Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Kol kas nekalba.
Kalba apie nusususius medžius kai nori platinti nuo 4 iki 5 juostų.
Kai norės platinti nuo 5 iki 6 pradės kalbėti apie šaligatvius, vėliau griausim namus.
Kamščių problemos mieste pirmoje vietoje turi būti sprendžiamos viešuoju transportu ir A juostomis kurias įrengti galima labai pigiai ženklinimo pagalba be griovimo kirtimo ir asfaltavimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia vadovėliniai procentai iš keliams skirtos knygos. Gatvėse su šviesoforais truputį skiriasi situacija. Bet gi kam galvoti, kai 1950m jau kažkas parašė ir galima vadovautis visur ir visada nemąstant
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Kol kas nekalba.
Kalba apie nusususius medžius kai nori platinti nuo 4 iki 5 juostų.
Kai norės platinti nuo 5 iki 6 pradės kalbėti apie šaligatvius, vėliau griausim namus.
Kamščių problemos mieste pirmoje vietoje turi būti sprendžiamos viešuoju transportu ir A juostomis kurias įrengti galima labai pigiai ženklinimo pagalba be griovimo kirtimo ir asfaltavimo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Parkingo, nereikalingų greitėjimo/lėtėjimo juostų ir žalių zonų, kuriuose yra nususę medžiai, sąskaita. Apie šaligatvius niekas nekalba.
Kalba apie nusususius medžius kai nori platinti nuo 4 iki 5 juostų.
Kai norės platinti nuo 5 iki 6 pradės kalbėti apie šaligatvius, vėliau griausim namus.
Kamščių problemos mieste pirmoje vietoje turi būti sprendžiamos viešuoju transportu ir A juostomis kurias įrengti galima labai pigiai ženklinimo pagalba be griovimo kirtimo ir asfaltavimo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
A kur juos persodinsi jei ne šaligatvio sąskaita?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Planavo berods penktą juostą kairiems posūkiams. Dėl medžių vietiniai užprotestavo. Aš siūliau medžius persodinti paeiliui, kad nereiktų iškart visų iškirtinėt. Bet su laiku išsirutoliojo žalioji banga ir planai matyt palaidoti
Dviratininkai beprotišku greičiu laksto pėstiesiems ant galvų vietomis labai siaurais šaligatviais.
Kur vietos daugiau šaligatviai dar siauresni nes kur tik įmanoma parkingai padaryti.
Greit uždrausim pėstiesiems antakalnio g vaikščiot, viskas tik automobiliams ir vietos nerandantiems dviratistams.
A juostos padarytų viešąjį transportą patrauklesniu bet jų nebus nes viešasis transportas tik praščiokams, kurie neturi teisės išvengti kamščių nes jie hierarchiškai negali būti aukščiau už automobilius iš antakalnio miškasodžių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Čia irgi kitas svarbus dalykas - posūkiai į kairę važiuojant link Centro. Bene labiausiai eismui ta gatve trukdantis reiškinys.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Platinimas buvo rimtai svarstomas – bet jam būtų reikėję kirsti medžius. Aišku, kai kuriose vietose jis neįmanomas, pvz. prie Šv. Petro ir Povilo bažnyčios, bet ten galima padaryti 3x1.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimąantakalnio g nesugebėjo rasti vietos dviračių takams, koks dar platinimas.
Komentuoti:
-
-
Kaip suprantu, JUDU ką tik patvirtino FB, kad Narbuto g. A juostos abipus bus daromos 2023m.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
antakalnio g nesugebėjo rasti vietos dviračių takams, koks dar platinimas.
a juostos ten turėjo atsirasti iškart sovietams atsitraukus ir pradėjus masiškai vežti naudotus auto iš vokiečių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Va tik nereikia čia šitų siaurintojų sektantiškų dogmų apie pralaidumą. Pralaidumas yra tiesiškai proporcingas juostų skaičiui. Tai nereiškia, kad dvi juostos duoda automatiškai dvigubai didesnį pralaidumą, bet bent jau 70-80 proc. didesnį tai tikrai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Va tik nereikia čia šitų siaurintojų sektantiškų dogmų apie pralaidumą. Pralaidumas yra tiesiškai proporcingas juostų skaičiui. Tai nereiškia, kad dvi juostos duoda automatiškai dvigubai didesnį pralaidumą, bet bent jau 70-80 proc. didesnį tai tikrai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia pralaidumo sektos garbintojų standartinė klaida juostų skaičių prilyginti judėjimo patogumui. Realiai 1+1 gatvė su apgalvotai išdėstytomis kišenėmis posūkiams (vietos kišenėms netgi padaugėja) pralaidumu beveik nenusileidžia 2+2 gatvei, o saugumo prasme netgi smarkiai lenkia (nes nebešokinėjama iš juostos į juostą, apšokant stabdančius gal pasukimui, o gal praleisti mamą su vežimėliu). Aišku išlieka VT problema, tad jam irgi reiktų savo juostų.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Toje atkarpoje gal galima daryti 3+1. Centro kryptimi - 3, Antakalnio - 1? Nes antra juosta iš žiedo niekas beveik neišvažinėja.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąAntakalnio pradžioje, ties žiedu prie Petro ir Povilo bažnyčia, nematau jokių galimybių. Nebent, kaip siūlo Riedutis, ties Olandų žiedu kur dabar yra 2+2, daryti 3+1. Centro kryptimi - 3, t.y. Išvažiavimui iš žiedo paliekant 1 juostą, nes realiai antros išvažiavimo juostos nelabai kas ir naudoja. Tada būtų galima ir A juostą iki pat žiedo atvesti. Klausimas, kiek tai realu ir atitinka eismo tvarkos reikalavimus.
Beje, prieš tvarkant Antakalnio gatvę, gi buvo siūloma įrengti VT juostą centro kryptimi platinant gatvę, bet tam pasipriešino vietiniai "žalieji", nes juk reiktų kelioliką medelių nukirsti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei nesivadovauti visokiom pseudonuostatom, gavių siaurintojų sektos dogmomis, tai platinti gatvę iki 6 juostų yra pakankamai vietos. Kitas dalykas, naudoti tas dvi naujas juostas kaip A, ar įrengti tramvajų, tai jau kita kalba.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: