Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
O būtent dėl tos sankryžos su Žolyno gatve. Ar nėra galimybės paimti Maximos parkingą visuomenės poreikiams (išpirkti ar kažkas tokio) ir padaryti ten A juosta ar viena bendro eismo link Antakalnio žiedo, tada posūkiui į kairę būtų vietos nekertant medžių. Jeigu liktų vietos galima būtų padaryti paralelinį parkinga kelioms mašinoms.
-
Na tai buvo pasiűlymai platinti gatvę iki 5 ar 6 juostų, bet dėl tų ir taip ne pagal normatyvus per arti asfalto augančiû medžių kilusių protestų planai padėti stalčiunParašė lanxtot Rodyti pranešimąMedžius valstybinėje žemėje kirsti reikia, jeigu jie yra ne vietoje ir trukdo vykdyti svarbią infrastruktūros plėtrą. Apskritai juokingas man toks požiūris, tarsi visas miestas prieš daugybę metų nebūtų buvęs miškas, palaipsniui iškirstas, kad galėtų žmonės gyventi. Na, yra palikta ir regioninių parkų, kur galima patirti autentišką gamtą iš esmės pačiame mieste. Bet mes kalbame apie sankryžą vidurį daugiabučių rajono, kur, jei nebus iškirsti tie keli vargani medžiokai, niekada neišvysime A juostų.
Komentuoti:
-
Beprotystė. VT suktų a) iš mašinų juostos ir blokuoja visą eismą, kol dalis lenda į A juostą ir blokuoja eismą kitam VT; b) iš A juostos su specialiu šviesoforu, t.y. didžiąją ciklo dalį blokuoja eismą kitam VT.
Medžius valstybinėje žemėje kirsti reikia, jeigu jie yra ne vietoje ir trukdo vykdyti svarbią infrastruktūros plėtrą. Apskritai juokingas man toks požiūris, tarsi visas miestas prieš daugybę metų nebūtų buvęs miškas, palaipsniui iškirstas, kad galėtų žmonės gyventi. Na, yra palikta ir regioninių parkų, kur galima patirti autentišką gamtą iš esmės pačiame mieste. Bet mes kalbame apie sankryžą vidurį daugiabučių rajono, kur, jei nebus iškirsti tie keli vargani medžiokai, niekada neišvysime A juostų.
Ir nereikia pradėti kaip čia "mašinos blogai" ir kad reikia keršyti vairuotojams, kad jie drįsta vairuoti. Mes gyvename laisvoje šalyje. Jeigu norima, kad žmonės naudotųsi VT, tai jis turi būti patrauklus, ir tai tikrai neturi būti pasiekta bloginant padėtį kitiems ir iš esmės išsisukinėjant nuo realaus progreso - juk ne sovietmetis jau. Ar šiaip ar taip A juostos sumažina gatvės erdvę mašinoms, tai mažiausiai, ką galima padaryti, būtų suteikti patogias galimybes kairiesiems posūkiams į gatves, kuriose, priminsiu, nėra nieko panašaus į magistralinį VT koridorių, galintį suteikti visapusiškai tinkančią alternatyvą mašinų transportui.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
1. Nežinau dėl Lietuvos, bet pvz Čekijoje yra toks papildomas ženklas “mimo MHD”, kuris leidžia VT nepaisyti konkretaus ženklo.Parašė lanxtot Rodyti pranešimąAha, tarsi autobusai tuo metu nekursuotų ir bendrai didelis eismo kiekis ta kryptimi nevyktų. Čia yra lengviausias įmanomas sprendimas įrengti tą papildomą sukimo juostą - nukentėtų tik 3 brandūs medžiai ir 6 jauni medeliai, kurie gal dar ir persodinus prigytų. Jeigu žalia rodyklė pakankamai gerai veiktų, užtektų ir tokio ilgio. Tai nesuprantu, kuo jis kliūva??? Nes "platinami" keliai, kai realiai vietoj 4 juostų mašinoms liktų 3?
Negana to, kiti sprendimai visiškai pablogintų padėtį aplinkinėse gatvėse. Gerų alternatyvių kelių (NE per 1 juostos pločio sodų gatveles arba aplink visą Vilnių) paprasčiausiai nėra. O jei sakot kažkokiu būdu iš kitos pusės atvažiuoti - reikėtų paminėti, kad ir dabar, ypač per vakarinį piką, ties Žolyno g. sankryža formuojasi eilutės iš abiejų pusių.
2. Jeigu medžiai nėra “blogos” būklės koks pagrindas juos kirsti? “Man su mašinyte reikia pasukti”? Juk Vilniuje situacija su žaluma yra tiesiog tragiška, dalis žalumos po žiemos, kur vietoj sniego druska, tiesiog neatsigauna ir miršta. Kur tuos 9 medžius persodinti? Lauke kur buvo garažai prie Stepono Batoro g.? Jie yra reikalingi ten kur yra.
3. Situacijos mašinytėms bloginimas VT naudai kaip tik atitinka darnaus miesto kriterijus. Jeigu VT išlošia tai reiškia, kad x žmonių per valandą laimi prieš x : kokius 30 kartus. Nepamirškite, kad vidutinis žmonių kiekis mašinoje yra apie 1,3-1,5 žmonių palyginus su VT, kur tie skaičiai dauginami 30-40 kartų, o piko metu gali važiuoti 100 žmonių talpinanti TP pilna. Tai apie ką kalba?
4. Antakalnio pasiekiamumas VT yra geras, kas kelias minutes važiuoja VT. Dėl sodų toliau aišku bėdos, bet jos yra sprendžiamos, siekiu dažninti VT kursavimą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Aha, tarsi autobusai tuo metu nekursuotų ir bendrai didelis eismo kiekis ta kryptimi nevyktų. Čia yra lengviausias įmanomas sprendimas įrengti tą papildomą sukimo juostą - nukentėtų tik 3 brandūs medžiai ir 6 jauni medeliai, kurie gal dar ir persodinus prigytų. Jeigu žalia rodyklė pakankamai gerai veiktų, užtektų ir tokio ilgio. Tai nesuprantu, kuo jis kliūva??? Nes "platinami" keliai, kai realiai vietoj 4 juostų mašinoms liktų 3?
Negana to, kiti sprendimai visiškai pablogintų padėtį aplinkinėse gatvėse. Gerų alternatyvių kelių (NE per 1 juostos pločio sodų gatveles arba aplink visą Vilnių) paprasčiausiai nėra. O jei sakot kažkokiu būdu iš kitos pusės atvažiuoti - reikėtų paminėti, kad ir dabar, ypač per vakarinį piką, ties Žolyno g. sankryža formuojasi eilutės iš abiejų pusių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kas trukdo padaryti ženklo veikimą pagal laiką?Parašė lanxtot Rodyti pranešimąKas jau kas, bet draudimas sukti į kairę yra visiška beprotystė. Ypač į Žolyno g., kur alternatyvių kelių nėra. Ką, siūlot tranzitiniam eismui daryti ratą pro pakankamai apkrautas Šilo-Grybo-Bistryčios, kur pastaroji susiaurėja iki 1 juostos pločio??? O ką daryti su troleibusais, grįžtančiais į parką, bei autobusais 15, 114, 115?
Jei tik tokie siūlymai, nėra ko stebėtis, kad situacija stagnuoja ir jau amžinybę tas pats darosi. Paprasčiausias sprendimas - tenais iškirsti eilutę medžių ties Maximos parkingu (būtų užtekę poros, bet kažkas ėmė ir medelių prikaišiojo...) ir praplatinti gatvę įrengiant atskirą sukimo juostą su žalia rodykle. Tada A juostos laisvai gali būti.
Pvz posūkis į kairę jš G. Vilties g. į Savanorių pr. draudžiamas tik tam tikru laikotarpiu.
Tą galima taikyti ir Antakalnyje. Pvz ženklas veikia nuo 7 iki 9 ir nuo 17 iki 19.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kas jau kas, bet draudimas sukti į kairę yra visiška beprotystė. Ypač į Žolyno g., kur alternatyvių kelių nėra. Ką, siūlot tranzitiniam eismui daryti ratą pro pakankamai apkrautas Šilo-Grybo-Bistryčios, kur pastaroji susiaurėja iki 1 juostos pločio??? O ką daryti su troleibusais, grįžtančiais į parką, bei autobusais 15, 114, 115?
Jei tik tokie siūlymai, nėra ko stebėtis, kad situacija stagnuoja ir jau amžinybę tas pats darosi. Paprasčiausias sprendimas - tenais iškirsti eilutę medžių ties Maximos parkingu (būtų užtekę poros, bet kažkas ėmė ir medelių prikaišiojo...) ir praplatinti gatvę įrengiant atskirą sukimo juostą su žalia rodykle. Tada A juostos laisvai gali būti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vakarinio piko metu dėl eismo nuo Šilo tilto, visa gatvė būna užsikimšusi tiek, jog dalis eismo net negali pajudėti per sankryžą nuo tilto pusės. O tu dar nori visus Antakalnio g. kairius posūkius ta kryptimi paleisti?Parašė arsiakas Rodyti pranešimąReikia uždrausti visus kairiuosius posūkius išskyrus sankryžoje su Šilo gatve, kur tam yra vietos, ir eismas judės sklandžiai. O dabar situacija tokia, kad prie raudono antroj juostoj stovi vienas automobilis norintis pasukti į Žolyno gatvę ir važiuoti į savo prabangią chatą Mileišiškėse, o pirmoj juostoj kartu su 5 troleibusais dar 30 mašinų. Ir taip ties kiekviena sankryža!
Šiais laikais yra navigacijos, ir visi susiplanuos kaip pasiekti kelionės tikslą iš anksto, iš kurios pusės atvažiuoti ir t.t.
Skirtumas tik tas, jog ten dabar susidaro kamščiai ir tada, kai jų anksčiau nebūdavo (ne piko metu). T.y., važiuodamas Milašiaus g. praktiškai turi pilnai sustoti ir 5-10 km/h greičiu judėti kokius 100 m iki tilto, kur susijungia visos juostos, po kurio kamščio nebelieka (ir nebūtų, jei nebūtų to susiaurėjimo). Kaip minėjau anksčiau, tai ne tik iš oro sukuria spūstis, bet ir padidina avaringumą, nes srautas turi sulėtėti nuo 60-70 kmh iki beveik nulio, atlikti papildomus manevrus. Visa tai yra išvengiama, jeigu ten nebūtų to butelio kaklelio. Arba alternatyviai, visą Milašiaus g. reiktų konvertuoti į 1+A nuo pat gatvės pradžios, tada eismas iš karto laminariai pasiskirstytų ir nebūtų tos "turbulencijos" prie tilto (liktų tik iš Antakalnio/Valakampių nuo tilto nusileidžiančio srauto įsiliejimas).Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Taip ir buvo iki A juostų įrengimo. Tuomet kamštis persikėlė prie tilto. Panaikinus jas, kamštis vėl grįš prie sankryžos.Paskutinis taisė Riedutis; 2025.06.15, 13:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Reikia uždrausti visus kairiuosius posūkius išskyrus sankryžoje su Šilo gatve, kur tam yra vietos, ir eismas judės sklandžiai. O dabar situacija tokia, kad prie raudono antroj juostoj stovi vienas automobilis norintis pasukti į Žolyno gatvę ir važiuoti į savo prabangią chatą Mileišiškėse, o pirmoj juostoj kartu su 5 troleibusais dar 30 mašinų. Ir taip ties kiekviena sankryža!
Šiais laikais yra navigacijos, ir visi susiplanuos kaip pasiekti kelionės tikslą iš anksto, iš kurios pusės atvažiuoti ir t.t.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Taip ir buvo iki A juostų įrengimo. Tuomet kamštis persikėlė prie tilto. Panaikinus jas, kamštis vėl grįš prie sankryžos.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Ačiū už paaiškinimą. Man visuomet atrodė, kad labiausiai stringama ties Žirmūnų g. sankryža, todėl ar spūstis bus porą šimtų metrų ilgesnė dėl A juostos ar trumpesnė be jos, neturės įtakos.
Komentuoti:
-
Ačiū už paaiškinimą. Man visuomet atrodė, kad labiausiai stringama ties Žirmūnų g. sankryža, todėl ar spūstis bus porą šimtų metrų ilgesnė dėl A juostos ar trumpesnė be jos, neturės įtakos.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Problema yra butelio kaklelis po viaduku prieš pat tiltą (Centro kryptimi). Ten atvažiuojantys nuo Antakalnio leidžiasi nuo viaduko, sukantys nuo Valakampių leidžiasi tiesiai ant tilto, ir taip pat sueina dvi Milašiaus g. juostos. Faktiškai gaunasi taip, jog 100 metrų atkarpoje keturių juostų srautai sueina į vieną, ir tai labai destruktyviai veikia eismą, kelia avarines situacijas elementariai dėl atsiradusio poreikio papildomus manevrus atlikinėt. Dažnai tenka ten piko metu pravažiuoti (ir ryte, ir vakare), tai buvęs ne vienas atvejis, kai eilė stovi nuo pat archyvo iki tilto, kurią pravažiavus patį tiltą iki pat Kareivių g. pravažiuoji be problemų. T.y., tas butelio kaklelis grynai lygioje vietoje iš oro sukuria kamščius ir avarines situacijas. Praktiškai visos mano matomos avarijos kelyje yra sukoncentruotos Milašiaus ir Kareivių g. atkarpose abejose pusėse to tilto. Per užpraeitas Velykas ryte važiavome pas mamą (Žirmūnų kryptimi) - tilto pradžioje, kur prasideda A juosta, buvo avarija. Po pietų grįžtant atgal, Kareivių g. prie "Batų kalno" nuokalnėje link tilto buvo avarija ir už 300-400 metrų ant tilto buvo trečia avarija... Ta prasme, beveik anekdotas, jei tik mokėčiau juos pasakot.
Šitas galioja abiejoms pusėmsParašė Riedutis Rodyti pranešimą
Kai kalbi su darnumo-judumo ekstremistais, diskusijos nėra. Jie realiai kartoja savo "idėjas" kaip mantras, kas su realybe nėra niekaip susiję. Kažkuriame kitame poste postringavo, kad būtų galima kažkokius alternatyvius nusukimus į kairę Antakalnyje įrengti... Vienintelė mintis - kur? Ten vietos ir taip nėra. Pusė tų nusukimų yra nusukimai į vietinius kiemus. Tai per kur juos apvesti norėtų tas fotelio generolas, per Rokantiškes gal?
Tad be bandymo vienas kitą konstruktyviai išgirsti ir atrodys, kad abi pusės atskiruose pasauliuose.
Nepaisant įvairių trūkumų, Vilniaus infrastruktūra yra geriausiai sukurta keliauti automobiliu ir žinant nenorą investuoti į VT skirtą infrastruktūrą aš natūraliai priešiškai reaguoju, kai va taip sakoma, kad bus panaikinamos jau padarytos A juostos (tebūnie laikinai).
O ieškoti būdų kaip sukurti didesnį VT prioritetą Antakalnio g. manau yra būtina, bet šalia to žinoma turi atsirasti normali P+R aikštelė Antakalnio gale su patogiai padarytu persėdimu į VT, dviračių jungtys ir pan., kas leistų VT kaip patogią alternatyvą rinktis kuo didesniai daliai žmonių.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū ne, dar vieno Savanorių pr. mums nereikia.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Antakalnio gatvėje tikrai nėra privaloma turėti VT juostą visos gatvės atkarpoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Antakalnio gatvėje tikrai nėra privaloma turėti VT juostą visos gatvės atkarpoje.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Antakalnio gatvėje tikrai yra privaloma turėti VT juostą visos gatvės atkarpoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Antakalnio gatvėje tikrai yra privaloma turėti VT juostą visos gatvės atkarpoje.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Cha cha cha, kaip šmaikštu ir juokinga (ypač tą kartojant gal dešimtą kartą). Davai viską suvedam į kitą kraštutinumą ir atiduodam po vieną juostą VT Antakalnio gatvėje, tada visi kartu kolektyviai uždusime kamščiuose. Mastyti reikia globaliai, o ne vien vaikiškai "maszynos baaad, VT jeee".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Problema yra butelio kaklelis po viaduku prieš pat tiltą (Centro kryptimi). Ten atvažiuojantys nuo Antakalnio leidžiasi nuo viaduko, sukantys nuo Valakampių leidžiasi tiesiai ant tilto, ir taip pat sueina dvi Milašiaus g. juostos. Faktiškai gaunasi taip, jog 100 metrų atkarpoje keturių juostų srautai sueina į vieną, ir tai labai destruktyviai veikia eismą, kelia avarines situacijas elementariai dėl atsiradusio poreikio papildomus manevrus atlikinėt. Dažnai tenka ten piko metu pravažiuoti (ir ryte, ir vakare), tai buvęs ne vienas atvejis, kai eilė stovi nuo pat archyvo iki tilto, kurią pravažiavus patį tiltą iki pat Kareivių g. pravažiuoji be problemų. T.y., tas butelio kaklelis grynai lygioje vietoje iš oro sukuria kamščius ir avarines situacijas. Praktiškai visos mano matomos avarijos kelyje yra sukoncentruotos Milašiaus ir Kareivių g. atkarpose abejose pusėse to tilto. Per užpraeitas Velykas ryte važiavome pas mamą (Žirmūnų kryptimi) - tilto pradžioje, kur prasideda A juosta, buvo avarija. Po pietų grįžtant atgal, Kareivių g. prie "Batų kalno" nuokalnėje link tilto buvo avarija ir už 300-400 metrų ant tilto buvo trečia avarija... Ta prasme, beveik anekdotas, jei tik mokėčiau juos pasakot.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Kodėl teigiate, kad sveikas protas nugalėjo? Sutinku, kad link Nemenčinės pl. A juosta neaktuali, bet juk spūstys link Centro susidaro nuo pat Žirmūnų gatvės sankryžos iki kurios dar lieka ~600 m srautui pasiskirstyti, tad jei VT gali dalį kamščio apvažiuoti, tai jau didina jo patikimumą.
Kai kalbi su darnumo-judumo ekstremistais, diskusijos nėra. Jie realiai kartoja savo "idėjas" kaip mantras, kas su realybe nėra niekaip susiję. Kažkuriame kitame poste postringavo, kad būtų galima kažkokius alternatyvius nusukimus į kairę Antakalnyje įrengti... Vienintelė mintis - kur? Ten vietos ir taip nėra. Pusė tų nusukimų yra nusukimai į vietinius kiemus. Tai per kur juos apvesti norėtų tas fotelio generolas, per Rokantiškes gal?Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąKažkoks paralelinis pasaulis, realiai. Ir niekas ten (bent jau judant link centro) nesistengia važiuoti antra juosta, kaip tik priešingai pirma, nes iš antros juostos dažnai kažkas sugalvoja sukti į kairę ir turėsi paskui ieškoti tarpo, kad vėl grįžti į pirmą. Man atrodo jūs samprotaujate iš armchair general pozicijos ir ten iš viso nevažinėjate. Arba jei ir važinėjate, tai ne kamščių metu ir retai.Paskutinis taisė Riedutis; 2025.06.13, 22:20.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Aš ten daug metų pastoviai važinėju (kaip su mašina, taip ir su VT) ir sutuacija padarius A juostą ryškiai pablogėjo (tiek mašinai, tiek VT). Bet gal likime prie savo nuomonių, nelabai turiu laiko ilgai diskusijai.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Valakampių tiltas netolygu Antakalnio g. Šiaip galėčiau lažintis, kad nesant A juostos ant tilto, piko metu tarp taškų kaip pvz. tilto pradžia nuo O. Milašiaus g. pusės ir Kareivių/Žirmūnų g. sankryža bus nuvažiuojama lygiai per tiek pat laiko, kiek ir esant tai A juostai ant tilto. Tik su sąlyga, kad per VT juostą niekas kitas nepravažiuotų ir neužlįstų priekyje.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąDėl ko prasidėjo diskusija - dėl to kad po rekonstrukcijos nebus palikta A juosta ant Valakampių tilto. Aš pasidžiaugiau kad sveikas protas nugalėjo, kitiems forumiečiams tai užkliuvo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai o kas su tuo nesutinka? Aš tik sakau kad A juostų plėtra nedarant infrastruktūrinių pakeitimų (kitaip tariant, darant dėl pliuso) tą VT gali dar labiau sustabdyti. Dėl ko prasidėjo diskusija - dėl to kad po rekonstrukcijos nebus palikta A juosta ant Valakampių tilto. Aš pasidžiaugiau kad sveikas protas nugalėjo, kitiems forumiečiams tai užkliuvo. Tai aš ir aiškinu, kad A juostų negalima tiesti aklai, reikia apgalvoti kaip judės srautai, nes priešingu atveju automobiliai užblokuos visus privažiavimus. Kaip kad kas dabar įvyko ant Valakampių tilto.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Mieste reikia gerinti VT ir jo gerinimas tikrai nėra naujų blizgančių autobusų ar troleibusų nupirkimas. Viešojo transporto problema yra jo lėtumas, o to priežastis - A juostų nebūvimas ir labai blogai sudaryti tvarkaraščiai ne piko metu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Artimiausiu metu - ne, bet kažkada gal ne pačioje tolimiausioje ateityje tikiu, kad to sulauksime. Niekas turbūt ir negalvoja apie buką A juostų "dėl varnelės" darymą, kai tik papeckiojama ant asfalto ir viskas, tačiau daugiau niekas nepadaroma ir elementariai net nesukuriama pažeidimų kontrolės sistema. Bet kokiu atveju Antakalnio g. su A juostomis miestui reikia.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Tai aš nesakau kad globaliai negalima perdaryti - galima sukurti apvažiavimus, kur reikia, parengti papildomas juostas posūkiams ir pan. Bet jūs realiai tikite kad tai artimiausiu metu bus padaryta? Pas mus kiek metų Šiaurinę gatvę ruošia tiesti? O Vokiečių gatvės rekonstrukciją, kiek metų planavo? Deja, bet man tai skamba kaip kažkokia utopija. O dabartinėmis sąlygomis (nieko nekeičiant) įvesti A juostą Antakalnyje yra visiškai sustabdyti eismą. Ką ir norėjau pasakyti.
Kad plėtra yra labai silpna (Šiaurinės g. pvz.) tą visi matome, bet nereiškia, kad reikia numoti ar nuleisti rankas. Juo labiau, kad ta pati Šiaurinė g. ar Vokiečių g. niekaip tiesiogiai prie VT sąlygų mieste (dabartiniam tinklui) gerinimo neprisidės. Mieste reikia gerinti VT ir jo gerinimas tikrai nėra naujų blizgančių autobusų ar troleibusų nupirkimas. Viešojo transporto problema yra jo lėtumas, o to priežastis - A juostų nebūvimas ir labai blogai sudaryti tvarkaraščiai ne piko metu.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: