Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Visiškai teisingai, dėl dažnų kairinių ir dešininių posūkių, kurie yra negalimi pagal gatvės kategoriją, todėl Antakalnio g. eismas yra chaotiškas ir nemalonu važiuoti.
    Sprendimas būtų daryti gatvės dublį, tačiau ne visur yra pakankamai vietos tarp fasadų. Arba kelt A juostą per centrą ir palikti tik dešininius posūkius.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tą patį kalbėjo ir apie Kalvarijų g. Esmė ta, kad esant 2+2 juostoms su chaotiškais kairiais ir dešiniais posūkiais, kai vieni metasi gretimon juoston, kiti iš netikėtumo kerta per stabdžius - eismas irgi stoja, tik ne visi vienodai tą pajaučia, nes kai kurie pranardo tarp juostų, net nesuvokdami, kad verčia kitus dar labiau prilėtinti
    Kalvarijų g., kiek atsimenu, visose sankryžose kelias išplatėja ir yra dedikuotos kairiojo (ir daug kur taip pat dedikuotos dešiniojo) posūkio juostos. Jei panašiai padaryti Antakalnio g., tada taip, būtų logiška. Bet jei palikt dabartinę konfigūraciją ir "ant durniaus" nupiešti A juostą, tai ten eismas visiškai stotų. Taip kaip ir yra dabar, laukiantys posūkio į kairę realiai laukia žalio šviesoforo signalo pabaigos, nes Centro kryptimi žalias signalas dega pora sekundžių ilgiau, kas leidžia laukiantiems pasukti. Palikus elementariai vieną juostą su važiavimo kryptimis tiesiai ir į kairę, ten eismas stovėtų viso žalio signalo metu, išskyrus paskutines kelias sekundes.

    Šiaip Antakalnio g. labai nemėgstu, ten eismo srauto atžvilgiu yra labai prasta situacija, kaip ir pats minėjai, reikia nuolat "nardyti" tarp juostų, nes ne tik kad eismas stabdomas kairių posūkių, bet ir dažnų dešinių posūkių, kurie ten vietomis kas 100 metrų išmėtyti - kiekvienam kiemui, kiekvienai parduotuvėlei, net Pizza Express turi dedikuotą įvažiavimą/išvažiavimą. Tiesog gatvė, kuri verkiant prašosi racionalaus modernizavimo.

    Bet galiausiai, kad ir kaip čia visi norėtų normalaus VT, automobilių (ir kito ne-VT eismo) paralyžiavimas nėra racionalus sprendimas.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Šita diskusija yra puikus pavyzdys, kodėl tiesiog reikia kuo greičiau planuoti tramvajaus linijas kamieniniuose maršrutuose ir, kad tas 'autobusai gali tą patį' veikia tik teorijoje. Praktikoje, bent jau Vilniuje, autobusas ne tik, kad niekada nesuteiks panašaus lygio paslaugos, bet suteiks gerokai prastesnę daugiausia dėl to, kad kiekvienas metras planuojamos A juostos bus užgultas automobilistų su savo 'šitoje vietoje vis tiek nereikia', padarant tokias juostas politiškai neįmanomomis (bent populistams kaip Benkunskas).
    Paskutinis taisė VLR; 2023.10.14, 08:52.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nieko nepadarysi, jei norim VT pirmumo, tegul kenčia automobilių vairuotojai, ne atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Ten panaikinus automobilių juostas eismas iš viso sustotų centro kryptimi dėl nuolatinių posūkių į kairę (prie poliklinikos ir pan.). Nebent prieš sankryžas išplatinti į 2+3 gatves su atskiromis kairio posūkio juostomis.
    Tą patį kalbėjo ir apie Kalvarijų g. Esmė ta, kad esant 2+2 juostoms su chaotiškais kairiais ir dešiniais posūkiais, kai vieni metasi gretimon juoston, kiti iš netikėtumo kerta per stabdžius - eismas irgi stoja, tik ne visi vienodai tą pajaučia, nes kai kurie pranardo tarp juostų, net nesuvokdami, kad verčia kitus dar labiau prilėtinti

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Kažkaip abejoju, ar įrengus P+R tie kamščiai dings ir VT lėks su vėjeliu per Antakalnį. Tokiu atveju reiktų įrengti VT esamų juostų sąskaita, automobiliams palikti po vieną abejomis kryptis.
    Ten panaikinus automobilių juostas eismas iš viso sustotų centro kryptimi dėl nuolatinių posūkių į kairę (prie poliklinikos ir pan.). Nebent prieš sankryžas išplatinti į 2+3 gatves su atskiromis kairio posūkio juostomis.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Tai čia jau grynai vairuotojų genocydas, panašiai kaip ir Kalvarijų gatvėje planuoja būti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kažkaip abejoju, ar įrengus P+R tie kamščiai dings ir VT lėks su vėjeliu per Antakalnį. Tokiu atveju reiktų įrengti VT esamų juostų sąskaita, automobiliams palikti po vieną abejomis kryptis.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Kad antikalniečiai nenorėjo VT juostos Antakalnio gatvėje, kai buvo toks siūlymas prieš jos rekonstrukciją. Tai kažką rimto daryt, kai gyventojų dauguma yra arba medžių fetišistai, arba hardocre barankų sukiotojai, yra beviltiška.
    Antakalnyje verkiant reikia P+R ties transporto žiedu ir dažnai važiuojančio transporto, o ne nušluot visus medžius A juostai, kad likusiose dviejose galėtų toliau tas pats kamštis tęstis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    A juostas reikėtu tiesti visur, kur važiuoja viešasis transportas.
    Ponas eksvaldizacijos fanas? Ar tiesiog nereikia VT sakykim į Pavilnį, Lentvarį ir t.t.?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Gal A juostas reikėtų tiesti ten, kur jos duotų naudos. Nuo rudens pradžios tapo nebeįmanoma važiuoti viešuoju Šeimyniškių gatve - dažnu atveju tarp Lvivo st. ir Šeimyniškių st. vakarinio piko metu tenka prastovėti ir 20 minučių.
    A juostas reikėtu tiesti visur, kur važiuoja viešasis transportas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dar viena fainiausių vietų yra nuo Rūdninkų g. iki Islandijos g. Visiškas hardcore VT baletas. Trūlikai antra juosta apvažinėja stovinčius greituosius autobusus pirmoje. Vos ten telpla plotyje viskas. Anksčiau to nepastebėdavau, bet šiemet jau tekę matyt.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Gal A juostas reikėtų tiesti ten, kur jos duotų naudos. Nuo rudens pradžios tapo nebeįmanoma važiuoti viešuoju Šeimyniškių gatve - dažnu atveju tarp Lvivo st. ir Šeimyniškių st. vakarinio piko metu tenka prastovėti ir 20 minučių.
    Ten, kur jos duotų naudos, jas tiesti pavojinga, nes iškart sukels pasipiktinimą dėl genocido. O kur ir taip nėra kamščių, tai ir piktintis nėra dėl ko.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kad antikalniečiai nenorėjo VT juostos Antakalnio gatvėje, kai buvo toks siūlymas prieš jos rekonstrukciją. Tai kažką rimto daryt, kai gyventojų dauguma yra arba medžių fetišistai, arba hardocre barankų sukiotojai, yra beviltiška.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Gal A juostas reikėtų tiesti ten, kur jos duotų naudos. Nuo rudens pradžios tapo nebeįmanoma važiuoti viešuoju Šeimyniškių gatve - dažnu atveju tarp Lvivo st. ir Šeimyniškių st. vakarinio piko metu tenka prastovėti ir 20 minučių.
    Įdomu ar kas realiai pasikeis kada. Dabar VMS klausia nuomonės, kaip ir / ar tiesti A juostas ties Antakalnio žiedu, kai realiai VT blokuojamas nuo poliklinikos iki pat Petro-Povilo žiedo, kai VT bando antra juosta aplenkinėt sulėtėjusias mašinas, taikosi pravažiuot per geltoną šviesoforą, nes žino, jog mašinos stos, kad galėtų įšokt į L. Sapiegos st. įvažą. Tada vėl šoka į antrą juostą ir paskutiniu momentu prieš žieduką bando grįžti vėl į pirmą juostą, maldaujant, kad mašinos įleistų.

    Pagal KET oficialiai net trūlikai vadinasi mašinomis, tai Judu naujas šūkis galėtų būti (aišku, jei bent kartą per žiemą pravalytų dviračių juostas kokioj Kęstučio g.):

    Judu – mesk mašinas, šok ant dvirkos.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Labai geras spėjimas - radau 1997m. Panoramos reportažą su šiuo ženklu (pačioje gatvėje nesimato plytų ar kokių ženklų)
    Taip buvo bent nuo kokių 1993 metų, o gal ir dar anksčiau. Nuo 1996 metų myniau troleibuso maršrutu iš Žvėryno į uni (į Malkų turgų, tada į kalną), tada jau tas Pylimo gatvės vienpusis eismas buvo senai savaime suprantamas dalykas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Gal A juostas reikėtų tiesti ten, kur jos duotų naudos. Nuo rudens pradžios tapo nebeįmanoma važiuoti viešuoju Šeimyniškių gatve - dažnu atveju tarp Lvivo st. ir Šeimyniškių st. vakarinio piko metu tenka prastovėti ir 20 minučių.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Šiaip man keista, kodėl tose atkarpose siūlo A juostas. Centro kryptimi ten niekad nebūna kamščių (tose atkarpose), o Saulėtekio kryptimi prieš pat Viados šviesoforą gal ir tenka pastovėti max 1-2 minutes.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Gal kas iš vyresnių ar žinančių pasakytų, kada Vilniuje atsirado pirmos A juostos ir kur tai buvo? Ar jau sovietmečiu buvo toks dalykas?
    Pirmoji VT juosta Vilniuje buvo priešingos eismui krypties A juosta Savanorių prospekte Naujamiestyje apie 1965-1980. Tada dar nebuvo Geležinio Vilko gatvės dalies tarp V. Pietario ir dabartinės požeminės perėjos, ir dabartinė Geležinio Vilko gatvė jungėsi su Konarskio, formuodama savitą aplinkkelį aplink kvartalą:
    Click image for larger version  Name:	konarskio.png Views:	0 Size:	161,4 kB ID:	2079926
    Todėl Konarskio gatve vyko vienpusis eismas į Panerius ir Lazdynus, o Savanorių prospektu - vienpusis eismas į centrą. Bet troleibusų laidų kelti niekas nenorėjo, tai Savanorių prospekte buvo padaryta A juosta link Panerių, tokiu pat principu, kaip dabar Pylimo gatvėje.


    Kiek vėliau sovietmečiu, sutvarkius Tauro ir Mindaugo gatves, jos tapo vienpusėmis, o Pylimo ir Jogailos gatvėse atsirado Riedžio minėtos priešingos eismui krypties A juostos.

    Įprastos A juostos gatvės šone, jeigu neklystu, atsirado Konstitucijos prospekte apie 2003.

    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Čia kalba apie laikus, kai troleibusas "atrodė" taip (kaip suprantu čia pas mus jis buvo "naujas" nurašytas po 10m. iš Čekijos)
    Ne, tiesiog Vilniaus troleibusai tada dar neturėjo dabartinės firminės dažymo spalvos (ji atsirado tik 1999 su Škodomis su švieslentėmis), tai buvo užsakoma gamyklinė dažymo schema.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Turbūt pirmąja galima vadinti Pylimo gatvę stoties kryptimi.
    Labai geras spėjimas - radau 1997m. Panoramos reportažą su šiuo ženklu (pačioje gatvėje nesimato plytų ar kokių ženklų)

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20231003_165133_Brave.jpg Views:	6 Size:	121,7 kB ID:	2079873
    Čia tas ženklas
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20231003_171134_Maps.jpg
Views:	532
Size:	106,6 kB
ID:	2079876

    Čia kalba apie laikus, kai troleibusas "atrodė" taip (kaip suprantu čia pas mus jis buvo "naujas" nurašytas po 10m. iš Čekijos)

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20231003_165719_Brave.jpg Views:	6 Size:	109,0 kB ID:	2079872

    O tarnybos taip:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20231003_165927_Brave.jpg Views:	6 Size:	109,6 kB ID:	2079874
    Paskutinis taisė Riedis; 2023.10.03, 16:12.

    Komentuoti:

Working...
X