Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • jan
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Beje, atkreipkit dėmesį, kad pagal gatvės plotį A juosta prasidės tik nuo šios sankryžos į kalną. Centro kryptimi, tuo tarpu, bus ir tęsis iki Panoramos.
    negalėjo sutalpinti bent 200m A juostos dar iki šviesoforo kur ji labiausiai reikalinga?
    Projektuotojai nesupranta kaip A juostos veikia?
    Nenori perkelti naujo dviračių tako todėl gaišins vt papildomu šviesoforo ciklu?
    paprotinkit kas pažįstat projektuotojus.
    Matosi nuovokos ir žinių trūkumas nuolat kas liečia vt

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Kur būtų galima rasti šį projektą?
    maps.vilnius.lt įsijungus Leidimai statyti rengiami-objektai sluoksnį: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...orto&identify=

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Narbuto g. A juostų projektas atsirado pilnas jau. Paėmiau kelias įdomesnes vietas.
    Kur būtų galima rasti šį projektą?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Su Žvėryno stotele link Pilaitės - išties įdomus sprendimas, nors, jeigu ateityje atsiras A juosta ir nuo Panoramos - tai belenkaip stabdysis 4G dėl įvažos trūkumo.
    Taip, keista. Panašiai ir Kareivių g. atsisakė įvažos. Kita vertus, jei VT juosta prasideda tik ties šita sankryža, tai didelio nuostolio nėra, tiesiog 4G į ją rikiuosis keliasdešimt metrų toliau.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Blemba blemba, Sietyno stotelė link Pašilaičių taps 30 metrų ilgio, nors pagal STR toks ilgis net netaikomas ir pagal VT dažnumą ten turi būti visi 60m. Krw krw, toks įspūdis, kad projektuoja žmonės, nematę VT net ir Vilniuje... Narbuto stotelė lygtais daroma normalesnio ilgio.

    Su Žvėryno stotele link Pilaitės - išties įdomus sprendimas, nors, jeigu ateityje atsiras A juosta ir nuo Panoramos - tai belenkaip stabdysis 4G dėl įvažos trūkumo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Narbuto g. A juostų projektas atsirado pilnas jau. Paėmiau kelias įdomesnes vietas.

    Čia jau matyta anksčiau, bet išsivalė. Posūkis VT bus atskirtas nuo automobilių srauto pagal mano (gal ne tik) siūlymą ir jeigu atsižvelgė pilnai - bus be šviesoforo. Taip pat gerokai siaurėja Laisvės pr. dalis, nors lieka A juosta. Dabar ten nesvietiškai platu.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-05-12 211723.png Views:	1 Size:	3,08 MB ID:	2050548

    Stotelė ant kalno, panašu, gaus želdynų pagal dabar naują stotelių apželdinimo praktiką.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-05-12 211700.png Views:	1 Size:	2,04 MB ID:	2050547


    Sankryžoje su Sėlių g. stotelė stumiama už sankirtos ir už išvažiavimo iš Paribio g. Gal joje dabar stos iš Žvėryno atvažiuojantis VT? Nes įvažos irgi nebus. Beje, atkreipkit dėmesį, kad pagal gatvės plotį A juosta prasidės tik nuo šios sankryžos į kalną. Centro kryptimi, tuo tarpu, bus ir tęsis iki Panoramos.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-05-12 211633.png Views:	1 Size:	5,04 MB ID:	2050549

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    kodel A juosta reikia 4 metus irengineti?
    Gal koks dazu stygius Senukuose yra...

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    VMS tikrai neteisinu (kas skaitydavo mano ankstesnius postus - tą žino), bet šiuo atveju situacija tokia:
    • atkarpa nuo Valakampių tilto iki Kareivių/Žirmūnų sankryžos - numatoma įrengti 2025-2027;
    • atkarpa nuo Rimi iki Verkių gatvės - anksčiau buvo numatoma įrengti apie 2020, vėliau kažkas įvyko ir projektą nukėlė. Dabar lyg ir projektuojama iš naujo. Be abejo ši vieta yra viena didžiausių rakščių turbūt visame A juostų tinkle, bet kažkas tikrai vyksta, šių atkarpų sujungti neatsisakyta;
    • atkarpa nuo Pramogų arenos iki kūdrų - platinimui nėra vietos, o palikti B kategorijos gatvėje tik vieną juostą bent jau kol kas yra kiek per stipru. Geras dalykas - autobusai ten beveik niekada nevėluoja, tai gal bent jau kol kas galima išbraukti iš tvarkytinų vietų;
    • atkarpa nuo Ozo link Akropolio - numatoma 2025-2027, o prieš pat Akropolio sankryžą - su stadiono mazgo rekonstrukcija.
    kodel A juosta reikia 4 metus irengineti?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Vakar važiavau nuo Nemenčinės pl. iki Akropolio ir pagalvojau, kad "labai nuostabiai" atrodo viešojo transporto trasa, kuri jungia kelis miegamuosius rajonus, prekybos, pramogų ir verslo statinius.
    Iš tikrųjų, tai labai liūdna, pikta ir labiau atrodo į pasityčiojimą į VT ir jo naudotojus.

    Žalia linija - A juosta
    Žalia linija su rodykle - A juosta su įsiliejimu/persirikiavimu į bendrą srautą
    Raudona linija - važiavimas bendrame sraute

    Click image for larger version Name:	New Microsoft PowerPoint Presentation.jpg Views:	0 Size:	120,9 kB ID:	2045787
    VMS tikrai neteisinu (kas skaitydavo mano ankstesnius postus - tą žino), bet šiuo atveju situacija tokia:
    • atkarpa nuo Valakampių tilto iki Kareivių/Žirmūnų sankryžos - numatoma įrengti 2025-2027;
    • atkarpa nuo Rimi iki Verkių gatvės - anksčiau buvo numatoma įrengti apie 2020, vėliau kažkas įvyko ir projektą nukėlė. Dabar lyg ir projektuojama iš naujo. Be abejo ši vieta yra viena didžiausių rakščių turbūt visame A juostų tinkle, bet kažkas tikrai vyksta, šių atkarpų sujungti neatsisakyta;
    • atkarpa nuo Pramogų arenos iki kūdrų - platinimui nėra vietos, o palikti B kategorijos gatvėje tik vieną juostą bent jau kol kas yra kiek per stipru. Geras dalykas - autobusai ten beveik niekada nevėluoja, tai gal bent jau kol kas galima išbraukti iš tvarkytinų vietų;
    • atkarpa nuo Ozo link Akropolio - numatoma 2025-2027, o prieš pat Akropolio sankryžą - su stadiono mazgo rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Vakar važiavau nuo Nemenčinės pl. iki Akropolio ir pagalvojau, kad "labai nuostabiai" atrodo viešojo transporto trasa, kuri jungia kelis miegamuosius rajonus, prekybos, pramogų ir verslo statinius.
    Iš tikrųjų, tai labai liūdna, pikta ir labiau atrodo į pasityčiojimą į VT ir jo naudotojus.

    Žalia linija - A juosta
    Žalia linija su rodykle - A juosta su įsiliejimu/persirikiavimu į bendrą srautą
    Raudona linija - važiavimas bendrame sraute

    Click image for larger version  Name:	New Microsoft PowerPoint Presentation.jpg Views:	0 Size:	120,9 kB ID:	2045787
    Paskutinis taisė Kaid; 2023.04.22, 23:55.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Benkunsko visa programa baziniame lygmenyje paremta tuo, kam dabar yra rengiami projektai savivaldybėje + pridėta pavienių naujų idėjų. 30 km juostų suplanuotų nėra, bet:
    • Narbuto g. kartu su dabar statoma pirmyn atgal - apie 5 km
    • Šiaurinės g. buvo/yra planuose pirmyn atgal - apie 5 km
    • Buivydiškių g. atkarpa - 400 m
    • Ozo g. pirmyn atgal - 2 km (nors vienoje atkarpoje kaip ir yra, bet nu tarkim)
    • Saulėtekio al. pirmyn atgal - 2 km
    • Liepkalnio g. - 1 km
    Čia kas jau yra daroma arba konkrečiuose planuose.

    Mane labiausiai gąsdina, kad tos juostos bus įrengiamos platinant gatves. Buivydiškių g. tarkim bus 3 juostų į vieną pusę, Ozo g. irgi, Narbuto g. Visas miestas bus pilnas bent 6 juostų gatvių.
    Tarkim T.Narvuta gatvei tai butu gerai.Ypac jei butu planuojamas normalus light-rail'as Vilniuj, nes tada Vt gatvese issitektu tiek light-railas, tiek troleibusai ir autobusai, tiek automobiliai. Aisku, to daryt absoliuciai visur nereiktu, bet esminese gatvese manau ilguoju laikotarpiu butu i nauda.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Kiek man tekę girdėti, tai Narbuto A juostos yra pakibę ant plauko. Nors jų tikrai labai reikia ir jų efektas būtų didelis.
    Bet kaip Creatium paminėjo man irgi neramu dėl daugybės 6 juostų gatvių.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Benkunsko visa programa baziniame lygmenyje paremta tuo, kam dabar yra rengiami projektai savivaldybėje + pridėta pavienių naujų idėjų. 30 km juostų suplanuotų nėra, bet:
    • Narbuto g. kartu su dabar statoma pirmyn atgal - apie 5 km
    • Šiaurinės g. buvo/yra planuose pirmyn atgal - apie 5 km
    • Buivydiškių g. atkarpa - 400 m
    • Ozo g. pirmyn atgal - 2 km (nors vienoje atkarpoje kaip ir yra, bet nu tarkim)
    • Saulėtekio al. pirmyn atgal - 2 km
    • Liepkalnio g. - 1 km
    Čia kas jau yra daroma arba konkrečiuose planuose.
    Šiose iš viso gaunasi apie pusė visko. Gal imsis idėjų iš čia jei tikrai bandys užsiimti šituo reikalu?
    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-puslapiui.pdf


    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Mane labiausiai gąsdina, kad tos juostos bus įrengiamos platinant gatves. Buivydiškių g. tarkim bus 3 juostų į vieną pusę, Ozo g. irgi, Narbuto g. Visas miestas bus pilnas bent 6 juostų gatvių.
    Tikrai taip, bet čia labai didele dalimi yra dėl apsileidimo buvusių savivaldybių. Jei daugumoje tų vietų būtų buvusios A juostos (o jos būtų buvusios normaliame mieste), dabar tų kelių platinimas būtų tiesiog kelių platinimas, t.y. juostų, skirtų vien automobiliams, skaičiaus didinimas be jokio pagerėjimo VT. Dabar gi tie milijonai yra metami 'A juostų įrengimui', tad čia viskas gerai, ir 'darnus judumas'. Mėtysime toliau milijonus keliams, kai geram VT 'nėra pinigų'.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Benkunsko visa programa baziniame lygmenyje paremta tuo, kam dabar yra rengiami projektai savivaldybėje + pridėta pavienių naujų idėjų. 30 km juostų suplanuotų nėra, bet:
    • Narbuto g. kartu su dabar statoma pirmyn atgal - apie 5 km
    • Šiaurinės g. buvo/yra planuose pirmyn atgal - apie 5 km
    • Buivydiškių g. atkarpa - 400 m
    • Ozo g. pirmyn atgal - 2 km (nors vienoje atkarpoje kaip ir yra, bet nu tarkim)
    • Saulėtekio al. pirmyn atgal - 2 km
    • Liepkalnio g. - 1 km
    Čia kas jau yra daroma arba konkrečiuose planuose.

    Mane labiausiai gąsdina, kad tos juostos bus įrengiamos platinant gatves. Buivydiškių g. tarkim bus 3 juostų į vieną pusę, Ozo g. irgi, Narbuto g. Visas miestas bus pilnas bent 6 juostų gatvių.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Beje, kalbant apie Benkunsko programą - joje yra 30 kilometrų naujų A juostų. Tai tikrai nėra blogai. Aišku šansų, kad bus įrengta bent pusė tiek, yra labai mažai. Gal kas turite kokių nors konkretesnių planų ar šiaip informacijos? Ar čia kažkoks iš lempos paimtas skaičius, kad VT propaguotojai greičiau atsiknistų?
    Paskutinis taisė VLR; 2023.03.31, 13:43.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kad per visą Narbuto gatvę neina A juosta yra nusikaltimas. Reikia ją ten skubiai nupiešti (kainuos tiek, kiek kainuoja keli kibirai dažų) ir palikti tik vieną juostą automobiliams. Tada gali vykti kelio platinimas didinant paprastų juostų skaičių nuo vienos iki dviejų. Kodėl ant laukiančiųjų suolo visada sėdi VT keleiviai, o ne ant skendusių, nesaugių, nurašytų geldų iš vakarų dėl primityvaus noro pasirodyti paskutinius pinigus išleidę marozai?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Bet toks vaizdas kabo jau virš savaitės gal, jeigu ne daugiau.
    Mhm, va kaip matyt klerkai pernelyg užsiėmę rinkimų stebėjimu

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    O ten VT juosta bus nuo Narbuto st. iki pat sankryžos su Laisvės pr.? Ar numatyta nuo pat Panoramos?
    Šiuo etapu:
    • link centro nuo Narbuto st. iki pat Panoramos;
    • iš centro nuo Sėlių st. iki pat Laisvės pr.
    II etapu (tik nėra visiškai aišku, kada ir ar išvis jis bus) - iš centro nuo Edukologijos žiedo iki Sėlių st.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O ten VT juosta bus nuo Narbuto st. iki pat sankryžos su Laisvės pr.? Ar numatyta nuo pat Panoramos?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kai bus viskas - padarysiu būtinai. Bet toks vaizdas kabo jau virš savaitės gal, jeigu ne daugiau.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Į vilnius.lt interaktyvų žemėlaį, į rengiamų statybos leidimų sluoksnį pradėti kelti A juostos Narbuto gatvėje I etapo sprendiniai. Kol kas sukelta labai nedaug, bet jau aišku, kad 7 troleibuso posūkis prie Sietyno stotelės bus su salele. Savaitės bėgyje, kai bus sukelta tinkamai, galbūt Creatium galėtų padaryti skrinšotą ir įkelti į citify

    Click image for larger version

Name:	narbuto.png
Views:	547
Size:	323,2 kB
ID:	2036010
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.03.10, 00:31.

    Komentuoti:

Working...
X