Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek kartų tenka kartoti, kad Antakalnio gatvė yra vienintelė magistralinė gatvė visame Antakalnyje. Ir alternatyvų kitai magistralinei gatvei praktiškai nėra.
    Darnaus nejudrumo apologetams tai ne argumentas. Svarbu visus priversti iš viso niekur nenuvažiuoti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    Kol kas nekalba.
    Kalba apie nusususius medžius kai nori platinti nuo 4 iki 5 juostų.
    Kai norės platinti nuo 5 iki 6 pradės kalbėti apie šaligatvius, vėliau griausim namus.

    Kamščių problemos mieste pirmoje vietoje turi būti sprendžiamos viešuoju transportu ir A juostomis kurias įrengti galima labai pigiai ženklinimo pagalba be griovimo kirtimo ir asfaltavimo.
    Kiek kartų tenka kartoti, kad Antakalnio gatvė yra vienintelė magistralinė gatvė visame Antakalnyje. Ir alternatyvų kitai magistralinei gatvei praktiškai nėra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Čia vadovėliniai procentai iš keliams skirtos knygos. Gatvėse su šviesoforais truputį skiriasi situacija. Bet gi kam galvoti, kai 1950m jau kažkas parašė ir galima vadovautis visur ir visada nemąstant
    Šviesoforai irgi turi įtakos, bet jų įtaka susiveda irgi į protingą ciklų suplanavimą, juostas posūkiams, jų ilgį ir t.t. Todėl nereikia čia pasakų, kad dvi juostos tai beveik tas pats, kas 1 pagal pralaidumą. Ideliu atveju dvi juotos yra du kartus didesnis pralaidumas, o realiu atveju 70-80. Aišku, viską galima sugadinti debiliškai organizuota sankryža, papildomų juostų nebuvimo ties posūkiais sankryžose, daugybe nereguliuojamų intensyvaus eismo posūkių į kairę į visokius prekybcentrius ir pan...

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    Kol kas nekalba.
    Kalba apie nusususius medžius kai nori platinti nuo 4 iki 5 juostų.
    Kai norės platinti nuo 5 iki 6 pradės kalbėti apie šaligatvius, vėliau griausim namus.

    Kamščių problemos mieste pirmoje vietoje turi būti sprendžiamos viešuoju transportu ir A juostomis kurias įrengti galima labai pigiai ženklinimo pagalba be griovimo kirtimo ir asfaltavimo.
    Tai siūlote palikti Antakalnio g. automobiliaims tik 1x1, taip? Kaip manote, ar tokiu atveju VT išvis privažiuos iki VT juostos pradžios? Nes pagal dabartinę situaciją taip neatrodo, nebent ta VT juosta prasidės Nemenčinės plente kažkur už Turniškių.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Parkingo, nereikalingų greitėjimo/lėtėjimo juostų ir žalių zonų, kuriuose yra nususę medžiai, sąskaita. Apie šaligatvius niekas nekalba.
    Kol kas nekalba.
    Kalba apie nusususius medžius kai nori platinti nuo 4 iki 5 juostų.
    Kai norės platinti nuo 5 iki 6 pradės kalbėti apie šaligatvius, vėliau griausim namus.

    Kamščių problemos mieste pirmoje vietoje turi būti sprendžiamos viešuoju transportu ir A juostomis kurias įrengti galima labai pigiai ženklinimo pagalba be griovimo kirtimo ir asfaltavimo.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    A kur juos persodinsi jei ne šaligatvio sąskaita?
    Parkingo, nereikalingų greitėjimo/lėtėjimo juostų ir žalių zonų, kuriuose yra nususę medžiai, sąskaita. Apie šaligatvius niekas nekalba.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Planavo berods penktą juostą kairiems posūkiams. Dėl medžių vietiniai užprotestavo. Aš siūliau medžius persodinti paeiliui, kad nereiktų iškart visų iškirtinėt. Bet su laiku išsirutoliojo žalioji banga ir planai matyt palaidoti
    A kur juos persodinsi jei ne šaligatvio sąskaita?
    Dviratininkai beprotišku greičiu laksto pėstiesiems ant galvų vietomis labai siaurais šaligatviais.
    Kur vietos daugiau šaligatviai dar siauresni nes kur tik įmanoma parkingai padaryti.
    Greit uždrausim pėstiesiems antakalnio g vaikščiot, viskas tik automobiliams ir vietos nerandantiems dviratistams.

    A juostos padarytų viešąjį transportą patrauklesniu bet jų nebus nes viešasis transportas tik praščiokams, kurie neturi teisės išvengti kamščių nes jie hierarchiškai negali būti aukščiau už automobilius iš antakalnio miškasodžių.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Čia irgi kitas svarbus dalykas - posūkiai į kairę važiuojant link Centro. Bene labiausiai eismui ta gatve trukdantis reiškinys.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Platinimas buvo rimtai svarstomas – bet jam būtų reikėję kirsti medžius. Aišku, kai kuriose vietose jis neįmanomas, pvz. prie Šv. Petro ir Povilo bažnyčios, bet ten galima padaryti 3x1.
    Planavo berods penktą juostą kairiems posūkiams. Dėl medžių vietiniai užprotestavo. Aš siūliau medžius persodinti paeiliui, kad nereiktų iškart visų iškirtinėt. Bet su laiku išsirutoliojo žalioji banga ir planai matyt palaidoti

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą
    antakalnio g nesugebėjo rasti vietos dviračių takams, koks dar platinimas.
    Platinimas buvo rimtai svarstomas – bet jam būtų reikėję kirsti medžius. Aišku, kai kuriose vietose jis neįmanomas, pvz. prie Šv. Petro ir Povilo bažnyčios, bet ten galima padaryti 3x1.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Bet kaip jie taip letai tiesia tas A juostas, nesuprantu. 3km per visus ateinancius metus?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-10-20 at 14.22.16.png
Views:	292
Size:	59,8 kB
ID:	2000483

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Kaip suprantu, JUDU ką tik patvirtino FB, kad Narbuto g. A juostos abipus bus daromos 2023m.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    antakalnio g nesugebėjo rasti vietos dviračių takams, koks dar platinimas.
    a juostos ten turėjo atsirasti iškart sovietams atsitraukus ir pradėjus masiškai vežti naudotus auto iš vokiečių.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Va tik nereikia čia šitų siaurintojų sektantiškų dogmų apie pralaidumą. Pralaidumas yra tiesiškai proporcingas juostų skaičiui. Tai nereiškia, kad dvi juostos duoda automatiškai dvigubai didesnį pralaidumą, bet bent jau 70-80 proc. didesnį tai tikrai.
    Puiku, tada tiesiam keturių juostų į vieną pusę gatves. Kamščių nebeliks iki pirmos sankryžos, kurioje vėl viskas strigs.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Va tik nereikia čia šitų siaurintojų sektantiškų dogmų apie pralaidumą. Pralaidumas yra tiesiškai proporcingas juostų skaičiui. Tai nereiškia, kad dvi juostos duoda automatiškai dvigubai didesnį pralaidumą, bet bent jau 70-80 proc. didesnį tai tikrai.
    Čia vadovėliniai procentai iš keliams skirtos knygos. Gatvėse su šviesoforais truputį skiriasi situacija. Bet gi kam galvoti, kai 1950m jau kažkas parašė ir galima vadovautis visur ir visada nemąstant

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Čia pralaidumo sektos garbintojų standartinė klaida juostų skaičių prilyginti judėjimo patogumui. Realiai 1+1 gatvė su apgalvotai išdėstytomis kišenėmis posūkiams (vietos kišenėms netgi padaugėja) pralaidumu beveik nenusileidžia 2+2 gatvei, o saugumo prasme netgi smarkiai lenkia (nes nebešokinėjama iš juostos į juostą, apšokant stabdančius gal pasukimui, o gal praleisti mamą su vežimėliu). Aišku išlieka VT problema, tad jam irgi reiktų savo juostų.
    Va tik nereikia čia šitų siaurintojų sektantiškų dogmų apie pralaidumą. Pralaidumas yra tiesiškai proporcingas juostų skaičiui. Tai nereiškia, kad dvi juostos duoda automatiškai dvigubai didesnį pralaidumą, bet bent jau 70-80 proc. didesnį tai tikrai.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Toje atkarpoje gal galima daryti 3+1. Centro kryptimi - 3, Antakalnio - 1? Nes antra juosta iš žiedo niekas beveik neišvažinėja.
    Man atrodo, pagal dabartinę turbo-žiedo konfigūraciją, ten net neįmanoma abiejų išvažiavimo juostų panaudoti. Tai atkarpoje iki žiedo tikrai būtų galima 3+1 be didelių nuostolių rengti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Antakalnio pradžioje, ties žiedu prie Petro ir Povilo bažnyčia, nematau jokių galimybių. Nebent, kaip siūlo Riedutis, ties Olandų žiedu kur dabar yra 2+2, daryti 3+1. Centro kryptimi - 3, t.y. Išvažiavimui iš žiedo paliekant 1 juostą, nes realiai antros išvažiavimo juostos nelabai kas ir naudoja. Tada būtų galima ir A juostą iki pat žiedo atvesti. Klausimas, kiek tai realu ir atitinka eismo tvarkos reikalavimus.

    Labai puikus variantas, pritarčiau.

    Beje, prieš tvarkant Antakalnio gatvę, gi buvo siūloma įrengti VT juostą centro kryptimi platinant gatvę, bet tam pasipriešino vietiniai "žalieji", nes juk reiktų kelioliką medelių nukirsti.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei nesivadovauti visokiom pseudonuostatom, gavių siaurintojų sektos dogmomis, tai platinti gatvę iki 6 juostų yra pakankamai vietos. Kitas dalykas, naudoti tas dvi naujas juostas kaip A, ar įrengti tramvajų, tai jau kita kalba.
    Čia pralaidumo sektos garbintojų standartinė klaida juostų skaičių prilyginti judėjimo patogumui. Realiai 1+1 gatvė su apgalvotai išdėstytomis kišenėmis posūkiams (vietos kišenėms netgi padaugėja) pralaidumu beveik nenusileidžia 2+2 gatvei, o saugumo prasme netgi smarkiai lenkia (nes nebešokinėjama iš juostos į juostą, apšokant stabdančius gal pasukimui, o gal praleisti mamą su vežimėliu). Aišku išlieka VT problema, tad jam irgi reiktų savo juostų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Užtat suka kairėn į ambasadą ir K. Būgos g.

    Komentuoti:

Working...
X