Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nereikia taip nervuotis dėl kažkokios statistikos.
    Grįžtant į temą reikėtų paminėti susiaurintą Valakampių tiltą ir užkimštą Kalvarijų gatvę.
    Bet tas nelabai padeda populiarinti VT, tai represijų mylėtojai nerimsta.
    Nu Romai, koks tikslas meluoti? Tiltas liko tokio pat pločio, kaip buvęs, o Kalvarijų gatvėje sakyčiau net sumažėjo eismo po A juostų plėtros. Pats važiuoju Kalvarkėmis mašina beveik kasdien ir kaskart stebiuosi, kad tokioje svarbioje gatvėje tiek mažai mašinų. Tiesą sakant, pats renkuosi maršrutą pro Kalvarijų g., o ne Geležiaką, nes Kalvarkėse mažiau eismo ir greitesnė kelionė.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nereikia taip nervuotis dėl kažkokios statistikos.
    Kažkaip dažnokai naudoji šią frazę (beje, lietuviškai neteisingai), ir nesuprantu kodėl, nes niekas lyg čia ir nesinervina (o ne nesinervuoja)?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nereikia taip nervuotis dėl kažkokios statistikos.
    Grįžtant į temą reikėtų paminėti susiaurintą Valakampių tiltą ir užkimštą Kalvarijų gatvę.
    Bet tas nelabai padeda populiarinti VT, tai represijų mylėtojai nerimsta.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Kol svarstoma apie vairavimo sąlygų bloginimą, represijas ir vairuotojų diskriminaciją (ir kur visai tai buvo girdėta ?...),statistika kalba už save.
    Per prievartą mielas nebūsi.



    https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R024#/
    Tai kad nei viename mieste:
    - Nebuvo padarytas joks progresas viešojo transporto srityje
    - Neuždaryta nei viena gatvė
    - Nei vienoje gatvėje nenutrauktas tranzitas
    - Neįvestas nei taršos, nei įvažiavimo mokestis
    - Parkavimo vietų nebuvo mažinama
    - Nesuformuotas joks patogus dviračių takų tinklas

    Buvo tik gerinamos sąlygos vairuotojams (keičiama važiuojamosios dalies danga), nenoriu net vardinti kiek buvo atidaryta objektų skirtų būtent automobilizacijai didinti.

    Tad tokia ir statistika per pakankamai ilgą laiką.

    Vistik Lietuvos didžiuosiuose miestuose vis dar yra patogiau rinktis asmeninę transporto priemonę, nes absoliučiai jokiose kitose srityse nėra pastebimo progreso.

    Palinkėsiu būti pastabesniu.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    "Diskriminacija" pavartojau juokais, bet važiuojančios vienos subinės VIP mokestukas būtų labai OK - susimoki ir gauni prabangą.Nes nu jei užsisakai mokamą labai atskirą staliuką restorane tai juk kiti klientai nesiveržia prie jo pvz šaukdami diskriminacija! Nu kaip įvažiavimas į Nidą-reik susimokėt. Ar kas nors vadina tai genocidu, represijom ar diskriminacijom?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tuos terminus "bloginimas" ir "diskriminacija" tik pacitavau iš kolegų - žr. pranešimą Nr..1443.
    Kol kas ten tik tokia argumentacija.

    https://www.miestai.net/forumas/foru...30#post2084830

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tema ne apie Kauną, tačiau ten išties rodomas didelis kritimas. Gal kaip nors kitaip skaičiuojama.
    Šiaip viešasis transportas po COVID'o nesusigrąžino keleivių (gal išskyrus Klaipėdą).

    Ir represijos bei vairuotojų diskriminacija nelabai prisideda prie viešojo transporto patrauklumo.
    Represijos, genocidas - jeigu reikia vartoti tokius epitetus, tai tokį žmogų ir pakeis tik šie dalykai

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tema ne apie Kauną, tačiau ten išties rodomas didelis kritimas. Gal kaip nors kitaip skaičiuojama.
    Šiaip viešasis transportas po COVID'o nesusigrąžino keleivių (gal išskyrus Klaipėdą).

    Ir represijos bei vairuotojų diskriminacija nelabai prisideda prie viešojo transporto patrauklumo.
    Tai kuo Kauno avtambilistai išrinko Kraba trečią kartą jei jis taip juos diksriminuoja, kad jie iš pykčio nevažiuoja VT?

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Idėja ateičiai?

    Click image for larger version

Name:	Antakalnio ziedo pertvarkymo ideja.JPG
Views:	772
Size:	162,5 kB
ID:	2083943
    O kur dėtumėte viešojo transporto mazgą, jo vietoje įrengus žiedinę sankryžą? Pats esu siūlęs VMS sujungti O. Milašiaus g. su Saulėtekio alėja per Lingių gatvę bent viena kryptimi, atsakymas buvo, kad "dabartinis mazgas gerai aptarnauja transporto srautus, o norint tiesti jungtį reikalingi papildomi teritorijų planavimo dokumentai".
    Trečia, jei panaikinti važiuojamą dalį raudonai užbrūkšniuotoje vietoje, kokį lankstą daryti iš Saulėtekio vykstantiems link Nemenčinės?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tema ne apie Kauną, tačiau ten išties rodomas didelis kritimas. Gal kaip nors kitaip skaičiuojama.
    Šiaip viešasis transportas po COVID'o nesusigrąžino keleivių (gal išskyrus Klaipėdą).

    Ir represijos bei vairuotojų diskriminacija nelabai prisideda prie viešojo transporto patrauklumo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Kol svarstoma apie vairavimo sąlygų bloginimą, represijas ir vairuotojų diskriminaciją (ir kur visai tai buvo girdėta ?...),statistika kalba už save.
    Per prievartą mielas nebūsi.



    https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R024#/
    Ir kodėl manes visai nestebina, jog labiausiai keleivių sumažėjo Kaune, kur buvo didžiausios investicijos į gatvių asfaltavimą. Ar čia priežasties-pasekmės ryšį supainiojau? Gal ten covido labiau bijota?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Reikia įvesti diskriminaciją (ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). (....)
    Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
    Kol svarstoma apie vairavimo sąlygų bloginimą, represijas ir vairuotojų diskriminaciją (ir kur visai tai buvo girdėta ?...),statistika kalba už save.
    Per prievartą mielas nebūsi.



    https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R024#/

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai jūs siūlotę ką? GSM signalus pravažiuojančius skanuoti? O gal nereikia išradinėti dviračio ir kitokiomis priemonėmis mažinti automobilių srautus?
    Nesiūliau kažko konkretaus, bet o ką jeigu būtų vienos subinės vežimo toks sakykim gražiau VIP mokestis ir jeigu neturi jo susimokėjęs tai pateik prašau įrodymus(tefono foto yra fotgrafavimo data pvz). Nu kažko ištobulinto ir jau gero nepasiūlysiu dabar ir čia, kaip minėjau už tai pinigų negaunu ir dar minėjau kad gal kažkas gauna už tai

    Kokiomis? Daryti dar daugiau nesamonių eismo reguliavime ir infrastruktūroj kad būtų baisiai nepatogu visiem be išimčių?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Nerašiau kad nukopijuot, rašiau "sukurt". Nes pvz yra sukurta automatinės kasos parduotuvėse kur pvz ant dešimt tokių kasų užtenka vieno kontrolieriaus(paprastas parduotuves darbuotojas). O jei neteko pamatyt sistemos kuri atpažintų keleivių skaičių tai galiu greit Jums padėt: pažiūrėkit dar kartą į savo telefoną(tikiu kad ne sena Nokia? )

    O kas dėl kontrolės tai galėtų skambėt kaip nors neagresyviai, be žodžio bauda, o pvz "Vienos subinės vežimo mokestis" (gal kiek perstipriai, galima keisti ir žodį "subinė" į ką nors lengvesnio )
    Tai jūs siūlotę ką? GSM signalus pravažiuojančius skanuoti? O gal nereikia išradinėti dviračio ir kitokiomis priemonėmis mažinti automobilių srautus?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Čia dar ne idėja o tiesiog kvailas(ir gan stipriai ) pamąstymas. O bet tačiau gana dažnai gera idėja susiformuoja iš tokių kvailų minčių jas patobulinus. Tai čia jau reik padirbėt. Už darbą yra mokama. Kažkas jau gauna už tai pinigus?. Tai kur b*iat bent koks rezultatas?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Idėja graži, bet jau matau tipinį "tai pas mane du vaikai gale sėdėjo, nesimatė už sėdynių, kokia dar bauda?" atmazą.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neteko matyt tokios sistemos kur sugebėtu atpažinti keleivių skaičių pravažiujančiame automobilyje. Tuo labiau pakankamai tiksliai, kad pagal tai galėtum automatiškai rašyti baudas.
    Nerašiau kad nukopijuot, rašiau "sukurt". Nes pvz yra sukurta automatinės kasos parduotuvėse kur pvz ant dešimt tokių kasų užtenka vieno kontrolieriaus(paprastas parduotuves darbuotojas). O jei neteko pamatyt sistemos kuri atpažintų keleivių skaičių tai galiu greit Jums padėt: pažiūrėkit dar kartą į savo telefoną(tikiu kad ne sena Nokia? )

    O kas dėl kontrolės tai galėtų skambėt kaip nors neagresyviai, be žodžio bauda, o pvz "Vienos subinės vežimo mokestis" (gal kiek perstipriai, galima keisti ir žodį "subinė" į ką nors lengvesnio )
    Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:58.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Sunku kontroliuoti ar sunku smegenis pasukti(ypač kai nėr ką sukti, kalbant ne apie trūkumą o apie tai kad ta kryptimi dėl abejonių ar valios trūkumo ar gal mažo intereso, kaip čia pasakius neišskiriama nė gramo tos mąsatymo medžiagos ) kad sukurt lanksčią sistemą šiais skaitmeninių technologijų laikais.
    Neteko matyt tokios sistemos kur sugebėtu atpažinti keleivių skaičių pravažiujančiame automobilyje. Tuo labiau pakankamai tiksliai, kad pagal tai galėtum automatiškai rašyti baudas.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Skamba gražiai bet labai sunku kontroliuoti. Dėl to ir panaikinome 4+ keleivių išlygą nes neįmanoma buvo sukontroliuoti kiek keleivių yra. Komercinis transportas jau ir taip yra atskirai reglementuojamas, o jeigu tu skalbimo mašina kartą peer 5 metus veži tai neverta dėl tokių atvejų labai stengtis.
    Sunku kontroliuoti ar sunku smegenis pasukti(ypač kai nėr ką sukti, kalbant ne apie trūkumą o apie tai kad ta kryptimi dėl abejonių ar valios trūkumo ar gal mažo intereso, kaip čia pasakius neišskiriama nė gramo tos mąsatymo medžiagos ) kad sukurt lanksčią sistemą šiais skaitmeninių technologijų laikais.
    Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:39.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Reikia įvesti diskriminaciją(ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). Vežantys daugiau arba vežantys krovinius(būna ir lengvųjų auto vežančių tai ką sunku nešti rankutėmis) turi įgauti prioritetą dar ir parkavimuisi.
    Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
    Skamba gražiai bet labai sunku kontroliuoti. Dėl to ir panaikinome 4+ keleivių išlygą nes neįmanoma buvo sukontroliuoti kiek keleivių yra. Komercinis transportas jau ir taip yra atskirai reglementuojamas, o jeigu tu skalbimo mašina kartą peer 5 metus veži tai neverta dėl tokių atvejų labai stengtis.

    Komentuoti:

Working...
X