Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
IMHO prie tos perėjos Svanorių pr. beveik tilptų trys juostos, įskaitant A. (bet tikriausiai negalima "darniai" daryti perėjų per 3 juostas)
https://maps.app.goo.gl/5nqkD4A1ioB9YfJY7
Tiesa sakant, kartais praktiškai taip ir įvyksta, kai troleibusas nespėja užvinguriuoti.
Kitoje pusėje irgi durnai padaryta - ten nėra A ir dar dažnai sukasi automobiliai į kairę (nors vietos 3-iai posūkio juostai už salos irgi galima atrasti).
Komentuoti:
-
Taip, Savanorių pr. tos juostos naudingos yra tik tada, kai yra didžiulis kamštis ir viskas stovi. Tada viešasis transportas gali pavažiuoti VT juosta iki jos pasibaigimo ir tikėtis, kad pajudėjus pirmai juostai juos įleis. Visais kitais atvejais iš jų jokios naudos.
Šią problemą galima būtų nesunkiai išspręsti padarant 5 juostas, iš kurių vidurinė – posūkiams į kairę, arba nuimant vieną iš VT juostų (link centro, grąžinant ją tik artėjant prie Žemaitės g.) ir truputį pastumiant perėjų saleles. Bet čia jau reikia kažką daryti, kas nėra perasfaltavimas ir bortų keitimas.Paskutinis taisė abruo; 2025.02.06, 19:13.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi ten A juosta nutrūksta ties pėsčiųjų šviesoforais ir sankryžomis. Tai kai eismas juda, tiesiog užsiima vietą eisme, kad prieš pasibaigiant A juostai nereikėtų sustoti ir praleisti visų lygiagrečiai judančių transporto priemonių. Lygiai tas pats matoma ir nuotraukoje, kad tiesiog prieš reguliuojamą perėją užsiėmę vietą pirmoje juostoje, nes kitaip reikėtų pirmiausia praleisti visus lygiagrečiai sustojusius automobilius ir tik tada galėtų pajudėti ir pravažiuoti šviesoforą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimąMan niekaip neeina suvokt, kodel VT vairuotojai Arba is viso nevaziuoja A juostomis Savnoriu pr. arba sugeba vaziuot abiem A ir automobiliu juostomis vienu metu, taip trukdydami eisma. Ir VMS tiesiog skersa apdejusi del sios problemos.
Viena, juosta nutrūksta ties saugos salelėmis. Akivaizdus problemos sprendimas - turi nutrūkti ne A, bent antra eismo juosta.
Antra: juosta per siaura ir, švelniai sakant, duobėta.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tas pats, tik kitoje vietojePaskutinis taisė TrippleA; 2025.02.06, 11:04.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Tas pats, tik kitoje vietoje
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąRatinių viešojo transporto priemonių išnaudojimas
ES sostinėje šiandien ryte.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąA juosta turi būti gatvės viduryje ir baigisis visos problemos
Komentuoti:
-
VLR, esi maladec, bet prirašei gal 100 pranešimų apie A juostas gatvės centre, bet nei karto to nepasakei VMS'ui, kurie neabejotinai net nėra girdėję, kad galima tas A juostas daryti centre net nekuriant naujo barikadomis izoliuoto BRT standarto?
Jau aš laikiau visada save naiviu, bet pats šovei, kaip iš patrankos... Beje, DJMP yra ir 1 000 puslapių variantas. Prieš dvi dienas pavėlavo atsakyti į mano siūlymą nupaišyti dviračių juostas Liubarto g. Dabar ten remontas kaip tik. Vakar pateikiau skundą VMS, kad neatsako. Užsiminiau apie naująjį Regioninį administracinį teismą už 22,5 Eur.Žinoma blefuoju, o ir siūlymas grynai patrolint, bet vis tiek...
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSiūlei kada oficialiai el. paštu ar per "Tvarkau miestą"?
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-GALUTINIS.pdf
Nežinau, kodėl reikės laukti taip ilgai - jas būtų galima nupiešti per kelias dienas. Aišku ir tas 'iki 2030-ųjų' yra su šakėmis ant vandens užrašytas - iki šių metų pradžios turėjo būti baigtos A juostos Kudirkos bei Šeimyniškių gatvėse. Šeimyniškių dabar yra perkasta, bet garantuoju, kad jokių A juostų ten nebus, kaip nebus jų ir Kudirkos gatvėje. Marozas-in-charge A juostas tiesia tik didindamas bendrą juostų skaičių, nes tai atneša naudos ir automobilistams patraukiant autobusus iš jų kelio.
Nieko, per tą laiką žmonės pasivažinės moderniaisiais tramvajais:
https://maps.app.goo.gl/GwxNp67Qm2sBy2JbA
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Po ta Londono gatve metro, kitur taip pat metro. Londono tube reikšmės, turbūt, jums nereikia aiškint.
Vilniuje, tuo tarpu, gyvenam be VT.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Turėjo būti Narbuto A juostų plėtra, projektas jau labai seniai yra, bet visi matom, kam pinigai yra skiriami pirmiausia...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Retorinis klausimas: Ar yra dabar nors kiek realesni planai dėl A juostų plėtros?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neįsigilinau į sitauciją, bet iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad paprasčiausias, optimaliausias ir gal net daug pinigų sutaupantis (ateityje remontams tikrai būtų sutaupyta) variantas būtų tiesiog padaryti keturšalę. Inžinerijoje yra toks principas - neaptimizuok to ką galima pašalinti.
Nes kam ten reikalingos tokios asfalto jūros, tiesus patekimas į Tilto g. iš Goštauto g. (tranzito skatinimas) ir taip toliau?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Gal nebūtinai visa sankryža į keturšalę, bet kodėl negalėtų VT turėti specialią juostą, kuri leistų jam išvengti to žiedo išvis ir nuo Žaliojo tilto važiuot į Vilniaus g. tiesiog tiesiai? Būtų žymiai paprasčiau.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Oho. Pasistengta. Ir A juostos gatvės viduryje nubrėžtos, bet sutinku, kad sankryža turi virsti į keturšalę ir be nukreipto tranzito į Tilto gatvę
Komentuoti:
-
Iniciatyva sveikintina. Tik tiek, kad reversinė A juosta žiede (Žaliasis tiltas > V. Kudirkos aikštė) galėtų būti numatyta - ženkliai palengvintų VT eismą.
Aišku, idealiu atveju tas visas žiedas turėtų būt paverstas į normalią keturšalę sankryžą.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: