Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šių metų biudžete numatyti 2 mln. Eur A juostų plėtrai mieste ir taip pat kaip supratau atskirai 1,7 mln. Narbuto g. remontui.
    Įdomu ar pateks pačios Narbuto/Laisvės g. sankryžos pertvarka, kurią pats siūlei, padarant nereguliuojamą išsukimą šiaurėn. Dabar ten realiai netelpa trūlai, ypač ilgi ir iškiša bamperį į antrą juostą sukant.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tas žemėlapis, tai toks "ant durniaus" papaišytas. <...>

    Taip pat, pažymėtos nereikalingos juostos dalyje Justiniškių g.
    Čia sudėtingiausia vieta yra tarp Justų ir Pašilų ties "Lidl" sankryža. Vakarais link Pašilų ten pilna mašinų išsukančiu dešinėn. Drąsesni trūlai (jau nekalbant apie 5G) išvažiuoja į antrą eismo juostą ir leidžiasi nuo kalno su vėjeliu. Su nedrąsiu vairuotoju – keleiviai stringa. Nors būna tenka stovėti ir antroj juostoj VT.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš tik norėčiau atkreipti dėmesį, kad A juostos Justiniškių g. ir minėtoje Laisvės pr. atkarpoje yra reikalingos ne tiek dėl kamščių, kiek dėl (su sąlyga, kad bus panaudotos esamos juostos, o ne platinamos gatvės).
    Vat gausis nesąmonė, kai visoje tuščioje gatvėje bus A juosta, o ties tuo nusukimu turbūt nieks nenaikins išsukimo mašinoms, tai VT kūkuos, kaip kūkavęs.
    https://www.google.lt/maps/@54.72812...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	2,06 MB ID:	2104528

    Rytais, nors ne visada, ta pati istorija būna prieš Šešuolių g. centro link, kai labai retais atvejais VT rizikuoja antra juosta šaut, tada vos spėja per geltoną įvažiuot į sankryžą ir bando grįžt į pirmą juostą, kol atitolę "ūsai" nenukrito. Dažniausiai aišku kūkuosi su Janina negavusia saldainių antro šviesoforo ciklo laukt. Toje vietoje posūkis į Vakarinį aplinkkelį, kurio praktiškai dabar nereikia, tai tie keli sukantys VT netrukdys padarius A juostą, bet ateityje padarius seniai planuotą viaduką įsukant į aplinkkelį centro link – bus vėl blogai be platinimo.
    https://www.google.lt/maps/@54.70645...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	1,55 MB ID:	2104529

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O Kęstučio g. per vakarinį kamštį yra ištisai stovima. A juosta ten duotų ženklią naudą, kaip ir juostos Narbuto g. Ten reikėtų tik juostos kalno kryptimi, t.y. į šiaurę, į pietus nereikia.
    Padaviau skundą statybos inspekcijai. Radau, jog ne tik DJMP nurodoma, kad negali būti Kęstučio g. dviračių juostų, bet tas nurodyta ir STR, o tai jau rimta. Parašiau ten žmogiškai ir paprastai, kad žinau, jog neprivalo nieko daryt, bet tegul padaro gerą darbą. Pripaišiau, kad be projekto keisti gatvės sprendiniai, o nuo Latvių g. į pietus dar skaitosi paveldo (ar ko ten) zona, tai tipo rimtas reikalas. 35 % tikimybė, kad įsiklausys ir panaikins dviračių juostas, tada neliks kitos išeities VMS'ui ir turės daryti A juostą.

    Sekančios sudėtingiausios rimčiausio 7 trūlų maršruto vietos yra pervažiavus Liubarto tiltą, per piką lenda mašinos, sustoja ir blokuoja. Nenoriai įleidžia ir judant eismui, tai ateity ten būtų gerai VT šviesoforas, o dabar reiktų geltono vaflio bent, nes trūlas stovi užblokuotas, kai per tą raudono šviesoforo ciklą galėtų aptarnaut stotelę.
    https://www.google.lt/maps/@54.68827...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	2,40 MB ID:	2104530

    Toliau normalai juda trūlai, jei šauna į antrą juostą (paprastai visi šauna). Prieš sankryžą žalia rodyklė, irgi neįsivaizduoju ten A juostos, t. y. nebūtų iš jos naudos dėl sukančių mašinų ir antra juosta greitesnė, nes sukantys turi praleisti pėsčiuosius, dėl ko stringa pirmoj.
    https://www.google.lt/maps/@54.68769...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	2,33 MB ID:	2104531

    Paskutinė ir pati prasčiausia vieta yra Pylimo g. nuo Rūdninkų g. iki "Mo muziejaus". Ten realiai karas keliuose – trūlai antra juosta lenkia stovinčius greituosius, užlindiėja per geltoną sankryžose grįžtant į pirmą juostą. Prieš "Mo" šviesoforą mašinos užlindinėja iš antros juostos prieš VT, kad galėtų važiuoti nuo Trakų g. tiesiai. Didžiausias blogis srautas iš Naugarduko g. foto kairėj:
    https://www.google.lt/maps/@54.67806...8192?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	2,30 MB ID:	2104532

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Aš tik norėčiau atkreipti dėmesį, kad A juostos Justiniškių g. ir minėtoje Laisvės pr. atkarpoje yra reikalingos ne tiek dėl kamščių, kiek dėl (su sąlyga, kad bus panaudotos esamos juostos, o ne platinamos gatvės):
    1. bendrai auto eismo raminimo (liktų po vieną juostą);
    2. kažkiek sklandesniam VT eismui, kai reikia rikiuotis iš stotelių;
    3. apskritai visuomenės informavimui, kad VT turi pirmumą ir yra lygiavertis eisme;
    ---

    O Kęstučio g. per vakarinį kamštį yra ištisai stovima. A juosta ten duotų ženklią naudą, kaip ir juostos Narbuto g. Ten reikėtų tik juostos kalno kryptimi, t.y. į šiaurę, į pietus nereikia.
    Paskutinis taisė Creatium; 2024.01.16, 16:34.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Iš žemėlapio kyla klausimas ar tikrai Kęstučio gatvėje reikia A juostų? Už Liubarto tilto tai taip, bet per patį Žvėryną kažkaip kamščių neprisimenu.
    Tas žemėlapis, tai toks "ant durniaus" papaišytas.
    A juostos Savanorių pr. (Žemieji paneriai) arba pvz. ant Lazdynų tilto, Minsko pl. galėtų atsirasti nors ir pavasarį, nes ten tereikia perbraižyti eismo juostas. Bet čia taip vizionieriškiai suplanuota įrengti iki 2030 m.
    Taip pat, pažymėtos nereikalingos juostos dalyje Justiniškių g., Laisvės pr. ties Lazdynais.
    Kaip esama pažymėta Ukmergės g. dalis tarp Šiaurinės ir Laisvės pr., nors juosta tėra viena kryptimi, o kita kryptimi irgi reikalinga, bet pagal schemą kaip ir neplanuojama.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Iš žemėlapio kyla klausimas ar tikrai Kęstučio gatvėje reikia A juostų? Už Liubarto tilto tai taip, bet per patį Žvėryną kažkaip kamščių neprisimenu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šių metų biudžete numatyti 2 mln. Eur A juostų plėtrai mieste ir taip pat kaip supratau atskirai 1,7 mln. Narbuto g. remontui.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Šeimyniškių g a juostos duotų daugiau naudos nei kai kurios 5 kart ilgesnės planuojamos atkarpos kitur.
    kad ten dar nėra a juostų ir jos neatsirado po paskutinio remonto rodo kad niekas turintis bent kiek galios savivaldybėje nesinaudoja vt

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Na, tame plane yra naudojami tokie terminai kaip ‘numatyta įrengti’. Iki 2025-ųjų kalbama apie papildomas 8,7km A juostų. Nelabai panašu į gaires, skamba kaip konkretūs planai. Dokumentas - vos metų senumo. Tad panašu, kad arba Benkunskas užtraukė stabdį, arba, greičiau, šita ‘studija’ tebuvo varnelės uždėjimas ir eilinis akiplėšiškas pamelavimas miesto gyventojams apie intencijas. Prie tokio šūdų srauto miestiečiai vis tiek jau yra pripratę, tad koks skirtumas - keli autistai pažliumbs forume ir viskas toliau tekės savo sena automarozine vaga.

    Žemėlapyje dar galima atkreiptį dėmesį, kaip atkarpos su A juosta tik vienoje pusėje (pvz Žygimantų gatvėje) yra piešiamos taip pat, kaip atkarpos su A juostomis abejose pusėse. Na, nes ten ‘vis tiek niekas į tą pusę nevažiuoja’. Kalbame apie kamienines miesto transporto linijas, pagrindinę transporto priemonę ilgoms kelionėms mieste. Absurdo teatras ir geras parodymas, kiek durnų pasiteisinimų suteikia ta ‘gal BRT, bet gal ne BRT’ strategija, kurią čia daug kas palaiko. Tikras ‘tramvajus su ratais’.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Visi atskirų sluoksnių planai iki 2030m. tėra tik gairės iš kurių renkasi rengti pavienius projektus iš bendrojo plano gairių iki 2030m. Ateis 2030m., ruoš naują iki 2050m.

    Tada Romas primins kaip 1975m. jau tai buvo planuota, įkels žemėlapių, paverksim/pasijuoksim ir judėsim toliau.
    Bet jau tada Šiaurinė gatvė jungs Pilaitę ir Naująją Vilnią magnetiniais tuneliais.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    2024m. biudžetui kabo 2 projektai
    Narbuto g. A juostos visokių prioritetinių lentelių viršūnėse.
    Ozo/Buivydiškių g. A prilipdytos prie stadiono aplinkinės infrastruktūros.

    Tai manau šią kadenciją toliau kol kas neverta žvalgytis - visokie Nemenčinės plentai patys neprasiplatins ir kokie keli viadukai ateities rinkimų stalčiams nesusiprojektuos.
    Tai prieš metus darytas planas jau išmestas į šiukšlių dėžę? Tie planai ‘iki 2030’, turint omeny dabartinius tempus, atrodo kaip visiška fantazija.

    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-GALUTINIS.pdf
    Attached Files
    Paskutinis taisė VLR; 2023.12.23, 09:54.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ar yra kokių nors naujienų dėl A juostų plėtros Vilniuje? Iki 2030-ųjų lyg 8 kilometrai naujų numatyta.
    2024m. biudžetui kabo 2 projektai
    Narbuto g. A juostos visokių prioritetinių lentelių viršūnėse.
    Ozo/Buivydiškių g. A prilipdytos prie stadiono aplinkinės infrastruktūros.

    Tai manau šią kadenciją toliau kol kas neverta žvalgytis - visokie Nemenčinės plentai patys neprasiplatins ir kokie keli viadukai ateities rinkimų stalčiams nesusiprojektuos.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    skamba kaip ironija, bet yra realybe. Po viena km A juostos per metus,.neblogai
    Savanorių pr. nuo Vaduvos iki Vilkpėdės sudaro 3km - bam plano įvykdymas iki sekančių rinkimų ir net vadylos nepastebės skirtumo

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ar yra kokių nors naujienų dėl A juostų plėtros Vilniuje? Iki 2030-ųjų lyg 8 kilometrai naujų numatyta.
    skamba kaip ironija, bet yra realybe. Po viena km A juostos per metus,.neblogai

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Naujos A juostos Eksvaldo kadencijoje? Baikit, nemanau.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Ar yra kokių nors naujienų dėl A juostų plėtros Vilniuje? Iki 2030-ųjų lyg 8 kilometrai naujų numatyta.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Tik reiktų atkreipti dėmesį, jog dauguma tų juostų Amerikoje yra 2+. Tokius pažeidimus užfiksuoti automatiniu būdų (kamera) yra žymiai paprasčiau, nes dažniausiai du keleiviai sėdi preikinėse sėdynėse.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Gal galima pavyzdžių kur kameros skaičiuoja keleivių skaičių?
    Čia trumpai aprašyta, kaip tai daroma Kalifornijoje: High-Occupancy Vehicle Systems | Caltrans
    <...> Once monitor counts detect violation rates above 10%, District personnel will notify local area highway patrol of the need for heightened enforcement in a particular HOV corridor. An HOV lane violation ticket is a minimum $490 fine. Fine may be higher for repeat offenders. In addition, at the discretion of the county's Board of Supervisors, local counties can assess additional administrative fees.


    Panašu, kad suklydau manydamas, jog pati sistema gali automatiškai užfiksavus pažeidimą registruoti administracinį nusižengimą. Tačiau panašiai kaip minėjau, stebima automatizuotu būdu, bet sistemoms aptikus daugiau nei 10% galimų pažeidimo atvejų, į vietą tiesioginės kontrolės siunčiami pareigūnai. Kitaip sakant, kontrolė daugiau mažiau paliekama žmonių sąžinei, bet aptikus didelius pažeidimo atvejus, pareigūnai vietoje pradeda tikrinti. Na gal ir visai variantas būtų?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Ne nu aisku jei visalaik mastyt kad sistema gerai veikia tik tada kai visi gerai atlieka savo funkcijas(aišku tikrai taip ir yra) bet pas mus butent taip niekada nebuna todel atmetam visas idejas ir arba nedarom nieko arba siūlykit tokia sistema kuri pilnai veiktu ir tuo atveju jei niekas savo funkciju neatliktu. Ir jei tokia pasiūlysit tai ir tada bambesim ka nors kad pvz isvis mums nieko nereikia ir tuomet vel galima bus nieko neveikt nieko nekeist. Ai bet dar toks siūlymas: kodė gi nenuejus tokiem pabambejimam paskui laivelį tskant?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    USA tokius dalykus fotografuoja ir automatizuoti algoritmai nagrinėja; jei kyla "klausimų", perduoda žmogui peržiūrėti. Priekinis stiklas privalo būti permatomas, jei kamera tinkamame aukštyje tinkamu kampu, didelė tikimybė gerai viską užfiksuoti. Dabar gi didelis žodis yra "dirbtinis intelektas", kuris irgi pagelbėtų su kontrole.
    nuotruakoje sunku užfiklsuoti gale sėdičius asmenis, bandėm juk su 4+ tai daryti ir nepavyko nustatyti tiksliai kiek važiuoja. O baudą automatiškai rašyti reikai tikslumo.
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    So? Šitas dalykas USA egzistuoja n-metų, ir kažkaip problemų dėl vaikų kėdutėse negirdžiu. Galbūt dėl to, kad tai - lengvai išsprendžiama problema?
    Gal galima pavyzdžių kur kameros skaičiuoja keleivių skaičių?
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Juokingi argumentai kad 4+ nepavyko sukontroliuoti. Tiesiog nekontroliavo, kaip kad nekontroliuoja parkavimo ant vejų bei šaligatvių. O gal parkavimo irgi „neįmanoma sukontroliuoti“?
    Tai ir dabar įvedus nekontroliuotu, kaip nekontroliuoja ir taip A juosta važiuojančių (viena kamera yra visame vilniuje kiek žinau, šiemet pastatyta). Nekontroliuos ir tokią tvarką įvedus, tik dar labiau sunaikins A juostų prasmę.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Juokingi argumentai kad 4+ nepavyko sukontroliuoti. Tiesiog nekontroliavo, kaip kad nekontroliuoja parkavimo ant vejų bei šaligatvių. O gal parkavimo irgi „neįmanoma sukontroliuoti“?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    So? Šitas dalykas USA egzistuoja n-metų, ir kažkaip problemų dėl vaikų kėdutėse negirdžiu. Galbūt dėl to, kad tai - lengvai išsprendžiama problema?

    Papildysiu: aš nežinau, ar verta diskutuoti apie kažkokius nišinius super-konkrečius atvejus. Yra technologijos, yra metodai, beveik visi klausimai ir problemos šiuo atveju turi sprendimus. Čia klausimas tik finansų, noro ir iniciatyvos.
    Arba tiesiog pasitiki žmonių sąžine ir žiūri pro pirštus į sukčiaujančius? Gal didelės baudos jei pagautų sukčiaujant?

    Vakaruose tokios juostos jau dešimtmečius yra. Kompiuterinių sprendimų analizuot nuotraukas tiek metų tikrai nėra. Ir tikrai ne viskas turi technologinius sprendimus.

    Norint mašinoje suskaičiuot automatiškai keleivius reiktų bent trijų kamerų. Ir dar tikėtis, kad nebus keleivis įsikniaubęs į telefoną ir su kepure. Sėkmės su dirbtiniu intelektu atrast ar šieno kupeta su bliuzonu su kapišonu ir palenkta galva yra žmogus ar ne.

    Komentuoti:

Working...
X