Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Siūlyti Antakalnio g. konvertuoti į A+1 galėtų tik žmogus, niekad Antakalnio g. ryte nevažiavęs.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nebūtų. Taip pat siūlai piko metu pasidomėti, kokie transporto srautai šalutinėse Antakalnio gatvėse, kaip dalyje V. Grybo, Šilo, L. Sapiegos ir kt. Jos tiesiog užkiša Antakalnio gatvę, kartu su iš Antavilių, Nemenčinės, Pabradės ir t.t. atvykstančiais.
    Vidinėse gatvėse neturi būti tranzito, jeigu yra reikia imtis priemonių tai sustabdyti.

    Na bet taip, lietuvoje tai tiesiog visi važiuos A juosta vietoj to kad bent pagalvotų apie persėdimą į VT. O kadangi niekas niekada nebaudžia už važiavimą A juosta, tai čia tik sąžinės reikalas.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nebūtų. Taip pat siūlai piko metu pasidomėti, kokie transporto srautai šalutinėse Antakalnio gatvėse, kaip dalyje V. Grybo, Šilo, L. Sapiegos ir kt. Jos tiesiog užkiša Antakalnio gatvę, kartu su iš Antavilių, Nemenčinės, Pabradės ir t.t. atvykstančiais.
    Šalutinės gatvės neturėtų būti apskritai tranzitinėmis. Tai būtų galima išspręsti sudarant vienakrypčio eismo gatves arba akligatvius, kad nebūtų pagundų apvažinėti kamščius, ir neapsimokėtų važiuoti Sapiegos, Grybo, Klinikų gatvėmis norint apvažiuoti Antakalnio g.
    Šilo, Žolyno gatvės jungia suburbiją su vienintele išilgine Antakalnio arterija, na bet tokią urbanistikos klaidą (užstatyti sodų bendrijas nepadarius padoraus susisiekimo) nereiktų spręsti didinant Antakalnio gatvės pralaidumą, o gerinant susisiekimą viešuoju transportu.
    Gatvėmis į pietus nuo kapinių daug kas apvažinėja Olandų žiedą ir Olandų gatvės kamštį, nors tos gatvės vietomis labai siauros, ypač Mildos g.

    Bet vėlgi, tai urbanistikos, o ne gatvių problemos, kurias reikia spręsti permąstant eismą visame mieste,

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebūtų. Taip pat siūlai piko metu pasidomėti, kokie transporto srautai šalutinėse Antakalnio gatvėse, kaip dalyje V. Grybo, Šilo, L. Sapiegos ir kt. Jos tiesiog užkiša Antakalnio gatvę, kartu su iš Antavilių, Nemenčinės, Pabradės ir t.t. atvykstančiais.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir visas Antakalnis stovėtų kamštyje, nes jokių alternatyvų Antakalnio g. nėra. Reikėtų pakeisti eismo tvarką per žiedą prie šv. Petro ir Povilo bažnyčios, nes spūstys susidaro pirmoje juostoje iš Antakalnio pusės ir Kosciuškos g. Pirma juosta važiuoja ir troleibusai, kurie stovi bendrame kamštyje, kai antra juosta neretai pustuštė. Kaip tik reikėtų papildomos juostos sukimui į Žolyno g. centro kryptimi.
    Būtų proga persėsti į VT.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Įdomu ką tas tunelis turėtų pakeisti? Apie Maironio g. tranzito naikinimą senai kalbama. Tunelis visą srautą ir kamščius perkels prie Mindaugo tilto ir tiek.

    Jau tada geriau investuot į tą išsvajotą tramvajaus liniją Antakalnio gatvėje.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kur ten paveldas? Ten seniausiai viskas perkasta...
    Kažkur lyg skaičiau ir jeigu teisingai atsimenu, tai toje vietoje buvo bene seniausias iki istorinius laikus siekiantis žvejų kaimas.
    Tam tikra prasme - Vilniaus miesto priešistorė.
    Paskutinis taisė Perfect; 2022.10.17, 08:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kur ten paveldas? Ten seniausiai viskas perkasta...

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Įdomi idėja, bet smalsu, kaip sektūsi įtikinti kultūros paveldo saugotojus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tunelis turėtų būti reversinio eismo. Ryte į centrą, popiet - iš centro.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Būtų kultinis variantas iš Antakalnio pusės į Kosciuškos g. įrengti po 1 juostą tokio mažo negilaus tuneliuko kur telpa tik lengvosios. Mačiau tokių ne vieną Prancūzijoje. Užima vietos mažai, statybos kaina sąlyginai maža nes nereikia giliai knistis, o naudos duotų tikrai labai daug. Kažkas panašaus: https://www.google.com/maps/@48.3982...7i16384!8i8192

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir visas Antakalnis stovėtų kamštyje, nes jokių alternatyvų Antakalnio g. nėra. Reikėtų pakeisti eismo tvarką per žiedą prie šv. Petro ir Povilo bažnyčios, nes spūstys susidaro pirmoje juostoje iš Antakalnio pusės ir Kosciuškos g. Pirma juosta važiuoja ir troleibusai, kurie stovi bendrame kamštyje, kai antra juosta neretai pustuštė. Kaip tik reikėtų papildomos juostos sukimui į Žolyno g. centro kryptimi.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Greita mintis. Ar nevertėtų pvz Antakalnio gatvės juostas perdaryti į A+1+1+A tuo pačiu ir panaikinant stotelių įvažas (paliekant nebent kur reikia)? Taip žymiai pagerėtų visuomeninio eiga ir palengvėtų gyvenimas troleibusų vairuotojams kai nereikėtų vairo sukinėti įvažiuojant ir išvažiuojant į / iš stotelių įvažų.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	518
Size:	227,8 kB
ID:	1999186

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    USA čia pačiam pasivaideno.
    Kalbėjau tik apie "A" juostos įrengimą praplatinant Ukmergės g. nuo Fabijoniškių IKI iki Ateities gatvės.
    Neriekia ten nieko platinti kad įrengti A juostas. Tik reikia kontrolės, nes dabar esamuose A juostų dalyse kartais didesni kamščiai nei paprastose juostose nes kas trečias "apvaižnėja kamštį"

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas
    Pakaks trolinti.
    Siaip tai nesuprantu.. paprastas klausimas. As asmeniskai galiu pasakyt kad moku mokescius Vilniaus miestui.

    Tiesiog pastebejau daugiausia besipiktinanciu yra provincijos arba vilniaus rajonu gyventojai.. kurie negyvena Vilniui ir jiems YRA POCHUI kuo kvepuoja miestieciai, jiems yra idomu tik GATVIU PLOTIS ir kaip greit su savo tacka nusigaut nuo tasko A iki tasko B.
    Paskutinis taisė DeSadas; 2022.10.08, 01:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Nori tiek juostu kaip USA? Turiu nuvilt tiek niekad cia nebus, nes mes esame europoje.
    USA čia pačiam pasivaideno.
    Kalbėjau tik apie "A" juostos įrengimą praplatinant Ukmergės g. nuo Fabijoniškių IKI iki Ateities gatvės.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.07, 21:05.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Visiškas absurdas, kai lyginami nesulyginami dalykai.
    Kokiu siaurinimo fanatiu reikia būti, kad kiltų noras, pvz. viename pagrindinių išvaziavimų iš miesto palikti "A" juostą ir vos vieną juostą likusiam Seimui.

    Nuvažiuok tamsta į Ukmergės gatvę ir pažiūrėk prie Fabijoniškių "IKI kokios problemos susidaro, kai važiuojant nuo miesto centro pusės š 3 juostų (įskaitant "A" juostą) lieka tik dvi juostos.
    Nesuprantama, kodėl ten iki šiol nebuvo įrengta autobusų juosta, nors vietos yra pakankamai.
    ​​​​​
    Ir iš kur tas komjaunuoliskas noras, kad aplinkiniams būtų kuo blogiau.
    ​​
    Nori tiek juostu kaip USA? Turiu nuvilt tiek niekad cia nebus, nes mes esame europoje.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Visiškas absurdas, kai lyginami nesulyginami dalykai.
    Kokiu siaurinimo fanatiu reikia būti, kad kiltų noras, pvz. viename pagrindinių išvaziavimų iš miesto palikti "A" juostą ir vos vieną juostą likusiam Seimui.

    Nuvažiuok tamsta į Ukmergės gatvę ir pažiūrėk prie Fabijoniškių "IKI kokios problemos susidaro, kai važiuojant nuo miesto centro pusės š 3 juostų (įskaitant "A" juostą) lieka tik dvi juostos.
    Nesuprantama, kodėl ten iki šiol nebuvo įrengta autobusų juosta, nors vietos yra pakankamai.
    ​​​​​
    Ir iš kur tas komjaunuoliskas noras, kad aplinkiniams būtų kuo blogiau.
    ​​
    Ukmergės gatvėje irgi reikėtu per visą gatvę nutiesti A juostą. Ten ir taip 3 juostos automobiliams kas yra absurdas. Ir kokios eilės puikiai žinau - pats ten važiuoju.

    O kad automobiliam būtų sunku mieste tai čia tiesiog basic logic.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą
    įrenginėti A juostas mieste platinant kur jau ir taip keturios yra turėtų būti uždrausta įstatymais.
    net Vilnius Kaunas autobane 6 juostų nėra.
    Visiškas absurdas, kai lyginami nesulyginami dalykai.
    Kokiu siaurinimo fanatiu reikia būti, kad kiltų noras, pvz. viename pagrindinių išvaziavimų iš miesto palikti "A" juostą ir vos vieną juostą likusiam Seimui.

    Nuvažiuok tamsta į Ukmergės gatvę ir pažiūrėk prie Fabijoniškių "IKI kokios problemos susidaro, kai važiuojant nuo miesto centro pusės š 3 juostų (įskaitant "A" juostą) lieka tik dvi juostos.
    Nesuprantama, kodėl ten iki šiol nebuvo įrengta autobusų juosta, nors vietos yra pakankamai.
    ​​​​​
    Ir iš kur tas komjaunuoliskas noras, kad aplinkiniams būtų kuo blogiau.
    ​​

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Tiriant naujas Gūglo palydovines nuotraukas pastebėjau tą patį.

    Spėju, A juostai būtų reikėję iškirsti medžius. Klausimas, kam tada reikėjo naikinti pravažiavimą per troleibusų žiedą.

    Liūdna, kad VMS kuo toliau, tuo labiau deda skersą ant VT.
    Autobusų vairuotojams teks įveikinėti slalomo trasą
    Click image for larger version  Name:	DSC_1013.JPG Views:	0 Size:	1,17 MB ID:	1997215

    Komentuoti:

Working...
X