Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Šita logika tiktų jei turėtume neribotus išteklius ir man nepatiktų, kad šitas tiltas niokoja natūralų vingį ar dar kas. Deja miesto biudžetas nėra guminis. Svarstoma ne ar daryti X Y Z, o kam teikti pirmenybę. Ir teikti šitam projektui pirmenybę tikrai nereikėtų. Kai bus išspręstos opesnės problemos, kai kažkas vyks su seimo parkingu... Tada gal ir būtų prasmės šnekėti apie šitą tiltą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turbūt nori pasakyti, kad atmynus kelis kilometrus 100m yra svarbus skirtumas, kuris yra lemiamas renkantis transporto rūšį.
    Tikriausiai logika tokia: 20 metų važinėjau iš Justiniškių į darbą Gedimino pr. nuosavu atomobiliu, dabar Vilnius pastatė naują tiltą - važiuosiu paspirtuku arba eisiu pėsčiomis

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kai nori kažko nedaryt, visada rasi argumentų tam.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Niekas dabar tilto nestato. Jūs gi žinot kokie tempai. Geriausiu atveju ne kitais, o dar kitais metais jį pradės statyt.
    Bet jau dabar leidžia pinigus architektūriniam konkrsui. Žinant tempus, to konkurso rezultatai nuguls į stalčių. O pagaliau prisiruošus statyt pasikeis aplinkybės ir reiks naujo konkurso.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Tai norit pasakyt, kad iš visų Vakarinio Vilniaus ****niškių žmonės, važiuodami į centrą, važiuos prie šito tilto, kad paskui nuo jo eitų pėsčiom? Eeem, kam jiems tai? Ten yra kažkokie traukos centrai, apie kuriuos mes dar nežinom?
    Turbūt nori pasakyti, kad atmynus kelis kilometrus 100m yra svarbus skirtumas, kuris yra lemiamas renkantis transporto rūšį.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą

    Idėja šito tilto tame, kad į tą oranžinį burbulą įeina visos vakarinio Vilniaus ***niškės, kas yra didelė dalis šito miesto gyventojų.
    Tai norit pasakyt, kad iš visų Vakarinio Vilniaus ****niškių žmonės, važiuodami į centrą, važiuos prie šito tilto, kad paskui nuo jo eitų pėsčiom? Eeem, kam jiems tai? Ten yra kažkokie traukos centrai, apie kuriuos mes dar nežinom?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Gal nes yra GV tiltas per kurį nei pėsčiųjų nei dviračių eismas nėra uždraustas? Dar nelabai aišku ką veikti toje pažymėtoje vietoje ir kiek žmonių per dieną nueina ten nuo Barclays, kad būtų prasminga leist 5 milijonus, kai nėra pinigų svarbesniems dalykams... Šito tilto statyba dabar pasiteisins tik jeigu yra žinoma, kad greitu metu užstatys tuos laukus prie Seimo, nes jeigu ne, pastačius tiltą nuo jo net nebus kaip normaliai praeit link Gedimino pr. ar Lukiškių g., kas darys jį visiškai beprasmišku.
    ... nes nuo pažymėto pastato daugiau nėra kur eit? Nesuprantu posto esmės. Įjunkit vaizduotę ir pamatysit, kad nuo pažymėto pastato galima patekti ir į planuojamą kompleksą prie bažnyčios, į būsimą teritoriją prie Seimo, būsimą Lukiškių kompleksą ir t.t.

    Niekas dabar tilto nestato. Jūs gi žinot kokie tempai. Geriausiu atveju ne kitais, o dar kitais metais jį pradės statyt.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Miesto planavimo grupėje irgi diskutuojama apie tilto prasmingumą

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater



    Idėja šito tilto tame, kad į tą oranžinį burbulą įeina visos vakarinio Vilniaus ***niškės, kas yra didelė dalis šito miesto gyventojų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Visi gudrūs kritikuot, kai galima išsirankioti argumentus ir pateikti viską taip, kaip patogu pačiam. Kažkodėl niekas nekomentuoja šito:

    68262210_2668091819868274_5128243603428081664_o.jpg (1078×771)
    Gal nes yra GV tiltas per kurį nei pėsčiųjų nei dviračių eismas nėra uždraustas? Dar nelabai aišku ką veikti toje pažymėtoje vietoje ir kiek žmonių per dieną nueina ten nuo Barclays, kad būtų prasminga leist 5 milijonus, kai nėra pinigų svarbesniems dalykams... Šito tilto statyba dabar pasiteisins tik jeigu yra žinoma, kad greitu metu užstatys tuos laukus prie Seimo, nes jeigu ne, pastačius tiltą nuo jo net nebus kaip normaliai praeit link Gedimino pr. ar Lukiškių g., kas darys jį visiškai beprasmišku.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man įdomiau, ką eilinis miestietis turi surasti tame mistiniame "Vilniaus centre".
    O priešais planuojamą tiltą apskritai kažkokia dykynė atsiveria: degalinė, tunelis, parkingas-purvynas, apleisti institutai Goštauto g...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Visi gudrūs kritikuot, kai galima išsirankioti argumentus ir pateikti viską taip, kaip patogu pačiam. Kažkodėl niekas nekomentuoja šito:

    68262210_2668091819868274_5128243603428081664_o.jpg (1078×771)

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Dėl 50m net ir tie 100 gabalų architektūriniam konkursui yra pinigų išmetimas į balą. Arba tiesiog pinigų plovimas. Geriau už tuos pinigus Žvėryne vieną kitą šaligatvį sutvarkytų - daugiau naudos būtų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Miesto planavimo grupėje irgi diskutuojama apie tilto prasmingumą

    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    5 mln. eurų dėl 50 sutaupytų metrų pėstiesiems? Kažkas man čia ne taip. Net ir įsivaizduojant, kad Geležinio vilko ir Liubarto tiltai netinka pėstiesiems, nesuvokiu kam naujasis tiltas apskritai bus reikalingas. Visas Konstitucijos pr. ir toliau į centrą vaikščios Baltuoju tiltu, o Žvėrynas - Žvėryno tiltu. Net ir iš "Green Hall" einant naujuoju tiltu iki pvz Lukiškių aikštės pėstieji sutaupys vos 50 m. pasivaikščiojimo puikiai sutvarkyta Neries krantine. 5 mln. eurų dėl 50 sutaupytų metrų? (ar 150 jei kokį įstrižą takelį padarysit, bet esmės tai nekeičia) Mes rimtai tokie turtingi? Povilas Poderskis, o dabar sąžiningai ir atvirai sakykite - kas yra tikrasis tilto užsakovas? Ir kodėl šio tilto statybos apskritai yra svarstomos, kai mieste dar tiek daug TIKRŲ transporto ir susisiekimo problemų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai infrastruktūros nėra ir kur nors miške už miesto. Davai stato tiltą kur nors Bezdonyse? Ar gal visgi reikia statyti infrastruktūrą, kur yra didžiausia žmonių koncentracija?
    Gal infrastruktūrą reikia statyti ne pagal žmonių koncentraciją, o kur jai yra didžiausias poreikis?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tiltas ties Litexpo<->Vingio parku? Pėsčiųjų tiltas iš Valakampių į Verkius irgi atneštų daug daugiau naudos, atsirastų patogus būdas susisiekti su centru iš tos pusės pasinaudojant esamais dvirtakiais palei upę. Dabar lieka arba Kalvarijų gatvė, arba reikia kirsti kampą per Kryžių taką, kuriame vargu ar kadanors bus asfaltuotas dvirtakis ir šiaip reljefas nepalankus.

    Dar visai nieko būtų pagaliau užbaigti dvirtakį nuo Gariūnų tilto iki VA žaliojo viaduko į Lazdynus bei padaryti jungtį per pasakų parką iki Laisvės prospekto.

    T.y. statyti infrastruktūrą kur jos realiai nėra. O ne daryti dar vieną alternatyvą kur jau yra bent pusėtinų variantų (Baltas tiltas ir senasis Žvėryno).
    Tai infrastruktūros nėra ir kur nors miške už miesto. Davai stato tiltą kur nors Bezdonyse? Ar gal visgi reikia statyti infrastruktūrą, kur yra didžiausia žmonių koncentracija?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Bene visose paminėtos vietose irgi yra bent pusėtinos alternatyvos. Tai kam ten daryt, kai galima daryt... nežinau, ką nor kitą?
    Papasakok kaip važiuot per apsnigtą kryžių kelią šlapią tamsų vakarą yra toks pat pusėtinumas kaip skųstis siauroku šaligatviu ant senojo žvėryno tikti. Nepamirštant, kad yra 2 variantai įveikt šlaitui - siauras mtb takelis arba status grindinys. Arba kaip Kalvarijų gatvės A juosta yra toks pat vargas kaip stumdytis su pėsčiaisiais ant Baltojo tilto. Kam realiai gerint susisiekimą dviračiu ir sujunginėti dvirtakių gabalus jei galima toliau tankinti infrastruktūrą ten kur ji jau egzistuoja.

    Šitas Šimašiaus tiltas turbūt būtų dar mažiau naudingas nei MG Baltic viadukas esantis netoliese.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kokie tie svarbesni dalykai? Keletą pavyzdžių gal?
    Na, verkiama, kad dėl pinigų stokos nieko negali padaryt su pavojingais sveikatai šaligatviais, net Senamiesty ir Stoties rajone, kurį Šimašius vis vadina ypatingai svarbia teritorija ir "miesto vartais". Neturi pinigų vos gyvoms gatvėms suremontuot, tas pats su kiemais, apšvietimu, tas pats su labai daug kuo, bet prioritezuoja labai abejotino (kolkas) reikalingumo pėsčiųjų tilto statybą, tai ką aš žinau... Jeigu norit būtent tiltų pavyzdžiui, tai labiau svarbūs būtų Saltoniškių ir NMC sujungimas, apie kurį kalbėjo Šimašius, Didlaukio gatvės sujungimas, nes ten labai didelis srautas studentų, viadukas per GV žiedą, galima lengvai rast žymiai svarbesnių vietų. Bet vėlgi, beprasmiškas šis tiltas tik kolkas, jeigu jį stato nes žino, kad yra planų užstatyti laukus prie Seimo - tai aš tik už, lai tik stato.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tiltas ties Litexpo<->Vingio parku? Pėsčiųjų tiltas iš Valakampių į Verkius irgi atneštų daug daugiau naudos, atsirastų patogus būdas susisiekti su centru iš tos pusės pasinaudojant esamais dvirtakiais palei upę. Dabar lieka arba Kalvarijų gatvė, arba reikia kirsti kampą per Kryžių taką, kuriame vargu ar kadanors bus asfaltuotas dvirtakis ir šiaip reljefas nepalankus.

    Dar visai nieko būtų pagaliau užbaigti dvirtakį nuo Gariūnų tilto iki VA žaliojo viaduko į Lazdynus bei padaryti jungtį per pasakų parką iki Laisvės prospekto.

    T.y. statyti infrastruktūrą kur jos realiai nėra. O ne daryti dar vieną alternatyvą kur jau yra bent pusėtinų variantų (Baltas tiltas ir senasis Žvėryno).
    Bene visose paminėtos vietose irgi yra bent pusėtinos alternatyvos. Tai kam ten daryt, kai galima daryt... nežinau, ką nor kitą?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kokie tie svarbesni dalykai? Keletą pavyzdžių gal?
    Tiltas ties Litexpo<->Vingio parku? Pėsčiųjų tiltas iš Valakampių į Verkius irgi atneštų daug daugiau naudos, atsirastų patogus būdas susisiekti su centru iš tos pusės pasinaudojant esamais dvirtakiais palei upę. Dabar lieka arba Kalvarijų gatvė, arba reikia kirsti kampą per Kryžių taką, kuriame vargu ar kadanors bus asfaltuotas dvirtakis ir šiaip reljefas nepalankus.

    Dar visai nieko būtų pagaliau užbaigti dvirtakį nuo Gariūnų tilto iki VA žaliojo viaduko į Lazdynus bei padaryti jungtį per pasakų parką iki Laisvės prospekto.

    T.y. statyti infrastruktūrą kur jos realiai nėra. O ne daryti dar vieną alternatyvą kur jau yra bent pusėtinų variantų (Baltas tiltas ir senasis Žvėryno).
    Paskutinis taisė mantasm; 2019.08.05, 18:52.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Gal ir buvo, sovietmečiu daug kas buvo suplanuota, bet aš kalbu apie tai, kad visai neseniai pradėjo kalbėt apie šį tiltą, o jau po poros mėnesių skelbia konkursą, nors realiai yra žymiai svarbesnių dalykų nei tiltas iš Žveryno į tuščius laukus ir trasą, todėl ir pagalvojau, kad gal žino kažką daugiau ir tą teritoriją greitu metu planuoja užstatyt.
    O kokie tie svarbesni dalykai? Keletą pavyzdžių gal?

    Komentuoti:

Working...
X