Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Gal ir 2rna mintis, bet: ar būtų įmanoma ant Liubarto tilto įrengti VT juostą su reversinius eismo reguliavimu? Pvz tilto viduryje. Toje vietoje VT nėra toks intensyvus, kad reiktų laikyti dvi juostas. VT nuo išvažiavimo "prieš eismą" sulaikytų VT šviesoforai abiejose tilto pusėse. Manau ten tikrai galėtų tilpti 2+A+2 eismo juostos. Ir gal net ta nuskurdusi saugumo salelė galėtų tapti su perėja sujungta stotele.
    Šviesoforai kainuoja, o VT persirikiuot į reversinę juostą kiltų konfliktas su iš galo važiuojančiais automašinistais. Nukris trūlo "ūsai" ant tilto, šviesoforas gi nematys, kad neleisti eismo kaktomuša, kol ten vairuotojas taisys padėtį. Tilto visos 4 juostos visada būna tuščios, tai mašinoms palikus tik 2, nebūtų jokios skriaudos. Centro link užsikemša tik prieš tą nupieštą "vaflį", nes įsuka daug iš Geležinio Vilko g., o Žvėryne VT spėt per pirmą šviesoforo ciklą kartais trukdžiai prieš Vytauto šviesoforą (dažniausiai spėja) ir bėda jau tik pačioj Kęstučio g.

    EDIT: va radau STR, kad negali būti Kęstučio g. dviračių juostų. Prie buvusio "Swedbank" ten dar ir labai ilgas parkingas (dar be apsaugos zonų nuo juostos):
    Click image for larger version

Name:	Juostos_2.png
Views:	616
Size:	56,6 kB
ID:	2104626
    Paskutinis taisė dondc; 2024.01.17, 08:43.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    A juostos yra reikalingos ir sukurti patikimumo įspūdį naudotojams, tad jų reikia visose vietose, kur važiuoja daug VT. Jei aš žinau, kad keliui užsidarius avarijos metu ar pan. situacijose aš galėsiu autobusu važiuoti link kamščio priekio ir man nereikės stovėti kartu su kitais, aš būsiu labiau linkęs naudotis VT, o ne automobiliu.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O ten reikia A juostų?
    Kažkada buvo, raidytes vėliau nutrynė, bet nepasakyčiau jog kažkas pasikeitė. Sudėt VT šviesoforus, iškelti dešinį posūkį į Vilkpėdės g. ir bus visiems laimė.
    Nu nelabai reikalinga, nes įvažų nėra, troleibusai stoja tiesiai pirmoje juostoje, tai kiti labai ten nelenda, kad nepastrigt stotelėj. Tik ar gali taip būti išvis, kad stojama paprastoje eismo juostoje B kategorijos gatvėje? Tas raides nutrynė, kai rekonstravo Gariūnų gatvę. Galimai tiesiog pamiršo grąžinti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Sekančios sudėtingiausios rimčiausio 7 trūlų maršruto vietos yra pervažiavus Liubarto tiltą, per piką lenda mašinos, sustoja ir blokuoja. Nenoriai įleidžia ir judant eismui, tai ateity ten būtų gerai VT šviesoforas, o dabar reiktų geltono vaflio bent, nes trūlas stovi užblokuotas, kai per tą raudono šviesoforo ciklą galėtų aptarnaut stotelę.
    https://www.google.lt/maps/@54.68827...8192?entry=ttu
    Click image for larger version Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	2,40 MB ID:	2104530
    Gal ir 2rna mintis, bet: ar būtų įmanoma ant Liubarto tilto įrengti VT juostą su reversinius eismo reguliavimu? Pvz tilto viduryje. Toje vietoje VT nėra toks intensyvus, kad reiktų laikyti dvi juostas. VT nuo išvažiavimo "prieš eismą" sulaikytų VT šviesoforai abiejose tilto pusėse. Manau ten tikrai galėtų tilpti 2+A+2 eismo juostos. Ir gal net ta nuskurdusi saugumo salelė galėtų tapti su perėja sujungta stotele.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

    O tai kokia situacija su Šeimyniškių g.? Ar neturėjo jos perdaryt su A juostom ir dviračiu taku, kai pasibaigė abiejų - North ir North East Business Stadium ofisų statyba? Ten juk buvo planuose nuo Rinktinės g. sankryžos praplėsti gatvę su A juostomis ir papildomais šviesoforais.

    Iš Citify pašalinti projekto brėžiniai.
    Kiek prisimenu, ten bandė daryti BE dviračių takų, nes „toks DP“.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Savanorių pr. nuo Vaduvos iki Vilkpėdės sudaro 3km - bam plano įvykdymas iki sekančių rinkimų ir net vadylos nepastebės skirtumo
    O ten reikia A juostų?
    Kažkada buvo, raidytes vėliau nutrynė, bet nepasakyčiau jog kažkas pasikeitė. Sudėt VT šviesoforus, iškelti dešinį posūkį į Vilkpėdės g. ir bus visiems laimė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten buvo pirma keli atskiri projektukai, bet jie atšaukti ir tada buvo planai visą Šeimyniškių g. rekonstruot. Bet ši idėja taip ir nepasiekė dienos šviesos. Tad dabartinė situacija yra visiškai nežinoma.

    Realiausia, kad įpareigos kurį nors statytoją parengti projektą visai atkarpai. Įdomu kuriam. Hanner kaip ir savo vidinius skverus įrenginėja, tai jiems gal neduos. Tada tikėtina Galio Group, bet jie nejuda su savo projektu.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Pas mus bendros eismo juostos pavertimui į A juostą (kam užtektų poros kibirų dažų) reikia 500k, projekto ir n metų. Tai nėra čia ko abejoti.

    O tai kokia situacija su Šeimyniškių g.? Ar neturėjo jos perdaryt su A juostom ir dviračiu taku, kai pasibaigė abiejų - North ir North East Business Stadium ofisų statyba? Ten juk buvo planuose nuo Rinktinės g. sankryžos praplėsti gatvę su A juostomis ir papildomais šviesoforais.

    Iš Citify pašalinti projekto brėžiniai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Įdomu ar pateks pačios Narbuto/Laisvės g. sankryžos pertvarka, kurią pats siūlei, padarant nereguliuojamą išsukimą šiaurėn. Dabar ten realiai netelpa trūlai, ypač ilgi ir iškiša bamperį į antrą juostą sukant.
    Mano pasiūlymą priėmė ir suprojektavo. Taip ir turėtų padaryti. Bus apsaugotas posūkis ir nebus įvažos stotelėje (taigi greičiausiai bus A juosta).

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-01-16 201451.jpg Views:	1 Size:	465,7 kB ID:	2104546
    Paskutinis taisė Creatium; 2024.01.16, 20:20.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pas mus bendros eismo juostos pavertimui į A juostą (kam užtektų poros kibirų dažų) reikia 500k, projekto ir n metų. Tai nėra čia ko abejoti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš tik norėčiau atkreipti dėmesį, kad A juostos Justiniškių g. ir minėtoje Laisvės pr. atkarpoje yra reikalingos ne tiek dėl kamščių, kiek dėl (su sąlyga, kad bus panaudotos esamos juostos, o ne platinamos gatvės):
    1. bendrai auto eismo raminimo (liktų po vieną juostą);
    2. kažkiek sklandesniam VT eismui, kai reikia rikiuotis iš stotelių;
    3. apskritai visuomenės informavimui, kad VT turi pirmumą ir yra lygiavertis eisme;
    ---
    Kažkaip labai abejoju, kad norint tik vietoje esamos juostos įrengti naują ženklinimą ir padaryti A juostą, tam reikia 6 metų ir viską reikia nukelti į 2030 metus
    Juo labiau vargu ar Laisvės pr. ties Lazdynais, kur visos sankryžos dviejų lygių, perėjos požeminės, leistinas greitis 70 km/h, reikia raminti eismą ir mažinti eismo juostų skaičių.
    Justiniškių g. jau seniai galėjo po vieną juostą abiejomis kryptimis dedikuoti visuomeniniam transportui ir niekas nebūtų nukentėjęs. Bet čia išdidžiai planuoja per 6 metus kažką išbezdėt.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šių metų biudžete numatyti 2 mln. Eur A juostų plėtrai mieste ir taip pat kaip supratau atskirai 1,7 mln. Narbuto g. remontui.
    Įdomu ar pateks pačios Narbuto/Laisvės g. sankryžos pertvarka, kurią pats siūlei, padarant nereguliuojamą išsukimą šiaurėn. Dabar ten realiai netelpa trūlai, ypač ilgi ir iškiša bamperį į antrą juostą sukant.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tas žemėlapis, tai toks "ant durniaus" papaišytas. <...>

    Taip pat, pažymėtos nereikalingos juostos dalyje Justiniškių g.
    Čia sudėtingiausia vieta yra tarp Justų ir Pašilų ties "Lidl" sankryža. Vakarais link Pašilų ten pilna mašinų išsukančiu dešinėn. Drąsesni trūlai (jau nekalbant apie 5G) išvažiuoja į antrą eismo juostą ir leidžiasi nuo kalno su vėjeliu. Su nedrąsiu vairuotoju – keleiviai stringa. Nors būna tenka stovėti ir antroj juostoj VT.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš tik norėčiau atkreipti dėmesį, kad A juostos Justiniškių g. ir minėtoje Laisvės pr. atkarpoje yra reikalingos ne tiek dėl kamščių, kiek dėl (su sąlyga, kad bus panaudotos esamos juostos, o ne platinamos gatvės).
    Vat gausis nesąmonė, kai visoje tuščioje gatvėje bus A juosta, o ties tuo nusukimu turbūt nieks nenaikins išsukimo mašinoms, tai VT kūkuos, kaip kūkavęs.
    https://www.google.lt/maps/@54.72812...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	2,06 MB ID:	2104528

    Rytais, nors ne visada, ta pati istorija būna prieš Šešuolių g. centro link, kai labai retais atvejais VT rizikuoja antra juosta šaut, tada vos spėja per geltoną įvažiuot į sankryžą ir bando grįžt į pirmą juostą, kol atitolę "ūsai" nenukrito. Dažniausiai aišku kūkuosi su Janina negavusia saldainių antro šviesoforo ciklo laukt. Toje vietoje posūkis į Vakarinį aplinkkelį, kurio praktiškai dabar nereikia, tai tie keli sukantys VT netrukdys padarius A juostą, bet ateityje padarius seniai planuotą viaduką įsukant į aplinkkelį centro link – bus vėl blogai be platinimo.
    https://www.google.lt/maps/@54.70645...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	1,55 MB ID:	2104529

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O Kęstučio g. per vakarinį kamštį yra ištisai stovima. A juosta ten duotų ženklią naudą, kaip ir juostos Narbuto g. Ten reikėtų tik juostos kalno kryptimi, t.y. į šiaurę, į pietus nereikia.
    Padaviau skundą statybos inspekcijai. Radau, jog ne tik DJMP nurodoma, kad negali būti Kęstučio g. dviračių juostų, bet tas nurodyta ir STR, o tai jau rimta. Parašiau ten žmogiškai ir paprastai, kad žinau, jog neprivalo nieko daryt, bet tegul padaro gerą darbą. Pripaišiau, kad be projekto keisti gatvės sprendiniai, o nuo Latvių g. į pietus dar skaitosi paveldo (ar ko ten) zona, tai tipo rimtas reikalas. 35 % tikimybė, kad įsiklausys ir panaikins dviračių juostas, tada neliks kitos išeities VMS'ui ir turės daryti A juostą.

    Sekančios sudėtingiausios rimčiausio 7 trūlų maršruto vietos yra pervažiavus Liubarto tiltą, per piką lenda mašinos, sustoja ir blokuoja. Nenoriai įleidžia ir judant eismui, tai ateity ten būtų gerai VT šviesoforas, o dabar reiktų geltono vaflio bent, nes trūlas stovi užblokuotas, kai per tą raudono šviesoforo ciklą galėtų aptarnaut stotelę.
    https://www.google.lt/maps/@54.68827...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	2,40 MB ID:	2104530

    Toliau normalai juda trūlai, jei šauna į antrą juostą (paprastai visi šauna). Prieš sankryžą žalia rodyklė, irgi neįsivaizduoju ten A juostos, t. y. nebūtų iš jos naudos dėl sukančių mašinų ir antra juosta greitesnė, nes sukantys turi praleisti pėsčiuosius, dėl ko stringa pirmoj.
    https://www.google.lt/maps/@54.68769...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	2,33 MB ID:	2104531

    Paskutinė ir pati prasčiausia vieta yra Pylimo g. nuo Rūdninkų g. iki "Mo muziejaus". Ten realiai karas keliuose – trūlai antra juosta lenkia stovinčius greituosius, užlindiėja per geltoną sankryžose grįžtant į pirmą juostą. Prieš "Mo" šviesoforą mašinos užlindinėja iš antros juostos prieš VT, kad galėtų važiuoti nuo Trakų g. tiesiai. Didžiausias blogis srautas iš Naugarduko g. foto kairėj:
    https://www.google.lt/maps/@54.67806...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	2,30 MB ID:	2104532

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Aš tik norėčiau atkreipti dėmesį, kad A juostos Justiniškių g. ir minėtoje Laisvės pr. atkarpoje yra reikalingos ne tiek dėl kamščių, kiek dėl (su sąlyga, kad bus panaudotos esamos juostos, o ne platinamos gatvės):
    1. bendrai auto eismo raminimo (liktų po vieną juostą);
    2. kažkiek sklandesniam VT eismui, kai reikia rikiuotis iš stotelių;
    3. apskritai visuomenės informavimui, kad VT turi pirmumą ir yra lygiavertis eisme;
    ---

    O Kęstučio g. per vakarinį kamštį yra ištisai stovima. A juosta ten duotų ženklią naudą, kaip ir juostos Narbuto g. Ten reikėtų tik juostos kalno kryptimi, t.y. į šiaurę, į pietus nereikia.
    Paskutinis taisė Creatium; 2024.01.16, 17:34.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Iš žemėlapio kyla klausimas ar tikrai Kęstučio gatvėje reikia A juostų? Už Liubarto tilto tai taip, bet per patį Žvėryną kažkaip kamščių neprisimenu.
    Tas žemėlapis, tai toks "ant durniaus" papaišytas.
    A juostos Savanorių pr. (Žemieji paneriai) arba pvz. ant Lazdynų tilto, Minsko pl. galėtų atsirasti nors ir pavasarį, nes ten tereikia perbraižyti eismo juostas. Bet čia taip vizionieriškiai suplanuota įrengti iki 2030 m.
    Taip pat, pažymėtos nereikalingos juostos dalyje Justiniškių g., Laisvės pr. ties Lazdynais.
    Kaip esama pažymėta Ukmergės g. dalis tarp Šiaurinės ir Laisvės pr., nors juosta tėra viena kryptimi, o kita kryptimi irgi reikalinga, bet pagal schemą kaip ir neplanuojama.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Iš žemėlapio kyla klausimas ar tikrai Kęstučio gatvėje reikia A juostų? Už Liubarto tilto tai taip, bet per patį Žvėryną kažkaip kamščių neprisimenu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šių metų biudžete numatyti 2 mln. Eur A juostų plėtrai mieste ir taip pat kaip supratau atskirai 1,7 mln. Narbuto g. remontui.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Šeimyniškių g a juostos duotų daugiau naudos nei kai kurios 5 kart ilgesnės planuojamos atkarpos kitur.
    kad ten dar nėra a juostų ir jos neatsirado po paskutinio remonto rodo kad niekas turintis bent kiek galios savivaldybėje nesinaudoja vt

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Na, tame plane yra naudojami tokie terminai kaip ‘numatyta įrengti’. Iki 2025-ųjų kalbama apie papildomas 8,7km A juostų. Nelabai panašu į gaires, skamba kaip konkretūs planai. Dokumentas - vos metų senumo. Tad panašu, kad arba Benkunskas užtraukė stabdį, arba, greičiau, šita ‘studija’ tebuvo varnelės uždėjimas ir eilinis akiplėšiškas pamelavimas miesto gyventojams apie intencijas. Prie tokio šūdų srauto miestiečiai vis tiek jau yra pripratę, tad koks skirtumas - keli autistai pažliumbs forume ir viskas toliau tekės savo sena automarozine vaga.

    Žemėlapyje dar galima atkreiptį dėmesį, kaip atkarpos su A juosta tik vienoje pusėje (pvz Žygimantų gatvėje) yra piešiamos taip pat, kaip atkarpos su A juostomis abejose pusėse. Na, nes ten ‘vis tiek niekas į tą pusę nevažiuoja’. Kalbame apie kamienines miesto transporto linijas, pagrindinę transporto priemonę ilgoms kelionėms mieste. Absurdo teatras ir geras parodymas, kiek durnų pasiteisinimų suteikia ta ‘gal BRT, bet gal ne BRT’ strategija, kurią čia daug kas palaiko. Tikras ‘tramvajus su ratais’.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Visi atskirų sluoksnių planai iki 2030m. tėra tik gairės iš kurių renkasi rengti pavienius projektus iš bendrojo plano gairių iki 2030m. Ateis 2030m., ruoš naują iki 2050m.

    Tada Romas primins kaip 1975m. jau tai buvo planuota, įkels žemėlapių, paverksim/pasijuoksim ir judėsim toliau.
    Bet jau tada Šiaurinė gatvė jungs Pilaitę ir Naująją Vilnią magnetiniais tuneliais.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    2024m. biudžetui kabo 2 projektai
    Narbuto g. A juostos visokių prioritetinių lentelių viršūnėse.
    Ozo/Buivydiškių g. A prilipdytos prie stadiono aplinkinės infrastruktūros.

    Tai manau šią kadenciją toliau kol kas neverta žvalgytis - visokie Nemenčinės plentai patys neprasiplatins ir kokie keli viadukai ateities rinkimų stalčiams nesusiprojektuos.
    Tai prieš metus darytas planas jau išmestas į šiukšlių dėžę? Tie planai ‘iki 2030’, turint omeny dabartinius tempus, atrodo kaip visiška fantazija.

    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-GALUTINIS.pdf
    Attached Files
    Paskutinis taisė VLR; 2023.12.23, 10:54.

    Komentuoti:

Working...
X