Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis ir tesiasi, nes tų gatvių tiesimas yra beviltiškai įstrigęs. Nutiesus, bent Šiaurinę gatvę atsirastų galymybę rimtai pertvarkyti Kareivių, Ozo ir Ateities gatves. Kas, pasitarnautų tam pačiam VT. Svarbu, kad būtu nutiestos normalios miesto gatvės, o ne autostrados.
- 3 patinka
-
Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis turi baigtis nedelsiant jei norime turėti kietą miestą. Jei ateisim į protą, dabar bent trečdalį amžiaus žaisime ‘pirma pastatykime pilnu prioritetu važiuojančio VT linijų tinklą, tada statysime kelius’.Parašė spekas Rodyti pranešimąPirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
1. M Lietuvio g.
2. Šiaurinės g.
3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tai reikia tvarkyti grafikus (kas žymiai paprasčiau ir pigiau), negu "su garvežiu virinti arbatinuką".Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNu bet nevažiuoja iš karto, suprantat?
Jūs kalbate apie tai, kaip turėtų būti teorijoje. Bet yra dar praktinis dalykas ir troleibusai dažnai ten pastovi 1-3 minutes, nes dažnai tiesiog atvažiuoja per anksti. Tada užsiblokuoja eismas ir viskas suletėja iki Matulaičio bažnyčios.
Komentuoti:
-
brundziniai visai išnaglėjo.
iš biudžeto dalies skirtos gerinti susisiekimą automoblio alternatyvomis nori tiesti naujas gatves ir gerinti susisiekimą automobiliams.
naujoms gatvėms pinigų ieškokite kitose biudžeto eilutėse
Komentuoti:
-
Infrastruktūros prasme labai skurdu, didesnę dalį tų A juostų galima nupiešti per kelis mėnesius. Planuoti jas iki 2030 yra labai neambicinga. Tačiau kėlimas biudžeto dvigubai iki 150m. jau yra rimtas pareiškimas. Tokio dydžio miestui su tokio atsilikimo infrastruktūra tai yra nedaug, bet tai jau nėra taip absurdiškai gėdinga kaip šiuometiniai 73m. Ką gi - jei toks biudžetas bus patvirtintas, miestui tai bus geriausios naujienos per labai ilgą laiko tarpą ir gal pagaliu atsiras labai menka šviesa tunelio gale.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Iš paminėtų gatvių realiai VT plėtrai aktuali tik Šiaurinė gatvė. Ozo gatve jau važiuoja 7 autobusas, jo trasos koreguoti nereikia. Bajoruose VT pagerintų jungtys link centro, o ne į Santariškes. Šitos jungtys labiau reikalingos ne VT, o automobilių tranzitui.Parašė spekas Rodyti pranešimąPirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
1. M Lietuvio g.
2. Šiaurinės g.
3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.
Komentuoti:
-
Nu bet nevažiuoja iš karto, suprantat?Parašė digital Rodyti pranešimąNeturėtų. Dabar troleibusas sustoja labai trumpam, nes stotelė nėra labai populiari, ir gali iš karto važiuoti - esant įvažai išvažiavimo iš stotelės laikas labai pailgėtų, nes reikėtų praleisti važiuojančius pirma eile.
Jūs kalbate apie tai, kaip turėtų būti teorijoje. Bet yra dar praktinis dalykas ir troleibusai dažnai ten pastovi 1-3 minutes, nes dažnai tiesiog atvažiuoja per anksti. Tada užsiblokuoja eismas ir viskas suletėja iki Matulaičio bažnyčios.
Komentuoti:
-
Iš dalies taip, bet tik gyvenantiems prie Gabijos gatvės arba Fabijoniškėse.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Taip, Šiaurinė g. čia padėtų. Kita vertus yra mazgas Pavilnionių g. tiems, kas gyvena šiauriau.
Ta pati Pavilnionių gatvė irgi dabar atrodo ne ką geriau negu Talino gatvė.
Komentuoti:
-
Taip, Šiaurinė g. čia padėtų. Kita vertus yra mazgas Pavilnionių g. tiems, kas gyvena šiauriau.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Su kuriuo, deja, šiaurinėje miesto dalyje yra labai mažai jungčių. Gyvenant Pašilaičiuose/Justiniškėse/Viršuliškėse nori nenori reikės važiuoti arba iki Pilaitės pr. dobilo, arba suktis per D kategorijos Talino gatvę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neturėtų. Dabar troleibusas sustoja labai trumpam, nes stotelė nėra labai populiari, ir gali iš karto važiuoti - esant įvažai išvažiavimo iš stotelės laikas labai pailgėtų, nes reikėtų praleisti važiuojančius pirma eile.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO kalbant apie konkrečiai Šaulių sąjungos stotelę, tai pilnai pritariu, kad turėtų būti įvaža, dabar tik nereikalingai 2G turi vingiuoti lenkiant sustojusius troleibusus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su kuriuo, deja, šiaurinėje miesto dalyje yra labai mažai jungčių. Gyvenant Pašilaičiuose/Justiniškėse/Viršuliškėse nori nenori reikės važiuoti arba iki Pilaitės pr. dobilo, arba suktis per D kategorijos Talino gatvę.Parašė Creatium Rodyti pranešimąA juostą įrengti nebent pirmos juostos sąskaita, bet ne platinant Laisvės pr. Jis turi čia pat greito eismo aplinkkelį 6 juostų.
O kalbant apie konkrečiai Šaulių sąjungos stotelę, tai pilnai pritariu, kad turėtų būti įvaža, dabar tik nereikalingai 2G turi vingiuoti lenkiant sustojusius troleibusus.
Komentuoti:
-
A juostą įrengti nebent pirmos juostos sąskaita, bet ne platinant Laisvės pr. Jis turi čia pat greito eismo aplinkkelį 6 juostų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Aš ne apie įvažą, o kad A juostą galima ir reikia įrengti nelaukiant 2030 metų. Vietos sočiai.Parašė digital Rodyti pranešimąNereikia ten tos įvažos, kiek galima užsiciklinti ties ja? Šiaip jau įvažos kaip tik Skandinavijoje ir kitur naikinamos.
Komentuoti:
-
Nereikia ten tos įvažos, kiek galima užsiciklinti ties ja? Šiaip jau įvažos kaip tik Skandinavijoje ir kitur naikinamos.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTas ,,Darnaus judumo planas iki 2024'' yra š vertas, nes A juostų įrengimas nustumtas net įiki 2030 metų. Netgi tokioje elementarioje vietoje kaip Laisvės pr. dalis ties Viršulišklių bažnyčia kur reikia tik noro įrengti A juostą kad 2G nestrigtų dėl kokio 16T ar kito griozdo sustojimo stotelėje be įvažos priešais Circle K, kurioje šiaip jau 2G nestoja
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai visgi bus Antakalnio g. A+1.... Na įdomu, įdomu....Parašė spekas Rodyti pranešimą,,Darnaus judumo plane iki 2024''
Komentuoti:
-
Tas ,,Darnaus judumo planas iki 2024'' yra š vertas, nes A juostų įrengimas nustumtas net įiki 2030 metų. Netgi tokioje elementarioje vietoje kaip Laisvės pr. dalis ties Viršulišklių bažnyčia kur reikia tik noro įrengti A juostą kad 2G nestrigtų dėl kokio 16T ar kito griozdo sustojimo stotelėje be įvažos priešais Circle K, kurioje šiaip jau 2G nestoja
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Mintis gera, bet deja nereali, nes nupieštų 3 raudonų linijų nebus min 30 metų dėl VMSA neįgalumo ir nedarnaus judrumo apologetų veiksmų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
1. M Lietuvio g.
2. Šiaurinės g.
3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
,,Darnaus judumo planas iki 2024''
Komentuoti:
-
,,Darnaus judumo plano iki 2024'' biudžetas apie 500 milijonų...
Paskutinis taisė spekas; 2022.12.04, 21:32.
Komentuoti:
Komentuoti: