Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Kelios dienos jau kaip atitverta viena juosta Liubarto tilto link Žvėryno, bet turbūt dar ne rekonstrukcija?
-
Kažkada šitam skelbta suma buvo 5 mln. Eur. Bet palyginimui Užvingio salos tiltas jau vertinamas 24 mln. Eur. Tai įtariu, kad šito tilto suma bus kažkur arčiau to.
Bet tiltas nelygu viadukui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal praleidau, kiek jis kainuoja? Įdomu žinoti kiek maždaug kainuoja tokie statiniai, nes pagal tai galima primesti kiek kainuoja pėsčiųjų viadukai (pvz man labai įdomu kiek kainuotų per GV ties Didlaukio g).
Komentuoti:
-
Vakar gavo leidimą statybai vadinamasis Alberto tiltas prie Green Hall
- 27 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąVieni juokauja, kad taip savivaldybė planuoja kovoti su vandalizmu, o kiti mano, kad tvoros yra skirtos vijokliams.
UPDATE: susisiekė malonus vaikinas, į visus prašymus atsižvelgė
Paskutinis taisė Nitro; 2025.05.05, 13:46.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Greičiausiai. Tačiau nors iš vakarinės pusės puikiausiai pavyktų tokį viaduką įtaisyti, lieka rimtas klausimas, kur nusileisti rytinėje. Bijau, kad padarys išvis tokį grožį, kad pėstiesiems ir ypač dviratininkams teks nusileisti zigzagais (kaip kokioje Nemėžio perėjoje – kur segmentai ir taip užima 35 metrus ilgio) į pievelę tarp GV ir Baltupio g. – tai reiškia, nusileidus iškart lauktų kitas šviesoforas... Alternatyvos būtų nebent perstumti visą pietinę Baltupio g. dalį arčiau GV (kas nepavyktų, nes prie pat sankryža (kuri ir taip pasižymi nelogiška erdve ir žymiai per staigiais posūkiais, o išvis geriausiai atrodytų perprojektuota į žieduką), arba atimti dalį parkingo iš Iki (abejoju), arba atimti vieną išvažiavimą iš Iki parkingo (mano manymu geriausias variantas, bet vis tiek keisokai turės užsisukti, ir vis tiek teks išpjauti Šimašiaus medelius), arba padaryti itin brangų ir ilgą viaduką iki kitos pusės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, kokį suprojektuos sprendimą, ar kažką panašaus kaip karoliniškėse po Laisvės pr., ar olandišką variantą labiau.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, kokį suprojektuos sprendimą, ar kažką panašaus kaip karoliniškėse po Laisvės pr., ar olandišką variantą labiau.
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...s-reikalingos/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJo, panašu, kad čia vijokliams. Panašiai buvo ir keliose vietose ant požeminių perėjų.
Tinkamai įrengti lynai, aišku, vis tiek būtų geriau.
Komentuoti:
-
Jo, panašu, kad čia vijokliams. Panašiai buvo ir keliose vietose ant požeminių perėjų.
Tinkamai įrengti lynai, aišku, vis tiek būtų geriau.
Komentuoti:
-
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.Būtų pirmoji stotelė pasipratinti prie tramvajaus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Na taip, sutinku dėl to. Jūsų variante išloštume greitesnį VT judėjimą pro šitą stotelę ir galimybę joje pastoviniuoti atidarytomis durimis, kas pridėtų naudos VT keliaujantiems. Kita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Nemanau, kad reikia palikti tiek asfalto. Stotelės vietą nupiešėte gerai, bet įvažiavimas nuo apačios į Jasinskio g. turėtų įsilieti prieš ją (ant viaduko virš Geležinio Vilko g.), o ne už jos. Ir, aišku, įsilieti vienos juostos gana staigiu posūkiu – kad nori nenori reiktų praleisti važiuojančius VT juosta, o ne troleibusui reiktų laukti, kol tame sraute bus tarpas, kaip kad dabar reikia.
Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTen stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.
Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumoPaskutinis taisė abruo; 2025.04.09, 16:04.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ten stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.
Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: