Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.Parašė evvt Rodyti pranešimąReikia įvesti diskriminaciją (ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). (....)
Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
Per prievartą mielas nebūsi.
https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R024#/
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai jūs siūlotę ką? GSM signalus pravažiuojančius skanuoti? O gal nereikia išradinėti dviračio ir kitokiomis priemonėmis mažinti automobilių srautus?
Kokiomis? Daryti dar daugiau nesamonių eismo reguliavime ir infrastruktūroj kad būtų baisiai nepatogu visiem be išimčių?
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Nerašiau kad nukopijuot, rašiau "sukurt". Nes pvz yra sukurta automatinės kasos parduotuvėse kur pvz ant dešimt tokių kasų užtenka vieno kontrolieriaus(paprastas parduotuves darbuotojas). O jei neteko pamatyt sistemos kuri atpažintų keleivių skaičių tai galiu greit Jums padėt: pažiūrėkit dar kartą į savo telefoną(tikiu kad ne sena Nokia?)
O kas dėl kontrolės tai galėtų skambėt kaip nors neagresyviai, be žodžio bauda, o pvz "Vienos subinės vežimo mokestis" (gal kiek perstipriai, galima keisti ir žodį "subinė" į ką nors lengvesnio)
Komentuoti:
-
Čia dar ne idėja o tiesiog kvailas(ir gan stipriai) pamąstymas. O bet tačiau gana dažnai gera idėja susiformuoja iš tokių kvailų minčių jas patobulinus. Tai čia jau reik padirbėt. Už darbą yra mokama. Kažkas jau gauna už tai pinigus?. Tai kur b*iat bent koks rezultatas?
Komentuoti:
-
Idėja graži, bet jau matau tipinį "tai pas mane du vaikai gale sėdėjo, nesimatė už sėdynių, kokia dar bauda?" atmazą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neteko matyt tokios sistemos kur sugebėtu atpažinti keleivių skaičių pravažiujančiame automobilyje. Tuo labiau pakankamai tiksliai, kad pagal tai galėtum automatiškai rašyti baudas.)
O kas dėl kontrolės tai galėtų skambėt kaip nors neagresyviai, be žodžio bauda, o pvz "Vienos subinės vežimo mokestis" (gal kiek perstipriai, galima keisti ir žodį "subinė" į ką nors lengvesnio)
Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 07:58.
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Sunku kontroliuoti ar sunku smegenis pasukti(ypač kai nėr ką sukti, kalbant ne apie trūkumą o apie tai kad ta kryptimi dėl abejonių ar valios trūkumo ar gal mažo intereso, kaip čia pasakius neišskiriama nė gramo tos mąsatymo medžiagos) kad sukurt lanksčią sistemą šiais skaitmeninių technologijų laikais.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Skamba gražiai bet labai sunku kontroliuoti. Dėl to ir panaikinome 4+ keleivių išlygą nes neįmanoma buvo sukontroliuoti kiek keleivių yra. Komercinis transportas jau ir taip yra atskirai reglementuojamas, o jeigu tu skalbimo mašina kartą peer 5 metus veži tai neverta dėl tokių atvejų labai stengtis.) kad sukurt lanksčią sistemą šiais skaitmeninių technologijų laikais.
Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 07:39.
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Reikia įvesti diskriminaciją(ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). Vežantys daugiau arba vežantys krovinius(būna ir lengvųjų auto vežančių tai ką sunku nešti rankutėmis) turi įgauti prioritetą dar ir parkavimuisi.
Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Geriau padaryti yra sumažinti automobilių keliamą taršą, taigi sunmažinant automobilių kiekį padarant nepatogu juo naudotis miesto viduje.
Su siūloma seka pritariu, bet taip nesidaro. Pvz antras punktas yra iš viso negyvendinamas jeigu bent kiek paliečia automobilių eismą.
Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 07:27.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Manau negerai suformuluotas tikslas. Bloginti klausimas ar apskritai yra nors vienoje srityje siekiamybė? Siūlau tikslą formuluoti maždaug taip - kaip padaryti geriau. O geriau kuriama prioretizuojant darbus. Seka maždaug tokia, manau:
1. Esminio gatvių tinklo užbaigimas (forume pradiskutuota). Jo be abejo reikia vien jau tam pačiam VT. Greito eismo gatvės iki galo rekonstruojamos į be susikirtimų viename lygyje.
2. Miestas padengiamas nepertraukiamu A juostų tinklu.
3. Šaligatvių tinklas.
4. Dviračių takų tinklas.
5. Automobiliai.
Kitiap tariant - automobiliams lieka visa tai kas lieka po infrastruktūros 1-4 punktuose išplėtojimo.
Su siūloma seka pritariu, bet taip nesidaro. Pvz antras punktas yra iš viso negyvendinamas jeigu bent kiek paliečia automobilių eismą.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąAutomobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
1. Esminio gatvių tinklo užbaigimas (forume pradiskutuota). Jo be abejo reikia vien jau tam pačiam VT. Greito eismo gatvės iki galo rekonstruojamos į be susikirtimų viename lygyje.
2. Miestas padengiamas nepertraukiamu A juostų tinklu.
3. Šaligatvių tinklas.
4. Dviračių takų tinklas.
5. Automobiliai.
Kitiap tariant - automobiliams lieka visa tai kas lieka po infrastruktūros 1-4 punktuose išplėtojimo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Nihilistinės idėjos. Dėl "skonio" nesiginčysiu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Visi išvažiavimai iš miesto yra 1+1 keliai su VT?Balsiuose irgi rodos nei vieno išvažiavimo nebeliktų po naujų maršrutų paleidimo.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O komercijai leidžiam A juostomis važiuoti?
Tai susimokėjus būtų galima važiuoti keliu kur vien tik A juostos?Gyventojams norint išvažiuoti iš miesto asmeniniais automobiliais reiktų susimokėt ar turėtų ieškoti šunkelių kuriais nevažiuoja VT?
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jau ne kartą esu siūles apmokestinti asmeninių automobilių įvaažiavimą į miestą.
Tai susimokėjus būtų galima važiuoti keliu kur vien tik A juostos?Gyventojams norint išvažiuoti iš miesto asmeniniais automobiliais reiktų susimokėt ar turėtų ieškoti šunkelių kuriais nevažiuoja VT?
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPaprasčiau būtų tiesiog uždrausti asmeninius automobilius. Ar leisi komerciniam transportui A juosta važinėt? Nors gal geriau liept uždaryt bet kokias įstaigas kur nėra 2+2 privažiavimo. Tegu autobusais važiuoja apsipirkt prie didelio kelio. Užuomina į Nėries eilėraštį pusiau atsitiktinė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąMiesto VT važiuojantis tarpmiestiniu maršrutu yra tarpmiestinis VT.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu visur 1+1 bus lengva fiziškai atskirti A juostą ir į ją neleisti automobilių
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: