Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    O gal nuo žiedo, priešingoje gatvės pusėje, palikti 1 juostą, o nagrinėjamoje pusėje padaryti 2+A? Bet nesu tikras ar užtektų 1 juostą palikti ties išvažiavimu iš žiedo...

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Praeidamas vis pagalvoju, kad būtų gerai A juostos pratęsimas Olandų gatve nuo stotelės kur ji nutrūksta iki žiedo. Reikėtų stulpų perkelti, bet ką darysi. Beje, buvo praleista gera proga tai padaryti kai buvo keičiami stulpai visai neseniai. Ką manote?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	952
Size:	170,7 kB
ID:	2059746
    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	894
Size:	240,2 kB
ID:	2059747

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Perėjimo prie netaršių transporto priemonių skatinimas yra geras dalykas, tačiau skatinimas naudotis A juostomis yra visiškai blogas sprendimas.
    Na po tokio savivaldybės atsakymo jau turbūt niekas negali prieštarauti kad savivaldybė specialiai bando padaryti VT kuo nepatogesnį, kas pas juos net strategijoje įrašyta.

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Anksčiau teikiau prašymą dėl to, kad būtų panaikinta 6 metrų pločio stotelės įvaža, kuri susiaurina šaligatvį ties stotele iki mažiau nei 3 metrų pločio, kai asfalto plotis čia siekia 21-22 metrus (viena eismo kryptimi).

    Atsakė ne tai, kad įtrauks į planuojamus darbus ateityje ar pan., bet tiesiog, kad tokiam darbui nemato jokio poreikio, o ir A juostų plėtra, pagrindinėje VT arterijoje vakarų kryptimi nenumatoma

    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
    Man tai ši vieta tai tokia nesąmonė, nei ten reikia tiek juostų, nei kas jomis naudojasi tik išvažiavus iš žiedo. O asfalto, kurį reikia reguliariai tvarkyti labai daug, autobusu važiuojant tiesiog atrakcionų parkas, kai išsuka jis iš žiedo ir bando iškart suktis kuo labiau į dešinę, kad į tą įvažą įvažiuoti...

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Anksčiau teikiau prašymą dėl to, kad būtų panaikinta 6 metrų pločio stotelės įvaža, kuri susiaurina šaligatvį ties stotele iki mažiau nei 3 metrų pločio, kai asfalto plotis čia siekia 21-22 metrus (viena eismo kryptimi).

    Atsakė ne tai, kad įtrauks į planuojamus darbus ateityje ar pan., bet tiesiog, kad tokiam darbui nemato jokio poreikio, o ir A juostų plėtra, pagrindinėje VT arterijoje vakarų kryptimi nenumatoma

    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš anksto

    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
    Atsakymas. Kol kas situacijos keisti neplanuojama, įdomu kiek iš minimų 30 tūkst. transporto priemonių jau yra šiuo metu, gal kas turi informacijos?

    Laba diena,

    Vilniaus miesto savivaldybės ekologiško transporto strategijoje, kuriai pritarta Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2018 m. kovo 7 d. sprendimu Nr. 1-1409 "Dėl pritarimo Vilniaus miesto savivaldybės ekologiško transporto skatinimo strategijai", numatyta, kad vienas iš šios strategijos tikslų yra "pasiekti ekologiško transporto priemonių teigiamą procentinį pokytį Vilniaus miesto transporto priemonių parke, kad iki 2030 m. elektromobiliai ir kitos išorine sąsaja įkraunamos hibridinės transporto priemonės (kištukiniai ir pailgintos kelionės hibridai) sudarytų apie 12 proc. (apie 30 tūkst.) lengvųjų transporto priemonių parko".
    Pažymėtina, kad viena iš šios strategijos priemonių yra ekologiško asmeninio transporto eismo skatinimas viešojo transporto A juostose. Eismo organizavimo jose sąlygos planuojamos peržiūrėti, kai eismo intensyvumas juostose neigiamai veiks viešojo transporto atvykimo į stoteles punktualumą ir sąlygos 4-5 min. vėlavimus ir (ar) kai ekologiškų transporto priemonių skaičius bendrame asmeninių transporto priemonių parke sudarys daugiau kaip 10 proc. (apytiksliai apie 30 tūkst. ekologiškų transporto priemonių).
    Šiuo metu dėl elektromobilių eismo autobusų juostose nepastebime viešojo transporto vėlavimo, todėl panaikinti galimybės naudotis Jūsų nurodyta autobusų juosta elektromobiliams neplanuojame.

    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
    Perėjimo prie netaršių transporto priemonių skatinimas yra geras dalykas, tačiau skatinimas naudotis A juostomis yra visiškai blogas sprendimas. Kai elektromobilių buvo vienetai, tokia skatinimo priemonė tikrai buvo tinkama, tam kad atsirastų pirmieji naudotojai, o eismui įtakos beveik nebuvo. Jei kas dešimtas automobilis eisme važiuos A juosta, A juostos praras bent kokią prasmę. Jau ir dabar Konstitucijos pr. A juostose tarp Kalvarijų ir L. Kačynskio g. (abiejomis kryptimis) piko metu būna nemažai chaoso, kai automobiliai sukantys į dešinę blokuoja A juostą. Situacija A juostose dar labiau blogės, kai bus baigtas Flow ir Artery verslo centrai, nes bus iš Kalvarijų g. pusės uždaryta Lvivo g., o Artery turės tiesioginius įvažiavimus/išvažiavimus į Konstitucijos pr. Tame sraute važiuojantys elektromobiliai tikrai situacijos nepagerins.

    Nematyčiau šitoje kito sprendimo, kaip kad A juostas kelti į gatvės vidurį, kas tikrai didintų VT greitį, tik gaila, kad tai greičiausiai nebus daroma.

    O dėl pasiūlymo atskirti A juostą guminiais borteliais neatsakė nieko.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Yra Citify sudėti screenshotai.

    https://citify.eu/lt/t-narbuto-g-dvi...sporto-juosta/

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-06-07 194008.png
Views:	1530
Size:	1,37 MB
ID:	2056149

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Sveiki. Gal kas žinote kur galima rasti T. Narbuto g. projektą nuo Panoramos link žiedo? Nepavyksta rasti per įvairias temas, o labai smalsu kaip saugumo salelė pakoreguos juostų išsidėstymą.

    Jei gerai suprantu, tai A juostą atskirs salele nuo bendro eismo?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Šiąnakt Saulėtekio alėjoje buvo supaišytos A juostos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kareivių g. jau įrengtoje A juostoje tarp Verkių ir Kalvarijų gatvių (toje pačioje, kur nusipigino ir nesugebėjo perasfaltuoti baisios kelio dangos) ne tik, kad paliko tą idiotišką atskirą stotelę troleibusams, bet ir nenupaišė numatytų korių, kurie turėtų padėti lengviau persirikiuoti. VT kokybės gerinimas at it's finest.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

    Hmm. Ir kaipgi siaurinimas ties Panorama Laisvės pr. kryptim priderintas prie II A juostos projekto? D Dabar siaurinam, kad turėtumėm ką platint kitoje kadencijoje?
    Šviesoforinė perėja prie Erelių gatvės gatvės nebuvo pritaikyta neįgaliesiems (prie vyninės buvo tik laiptai), todėl laikinai padarytas belaiptis šaligatvis nuo Panoramos iki minimos perėjos. Pastarąją ketinama naikinti pastačius pėsčiųjų viaduką ties teniso kortais.
    Aišku, salelę prie įvažiavimo į Stirnų gatvę galėjo padaryti guminę iš surenkamų elementų - būtų papraščiau vėliau perdarant. Bet visi stulpai ir pan. lieka senose vietose.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
    A juosta ir išsirikiavę "autobusai" ir "troleibusai"
    Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš anksto

    Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)

    Komentuoti:


  • Jmcezaris
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kaip šiek tiek stebėjusiam Narbuto A juostų projektą:

    Būtent projektuotojai ir siūlė padaryti A juostas per visą Narbuto gatvės ilgį į abi puses, nes prieš tai savivaldybė norėjo A juostą daryti tik centro kryptimi (visa tai vyko 2019). Savivaldybė pritarė tokiam pasiūlymui, bet vėliau ar tai dėl lėšų stygiaus/etc. Narbuto A juostos suskaidytos į du etapus; pirmojo projektas matomas interaktyviajame žemėlapyje ir praeitais metais norėta šiemet pradėti darbus; II etapas nuo Panoramos iki Sėlių gatvės nukeltas neribotam laikui, tačiau visi dabar/artimoje ateityje įgyvendinami projektai yra pritaikyti II A juostos etapui (tarp jų ir Žvėryno pėsčiųjų viadukas). Gali būti, kad II etapas pajudėtų būtent po viaduko statybos.
    Hmm. Ir kaipgi siaurinimas ties Panorama Laisvės pr. kryptim priderintas prie II A juostos projekto? D Dabar siaurinam, kad turėtumėm ką platint kitoje kadencijoje?
    Paskutinis taisė digital; 2023.05.18, 15:13. Priežastis: [/quote]

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tada ups

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai kad buvo ir anksčiau. Nuo Vilkpėdes iki Riovonių g. yra jau labai daug metų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Žiūrėdamas kameras pastebėjau, kad Savanorių pr. perasfaltuotoje dalyje pirma juosta tapo A juosta, man atrodo jos ten anksčiau tikrai nebuvo. Visiškai logiška, nors ten gal ir nebūna kamščių. Gal kada ir centro kryptimi atsiras.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-05-18 102322.png
Views:	275
Size:	1,31 MB
ID:	2051753

    Komentuoti:


  • Valdemar
    replied
    A juosta ir išsirikiavę "autobusai" ir "troleibusai"Click image for larger version

Name:	PXL_20230517_143139587.jpg
Views:	376
Size:	1,06 MB
ID:	2051547

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    O masiškai gatvių skiriamosiose juostose sodinti medžiai (pvz. Ozo g.) neužkliuvo? Šiaip toje vietoje pietų-šiaurės kryptimi pakaktų ir vienos bendros juostos automobiliams, nes yra estakada ir pro apačią automobiliai 99% atveju tokia kryptimi nevažiuoja.
    Tikrai taip, toje vietoje pirma juosta važiuojant tiesiai laisvai galėtų būti padaryta VT juosta, kaip kad yra su posūkiu dešinėn į Narbuto g.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kaip šiek tiek stebėjusiam Narbuto A juostų projektą:

    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Būtent prieš šviesoforą bent kažkokią atkarpą tikrai reiktų A juostos, kur būtų didžiausia nauda, kad VT galėtų aplenkti sustojųsi srautą. Įdomu tik, ar būtų galima įtalpinti, nors pagal pirminį projektą turėjo būti 6 juostos per visą gatvės ilgį.
    Būtent projektuotojai ir siūlė padaryti A juostas per visą Narbuto gatvės ilgį į abi puses, nes prieš tai savivaldybė norėjo A juostą daryti tik centro kryptimi (visa tai vyko 2019). Savivaldybė pritarė tokiam pasiūlymui, bet vėliau ar tai dėl lėšų stygiaus/etc. Narbuto A juostos suskaidytos į du etapus; pirmojo projektas matomas interaktyviajame žemėlapyje ir praeitais metais norėta šiemet pradėti darbus; II etapas nuo Panoramos iki Sėlių gatvės nukeltas neribotam laikui, tačiau visi dabar/artimoje ateityje įgyvendinami projektai yra pritaikyti II A juostos etapui (tarp jų ir Žvėryno pėsčiųjų viadukas). Gali būti, kad II etapas pajudėtų būtent po viaduko statybos.

    Dar man užkliuvo, kad pagal siūlomus bordiūrus su šiuo projektu neliktų galimybės padaryti A juostos Laisvės prospekte sankryžoje, taip kaip dabar yra daroma Narbuto g. kryptimi ir čia nebūtų atskirtas VT srautas nuo bendro.
    O masiškai gatvių skiriamosiose juostose sodinti medžiai (pvz. Ozo g.) neužkliuvo? Šiaip toje vietoje pietų-šiaurės kryptimi pakaktų ir vienos bendros juostos automobiliams, nes yra estakada ir pro apačią automobiliai 99% atveju tokia kryptimi nevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    negalėjo sutalpinti bent 200m A juostos dar iki šviesoforo kur ji labiausiai reikalinga?
    Projektuotojai nesupranta kaip A juostos veikia?
    Būtent prieš šviesoforą bent kažkokią atkarpą tikrai reiktų A juostos, kur būtų didžiausia nauda, kad VT galėtų aplenkti sustojųsi srautą. Įdomu tik, ar būtų galima įtalpinti, nors pagal pirminį projektą turėjo būti 6 juostos per visą gatvės ilgį.

    Dar man užkliuvo, kad pagal siūlomus bordiūrus su šiuo projektu neliktų galimybės padaryti A juostos Laisvės prospekte sankryžoje, taip kaip dabar yra daroma Narbuto g. kryptimi ir čia nebūtų atskirtas VT srautas nuo bendro.

    Click image for larger version

Name:	2023-05-15_23h45_22.png
Views:	647
Size:	1,23 MB
ID:	2051115

    Komentuoti:

Working...
X