Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Antakalnio g. ideali tramvajaus trasai, nes visas rajonas pailgas ir labai efektyviai veiktų sistema. Troleibusai su autobusais važiuotų nuo troleibusų žiedo link Valakampių tilto, Nemenčinės pl., o į centrą visi studentai, sodininkai ir toliau patys antakalnio gyventojai tramvajumi.
- 4 patinka
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąStrazde, aš apie tai, kad atvažiuoti su VT turi būti galimybė nuo pat ankstyvo ryto ir išvažiuoti iki vėlyvo vakaro, o ne tik tada, kai spūstys. Toks VT tikrai nepaskatins persėsti į jį.
O šiaip tai kaip žinai aš esu už VT plėtrą didinant reisų kiekį tai ir ainščiau galima būtų paleisti.
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąAntakalnio g. pati yra gan siaura, prie didesnių sankryžų ir taip išplatėja iki 5 juostų - nelabai jau ten ir tebėra vietos, nebent ženkliai siaurinti ir taip siauras juostas.
Variantas nebent būtų platinti iš 2+2 gatvės į 3+2, su 3 juostomis (2 + A) Centro kryptimi, nes realiai vakare Antakalnio g. nors ir aktyvi iš Centro, ten eismas nestovi, o gan stabiliai juda, tai atskira A juosta kaip ir nelabai daug ką pakeistų. Daugiausia naudos būtų ryte, nes realiai visos Antakalnio g. "butelio kaklelis" susidaro dėl sankryžos prie Šilo tilto ir Olandų žiedo.
Bet čia tokios labiau fantazijos, neįsivaizduoju tokio grandiozinio projekto artimiausią dešimtmetį...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąAntakalnio g. pati yra gan siaura, prie didesnių sankryžų ir taip išplatėja iki 5 juostų - nelabai jau ten ir tebėra vietos, nebent ženkliai siaurinti ir taip siauras juostas.
Variantas nebent būtų platinti iš 2+2 gatvės į 3+2, su 3 juostomis (2 + A) Centro kryptimi, nes realiai vakare Antakalnio g. nors ir aktyvi iš Centro, ten eismas nestovi, o gan stabiliai juda, tai atskira A juosta kaip ir nelabai daug ką pakeistų. Daugiausia naudos būtų ryte, nes realiai visos Antakalnio g. "butelio kaklelis" susidaro dėl sankryžos prie Šilo tilto ir Olandų žiedo.
Bet čia tokios labiau fantazijos, neįsivaizduoju tokio grandiozinio projekto artimiausią dešimtmetį...
Išskyrus nuo L. Sapiegos g. iki žiedo - ten platinti nėra kur. Bet ten tik viena išeitis - minitunelio įrengimas centro kryptimi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Antakalnio g. pati yra gan siaura, prie didesnių sankryžų ir taip išplatėja iki 5 juostų - nelabai jau ten ir tebėra vietos, nebent ženkliai siaurinti ir taip siauras juostas.
Variantas nebent būtų platinti iš 2+2 gatvės į 3+2, su 3 juostomis (2 + A) Centro kryptimi, nes realiai vakare Antakalnio g. nors ir aktyvi iš Centro, ten eismas nestovi, o gan stabiliai juda, tai atskira A juosta kaip ir nelabai daug ką pakeistų. Daugiausia naudos būtų ryte, nes realiai visos Antakalnio g. "butelio kaklelis" susidaro dėl sankryžos prie Šilo tilto ir Olandų žiedo.
Bet čia tokios labiau fantazijos, neįsivaizduoju tokio grandiozinio projekto artimiausią dešimtmetį...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei nesivadovauti visokiom pseudonuostatom, gavių siaurintojų sektos dogmomis, tai platinti gatvę iki 6 juostų yra pakankamai vietos. Kitas dalykas, naudoti tas dvi naujas juostas kaip A, ar įrengti tramvajų, tai jau kita kalba.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tik kur ją sutalpinti Antakalnio g.?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮdomu ką tas tunelis turėtų pakeisti? Apie Maironio g. tranzito naikinimą senai kalbama. Tunelis visą srautą ir kamščius perkels prie Mindaugo tilto ir tiek.
Jau tada geriau investuot į tą išsvajotą tramvajaus liniją Antakalnio gatvėje.
Komentuoti:
-
Strazde, aš apie tai, kad atvažiuoti su VT turi būti galimybė nuo pat ankstyvo ryto ir išvažiuoti iki vėlyvo vakaro, o ne tik tada, kai spūstys. Toks VT tikrai nepaskatins persėsti į jį.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Laikas kraustytis į Vilnų, tame pačiame antakalnyje daug parduodamų butų ir naujai statybai dar sočiai vietos.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.20, 09:12.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Nepradės, nes jokios alternatyvos didelė jų dalis neturi. Štai pavyzdys. Pirmasis priemiestinis autobusų reisas Švenčionys - Vilnius į Vilnių atvyksta po 7 val ryto, Antakalniu važiuoja kažkur 7.05-7.10. Per vėlu. Ir dar. Tai supezęs mikrobas, o ne normalus autobusas...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Nepradės, nes jokios alternatyvos didelė jų dalis neturi. Štai pavyzdys. Pirmasis priemiestinis autobusų reisas Švenčionys - Vilnius į Vilnių atvyksta po 7 val ryto, Antakalniu važiuoja kažkur 7.05-7.10. Per vėlu. Ir dar. Tai supezęs mikrobas, o ne normalus autobusas...
Komentuoti:
-
Apie visus ir nekalbu, tik apie tuos, kurie dirba nuo 7 ar dar anksčiau pradeda.
Komentuoti:
-
Per vėlu, nes tik 7 su minutėmis Antakalnyje. O jei žmogui reikia į Santariškes? Gydymo įstaigos dirba nuo 7 val. Jau nekalbant apie tai, kad yra darbų, kurie prasideda 7 val. Ir kas belieka - tik automobilis. Gerai, ryte apie 7 val. dar gatvės neužkimštos, bet po darbo tokie žmonės savo transportu užkiša gatves vakarinio piko metu...Paskutinis taisė Al1; 2022.10.19, 18:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai gal tada tie "kaimiečiai" pradės truputi mastyti apie keliavimo aternatyvas ar suburbizacijos žalą. Nes panašu kad kol nėra tiesioginio nemalonumo pačiam, smegenys už vairo neįsijungia.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąSiūlyti Antakalnio g. konvertuoti į A+1 galėtų tik žmogus, niekad Antakalnio g. ryte nevažiavęs.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tada stovės visas Antakalnis. Antakalnio gatvę užkiša ne Antakalnio gatvės gyventojų automobiliai, o atvažiuojantys kaimiečiai iš kitų rajonų, iš Pabradės, Nemenčinės, ir t.t., iš visų Rokantiškių, N. Vilnios, Galgių ir t.t., kolektyvinių sodų masyvų ir miškų, kur jokio adekvataus VT nėra. taip pat rytinės Antakalnio dalies gatvelių, iš kurių iki Antakalnio g. apie 300 metrų, bet kai kur tiesiai išeiti nėra kaip, o ir iki stotelės Antakalnio gatvėje gaunasi ir dvigubai ilgesnis atstumas. O šiais laikais žmonės tingi vaikščioti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na, tai situacija nieada nepasikeis, o tik blogės ir VT nebus reali patogi alternatyva arti arterijos gyvenantiems. Tai nenoras imtis veiksmų dabar baigsis blogiau visiems dėl didėjančių eismo intensyvumų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Būtent.
Antakalnis yra apgaulingai didelis rajonas. Visi įsivaizduoja, kad Antakalnis apsiriboja ties viena Antakalnio g., su Olandų žiedu viename gale ir Saulėtekiu kitame. Realiai, į Antakalnį "suplaukia" visi "sodininkai" iš Šiaurės-rytų/Rytų Vilniaus kampo. Reikia tik vieną žvilgsni mesti į absoliučiai apleistą ir neišvystytą susisiekimo infrastruktūrą, supančią Antakalnio g., kad tai suprast. Didžioji dalis šitos raizgalynės "sodų" suvažiuoja į vieną Antakalnio g. Visoje toje raizgalynėje ne tik kad nėra nė vieno normalaus arterinio kelio, bet apie viešąjį transportą tik pasvajoti galima.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Butent to ir reikia, nes dabar troleibusai ir autobusai stovi kamstyje kaip ir visi kiti.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.19, 07:55.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąSiūlyti Antakalnio g. konvertuoti į A+1 galėtų tik žmogus, niekad Antakalnio g. ryte nevažiavęs.
- 11 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: