per valandą laimi prieš x : kokius 30 kartus. Nepamirškite, kad vidutinis žmonių kiekis mašinoje yra apie 1,3-1,5 žmonių palyginus su VT, kur tie skaičiai dauginami 30-40 kartų, o piko metu gali važiuoti 100 žmonių talpinanti TP pilna. Tai apie ką kalba?
    4. Antakalnio pasiekiamumas VT yra geras, kas kelias minutes važiuoja VT. Dėl sodų toliau aišku bėdos, bet jos yra sprendžiamos, siekiu dažninti VT kursavimą.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Aha, tarsi autobusai tuo metu nekursuotų ir bendrai didelis eismo kiekis ta kryptimi nevyktų. Čia yra lengviausias įmanomas sprendimas įrengti tą papildomą sukimo juostą - nukentėtų tik 3 brandūs medžiai ir 6 jauni medeliai, kurie gal dar ir persodinus prigytų. Jeigu žalia rodyklė pakankamai gerai veiktų, užtektų ir tokio ilgio. Tai nesuprantu, kuo jis kliūva??? Nes "platinami" keliai, kai realiai vietoj 4 juostų mašinoms liktų 3?

    Negana to, kiti sprendimai visiškai pablogintų padėtį aplinkinėse gatvėse. Gerų alternatyvių kelių (NE per 1 juostos pločio sodų gatveles arba aplink visą Vilnių) paprasčiausiai nėra. O jei sakot kažkokiu būdu iš kitos pusės atvažiuoti - reikėtų paminėti, kad ir dabar, ypač per vakarinį piką, ties Žolyno g. sankryža formuojasi eilutės iš abiejų pusių.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Kas jau kas, bet draudimas sukti į kairę yra visiška beprotystė. Ypač į Žolyno g., kur alternatyvių kelių nėra. Ką, siūlot tranzitiniam eismui daryti ratą pro pakankamai apkrautas Šilo-Grybo-Bistryčios, kur pastaroji susiaurėja iki 1 juostos pločio??? O ką daryti su troleibusais, grįžtančiais į parką, bei autobusais 15, 114, 115?

    Jei tik tokie siūlymai, nėra ko stebėtis, kad situacija stagnuoja ir jau amžinybę tas pats darosi. Paprasčiausias sprendimas - tenais iškirsti eilutę medžių ties Maximos parkingu (būtų užtekę poros, bet kažkas ėmė ir medelių prikaišiojo...) ir praplatinti gatvę įrengiant atskirą sukimo juostą su žalia rodykle. Tada A juostos laisvai gali būti.
    Kas trukdo padaryti ženklo veikimą pagal laiką?
    Pvz posūkis į kairę jš G. Vilties g. į Savanorių pr. draudžiamas tik tam tikru laikotarpiu.
    Tą galima taikyti ir Antakalnyje. Pvz ženklas veikia nuo 7 iki 9 ir nuo 17 iki 19.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Kas jau kas, bet draudimas sukti į kairę yra visiška beprotystė. Ypač į Žolyno g., kur alternatyvių kelių nėra. Ką, siūlot tranzitiniam eismui daryti ratą pro pakankamai apkrautas Šilo-Grybo-Bistryčios, kur pastaroji susiaurėja iki 1 juostos pločio??? O ką daryti su troleibusais, grįžtančiais į parką, bei autobusais 15, 114, 115?

    Jei tik tokie siūlymai, nėra ko stebėtis, kad situacija stagnuoja ir jau amžinybę tas pats darosi. Paprasčiausias sprendimas - tenais iškirsti eilutę medžių ties Maximos parkingu (būtų užtekę poros, bet kažkas ėmė ir medelių prikaišiojo...) ir praplatinti gatvę įrengiant atskirą sukimo juostą su žalia rodykle. Tada A juostos laisvai gali būti.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Reikia uždrausti visus kairiuosius posūkius išskyrus sankryžoje su Šilo gatve, kur tam yra vietos, ir eismas judės sklandžiai. O dabar situacija tokia, kad prie raudono antroj juostoj stovi vienas automobilis norintis pasukti į Žolyno gatvę ir važiuoti į savo prabangią chatą Mileišiškėse, o pirmoj juostoj kartu su 5 troleibusais dar 30 mašinų. Ir taip ties kiekviena sankryža!
    Šiais laikais yra navigacijos, ir visi susiplanuos kaip pasiekti kelionės tikslą iš anksto, iš kurios pusės atvažiuoti ir t.t.
    Vakarinio piko metu dėl eismo nuo Šilo tilto, visa gatvė būna užsikimšusi tiek, jog dalis eismo net negali pajudėti per sankryžą nuo tilto pusės. O tu dar nori visus Antakalnio g. kairius posūkius ta kryptimi paleisti?

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Taip ir buvo iki A juostų įrengimo. Tuomet kamštis persikėlė prie tilto. Panaikinus jas, kamštis vėl grįš prie sankryžos.
    Skirtumas tik tas, jog ten dabar susidaro kamščiai ir tada, kai jų anksčiau nebūdavo (ne piko metu). T.y., važiuodamas Milašiaus g. praktiškai turi pilnai sustoti ir 5-10 km/h greičiu judėti kokius 100 m iki tilto, kur susijungia visos juostos, po kurio kamščio nebelieka (ir nebūtų, jei nebūtų to susiaurėjimo). Kaip minėjau anksčiau, tai ne tik iš oro sukuria spūstis, bet ir padidina avaringumą, nes srautas turi sulėtėti nuo 60-70 kmh iki beveik nulio, atlikti papildomus manevrus. Visa tai yra išvengiama, jeigu ten nebūtų to butelio kaklelio. Arba alternatyviai, visą Milašiaus g. reiktų konvertuoti į 1+A nuo pat gatvės pradžios, tada eismas iš karto laminariai pasiskirstytų ir nebūtų tos "turbulencijos" prie tilto (liktų tik iš Antakalnio/Valakampių nuo tilto nusileidžiančio srauto įsiliejimas).
    Paskutinis taisė Riedutis; 2025.06.15, 12:22.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Reikia uždrausti visus kairiuosius posūkius išskyrus sankryžoje su Šilo gatve, kur tam yra vietos, ir eismas judės sklandžiai. O dabar situacija tokia, kad prie raudono antroj juostoj stovi vienas automobilis norintis pasukti į Žolyno gatvę ir važiuoti į savo prabangią chatą Mileišiškėse, o pirmoj juostoj kartu su 5 troleibusais dar 30 mašinų. Ir taip ties kiekviena sankryža!
    Šiais laikais yra navigacijos, ir visi susiplanuos kaip pasiekti kelionės tikslą iš anksto, iš kurios pusės atvažiuoti ir t.t.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Ačiū už paaiškinimą. Man visuomet atrodė, kad labiausiai stringama ties Žirmūnų g. sankryža, todėl ar spūstis bus porą šimtų metrų ilgesnė dėl A juostos ar trumpesnė be jos, neturės įtakos.
    Taip ir buvo iki A juostų įrengimo. Tuomet kamštis persikėlė prie tilto. Panaikinus jas, kamštis vėl grįš prie sankryžos.

    Komentuoti:

Working...
X