Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Gal kas iš vyresnių ar žinančių pasakytų, kada Vilniuje atsirado pirmos A juostos ir kur tai buvo? Ar jau sovietmečiu buvo toks dalykas?
    Sovietmečiu kažin ar to reikėjo, kai automobilį turėjo geriausiu atveju vienas iš šimto vilniečių.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Gal kas iš vyresnių ar žinančių pasakytų, kada Vilniuje atsirado pirmos A juostos ir kur tai buvo? Ar jau sovietmečiu buvo toks dalykas?

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied

    Žygimantų g. pratęsė A juostą iki sankryžos su Mindaugo tiltu, žymėjimas dar nebaigtas. Džiugu, kad VT įgys šiek tiek prioriteto šioje vietoje, o kada nors juostą gal ir pratęs iki Petro ir Povilo bažnyčios žiedo.Click image for larger version

Name:	IMG_6792.jpeg
Views:	850
Size:	1,63 MB
ID:	2073043

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Biški susikonfuzinau, čia naujovė? Lyg ir nebuvau matęs anksčiau, bet neatrodo ir kaip naujai įrengta. Veiksmas Kalvarijų/Žvalgų sankryžoje.
    Nežinau ar klausi dėl naujovės tik ten ar aplamai, bet jei būtum Ryder, tai žinotum, kad jau buvo Ukmergės g. toks sprendimas prieš kelis metus, bet dar su ištisinėmis, lyg ir nemačiau nudaužtų:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	2,63 MB ID:	2072222

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Kareivių g. iki Švaros brolių yra taip padaryta - kas trečias plastikinis bortelis nudaužtas (nusuktas).

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Čia matyt viena tų T formos sankryžų, kur galvoja Kalvarijų g. VT šviesoforus įrengti, kad sukantys iš Žvalgų g. neįvažiuotų į tuo metu leidžiamą VT.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Biški susikonfuzinau, čia naujovė? Lyg ir nebuvau matęs anksčiau, bet neatrodo ir kaip naujai įrengta. Veiksmas Kalvarijų/Žvalgų sankryžoje.
    Click image for larger version

Name:	PXL_20230828_143850029.jpg
Views:	1171
Size:	3,23 MB
ID:	2072023

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    VZ.LT 2023.08.21
    Vilniuje - A+ juostų pokyčiai nuo rugpjūčio 21 d.
    Nuo pirmadienio, rugpjūčio 21 d., sostinėje pradedami trijų viešajam transportui skirtų eismo juostų keitimo darbai – vietoje simbolio „A+“ bus žymimos raidės „A“, taip pat bus keičiami ir kelio ženklai.
    Pokyčiai numatomi Kalvarijų g. nuo Kalvarijų sodų 1-osios g. iki Žalgirio g., Kalvarijų g. nuo Žalgirio g. iki Kareivių g. ir Konstitucijos pr. (abiem kryptimis) atkarpose. Naujai paženklintose juostose galės važiuoti tik maršrutinis – viešasis transportas, skelbia Vilniaus miesto savivaldybė.
    (...)
    Kartu su nauju „A“ juostų ženklinimu, minėtų vietų sankryžose: Kalvarijų–Žvalgų g., Kalvarijų–J. Treinio g., Kalvarijų–Apkasų g. ir Konstitucijos pr.–Lietuvos statutų g. rugsėjo mėnesio pradžioje atsiras viešajam transportui skirtos papildomos sekcijos – baltos spalvos rodyklės

    https://www.vz.lt/transportas-logist...rugpjucio-21-d

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    My bad, pamečiau sarkazmą

    O jei rimtai,tai racionalumo nebuvimas, net ne taupumas. Iš Olandijos galėtų ir kitų gerų pavyzdžių parsivežti.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.08.19, 13:36.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Čia buvo sarkazmas.
    as ir taip itariu

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Čia buvo sarkazmas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Kitoks klimatas.
    Kitoks klimatas, nei Danijoje, Suomijoje ar Lenkijoje? Labai abejoju.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Gal kas žino atsakymą, kodėl Vilniuje ypač dažno naudojimo stotelėse, kaip Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, dalyje Stoties sustojimų nėra klojami betoniniai blokai?

    Tą mačiau Skandinavijos šalyse, Lenkijoje, Slovakjjoje, Austrijoje, Vengrijoje.

    Pas mus po metų būna likusi košė iš asfalto, o įdubos iki 30 cm., bet kiekvienais metais juk neasfaltuoja. Ar čia jau labai sudėtingas procesas, o gal tik noro nėra?
    Kitoks klimatas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Gal kas žino atsakymą, kodėl Vilniuje ypač dažno naudojimo stotelėse, kaip Žaliasis tiltas, Kalvarijų turgus, dalyje Stoties sustojimų nėra klojami betoniniai blokai?

    Tą mačiau Skandinavijos šalyse, Lenkijoje, Slovakjjoje, Austrijoje, Vengrijoje.

    Pas mus po metų būna likusi košė iš asfalto, o įdubos iki 30 cm., bet kiekvienais metais juk neasfaltuoja. Ar čia jau labai sudėtingas procesas, o gal tik noro nėra?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Jei tinkamai pagaunu mintį, tai daroma tik A, nes jeigu VT šviesoforas leidžia judėti, o prieš jį stovės motociklas, ar elektromobilis, ar dviratis, tai nulis naudos iš šviesoforo.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Saulėtekio al. ir Konstitucijos pr. turi dviračių takus, o Kalvarijų g. darys A juostą nuo Žalgirio g. iki Kareivių g., kai net paralelinėje Rinktinės g.–Apkasų g. dvirtakis pasibaigia ties VMI. Neskaniai gaunas.
    Tikrai taip. Galėtų palikti A+ žymėjimą. Tuomet galima su dviračiu legaliai važiuoti A juosta. Lygiai taip galėtų padaryt Pylimo g.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Saulėtekio al. ir Konstitucijos pr. turi dviračių takus, o Kalvarijų g. darys A juostą nuo Žalgirio g. iki Kareivių g., kai net paralelinėje Rinktinės g.–Apkasų g. dvirtakis pasibaigia ties VMI. Neskaniai gaunas.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš anksto

    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
    Džiugu, kad Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. visgi A juostos bus skirtos tik VT bei atsiras papildomų VT šviesoforų: (1) Facebook Tačiau Konstitucijos pr. vis tiek liks problema su dešiniaisiais posūkiais ypač kai atsiras papildomi srautai iš Flow ir Artery. Tam turbūt padėtų tik atskirtos A juostos gatvės viduryje.

    Beje, A juostos tik viešajam transportui buvo paliktos ir po Saulėtėkio alėjos rekonstrukcijos.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Na, ten bet kuriuo atveju 6G autobusas turi rikiuotis į antrą juostą, nes tik iš jos galima patekti į Kosčiuškos gatvę. Tai ta papildoma atkarpa būtų naudinga nebent 34 ir dar keliems retai važiuojantiems autobusams.
    Taikliai pastebėta.

    Apskritai, žiedinės sankryžos yra prasčiausias dalykas, kai reikia VT suteikti pirmumo. Tad jei būtų buvęs įgyvendintas Zuoko norėtas sankryžos pertvarkymas į šviesoforinę keturšalę, tai būtų galima įrengti A juostą dešinėje pusėje ir tada sužaisti su VT šviesoforais, kuris įsijungtų pirmas ir 6G pasuktų į kairę dar prieš visam eismui pajudant. Na bet čia fantazijos, Vilniui jau ir 1 VT šviesoforą pastatyt yra dešimtmečio darbas.\

    Variantas B:
    Paleist 6G atvirkščiai ten, kur maršrutas eina ratu: ne Olandų žiedas - Kosčiuškos g. - Žaliasis t - Šeimyniškių, o Šeimyniškių - Žaliasis - Kosčiuškos. Tada įrengus A juostą, ji bus logiškesnė (6G važiuos tiesiai). Tada problema bus nebe Olandų kamštis, o Šeimyniškių kamštis Pliusas - pagerėtų persėdimas į 4G
    Paskutinis taisė liootas; 2023.06.25, 20:45.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Na, ten bet kuriuo atveju 6G autobusas turi rikiuotis į antrą juostą, nes tik iš jos galima patekti į Kosčiuškos gatvę. Tai ta papildoma atkarpa būtų naudinga nebent 34 ir dar keliems retai važiuojantiems autobusams.

    Komentuoti:

Working...
X