Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	17,7 kB ID:	2015635

    Vėl užmečiau akį į Kosciuškos gatvės dalies nuo Olandų žiedo link senamiesčio rekonstrukcijos projektą ir man kyla kelios mintys:

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	283,0 kB ID:	2015636

    1. Numatyta palikti 4 juostas. Anksčiau stebėjausi tokiu neracionaliu sprendimu kol nepamačiau ,,Darnaus judumo plane iki 2024'' numatytų A juostų. Na, jei ten padarys A+1,1+A tai gal ir nieko sprendimas visu ilgiu palikti 4 juostas...

    2. Nematau nei vieno dvirtakio numatyto... Mano galva tai didžiulis nesusipratimas - bent vienas turėtų būtų. Jis turėtų būti švietimo įstaigų koncentracijos pusėje - kur dabartinė Čiurlionio menų gimnazija. Kai įsikurs ir LMTA, pasistatys daugiabučiai ir bendrai teritorijos, sakykime, stipriai susitvarkys - tuomet dviračio transporto priemonių susisiekimas tik dar labiau išaugs.

    3. Jei bus A juostos - mano galva nevertėtų daryti 3 nr pažymėtos viešojo transporto įvažos.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai kad nuorodoje rašo, jog galima važiuoti.
    Ten neaiškiai parašyta:
    Simboliu A+ bus žymimos eismo juostos, kuriomis, be maršrutinio transporto, galėtų važiuoti dviračiai, mopedai ir lengvieji keturračiai, automobiliai, pažymėti skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“ (kuriuose važiuoja neįgalieji į (iš) švietimo įstaigą (-os) ar į (iš) neįgaliųjų dienos užimtumo centrą (-o) (jeigu važiavimo maršrutas suderintas su kelio savininku) ir kitos transporto priemonės, kurioms suteikta tokia teisė: motociklai, lengvieji automobiliai taksi, automobiliai, kuriuose važiuoja 4 ir daugiau eismo dalyvių, elektromobiliai, jeigu eismo juosta pažymėta atitinkamu užrašu / simboliu.
    Reikia dar papildomo 4+, TAKSI ir pan. simbolio, vien A+ neužtenka.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Tai gal reikia paprasčiausiai pasiskaityti KET, o ne klausytis ką baryga už vairo tauškia. A+ juosta be papildomų užrašų pati neleidžia nei taksi, nei pavežėjų. https://ketkursai.lt/kada-ir-kam-lei...obiliu-juosta/
    Tai kad nuorodoje rašo, jog galima važiuoti. O A+ aišku kad yra su pažymėjimais, be jų nėra prasmės daryti A+. Todėl ir reikia anaikinti A+ kad otkie pažymėjimai net teoriškai nebūtų galimi.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Tai gal reikia paprasčiausiai pasiskaityti KET, o ne klausytis ką baryga už vairo tauškia. A+ juosta be papildomų užrašų pati neleidžia nei taksi, nei pavežėjų. https://ketkursai.lt/kada-ir-kam-lei...obiliu-juosta/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Šaltinį į trasą prašom, nes įtariu, kad čia eiliniai kliedesiai.
    Šaltinis - patys pavėžėjai pasakojo, kai paklausiau, kodėl mane veža A juosta.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pavežėjai gavę baudą apskundižią ir ją panaikina.
    Šaltinį į trasą prašom, nes įtariu, kad čia eiliniai kliedesiai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Čia kas ir kaip jiems leidžia? Nėra ket jokių išlygų pavežėjams.
    Taksistams leidžiama važiuoti A+ pagal savivaldybę. Pavežėjai skaitosi prie taksistų dėl blogai sureguliuotų įstatymų. Pavežėjai gavę baudą apskundižią ir ją panaikina.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kaip pavežėjus atskirsite pagal numerius? Jiems vis dar leidžiama.
    Čia kas ir kaip jiems leidžia? Nėra ket jokių išlygų pavežėjams.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Na, 4+ jose panaikino būtent todėl. Elektromobilius lengva atskirti pagal numerius, o visiem kitiem automatu išrašinėti baudas.
    Kaip pavežėjus atskirsite pagal numerius? Jiems vis dar leidžiama.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    A+ juostas išvis riekia naikinti, jos realiai naudojamos kaip galimybė nekliudomai ten važiuoti automobiliu.
    Na, 4+ jose panaikino būtent todėl. Elektromobilius lengva atskirti pagal numerius, o visiem kitiem automatu išrašinėti baudas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    O čia STOP linija ant dviračio tako? neturėtų čia dviračius praleisti automobiliai visuose situacijuose?
    Šioje vietoje šviesoforu reguliuojama pervaža

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    O čia STOP linija ant dviračio tako? neturėtų čia dviračius praleisti automobiliai visuose situacijuose?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    A+ juostas išvis riekia naikinti, jos realiai naudojamos kaip galimybė nekliudomai ten važiuoti automobiliu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nu va, Dariaus ir Girėno g. po susiaurinimo ir dviračių tako įrengimo liko pakankamai vietos ir A juostai.

    Savivaldybės foto:

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Sprendimas netgi dar paprastesnis - laiku atnaujinti punktyrus, nes posūkyje juostos išplatėja, oantroje juostoje automobiliai trumpina distanciją, įvažiuodami dviem ratais į VT skirtą juostą
    100 % sunku tvirtinti, bet iš iškraipytų nuotraukų panašu, kad bent kažkiek siaurėjo A juostos posūkio spindulys. Siaurino važiuojamąją dalį bendrai, ties centrine skiriamąją juosta atsirado ištisinė:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	431
Size:	2,41 MB
ID:	2003056 Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	444
Size:	2,33 MB
ID:	2003055
    https://www.google.com/maps/@54.7031...7i16384!8i8192

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Toks posūkio padarymas leistų VT daryti posūkį iš esmės be šviesoforo, o pėstiesiems leidžiant eit kaip per paprastą perėją.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Šiaip nesu didelis fanas papildomų salelių pėstiesiems darymo. Tai dabar pėstieji (ir dviratininkai) kertantys sankryžą Š-P ir P-Š kryptimis turėtų praeiti (pravažiuoti) per dvi saleles..?

    Šita problema (VT išsikišimas į antrą juostą) nebūtų išspręsta tiesiog sušvelninant posūkio kampą, be jokių papildomų salelių konstravimo?
    Sprendimas netgi dar paprastesnis - laiku atnaujinti punktyrus, nes posūkyje juostos išplatėja, oantroje juostoje automobiliai trumpina distanciją, įvažiuodami dviem ratais į VT skirtą juostą

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Šiaip nesu didelis fanas papildomų salelių pėstiesiems darymo. Tai dabar pėstieji (ir dviratininkai) kertantys sankryžą Š-P ir P-Š kryptimis turėtų praeiti (pravažiuoti) per dvi saleles..?

    Šita problema (VT išsikišimas į antrą juostą) nebūtų išspręsta tiesiog sušvelninant posūkio kampą, be jokių papildomų salelių konstravimo?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Užregistravau, jei kam įdomu, galit sekt prisijungę ir paspaudę širdutę: https://tvarkaumiesta.lt/problem/272909

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    VT prioritetas turi būti formuojamas keliant autobusus į vidurį kelio taip 'atpainiojant' juos nuo likusio eismo. Visa kita - vaikų žaidimai ir laiko švaistymas, nes viską vis tiek reikės ateityje perdaryti.

    Komentuoti:

Working...
X