Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evvt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Geriau padaryti yra sumažinti automobilių keliamą taršą, taigi sunmažinant automobilių kiekį padarant nepatogu juo naudotis miesto viduje.

    Su siūloma seka pritariu, bet taip nesidaro. Pvz antras punktas yra iš viso negyvendinamas jeigu bent kiek paliečia automobilių eismą.
    Reikia įvesti diskriminaciją(ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). Vežantys daugiau arba vežantys krovinius(būna ir lengvųjų auto vežančių tai ką sunku nešti rankutėmis) turi įgauti prioritetą dar ir parkavimuisi.
    Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
    Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:27.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Manau negerai suformuluotas tikslas. Bloginti klausimas ar apskritai yra nors vienoje srityje siekiamybė? Siūlau tikslą formuluoti maždaug taip - kaip padaryti geriau. O geriau kuriama prioretizuojant darbus. Seka maždaug tokia, manau:

    1. Esminio gatvių tinklo užbaigimas (forume pradiskutuota). Jo be abejo reikia vien jau tam pačiam VT. Greito eismo gatvės iki galo rekonstruojamos į be susikirtimų viename lygyje.
    2. Miestas padengiamas nepertraukiamu A juostų tinklu.
    3. Šaligatvių tinklas.
    4. Dviračių takų tinklas.
    5. Automobiliai.

    Kitiap tariant - automobiliams lieka visa tai kas lieka po infrastruktūros 1-4 punktuose išplėtojimo.
    Geriau padaryti yra sumažinti automobilių keliamą taršą, taigi sunmažinant automobilių kiekį padarant nepatogu juo naudotis miesto viduje.

    Su siūloma seka pritariu, bet taip nesidaro. Pvz antras punktas yra iš viso negyvendinamas jeigu bent kiek paliečia automobilių eismą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
    Manau negerai suformuluotas tikslas. Bloginti klausimas ar apskritai yra nors vienoje srityje siekiamybė? Siūlau tikslą formuluoti maždaug taip - kaip padaryti geriau. O geriau kuriama prioretizuojant darbus. Seka maždaug tokia, manau:

    1. Esminio gatvių tinklo užbaigimas (forume pradiskutuota). Jo be abejo reikia vien jau tam pačiam VT. Greito eismo gatvės iki galo rekonstruojamos į be susikirtimų viename lygyje.
    2. Miestas padengiamas nepertraukiamu A juostų tinklu.
    3. Šaligatvių tinklas.
    4. Dviračių takų tinklas.
    5. Automobiliai.

    Kitiap tariant - automobiliams lieka visa tai kas lieka po infrastruktūros 1-4 punktuose išplėtojimo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Nihilistinės idėjos. Dėl "skonio" nesiginčysiu.
    Nihilistinė įdėja yra laikyti kad dabartinis automobilių taršos lygis mieste yra priimtinas ir jo neriekia mažinti.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
    Nihilistinės idėjos. Dėl "skonio" nesiginčysiu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Visi išvažiavimai iš miesto yra 1+1 keliai su VT?
    Reiktų kalbėt ne apie miestą, o miesto dalis. Iš pusės Lentvario beliktų išvažiavimas per Kariotiškes. Bet privažiuot reiktų Klevų alėja kur 1+1 ir važiuoja VT. Tai grįžtam atgal į pirmą langelį. Arklio dalis Pavilnio irgi apsupta 1+1 gatvių su VT. Reiktų partizaniškai prasimušinėt iki Minsko plento Balsiuose irgi rodos nei vieno išvažiavimo nebeliktų po naujų maršrutų paleidimo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O komercijai leidžiam A juostomis važiuoti?

    Tai susimokėjus būtų galima važiuoti keliu kur vien tik A juostos? Gyventojams norint išvažiuoti iš miesto asmeniniais automobiliais reiktų susimokėt ar turėtų ieškoti šunkelių kuriais nevažiuoja VT?
    Visi išvažiavimai iš miesto yra 1+1 keliai su VT?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na jau ne kartą esu siūles apmokestinti asmeninių automobilių įvaažiavimą į miestą.
    O komercijai leidžiam A juostomis važiuoti?

    Tai susimokėjus būtų galima važiuoti keliu kur vien tik A juostos? Gyventojams norint išvažiuoti iš miesto asmeniniais automobiliais reiktų susimokėt ar turėtų ieškoti šunkelių kuriais nevažiuoja VT?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Paprasčiau būtų tiesiog uždrausti asmeninius automobilius. Ar leisi komerciniam transportui A juosta važinėt? Nors gal geriau liept uždaryt bet kokias įstaigas kur nėra 2+2 privažiavimo. Tegu autobusais važiuoja apsipirkt prie didelio kelio. Užuomina į Nėries eilėraštį pusiau atsitiktinė.
    Na jau ne kartą esu siūles apmokestinti asmeninių automobilių įvaažiavimą į miestą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Miesto VT važiuojantis tarpmiestiniu maršrutu yra tarpmiestinis VT.
    Nuo kada Pavilnys yra kitas miestas? Laukai iki Lentvario irgi nėra kitas miestas. Ir pats Lentvaris ne daugiau kitas miestas nei Balsiai ar tas pats Pavilnys.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu visur 1+1 bus lengva fiziškai atskirti A juostą ir į ją neleisti automobilių
    Paprasčiau būtų tiesiog uždrausti asmeninius automobilius. Ar leisi komerciniam transportui A juosta važinėt? Nors gal geriau liept uždaryt bet kokias įstaigas kur nėra 2+2 privažiavimo. Tegu autobusais važiuoja apsipirkt prie didelio kelio. Užuomina į Nėries eilėraštį pusiau atsitiktinė.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ten visur 1+1.



    Pavilnyje, Lentvaryje ir t.t. ir važiuoja miesto VT.
    Miesto VT važiuojantis tarpmiestiniu maršrutu yra tarpmiestinis VT.

    Jeigu visur 1+1 bus lengva fiziškai atskirti A juostą ir į ją neleisti automobilių

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Asfaltas ten jau yra nutiestas, reikia tik perdažyti juostas Na nebent kur nors yra žvyrkelis, tokiu atveju taip, ten VT neturėtu važiuoti.
    Ten visur 1+1.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ir šiaip manau pats supranti kad kalbama apie miesto VT, ne tarpmiestinį.
    Pavilnyje, Lentvaryje ir t.t. ir važiuoja miesto VT.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ponas eksvaldizacijos fanas? Ar tiesiog nereikia VT sakykim į Pavilnį, Lentvarį ir t.t.?
    Asfaltas ten jau yra nutiestas, reikia tik perdažyti juostas Na nebent kur nors yra žvyrkelis, tokiu atveju taip, ten VT neturėtu važiuoti.

    Ir šiaip manau pats supranti kad kalbama apie miesto VT, ne tarpmiestinį.

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Ten panaikinus automobilių juostas eismas iš viso sustotų centro kryptimi dėl nuolatinių posūkių į kairę (prie poliklinikos ir pan.). Nebent prieš sankryžas išplatinti į 2+3 gatves su atskiromis kairio posūkio juostomis.
    O tai kas čia blogo kad norintiems teršti aplinką būtų sunkiau pravažiuoti negu VT?

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Bet galiausiai, kad ir kaip čia visi norėtų normalaus VT, automobilių (ir kito ne-VT eismo) paralyžiavimas nėra racionalus sprendimas.
    Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Idėja ateičiai?

    Click image for larger version

Name:	Antakalnio ziedo pertvarkymo ideja.JPG
Views:	772
Size:	162,5 kB
ID:	2083943

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Kam nors norisi paklausyti?
    Norisi

    Beje, o nebus vėliau po derinimo su savivaldybe, kad nieko negalima keisti, nes per "rekordinius" 100 km buvo sutvarkytas Antakalnio žiedas?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Neabejoju KEdas dalyvavo gyvai. Būtų šaunu išgirsti komentarą, jei taip. Dviračių tako pakeitimai, A juostos.
    2019-ais rengtą PP išmetė šiukšliadėžėn ir pradeda projektavimą nuo idėjų išklausymo. Kap. remonto būdu ketina pertvarkyti eismą ir gal net susiaurinti ties stotele gatvę iki 1 eismo juostos, panaikinti kairį posūkį į „IKI“. Dviračių takui kažkokėl parinko ne 2,5, bet 3,0 metrų plotį, tad aiškiai įvardijo, jog trūksta vietos jam įrengti ir reikės kažką keisti.
    Apie tai ir diskutavome. Turi ir dabartinius, ir prognozuojamus eismo srautus, tad diskusija buvo tikrai geranoriška ir profesionali. Daug geresnė, nei esame pratę iki šiol. Po diskusijos SĮSP gavo namų darbų pamodeliuoti eismą, kad Kino studijos kvartalas apsitarnautų per V.Žalakevičiaus gatvę iš Lizdeikos g. pusės, t.y. nebereikėtų kairio posūkio link „Iki“, o Antakalnio gatvės išsišakojime gal reiktų įrengti žieduką, idant būtų patogiau įsilieti į eismą atvažiavusiems nuo Lizdeikos bei viaduko pusės, nes ketinama mažinti sankryžų skaičių.
    Kažkada ateityje bus kitas susitikimas su nupaišytomis mūsų išsakytomis idėjomis.
    Turiu garso įrašą ir kelias skaidrių nuotraukas. Kam nors norisi paklausyti?
    Paskutinis taisė KEdas; 2023.10.17, 10:26.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Jei kas dalyvavo susitikime gyvai, gal galės pasidalinti plačiau, kas planuojama.
    Neabejoju KEdas dalyvavo gyvai. Būtų šaunu išgirsti komentarą, jei taip. Dviračių tako pakeitimai, A juostos.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Kadangi šiandien vyksta aptarimas dėl dviračių tako ir A juostų ties Antakalnio žiedu, nusiunčiau tokį pasiūlymą (pagrinde dėl A juostų) nurodytu el. pašto adresu, gal kažkiek atsižvelgs, nors kažkaip įtariu, kad nelabai, nes bent Centro kryptimi turbūt planuoja kaip A juostą užskaityti dabar esančią greitėjimo/lėtėjimo juostą. Na bet žiūrėsime. Jei kas dalyvavo susitikime gyvai, gal galės pasidalinti plačiau, kas planuojama.



    1. Būtų įdomu sužinoti, kokie numatomi pakeitimai palyginus su prieš kelis metus teiktais dviračių tako projektiniais pasiūlymais.


    2. Džiugu, kad yra siūloma taip ir įrengti A juostas, kur važiuoja itin dideli viešojo transporto srautai. Visgi labai tikiuosi, kad A juostos nėra planuojamos žaliosios erdvės sąskaita, o bus įrengiamos paliekant vieną juostą bendram eismui ir vieną skiriant VT (plius posūkių juostos sankryžose). Šioje vietoje ir taip itin daug asfalto, tad norėtųsi, kad su galima rekonstrukcija būtų peržiūrėta, kaip vietą išnaudoti optimaliau užtikrinant maksimaliai sklandų eismą.

    a) Nuo pat Saulėtekio al. iki Antakalnio g. galėtų būti įrengiamos A juostos vietoje pirmos juostos.
    i) Į šią gatvę (centro kryptimi) tiek iš Saulėtekio, tiek iš Nemenčinės pl. įvažiuojama viena juosta, tad pirmos juostos skyrimas VT automobilių eismo neturėtų labai stipriai sulėtinti, o VT įgytų greičio pranašumą, kas yra labai svarbu. Ši A juosta galėtų tęstis iki st. Antakalnis, tam, kad ji sklandžiai užsibaigtų ir VT taip pat turėtų pranašumą prieš bendrą eismą ties pėsčiųjų perėja prie st. Antakalnis.
    ii) Perspektyvoje tikiuosi A juostos yra planuojamos pratęsti per visą Antakalnio g.


    b) Saulėtekio kryptimi analogiškai A juosta galėtų prasidėti nuo st. Antakalnis ir tęstis iki Saulėtekio al.

    i) Nuo st. Antakalnis iki Antakalnio žiedo kelio išsišakojimo būtų tikslinga šia kryptimi platinti kelią iki trijų juostų, tokiu būdu viena juosta eismas būtų Nemenčinės kryptimi, kita - Valakampių tilto, o A juosta ties stotele leistų greitiesiems autobusams aplenkti čia stojantį likusį VT.

    ii) Toliau link Nemenčinės pl. eismas galėtų vykti viena bendra ir viena A juosta.

    iii) Ties sankryža su Saulėtekio al. būtų labai tikslinga, kad VT sukantis į Saulėtekio al., t.y. absoliuti dauguma, turėtų sau atskirą juostą, kuris netrukdomai suktų į A juostą Saulėtekyje, o bendras eismas tuo pat metu suktų iš antros juostos į antrą. Žinoma, galbūt reikėtų peržiūrėti ir esant poreikiui pakoreguoti posūkio spindulį.


    c) Labai tikiuosi, kad su šia rekonstrukcija bus peržiūrimas ir gatvės juostų plotis, kuris vietomis siekia ir 4 metrus, kai tuo tarpu pėstieji daug kur yra spaudžiami į pačius gatvės pakraščius. Todėl ir tikiuosi, kad su rekonstrukcija kur įmanoma bus praplėstos žaliosios ir pėsčiųjų takų zonos pritraukiant važiuojamąją dalį link vidurio. Savo vizualizacijose naudojau apytiksliai 3.25 m juostas.

    i) Ypač norėčiau atkreipti dėmesį, kad yra visiškai nereikalinga milžiniška lėtėjimo/greitėjimo juosta Centro kryptimi ties įvažiavimu į V. Zalakevičiaus g., dėl kurios pėstieji turi siaurą praėjimą be jokių žaliųjų zonų šalia, o kokią realią naudą ji atneša sunku pasakyti, kai tai tėra įvažiavimas į paprastą gatvę prie daugiabučių. Siūlau šią juostą naikinti visiškai, paliekant juostą tik nusukimui į dešinę ties IKI, kad nebūtų stabdomas VT savo juostoje.

    ii) Įgyvendinus A juostas, būtų galima panaikinti trijų stotelių įvažas, kas taip pat suteiktų nemažai erdvės pėstiesiems ir dviratininkams:
    - Nemenčinės pl. Saulėtekio kryptimi įvažos panaikinimas yra pats svarbiausias, nes šioje vietoje yra labai svarbu, kad tilptų didelis kiekis VT keleivių ir pėsčiųjų bei dviračių takas. Nedarant įvažos nereikėtų, kad vingiuotų dviračių takas, kaip šiuo metu įprasta daugelyje projektų.
    - st. Saulėtekis Centro kryptimi galėtų būti patraukta arčiau sankryžos, prieš įvažiavimą į Lingių g., tam, kad šioje sankryžoje būtų patogiau persėsti tarp maršrutų ir stotelė būtų arčiau kitų stotelių sankryžoje.
    - st. Nemenčinės plentas Centro kryptimi šiuo metu turi absurdišką įvažą, nes čia be tikslo gatvė išplatėja iki trijų juostų, kurios iškart prieš tiltą pasidaro vėl, o stotelė turi dar ir papildomą įvažą, tad VT be tikslo turi rikiuotis per dvi juostas. Kadangi kaip suprantu yra planuojama ir P+R aikštelė, stotelės pritraukimas arčiau gatvės vidurio padidintų ir persėdimo patrauklumą, nes tai būtų trumpesnis kelias eiti iki stotelės.

    Svarbu paminėti, kad įvažų panaikinimas ne tik didina VT greitį, bet ir geriną važiavimo patirtį, nes VT važiuoja tiesiau ir mažiau sukinėjasi.


    iii) Labai norėčiau, kad tvarkant šias stoteles pagaliau būtų įrengti specialūs gatvės borteliai, skirti stotelėms, kurie jau įrenginėjami net ir Kaune ir leidžia VT privažiuoti prie pat stotelės ir didina paslaugos prieinamumą sunkiau judnatiems.



    3. Manau reikia pergalvoti ir pačio VT žiedo mazgo gatvių išdėstymo racionalumą. Šiuo metu nuo Antakalnio link Valakampių eina paraleliai dvi 2 juostų gatvės, viena kurių skirta VT eismui, kita bendram. Toks gatvių tinklas čia yra neadekvatus, tad siūlyčiau naikinti vieną iš kelių (tą, kuris yra arčiau žiedo) ir visą eismą organizuoti iš kito kelio, įskaitant ir VT, apsisukantį Anataklnio žiede, kuris į žiedą važiuotų tiesiai iš Lizdeikos g. Tai leistų ne tik sutaupyti lėšų kelio išlaikymui ir nukreipti lėšas į kitus kelius (kurių tvarkytinų yra labai daug), bet ir atsirastų papildomai vietos, jei ateityje būtų poreikis išplėsti šį VT atstovos mazgą.

    i) Pirma Lizdeikos g. juosta būtų skirta VT, kuri, beje, galėtų iki pat Valakampių tilto ir čia susijungti su A juosta einančia per Valakampių tiltą.
    ii) Analogiškai nuo Valakampių tilto link Antakalnio žiedo pirma juosta taip pat būtų skirta VT, kuri pratęstų A juostą per Valakampių tiltą ir susijungtų su planuojamomis A juostomis ties Antakalnio žiedo mazgu.
    iii) Šiuo metu keistai ir neefektyviai suorganizuotas VT, važiuojančio iš Antakalnio žiedo Saulėtekio kryptimi eismas. Išvažiuodami iš žiedo autobusai pirmiausia apsuka ratą ir tuomet tik įvažiuoja į Nemenčinės pl. Reikėtų perorganizuoti eismą, kad atsirastų galimybė VT iš žiedo važiuoti tiesiai į Nemenčinės pl. Panaikinus vieną iš kelių kaip mano pasiūlyta anksčiau, tai padaryti turėtų būti paprasčiau. Tai leistų kiekvienam reisui sutaupyti 3-4 min laiko ir padidinti maršrutų kursavimo dažnį su tuo pačiu kiekiu vairuotojų, kurių rinkoje labai trūksta ir trūks vis labiau. Autobusai praleistų Antakalnio žiedo st., tačiau visiškai prie pat yra Nemenčinės pl. st.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Visiškai teisingai, dėl dažnų kairinių ir dešininių posūkių, kurie yra negalimi pagal gatvės kategoriją, todėl Antakalnio g. eismas yra chaotiškas ir nemalonu važiuoti.
    Sprendimas būtų daryti gatvės dublį, tačiau ne visur yra pakankamai vietos tarp fasadų. Arba kelt A juostą per centrą ir palikti tik dešininius posūkius.
    C kategorijos Antakalnio gatves „dublis“ yra B kategorijos Žirmūnų g. Dublis kabutėse, nes kategorijos sako, kad jokio dublio čia būti negali.
    Bet kol Žirmūnų gatvėje kryptyje link Žirmūnų Tuskulėnų stotelė neturi įvažos, tol apie bet kokį racionalumą šiame mieste šnekėti neverta. Ta stotelė yra kaip lakmuso lapelis, kuris indikuoja ar jau pribrendome bent kažkokiai logikai ir planavimui.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Visiškai teisingai, dėl dažnų kairinių ir dešininių posūkių, kurie yra negalimi pagal gatvės kategoriją, todėl Antakalnio g. eismas yra chaotiškas ir nemalonu važiuoti.
    Sprendimas būtų daryti gatvės dublį, tačiau ne visur yra pakankamai vietos tarp fasadų. Arba kelt A juostą per centrą ir palikti tik dešininius posūkius.

    Komentuoti:

Working...
X