Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Siūlyti Antakalnio g. konvertuoti į A+1 galėtų tik žmogus, niekad Antakalnio g. ryte nevažiavęs.
- 1 patinka
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebūtų. Taip pat siūlai piko metu pasidomėti, kokie transporto srautai šalutinėse Antakalnio gatvėse, kaip dalyje V. Grybo, Šilo, L. Sapiegos ir kt. Jos tiesiog užkiša Antakalnio gatvę, kartu su iš Antavilių, Nemenčinės, Pabradės ir t.t. atvykstančiais.
Na bet taip, lietuvoje tai tiesiog visi važiuos A juosta vietoj to kad bent pagalvotų apie persėdimą į VT. O kadangi niekas niekada nebaudžia už važiavimą A juosta, tai čia tik sąžinės reikalas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebūtų. Taip pat siūlai piko metu pasidomėti, kokie transporto srautai šalutinėse Antakalnio gatvėse, kaip dalyje V. Grybo, Šilo, L. Sapiegos ir kt. Jos tiesiog užkiša Antakalnio gatvę, kartu su iš Antavilių, Nemenčinės, Pabradės ir t.t. atvykstančiais.
Šilo, Žolyno gatvės jungia suburbiją su vienintele išilgine Antakalnio arterija, na bet tokią urbanistikos klaidą (užstatyti sodų bendrijas nepadarius padoraus susisiekimo) nereiktų spręsti didinant Antakalnio gatvės pralaidumą, o gerinant susisiekimą viešuoju transportu.
Gatvėmis į pietus nuo kapinių daug kas apvažinėja Olandų žiedą ir Olandų gatvės kamštį, nors tos gatvės vietomis labai siauros, ypač Mildos g.
Bet vėlgi, tai urbanistikos, o ne gatvių problemos, kurias reikia spręsti permąstant eismą visame mieste,
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nebūtų. Taip pat siūlai piko metu pasidomėti, kokie transporto srautai šalutinėse Antakalnio gatvėse, kaip dalyje V. Grybo, Šilo, L. Sapiegos ir kt. Jos tiesiog užkiša Antakalnio gatvę, kartu su iš Antavilių, Nemenčinės, Pabradės ir t.t. atvykstančiais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr visas Antakalnis stovėtų kamštyje, nes jokių alternatyvų Antakalnio g. nėra. Reikėtų pakeisti eismo tvarką per žiedą prie šv. Petro ir Povilo bažnyčios, nes spūstys susidaro pirmoje juostoje iš Antakalnio pusės ir Kosciuškos g. Pirma juosta važiuoja ir troleibusai, kurie stovi bendrame kamštyje, kai antra juosta neretai pustuštė. Kaip tik reikėtų papildomos juostos sukimui į Žolyno g. centro kryptimi.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu ką tas tunelis turėtų pakeisti? Apie Maironio g. tranzito naikinimą senai kalbama. Tunelis visą srautą ir kamščius perkels prie Mindaugo tilto ir tiek.
Jau tada geriau investuot į tą išsvajotą tramvajaus liniją Antakalnio gatvėje.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kur ten paveldas? Ten seniausiai viskas perkasta...
Tam tikra prasme - Vilniaus miesto priešistorė.Paskutinis taisė Perfect; 2022.10.17, 08:23.
Komentuoti:
-
Įdomi idėja, bet smalsu, kaip sektūsi įtikinti kultūros paveldo saugotojus?
Komentuoti:
-
Tunelis turėtų būti reversinio eismo. Ryte į centrą, popiet - iš centro.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Būtų kultinis variantas iš Antakalnio pusės į Kosciuškos g. įrengti po 1 juostą tokio mažo negilaus tuneliuko kur telpa tik lengvosios. Mačiau tokių ne vieną Prancūzijoje. Užima vietos mažai, statybos kaina sąlyginai maža nes nereikia giliai knistis, o naudos duotų tikrai labai daug. Kažkas panašaus: https://www.google.com/maps/@48.3982...7i16384!8i8192
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ir visas Antakalnis stovėtų kamštyje, nes jokių alternatyvų Antakalnio g. nėra. Reikėtų pakeisti eismo tvarką per žiedą prie šv. Petro ir Povilo bažnyčios, nes spūstys susidaro pirmoje juostoje iš Antakalnio pusės ir Kosciuškos g. Pirma juosta važiuoja ir troleibusai, kurie stovi bendrame kamštyje, kai antra juosta neretai pustuštė. Kaip tik reikėtų papildomos juostos sukimui į Žolyno g. centro kryptimi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Greita mintis. Ar nevertėtų pvz Antakalnio gatvės juostas perdaryti į A+1+1+A tuo pačiu ir panaikinant stotelių įvažas (paliekant nebent kur reikia)? Taip žymiai pagerėtų visuomeninio eiga ir palengvėtų gyvenimas troleibusų vairuotojams kai nereikėtų vairo sukinėti įvažiuojant ir išvažiuojant į / iš stotelių įvažų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąUSA čia pačiam pasivaideno.
Kalbėjau tik apie "A" juostos įrengimą praplatinant Ukmergės g. nuo Fabijoniškių IKI iki Ateities gatvės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RomasPakaks trolinti.
Tiesiog pastebejau daugiausia besipiktinanciu yra provincijos arba vilniaus rajonu gyventojai.. kurie negyvena Vilniui ir jiems YRA POCHUI kuo kvepuoja miestieciai, jiems yra idomu tik GATVIU PLOTIS ir kaip greit su savo tacka nusigaut nuo tasko A iki tasko B.Paskutinis taisė DeSadas; 2022.10.08, 01:15.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąNori tiek juostu kaip USA? Turiu nuvilt tiek niekad cia nebus, nes mes esame europoje.
Kalbėjau tik apie "A" juostos įrengimą praplatinant Ukmergės g. nuo Fabijoniškių IKI iki Ateities gatvės.
Paskutinis taisė Romas; 2022.10.07, 21:05.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Visiškas absurdas, kai lyginami nesulyginami dalykai.
Kokiu siaurinimo fanatiu reikia būti, kad kiltų noras, pvz. viename pagrindinių išvaziavimų iš miesto palikti "A" juostą ir vos vieną juostą likusiam Seimui.
Nuvažiuok tamsta į Ukmergės gatvę ir pažiūrėk prie Fabijoniškių "IKI kokios problemos susidaro, kai važiuojant nuo miesto centro pusės š 3 juostų (įskaitant "A" juostą) lieka tik dvi juostos.
Nesuprantama, kodėl ten iki šiol nebuvo įrengta autobusų juosta, nors vietos yra pakankamai.
Ir iš kur tas komjaunuoliskas noras, kad aplinkiniams būtų kuo blogiau.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Visiškas absurdas, kai lyginami nesulyginami dalykai.
Kokiu siaurinimo fanatiu reikia būti, kad kiltų noras, pvz. viename pagrindinių išvaziavimų iš miesto palikti "A" juostą ir vos vieną juostą likusiam Seimui.
Nuvažiuok tamsta į Ukmergės gatvę ir pažiūrėk prie Fabijoniškių "IKI kokios problemos susidaro, kai važiuojant nuo miesto centro pusės š 3 juostų (įskaitant "A" juostą) lieka tik dvi juostos.
Nesuprantama, kodėl ten iki šiol nebuvo įrengta autobusų juosta, nors vietos yra pakankamai.
Ir iš kur tas komjaunuoliskas noras, kad aplinkiniams būtų kuo blogiau.
O kad automobiliam būtų sunku mieste tai čia tiesiog basic logic.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimąįrenginėti A juostas mieste platinant kur jau ir taip keturios yra turėtų būti uždrausta įstatymais.
net Vilnius Kaunas autobane 6 juostų nėra.
Kokiu siaurinimo fanatiu reikia būti, kad kiltų noras, pvz. viename pagrindinių išvaziavimų iš miesto palikti "A" juostą ir vos vieną juostą likusiam Seimui.
Nuvažiuok tamsta į Ukmergės gatvę ir pažiūrėk prie Fabijoniškių "IKI kokios problemos susidaro, kai važiuojant nuo miesto centro pusės š 3 juostų (įskaitant "A" juostą) lieka tik dvi juostos.
Nesuprantama, kodėl ten iki šiol nebuvo įrengta autobusų juosta, nors vietos yra pakankamai.
Ir iš kur tas komjaunuoliskas noras, kad aplinkiniams būtų kuo blogiau.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTiriant naujas Gūglo palydovines nuotraukas pastebėjau tą patį.
Spėju, A juostai būtų reikėję iškirsti medžius. Klausimas, kam tada reikėjo naikinti pravažiavimą per troleibusų žiedą.
Liūdna, kad VMS kuo toliau, tuo labiau deda skersą ant VT.
Komentuoti:
Komentuoti: