Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Horn
    replied
    Kiek man tekę girdėti, tai Narbuto A juostos yra pakibę ant plauko. Nors jų tikrai labai reikia ir jų efektas būtų didelis.
    Bet kaip Creatium paminėjo man irgi neramu dėl daugybės 6 juostų gatvių.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Benkunsko visa programa baziniame lygmenyje paremta tuo, kam dabar yra rengiami projektai savivaldybėje + pridėta pavienių naujų idėjų. 30 km juostų suplanuotų nėra, bet:
    • Narbuto g. kartu su dabar statoma pirmyn atgal - apie 5 km
    • Šiaurinės g. buvo/yra planuose pirmyn atgal - apie 5 km
    • Buivydiškių g. atkarpa - 400 m
    • Ozo g. pirmyn atgal - 2 km (nors vienoje atkarpoje kaip ir yra, bet nu tarkim)
    • Saulėtekio al. pirmyn atgal - 2 km
    • Liepkalnio g. - 1 km
    Čia kas jau yra daroma arba konkrečiuose planuose.
    Šiose iš viso gaunasi apie pusė visko. Gal imsis idėjų iš čia jei tikrai bandys užsiimti šituo reikalu?
    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-puslapiui.pdf


    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Mane labiausiai gąsdina, kad tos juostos bus įrengiamos platinant gatves. Buivydiškių g. tarkim bus 3 juostų į vieną pusę, Ozo g. irgi, Narbuto g. Visas miestas bus pilnas bent 6 juostų gatvių.
    Tikrai taip, bet čia labai didele dalimi yra dėl apsileidimo buvusių savivaldybių. Jei daugumoje tų vietų būtų buvusios A juostos (o jos būtų buvusios normaliame mieste), dabar tų kelių platinimas būtų tiesiog kelių platinimas, t.y. juostų, skirtų vien automobiliams, skaičiaus didinimas be jokio pagerėjimo VT. Dabar gi tie milijonai yra metami 'A juostų įrengimui', tad čia viskas gerai, ir 'darnus judumas'. Mėtysime toliau milijonus keliams, kai geram VT 'nėra pinigų'.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Benkunsko visa programa baziniame lygmenyje paremta tuo, kam dabar yra rengiami projektai savivaldybėje + pridėta pavienių naujų idėjų. 30 km juostų suplanuotų nėra, bet:
    • Narbuto g. kartu su dabar statoma pirmyn atgal - apie 5 km
    • Šiaurinės g. buvo/yra planuose pirmyn atgal - apie 5 km
    • Buivydiškių g. atkarpa - 400 m
    • Ozo g. pirmyn atgal - 2 km (nors vienoje atkarpoje kaip ir yra, bet nu tarkim)
    • Saulėtekio al. pirmyn atgal - 2 km
    • Liepkalnio g. - 1 km
    Čia kas jau yra daroma arba konkrečiuose planuose.

    Mane labiausiai gąsdina, kad tos juostos bus įrengiamos platinant gatves. Buivydiškių g. tarkim bus 3 juostų į vieną pusę, Ozo g. irgi, Narbuto g. Visas miestas bus pilnas bent 6 juostų gatvių.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Beje, kalbant apie Benkunsko programą - joje yra 30 kilometrų naujų A juostų. Tai tikrai nėra blogai. Aišku šansų, kad bus įrengta bent pusė tiek, yra labai mažai. Gal kas turite kokių nors konkretesnių planų ar šiaip informacijos? Ar čia kažkoks iš lempos paimtas skaičius, kad VT propaguotojai greičiau atsiknistų?
    Paskutinis taisė VLR; 2023.03.31, 12:43.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kad per visą Narbuto gatvę neina A juosta yra nusikaltimas. Reikia ją ten skubiai nupiešti (kainuos tiek, kiek kainuoja keli kibirai dažų) ir palikti tik vieną juostą automobiliams. Tada gali vykti kelio platinimas didinant paprastų juostų skaičių nuo vienos iki dviejų. Kodėl ant laukiančiųjų suolo visada sėdi VT keleiviai, o ne ant skendusių, nesaugių, nurašytų geldų iš vakarų dėl primityvaus noro pasirodyti paskutinius pinigus išleidę marozai?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Bet toks vaizdas kabo jau virš savaitės gal, jeigu ne daugiau.
    Mhm, va kaip matyt klerkai pernelyg užsiėmę rinkimų stebėjimu

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    O ten VT juosta bus nuo Narbuto st. iki pat sankryžos su Laisvės pr.? Ar numatyta nuo pat Panoramos?
    Šiuo etapu:
    • link centro nuo Narbuto st. iki pat Panoramos;
    • iš centro nuo Sėlių st. iki pat Laisvės pr.
    II etapu (tik nėra visiškai aišku, kada ir ar išvis jis bus) - iš centro nuo Edukologijos žiedo iki Sėlių st.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O ten VT juosta bus nuo Narbuto st. iki pat sankryžos su Laisvės pr.? Ar numatyta nuo pat Panoramos?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kai bus viskas - padarysiu būtinai. Bet toks vaizdas kabo jau virš savaitės gal, jeigu ne daugiau.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Į vilnius.lt interaktyvų žemėlaį, į rengiamų statybos leidimų sluoksnį pradėti kelti A juostos Narbuto gatvėje I etapo sprendiniai. Kol kas sukelta labai nedaug, bet jau aišku, kad 7 troleibuso posūkis prie Sietyno stotelės bus su salele. Savaitės bėgyje, kai bus sukelta tinkamai, galbūt Creatium galėtų padaryti skrinšotą ir įkelti į citify

    Click image for larger version

Name:	narbuto.png
Views:	513
Size:	323,2 kB
ID:	2036010
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.03.09, 23:31.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Ar teisingai suprantu, kad buvo nuspręsta atsisakyti A juostos Narbuto g. tarp Panoramos ir Sėlių g. Pilaitės kryptimi? Pagal tai, kaip statomi nauji apšvietimo stulpai, neatrodo, kad užteks vietos.
    Lyg ne tiek atsisakyta, kiek ''perkelta'' į kitą DJP etapą.

    Dėl projektų suderinimo tarpusavyje ten šiaip labai daug klausimų Prie Panoramos dėl panduso šviesoforinei perėjai naikinama ištisa juosta, kurią vėliau reikės vėl griauti, kai (jei) statys A juostą.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Ar teisingai suprantu, kad buvo nuspręsta atsisakyti A juostos Narbuto g. tarp Panoramos ir Sėlių g. Pilaitės kryptimi? Pagal tai, kaip statomi nauji apšvietimo stulpai, neatrodo, kad užteks vietos.

    Taip pat įdomu, kokios A juostos suplanuotos šiais metais, jei šios Narbuto g. A juostos įrengimos nukeliamos iš šių (taip anksčiau skelbė JUDU) į ateinančius metus. Yra planuojamas likusios Šeimyniškių g. dalies remontas šiemet, labai norėtųsi, kad po rekonstrukcijos būtų padarytos A juostos visoje gatvėje ir susijungtų su A juostomis Konstitucijos pr. ir Kalvarijų g. Nes būtent šios juostos numatytos 1 etape (iki 2025-ųjų) DJP.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten tas visas ruožas labai įdomus. Tiek šita vieta, tiek kiek "atgal" paėjus - A juostos gatvės centre.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Ne Vilnius, bet pavyzdys, kad kartais VT prioritetą galima užtikrinti ir be „A“ juostų. Vietos tikrai netrūko. GSV iš Utrechto
    Click image for larger version  Name:	Clipboard01.jpg Views:	1 Size:	242,8 kB ID:	2019569

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    maps.vilnius.lt

    Viešojo transporto plėtra:

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	1196
Size:	253,6 kB
ID:	2017394
    Šitas žemėlapis yra neatnaujintas jau maždaug metus (neskaitant ''paraudonintų'' Kautros maršrutų), todėl nelabai aišku, kam jis čia yra įkeltas. Tikrojo viešumo VMS jau seniai nedaro.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    maps.vilnius.lt

    Viešojo transporto plėtra:

    Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	1196
Size:	253,6 kB
ID:	2017394

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Viešojo transporto eismo juostų plėtra Vilniaus mieste

    https://vilnius.lt/lt/miesto-ukis-tr...lniaus-mieste/

    ,,Vilniaus miesto savivaldybės administracija vykdo iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Viešojo transporto eismo juostų plėtra Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje“, kuriam įgyvendinti yra skirtos Europos regioninės plėtros fondo lėšos. Projekto įgyvendinančioji institucija – Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra.

    Projekto lėšomis bus įrengtos viešojo transporto juostos Ozo gatvės atkarpoje tarp Gelvonų ir Kernavės gatvių ir Kareivių gatvės atkarpoje tarp Verkių ir Kalvarijų gatvių.

    Projekto tikslas – vadovaujantis parengtu Vilniaus miesto darnaus judumo planu, kurti subalansuotas, efektyviu išteklių ir šiuolaikinių technologijų naudojimu grindžiamas darnaus judumo sistemas mieste. Projektas įgyvendins darnaus judumo priemonę užtikrinančią viešojo transporto priemonių greitį, punktualumą, nepriklausomumą nuo bendros eismo situacijos.

    Darbai pradėti 2022 m kovo mėnesį ir planuojami baigti – 2023 m pavasarį.

    Atliekant rekonstrukciją, Ozo gatvės atkarpa tarp Gelvonų ir Kernavės gatvių buvo praplatinta įrengiant joje papildomą viešojo transporto juostą. Papildomos eismo juostos įrengimas gatvėje padidino automobilių pralaidumą ir pagerino susiekimą su šia miesto dalimi viešuoju transportu.

    Šiuo metu apie 550 m Kareivių gatvės atkarpoje nuo Kalvarijų iki Verkių gatvių atliekami remonto darbai, įrengiant viešojo transporto eismo juostą, želdynus, skiriamąją juostą, dviračių ir pėsčiųjų takus.''

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    TIk noriu patikslinti kelis dalykus, nes, atrodo, pora žmonių arba nesuprato, arba neaiškiai iškomunikavau mintį:

    1. Esu už tai, kad Šiaurinė būtų A+1,1+A.
    2. Šiaurinėje, manau, viadukas turėtų būti tik vienoje vietoje - ties susikirtimu su GV, nes GV reikia išsaugoti ir pabaigti kaip greito eismo g..
    3. Esu už radikalų A juostų išplėtimą. Kai kur jų negalima nutiesti, nes tiesiog nėra asfalto: minėtos Lietuvio, Šiaurinės ir nenutiestos Ozo gatvių dalys.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Cia ar Londono pavyzdys yra teisingiausia urbanistai nesutaria - laikomosi nuomones, kad blogiausias gatves pavyzdys yra "stroad", kuomet bandoma suderinti gatve su plentu (google street view pavyzdziai is ju "aplinkkelio" yra panasus i tai). Ieskant kompromisu tarp norinciu kuo greiciau kirsti gatve ir uztikrinti galimybes ivaziuoti i komercines vietas, pasiekiama tai, kad nei gatve yra pralaidi, nei ja malonu vaikscioti (pvz.: Kareiviu gatve Vilniuje). Reiketu tokios klaidos nedaryti ir su Siaurines gatves tiesimu- siuo atveju abieju dalyku nepasieksi, ji arba turi buti 1+1+A+A su placiu saligatviu gatve, kurioje gana malonu vaikscioti arba normalus aplinkkelis. Tad, is milzinisku miestu geresnis pavyzdys butu Paryzius, kuriame stroads beveik nera - vaziuojantys i kitus miestus ar tolimesnius miestus gali pravaziuoti Peripherique apinkkeliu, o miesto viduje masina naudojies tik jei labai reikia - ten pirmenybe VT, pestiesiems, nuo COVID pradzios - ir dviratininkams, zmogisko dydzio Paryziaus gatvese zymiai maloniau vaikscioti nei Londono gatvese.

    Taciau, aplamai, reikia susitaikyti, kad Vilnius nera nei Londonas, nei Paryzius - jis gerokai mazesnis ir kitokios istorijos, kuri pastaraisiais metais pasukus ekstremaliu neoliberalizmo keliu. Viesaais transportas yra savotiska turto perskirstymo priemone - sekmingiausi jo pavyzdziai yra miestuose, supratusiuose, kad jis negali buti naudojamas pelno niesimui, jis atsiperka kitokiais budais - didejanciu socialiniu mobilumu, didesne interakcija tarp skirtingu visuomenes sluoksniu, mazinamu klimato kaita keliancia daleliu ismetimu ir geresne oro kokybe. Labiau socialiai teisingose Vakaru Europos valstybese jam skiriami didesni pinigai, daznai turtinguju saskaita. Tad, geriau butu lyginti su panasesnio dydzio ex.komunistiniais miestais - Bratislava, Brno, Praha, dauguma Lenkijos miestu gali buti geras pavyzdys. Deja, pastaraisiais metais Vilniu gerokai aplenke ir Sofija ar Rumunijos miestai, masiskai investave i metro ir tramvajaus sistemas. Net geru miesto planavimu negarsejanti Ryga kelia ambcija ir investuoja daugybe pinigu i beginio VT gerinima. Siuose miestuose butu galima surasti daugybe gery pavydziu.Jeigu Simasiui tai nors kiek rupetu (dauguma VT besinaudojanciu/potencialiai galesianciu pasinaudoti negyvena centre, jis aiskiai deklaravo, kad situ "skurdziu" problemos jam nerupi. Iveikti mazus atstumus centre gana komfortiska ir autobusu, vasara - dviraciu, turint laika ir pesciomis, o retkarciais vaziuojant i rajonus uz centro galima sau leisti pasinaudoti ir Bolt- ziurint is sios perspektyvos Simasiaus VT zlugdymo logika yra visiskai aiski, taciau "biedziai", gyvenantys tarybiniuose rajonuose ar Avuliskese kas diena iveikia labai didelius atstumus, tad nei vienas is situ budu jiems netinka- tam reikia beginio VT).Pradeti butu nesunku - pradziai uztektu pasikviesti diskusijai keleta kolegu, atsakingu uz mobiluma Bratislavoje, Brno ar neseniai tramvaju idiegusiame Olstyne -jie paaiskintu kodel beginis VT nera "kosmodromas", kaip jis greitai atsiperka, kodel idiegus pirmaja linija, pries tai skeptiski gyventojai pradeda reikalauti daugiau liniju, kolegu kituose Rytu Europos miestuose patirtis galetu buti ir ikvepimo saltinis susitavrkymui Vilniuje, deja iki siol net tas nebuvo padaryta, tai iskalbingiau uz tukstanti zodziu

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Talibanas pripažįsta tik nejudraus darnumo tezes nenorint matyti žemėlapio ir to, kad Vilnius turi labai ribotą aplinkkelių dalį bei nėra normalaus susiekimo su esančia aplinkkelių dalimi. Egzistuoja plytos ženklo sindromas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Pagal TomTom Traffic Index, Londonas yra 55-as pasaulyje pagal kamščius. Europoje yra tik du panašaus dydžio miestai į Londoną, kurie investavo į kelius ir aplinkkelius gerokai daugiau. Tie miestai yra Stambulas ir Maskva. Gal nori atspėti, kuriose vietose tie miestai yra tame indekse?

    https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/

    O šiaip tai keliavimo mieste kokybė nėra priklausoma nuo keliavimo automobiliu kokybės. Jei miestas turi gerą VT sistemą, jame yra lengva vaikščioti ir važinėti dviračiu, sąlygos privatiems automobiliams tampa visiškai nebeįdomios eiliniam gyventojui. To mes turėtumėme ir siekti.
    O, tomtomu dar kažkas naudojasi? Geras.

    Aš sutinku kad prioritetas yra VT ir pėstieji, bet nereikia virsti talibanu ir apsimesti kad trūkstamo gatvių tinklo (Kuris beje reikalingas ir VT) galima neužbaigti. Aš jau ne kartą rašiau kad eismo pvz senamiestyje išvis neturi būti (įskaitant ir gyventojų), bet susisiekimas tarp rajonų privalo egzistuoti. Pabandyk VT važiuoti ne į centrą o tarp rajonų, pvz į ligoninę santariškėse ar lazdynuose iš pašilaičių ir pamatysi kad VT net nelabai turi kur teoriškai važiuoti, ką jau kalbėti apie tikrus maršrutus.

    Komentuoti:

Working...
X