Parašė Bluefox
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Sovietmečiu kažin ar to reikėjo, kai automobilį turėjo geriausiu atveju vienas iš šimto vilniečių.
-
Gal kas iš vyresnių ar žinančių pasakytų, kada Vilniuje atsirado pirmos A juostos ir kur tai buvo? Ar jau sovietmečiu buvo toks dalykas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žygimantų g. pratęsė A juostą iki sankryžos su Mindaugo tiltu, žymėjimas dar nebaigtas. Džiugu, kad VT įgys šiek tiek prioriteto šioje vietoje, o kada nors juostą gal ir pratęs iki Petro ir Povilo bažnyčios žiedo.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau ar klausi dėl naujovės tik ten ar aplamai, bet jei būtum Ryder, tai žinotum, kad jau buvo Ukmergės g. toks sprendimas prieš kelis metus, bet dar su ištisinėmis, lyg ir nemačiau nudaužtų:Parašė rmss Rodyti pranešimąBiški susikonfuzinau, čia naujovė? Lyg ir nebuvau matęs anksčiau, bet neatrodo ir kaip naujai įrengta. Veiksmas Kalvarijų/Žvalgų sankryžoje.
Komentuoti:
-
Kareivių g. iki Švaros brolių yra taip padaryta - kas trečias plastikinis bortelis nudaužtas (nusuktas).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia matyt viena tų T formos sankryžų, kur galvoja Kalvarijų g. VT šviesoforus įrengti, kad sukantys iš Žvalgų g. neįvažiuotų į tuo metu leidžiamą VT.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
VZ.LT 2023.08.21
Vilniuje - A+ juostų pokyčiai nuo rugpjūčio 21 d.
Nuo pirmadienio, rugpjūčio 21 d., sostinėje pradedami trijų viešajam transportui skirtų eismo juostų keitimo darbai – vietoje simbolio „A+“ bus žymimos raidės „A“, taip pat bus keičiami ir kelio ženklai.
Pokyčiai numatomi Kalvarijų g. nuo Kalvarijų sodų 1-osios g. iki Žalgirio g., Kalvarijų g. nuo Žalgirio g. iki Kareivių g. ir Konstitucijos pr. (abiem kryptimis) atkarpose. Naujai paženklintose juostose galės važiuoti tik maršrutinis – viešasis transportas, skelbia Vilniaus miesto savivaldybė.
(...)
Kartu su nauju „A“ juostų ženklinimu, minėtų vietų sankryžose: Kalvarijų–Žvalgų g., Kalvarijų–J. Treinio g., Kalvarijų–Apkasų g. ir Konstitucijos pr.–Lietuvos statutų g. rugsėjo mėnesio pradžioje atsiras viešajam transportui skirtos papildomos sekcijos – baltos spalvos rodyklės
https://www.vz.lt/transportas-logist...rugpjucio-21-d
Komentuoti:
-
My bad, pamečiau sarkazmą
O jei rimtai,tai racionalumo nebuvimas, net ne taupumas. Iš Olandijos galėtų ir kitų gerų pavyzdžių parsivežti.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.08.19, 13:36.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Kitoks klimatas, nei Danijoje, Suomijoje ar Lenkijoje? Labai abejoju.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kitoks klimatas.
Komentuoti:
-
Kitoks klimatas.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGal kas žino atsakymą, kodėl Vilniuje ypač dažno naudojimo stotelėse, kaip Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, dalyje Stoties sustojimų nėra klojami betoniniai blokai?
Tą mačiau Skandinavijos šalyse, Lenkijoje, Slovakjjoje, Austrijoje, Vengrijoje.
Pas mus po metų būna likusi košė iš asfalto, o įdubos iki 30 cm., bet kiekvienais metais juk neasfaltuoja. Ar čia jau labai sudėtingas procesas, o gal tik noro nėra?
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas žino atsakymą, kodėl Vilniuje ypač dažno naudojimo stotelėse, kaip Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, dalyje Stoties sustojimų nėra klojami betoniniai blokai?
Tą mačiau Skandinavijos šalyse, Lenkijoje, Slovakjjoje, Austrijoje, Vengrijoje.
Pas mus po metų būna likusi košė iš asfalto, o įdubos iki 30 cm., bet kiekvienais metais juk neasfaltuoja. Ar čia jau labai sudėtingas procesas, o gal tik noro nėra?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Jei tinkamai pagaunu mintį, tai daroma tik A, nes jeigu VT šviesoforas leidžia judėti, o prieš jį stovės motociklas, ar elektromobilis, ar dviratis, tai nulis naudos iš šviesoforo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tikrai taip. Galėtų palikti A+ žymėjimą. Tuomet galima su dviračiu legaliai važiuoti A juosta. Lygiai taip galėtų padaryt Pylimo g.Parašė dondc Rodyti pranešimąSaulėtekio al. ir Konstitucijos pr. turi dviračių takus, o Kalvarijų g. darys A juostą nuo Žalgirio g. iki Kareivių g., kai net paralelinėje Rinktinės g.–Apkasų g. dvirtakis pasibaigia ties VMI. Neskaniai gaunas.
Komentuoti:
-
Saulėtekio al. ir Konstitucijos pr. turi dviračių takus, o Kalvarijų g. darys A juostą nuo Žalgirio g. iki Kareivių g., kai net paralelinėje Rinktinės g.–Apkasų g. dvirtakis pasibaigia ties VMI. Neskaniai gaunas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Džiugu, kad Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. visgi A juostos bus skirtos tik VT bei atsiras papildomų VT šviesoforų: (1) Facebook Tačiau Konstitucijos pr. vis tiek liks problema su dešiniaisiais posūkiais ypač kai atsiras papildomi srautai iš Flow ir Artery. Tam turbūt padėtų tik atskirtos A juostos gatvės viduryje.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš anksto
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
Beje, A juostos tik viešajam transportui buvo paliktos ir po Saulėtėkio alėjos rekonstrukcijos.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Taikliai pastebėta.Parašė abruo Rodyti pranešimąNa, ten bet kuriuo atveju 6G autobusas turi rikiuotis į antrą juostą, nes tik iš jos galima patekti į Kosčiuškos gatvę. Tai ta papildoma atkarpa būtų naudinga nebent 34 ir dar keliems retai važiuojantiems autobusams.
Apskritai, žiedinės sankryžos yra prasčiausias dalykas, kai reikia VT suteikti pirmumo. Tad jei būtų buvęs įgyvendintas Zuoko norėtas sankryžos pertvarkymas į šviesoforinę keturšalę, tai būtų galima įrengti A juostą dešinėje pusėje ir tada sužaisti su VT šviesoforais, kuris įsijungtų pirmas ir 6G pasuktų į kairę dar prieš visam eismui pajudant. Na bet čia fantazijos, Vilniui jau ir 1 VT šviesoforą pastatyt yra dešimtmečio darbas.\
Variantas B:
Paleist 6G atvirkščiai ten, kur maršrutas eina ratu: ne Olandų žiedas - Kosčiuškos g. - Žaliasis t - Šeimyniškių, o Šeimyniškių - Žaliasis - Kosčiuškos. Tada įrengus A juostą, ji bus logiškesnė (6G važiuos tiesiai). Tada problema bus nebe Olandų kamštis, o Šeimyniškių kamštis
Pliusas - pagerėtų persėdimas į 4G
Paskutinis taisė liootas; 2023.06.25, 20:45.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na, ten bet kuriuo atveju 6G autobusas turi rikiuotis į antrą juostą, nes tik iš jos galima patekti į Kosčiuškos gatvę. Tai ta papildoma atkarpa būtų naudinga nebent 34 ir dar keliems retai važiuojantiems autobusams.
Komentuoti:
Komentuoti: