Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lrytas.lt 2023.10.09
    Vairuotojų prakeiksmu virtęs tiltas šįmet nesulauks remonto
    Tokioje šalyje gyvename, deja.
    Kas turėjo būti baigta prieš metus, dar net nėra realiai pradėta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2023.10.09
    Vairuotojų prakeiksmu virtęs tiltas šįmet nesulauks remonto
    Valakampių tiltas šįmet nesulauks remonto. Apribojusi transporto eismą tiltu savivaldybė jį žadėjo suremontuoti iki 2022-ųjų pabaigos, bet darbai prasidės nebent tik kitą pavasarį.

    Apie ketinimus remontuoti Valakampių tiltą savivaldybė skelbė 2021 metų rugsėjį, o dar anksčiau, tų metų pavasarį, buvo apribotas eismas tiltu.(...)

    Bendrovė „Sweco“, kuri už 36 tūkst. eurų turėjo jau gerokai anksčiau parengti rekonstrukcijos projektą, jį kol kas tik pateikė ekspertizei. Savivaldybė, už vėlavimą grasinusi projektuotojus apdalyti baudomis ar net skelbti naują konkursą, dabar toną sušvelnino. (...)
    Savivaldybės atstovas sakė, kad projektavimo darbai užsitęsė dėl projektuotojų kaltės, tačiau savivaldybė nusprendė nenutraukti sutarties ir užbaigti projektavimo etapą su dabartiniu konkurso laimėtoju. Mat nutraukus sutartį tektų skelbti naują konkursą, kurio laimėtojas projektavimo darbus turėtų atlikti nuo pradžių, o tai užtruktų ilgiau ir tilto rekonstrukcija esą įvyktų dar vėliau.

    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...-riba-28636905

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jeigu padaryt viešam, tai 1 juostos su reversiniu šviesoforu. Ir kaina nesukiltų nežmoniškai, ir fantazijų nebūtų visiems eismą paliesti.
    Tik jei kartu su šviesoforu būtų ir fizinis barjeras, tada taip.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Jeigu padaryt viešam, tai 1 juostos su reversiniu šviesoforu. Ir kaina nesukiltų nežmoniškai, ir fantazijų nebūtų visiems eismą paliesti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    As nesuprantu, jeigu VMS padejusi ant VT, jai pagal viska nerupi nei daznumas nei patogumas gyventojams. Transrevis nueme dali reisu, nu gerai, viskas ok. Tai ir apsisprestu kad VT ateityje nebus vystomas ir tiek. Kam tuomet daryti Litexpo tilta pritaikant ji VT? Visiskas neapsisprendimas ir vektoriaus nebuvimas ju galvose, viskas vyksta savaime kaip vanduo teka pasroviui.
    Tilto pritaikymas VT - geras pasiteisinimas projektuojant pajungimą prie gatvių tinklo. O po to toks tiltas gali netyčia atsidaryt ir likusiam eismui. Kodėl ne padaryt sakykim įvažiavimo į Akropolis-2 nuo Litexpo? Kad nereiktų Lazdynams ir Koralams mirkt kamščiuose prie Gerosios vilties žiedo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    As nesuprantu, jeigu VMS padejusi ant VT, jai pagal viska nerupi nei daznumas nei patogumas gyventojams. Transrevis nueme dali reisu, nu gerai, viskas ok. Tai ir apsisprestu kad VT ateityje nebus vystomas ir tiek. Kam tuomet daryti Litexpo tilta pritaikant ji VT? Visiskas neapsisprendimas ir vektoriaus nebuvimas ju galvose, viskas vyksta savaime kaip vanduo teka pasroviui.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Per 4 metus nesugebėta pastatyti pesčiųjų tiltą, klausimas kada (ar) apskritai jis būtų pastatytas? Matant, kad laukai prie Litexpo netolimoje ateityje bus tankiai apstatyti, Pakalnis buvo minėjęs, kad ten ateityje atsiras ir mokykla, taip pat Akropolis 2 situacija su VT tikrai nebus labai gera, tad iš naujo įvertinti tilto poreikį tikrai nėra bloga mintis. Jau tai geriau padaryti dabar, o ne tuomet kai tos teritojos bus pilnai užstatytos ir jau bus šaukštai po pietų.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    o siaube, koks Benkunskas glushas.... jau ir nezinau ar butu blogiau, jei Zuoka isrinktu
    Dar prieš porą mėnėsių, kai buvo svarstomas Akropolio-2 kvartalo susisiekimas, čia viešai forume buvo raudojama kad kaip blogai, jog atsisakė VT eismo per tą tiltą ir kad koks šūdinas dabar bus susisiekimas su Akropolio-2 kvartalu. Dabar raudojama, kad tas tiltas bus su VT...

    O ir šiaip jau, tai prie Zuoko tilto su VT planavimas buvo gana toli pažengęs, ir juo visų pirma buvo planuojama paleisti būtent autobusus, jau net nekalbant, kad dabartinio 2G vietoje Zuoko metais norėta leisti BRT.

    Kartais mane tikrai stebina kai kurių forumo narių neapsisprendimas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Diskutuojama, ar tuos dūmijančius autobusus reikia leisti per tiltą ar ne.
    Diskusija labai išsiplėtė ir nutolo nuo temos.

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Mano nuorodose subirę šaligatviai 2012-tais, o abonentas sėdėjo meruose 2000-2003, 2003-2007 ir 2011-2015. Koks vargšas zuokas pasirodo, kažkas nuo 2007-tų per penkis metus jam visus prieš tai buvusius idealius šaligatvius sugriovė. Ot niekadėjas, net prie prezidentūros pasistengė
    Prirašyta pakankamai ir apie blogą Zuoką ir šaligatvius prie prezidentūros

    Taip su lyriniais nukrypimais lipant per turėklus tiltų temoje gali nelikti vietos patiems tiltams.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Diskutuojama, ar tuos dūmijančius autobusus reikia leisti per tiltą ar ne. Vat paties pranešimas nieko bendro su tema neturi, tiesiog vėl žaidi moderatorių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ką bendro turi dūmijantys autobusai su tema apie tiltus?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    O ar kažkas sakė, kad jūs sakėte, kad VT ten reikia? Jūs sakote, kad nieko baisaus tie papildomi autobusai, to pasekoje išmetant į šiukšlių dėžę dabartinį tilto projektą, darant viską iš naujo, projektuojant tiltą sunkiasvorėms transporto priemonėms, padarant jį ne tokį patrauklų pėstiesiems ir dviratininkams, perplanuojant aplinkines gatves VT pritaikymui ir t.t. Tai jums ir atsakome, kad mūsų nuomone tai nėra nieko tokio, o tai yra blogai.
    aš kalbėjau TIK apie ekologinį tų kelių autobusų dūminimo Vingio parke aspektą, argumentuodamas tuo, kad jie keli nesijaus tarp likusio automobilių kiekio. Visus kitus argumentus priimu, jie turi racijos, bet pradinė kalba buvo ne apie tai.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Nesiginčysiu, jo argumentai svarūs. Bet again - niekur nesakiau kad leisti VT į Vingio parką REIKIA (iš kur ta mada forume kitiems dalyviams priskirti tai, ko jie nėra sakę? Jau ne pirmą kartą pastebiu). Rašiau, dar kartelį, cituoju: "su esamu automobilizacijos Vingio parke lygiu dejuoti dėl keleto naujo ekologinio standarto autobusų dūmų yra juokinga". Tai vienintelis dalykas, ką norėjau pasakyti. Taškas.
    O ar kažkas sakė, kad jūs sakėte, kad VT ten reikia? Jūs sakote, kad nieko baisaus tie papildomi autobusai, to pasekoje išmetant į šiukšlių dėžę dabartinį tilto projektą, darant viską iš naujo, projektuojant tiltą sunkiasvorėms transporto priemonėms, padarant jį ne tokį patrauklų pėstiesiems ir dviratininkams, perplanuojant aplinkines gatves VT pritaikymui ir t.t. Tai jums ir atsakome, kad mūsų nuomone tai nėra nieko tokio, o tai yra blogai.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Jei bus pėsčiųjų/dviračių tiltas, atvažiuoji VT iki Litexpo ir smagiai nueini naujuoju tiltu įki estrados.
    ... ir eini lyginai tokį patį arba dar didesnį atstumą kaip ir nuo Vingio stotelės Kadangi nežinau kur bus naujas tiltas (nėra laiko gilintis), piešiau patį artimiausią:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-21 105814.jpg
Views:	379
Size:	401,8 kB
ID:	2077454


    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    O SoulMulticast daugmaž jau nušvietė ką reiškia tas nieko blogo keli autobusai.
    Nesiginčysiu, jo argumentai svarūs. Bet again - niekur nesakiau kad leisti VT į Vingio parką REIKIA (iš kur ta mada forume kitiems dalyviams priskirti tai, ko jie nėra sakę? Jau ne pirmą kartą pastebiu). Rašiau, dar kartelį, cituoju: "su esamu automobilizacijos Vingio parke lygiu dejuoti dėl keleto naujo ekologinio standarto autobusų dūmų yra juokinga". Tai vienintelis dalykas, ką norėjau pasakyti. Taškas.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    netrukdo, bet ta pati estrada tikrai nėra labai patogiai pasiekiama viešuoju transportu. Ypač vyresniems žmonėms. Aš dar net nekalbu apie kalną nuo Čiurlionio gatvės pusės, kurį reikia įveikti grįžtant, jei einama nuo tos pusės.
    Jei bus pėsčiųjų/dviračių tiltas, atvažiuoji VT iki Litexpo ir smagiai nueini naujuoju tiltu įki estrados.
    O SoulMulticast daugmaž jau nušvietė ką reiškia tas nieko blogo keli autobusai.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    O tai dabar kažkas trukdo atvažiuoti į Vingio parką viešuoju transportu? Realybėje tuo per Vingio parką paleistu viešuoju transportu važiuos prekintis į Akropolį
    netrukdo, bet ta pati estrada tikrai nėra labai patogiai pasiekiama viešuoju transportu. Ypač vyresniems žmonėms. Aš dar net nekalbu apie kalną nuo Čiurlionio gatvės pusės, kurį reikia įveikti grįžtant, jei einama nuo tos pusės.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-21 104353.jpg
Views:	390
Size:	524,2 kB
ID:	2077444

    Bet čia truputį offtopic'as, niekada nesakiau kad yra problemų pasiekti Vingio parką viešuoju. Pastebėjau tik kad su esamu automobilizacijos Vingio parke lygiu dejuoti dėl keleto naujo ekologinio standarto autobusų dūmų yra juokinga.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Taigi buvo darytas tyrimas pries rengiant pesciuju tilto prie Litexpo konkursa ir buvo paskelbta isvada kad siusti VT i ta vieta neturi jokios logines prasmes, nes jis vistiek stoves kamsciuose, o reikia daryti daug apsisukimu kad patekti nuo tilto vietos iki pvz Oslo gatves.
    Leisti ten VT yra lygu paleisti bet koki motorini transporta, nes tiltas turi buti visiskai kitoks - didesnis, masyvesnis, su vaziuojama kelio dalimi. Kas reikstu, kad visi mirtingieji vel spausis sonuose prie tureklu, ir bus jo didenybes aksfalto 2/3 tilto su 15cm bortais. Kas butu visiskai kitaip su tramvajumi, bet jo Vilniuje nera. Autobusu atveju reikia padaryti faktiskai automobiliams skirta tilta. Tuomet dingsta visas to tilto jaukumas ir noras juo naudotis einant pesciomis.

    Aisku meras uzklause sita ne siaip sau, o numanau kad panorejus Akropoliui. Ir taip pat numanau kad vargu ar vien tik del galimybes ten atvaziuoti VT. Jei bus toks tiltas, esu 100% tikras juo vazines ir furos, vezancios i Akra prekes ar maista ir dar atsiras N isimciu kuriems labai reikes tuo tiltu vazinet.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Bet tai nekeičia to ką noriu pasakyti - net jei Vingio parke bus tik 84 mašinos (kiek anot straipsnio leidžiama) ir neskaičiuosime aptarnaujančio transporto, tai vis tiek bus daug didesnė tarša nei keli nauji viešojo transporto autobusai per valandą. Jau nekalbant apie tai, kad tie keli autobusai paskatintų daugiau žmonių atvažiuoti viešuoju, o ne automobiliu, kas dar labiau mažintų taršą.
    Bet kokiu atveju, tokiame tranzite nematau nieko blogo.
    O tai dabar kažkas trukdo atvažiuoti į Vingio parką viešuoju transportu? Realybėje tuo per Vingio parką paleistu viešuoju transportu važiuos prekintis į Akropolį

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Pasigūglinau - suklydau dėdamas seną Vingio parko SV nuotrauką, pasirodo, nuo 2023 žiemos įvažiavimas į Vingio parką tikrai yra apribotas (nors aš ten visą vasarą praleidau ir negaliu pasakyti kad mašinų buvo mažai, gal didelė dalis tų mašinų užregistruotos kaip aptarnaujantis transportas?). Straipsnis čia: https://vilnius.lt/lt/2023/01/04/sva...inis-uztvaras/

    Bet tai nekeičia to ką noriu pasakyti - net jei Vingio parke bus tik 84 mašinos (kiek anot straipsnio leidžiama) ir neskaičiuosime aptarnaujančio transporto, tai vis tiek bus daug didesnė tarša nei keli nauji viešojo transporto autobusai per valandą. Jau nekalbant apie tai, kad tie keli autobusai paskatintų daugiau žmonių atvažiuoti viešuoju, o ne automobiliu, kas dar labiau mažintų taršą.
    Bet kokiu atveju, tokiame tranzite nematau nieko blogo.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Netvarkingo parkingo problemą išspręsti galima labai paprastai - uždraudus arba apribojus parkingą, kas ten iš esmės dabar ir padaryta - reiktų žiūrėt realią situaciją, o ne 4 metų senumo SV.
    prie ko čia parkingas? Čia kalba apie įvažiuojančių automobilių taršą, o ne kaip jie priparkuoti. Atseit autobusai daug dūmys, tai o mašinos ką, nedūmina?
    O reali situacija nedaug skiriasi nuo to ką parodžiau, ypač savaitgaliais.

    Komentuoti:

Working...
X