Visiškai teisingai, dėl dažnų kairinių ir dešininių posūkių, kurie yra negalimi pagal gatvės kategoriją, todėl Antakalnio g. eismas yra chaotiškas ir nemalonu važiuoti.
Sprendimas būtų daryti gatvės dublį, tačiau ne visur yra pakankamai vietos tarp fasadų. Arba kelt A juostą per centrą ir palikti tik dešininius posūkius.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tą patį kalbėjo ir apie Kalvarijų g. Esmė ta, kad esant 2+2 juostoms su chaotiškais kairiais ir dešiniais posūkiais, kai vieni metasi gretimon juoston, kiti iš netikėtumo kerta per stabdžius - eismas irgi stoja, tik ne visi vienodai tą pajaučia, nes kai kurie pranardo tarp juostų, net nesuvokdami, kad verčia kitus dar labiau prilėtinti
Šiaip Antakalnio g. labai nemėgstu, ten eismo srauto atžvilgiu yra labai prasta situacija, kaip ir pats minėjai, reikia nuolat "nardyti" tarp juostų, nes ne tik kad eismas stabdomas kairių posūkių, bet ir dažnų dešinių posūkių, kurie ten vietomis kas 100 metrų išmėtyti - kiekvienam kiemui, kiekvienai parduotuvėlei, net Pizza Express turi dedikuotą įvažiavimą/išvažiavimą. Tiesog gatvė, kuri verkiant prašosi racionalaus modernizavimo.
Bet galiausiai, kad ir kaip čia visi norėtų normalaus VT, automobilių (ir kito ne-VT eismo) paralyžiavimas nėra racionalus sprendimas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šita diskusija yra puikus pavyzdys, kodėl tiesiog reikia kuo greičiau planuoti tramvajaus linijas kamieniniuose maršrutuose ir, kad tas 'autobusai gali tą patį' veikia tik teorijoje. Praktikoje, bent jau Vilniuje, autobusas ne tik, kad niekada nesuteiks panašaus lygio paslaugos, bet suteiks gerokai prastesnę daugiausia dėl to, kad kiekvienas metras planuojamos A juostos bus užgultas automobilistų su savo 'šitoje vietoje vis tiek nereikia', padarant tokias juostas politiškai neįmanomomis (bent populistams kaip Benkunskas).Paskutinis taisė VLR; 2023.10.14, 08:52.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nieko nepadarysi, jei norim VT pirmumo, tegul kenčia automobilių vairuotojai, ne atvirkščiai.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Ten panaikinus automobilių juostas eismas iš viso sustotų centro kryptimi dėl nuolatinių posūkių į kairę (prie poliklinikos ir pan.). Nebent prieš sankryžas išplatinti į 2+3 gatves su atskiromis kairio posūkio juostomis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKažkaip abejoju, ar įrengus P+R tie kamščiai dings ir VT lėks su vėjeliu per Antakalnį. Tokiu atveju reiktų įrengti VT esamų juostų sąskaita, automobiliams palikti po vieną abejomis kryptis.
Komentuoti:
-
Tai čia jau grynai vairuotojų genocydas, panašiai kaip ir Kalvarijų gatvėje planuoja būti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kažkaip abejoju, ar įrengus P+R tie kamščiai dings ir VT lėks su vėjeliu per Antakalnį. Tokiu atveju reiktų įrengti VT esamų juostų sąskaita, automobiliams palikti po vieną abejomis kryptis.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKad antikalniečiai nenorėjo VT juostos Antakalnio gatvėje, kai buvo toks siūlymas prieš jos rekonstrukciją. Tai kažką rimto daryt, kai gyventojų dauguma yra arba medžių fetišistai, arba hardocre barankų sukiotojai, yra beviltiška.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
A juostas reikėtu tiesti visur, kur važiuoja viešasis transportas.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGal A juostas reikėtų tiesti ten, kur jos duotų naudos. Nuo rudens pradžios tapo nebeįmanoma važiuoti viešuoju Šeimyniškių gatve - dažnu atveju tarp Lvivo st. ir Šeimyniškių st. vakarinio piko metu tenka prastovėti ir 20 minučių.
Komentuoti:
-
Dar viena fainiausių vietų yra nuo Rūdninkų g. iki Islandijos g. Visiškas hardcore VT baletas. Trūlikai antra juosta apvažinėja stovinčius greituosius autobusus pirmoje. Vos ten telpla plotyje viskas.Anksčiau to nepastebėdavau, bet šiemet jau tekę matyt.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGal A juostas reikėtų tiesti ten, kur jos duotų naudos. Nuo rudens pradžios tapo nebeįmanoma važiuoti viešuoju Šeimyniškių gatve - dažnu atveju tarp Lvivo st. ir Šeimyniškių st. vakarinio piko metu tenka prastovėti ir 20 minučių.
Komentuoti:
-
Kad antikalniečiai nenorėjo VT juostos Antakalnio gatvėje, kai buvo toks siūlymas prieš jos rekonstrukciją. Tai kažką rimto daryt, kai gyventojų dauguma yra arba medžių fetišistai, arba hardocre barankų sukiotojai, yra beviltiška.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGal A juostas reikėtų tiesti ten, kur jos duotų naudos. Nuo rudens pradžios tapo nebeįmanoma važiuoti viešuoju Šeimyniškių gatve - dažnu atveju tarp Lvivo st. ir Šeimyniškių st. vakarinio piko metu tenka prastovėti ir 20 minučių.
Pagal KET oficialiai net trūlikai vadinasi mašinomis, tai Judu naujas šūkis galėtų būti (aišku, jei bent kartą per žiemą pravalytų dviračių juostas kokioj Kęstučio g.):
Judu – mesk mašinas, šok ant dvirkos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Labai geras spėjimas - radau 1997m. Panoramos reportažą su šiuo ženklu (pačioje gatvėje nesimato plytų ar kokių ženklų)
Komentuoti:
-
Gal A juostas reikėtų tiesti ten, kur jos duotų naudos. Nuo rudens pradžios tapo nebeįmanoma važiuoti viešuoju Šeimyniškių gatve - dažnu atveju tarp Lvivo st. ir Šeimyniškių st. vakarinio piko metu tenka prastovėti ir 20 minučių.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip man keista, kodėl tose atkarpose siūlo A juostas. Centro kryptimi ten niekad nebūna kamščių (tose atkarpose), o Saulėtekio kryptimi prieš pat Viados šviesoforą gal ir tenka pastovėti max 1-2 minutes.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąGal kas iš vyresnių ar žinančių pasakytų, kada Vilniuje atsirado pirmos A juostos ir kur tai buvo? Ar jau sovietmečiu buvo toks dalykas?
Todėl Konarskio gatve vyko vienpusis eismas į Panerius ir Lazdynus, o Savanorių prospektu - vienpusis eismas į centrą. Bet troleibusų laidų kelti niekas nenorėjo, tai Savanorių prospekte buvo padaryta A juosta link Panerių, tokiu pat principu, kaip dabar Pylimo gatvėje.
Kiek vėliau sovietmečiu, sutvarkius Tauro ir Mindaugo gatves, jos tapo vienpusėmis, o Pylimo ir Jogailos gatvėse atsirado Riedžio minėtos priešingos eismui krypties A juostos.
Įprastos A juostos gatvės šone, jeigu neklystu, atsirado Konstitucijos prospekte apie 2003.
Parašė Riedis Rodyti pranešimąČia kalba apie laikus, kai troleibusas "atrodė" taip (kaip suprantu čia pas mus jis buvo "naujas" nurašytas po 10m. iš Čekijos)
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Turbūt pirmąja galima vadinti Pylimo gatvę stoties kryptimi.
Čia tas ženklas
Čia kalba apie laikus, kai troleibusas "atrodė" taip (kaip suprantu čia pas mus jis buvo "naujas" nurašytas po 10m. iš Čekijos)
O tarnybos taip:
Paskutinis taisė Riedis; 2023.10.03, 16:12.
- 11 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: