Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Kas čia per prasimanymas, kad NP virinti brangiau? Taip, elektrodas brangesnis, bet tik tiek, kiek skiriasi metalų kaina, t.y.maždaug 4 kartus, kas, įvertinus darbų kainą, yra net pigiau, nei virinti ir po to apdoroti paprastą plieną.
    Lygiai toks pats prasimanymas, kaip "pigesnis" variantas gaminti iš np, jei vien žaliava 4 kartus kainoje skiriasi. Nucinkuoti gaminius tikrai nekainuos net 2x nuo gaminių iš paprasto plieno kainos.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nerzaveika naudoti būtų pinigų švaistymas. Sudėtingesnis apdirbimas, gerokai brangesnis suvirinimas ir iš esmės vis vien tektų dažyti milteliniu būdu, nes poliruoti tokio tilto turėklus.... Kadangi iš esmės paviršiaus kokybe nėra didelis prioritetas, tai geriausias variantas karštas cinkavimas ir vėliau dažymas miltelinių būdu, nes taip gaminius būtų nesudėtinga suvirinti.
    Kas čia per prasimanymas, kad NP virinti brangiau? Taip, elektrodas brangesnis, bet tik tiek, kiek skiriasi metalų kaina, t.y.maždaug 4 kartus, kas, įvertinus darbų kainą, yra net pigiau, nei virinti ir po to apdoroti paprastą plieną.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nerudyjantis plienas taip pat yra daug tankesnis ir dėl to sunkesnis. Jeigu tiltai susiduria su problemomis kai prikabinama spynų, tai matyt svorio parametras ten taip pat svarbus.
    Nusišnekate. Tankis beveik nesiskiria nuo paprasto plieno.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Nerudyjantis plienas taip pat yra daug tankesnis ir dėl to sunkesnis. Jeigu tiltai susiduria su problemomis kai prikabinama spynų, tai matyt svorio parametras ten taip pat svarbus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Netikęs reikalas yra naudoti rūdijančius metalus. Reikia padaryti pvz nerūdijančio plieno ir baigtųsi visiems laikams nesąmonės. Dabar 1 m nerūdijančio plieno vamzdžio kainuoja apie 18 eur.
    Nerzaveika naudoti būtų pinigų švaistymas. Sudėtingesnis apdirbimas, gerokai brangesnis suvirinimas ir iš esmės vis vien tektų dažyti milteliniu būdu, nes poliruoti tokio tilto turėklus.... Kadangi iš esmės paviršiaus kokybe nėra didelis prioritetas, tai geriausias variantas karštas cinkavimas ir vėliau dažymas miltelinių būdu, nes taip gaminius būtų nesudėtinga suvirinti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Netikęs reikalas yra naudoti rūdijančius metalus. Reikia padaryti pvz nerūdijančio plieno ir baigtųsi visiems laikams nesąmonės. Dabar 1 m nerūdijančio plieno vamzdžio kainuoja apie 18 eur.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Valakampių tiltas: negana to, kad "fejlinama" iš visų kampų su tilto remontu, tai prieš vienerius (dvejus?) metus nušveisti ir perdažyti turėklai jau baigia surūdyti:
    Click image for larger version

Name:	20230429_140744.jpg
Views:	616
Size:	561,0 kB
ID:	2047445
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Nužydės sakuros ir grįš eismas į senas vėžes. Ten dabar populiariausia vieta Vilniuje, natūralu, kad eismas stovi.

    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    Dar apie Upės g. turėjusį būti pėsčiųjų viaduką..

    Teko šiandien įsijungti Waze kitiems maršrutams, bet kas Waze man užkliuvo tai vienintelė raudona gatvė Vilniuje tuo metu (kas yra labai neįprasta nes šiokią dieną visas Vilnius raudonuoja) - o tai Upės g., per visą savo ilgį.

    Žinojau, kad Delfi turi live kamerą grynai ties Baltojo tilto pėsčiųju perėja, tad nusprendžiau grįžęs namo užmesti akį, kas ten darosi (https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/)

    Tik įjungus, buvo geros 2 minutės, kol viena mašina sugebėjo pajudėti. Atsidarė pėsčiųjų 'sezonas' ir ten srautai yra praktiškai nepertraukiami - ir tai tik balandžio pabaiga.

    Jau daug yra kalbėta apie šią vietą, bet šią problemą reikia kažkaip spręsti nes ji taps tik dar opesnė. Ir aš tai sakau ne tik kaip 'automobilistas', bet ir kaip pėstysis kuriam nėra itin malonu kad koks naglesnis vairuotojas su mažai kantrybės bandys ant kulnų važiuoti kad tik pralėktų šitą butelio kaklelį.

    EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Net jei būtų pastatytas pėsčiųjų viadukas, išliktų nuolatinis pėsčiųjų srautas tarp sporto aikštynų ir VCUP, o besikabarojančių ant viaduko tam, jog pereiti gatvę būtų vos vienas kitas. Tranzito panaikinimas toje vietoje tikrai būtų super.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    O nekilo mintis pažiūrėti BP ir išsiaiškinti kokios kategorijos yra ši gatvė? Vienintelis dalykas, kurio tai gatvei trūksta, tai ties Baltuoju tiltu ant gatvės pastatyti klombas ir taip nutraukti tranzitą. Tada galima būtų ir dvirtakį panaikinti
    Tikrai laikas. Šalia klombų tiesiog įrengti tokius mini žiedukus kaip prie Krašto apsaugos ministerijos ir tiek.

    Ai bet pala, turbūt gaisrinei trukdys pravažiuoti, tai neišeis

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

    EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.
    O nekilo mintis pažiūrėti BP ir išsiaiškinti kokios kategorijos yra ši gatvė? Vienintelis dalykas, kurio tai gatvei trūksta, tai ties Baltuoju tiltu ant gatvės pastatyti klombas ir taip nutraukti tranzitą. Tada galima būtų ir dvirtakį panaikinti

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Dar apie Upės g. turėjusį būti pėsčiųjų viaduką..

    Teko šiandien įsijungti Waze kitiems maršrutams, bet kas Waze man užkliuvo tai vienintelė raudona gatvė Vilniuje tuo metu (kas yra labai neįprasta nes šiokią dieną visas Vilnius raudonuoja) - o tai Upės g., per visą savo ilgį.

    Žinojau, kad Delfi turi live kamerą grynai ties Baltojo tilto pėsčiųju perėja, tad nusprendžiau grįžęs namo užmesti akį, kas ten darosi (https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/)

    Tik įjungus, buvo geros 2 minutės, kol viena mašina sugebėjo pajudėti. Atsidarė pėsčiųjų 'sezonas' ir ten srautai yra praktiškai nepertraukiami - ir tai tik balandžio pabaiga.

    Jau daug yra kalbėta apie šią vietą, bet šią problemą reikia kažkaip spręsti nes ji taps tik dar opesnė. Ir aš tai sakau ne tik kaip 'automobilistas', bet ir kaip pėstysis kuriam nėra itin malonu kad koks naglesnis vairuotojas su mažai kantrybės bandys ant kulnų važiuoti kad tik pralėktų šitą butelio kaklelį.

    EDIT: Dabartinė situacija Waze - 19 min. pervažiuoti šia gatvę, mano subjektyvia nuomone, yra truputį daugoka.

    Click image for larger version  Name:	upes g.PNG Views:	0 Size:	24,2 kB ID:	2045649
    Paskutinis taisė Laure23; 2023.04.22, 15:18.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Viadukas per Tauro gatvę man labai patinka, nes jis pėstiesiems sudarys nepertaukiamo judėjimo jungtį tarp skirtingų teritorijų. Vilniuje yra daugybė žaliųjų plotų, kuriuos sujungus tokiais ir panašiais sprendimais galima per miestą turėti žaliuosius susisiekimo koridorius.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkaipo šioje temoje lyg ir nebuvo pėsčiųjų viaduko per Tauro gatvę brėžinių.
    Netrukus prasidės jo statyba

    Delfi.lt 2023.04.14
    Tauro kalno rekonstrukcija tęsiasi – laukia eismo ribojimai
    Įsibėgėjant paskutiniajam Tauro kalno rekonstrukcijos projekto etapui, nuo balandžio 20 d. iki rugpjūčio 27 d. bus apribotas eismas Tauro gatve, informuoja Vilniaus miesto savivaldybė. Artimiausiu metu prasidės pėsčiųjų viaduko virš Tauro gatvės statybos. Dėl to bus keičiamas eismo organizavimas Tauro gatvėje.

    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...jimai-93077769

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Bukčių pėsčiųjų tiltas. Kada ten jo rekonstrukcija numatyta?





    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Aš tai nesu tikras, ar reikalinga A juosta Žvėryno kryptimi – ant tilto piko metu niekad nesu matęs kamščio. Gal geriau tiesiog palikti vieną juostą į Žvėryną, o likusį plotą paskirti platesniems dviračių ir pėsčiųjų takams? Aišku, kalbu čia apie tilto remontą, o ne tiesiog juostų perbraižymą. Kadangi nesugebama suremontuoti net Valakampių tilto, tai Liubarto tiltas dar ilgai bus toks, koks yra, juostas tikrai reikėtų perbraižyti.
    Tai nereikalinga ten nei A, nei apskritai tiek juostų, bet tik pamėgyk "pasiaurint" - iškart kils triukšmas, kad ir vėl vairuotojus skriaudžia, kamščius didina

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Aš tai nesu tikras, ar reikalinga A juosta Žvėryno kryptimi – ant tilto piko metu niekad nesu matęs kamščio. Gal geriau tiesiog palikti vieną juostą į Žvėryną, o likusį plotą paskirti platesniems dviračių ir pėsčiųjų takams? Aišku, kalbu čia apie tilto remontą, o ne tiesiog juostų perbraižymą. Kadangi nesugebama suremontuoti net Valakampių tilto, tai Liubarto tiltas dar ilgai bus toks, koks yra, juostas tikrai reikėtų perbraižyti.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Liubarto tiltas.

    Gerai pastebėjo forumietis - kam jis ten reikalingas 4 juostų kai užsibaigia vis tiek 2 juostų gatvėmis IR dar yra šalia vienas tiltas? KosTmosas.

    Kai ateis laikas jį remontuoti, ar nevertėtų galvoti apie pusės jo nugriovimą ir palikimą 2 juostų? Jį per pusę sumažinus ateityje ir remontai žymiai mažiau kainuotų.

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	28 Size:	195,6 kB ID:	2042269
    Jei tik paprastuoju būtų perbraižyti eismo juostas, dabartinį 17 m pločio asfaltą būtų galima paskirti:
    2m dviračių + 3.25m A, + 3.25 bendra, 3.25m bendra, 3.25 A, 2m dviračių.

    A juostą Centro kryptimi būtų idealu pratęsti J. Jasinskio gatve bent iki sankryžos su V. Kudirkos g. J. Jasinskio g. link Žvėryno A juosta jau yra, tad ji prasitęstų ant tilto.

    Žvėryno pusėje nuo tilto Liubarto g. važiuojamosios dalies plotis ~15 m., gatvė dabar 4 juostų, bet pirma juosta pagrinde naudojama parkingui, tad būtų galima padaryti panašiai kaip Naugarduko g:
    1.5m dviračių, 2.5m parkingas su apsauga, 3.5m bendro eismo, 3.5m bendro eismo, 2.5m bendro eismo, 1.5m dviračių. Taip dviračių esamos dviračių juostos Kęstučio g. prasitęstų per tiltą iki kitos Neries pusės ir jungiamaisiais keliais nuo tilto susijungti su dešiniosios krantinės dviračių taku (ten asfalto plotis kiekvieno kelio 7.7 m, tad telpa 2.5 m parkingo, 3.25 bendro eismo juosta, ~2m dviračių juosta prieš automobilių eismą.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Liubarto tiltas.

    Gerai pastebėjo forumietis - kam jis ten reikalingas 4 juostų kai užsibaigia vis tiek 2 juostų gatvėmis IR dar yra šalia vienas tiltas? KosTmosas.

    Kai ateis laikas jį remontuoti, ar nevertėtų galvoti apie pusės jo nugriovimą ir palikimą 2 juostų? Jį per pusę sumažinus ateityje ir remontai žymiai mažiau kainuotų.
    Kodėl jis toks statytas - ne paslaptis, nes Kęstučio gatvė turėjo pavirsti dar viena magistrale link Šeškinės su viaduku per Narbuto g.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Liubarto tiltas.

    Gerai pastebėjo forumietis - kam jis ten reikalingas 4 juostų kai užsibaigia vis tiek 2 juostų gatvėmis IR dar yra šalia vienas tiltas? KosTmosas.

    Kai ateis laikas jį remontuoti, ar nevertėtų galvoti apie pusės jo nugriovimą ir palikimą 2 juostų? Jį per pusę sumažinus ateityje ir remontai žymiai mažiau kainuotų.

    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	1784
Size:	195,6 kB
ID:	2042269Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1775
Size:	155,6 kB
ID:	2042270

    Komentuoti:

Working...
X