Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis turi baigtis nedelsiant jei norime turėti kietą miestą. Jei ateisim į protą, dabar bent trečdalį amžiaus žaisime ‘pirma pastatykime pilnu prioritetu važiuojančio VT linijų tinklą, tada statysime kelius’.
    Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis ir tesiasi, nes tų gatvių tiesimas yra beviltiškai įstrigęs. Nutiesus, bent Šiaurinę gatvę atsirastų galymybę rimtai pertvarkyti Kareivių, Ozo ir Ateities gatves. Kas, pasitarnautų tam pačiam VT. Svarbu, kad būtu nutiestos normalios miesto gatvės, o ne autostrados.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
    1. M Lietuvio g.
    2. Šiaurinės g.
    3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
    Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	492
Size:	70,6 kB
ID:	2015652
    Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis turi baigtis nedelsiant jei norime turėti kietą miestą. Jei ateisim į protą, dabar bent trečdalį amžiaus žaisime ‘pirma pastatykime pilnu prioritetu važiuojančio VT linijų tinklą, tada statysime kelius’.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Nu bet nevažiuoja iš karto, suprantat? Jūs kalbate apie tai, kaip turėtų būti teorijoje. Bet yra dar praktinis dalykas ir troleibusai dažnai ten pastovi 1-3 minutes, nes dažnai tiesiog atvažiuoja per anksti. Tada užsiblokuoja eismas ir viskas suletėja iki Matulaičio bažnyčios.
    Tai reikia tvarkyti grafikus (kas žymiai paprasčiau ir pigiau), negu "su garvežiu virinti arbatinuką".

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    brundziniai visai išnaglėjo.
    iš biudžeto dalies skirtos gerinti susisiekimą automoblio alternatyvomis nori tiesti naujas gatves ir gerinti susisiekimą automobiliams.
    naujoms gatvėms pinigų ieškokite kitose biudžeto eilutėse

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Infrastruktūros prasme labai skurdu, didesnę dalį tų A juostų galima nupiešti per kelis mėnesius. Planuoti jas iki 2030 yra labai neambicinga. Tačiau kėlimas biudžeto dvigubai iki 150m. jau yra rimtas pareiškimas. Tokio dydžio miestui su tokio atsilikimo infrastruktūra tai yra nedaug, bet tai jau nėra taip absurdiškai gėdinga kaip šiuometiniai 73m. Ką gi - jei toks biudžetas bus patvirtintas, miestui tai bus geriausios naujienos per labai ilgą laiko tarpą ir gal pagaliu atsiras labai menka šviesa tunelio gale.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Pirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
    1. M Lietuvio g.
    2. Šiaurinės g.
    3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
    Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	492
Size:	70,6 kB
ID:	2015652
    Iš paminėtų gatvių realiai VT plėtrai aktuali tik Šiaurinė gatvė. Ozo gatve jau važiuoja 7 autobusas, jo trasos koreguoti nereikia. Bajoruose VT pagerintų jungtys link centro, o ne į Santariškes. Šitos jungtys labiau reikalingos ne VT, o automobilių tranzitui.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Neturėtų. Dabar troleibusas sustoja labai trumpam, nes stotelė nėra labai populiari, ir gali iš karto važiuoti - esant įvažai išvažiavimo iš stotelės laikas labai pailgėtų, nes reikėtų praleisti važiuojančius pirma eile.
    Nu bet nevažiuoja iš karto, suprantat? Jūs kalbate apie tai, kaip turėtų būti teorijoje. Bet yra dar praktinis dalykas ir troleibusai dažnai ten pastovi 1-3 minutes, nes dažnai tiesiog atvažiuoja per anksti. Tada užsiblokuoja eismas ir viskas suletėja iki Matulaičio bažnyčios.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Taip, Šiaurinė g. čia padėtų. Kita vertus yra mazgas Pavilnionių g. tiems, kas gyvena šiauriau.
    Iš dalies taip, bet tik gyvenantiems prie Gabijos gatvės arba Fabijoniškėse.

    Ta pati Pavilnionių gatvė irgi dabar atrodo ne ką geriau negu Talino gatvė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Su kuriuo, deja, šiaurinėje miesto dalyje yra labai mažai jungčių. Gyvenant Pašilaičiuose/Justiniškėse/Viršuliškėse nori nenori reikės važiuoti arba iki Pilaitės pr. dobilo, arba suktis per D kategorijos Talino gatvę.
    Taip, Šiaurinė g. čia padėtų. Kita vertus yra mazgas Pavilnionių g. tiems, kas gyvena šiauriau.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    O kalbant apie konkrečiai Šaulių sąjungos stotelę, tai pilnai pritariu, kad turėtų būti įvaža, dabar tik nereikalingai 2G turi vingiuoti lenkiant sustojusius troleibusus.
    Neturėtų. Dabar troleibusas sustoja labai trumpam, nes stotelė nėra labai populiari, ir gali iš karto važiuoti - esant įvažai išvažiavimo iš stotelės laikas labai pailgėtų, nes reikėtų praleisti važiuojančius pirma eile.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    A juostą įrengti nebent pirmos juostos sąskaita, bet ne platinant Laisvės pr. Jis turi čia pat greito eismo aplinkkelį 6 juostų.
    Su kuriuo, deja, šiaurinėje miesto dalyje yra labai mažai jungčių. Gyvenant Pašilaičiuose/Justiniškėse/Viršuliškėse nori nenori reikės važiuoti arba iki Pilaitės pr. dobilo, arba suktis per D kategorijos Talino gatvę.


    O kalbant apie konkrečiai Šaulių sąjungos stotelę, tai pilnai pritariu, kad turėtų būti įvaža, dabar tik nereikalingai 2G turi vingiuoti lenkiant sustojusius troleibusus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    A juostą įrengti nebent pirmos juostos sąskaita, bet ne platinant Laisvės pr. Jis turi čia pat greito eismo aplinkkelį 6 juostų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nereikia ten tos įvažos, kiek galima užsiciklinti ties ja? Šiaip jau įvažos kaip tik Skandinavijoje ir kitur naikinamos.
    Aš ne apie įvažą, o kad A juostą galima ir reikia įrengti nelaukiant 2030 metų. Vietos sočiai.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tas ,,Darnaus judumo planas iki 2024'' yra š vertas, nes A juostų įrengimas nustumtas net įiki 2030 metų. Netgi tokioje elementarioje vietoje kaip Laisvės pr. dalis ties Viršulišklių bažnyčia kur reikia tik noro įrengti A juostą kad 2G nestrigtų dėl kokio 16T ar kito griozdo sustojimo stotelėje be įvažos priešais Circle K, kurioje šiaip jau 2G nestoja
    Nereikia ten tos įvažos, kiek galima užsiciklinti ties ja? Šiaip jau įvažos kaip tik Skandinavijoje ir kitur naikinamos.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    ,,Darnaus judumo plane iki 2024''
    Tai visgi bus Antakalnio g. A+1.... Na įdomu, įdomu....

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tas ,,Darnaus judumo planas iki 2024'' yra š vertas, nes A juostų įrengimas nustumtas net įiki 2030 metų. Netgi tokioje elementarioje vietoje kaip Laisvės pr. dalis ties Viršulišklių bažnyčia kur reikia tik noro įrengti A juostą kad 2G nestrigtų dėl kokio 16T ar kito griozdo sustojimo stotelėje be įvažos priešais Circle K, kurioje šiaip jau 2G nestoja

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Mintis gera, bet deja nereali, nes nupieštų 3 raudonų linijų nebus min 30 metų dėl VMSA neįgalumo ir nedarnaus judrumo apologetų veiksmų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
    1. M Lietuvio g.
    2. Šiaurinės g.
    3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
    Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	492
Size:	70,6 kB
ID:	2015652

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ,,Darnaus judumo planas iki 2024''

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	694
Size:	158,9 kB
ID:	2015647Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	295
Size:	160,0 kB
ID:	2015648
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ,,Darnaus judumo plano iki 2024'' biudžetas apie 500 milijonų...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	167
Size:	54,9 kB
ID:	2015858
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2022.12.04, 21:32.

    Komentuoti:

Working...
X