Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Antakalnio g. ideali tramvajaus trasai, nes visas rajonas pailgas ir labai efektyviai veiktų sistema. Troleibusai su autobusais važiuotų nuo troleibusų žiedo link Valakampių tilto, Nemenčinės pl., o į centrą visi studentai, sodininkai ir toliau patys antakalnio gyventojai tramvajumi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Strazde, aš apie tai, kad atvažiuoti su VT turi būti galimybė nuo pat ankstyvo ryto ir išvažiuoti iki vėlyvo vakaro, o ne tik tada, kai spūstys. Toks VT tikrai nepaskatins persėsti į jį.
    Diskusija buvo pradėta dėl to, kad atidavus A juostas VT automobiliai stovės kamštyje, bet prieš 7 ryto tai neaktualu vairuotojams nes tada kamščio dar nebūna, todėl tai nėra tinkamas argumentas kodėl tie kurie sėdi kamštyje nepersės.

    O šiaip tai kaip žinai aš esu už VT plėtrą didinant reisų kiekį tai ir ainščiau galima būtų paleisti.
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Antakalnio g. pati yra gan siaura, prie didesnių sankryžų ir taip išplatėja iki 5 juostų - nelabai jau ten ir tebėra vietos, nebent ženkliai siaurinti ir taip siauras juostas.

    Variantas nebent būtų platinti iš 2+2 gatvės į 3+2, su 3 juostomis (2 + A) Centro kryptimi, nes realiai vakare Antakalnio g. nors ir aktyvi iš Centro, ten eismas nestovi, o gan stabiliai juda, tai atskira A juosta kaip ir nelabai daug ką pakeistų. Daugiausia naudos būtų ryte, nes realiai visos Antakalnio g. "butelio kaklelis" susidaro dėl sankryžos prie Šilo tilto ir Olandų žiedo.
    Bet čia tokios labiau fantazijos, neįsivaizduoju tokio grandiozinio projekto artimiausią dešimtmetį...
    Kad jeigu jau norim tramvajaus tai užtektų ir 1+T+T+1.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Antakalnio g. pati yra gan siaura, prie didesnių sankryžų ir taip išplatėja iki 5 juostų - nelabai jau ten ir tebėra vietos, nebent ženkliai siaurinti ir taip siauras juostas.

    Variantas nebent būtų platinti iš 2+2 gatvės į 3+2, su 3 juostomis (2 + A) Centro kryptimi, nes realiai vakare Antakalnio g. nors ir aktyvi iš Centro, ten eismas nestovi, o gan stabiliai juda, tai atskira A juosta kaip ir nelabai daug ką pakeistų. Daugiausia naudos būtų ryte, nes realiai visos Antakalnio g. "butelio kaklelis" susidaro dėl sankryžos prie Šilo tilto ir Olandų žiedo.
    Bet čia tokios labiau fantazijos, neįsivaizduoju tokio grandiozinio projekto artimiausią dešimtmetį...
    Taip, visame gatvės ilgyje 6 juostų nereikia. Vietos platinimui yra pakankamai. Platūs šaligatviai ir žalios juostos. Aišku, tuoj visokie pseudoekologai pradės gailėti medelių, žolės, bet automobilių spūstys daugiau pridaro žalos, nei naudos duoda tie iškirsti medeliai...
    Išskyrus nuo L. Sapiegos g. iki žiedo - ten platinti nėra kur. Bet ten tik viena išeitis - minitunelio įrengimas centro kryptimi.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Antakalnio g. pati yra gan siaura, prie didesnių sankryžų ir taip išplatėja iki 5 juostų - nelabai jau ten ir tebėra vietos, nebent ženkliai siaurinti ir taip siauras juostas.

    Variantas nebent būtų platinti iš 2+2 gatvės į 3+2, su 3 juostomis (2 + A) Centro kryptimi, nes realiai vakare Antakalnio g. nors ir aktyvi iš Centro, ten eismas nestovi, o gan stabiliai juda, tai atskira A juosta kaip ir nelabai daug ką pakeistų. Daugiausia naudos būtų ryte, nes realiai visos Antakalnio g. "butelio kaklelis" susidaro dėl sankryžos prie Šilo tilto ir Olandų žiedo.
    Bet čia tokios labiau fantazijos, neįsivaizduoju tokio grandiozinio projekto artimiausią dešimtmetį...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei nesivadovauti visokiom pseudonuostatom, gavių siaurintojų sektos dogmomis, tai platinti gatvę iki 6 juostų yra pakankamai vietos. Kitas dalykas, naudoti tas dvi naujas juostas kaip A, ar įrengti tramvajų, tai jau kita kalba.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Tik kur ją sutalpinti Antakalnio g.?
    Sakai netilptų? Turiu omenyje kad ir gatvės centre, automobiliams paliekant po vieną juostą.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Įdomu ką tas tunelis turėtų pakeisti? Apie Maironio g. tranzito naikinimą senai kalbama. Tunelis visą srautą ir kamščius perkels prie Mindaugo tilto ir tiek.

    Jau tada geriau investuot į tą išsvajotą tramvajaus liniją Antakalnio gatvėje.
    Tik kur ją sutalpinti Antakalnio g.?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Strazde, aš apie tai, kad atvažiuoti su VT turi būti galimybė nuo pat ankstyvo ryto ir išvažiuoti iki vėlyvo vakaro, o ne tik tada, kai spūstys. Toks VT tikrai nepaskatins persėsti į jį.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Laikas kraustytis į Vilnų, tame pačiame antakalnyje daug parduodamų butų ir naujai statybai dar sočiai vietos.
    Ne, Antakalnis ir taip kompaktiškai užstatytas ir visi nauji užstatymai galimi tik toliau nuo pagrindinės Antakalnio gatvės. O ten gatvelės siauros, su transportu problema. Iš tikrųjų, atrodo, kad Antakalnyje VT daug, bet iš tiesų jis koncentruotas tik toje vienoje gatvėje ir nepakankamai aptarnauja atokesnius kvartalus.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.10.20, 09:12.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Nepradės, nes jokios alternatyvos didelė jų dalis neturi. Štai pavyzdys. Pirmasis priemiestinis autobusų reisas Švenčionys - Vilnius į Vilnių atvyksta po 7 val ryto, Antakalniu važiuoja kažkur 7.05-7.10. Per vėlu. Ir dar. Tai supezęs mikrobas, o ne normalus autobusas...
    Laikas kraustytis į Vilnų, tame pačiame antakalnyje daug parduodamų butų ir naujai statybai dar sočiai vietos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Nepradės, nes jokios alternatyvos didelė jų dalis neturi. Štai pavyzdys. Pirmasis priemiestinis autobusų reisas Švenčionys - Vilnius į Vilnių atvyksta po 7 val ryto, Antakalniu važiuoja kažkur 7.05-7.10. Per vėlu. Ir dar. Tai supezęs mikrobas, o ne normalus autobusas...
    Aha, nes didžiausios grūstys antakalnyje būna prieš 7 val?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apie visus ir nekalbu, tik apie tuos, kurie dirba nuo 7 ar dar anksčiau pradeda.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Na tikrai ne visi nuo 7 dirba...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Per vėlu, nes tik 7 su minutėmis Antakalnyje. O jei žmogui reikia į Santariškes? Gydymo įstaigos dirba nuo 7 val. Jau nekalbant apie tai, kad yra darbų, kurie prasideda 7 val. Ir kas belieka - tik automobilis. Gerai, ryte apie 7 val. dar gatvės neužkimštos, bet po darbo tokie žmonės savo transportu užkiša gatves vakarinio piko metu...
    Paskutinis taisė Al1; 2022.10.19, 18:11.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kodėl per vėlu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


    Tai gal tada tie "kaimiečiai" pradės truputi mastyti apie keliavimo aternatyvas ar suburbizacijos žalą. Nes panašu kad kol nėra tiesioginio nemalonumo pačiam, smegenys už vairo neįsijungia.
    Nepradės, nes jokios alternatyvos didelė jų dalis neturi. Štai pavyzdys. Pirmasis priemiestinis autobusų reisas Švenčionys - Vilnius į Vilnių atvyksta po 7 val ryto, Antakalniu važiuoja kažkur 7.05-7.10. Per vėlu. Ir dar. Tai supezęs mikrobas, o ne normalus autobusas...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Siūlyti Antakalnio g. konvertuoti į A+1 galėtų tik žmogus, niekad Antakalnio g. ryte nevažiavęs.
    Arba važiavęs ir nenorintis daugiau ten važiuoti kol nebus VT prioriteto?
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tada stovės visas Antakalnis. Antakalnio gatvę užkiša ne Antakalnio gatvės gyventojų automobiliai, o atvažiuojantys kaimiečiai iš kitų rajonų, iš Pabradės, Nemenčinės, ir t.t., iš visų Rokantiškių, N. Vilnios, Galgių ir t.t., kolektyvinių sodų masyvų ir miškų, kur jokio adekvataus VT nėra. taip pat rytinės Antakalnio dalies gatvelių, iš kurių iki Antakalnio g. apie 300 metrų, bet kai kur tiesiai išeiti nėra kaip, o ir iki stotelės Antakalnio gatvėje gaunasi ir dvigubai ilgesnis atstumas. O šiais laikais žmonės tingi vaikščioti.
    Tai gal tada tie "kaimiečiai" pradės truputi mastyti apie keliavimo aternatyvas ar suburbizacijos žalą. Nes panašu kad kol nėra tiesioginio nemalonumo pačiam, smegenys už vairo neįsijungia.


    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Na, tai situacija nieada nepasikeis, o tik blogės ir VT nebus reali patogi alternatyva arti arterijos gyvenantiems. Tai nenoras imtis veiksmų dabar baigsis blogiau visiems dėl didėjančių eismo intensyvumų.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Būtent.
    Antakalnis yra apgaulingai didelis rajonas. Visi įsivaizduoja, kad Antakalnis apsiriboja ties viena Antakalnio g., su Olandų žiedu viename gale ir Saulėtekiu kitame. Realiai, į Antakalnį "suplaukia" visi "sodininkai" iš Šiaurės-rytų/Rytų Vilniaus kampo. Reikia tik vieną žvilgsni mesti į absoliučiai apleistą ir neišvystytą susisiekimo infrastruktūrą, supančią Antakalnio g., kad tai suprast. Didžioji dalis šitos raizgalynės "sodų" suvažiuoja į vieną Antakalnio g. Visoje toje raizgalynėje ne tik kad nėra nė vieno normalaus arterinio kelio, bet apie viešąjį transportą tik pasvajoti galima.

    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-10-19 092035.jpg
Views:	401
Size:	149,5 kB
ID:	2000028

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Butent to ir reikia, nes dabar troleibusai ir autobusai stovi kamstyje kaip ir visi kiti.
    Tada stovės visas Antakalnis. Antakalnio gatvę užkiša ne Antakalnio gatvės gyventojų automobiliai, o atvažiuojantys kaimiečiai iš kitų rajonų, iš Pabradės, Nemenčinės, ir t.t., iš visų Rokantiškių, N. Vilnios, Galgių ir t.t., kolektyvinių sodų masyvų ir miškų, kur jokio adekvataus VT nėra. taip pat rytinės Antakalnio dalies gatvelių, iš kurių iki Antakalnio g. apie 300 metrų, bet kai kur tiesiai išeiti nėra kaip, o ir iki stotelės Antakalnio gatvėje gaunasi ir dvigubai ilgesnis atstumas. O šiais laikais žmonės tingi vaikščioti.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.10.19, 07:55.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Siūlyti Antakalnio g. konvertuoti į A+1 galėtų tik žmogus, niekad Antakalnio g. ryte nevažiavęs.
    Butent to ir reikia, nes dabar troleibusai ir autobusai stovi kamstyje kaip ir visi kiti.

    Komentuoti:

Working...
X