Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Nutrūksta už 150 m ties perėja, viešasis transportas privalės sustoti ir praleisti važiuojančius pirma juosta arba tiesiog nevažiuoti A juosta, nes atsiranda papildomas stabdymas, persirikiavimas, įsitikinimas, kad nieko nėra/praleidžia/nepraleidžia.
    O Būtumėm Liuksemburgas, bet deja
    155 N6 - Google Map

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Kaid
    Trečia foto: na, bent teoriškai autobusas galės laisvai sankryžą pravažiuot, jei iki Kalvarijų g. nuo tos pusės bus kamštis.
    Teoriškai, puikiai pastebėta.
    A juosta bus užtverta sukančių į dešinę, į Apkasų gatvę, o jų ten suka daug įvairiu paros metu, bus tas pats scenarijus kaip visose A jusotose Ozo/Kalvarijų g. sankryžoje, kai visi autobusai prieš sankryžą persirikiuoja į pirmą eismo juostą.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Kaid
    Trečia foto: na, bent teoriškai autobusas galės laisvai sankryžą pravažiuot, jei iki Kalvarijų g. nuo tos pusės bus kamštis.
    Paskutinė foto: kažkokia pornografija. Negi vykdant tokio lygio projektą nėra galimybės sujungti tų dviejų atkarpų, esančių 30 metrų atstumu?
    Bendrai paėmus, atrodo kažkokia betvarkė, pritempta iki begalybės, iš atskirų padrikų lopų sulipdyta....

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tuskulėnų g.

    A juostos, kurios gerai atrodys mero metiniame FB poste, gerai atrodys neveiktų darbų sąraše, tačiau realybėje bus neveikiantis daiktas, kuriam iššvaistyti pinigai.


    A juosta link Žalgirio gatvės prasideda nuo M. Katkaus st.
    Click image for larger version  Name:	20250827_202449.jpg Views:	0 Size:	1,81 MB ID:	2217322

    Autobusas nesinaudoja A juosta
    Click image for larger version  Name:	20250827_202646.jpg Views:	0 Size:	1,30 MB ID:	2217323

    A juosta baigiasi ties nauja Žygio st. (link Žalgirio g.), toliau dažniausiai būna didelės spūstys, piko metu net iki Geležinio Vilko g.
    Click image for larger version  Name:	20250827_200337.jpg Views:	0 Size:	2,77 MB ID:	2217321

    Kryptyje link Žirmūnų žiedo A juosta prasideda nuo Trimitų st. (bus Žygio st.)
    Click image for larger version  Name:	20250827_200612.jpg Views:	0 Size:	1,87 MB ID:	2217324

    Baigiasi už 150 m
    Click image for larger version  Name:	20250827_200731.jpg Views:	0 Size:	1,71 MB ID:	2217325

    Antra atkarpa prasideda nuo M. Katkaus st.
    Click image for larger version  Name:	20250827_201101.jpg Views:	0 Size:	1,93 MB ID:	2217326

    Nutrūksta už 150 m ties perėja, viešasis transportas privalės sustoti ir praleisti važiuojančius pirma juosta arba tiesiog nevažiuoti A juosta, nes atsiranda papildomas stabdymas, persirikiavimas, įsitikinimas, kad nieko nėra/praleidžia/nepraleidžia.
    Click image for larger version  Name:	20250827_201312.jpg Views:	0 Size:	2,19 MB ID:	2217327

    Antras A juostos nutraukimas ties kita perėja, už 200 m
    Click image for larger version  Name:	20250827_201633.jpg Views:	0 Size:	2,12 MB ID:	2217328
    Click image for larger version  Name:	20250827_201811.jpg Views:	0 Size:	1,92 MB ID:	2217329

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Čia koks naujas G ?
    Buvo nuleakinta VVT temoje, Stotis - Olandų - Žalgirio - Stotis, žiedinis, nepamenu tik kaip tiksliai nuo Žalgirio iki stoties eis pro kitą pusę.

    Edit, radau:
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Turėtų atsirasti nemažai naudingų naujų jungčių, bet nelabai suprantu šių aspektų:

    P2 eis per Vilkpėdės g., o ne greičiausiu keliu į Stotį per Žemaitės g., jei jau tai planuojamas kaip G maršrutas. Praleista proga sukurti realiai patrauklų laiku susisiekimą tarp Stoties ir Saltoniškių g. verslo centrų. Vietoje P2, verčiau jau tą kabliuką per Vilkpėdės g. atliktų planuojamas P3, kuris neplanuojamas kaip greitasis.



    Click image for larger version Name:	image_151769.jpg Views:	0 Size:	92,3 kB ID:	2189689
    Paskutinis taisė Ignalina; 2025.08.26, 22:12.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Aktualu ten bus paleidus naująjį G maršrutą. Vakarais link žiedo Tuskulėnų g. galima ir pusvalandį praleisti.
    Čia koks naujas G ?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kaip visada daroma ne ten, kur labiausiai reikia, o ten, kur mažiausiai kenkia automobiliams. Na, bet geriau, nei nieko.
    Aktualu ten bus paleidus naująjį G maršrutą. Vakarais link žiedo Tuskulėnų g. galima ir pusvalandį praleisti.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Kaip visada daroma ne ten, kur labiausiai reikia, o ten, kur mažiausiai kenkia automobiliams. Na, bet geriau, nei nieko.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Savanorių pr. numeris 2
    Būtent. Nelabai yra naudos iš tokių VT juostų. Galėjo gi padaryti po papildomą pėsčiųjų salelę abejose perėjų pusėse ir normaliai pravesti VT juostą. Bet patingėjo.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Savanorių pr. numeris 2

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Pagaliau galima iš trečio puslapio ištraukti šitą temą Tuskulėnų g. turime A juostas, priklauso, kaip skaičiuosi, kadangi nutrūksta ties perėjomis, bet gaunasi viso apie 1 km pačių juostų. Kol kas naudojama bus ne itin intensyviai, bet čia nusimato maršrutų plėtra, tad investicijos nauda augs. Bet kuriuo atveju, didės kelionės trukmės patikimumas, kas yra labai svarbu.

    Ten, kur seniau Tuskulėnų g. (sankryžoje su Rinktinės g. link Žalgirio g.) buvo parkingui naudojama kišenė, atrodo bus nauja stotelė, kas užpildys šią trūkstamą stotelių tinklo spragą.

    Click image for larger version  Name:	IMG_2577.jpeg Views:	0 Size:	1,45 MB ID:	2216947

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Tų jaunų medžių net nereikia kirsti - yra spec technika, kuria lengva juos persodinti.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Vakarinio piko metu dėl eismo nuo Šilo tilto, visa gatvė būna užsikimšusi tiek, jog dalis eismo net negali pajudėti per sankryžą nuo tilto pusės. O tu dar nori visus Antakalnio g. kairius posūkius ta kryptimi paleisti?

    Skirtumas tik tas, jog ten dabar susidaro kamščiai ir tada, kai jų anksčiau nebūdavo (ne piko metu). T.y., važiuodamas Milašiaus g. praktiškai turi pilnai sustoti ir 5-10 km/h greičiu judėti kokius 100 m iki tilto, kur susijungia visos juostos, po kurio kamščio nebelieka (ir nebūtų, jei nebūtų to susiaurėjimo). Kaip minėjau anksčiau, tai ne tik iš oro sukuria spūstis, bet ir padidina avaringumą, nes srautas turi sulėtėti nuo 60-70 kmh iki beveik nulio, atlikti papildomus manevrus. Visa tai yra išvengiama, jeigu ten nebūtų to butelio kaklelio. Arba alternatyviai, visą Milašiaus g. reiktų konvertuoti į 1+A nuo pat gatvės pradžios, tada eismas iš karto laminariai pasiskirstytų ir nebūtų tos "turbulencijos" prie tilto (liktų tik iš Antakalnio/Valakampių nuo tilto nusileidžiančio srauto įsiliejimas).
    Didelė kvailystė yra tas dobilo lapo nusileidimas nuo Valakampių viaduko į Milašiaus gatvę. Buvo visos sąlygos suteikti galimybę VT sukti į kairę ir nusileisti tiesiai ant tilto.

    O vaizdas iki remonto kaip VT skrieja A juosta pro kamštį ant tilto buvo dieviškas, taip ir turėtų būti mieste su normalia infrastruktūra. Neįmanoma ten pristatyti tiek juostų, kad kiekvienas individas, vienas pats sedėdamas savo mašinoje ir važiuojantis iš sodų miesto link būtų užtikrintas, kad praskirs tarsi greitkeliu.

    Jei atvažiuoji iš priemiesčio (paimkime kaip pavyzdį Nemenčinės ir Kairėnų kryptis), tau turėtų būti tokie pasirinkimai:
    - patogiai palikti automobilį ir persėsti į VT, kursuojantį bent kas 5 minutes. VT nenutrūkstamomis A juostomis tave priveža iki miesto branduolio. Dabar nėra patogaus persėdimo, o planuojamas P+R prie Antakalnio žiedo važiuojantiems per Valakampių tiltą neaktualus.
    - važiuoji toliau, bet tuomet tau lieka viena juosta ir gali būti spūstis, tad kitą kartą galbūt važiuosi VT. Nes kitaip mes neišauginsim VT ir neišspręsim spūsčių, jei duosim atuomobiliams viską ko jie nori.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.06.18, 17:16.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kiek teko važiuoti niekada niekas nesinaudojo ją laikotarpiu spalis - balandis.
    Pamiršote kad čia artimiausia stotelė prie Pliaterytės progimnazijos, o šita stotelė yra artimiausia Žirmūnų paplūdimui ir visiems namams į rytus nuo Žirmūnų gatvės. "Niekas nesinaudoja" nes joje stoja tik 10 ir 114 maršrutai.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jeigu teigiama, kad pėsčiųjų srautai labai maži, tai kokią problemą sukelia pėsčiųjų šviesoforas, kuris suveikia tik "pagal iškvietimą"? Kai nėra pėsčiųjų, tai tas šviesoforas nei kažkam trukdo, nei kažkam padeda. Šiaip mieste reikėtų daugiau tokių reguliuojamų perėjų, o ne siųsti pėsčiuosius ratais-kvadratais aplink. Norint apeiti po tiltu, nuo dabartinės vietos reikėtų padaryti ~500-550 m lankstą. Čia atrodo normalu?

    O dėl visokių minčių perkelti stoteles ar kt., tai būtų nemažos investicijos, kurios absoliučiai nieko neišspręstų, o tik sukeltų nepatogumų. Dar net ir darant lanksta žemyn po tiltu, reikėtų ten pėsčiųjų takus nutiesti, kurie irgi už ačiū nepasikloja. Jeigu mieste nebeturime kur investuoti, tai galima užsiimti tokiais absurdais. Bet ar tai tiesa?
    Prie šviesoforo su iškvietimu kartais reikia laukti ir 2 minutes, kas labai užknisa. Ir kodėl negalima sureguliuoti šviesoforo taip, kad jis neužsidegtų atvažiuojantiems nuo kalno (kas kartais nutinka) arba kad praleistų atvažiuojantį viešąjį transportą. Apie siūlymus apeiti aš nekalbėsiu, įsivertinkite kokie ten atstumai ir kiek reiktų eiti aplinkui mokomąją aikštelę po tiltu į apačią ir po to į viršų. Kita vertus požeminė pervaža gal ir suveiktų toje vietoje.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2025.06.18, 16:58.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Jeigu vienintelė galimybė pasukti į kairę būtų ties Šilo tiltu, reikėtų nežinia kiek prailginti ciklą. Plius, tektų išrausti ir nustumti stotelę, dėl ko sumažėtų šaligatvis, ir galimai vis tiek tektų vieną padorų medį kirst. Pro Saulėtekį važiuojant vienintelis kelias į sodus – per 1 juostos pločio gatveles, taigi netinkamas. Norėjo statyti padorią jungtį tarp Saulėtekio al. ir Mileišiškių g., bet ten jau visą mišką tam prakirsti reikėtų.

    Į daugiabučių kiemus įsukimus panaikinti – teisinga mintis. Tačiau į esmines gatves – Šilo, Klinikų, Žolyno, gal dar Oginskio nederėtų. O kairiojo sukimo juostų reikėtų kaip tik ir dėl VT. Dabar apskritai durna situacija, kai visą ciklą reikia pralaukti, kad būtų galima prasukti. O apskritai autobusas, visą ciklą blokuojantis eismą, leidžiama tai ar neleidžiama, kenkia visiems – ir mašinoms, ir kitam VT.

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Apie tą ir kalbu, kad kirsti negalima. Vienintelis teisingas sprendimas parkingą prie Maximos panaikinti, o kiek pertvarkius sankryžą tą vietą galima būtų naudoti kaip eismo juostą, padarant važiuojantiems nuo Antakalnio žiedo atskirą posūkį į kairę, o pvz A juosta eitų per dabartinį parkingą.
    Šiaip pastebėjimas, kad saugomi medžiai ne tie normalūs ir brandūs, o Šimašiaus medžiokai... Vos net ne piktybiškas kenkimas miesto infrastruktūrai. Vienas iš brandžių medžių kaip tik prieš kelis metus jau ir buvo nukirstas.

    A juostą galimą būtų nukišti ir vietoj parkingo pravesti dešinėje pusėje medžių eilės, bet vis tiek keli brandūs medžiai būtų nukirsti ir tai neišvengiama, nes paliekant taip būtų žymiai per statūs kampai, kad greitai ir sklandžiai galėtų pravažiuoti VT. O panaikinus parkingą atsirastų daugiau norinčių iš Žolyno g. įvažiuot už to daugiabučio, kur jau dabar kartais netelpa kažkas ir užsikemša eismas.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Vakarinio piko metu dėl eismo nuo Šilo tilto, visa gatvė būna užsikimšusi tiek, jog dalis eismo net negali pajudėti per sankryžą nuo tilto pusės. O tu dar nori visus Antakalnio g. kairius posūkius ta kryptimi paleisti?
    O kaip kairiųjų posūkių draudimas paveiktų tuos atvažiuojančius nuo Šilo tilto? Kaip važiavo taip važiuos.

    Čia daugiau taikoma tiems kurie nuo Antakalnio žiedo atvažiuoja ir kiekvienam posūky suka kairėn į savo sodus ar butus Antakalny. Tie kurie važiuoja į sodus, tegul važiuoja pro Saulėtekį, o tie kurie jori įvažiuoti pas save į daugiabučio kiemą, tegul važiuoja iš kitos pusės ir suka dešinėn.

    Ir apskritai aš nekalbu apue kraštutinumus, galima ir Žolyno sankryžą palikti su kairiais posūkiais, kažką sugalvoti, bet aš kalbu apie bendrą situaciją, kad ir be šitos sankryžos yra dar milijonas sankryžėlių ir įvažiavimu į kiemą kur nuolat dėl 1 ar 2 automobilių blokuokama visa juosta. O jūs prisikabinot prie tos Žolyno gatvės.

    Beje, kalbant apie VT, jis visada gali pasukti kairėn, apsisukti, sustoti kur nori, jam atitinkami kelio ženklai gali negalioti

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Tie medžiai yra saugotini
    Apie tą ir kalbu, kad kirsti negalima. Vienintelis teisingas sprendimas parkingą prie Maximos panaikinti, o kiek pertvarkius sankryžą tą vietą galima būtų naudoti kaip eismo juostą, padarant važiuojantiems nuo Antakalnio žiedo atskirą posūkį į kairę, o pvz A juosta eitų per dabartinį parkingą.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Tie medžiai yra saugotini
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Kokį dar "Maximos parkingą"? Aš beveik įsitikinęs, jog Maxima ten yra nuomininkas, o tas parkingas yra valstybinė žemė. Nieko net paiminėti nereiktų, imi ir darai.
    Tada galima siūlyti VMS pertvarkyti Klinikų st. mazgą. Išnaudojant visas įmanomas erdves. Jeigu problema su juostos blokavimu dingsta, galima piešti A juostą.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O būtent dėl tos sankryžos su Žolyno gatve. Ar nėra galimybės paimti Maximos parkingą visuomenės poreikiams (išpirkti ar kažkas tokio) ir padaryti ten A juosta ar viena bendro eismo link Antakalnio žiedo, tada posūkiui į kairę būtų vietos nekertant medžių. Jeigu liktų vietos galima būtų padaryti paralelinį parkinga kelioms mašinoms.
    Kokį dar "Maximos parkingą"? Aš beveik įsitikinęs, jog Maxima ten yra nuomininkas, o tas parkingas yra valstybinė žemė. Nieko net paiminėti nereiktų, imi ir darai.

    Komentuoti:

Working...
X