Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
    O koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.

    Iš STR
    Kad nebūtų rėkimo "Juostas siaurina! Neina pravažiuot!".

    Šiaip liūdna, kad visai nesprendžiamos problemos su Jasinskio VT stotelėm. Ten labai nepatogu – vienoj pusėj įvažiuoti ir išvažiuoti, o kitoj pusėj – išvažiuot link Žvėryno. Ir kam tiek daug nenaudojamo ploto ant viaduko per Geležinio Vilko g.? Realiai jį galima dvigubai susiaurinti – nuvažiavimai link Goštauto g. galėtų atsišakoti žymiai arčiau Neries. Žodžiu. Kaip visada, lyg ir kažkas į gera, bet ne iki galo.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    O koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.

    Iš STR
    37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;

    (papildoma ištrauka iš lentelės: gali būti įrengiama arba neįrengiama priklausomai nuo poreikio)
    Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.04.09, 15:07.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Taip pat vietiniai gyventojai prašė ištestuoti sprendimus prieš darant fiziškai, tai tas turbūt ir yra dabar daroma ant tilto.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-04-09 113831.jpg
Views:	1510
Size:	199,5 kB
ID:	2194644

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Planuoja šiemet pertvarkyti Liubarto tiltą, susiaurinti, įrengti dviračių ir pėsčiųjų takus.

    Vyks pristatymas.

    https://vilnius.lt/naujienos/pasiras...niu-sprendiniu
    Va siūlomi sprendiniai. Reik pasakyt, kad pristatymo metu buvo kritikos. Vienas žmogus pasiūlė (ir pateikė brėžinį), kad senuoju Žvėryno tiltu būtų uždraustas eismas, o užvažiavimas ant Liubarto tilto būtų organizuojamas nuo Goštauto g. su užsukimais.

    Įdomu ar atsižvelgs, priėmė lyg ir neutraliai.


    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
    Dėl Užvingio, tai mane maloniai nustebintų jeigu krutintų jį kai dar tik įsibėgėja dideli daugiabučių projektai vienoje Neries pusėje, o kitoje pusėje pagr. akcentas - Akropolis - visiška tyla jau kuris laikas. Būčiau spėjęs, jog realūs darbai prasidės tik pasistačius visiems Business Garden, Darnu projektams, Revingiui, Akropoliui ir t.t

    Ir taip, tiltas skirtas ne tik jungti šituos projektus, bet tai tikrai turi įtakos planams.
    Gal vystytojai iš abiejų pusių dalinai finansuos šitą tiltą? Realiai savivaldybė turėtų planuoti pėsčiųjų tiltą maždaug ties estrada, kad pagerintų susisiekimą karoliniškių/lazdynų su miesto centru.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Alberto tiltui skelbia viešojo pirkimo konsultaciją: https://viesiejipirkimai.lt/epps/pmc...urceId=2018509

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Pagal judumo veiksmų planą (beje patvirtintą Gruodį, t.y. mažiau nei prieš 5 mėnesius) Užvingio tiltas numatytas 2027 metais, o Alberto tiltas išvis nepaminėtas (įkelė kažkokią liniją dviračių takui iki 2030). Va tokia ir nauda iš tų JUDU planų ir apskritai VMS požiūris į planavimą.

    Komentuoti:


  • Laure23
    replied
    Dėl Užvingio, tai mane maloniai nustebintų jeigu krutintų jį kai dar tik įsibėgėja dideli daugiabučių projektai vienoje Neries pusėje, o kitoje pusėje pagr. akcentas - Akropolis - visiška tyla jau kuris laikas. Būčiau spėjęs, jog realūs darbai prasidės tik pasistačius visiems Business Garden, Darnu projektams, Revingiui, Akropoliui ir t.t

    Ir taip, tiltas skirtas ne tik jungti šituos projektus, bet tai tikrai turi įtakos planams.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Mano statymas, kad "2025" realybėje reiškia ne anksčiau 2030. Jei visgi tikrai pradės tiltą statyti 2025, šausiu šompaną (arba kokį gerą alų) į Benkunsko ir Bužinsko sveikatą.
    Aš manau, kad šiemet jie turi šansų išrinkti rangovą ir pradėti paruošiamuosius statybos darbus, aka darbo projektą (neatsimenu šiaip ar jo dabar reikia būtent šitam projektui ar ne) ir t.t. Tai šiemet fizinių darbų galim ir nepamatyt. Savivaldybė, jau ne kartą pavyko įsitikinti, statybų pradžia laiko bene sutarties pasirašymą ar bent jau darbo projekto rengimą.

    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Jau praėjo 1/4 metų, statybos darbais dar net nekvepia, nėra jokių konkursų, nieko. Jeigu iki metų galo kokį projektavimo konkursą paskelbs, bus pasiekimas.
    Čia projektavimo jau nebereikia jokio. Alberto tiltui turėtų būti gautas leidimas greitu metu, iš karto žada skelbti rangovo paiešką.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Manau čia su intencija tokia naujiena paleista Balandžio 1d. Jei nepradės kaip žada, sakys - ai čia pajuokavom truputį...

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Jau praėjo 1/4 metų, statybos darbais dar net nekvepia, nėra jokių konkursų, nieko. Jeigu iki metų galo kokį projektavimo konkursą paskelbs, bus pasiekimas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Mano statymas, kad "2025" realybėje reiškia ne anksčiau 2030. Jei visgi tikrai pradės tiltą statyti 2025, šausiu šompaną (arba kokį gerą alų) į Benkunsko ir Bužinsko sveikatą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    <...>
    Alberto tilto, jungsiančio A. Goštauto ir Upės g., statybos turėtų prasidėti dar 2025-aisiais, Užvingio tilto, jungsiančio Vingio parką su „Litexpo“ teritorija, statybos leidimą tikimasi gauti taip pat šiemet. Šių metų pabaigoje ar kitų metų pradžioje turėtų prasidėti ir viaduko bei požeminės perėjos statybos Ukmergės g., ties būsimu Daugiafunkciu kompleksu.
    <...>
    https://vilnius.lt/naujienos/vilniuj...tuojami-tiltai

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Dar Kazbėjų tiltas, šį kartą iš priešingo kranto. Ant geltonų skydų parašyta, kad remonto pabaiga 2025-07-10.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    PRianis pasiūlymas: "eismo juostų skaičiaus optimizavimas" kad negąsdintų "siaurinimas" ar "mažinimas"

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Vakarinio piko metu sankryžoje su Vytenio g. (nuo centro pusės) prisigrūda sukantys automobiliai, tai kartais blokuoja tiesiai važiuojantį VT. Jei azartiškas vadyla, tai per ištisines apvažiuoja ir per geltoną šviesoforą gali pravaryt, bet tvarkingai, užsidirba +1 ciklą palaukt.

    Dėl Liubarto dviratistų prieš pusmetį dar kitaip čiulbėjo: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/375632
    Informuojame, kad šiuo vyksta Liubarto g., dalyje Jasinskio g. gatvės tik dangos remonto darbai, nekeičiant gatvės parametrų. Dviračių trasų planavime dviračių judėjimas bendrame sraute su automobiliais numatytas tik A. Mickevičiaus g., nuoroda: https://maps.vilnius.lt/transportas, kitomis gatvėmis dviratininkai gali taip pat naudotis bet privalu laikytis KET reikalavimų. Papildomai informuojame, kad Liubarto g., Jasinskio g., tilte per upę, Jasinskio g., iki V. Kudirkos g., naujo dviračio tako įrengimas ar juostos pažymėjimas šiuo metu nėra numatytas.
    Nors ne pirmą kartą man taip: kelių el. stulpų sakė nestatys, bet po poros metų 1 pastatė, perlūžusį laiptą suremontavo po 4–5 m., ir dar kažkoks atvejis buvo su pertraukėle ir pasakymu, kad tikrai nedarys.

    Reziumuojant, tikrai matyt nebus tako tęsinio Jasinskio g. (nes siaura), bet reikia, kad kilpą padarytų žemyn pajungiant į Goštauto g. dvirtakį vedantį į Verslo trikampį, tai tada takas bus naudingas. Dar link Kęstučio g. paturbint būtų gerai, bet tikriausiai bus "už projekto ribų". Jei kas siųsit siūlymus, tai galit prašyti pratęsti darbų vykdymo ribą (kartą pratęsė Dariaus ir Girėno g. dvirtakio projekte ir Laisvės pr. Žemynos gimnazijos stadijono tvoros kampą ties dvirtakiu padarė permatomą nors nepatėko į tvarkomo skvero ribas).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    O tai iš Naujamiesčio pusės gal patenka kaip 1+A, bet patampa tiesiog 2, gal palikt juostų skaičių (jei reikia, sumažinus jų plotį), bet ir ant tilto kad būtų 1+A, o ne tiesiog 2 ?
    Klausimas ar tam yra poreikis. Neteko matyti kamščių ta kryptimi. Pagrindinė problema toj vietoj yra nusukimas „žemyn“ link Neries. Kartais būna avarinių situacijų kai iš antros juostos kerta pirmą/A juostą prieš pat nosį viešam transportui.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
    Pranešime taip rašo:
    O tai iš Naujamiesčio pusės gal patenka kaip 1+A, bet patampa tiesiog 2, gal palikt juostų skaičių (jei reikia, sumažinus jų plotį), bet ir ant tilto kad būtų 1+A, o ne tiesiog 2 ?

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Pranešime taip rašo:

    Dėl šios priežasties svarstoma galimybė atsisakyti mažai naudojamos važiuojamosios juostos Žvėryno kryptimi. Šiuo metu iš Naujamiesčio pusės automobiliai ant tilto patenka tik viena važiuojamąja juosta, kuri ant tilto išsišakoja į dvi. Įgyvendinus sprendimą, būtų palikta tik viena juosta šia kryptimi, o likusi erdvė panaudota pėsčiųjų takui įrengti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tačiau ten elementariai nereikia 2+2 juostų. Iš centro pusės užtenka vienos, o link centro reikėtų 1 + A juosta.

    Komentuoti:

Working...
X