Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Pagal paskutinę info, tai A juostos tiesti ne. Bet turėtų būti padaryti kažkokie požeminiai darbai, nes būtent dėl jų ir nejuda projektas (čia kai žaidžia su "kapitaliniais remontais", bet paaiškėja, kad reikia iš esmės rekonstruoti požeminę dalį).
- 3 patinka
-
Gal kas turi žinių ar šiemet planuojama pradėti Narbuto A juostų plėtros projektą? Randu prieštaringos informacijos, nors savivaldybės planuose figūruoja jau kelis metus...
Komentuoti:
-
as po sito laukiu bortu spec pritaikytu viesajam transportui.. gal vokieciai atvez?Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
vokiečių kariai gal atvežė, panašiai kaip su tupyklom 20a.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
vokiečių kariai gal atvežė, panašiai kaip su tupyklom 20a.Parašė DeSadas Rodyti pranešimąoho pagaliau betonuos ivazas
, mistine technologija atvaziavo i LT
- 3 patinka
Komentuoti:
-
oho pagaliau betonuos ivazas
, mistine technologija atvaziavo i LT
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Nuo gegužės 29 d. iki birželio 2 d. planuojami betonavimo darbai viešojo transporto stotelių važiuojamojoje dalyje. Dėl šių darbų stotelės bus laikinai perkeltos arčiau A. Juozapavičiaus gatvės.
https://www.facebook.com/uabgrinda/p...05656611582721
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Požeminės perėjos nėra gerai ar blogai, o iš poreikio, kad didelio intensyvumo gatvėse nereiktų ilgai laukti žalio signalo. Tačiau nepatogumas kartais nusveria laiko gaišatį, ir yra pavyzdžių, kai normali perėja gražinta nenaikinant ir požeminės. Tokiu būdu lieka pasirinkimas praeiti greičiau jauniems ir sveikiems arba luktelti ilgiau prie šviesoforo.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Na, ne visos požeminės yra blogai. Pvz po greito eismo gatvėmis. Tik turi būti įrengtos gerai - be laiptų.
Tai panašiai ir su įvažomis. Jos gali būti, kur yra poreikis praleisti nestojančius stotelėje, bet manevravimo nepatogumas gali tą nusverti.Paskutinis taisė Ginthus; 2025.05.21, 13:05.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na, ne visos požeminės yra blogai. Pvz po greito eismo gatvėmis. Tik turi būti įrengtos gerai - be laiptų.Parašė Nikas Rodyti pranešimąStotelės įvažoje yra toks pat šlamštas, kaip ir požeminės perėjos, bet matyt VMS negali pamiršti sovietinių ir Minsko praktikų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Stotelės įvažoje yra toks pat šlamštas, kaip ir požeminės perėjos, bet matyt VMS negali pamiršti sovietinių ir Minsko praktikų.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Taip, kai įrengė kamerą fotografuojančia A juostoje esančius ties šeškinės kalnu, ten smarkiai sumažėjo pažeidėjų. Vis dar pasitaiko, bet kamera sėkmingai juos fotografuoja.Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
Ten reikėtų tiesiog pastatyti kamerą ir rašyti automatu sąskaitas. Arba jei to nenorima daryti — kuoliuką viduryje kelio, kurį autobusai apžergtų, bet mašinoms bent kai apdraskytų bamperius.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šalia gali budėti traliukasParašė Arunasx Rodyti pranešimąJei taip padarytų, tai nusipirkčiau popcorno ir ant turistinės kėdutės atsisėdęs žiūrėčiau realybės šou gyvai. Ypač linksma būtų kai koks BMW pažemintas su Z išvirtusiomis padangomis pakibtų ore
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei taip padarytų, tai nusipirkčiau popcorno ir ant turistinės kėdutės atsisėdęs žiūrėčiau realybės šou gyvai. Ypač linksma būtų kai koks BMW pažemintas su Z išvirtusiomis padangomis pakibtų oreParašė Justiakas Rodyti pranešimąTen reikėtų tiesiog pastatyti kamerą ir rašyti automatu sąskaitas. Arba jei to nenorima daryti — kuoliuką viduryje kelio, kurį autobusai apžergtų, bet mašinoms bent kai apdraskytų bamperius.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ten reikėtų tiesiog pastatyti kamerą ir rašyti automatu sąskaitas. Arba jei to nenorima daryti — kuoliuką viduryje kelio, kurį autobusai apžergtų, bet mašinoms bent kai apdraskytų bamperius.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTai ir A (be pliuso) juostos dažnu atveju yra free use. Geriausias pavyzdys - Ozo g. nuo Licėjaus link Kalvarijų g., kur gudručiai, sukantys į dešinę, lenda į A juostą dar nuo Licėjaus stotelės.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tai ir A (be pliuso) juostos dažnu atveju yra free use. Geriausias pavyzdys - Ozo g. nuo Licėjaus link Kalvarijų g., kur gudručiai, sukantys į dešinę, lenda į A juostą dar nuo Licėjaus stotelės.
Komentuoti:
-
Nes Vilniuje A juostų beveik nėra. Visur sudėtos "A+" juostos, o tai realiai yra tiesiog privilegijuota juosta elektromobiliams ir nebaudžiamiems pažeidėjams.Parašė spekas Rodyti pranešimąMan įvažos kuomet yra A juosta atrodo lyg beprotybė. Nebent kažko nesuprantu.
kad "netrukdytų eismui"...o tai tas pats VT nėra eismas? Kuris be kita ko turėtų turėti net prioritetą prieš nemažą dalį eismo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Iš šitos schemos panašu, kad vis dėl to planuoja palikti Algirdo st. įvažą link Centro, nors patvirtintuose projektiniuose pasiūlymuose įvažos turėjo nebebūti? Nesuprantama, kodėl, nes Algirdo g. tapus vienpuse ir nelikus pasukimo į ją, visas eismas važiuoja tiesiai Basanavičiaus g. žemyn viena juosta, tad nuo sankryžos su Švitrigailos g. iki Algirdo g. pirma juosta galėtų tapti A be jokių įvažų. Lygiai taip pat galėtų išnykti ir M. K. Čiurlionio st. įvažos, tačiau pristatinėjant PP buvo pasakyta, kad jos lieka, kad "netrukdytų eismui", nors ir panaikinus įvažas padidėtų VT komfortas ir atsirastų daugiau vietos ankštuose peronuose.Parašė Creatium Rodyti pranešimąVMS projektų žemėlapyje jau kurį laiką kabo atnaujinti sprendiniai prie rengiamų leidimų - objektų: https://maps.vilnius.lt/map/shared-t...3-935c782b2e9d
Apibendrinant: gerokai mažiau pasiaurinimų, neiškeltos sankryžos su mažesnėmis gatvėmis ir parkingas prie Vokietijos ambasados.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tai vistiek geriau negu tai, kas ten dabar.Parašė Creatium Rodyti pranešimąVMS projektų žemėlapyje jau kurį laiką kabo atnaujinti sprendiniai prie rengiamų leidimų - objektų: https://maps.vilnius.lt/map/shared-t...3-935c782b2e9d
Apibendrinant: gerokai mažiau pasiaurinimų, neiškeltos sankryžos su mažesnėmis gatvėmis ir parkingas prie Vokietijos ambasados.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: