Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
    Pala, pala, tu man rodos nelabai supranti, kokios svarbos yra T. Narbuto g., kad siulai tiesiog naikint viena eismo juosta, ja paverciant i A juosta ir paliekant tik viena juosta automobiliam.
    Papildant reikia matyti miesto žemėlapį kuriame nėra pilanverčių jungčių rytų-vakarų kryptimi tame tarpe ir su VA. Ši gatvė vaidina ir tokį vaidmenį.
    Jei visokie debilai nesabotuotų Šiaurinės gatvės projektų su kliedesiais apie ilinijinį parką ir NIMBY kvaila boba su fake 8k parašų prieš Šiaurinę atseit ten yra dinozaurų perimvietės Ozo kalvose tai gal ir galėtume lengviau čia svaisčioti apie tiesiog A juostos tiesiog nupaišymą.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Pala, pala, tu man rodos nelabai supranti, kokios svarbos yra T. Narbuto g.,
    Ne aš nesuprantu Narbuto gatvės svarbos, o tu neskaitai mano pranešimo. Yra žymiai svarbesnių suplanuotų A juostų, kurias būtų galima nupiešti per kelias savaites. Kalbu apie A juostas tokiose vietose kaip Vilniaus gatvė, Žaliasis tiltas, Pylimo gatvės rytinė pusė, Goštauto gatvė ir kt. Už Narbuto gatvės rekonstrukcijos pinigus būtų galima perplanuoti eismą aplink Operos žiedą ir nuveikti daug kitų VT reikalingų darbų. Per vieną kadenciją būtų galima įrengti absoliučią daugumą suplanuotų A juostų. Tačiau vietoje to A juostų plėtrai yra pasirenkamas (siurprizas, siurprizas) brangiausias projektas turintis daugiausiai asfalto ir besitęsiantis ilgiau nei bet kuris kitas, ir būtent jis tampa prioritetu visai kadencijai. Tokiu būdu ir automobilistai lieka laimingi, nes jiems autobusai pasitraukia iš kelio, ir (bukesni) VT autistai ploja, kad va, žiūrėk, daromi rimti darbai VT bei atsiknisa visai kadencijai. Tai tėra grynas populizmas ir VT sistemos tolimesnis marinimas.

    Dėl Narbuto gatvės reikšmės nesiginčysiu, bet aš vengčiau spręsti apie gatvės svarbą pagal dabartinį automobilių skaičių. Tai būtų tas pats, kas spręsti apie gero VT reikalingumą pagal dabartinių keleivių skaičių kaip daro VMS, t.y. nesąmonė. Štai čia yra pagrindinis išvažiavimas iš Londono centro į šiaurę:
    https://maps.app.goo.gl/xeV1ApX33qbowAYUA
    Miestų planuotojai nustato, kurie keliai yra svarbūs, o kurie - ne, o ne automobilių skaičius, pasiektas anarchinio automobilizmo ir visiško apsišikimo VT metais. Bet čia - jau kita tema.

    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
    Tada viska ten puikiai veiks, VT vaziuos sklandziai, atsiras normalus jo mazgas, sumazes avaringumas ir bus visiem daug geriau. Tik nereikia skiest, kad cia eilinis platinimas ir panaikine viena juosta ir ja padare A juosta, ten viska isspresim.
    Tokio dydžio rajonų sujungimas su centru paprastomis A juostomis (kurios nutrūksta ties sankryžomis) geros sistemos nesukurs. Absoliutus minimumas būtų BRT standartas (juostos, einančios viduriu kelio, greičiausiai ir su estakada per didžiausias sankryžas). Realiai, transporto problemoms išspręsti ten reiktų rimtos Light Rail linijos, o ne šitos veiklos imitacijos.
    Paskutinis taisė VLR; 2024.03.01, 19:28.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Tokios A juostos, t. y. kur gatvės dešinioji pusė virsta A juosta, nesprendžia jokių problemų susijusiu su greičiu ir pirmenybe sankryžose. Jau dabar matau kaip T. Narbuto g. ties Sėlių g. autobusai važiuos pirma juosta, nes tiesiog sukantys dešinėn į Žveryną užims visą A juosta. Tai kasdien vyksta: Ozo g. sukant dešinėn į Kalvaijų g., Kalvarijų g. sukant dešinėn į Ozo g., Laisvės pr. sukant dešinėn į Viršuliškių g. ir t.t.
    Sukant į dešinę į A juostą galima įvažiuoti tik per paskutinį punktyrą. Niekas netrukdo įrengti A juostos kameras prieš pat jo pradžią - gudručiai, įvažiuojantys anksčiau ir taip užkemšantys juostą, labai greitai pasibaigtų. Ozo g. puiki vieta būtų ant šio stulpo:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_094346_Maps.jpg
Views:	230
Size:	100,6 kB
ID:	2114458

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    Šeimyniškių g. turėjo rekonstruoti ir tapti A+2+2+A, tai juostų nebūtų sumažėję. Tikėjausi, kad pastačius abu Business Stadium biurus prie Šeimyniškių g. rekonstruos ir gatvę, bet šių dviejų objektų lėšos į infra, panašu, kažkur kitur nuėjo... O ten Žirmūnų kryptimi A juosta ypač reikalinga, kai vakarinio piko metu visas VT stovi bendrame kamštyje jau nuo Rinktinės g. Tą 500m atkarpą VT įveiktų 5-10 min greičiau su A juosta.
    Aš kiek girdėjau ten savivaldybė nunusprendžia Avuliui ar kitam vystytojui skirti sankryžą su kairiniais posūkiais

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Šeimyniškių g. turėjo rekonstruoti ir tapti A+2+2+A, tai juostų nebūtų sumažėję. Tikėjausi, kad pastačius abu Business Stadium biurus prie Šeimyniškių g. rekonstruos ir gatvę, bet šių dviejų objektų lėšos į infra, panašu, kažkur kitur nuėjo... O ten Žirmūnų kryptimi A juosta ypač reikalinga, kai vakarinio piko metu visas VT stovi bendrame kamštyje jau nuo Rinktinės g. Tą 500m atkarpą VT įveiktų 5-10 min greičiau su A juosta.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tokios A juostos, t. y. kur gatvės dešinioji pusė virsta A juosta, nesprendžia jokių problemų susijusiu su greičiu ir pirmenybe sankryžose.
    Jau dabar matau kaip T. Narbuto g. ties Sėlių g. autobusai važiuos pirma juosta, nes tiesiog sukantys dešinėn į Žveryną užims visą A juosta. Tai kasdien vyksta: Ozo g. sukant dešinėn į Kalvaijų g., Kalvarijų g. sukant dešinėn į Ozo g., Laisvės pr. sukant dešinėn į Viršuliškių g. ir t.t.

    Tai yra grynai populistinis ir paprasčiausias sprendimas užsidėti varnelę ir suvesti papildomą kiekį km į excelį.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    planai buvo bet kotedžų meras užkirto kelią a juostoms šeyminiškių g ir
    Aš už VT plėtrą, bet atiduot juostą VT į Žirmūnų pusę galėtų tik visiškas debilas, nes tada kamštis prasidėtų nuo Seimo tunelio. Ir nepradėkit svaigt, kad tokiu atveju Antakalnis ir Žirmūnai, plius Antakalnio suburbija, pradės VT naudotis.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Tokie projektai kaip Narbuto A juostos yra tik veiklos imitacija ir populizmas. Visų pirma tai yra kelio platinimo projektas, A juostas galima nupiešti labai greitai ir absoliuti dauguma A juostų (ypač reikalingiausių A juostų) yra suplanuotos ten, kur platinti kelio nebus įmanoma (centre ar aplink jį). Tas A juostas galima būtų nupiešti per kelias savaites. Vietoje to, dėmesiui nukreipti, yra paimamas brangiausias ir sunkiausias projektas, kuris yra naudingas ir autobusams, ir automobilistams (nes taip politiškai lengviau), ir į jį yra metami milžiniški pinigai. Kai kas klausia, ar kas nors yra daroma dėl VT juostų planų iki 2030-ųjų, VMS baksnoja į tą brangų projektą, lyg jis kažkaip blokuotų likusią A juostų plėtrą. Man tik įdomu, ar šis menkysta išspaus nors vieną pigią, bet reikalingą, t.y. tikrą A juostą per savo kadenciją. Šimašius sugebėjo įkalti vieną tokią per savo dvi kadencijas (Kalvarijų gatvėje). Šitas, spėju, nesugebės net ir to.
    Pala, pala, tu man rodos nelabai supranti, kokios svarbos yra T. Narbuto g., kad siulai tiesiog naikint viena eismo juosta, ja paverciant i A juosta ir paliekant tik viena juosta automobiliam. Esme tame, kad T. Narbuto g. pagal savo svarba miestui yra pakankamai apleista ir neatitnka siu dienu poreikiu. Ji projektuota ir statyta sovietmeciu, kai nei Pilaitej, nei Saltoniskese tiek gyventoju nebuvo, nei tiek automobiliu buvo, todel yra normalu, kad gatve butu platinama siekiant iterpti A juosta is abieju pusiu. Ten taip pat reikia pesciuju viaduko sujungiant Zveryna su Saltoniskem, bei tvarkyti Seliu/T. Narbuto/ Parbio g. sankryza ir VT stoteles, siekiant sukurti normalu VT mazga, kuris dabar yra padrikas bei sutvrakant nusukima i Seliu g., kurio ivaza dabar yra per trumpa, kas sukelia kamscius, taip pat ir patrs nsuskimas turi per dideli vingiuotuma, kas trukdo autobusam ar troleibusam lengviau nusukti, nesibaiminant kliudyti priepriesai vaziuojancio trnasporto (nemazai atveju toje sankryzoj, kai autobusai ir troleibusai nubraukia masinas). Vietos tai badaryt ten tikrai yra tam yra ir tai turi but daroma. Ten taip pat reiketu sutvarkyt ir Paribio g., bei Zveryno zieda, padarant normalu autobusu sustojima ir daugiauksti parkinga. Tada viska ten puikiai veiks, VT vaziuos sklandziai, atsiras normalus jo mazgas, sumazes avaringumas ir bus visiem daug geriau. Tik nereikia skiest, kad cia eilinis platinimas ir panaikine viena juosta ir ja padare A juosta, ten viska isspresim.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Man tik įdomu, ar šis menkysta išspaus nors vieną pigią, bet reikalingą, t.y. tikrą A juostą per savo kadenciją. Šimašius sugebėjo įkalti vieną tokią per savo dvi kadencijas (Kalvarijų gatvėje). Šitas, spėju, nesugebės net ir to.
    planai buvo bet kotedžų meras užkirto kelią a juostoms šeyminiškių g ir daugiau a juostų prie jo bus nebent tik platinant gatves bet gal ir nebus išvis

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Tokie projektai kaip Narbuto A juostos yra tik veiklos imitacija ir populizmas. Visų pirma tai yra kelio platinimo projektas, A juostas galima nupiešti labai greitai ir absoliuti dauguma A juostų (ypač reikalingiausių A juostų) yra suplanuotos ten, kur platinti kelio nebus įmanoma (centre ar aplink jį). Tas A juostas galima būtų nupiešti per kelias savaites. Vietoje to, dėmesiui nukreipti, yra paimamas brangiausias ir sunkiausias projektas, kuris yra naudingas ir autobusams, ir automobilistams (nes taip politiškai lengviau), ir į jį yra metami milžiniški pinigai. Kai kas klausia, ar kas nors yra daroma dėl VT juostų planų iki 2030-ųjų, VMS baksnoja į tą brangų projektą, lyg jis kažkaip blokuotų likusią A juostų plėtrą. Man tik įdomu, ar šis menkysta išspaus nors vieną pigią, bet reikalingą, t.y. tikrą A juostą per savo kadenciją. Šimašius sugebėjo įkalti vieną tokią per savo dvi kadencijas (Kalvarijų gatvėje). Šitas, spėju, nesugebės net ir to.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Gal bent pažiūtėkite apie ką čia šnekama?
    Geriau būtų užarti ir įrengti linijinį parką. Ar ne?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    O prie ko cia stadionas? Bagaliau bandoma daryt bent kazkoki rimtesni VT koridoriu is T. Narbuto g. ir gerint susiekima su Siauriniu Zverynu, sprendziant Zveryno st. problema link Pilaites, bet ne, geriau yra nesamones rasinet ir kazkokius blenius apie stadiona traukt.
    Gal bent pažiūtėkite apie ką čia šnekama?
    Suprantu, kad būtų tekę gana ženkliai nukasinėt šlaitus, ypač šiaurinį ir betonuoti sieneles. Nors, aišku, PP metu buvo planuojama dviračių taką įrengti ir šiaurinėje dalyje, tad šlaitą ten planavo visai naikint. Atsisakius tako nebūtų reikėję ir tiek betonuot, bet vis tiek būtų tekę kirsti. Projekto kaina turbūt išaugtų ženkliai. Pietinėje dalyje ir dabar įrenginės atraminę sienelę.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Taip, žinoma, įrengti normalią „A“ juostą ir VT padaryti patrauklesniu „pinigų nėra“, o štai stadionui – visada prašom.
    O prie ko cia stadionas? Bagaliau bandoma daryt bent kazkoki rimtesni VT koridoriu is T. Narbuto g. ir gerint susiekima su Siauriniu Zverynu, sprendziant Zveryno st. problema link Pilaites, bet ne, geriau yra nesamones rasinet ir kazkokius blenius apie stadiona traukt.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Taip, žinoma, įrengti normalią „A“ juostą ir VT padaryti patrauklesniu „pinigų nėra“, o štai stadionui – visada prašom.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ateityje tai aš įsivaizduočiau, kad šitą atkarpą galima būtų gilinti ir uždengti, t.y. padaryti tunelį. Ant viršaus arba viešą erdvę arba pastatus. Už papildomą beveik hektarą žemės Žvėryne toks sprendimas turėtų būti visai svarstytinas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Suprantu, kad būtų tekę gana ženkliai nukasinėt šlaitus, ypač šiaurinį ir betonuoti sieneles. Nors, aišku, PP metu buvo planuojama dviračių taką įrengti ir šiaurinėje dalyje, tad šlaitą ten planavo visai naikint. Atsisakius tako nebūtų reikėję ir tiek betonuot, bet vis tiek būtų tekę kirsti. Projekto kaina turbūt išaugtų ženkliai. Pietinėje dalyje ir dabar įrenginės atraminę sienelę.

    Čia PP kas buvo siūloma:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-02-29 173557.jpg Views:	0 Size:	105,6 kB ID:	2114290

    Kas dabar suprojektuota (5 pjūvis):

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Įtariu dėl tos juostos yra taip, kad šimtas metrų jai niekuo nepadėtų, nes ten auto kamštis nuo Panoramos būna. Tai na pagalba ir tebūtų labai mažytė. Pius tada gali būti neaišku kaip reguliuot VT eismą, kai į tą pačią juostą sueitų du srautai vienu metu.

    Beje, dar vienas dalykas, kuris atkreipė dėmesį, kad keliose vietose Narbuto g. apačioje numatyta įrengti akustines sieneles...
    Įdomu, kodėl tuomet nebuvo numatyta A juosta nuo pat Panoramos kaip pirminiame plane. O ir ar tikrai būtų bėda dėl VT eismo reguliavimo, jei stotelė yra jau už sankryžos? Būtų galima leisti įsukti į A juostą tik už įvažiavimo į gatvelę.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Įtariu dėl tos juostos yra taip, kad šimtas metrų jai niekuo nepadėtų, nes ten auto kamštis nuo Panoramos būna. Tai na pagalba ir tebūtų labai mažytė. Pius tada gali būti neaišku kaip reguliuot VT eismą, kai į tą pačią juostą sueitų du srautai vienu metu.

    Beje, dar vienas dalykas, kuris atkreipė dėmesį, kad keliose vietose Narbuto g. apačioje numatyta įrengti akustines sieneles...
    Paskutinis taisė Creatium; 2024.02.29, 10:38.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Pamačiau Citify, kad atsirado T. Narbuto g. A juostų projekto brėžinių: https://citify.eu/lt/t-narbuto-g-rekonstrukcija/

    Atrodo, kad daugmaž atitinka tai, kas jau buvo aptarta anksčiau. Žvėryno st. link Pilaitės patraukiama toliau už sankryžos, kaip suprantu, kad stotų visi maršrutai. Gaila, kad A juosta prasideda tik už sankryžos, kai ji būtų labai naudinga būtent porą šimtų metrų prieš sankryžą, kad VT galėtų aplenkti sustojusį transportą prie šviesoforo, ar net būtų galima atskirti A juostos srautą su atskiru VT šviesoforu, ar įrengiant nereguliuojamą perėją per A juostą, kaip numatyta posūkyje į Laisvės pr.

    Click image for larger version

Name:	citify-narbuto-g-rekonstrukcija-28350.jpg
Views:	432
Size:	637,6 kB
ID:	2114128

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    32:45–33:20 keistas trūlo vairuotojas: atsirėmė į sukančių mašinų eilę, dešinėj visiškai tuščia, vėliau jį apvažiavo mašina per geltoną iš dešinės, ir tik tada jis pasuko dešiniau link stotelės. Galėjo nekreipt dėmesio į VT šviesoforą ir važiuot, kaip mašina. Hm, manau labai komplikuota, o tai iššaukia potenciales avarijas ir dar kainuoja visi tie šviesoforai. Aišku, kad VMS, taip nedarys. Ačiū už pavyzdžius!
    Kodėl keistas? 32:46 matosi BUS žymėjimas. Šviesoforas į kairę išleidžia visas sukančias mašinas, tada troleibusas privažiuoja iki STOP juostos. Apie 32:03 tiesiai važiuojančioms mašinoms užsidega raudona, 32:04 VT šviesoforas leidžia trūlikui įvažiuoti į sankryžą ir taip aplenkti visas prie raudono šviesoforo stovinčias mašinas Sakote, kad troleibusas galėjo pats važiuoti tiesiai dešiniąja juosta – bet jeigu daug mašinų, tai jis tiesiog neįsiterptų. Daug geriau aplenkti visą srautą besinaudojant VT šviesoforu.

    O kur čia potencialios avarijos, tai nežinau. Nebent sakote, kad kažkokie gudručiai su BMW sugalvotų įvažiuoti į reversinę VT juostą ir atsitrenktų kaktomuša į troleibusą, bet sunkiai tikėtina.

    P.S. labai gaila, kad nėra normalių A juostų Lietuvoje, kur aplenkiamas mašinų srautas...

    Komentuoti:

Working...
X