Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Kas geriau - jokio tilto, ar tiltas prastai pritaikytas neįgaliesiems? Juk nebūtų laiptų ir t.t.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąDėl neasfaltuoto dvirtakio: blogai.
Dėl atsijos - čia mažas dalykas. Visi projektai turės dalių nepritaikytų neįgaliesiems - neatsisakom amfiteatrų, laiptų ir panašiai, svarbu kad yra alternatyva. Blogai, kai statinys iš esmės pritaikytas tik pilno mobilumo žmonėms.
Nu niekaip netikiu, kad eilinis pakabinamas tiltukas su žvyruoti priėjimu kainuotų pusę grandiozinio projekto kainosParašė Kristisz Rodyti pranešimąDabar įsivaizduok save politiko vietoj. Kaip tu rinkėjams parduotum tiltą, kuris kainuoja pusę tiek, kiek normalus tiltas, kuris atrodo baisiai, kuriuo negali naudotis neįgalieji, dviratininkai ir tėvai su vaikais vežimėliuose, kur sniegą gali valyti tik rankomis ir kastuvu, nes su traktoriuku neužvažiuosi, ir t.t. Mažų mažiausiai meras būtų visuotinai išjuoktas ir iškritikuotas, jau nekalbant apie tyrimus dėl galimos korupcijos.
Jei tiek kainuotų tai tikrai reiktų ieškot korupcijos.
Dėl naudojimosi - kažkaip nebūna problemų su dviračiu Vokėj per tiltą pervažiuot. Aišku reiktų truputi platesnio, kad būtų patogui prasilenkti. Žiemą Užvingio ar Valakampių-Verkių tiltai šiaip ar taip būtų ryškiai mažiau naudojami. Aišku pavienių entuziastų visada yra, bet visgi arklio dalis dviraičų/paspirtukų/pėsčiųjų srauto yra pavasarį/vasarą/žiemą. Ir net žiemą ryškiai skiriasi užkietėjusių entuziastų kiekis geresniu oru ir iškart po pūgos.
Komentuoti:
-
Dėl neasfaltuoto dvirtakio: blogai.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl tada stato krantinę su atsijom? Ten irgi neįgaliesiems bus nekažką. Arba neasfaltuotas dvirtakis nuo Gariūnų tilto iki Lazdynų.
Na taip, kai prasideda pertekliniai reikalavimai ir norisi architektūros šedevro Užvingyje ar Valakampiuose tada ir sėdim be nieko. Apart tų atvejų kai vsio zokono ir pateptieji stato Misionierių sodus ir naująsias Avuliofkes. Galėtų pateptieji pradėt statyt ir elementarią infrastruktūrą. Bent miestui naudos būtų.
Dėl atsijos - čia mažas dalykas. Visi projektai turės dalių nepritaikytų neįgaliesiems - neatsisakom amfiteatrų, laiptų ir panašiai, svarbu kad yra alternatyva. Blogai, kai statinys iš esmės pritaikytas tik pilno mobilumo žmonėms.
Dabar įsivaizduok save politiko vietoj. Kaip tu rinkėjams parduotum tiltą, kuris kainuoja pusę tiek, kiek normalus tiltas, kuris atrodo baisiai, kuriuo negali naudotis neįgalieji, dviratininkai ir tėvai su vaikais vežimėliuose, kur sniegą gali valyti tik rankomis ir kastuvu, nes su traktoriuku neužvažiuosi, ir t.t. Mažų mažiausiai meras būtų visuotinai išjuoktas ir iškritikuotas, jau nekalbant apie tyrimus dėl galimos korupcijos.
Komentuoti:
-
Kodėl tada stato krantinę su atsijom? Ten irgi neįgaliesiems bus nekažką. Arba neasfaltuotas dvirtakis nuo Gariūnų tilto iki Lazdynų.Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Merkio vagos plotis plačiausiose vietose 25-45m, tuo tarpu Neries Vilniuje 90-100 m. Nesu tiltų ekspertas, bet iš bendrosios fizikos spėju kad 2-3 kartus ilgesniam tiltui konstrukcija bus daugiau kartų sudėtingesnė. Turėtų būti ir platesnis kad būtų galima prasilenkti normaliai nes 100m tai ne 20m ir nelauksi kol praeis iš kitos pusės žmogus. Dar ir neįgaliems turi būti pritaikytas - VMS yra nusprendus nebestatyti naujų statinių, kurie būtų nepritaikyti neįgaliems - pvz Šnipiškėse apžvalgos bokšto atsisakyta, nes be lifto. Dar ir vizualinė dalis - visiems titltams skelbiami architektūriniai konkursai, o čia statysim bele ką laikinai, nors tas laikinai gali būti ir keliasdešimt metų?
Na taip, kai prasideda pertekliniai reikalavimai ir norisi architektūros šedevro Užvingyje ar Valakampiuose tada ir sėdim be nieko. Apart tų atvejų kai vsio zokono ir pateptieji stato Misionierių sodus ir naująsias Avuliofkes. Galėtų pateptieji pradėt statyt ir elementarią infrastruktūrą. Bent miestui naudos būtų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Merkio vagos plotis plačiausiose vietose 25-45m, tuo tarpu Neries Vilniuje 90-100 m. Nesu tiltų ekspertas, bet iš bendrosios fizikos spėju kad 2-3 kartus ilgesniam tiltui konstrukcija bus daugiau kartų sudėtingesnė. Turėtų būti ir platesnis kad būtų galima prasilenkti normaliai nes 100m tai ne 20m ir nelauksi kol praeis iš kitos pusės žmogus. Dar ir neįgaliems turi būti pritaikytas - VMS yra nusprendus nebestatyti naujų statinių, kurie būtų nepritaikyti neįgaliems - pvz Šnipiškėse apžvalgos bokšto atsisakyta, nes be lifto. Dar ir vizualinė dalis - visiems titltams skelbiami architektūriniai konkursai, o čia statysim bele ką laikinai, nors tas laikinai gali būti ir keliasdešimt metų?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?
Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.
Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tiltai turėtų atitiktų STR, būti saugūs naudoti, tai bet ko nepastatysi. Taip pat negali Grindos tiesiog paprašyti greitai sumontuoti kažką, turėsi projektuoti, skelbti viešąjį pirkimą ir taip toliau. Padarius tvarkingai procesus kaina skirsis ne 100x, o max 2-3 kartus ir su didesniais priežiūros kaštais ateičiai (nekalbant apie tai kad viskas iš naujo prasidės statant rimtą tiltą ir dar laikiną išmontuoti reikės).
Čia bandai pritaikyti taktinio urbanizmo principus kai mažom sąnaudom padaroma laikina vieša erdvė apribojus eismą ar panaikinus parkingo vietas, ar dviračių takas, ar pan - tie Vilniuje daromi ir eksperimentuojama. Nemanau, kad taktinis urbanizmas įmanomas su tokiais statiniais kaip tiltas. Arčiau to gal buvo privati iniciatyva Uperis - keltas tarp Valakampių ir Verkių parko.
Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.
Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.
Komentuoti:
-
Tiltai turėtų atitiktų STR, būti saugūs naudoti, tai bet ko nepastatysi. Taip pat negali Grindos tiesiog paprašyti greitai sumontuoti kažką, turėsi projektuoti, skelbti viešąjį pirkimą ir taip toliau. Padarius tvarkingai procesus kaina skirsis ne 100x, o max 2-3 kartus ir su didesniais priežiūros kaštais ateičiai (nekalbant apie tai kad viskas iš naujo prasidės statant rimtą tiltą ir dar laikiną išmontuoti reikės).Parašė mantasm Rodyti pranešimąŠiaip pamąstymui. Vietoj kapitalinio tilto pradžiai būtų galima įrengti paprastus medinius kabančius tiltus su grunto dangos priėjimu. Kaina turbūt 100x mažesnė. Ne taip smagu, bet patenkintų didelę dalį poreikio. Su laiku pasiteisinusius daug naudojamus tiltus galima perstatyt į rimtesnius.
Jei galima padaryt kreivom rankom krantinę su atsijų danga - kodėl negalima pastatyti elementaraus pėsčiųjų tiltuko? Puikiai tiktų Užvingiui, Verkių-Valakampių, Bukčių-Žemųjų panerių ir panašioms vietoms.
Čia bandai pritaikyti taktinio urbanizmo principus kai mažom sąnaudom padaroma laikina vieša erdvė apribojus eismą ar panaikinus parkingo vietas, ar dviračių takas, ar pan - tie Vilniuje daromi ir eksperimentuojama. Nemanau, kad taktinis urbanizmas įmanomas su tokiais statiniais kaip tiltas. Arčiau to gal buvo privati iniciatyva Uperis - keltas tarp Valakampių ir Verkių parko.Paskutinis taisė Kristisz; 2022.04.08, 11:21.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip pamąstymui. Vietoj kapitalinio tilto pradžiai būtų galima įrengti paprastus medinius kabančius tiltus su grunto dangos priėjimu. Kaina turbūt 100x mažesnė. Ne taip smagu, bet patenkintų didelę dalį poreikio. Su laiku pasiteisinusius daug naudojamus tiltus galima perstatyt į rimtesnius.
Jei galima padaryt kreivom rankom krantinę su atsijų danga - kodėl negalima pastatyti elementaraus pėsčiųjų tiltuko? Puikiai tiktų Užvingiui, Verkių-Valakampių, Bukčių-Žemųjų panerių ir panašioms vietoms.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Už vieno tilto kainą galima būtų A linijas nutiesti visame mieste, kur tik įmanoma, tai nėra brangu. Tačiau matome, kad ir jas vos išstenėdami įrenginėja metų metus. Kur reikia brangesnių sprendinių - vengiama (pvz. marazmas Pilaitės-Vakarinio-Pociūno mazge).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Problema, kad ne tik tiltai nelabai statomi, bet ir tos pačios mokyklos, darželiai (kiek jų naujų pastatyta per 30 metų, labai mažai), troleibusai tie patys seni 40 metų puvenos važinėja išvagotomis gatvėmis, senamiestyje vaikštant per ištrupėjusius šaligatvius galima koją nusilaužti. Žmonių asmeninės pajamos jau yra netoli vakarų Europos, pažiūrėkite, kiek naujo būsto statoma, kiek ir kokie individualūs namai, su kokiais automobiliais važinėja, kokie verslo centrai, restoranų skaičius per capita trečias didžiausias Europoje po Stokholmo ir Londono. O miesto vieša ir fizinė infrastruktūra dar rytų Europos lygio. Skirtumas tarp privačių ir viešų finansų tik didėja.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Viskas su tuo gerai. Čia kalba apie pačią projektų vadybą. Jeigu tu nematai galimybių įvykidyti projektą., tai kam skelbti, kad tu įvykdysi. Be to, ir patys projektai su laiku keičiasi dėl kintančių poreikių, technologijų ir pan. Tai visiems tarpiniams nerealizuotiems yra išmesti vėjais mokesčių mokėtojų pinigai.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.
Čia panašiai kaip Kelių direkcijoje kas porą metų buvo kuriami kelių rekonstrukcijos projektai, o patys keliai taip ir nerekonstruoti realybėje per dešimtmetį. Dabar, tiesa, ten į kitą pusę nusivažiavo - stipriai sumažino planus.
Komentuoti:
-
Logiška vertinti pažadus tada, kai objektas yra statomas ir jau atrėja terminas, arba kai statybos dar net neprasidėjo ir yra aišku, kad iki žadėto termino jau niekaip nespės. Taip pat logiška, kad žmonės dažnai kalba apie tam tikrus atvejus, kai VMS laiko miestiečius idiotais ir kasmet žada įgyvendint tą patį projektą, kaip pvz Narbuto dvirtakis, Neries krantinės ir t.t.Parašė Kristisz Rodyti pranešimąTik keistas tas forume kas kelis mėnesius pažadų vertinimas - užtenka tą kartą metuose daryti kai metinis biudžetas tvirtinamas ir matysis ar numatyti šiemet pinigai, ar ne.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Turėtų savivaldybė tiksliau komunikuoti ir sakyti kad čia yra ne planuojama pastatymo data, o anksčiausia įmanoma data jeigu visi procesai eis sklandžiai ir bus finansavimas. Net jeigu viskas sklandžiai vyksta ir turi paruoštą projektą nesi garantuotas kad pavyks biudžete pasitvirtint, o su covid, karu, infliacija ir pan turbūt apskritai išeina žadėti tik metams į priekį, nes kai trūksta lėšų lengviausia nukirpti didesnius projektus - iš kart daug pinigų atlaisvini netikėtiems poreikiams padengti. Tik keistas tas forume kas kelis mėnesius pažadų vertinimas - užtenka tą kartą metuose daryti kai metinis biudžetas tvirtinamas ir matysis ar numatyti šiemet pinigai, ar ne.Parašė ttttt Rodyti pranešimąŠiek tiek įvertinkim pažadų vykdymą:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
meh cia yra didziamiesto ir didziavalstybes sindromas, ar pirma tie tiltai ar mokyklos bei darzeliai bei nauji troleibusai bei dvirtakiai bei A liniju statyba? Man prioritetai gerai yra sudelioti.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nu prie ko cia? Jei nemokat kritikos issakyti, tai gal geriau nerasinet bet ko ir nedaryt sau gedos. Tilta statyt tai ne nama laukuose sumuryt. Konstrukcija stovi desimtmeciais ar net simtmeciais, reikalinga nuolatine prieziura ir dar reik, kad ji butu prijungta prie infrastrukturos pilnai. Dar ypac su dabartine zaliavu situacija irgi ne pyragai inzinerines infrastrukturos statybai.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tas paradoksas turį vardą - Ponas Š, dar žinomas kaip Mr. Piguva
Komentuoti:
-
Tas paradoksas turį vardą - Ponas Š, dar žinomas kaip Mr. PiguvaParašė Sula Rodyti pranešimą
Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Praturtėjo miesto gyventojai, bet miesto biudžetas šiaip gana skurdus. Manau procentaliai pagal tuometines žmonių ir miesto pajamas, tai dabar tas skirtumas lyginant su tarybiniais laikais yra smarkiai miesto nenaudai.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Paradoksas tame, kad "grandioziniai" objektai buvo statomi, kai miestas buvo labai neturtingas, o kai praturtėjo - nesugeba.Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
Juokingiausia, kad Vilniaus mąstais paprastas tiltas(tiltas, Karlai, tiltas) yra grandziozinis projektas
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Juokingiausia, kad Vilniaus mąstais paprastas tiltas(tiltas, Karlai, tiltas) yra grandziozinis projektasParašė Sula Rodyti pranešimąĮtariu, kad iki termobranduolinio karo pabaigos nei vienas "grandiozinis" projektas nebus pradėtas.
Šiaip tai logikos tame yra.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Įtariu, kad iki termobranduolinio karo pabaigos nei vienas "grandiozinis" projektas nebus pradėtas.
Šiaip tai logikos tame yra.
Komentuoti:
Komentuoti: