Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
O gal nuo žiedo, priešingoje gatvės pusėje, palikti 1 juostą, o nagrinėjamoje pusėje padaryti 2+A? Bet nesu tikras ar užtektų 1 juostą palikti ties išvažiavimu iš žiedo...
- 1 patinka
-
-
Na po tokio savivaldybės atsakymo jau turbūt niekas negali prieštarauti kad savivaldybė specialiai bando padaryti VT kuo nepatogesnį, kas pas juos net strategijoje įrašyta.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Perėjimo prie netaršių transporto priemonių skatinimas yra geras dalykas, tačiau skatinimas naudotis A juostomis yra visiškai blogas sprendimas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Man tai ši vieta tai tokia nesąmonė, nei ten reikia tiek juostų, nei kas jomis naudojasi tik išvažiavus iš žiedo. O asfalto, kurį reikia reguliariai tvarkyti labai daug, autobusu važiuojant tiesiog atrakcionų parkas, kai išsuka jis iš žiedo ir bando iškart suktis kuo labiau į dešinę, kad į tą įvažą įvažiuoti...Parašė Bluefox Rodyti pranešimąAnksčiau teikiau prašymą dėl to, kad būtų panaikinta 6 metrų pločio stotelės įvaža, kuri susiaurina šaligatvį ties stotele iki mažiau nei 3 metrų pločio, kai asfalto plotis čia siekia 21-22 metrus (viena eismo kryptimi).
Atsakė ne tai, kad įtrauks į planuojamus darbus ateityje ar pan., bet tiesiog, kad tokiam darbui nemato jokio poreikio, o ir A juostų plėtra, pagrindinėje VT arterijoje vakarų kryptimi nenumatoma
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Anksčiau teikiau prašymą dėl to, kad būtų panaikinta 6 metrų pločio stotelės įvaža, kuri susiaurina šaligatvį ties stotele iki mažiau nei 3 metrų pločio, kai asfalto plotis čia siekia 21-22 metrus (viena eismo kryptimi).
Atsakė ne tai, kad įtrauks į planuojamus darbus ateityje ar pan., bet tiesiog, kad tokiam darbui nemato jokio poreikio, o ir A juostų plėtra, pagrindinėje VT arterijoje vakarų kryptimi nenumatoma
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Atsakymas. Kol kas situacijos keisti neplanuojama, įdomu kiek iš minimų 30 tūkst. transporto priemonių jau yra šiuo metu, gal kas turi informacijos?Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš anksto
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
Perėjimo prie netaršių transporto priemonių skatinimas yra geras dalykas, tačiau skatinimas naudotis A juostomis yra visiškai blogas sprendimas. Kai elektromobilių buvo vienetai, tokia skatinimo priemonė tikrai buvo tinkama, tam kad atsirastų pirmieji naudotojai, o eismui įtakos beveik nebuvo. Jei kas dešimtas automobilis eisme važiuos A juosta, A juostos praras bent kokią prasmę. Jau ir dabar Konstitucijos pr. A juostose tarp Kalvarijų ir L. Kačynskio g. (abiejomis kryptimis) piko metu būna nemažai chaoso, kai automobiliai sukantys į dešinę blokuoja A juostą. Situacija A juostose dar labiau blogės, kai bus baigtas Flow ir Artery verslo centrai, nes bus iš Kalvarijų g. pusės uždaryta Lvivo g., o Artery turės tiesioginius įvažiavimus/išvažiavimus į Konstitucijos pr. Tame sraute važiuojantys elektromobiliai tikrai situacijos nepagerins.Laba diena,
Vilniaus miesto savivaldybės ekologiško transporto strategijoje, kuriai pritarta Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2018 m. kovo 7 d. sprendimu Nr. 1-1409 "Dėl pritarimo Vilniaus miesto savivaldybės ekologiško transporto skatinimo strategijai", numatyta, kad vienas iš šios strategijos tikslų yra "pasiekti ekologiško transporto priemonių teigiamą procentinį pokytį Vilniaus miesto transporto priemonių parke, kad iki 2030 m. elektromobiliai ir kitos išorine sąsaja įkraunamos hibridinės transporto priemonės (kištukiniai ir pailgintos kelionės hibridai) sudarytų apie 12 proc. (apie 30 tūkst.) lengvųjų transporto priemonių parko".
Pažymėtina, kad viena iš šios strategijos priemonių yra ekologiško asmeninio transporto eismo skatinimas viešojo transporto A juostose. Eismo organizavimo jose sąlygos planuojamos peržiūrėti, kai eismo intensyvumas juostose neigiamai veiks viešojo transporto atvykimo į stoteles punktualumą ir sąlygos 4-5 min. vėlavimus ir (ar) kai ekologiškų transporto priemonių skaičius bendrame asmeninių transporto priemonių parke sudarys daugiau kaip 10 proc. (apytiksliai apie 30 tūkst. ekologiškų transporto priemonių).
Šiuo metu dėl elektromobilių eismo autobusų juostose nepastebime viešojo transporto vėlavimo, todėl panaikinti galimybės naudotis Jūsų nurodyta autobusų juosta elektromobiliams neplanuojame.
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
Nematyčiau šitoje kito sprendimo, kaip kad A juostas kelti į gatvės vidurį, kas tikrai didintų VT greitį, tik gaila, kad tai greičiausiai nebus daroma.
O dėl pasiūlymo atskirti A juostą guminiais borteliais neatsakė nieko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki. Gal kas žinote kur galima rasti T. Narbuto g. projektą nuo Panoramos link žiedo? Nepavyksta rasti per įvairias temas, o labai smalsu kaip saugumo salelė pakoreguos juostų išsidėstymą.
Jei gerai suprantu, tai A juostą atskirs salele nuo bendro eismo?
Komentuoti:
-
Kareivių g. jau įrengtoje A juostoje tarp Verkių ir Kalvarijų gatvių (toje pačioje, kur nusipigino ir nesugebėjo perasfaltuoti baisios kelio dangos) ne tik, kad paliko tą idiotišką atskirą stotelę troleibusams, bet ir nenupaišė numatytų korių, kurie turėtų padėti lengviau persirikiuoti. VT kokybės gerinimas at it's finest.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Šviesoforinė perėja prie Erelių gatvės gatvės nebuvo pritaikyta neįgaliesiems (prie vyninės buvo tik laiptai), todėl laikinai padarytas belaiptis šaligatvis nuo Panoramos iki minimos perėjos. Pastarąją ketinama naikinti pastačius pėsčiųjų viaduką ties teniso kortais.Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
Hmm. Ir kaipgi siaurinimas ties Panorama Laisvės pr. kryptim priderintas prie II A juostos projekto?
D Dabar siaurinam, kad turėtumėm ką platint kitoje kadencijoje?
Aišku, salelę prie įvažiavimo į Stirnų gatvę galėjo padaryti guminę iš surenkamų elementų - būtų papraščiau vėliau perdarant. Bet visi stulpai ir pan. lieka senose vietose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš ankstoParašė Valdemar Rodyti pranešimąA juosta ir išsirikiavę "autobusai" ir "troleibusai"
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Hmm. Ir kaipgi siaurinimas ties Panorama Laisvės pr. kryptim priderintas prie II A juostos projekto?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKaip šiek tiek stebėjusiam Narbuto A juostų projektą:
Būtent projektuotojai ir siūlė padaryti A juostas per visą Narbuto gatvės ilgį į abi puses, nes prieš tai savivaldybė norėjo A juostą daryti tik centro kryptimi (visa tai vyko 2019). Savivaldybė pritarė tokiam pasiūlymui, bet vėliau ar tai dėl lėšų stygiaus/etc. Narbuto A juostos suskaidytos į du etapus; pirmojo projektas matomas interaktyviajame žemėlapyje ir praeitais metais norėta šiemet pradėti darbus; II etapas nuo Panoramos iki Sėlių gatvės nukeltas neribotam laikui, tačiau visi dabar/artimoje ateityje įgyvendinami projektai yra pritaikyti II A juostos etapui (tarp jų ir Žvėryno pėsčiųjų viadukas). Gali būti, kad II etapas pajudėtų būtent po viaduko statybos.
D Dabar siaurinam, kad turėtumėm ką platint kitoje kadencijoje?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad buvo ir anksčiau. Nuo Vilkpėdes iki Riovonių g. yra jau labai daug metų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Žiūrėdamas kameras pastebėjau, kad Savanorių pr. perasfaltuotoje dalyje pirma juosta tapo A juosta, man atrodo jos ten anksčiau tikrai nebuvo. Visiškai logiška, nors ten gal ir nebūna kamščių. Gal kada ir centro kryptimi atsiras.
Komentuoti:
-
Tikrai taip, toje vietoje pirma juosta važiuojant tiesiai laisvai galėtų būti padaryta VT juosta, kaip kad yra su posūkiu dešinėn į Narbuto g.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
O masiškai gatvių skiriamosiose juostose sodinti medžiai (pvz. Ozo g.) neužkliuvo?
Šiaip toje vietoje pietų-šiaurės kryptimi pakaktų ir vienos bendros juostos automobiliams, nes yra estakada ir pro apačią automobiliai 99% atveju tokia kryptimi nevažiuoja.
Komentuoti:
-
Kaip šiek tiek stebėjusiam Narbuto A juostų projektą:
Būtent projektuotojai ir siūlė padaryti A juostas per visą Narbuto gatvės ilgį į abi puses, nes prieš tai savivaldybė norėjo A juostą daryti tik centro kryptimi (visa tai vyko 2019). Savivaldybė pritarė tokiam pasiūlymui, bet vėliau ar tai dėl lėšų stygiaus/etc. Narbuto A juostos suskaidytos į du etapus; pirmojo projektas matomas interaktyviajame žemėlapyje ir praeitais metais norėta šiemet pradėti darbus; II etapas nuo Panoramos iki Sėlių gatvės nukeltas neribotam laikui, tačiau visi dabar/artimoje ateityje įgyvendinami projektai yra pritaikyti II A juostos etapui (tarp jų ir Žvėryno pėsčiųjų viadukas). Gali būti, kad II etapas pajudėtų būtent po viaduko statybos.Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Būtent prieš šviesoforą bent kažkokią atkarpą tikrai reiktų A juostos, kur būtų didžiausia nauda, kad VT galėtų aplenkti sustojųsi srautą. Įdomu tik, ar būtų galima įtalpinti, nors pagal pirminį projektą turėjo būti 6 juostos per visą gatvės ilgį.
O masiškai gatvių skiriamosiose juostose sodinti medžiai (pvz. Ozo g.) neužkliuvo?Dar man užkliuvo, kad pagal siūlomus bordiūrus su šiuo projektu neliktų galimybės padaryti A juostos Laisvės prospekte sankryžoje, taip kaip dabar yra daroma Narbuto g. kryptimi ir čia nebūtų atskirtas VT srautas nuo bendro.
Šiaip toje vietoje pietų-šiaurės kryptimi pakaktų ir vienos bendros juostos automobiliams, nes yra estakada ir pro apačią automobiliai 99% atveju tokia kryptimi nevažiuoja.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Būtent prieš šviesoforą bent kažkokią atkarpą tikrai reiktų A juostos, kur būtų didžiausia nauda, kad VT galėtų aplenkti sustojųsi srautą. Įdomu tik, ar būtų galima įtalpinti, nors pagal pirminį projektą turėjo būti 6 juostos per visą gatvės ilgį.Parašė jan Rodyti pranešimą
negalėjo sutalpinti bent 200m A juostos dar iki šviesoforo kur ji labiausiai reikalinga?
Projektuotojai nesupranta kaip A juostos veikia?
Dar man užkliuvo, kad pagal siūlomus bordiūrus su šiuo projektu neliktų galimybės padaryti A juostos Laisvės prospekte sankryžoje, taip kaip dabar yra daroma Narbuto g. kryptimi ir čia nebūtų atskirtas VT srautas nuo bendro.
Komentuoti:
Komentuoti: