Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Na, tai situacija nieada nepasikeis, o tik blogės ir VT nebus reali patogi alternatyva arti arterijos gyvenantiems. Tai nenoras imtis veiksmų dabar baigsis blogiau visiems dėl didėjančių eismo intensyvumų.
- 6 patinka
-
Būtent.
Antakalnis yra apgaulingai didelis rajonas. Visi įsivaizduoja, kad Antakalnis apsiriboja ties viena Antakalnio g., su Olandų žiedu viename gale ir Saulėtekiu kitame. Realiai, į Antakalnį "suplaukia" visi "sodininkai" iš Šiaurės-rytų/Rytų Vilniaus kampo. Reikia tik vieną žvilgsni mesti į absoliučiai apleistą ir neišvystytą susisiekimo infrastruktūrą, supančią Antakalnio g., kad tai suprast. Didžioji dalis šitos raizgalynės "sodų" suvažiuoja į vieną Antakalnio g. Visoje toje raizgalynėje ne tik kad nėra nė vieno normalaus arterinio kelio, bet apie viešąjį transportą tik pasvajoti galima.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Butent to ir reikia, nes dabar troleibusai ir autobusai stovi kamstyje kaip ir visi kiti.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.19, 07:55.
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąSiūlyti Antakalnio g. konvertuoti į A+1 galėtų tik žmogus, niekad Antakalnio g. ryte nevažiavęs.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Siūlyti Antakalnio g. konvertuoti į A+1 galėtų tik žmogus, niekad Antakalnio g. ryte nevažiavęs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebūtų. Taip pat siūlai piko metu pasidomėti, kokie transporto srautai šalutinėse Antakalnio gatvėse, kaip dalyje V. Grybo, Šilo, L. Sapiegos ir kt. Jos tiesiog užkiša Antakalnio gatvę, kartu su iš Antavilių, Nemenčinės, Pabradės ir t.t. atvykstančiais.
Na bet taip, lietuvoje tai tiesiog visi važiuos A juosta vietoj to kad bent pagalvotų apie persėdimą į VT. O kadangi niekas niekada nebaudžia už važiavimą A juosta, tai čia tik sąžinės reikalas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebūtų. Taip pat siūlai piko metu pasidomėti, kokie transporto srautai šalutinėse Antakalnio gatvėse, kaip dalyje V. Grybo, Šilo, L. Sapiegos ir kt. Jos tiesiog užkiša Antakalnio gatvę, kartu su iš Antavilių, Nemenčinės, Pabradės ir t.t. atvykstančiais.
Šilo, Žolyno gatvės jungia suburbiją su vienintele išilgine Antakalnio arterija, na bet tokią urbanistikos klaidą (užstatyti sodų bendrijas nepadarius padoraus susisiekimo) nereiktų spręsti didinant Antakalnio gatvės pralaidumą, o gerinant susisiekimą viešuoju transportu.
Gatvėmis į pietus nuo kapinių daug kas apvažinėja Olandų žiedą ir Olandų gatvės kamštį, nors tos gatvės vietomis labai siauros, ypač Mildos g.
Bet vėlgi, tai urbanistikos, o ne gatvių problemos, kurias reikia spręsti permąstant eismą visame mieste,
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nebūtų. Taip pat siūlai piko metu pasidomėti, kokie transporto srautai šalutinėse Antakalnio gatvėse, kaip dalyje V. Grybo, Šilo, L. Sapiegos ir kt. Jos tiesiog užkiša Antakalnio gatvę, kartu su iš Antavilių, Nemenčinės, Pabradės ir t.t. atvykstančiais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr visas Antakalnis stovėtų kamštyje, nes jokių alternatyvų Antakalnio g. nėra. Reikėtų pakeisti eismo tvarką per žiedą prie šv. Petro ir Povilo bažnyčios, nes spūstys susidaro pirmoje juostoje iš Antakalnio pusės ir Kosciuškos g. Pirma juosta važiuoja ir troleibusai, kurie stovi bendrame kamštyje, kai antra juosta neretai pustuštė. Kaip tik reikėtų papildomos juostos sukimui į Žolyno g. centro kryptimi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu ką tas tunelis turėtų pakeisti? Apie Maironio g. tranzito naikinimą senai kalbama. Tunelis visą srautą ir kamščius perkels prie Mindaugo tilto ir tiek.
Jau tada geriau investuot į tą išsvajotą tramvajaus liniją Antakalnio gatvėje.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kur ten paveldas? Ten seniausiai viskas perkasta...
Tam tikra prasme - Vilniaus miesto priešistorė.Paskutinis taisė Perfect; 2022.10.17, 08:23.
Komentuoti:
-
Įdomi idėja, bet smalsu, kaip sektūsi įtikinti kultūros paveldo saugotojus?
Komentuoti:
-
Tunelis turėtų būti reversinio eismo. Ryte į centrą, popiet - iš centro.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būtų kultinis variantas iš Antakalnio pusės į Kosciuškos g. įrengti po 1 juostą tokio mažo negilaus tuneliuko kur telpa tik lengvosios. Mačiau tokių ne vieną Prancūzijoje. Užima vietos mažai, statybos kaina sąlyginai maža nes nereikia giliai knistis, o naudos duotų tikrai labai daug. Kažkas panašaus: https://www.google.com/maps/@48.3982...7i16384!8i8192
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ir visas Antakalnis stovėtų kamštyje, nes jokių alternatyvų Antakalnio g. nėra. Reikėtų pakeisti eismo tvarką per žiedą prie šv. Petro ir Povilo bažnyčios, nes spūstys susidaro pirmoje juostoje iš Antakalnio pusės ir Kosciuškos g. Pirma juosta važiuoja ir troleibusai, kurie stovi bendrame kamštyje, kai antra juosta neretai pustuštė. Kaip tik reikėtų papildomos juostos sukimui į Žolyno g. centro kryptimi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Greita mintis. Ar nevertėtų pvz Antakalnio gatvės juostas perdaryti į A+1+1+A tuo pačiu ir panaikinant stotelių įvažas (paliekant nebent kur reikia)? Taip žymiai pagerėtų visuomeninio eiga ir palengvėtų gyvenimas troleibusų vairuotojams kai nereikėtų vairo sukinėti įvažiuojant ir išvažiuojant į / iš stotelių įvažų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąUSA čia pačiam pasivaideno.
Kalbėjau tik apie "A" juostos įrengimą praplatinant Ukmergės g. nuo Fabijoniškių IKI iki Ateities gatvės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RomasPakaks trolinti.
Tiesiog pastebejau daugiausia besipiktinanciu yra provincijos arba vilniaus rajonu gyventojai.. kurie negyvena Vilniui ir jiems YRA POCHUI kuo kvepuoja miestieciai, jiems yra idomu tik GATVIU PLOTIS ir kaip greit su savo tacka nusigaut nuo tasko A iki tasko B.Paskutinis taisė DeSadas; 2022.10.08, 01:15.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąNori tiek juostu kaip USA? Turiu nuvilt tiek niekad cia nebus, nes mes esame europoje.
Kalbėjau tik apie "A" juostos įrengimą praplatinant Ukmergės g. nuo Fabijoniškių IKI iki Ateities gatvės.
Paskutinis taisė Romas; 2022.10.07, 21:05.
Komentuoti:
Komentuoti: