Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    IMHO prie tos perėjos Svanorių pr. beveik tilptų trys juostos, įskaitant A. (bet tikriausiai negalima "darniai" daryti perėjų per 3 juostas )
    https://maps.app.goo.gl/5nqkD4A1ioB9YfJY7
    Tiesa sakant, kartais praktiškai taip ir įvyksta, kai troleibusas nespėja užvinguriuoti.
    Kitoje pusėje irgi durnai padaryta - ten nėra A ir dar dažnai sukasi automobiliai į kairę (nors vietos 3-iai posūkio juostai už salos irgi galima atrasti).

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Taip, Savanorių pr. tos juostos naudingos yra tik tada, kai yra didžiulis kamštis ir viskas stovi. Tada viešasis transportas gali pavažiuoti VT juosta iki jos pasibaigimo ir tikėtis, kad pajudėjus pirmai juostai juos įleis. Visais kitais atvejais iš jų jokios naudos.

    Šią problemą galima būtų nesunkiai išspręsti padarant 5 juostas, iš kurių vidurinė – posūkiams į kairę, arba nuimant vieną iš VT juostų (link centro, grąžinant ją tik artėjant prie Žemaitės g.) ir truputį pastumiant perėjų saleles. Bet čia jau reikia kažką daryti, kas nėra perasfaltavimas ir bortų keitimas.
    Paskutinis taisė abruo; 2025.02.06, 19:13.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kadangi ten A juosta nutrūksta ties pėsčiųjų šviesoforais ir sankryžomis. Tai kai eismas juda, tiesiog užsiima vietą eisme, kad prieš pasibaigiant A juostai nereikėtų sustoti ir praleisti visų lygiagrečiai judančių transporto priemonių. Lygiai tas pats matoma ir nuotraukoje, kad tiesiog prieš reguliuojamą perėją užsiėmę vietą pirmoje juostoje, nes kitaip reikėtų pirmiausia praleisti visus lygiagrečiai sustojusius automobilius ir tik tada galėtų pajudėti ir pravažiuoti šviesoforą.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
    Man niekaip neeina suvokt, kodel VT vairuotojai Arba is viso nevaziuoja A juostomis Savnoriu pr. arba sugeba vaziuot abiem A ir automobiliu juostomis vienu metu, taip trukdydami eisma. Ir VMS tiesiog skersa apdejusi del sios problemos.
    Impotencija.

    Viena, juosta nutrūksta ties saugos salelėmis. Akivaizdus problemos sprendimas - turi nutrūkti ne A, bent antra eismo juosta.
    Antra: juosta per siaura ir, švelniai sakant, duobėta.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tas pats, tik kitoje vietoje
    Man niekaip neeina suvokt, kodel VT vairuotojai arba is viso nevaziuoja A juostomis Savnoriu pr. arba sugeba vaziuot abiem A ir automobiliu juostomis vienu metu, taip trukdydami eisma. Ir VMS tiesiog skersa padejusi del sios problemos.
    Paskutinis taisė TrippleA; 2025.02.06, 11:04.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tas pats, tik kitoje vietoje
    Na, maniškėje nuotraukoje esmė ta, kad troleibusas centre stovi kartu su automobiliais. Tavojoje yra A juosta, kurios tikrai autobusai nenaudoja, tai jos nereiktų rodyti VMS: sakys va - neišnaudojama ratinė infrastruktūra, visų problemų šaltinis

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ratinių viešojo transporto priemonių išnaudojimas
    ES sostinėje šiandien ryte.
    Tas pats, tik kitoje vietoje
    Click image for larger version

Name:	20250206_090803.jpg
Views:	409
Size:	1,63 MB
ID:	2181640

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Ratinių viešojo transporto priemonių išnaudojimas
    ES sostinėje šiandien ryte.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    A juosta turi būti gatvės viduryje ir baigisis visos problemos
    Nu ne visos, ba yra peronų problema: arba įrenginėti papildomas saleles viduryje gatvės arba paleidinėti žmones ant asfalto po ratais

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    VLR, esi maladec, bet prirašei gal 100 pranešimų apie A juostas gatvės centre, bet nei karto to nepasakei VMS'ui, kurie neabejotinai net nėra girdėję, kad galima tas A juostas daryti centre net nekuriant naujo barikadomis izoliuoto BRT standarto?

    Jau aš laikiau visada save naiviu, bet pats šovei, kaip iš patrankos... Beje, DJMP yra ir 1 000 puslapių variantas. Prieš dvi dienas pavėlavo atsakyti į mano siūlymą nupaišyti dviračių juostas Liubarto g. Dabar ten remontas kaip tik. Vakar pateikiau skundą VMS, kad neatsako. Užsiminiau apie naująjį Regioninį administracinį teismą už 22,5 Eur. Žinoma blefuoju, o ir siūlymas grynai patrolint, bet vis tiek...

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Siūlei kada oficialiai el. paštu ar per "Tvarkau miestą"?
    Šioje atkarpoje yra planuojamos A juostos iki 2030-ųjų oficialioje Judu strategijoje, tad nėra taip, kad siūlau kažką naujo:
    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-GALUTINIS.pdf

    Nežinau, kodėl reikės laukti taip ilgai - jas būtų galima nupiešti per kelias dienas. Aišku ir tas 'iki 2030-ųjų' yra su šakėmis ant vandens užrašytas - iki šių metų pradžios turėjo būti baigtos A juostos Kudirkos bei Šeimyniškių gatvėse. Šeimyniškių dabar yra perkasta, bet garantuoju, kad jokių A juostų ten nebus, kaip nebus jų ir Kudirkos gatvėje. Marozas-in-charge A juostas tiesia tik didindamas bendrą juostų skaičių, nes tai atneša naudos ir automobilistams patraukiant autobusus iš jų kelio.

    Nieko, per tą laiką žmonės pasivažinės moderniaisiais tramvajais:
    https://maps.app.goo.gl/GwxNp67Qm2sBy2JbA

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Siūlei kada oficialiai el. paštu ar per "Tvarkau miestą"?

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą


    Po ta Londono gatve metro, kitur taip pat metro. Londono tube reikšmės, turbūt, jums nereikia aiškint.
    Vilniuje, tuo tarpu, gyvenam be VT.

    Būtent dėl to šiame maršrute tikslas turi būti vidury gatvės važiuojantis VT (pradžioje - bent A juostos per pilną maršruto ilgį). Dvi juostos privačiam transportui ir su bendru srautu važiuojantis VT yra pats neefektyviausias būdas gabenti žmones į ir iš miesto kokį galima sugalvoti, tai yra trečio pasaulio šalies lygio sprendimas.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Turėjo būti Narbuto A juostų plėtra, projektas jau labai seniai yra, bet visi matom, kam pinigai yra skiriami pirmiausia...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Retorinis klausimas: Ar yra dabar nors kiek realesni planai dėl A juostų plėtros?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Neįsigilinau į sitauciją, bet iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad paprasčiausias, optimaliausias ir gal net daug pinigų sutaupantis (ateityje remontams tikrai būtų sutaupyta) variantas būtų tiesiog padaryti keturšalę. Inžinerijoje yra toks principas - neaptimizuok to ką galima pašalinti.

    Nes kam ten reikalingos tokios asfalto jūros, tiesus patekimas į Tilto g. iš Goštauto g. (tranzito skatinimas) ir taip toliau?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gal nebūtinai visa sankryža į keturšalę, bet kodėl negalėtų VT turėti specialią juostą, kuri leistų jam išvengti to žiedo išvis ir nuo Žaliojo tilto važiuot į Vilniaus g. tiesiog tiesiai? Būtų žymiai paprasčiau.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Oho. Pasistengta. Ir A juostos gatvės viduryje nubrėžtos, bet sutinku, kad sankryža turi virsti į keturšalę ir be nukreipto tranzito į Tilto gatvę

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Iniciatyva sveikintina. Tik tiek, kad reversinė A juosta žiede (Žaliasis tiltas > V. Kudirkos aikštė) galėtų būti numatyta - ženkliai palengvintų VT eismą.

    Aišku, idealiu atveju tas visas žiedas turėtų būt paverstas į normalią keturšalę sankryžą.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Visuomenė (studentas) jau pradeda reikalauti A juostų iš VMS. Nebent forumietis, tai nesiskaito

    https://dalyvauk.vilnius.lt/projekta...ros-gerinimas/

    Rudenį galėsit balsuot už idėja.

    Komentuoti:

Working...
X