Spekas, čia būtų vienintėlis sprendimas.
Dabar Antakalnio rytinė dalis link Naujosios Vilnios yra tragiška. Pats ten sklypus žiūrėjau, yra tikrai gražių sklypų "prie gamtos", bet susisiekimas tiesiog absurdiškas - kažkoks žvyrkelių ir siaurų dviejų juostų kelių voratinklis, kur vietos nėra net šaligatviui. Ir visas tas raizgalynas kiekvieną rytą suplaukia į Antakalnio g. --- ten trūks-plyš reikia normalios magistralinės gatvės, kuri apeitų Antakalnio g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
BP ten numatyta gatvė, tik mane siutina tokie ,,sprendimai'' sudarkyti Mileišiškių ir Viršupio sankryžą ją darant kažkokią zigzaginę - tai nepaprastai sutrikdo sklandų eismą, bet jei bus nutiesta - nebeliks ir vietos ateityje norint iškelti sklypus vietoje kurių būtų galima suformuoti taisyklingą keturšalę sankryžą:
https://atviras.vplanas.lt/BP1/
Komentuoti:
-
O jei pvz tokią atkarpą padaryti kokybiška 1+1 gatve - gal tai būtų gera alternatyva nuimti transportą nuo Antakalnio gatvės? Tarp sklypų yra apie 20 metrų tad tilptų ir 2+2, bet kad bent 1+1 būtų ir manau jau būtų žymiai geriau.
Tik reikėtų ties Mileišiškių ir Viršupio gatvėmis perkelti 5-7 sklypus, kad būtų galima suformuoti gerą taisyklingą keturšalią sankryžą. Perkėlimui sklypams su namais šalia vietos yra.
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Bus, nes kito varianto kaip nuvykti ten, kur reikia, žmonės neturės.
VT netaps patogesnis ir greitesnis dėl vienos juostos Antakalnyje įrengimo vietoj esamos, o transporto kolapsas rajone įvyks. Jau buvo bandymų Savanorių prospekte centro link nubraižyti A juostą. Mažai padėjo, spūsčių padidino. Ilgai ji negyvavo, panaikino. Tai ten vieans iš kelių pagrindinių įvažiavimų į miestą. Su 3+3 juostų prospektu. Antakalnio gatvė irgi toks įvažiavimas į miestą ir čia kai kas siūlo palikti tik vieną juostą. Jau ir taip ant Valakampių tilto ir prieš jį A juostos ir tik viena juosta visam kitam transportui. Tai ten gatvės su tiltu atkarpa, kur galimas didesnis judėjimo greitis, kur nėra jokių šalutinių gatvelių (sankryžų), įvažiavimų į kiemus ir pati gatvė normalaus pločio. Antakalnio gatvėje ir taip sugrūstos 4 siauros juostos. Ta gatvė pagal tarybinius standartus buvo tiesta kaip dviejų juostų magistralinė.
Aš už A juostą Antakalnyje centro link, bet tik platinant gatvę kažkur nuo turgelio/"Elglutės" centro link iki sankryžos su L. Sapiegos g. iki 5 juostų, o ties kai kuriomis sankryžomis ir iki 6 (skirtų posūkiams), T.y. su Žolyno, Šilo g. Taip pat praverstų papildoma juosta iš centro į miesto pakraštį ir ties Antakalnio poliklinika. Galėtų būti A, bet gal galima būtų tiesiog palikti kaip trečią ik iki pat sankryžos su Žolyno g.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.22, 12:13.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiog reikia bausti pažeidėjus ir jų nebebus.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O tai reikia versti žmones pažeidinėti KET?
Jei VT taps patogesne ir greitesne priemone - persės. A juostų įrengimas yra vienas būdų kaip tai pasiekti ir jis veikia puikiai.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Dar kartą kartoju, kad niekas net nesiruošia iš automobilių persėdinėti į VT.
Tik labai dideli mokesčiai nuo automobilio atbaidys su sąlyga, kad valstybė ims vystyti miesto, priemiesčio ir tarpmiestinį VT. Net ženkliai išaugusios kuro kainos nesumažino srautų. Iš vienos pusės, dauguma neturi jokio kitokios alternatyvos kaip atvažiuoti į miestą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tai A juosta su daug pažeidėjų yra blogiau VT nei paprasta juosta?
O dėl spūsčių tonas sveriančių, daržinės dydžio pribezdėtų taršos šaltinių, bandančių patekti į miestą ir užparkuoti jo visus kampus man nei šilta nei šalta. Bus gera proga persėsti į VT.
O tai reikia versti žmones pažeidinėti KET? Dar kartą kartoju, kad niekas net nesiruošia iš automobilių persėdinėti į VT. Nebent būtų uždraustas įvažiavimas į miestą... Bet tai absurdas. Tik labai dideli mokesčiai nuo automobilio atbaidys su sąlyga, kad valstybė ims vystyti miesto, priemiesčio ir tarpmiestinį VT. Net ženkliai išaugusios kuro kainos nesumažino srautų. Iš vienos pusės, dauguma neturi jokio kitokios alternatyvos kaip atvažiuoti į miestą, net ir tie, kurie gyvena mieste, bet atokesnėse jo dalyse. O Antakalnyje tokių vietovių daug.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.22, 11:58.
Komentuoti:
-
Tai A juosta su daug pažeidėjų yra blogiau VT nei paprasta juosta?Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr jūs bent matėte, kur prasideda spūstys Antakalnyje? Jei liks tik po vieną juostą, tai jos prasidės Antaviliuose... Niekas su tu nesitaikstys ir važiuos A juostomis.
O dėl spūsčių tonas sveriančių, daržinės dydžio pribezdėtų taršos šaltinių, bandančių patekti į miestą ir užparkuoti jo visus kampus man nei šilta nei šalta. Bus gera proga persėsti į VT.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai būtų labai geras sprendimas ir VMS kažką panašaus galvojo, bet vėlgi, šią idėją torpedavo tie patys "žalieji", kuriems pieva yra konstitucinė vertybė ir jos jokiu būdu negalima judinti.Parašė neoplan Rodyti pranešimąDaugumoje Europos didmiesčių Antakalnio žiedas greičiausiai būtų svarbi priemiestinio transporto stotis, į kurią atvykę gyventojai kelionę link miesto tęstų bėginiu transportu. Dabartinėje situacijoje kaip laikinas sprendimas galbūt visai pasiteisintų P+R aikštelė šalia VT žiedo (tam kaip tik tiktų tusčia nenaudojama pieva skirianti Nemenčinės plentą į dvi dalis).
Komentuoti:
-
Vien tik nupaišius A juostas, pailgėtų spūstis iki Antavilių vien dėl automobilių išsidėstymo viena juosta, o kur dar sankryžos su sukimu kairėn, kaip kad Tramvajų, P. Širvio, Žolyno, ta pati Šilo (nors ten prieš sankryžą yra 3 juostos, bet vis tiek, toliau, L. Sapiegos g. ir kur dar eilė visokių įvažiavimų su posukiu kairėn į kiemus, PC...
Dar neretai rytais stebima situacija - pilna Antakalnio poliklinikos aikštelė ir į ją norinčių įvažiuoti eilės nusidriekia net Antakalnio gatvėje, blokuojant visą Žolyno g. sankryžą.
Dar siaurintojų sekta susiaurino Žolyno g. ties sankryža su Antakalnio gatve. Ne fiziškai, bet leidžiant statyti automobilius vienoje gatvės pusėje dar arčiau sankryžos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tenka sutikti, jog neatlikus jokių papildomų veiksmų, A juostų nupaišymas Antakalnio gatvėje būtų gana drastiškas veiksmas. Užsikimštų visos aplinkinės sodų gatvės Pylimėliuose, Antakalnyje ir Rokantiškėse, kur jau dabar rytais aktyvus eismas.
Daugumoje Europos didmiesčių Antakalnio žiedas greičiausiai būtų svarbi priemiestinio transporto stotis, į kurią atvykę gyventojai kelionę link miesto tęstų bėginiu transportu. Dabartinėje situacijoje kaip laikinas sprendimas galbūt visai pasiteisintų P+R aikštelė šalia VT žiedo (tam kaip tik tiktų tusčia nenaudojama pieva skirianti Nemenčinės plentą į dvi dalis).
Vilniui apskritai kaip oro trūksta susisiekimo traukiniais šiaurinėje miesto dalyje su labiau nutolusiomis vietovėmis (Balsiais, Rieše, Tarande, Antaviliais, Nemenčine), kuriose gyvenantys žmonės į miestą dažniausiai keliauja asmeniniu automobiliu, nes alternatyva yra tik retai ir ilgai važiuojantis autobusas. Šiai problemai sprendimų reikėtų ieškoti kuo greičiau, nes priemiesčių plėtrai pabaigos nematyti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ar jūs bent matėte, kur prasideda spūstys Antakalnyje? Jei liks tik po vieną juostą, tai jos prasidės Antaviliuose... Niekas su tu nesitaikstys ir važiuos A juostomis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip tiksliai A juostos blogina eismo sąlygas VT?Parašė Al1 Rodyti pranešimąA juostų įrengimas dabartinėje Antakalnio g. - eismo sąlygų pabloginimas visiems, įskaitant ir VT. Jokio kito būdo kaip pagerinti neplatinant gatvės nėra. Tai realiai įgyvendinama. O visa kita, esant dabartinei transporto politikai šalyje (apie Vilnių kalbėti ne šalies kontekste nėra prasmės) yra tik profanacija ir susisiekimo bloginimas visiems, įskaitant ir VT.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
A juostų įrengimas dabartinėje Antakalnio g. - eismo sąlygų pabloginimas visiems, įskaitant ir VT. Jokio kito būdo kaip pagerinti neplatinant gatvės nėra. Tai realiai įgyvendinama. O visa kita, esant dabartinei transporto politikai šalyje (apie Vilnių kalbėti ne šalies kontekste nėra prasmės) yra tik profanacija ir susisiekimo bloginimas visiems, įskaitant ir VT.
Komentuoti:
-
Ne likviduoti o pagerinti.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ne, nedaro taip bukai, kai siūloma dideliame rajone likviduoti vienintelė magistralinę gatvę.
Mieste visos gatvės ir tuo labiau magistralinės turi būti organizuotos pervežti kuo didesnį žmonių skaičių o ne transporto priemonių.
Jūs mieste norit turėti plačią užmiesčio autostradą.
Aplinkėlis ir tas tik vienoje dalyje turi 6 juostas.
Autostrados palei upę idėja nėra originali, Brundza prieš penkioliką metų siūlė.
Brundziniams miestas ir miestiečiai nerūpi, jiems rūpi tik jie patys ir jų automobilis.
Liūdna kad Vilniuje visokie pusbrundziai iš miškasodžių daro sprendimus dėl to dar kurį laiką A juostų antakalnio g nematysime.
Pamatysime jas kai bus labai labai blogai ir troleibusai iki centro važiuos valandą arba kai brundziniai bus pakeisti žmonėmis kurie išmano kas yra miestas.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Ne, nedaro taip bukai, kai siūloma dideliame rajone likviduoti vienintelė magistralinę gatvę.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Jus katik apibudinot "congestion charge" ir "park and ride" kur jau senu seniausiai Vakaru Europos miestai taiko tokias strategijas gana sekmingai.
As visiskai sutinku kad to reikia daugiau.
Deja, Šilo tiltas ne tik nuima, bet ir duoda.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąNežinau ko taip akcentuojat tą antakalnio g. "magistrališkumą" ir nepakeičiamumą 4 juostoms bendram eismui, nes šiaip reikėtų vertinti, kad:
1) Didelį srautą nuima/perskirsto besikertančios gatvės, pvz., šilo tiltas ir šilo g.
2) Tranzitinis srautas iš rajono dažniausiai renkasi valakampių tiltą/kareivių g.
3) yra Grybo/Sapiegos g., taip pat Klinikų g., kurios ir dabar nuima dalį eismo, nes turi mažiau šviesoforų.
Magistralinių gatvių stiprinimas gali turėti didelį neigiamą poveikį kitų gatvių egistencijai, nes vairuotojai teiks pirmenybę magistraliniam keliui, bet ne kitoms alternatyvioms kryptims, ir vėl bus induced demand antakalnio g., kai kitoje vietoje srautas nukris.
Kaip minėta, gatvės palaidumo klausimus spręstų:
1) VT prioritetas Antakalnio g., nes galėtų ryškiai nuimti srautą iš gatvių į VT, ir, mano supratimu, būtinas tramvajus.
2) Visokių įvažiavimų į kiemus kiekio sumažinimas ir tinkamai suprojektuoti išsukimai į šalutines gatves
3) Pėsčiųjų šviesoforai, kurie reaguoja į realius pėsčiųjų srautus (kad nereiktų 2 min laukti, neištvėrus pereiti per raudoną, o tada jau užsidega žalia pėstiesiems, bet stabdomas automobilių srautas)
4) Teorinis variantas - vienpusis LENGVŲJŲ automobilių eismas nuo centro per Sapiegos, kuosų, grybo g. ir grįžimas prie antakalnio g. per klinkų g., į centrą - vienpusis tiesiai per antakalnio g.
Jei norit tunelio po Petro Povilo žiedu, tai būtų gana prasta idėja, nes lengvieji automobiliai pradės rinktis važiavimą Kosciuškos g., o tai ženkliai padidins automobilių srautus per senamiestį ir prieigas, o teik Mindaugo tiltas, tiek žaliojo tilto prieigos jau ir taip perkištos, ir tas būtų visiškai priešinga visiems tikslmas mesti automobilius iš centro. Nebent iš tunelio nauda būtų viešajam transportui. Beje anksčiau buvo minčių perdaryti žiedą į paprastą sankryžą, nes aceit tokiu būdu padidės pralaidumas, tai bet tegul mokslininkai skaičiuoja srautų pralaidumą, ir jei tai bus geriau, tai tegul tik daro.
Tranzitinis srautas į miestą iš rajono pasiskirsto tarp Antakalnio ir Valakampių tilto, Žirmūnų. Bet tai ne alternatyva. Nes Žirmūnai irgi užkimšti. Tiesiog, kam reikia centro, pietinės, rytinės miesto dalies, tam geriau per Antakalnį.
V. Grybo, L. Sapiegos gatvės rytinio ir vakarinio (kiek mažiau) pikų metu būna užkištos. Jos nėra jokia alternatyva tranzitui, nes jos sueina į Antakalnio gatvę ir būtent jomis važiuojančiaisautomobiliais Antakalnio gatvė yra kemšama rytais visokiais toliau nuo Antakalnio g. gyvenančiais antakalniečiais bei sodų, N. Vilnios, Rokantiškių ir t.t. gyventojų transportu.
Dabar pagalvojau, kad vienintelis galimas fiziškai realizuoti variantas perimti dalį tranzitinio srauto iš Antakalnio gatvės būtų nauja magistralinė gatvė palei Nerį. Bet problemos kyla su įvažiamu iš šiaurinės pusės, kuris reikalingas kažkur ties Antakalnio ligoninės parku. Taip pat dar viena jungtis su Antakalnio g. reikalinga ties Žolyno g. sankryža. Bet labiausiai tam prieštarautų ramybės mylėtojai, gamtos saugotojai ir žemiau, arčiau Neries esančių daugiabučių gyventojai...Paskutinis taisė Al1; 2022.10.21, 11:41.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jus katik apibudinot "congestion charge" ir "park and ride" kur jau senu seniausiai Vakaru Europos miestai taiko tokias strategijas gana sekmingai.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai davai likviduojam beveik visą eismą mieste ir visas magistralines gatves perdarom į dviračių takus... Įrengiam didelius parkingus toli už miesto ir ten privalomai visus persodiname pirmiausiai ant dviračių ir paspirtukų, paskui VT, turčius į taksi... Tik VIP'ai už papildomą mokestį galės važiuoti miestan savo tačkėmis.
As visiskai sutinku kad to reikia daugiau.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau ko taip akcentuojat tą antakalnio g. "magistrališkumą" ir nepakeičiamumą 4 juostoms bendram eismui, nes šiaip reikėtų vertinti, kad:
1) Didelį srautą nuima/perskirsto besikertančios gatvės, pvz., šilo tiltas ir šilo g.
2) Tranzitinis srautas iš rajono dažniausiai renkasi valakampių tiltą/kareivių g.
3) yra Grybo/Sapiegos g., taip pat Klinikų g., kurios ir dabar nuima dalį eismo, nes turi mažiau šviesoforų.
Magistralinių gatvių stiprinimas gali turėti didelį neigiamą poveikį kitų gatvių egistencijai, nes vairuotojai teiks pirmenybę magistraliniam keliui, bet ne kitoms alternatyvioms kryptims, ir vėl bus induced demand antakalnio g., kai kitoje vietoje srautas nukris.
Kaip minėta, gatvės palaidumo klausimus spręstų:
1) VT prioritetas Antakalnio g., nes galėtų ryškiai nuimti srautą iš gatvių į VT, ir, mano supratimu, būtinas tramvajus.
2) Visokių įvažiavimų į kiemus kiekio sumažinimas ir tinkamai suprojektuoti išsukimai į šalutines gatves
3) Pėsčiųjų šviesoforai, kurie reaguoja į realius pėsčiųjų srautus (kad nereiktų 2 min laukti, neištvėrus pereiti per raudoną, o tada jau užsidega žalia pėstiesiems, bet stabdomas automobilių srautas)
4) Teorinis variantas - vienpusis LENGVŲJŲ automobilių eismas nuo centro per Sapiegos, kuosų, grybo g. ir grįžimas prie antakalnio g. per klinkų g., į centrą - vienpusis tiesiai per antakalnio g.
Jei norit tunelio po Petro Povilo žiedu, tai būtų gana prasta idėja, nes lengvieji automobiliai pradės rinktis važiavimą Kosciuškos g., o tai ženkliai padidins automobilių srautus per senamiestį ir prieigas, o teik Mindaugo tiltas, tiek žaliojo tilto prieigos jau ir taip perkištos, ir tas būtų visiškai priešinga visiems tikslmas mesti automobilius iš centro. Nebent iš tunelio nauda būtų viešajam transportui. Beje anksčiau buvo minčių perdaryti žiedą į paprastą sankryžą, nes aceit tokiu būdu padidės pralaidumas, tai bet tegul mokslininkai skaičiuoja srautų pralaidumą, ir jei tai bus geriau, tai tegul tik daro.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Visa tai mes puikiai žinome, bet reikia žiūrėti realios padėties. Naivu tikėti, kad žmonės persės į VT jei jiems šiknon nepradėsi spardyti. Jau ne kartą buvo minėta, kad Antakalnyje VT geras tik Antakalnio g., o visur kitur jo praktiškai nėra, tuo tarpu rajonas didelis ir šiais laikais niekas nenori pusę kilometro ar daugiau iki VT ir dar nelygiu reljefu eiti pėsčiomis. Iš kaimų ir rajonų atvažiuojantys irgi neturi jokios alternatyvos, nes kiek normalesnis VT tik iki Nemenčinės, Pabradės, bet net ir iš ten dauguma juo nesinaudoja, nes nėra paskatos ir joks VT Vilniuje jų neprivers nesinaudoti automobiliu, kurio, net ir norint, nėra kur palikti atvažiavus į miestą. O reikia priminti, kad visas Nemenčinės plentas jau būna užkištas, normalus miesto VT turėtų perimti keleivius kažkur Antaviliuose, o ne Antakalnio žiede...Parašė jan Rodyti pranešimą
Pagrindinėse miesto gatvėse A juostos įrengimas padidina pralaidumą nes keliaujančiųjų žmonių skaičių gatve galima išauginti kelis kartus paleidžiant daugiau viešojo transporto.
Autobusai talpina daugiau žmonių už automobilius, kurie netilptų į gatvę dėl sumažėjusio juostų skaičiaus automobiliams jeigu būtų įrengtos A juostos antakalnio g.
Jums magistralė užmiestyje nesiskiria niekuo nuo magistralės mieste ir pralaidumą skaičiuojate tik pagal transporto priemonių kiekį, nes jums svarbu tik automobilis ir viešojo transporto keleivius laikote praščiokais.
Antakalnio gatvė yra C kategorijos miesto rajoną aptarnaujanti gatvė.
Jeigu joje viešasis transportas stovi kamštyje dėl miškasodžių automobilių tuomet reikia įrengti A juostas, suteikti galimybę mikškasodininkams persėsti į viešąjį transportą, o važiuojančius tranzitu nukreipti per B kategorijos gatves.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.21, 10:18.
Komentuoti:
-
6 juostų gatvė su tuneliais gali būti AB gatvės, C tikrai nereikia.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Antakalnyje reikėtų 6 juostų, o kai kur pakaktų ir 5. Išskyrus prieš Petro ir Povilo bažnyčios žiedą. Ten visgi geriausias variantas būtų minitunelis su reversiniu eismu tik lengvajam transportui. Jo pradžia kažkur ties L. Sapiegos ir Antakalnio sankryža, kad ir iš L. Sapiegos g. būtų galima patekti į tunelį.O išlįstų mašinos kažkur prie menų gimnazijos paradinių laiptų.
Komentuoti:
-
čia jūs norit kad visi stovėtų kamščiuose ir niekur nevažiuotų.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąDarnaus nejudrumo apologetams tai ne argumentas. Svarbu visus priversti iš viso niekur nenuvažiuoti
O kamščiai didės.
Liūdna jog A juostos atsiras tik kai situacija taps visiškai beviltiška.
Kiek laiko būtų buvę sutaupyta Antakalnyje jeigu A juostos būtų įrengtos kai tik pradėjo augti automobilių kiekis ir prasidėjo pirmieji kamščiai.
Jums kiti nejudrumo apologetai, kitiems jūs urbanizmo luditas, kuris priešinsis A juostoms iki pat pralaimėjimoPaskutinis taisė jan; 2022.10.21, 10:07.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: