Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Pagal paskutinę info, tai A juostos tiesti ne. Bet turėtų būti padaryti kažkokie požeminiai darbai, nes būtent dėl jų ir nejuda projektas (čia kai žaidžia su "kapitaliniais remontais", bet paaiškėja, kad reikia iš esmės rekonstruoti požeminę dalį).

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Gal kas turi žinių ar šiemet planuojama pradėti Narbuto A juostų plėtros projektą? Randu prieštaringos informacijos, nors savivaldybės planuose figūruoja jau kelis metus...

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Asfaltas pašalintas

    Žaliojo tilto stotelė

    Click image for larger version

Name:	20250528_135725.jpg
Views:	815
Size:	2,28 MB
ID:	2202721

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    vokiečių kariai gal atvežė, panašiai kaip su tupyklom 20a.
    as po sito laukiu bortu spec pritaikytu viesajam transportui.. gal vokieciai atvez?

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    oho pagaliau betonuos ivazas , mistine technologija atvaziavo i LT
    vokiečių kariai gal atvežė, panašiai kaip su tupyklom 20a.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Oho, betonuojami VT peronai. XXI a. atėjo į Vilnių.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    oho pagaliau betonuos ivazas , mistine technologija atvaziavo i LT

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Nuo gegužės 29 d. iki birželio 2 d. planuojami betonavimo darbai viešojo transporto stotelių važiuojamojoje dalyje. Dėl šių darbų stotelės bus laikinai perkeltos arčiau A. Juozapavičiaus gatvės.
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1131
Size:	62,5 kB
ID:	2202011

    https://www.facebook.com/uabgrinda/p...05656611582721

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Na, ne visos požeminės yra blogai. Pvz po greito eismo gatvėmis. Tik turi būti įrengtos gerai - be laiptų.
    Požeminės perėjos nėra gerai ar blogai, o iš poreikio, kad didelio intensyvumo gatvėse nereiktų ilgai laukti žalio signalo. Tačiau nepatogumas kartais nusveria laiko gaišatį, ir yra pavyzdžių, kai normali perėja gražinta nenaikinant ir požeminės. Tokiu būdu lieka pasirinkimas praeiti greičiau jauniems ir sveikiems arba luktelti ilgiau prie šviesoforo.
    Tai panašiai ir su įvažomis. Jos gali būti, kur yra poreikis praleisti nestojančius stotelėje, bet manevravimo nepatogumas gali tą nusverti.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.05.21, 13:05.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Stotelės įvažoje yra toks pat šlamštas, kaip ir požeminės perėjos, bet matyt VMS negali pamiršti sovietinių ir Minsko praktikų.
    Na, ne visos požeminės yra blogai. Pvz po greito eismo gatvėmis. Tik turi būti įrengtos gerai - be laiptų.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Stotelės įvažoje yra toks pat šlamštas, kaip ir požeminės perėjos, bet matyt VMS negali pamiršti sovietinių ir Minsko praktikų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

    Ten reikėtų tiesiog pastatyti kamerą ir rašyti automatu sąskaitas. Arba jei to nenorima daryti — kuoliuką viduryje kelio, kurį autobusai apžergtų, bet mašinoms bent kai apdraskytų bamperius.
    Taip, kai įrengė kamerą fotografuojančia A juostoje esančius ties šeškinės kalnu, ten smarkiai sumažėjo pažeidėjų. Vis dar pasitaiko, bet kamera sėkmingai juos fotografuoja.

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jei taip padarytų, tai nusipirkčiau popcorno ir ant turistinės kėdutės atsisėdęs žiūrėčiau realybės šou gyvai. Ypač linksma būtų kai koks BMW pažemintas su Z išvirtusiomis padangomis pakibtų ore
    Šalia gali budėti traliukas

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
    Ten reikėtų tiesiog pastatyti kamerą ir rašyti automatu sąskaitas. Arba jei to nenorima daryti — kuoliuką viduryje kelio, kurį autobusai apžergtų, bet mašinoms bent kai apdraskytų bamperius.
    Jei taip padarytų, tai nusipirkčiau popcorno ir ant turistinės kėdutės atsisėdęs žiūrėčiau realybės šou gyvai. Ypač linksma būtų kai koks BMW pažemintas su Z išvirtusiomis padangomis pakibtų ore

    Komentuoti:


  • Justiakas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tai ir A (be pliuso) juostos dažnu atveju yra free use. Geriausias pavyzdys - Ozo g. nuo Licėjaus link Kalvarijų g., kur gudručiai, sukantys į dešinę, lenda į A juostą dar nuo Licėjaus stotelės.
    Ten reikėtų tiesiog pastatyti kamerą ir rašyti automatu sąskaitas. Arba jei to nenorima daryti — kuoliuką viduryje kelio, kurį autobusai apžergtų, bet mašinoms bent kai apdraskytų bamperius.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tai ir A (be pliuso) juostos dažnu atveju yra free use. Geriausias pavyzdys - Ozo g. nuo Licėjaus link Kalvarijų g., kur gudručiai, sukantys į dešinę, lenda į A juostą dar nuo Licėjaus stotelės.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Man įvažos kuomet yra A juosta atrodo lyg beprotybė. Nebent kažko nesuprantu.

    kad "netrukdytų eismui"...o tai tas pats VT nėra eismas? Kuris be kita ko turėtų turėti net prioritetą prieš nemažą dalį eismo.
    Nes Vilniuje A juostų beveik nėra. Visur sudėtos "A+" juostos, o tai realiai yra tiesiog privilegijuota juosta elektromobiliams ir nebaudžiamiems pažeidėjams.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Man įvažos kuomet yra A juosta atrodo lyg beprotybė. Nebent kažko nesuprantu.

    kad "netrukdytų eismui"...o tai tas pats VT nėra eismas? Kuris be kita ko turėtų turėti net prioritetą prieš nemažą dalį eismo.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.05.18, 18:42.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    VMS projektų žemėlapyje jau kurį laiką kabo atnaujinti sprendiniai prie rengiamų leidimų - objektų: https://maps.vilnius.lt/map/shared-t...3-935c782b2e9d

    Apibendrinant: gerokai mažiau pasiaurinimų, neiškeltos sankryžos su mažesnėmis gatvėmis ir parkingas prie Vokietijos ambasados.
    Iš šitos schemos panašu, kad vis dėl to planuoja palikti Algirdo st. įvažą link Centro, nors patvirtintuose projektiniuose pasiūlymuose įvažos turėjo nebebūti? Nesuprantama, kodėl, nes Algirdo g. tapus vienpuse ir nelikus pasukimo į ją, visas eismas važiuoja tiesiai Basanavičiaus g. žemyn viena juosta, tad nuo sankryžos su Švitrigailos g. iki Algirdo g. pirma juosta galėtų tapti A be jokių įvažų. Lygiai taip pat galėtų išnykti ir M. K. Čiurlionio st. įvažos, tačiau pristatinėjant PP buvo pasakyta, kad jos lieka, kad "netrukdytų eismui", nors ir panaikinus įvažas padidėtų VT komfortas ir atsirastų daugiau vietos ankštuose peronuose.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    VMS projektų žemėlapyje jau kurį laiką kabo atnaujinti sprendiniai prie rengiamų leidimų - objektų: https://maps.vilnius.lt/map/shared-t...3-935c782b2e9d

    Apibendrinant: gerokai mažiau pasiaurinimų, neiškeltos sankryžos su mažesnėmis gatvėmis ir parkingas prie Vokietijos ambasados.
    Tai vistiek geriau negu tai, kas ten dabar.

    Komentuoti:

Working...
X