Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Tai tvarkoj, bet butelio kaklas yra būtent perėja. Anksčiau atrodo buvo dvi juostos, o sugadino įrengdami saugos salelę. Tai tvarkoj - įrengk salelę, bet padaryk 1+salelė+2.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	195
Size:	169,3 kB
ID:	2229078

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Tai nėra reali A juosta - tai tiesiog parkavimo vieta autobusams (stotelė). Kažkuriuo čia momentu dalį autobusų nukreipė nes nesutilpdavo atstovai ten, kur dabar stovi tik 1 ir 2G bei 53.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Seinų, ne Seinių.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tik išeik į miestą ir susidursi su briedu.
    Ką tik važiavau Seinų (pataisiau pavadinimą) gatve. Dvi juostos staiga tampa viena juosta, kuri tęsiasi tik kelis metrus, ir tada vėl virsta į dvi juostas. Rezultatas: pirma juosta važiuojantis VT arba pats pakimba ant butelio kakliuko, kurį užėmė automobiliai, arba užblokuoja butelio kaklą ir tada visi stovi. O pravažiavęs butelio kaklą VT nurūko tolyn pirma juosta, kas mane pradžiugino - beveik visas autotransportas važiuoja antra juosta.

    Ties Seinų 4:

    Click image for larger version  Name:	VT Seiniu 4 1.JPG Views:	238 Size:	69,6 kB ID:	2227917

    Už butelio kaklo:

    Click image for larger version  Name:	VT Seiniu 4 2.JPG Views:	233 Size:	58,8 kB ID:	2227918

    Aerofoto:

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	235 Size:	129,1 kB ID:	2227919
    Paskutinis taisė spekas; 2025.11.08, 17:15.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pradėjome darbus Pilaitės prospekte – nuo Pilaitės viaduko, centro kryptimi įrengiama papildoma A juosta, net 645 metrų atkarpa!
    Bus įrengta 4 metrų pločio nauja juosta, skirta viešajam transportui.
    Darbus planuojame užbaigti iki lapkričio mėnesio pabaigos.
    https://www.facebook.com/uabgrinda/p...27807836034264

    Komentuoti:


  • Mantini
    replied
    Pilaitės prospekte nuo viaduko virš Smalinės g. link Švaros brolių plovyklos važiuojant į centro pusę sudėti stulpeliai ir kažką rausia prie skiriamosios juostos. Nejaugi pagaliau A juostą įrengs?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    motorgalvių liga ten dar tikrai gaji, jau net ir politinė partiją, kurios pagrindinė idėja yra kova už vairuotojų teises, pateks į parlamentą tuoj įvyksiančiuose rinkimuose..
    Tai va kodėl vieną forumo narį ten vis traukia...

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Pasirodo čekai sugeba ne tik BRT įsirengt, bet ir suderint jį su tramvajumi, panaudojant tuos pačius bendrus stotelių paviljonus - išlipai iš autobuso ir niekur net eit nereikia, kad persėst į tramvajų. Pas mus vis dar neišstena net A juostų dešinėje
    Tų tokių stotelių tikrai yra vietomis, nes gatvėse su tramvajumi yra įprasta, kad sustojimas bus gatvės viduryje. Ten tos "BRT" juostos ne tiek ir daug yra. Be to, Prahoje daug kur A juostos galioja tik piko valandomis. Ir šiaip, motorgalvių liga ten dar tikrai gaji, jau net ir politinė partiją, kurios pagrindinė idėja yra kova už vairuotojų teises, pateks į parlamentą tuoj įvyksiančiuose rinkimuose..
    The Mapy.cz service is growing into a new portal, Mapy.com. It offers detailed search on maps of the entire world. It displays hiking trails, cycling paths, detailed maps of all cities and towns, and allows for route planning.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Prahoje, beje autobusų juostos šalia tramvajų bėgių yra ir kairėje pusėje
    Bělohorská gatvė
    [/IMG2]
    Pasirodo čekai sugeba ne tik BRT įsirengt, bet ir suderint jį su tramvajumi, panaudojant tuos pačius bendrus stotelių paviljonus - išlipai iš autobuso ir niekur net eit nereikia, kad persėst į tramvajų. Pas mus vis dar neišstena net A juostų dešinėje

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Rinktinės g. įrengia naują stotelę link centro, matosi už Žalgirio-Tuskulėnų g. sankryžos.

    Click image for larger version

Name:	IMG_0590.jpeg
Views:	1214
Size:	606,6 kB
ID:	2222276

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    Tuo tarpu, normalus miestai juda toliau ir platina savo tram network -

    https://praguemorning.cz/prague-new-tram-lines-2026/
    Gražus paveiksliukas, tik neaišku, kodėl nuoroda į straipsnį apie Prahos tramvajų tinklo plėtrą atsidūrė "A' juostų temoje.
    Straipsnyje apie jas net neužsimenama.

    Prahoje, beje autobusų juostos šalia tramvajų bėgių yra ir kairėje pusėje
    Bělohorská gatvė




    VT juostos pabaiga

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    ???

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-08-31 at 12.51.32.png
Views:	1501
Size:	6,16 MB
ID:	2217834

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą



    Tuo tarpu, normalus miestai juda toliau ir platina savo tram network - https://praguemorning.cz/prague-new-tram-lines-2026/
    Bet gi ten šventvagystė - tik po vieną juostą automobiliams

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Na, vienas iš geresnių būdų suvaldyti eismo greičiui yra gatvių iškreivinimas. Tai...
    Čia jei kam greitis bus sumažintas, tai autobusams, turės prieš perėję mint ant stabdžių, kad praleisti automobilius, o už perėjos vėl grįš į A juostą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Transporto juostų iškreivinimas ten niekam nesukeliantis problemų. Man taip vizualiai žiūrint įdomiau atrodo stotelė ir jos iškreivinimas. Sunkiai sekasi įsivaizduoti kaip ten turėtų manevruoti 18 m autobusas, kad visas tvarkingai sustotų prie bortelio.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Konkrečiai trūksta žodžių... Šitoj foto dar blogiau atrodo, nei gatvės lygio foto, įkeltos anksčiau. Kam iš viso tokias nesąmones daryti? Dabar 100 metrų atkarpoje, kuri anksčiau buvo elementariai tiesi, visas auto srautas turi papildomai atlikti tris manevrus ir privažiuoti prie A-juostos butelio kaklelio... Net nežinau, ką pasakyti... Vienintelė mintis - žiūrėti, ar tokios nesąmonės negalima oficialioms institucijoms skųsti kaip mokesčių mokėtojų pinigų švaistymo. Tiesiog rankos svyra tokį mėšlą pamačius.
    Na, vienas iš geresnių būdų suvaldyti eismo greičiui yra gatvių iškreivinimas. Tai...

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Click image for larger version  Name:	breaking-news.jpg Views:	1 Size:	249,8 kB ID:	2217701



    Tuo tarpu, normalus miestai juda toliau ir platina savo tram network - https://praguemorning.cz/prague-new-tram-lines-2026/

    The second project has secured partial funding from the European Union’s Transport 2021–2027 program. If schedules hold, work on both lines will begin in early 2026

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Va, Vilniaus savivaldybės nuotrauka. [s]Gražu žiūrėt [/s]

    Gal kas nors turit pažįstamų žiniasklaidoje?

    https://vilnius.lt/naujienos/vilniau...porto-arteriju

    Click image for larger version Name:	DJI_20250825155709_0089_D.jpg Views:	0 Size:	1,09 MB ID:	2217642
    Konkrečiai trūksta žodžių... Šitoj foto dar blogiau atrodo, nei gatvės lygio foto, įkeltos anksčiau. Kam iš viso tokias nesąmones daryti? Dabar 100 metrų atkarpoje, kuri anksčiau buvo elementariai tiesi, visas auto srautas turi papildomai atlikti tris manevrus ir privažiuoti prie A-juostos butelio kaklelio... Net nežinau, ką pasakyti... Vienintelė mintis - žiūrėti, ar tokios nesąmonės negalima oficialioms institucijoms skųsti kaip mokesčių mokėtojų pinigų švaistymo. Tiesiog rankos svyra tokį mėšlą pamačius.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Juostu plociai irgi matosi kokie juokingi - pora metru ant asfalto lasvai butu sutaupe.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Net savivaldybės nuotraukoje užfiksuotas autobusas, kuris nevažiuoja A juosta

    Komentuoti:

Working...
X